Wij zijn een jong IT-bedrijf dat zich richt op allemaal verschillende doelgroepen. Op dit moment heb ik op een eigen VPS server een FreePBX draaien in combinatie met Asterisk.
Ik heb bij EnterpriseVoip 2 regionale telefoonnummers waarvan 1 telefoonnummer het hoofdnummer is en de andere enkel rechtstreeks aan mijn extensie dient gekoppeld te worden. Inkomende gesprekken heb ik werkend enkel uitgaande niet.
Graag zou ik willen dat het volgende geconfigureerd wordt:
- Inkomende calls op hoofdnummer gaan naar IVR;
- Opties in IVR gaan naar de Queue die ingesteld is;
- Tevens wil ik ook nog een tijdlimiet op het systeem, dat wil zeggen voor de eerste 4 opties in het IVR (dus buiten optie 9 die dient voor storingen) deze enkel werken binnen onze openingstijden (ma t/m vrij 08.00-19.00 za 10.00-17.00). Buiten deze tijden moeten de klanten een melding te horen krijgen dat wij gesloten zijn (opgenomen door een voice over).
Graag wil ik alles zo snel mogelijk, het liefst deze week nog, geconfigureerd hebben. Indien u een schone installatie van FreePBX wenst of bijvoorbeeld enkel met Asterisk is dit te regelen.
tags: netwerk laten opzetten
Systeembeheerder nodig?
Plaats uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van systeembeheerders. Gratis en zonder verplichtingen! Offertes aanvragen »
Aanmelden als professional?
Wilt u offerte-aanvragen ontvangen en toegang krijgen tot nieuwe klanten? Meld u dan aan als professional op Offerti! Aanmelden als professional »