ICT helpdesk opzetten met CRM online en Sharepoint
23 april 2013
Amsterdam Noord-Holland
Vakgebied Website / Apps
Deadline:
Geen vaste einddatum
Deadline:
Geen vaste einddatum
Budget:
Ik wil graag een uurtarief zien
Budget:
Ik wil graag een uurtarief zien
Locatie:
Kan volledig op afstand (telefoon/e-mail/Zoom)
Locatie:
Kan volledig op afstand (telefoon/e-mail/Zoom)
Omschrijving
Professional gezocht voor het bouwen van een ICT helpdesk.
Ik wil graag een CRM systeem hebben voor het standaardiseren van nieuwsbrieven en als een ticketing systeem voor een ICT-helpdesk. Dit alles gebaseerd op CRM Online in combinatie met SharePoint Online. Abonnementen hiervoor lopen al.
Ik heb een CRM online pakket en bijbehorende Sharepoint. Deze moeten aan elkaar gekoppeld worden, zodat het een totale ICT helpdesk wordt.
Webbouwer nodig?
Plaats uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van webbouwers. Gratis en zonder verplichtingen! Offertes aanvragen »
Aanmelden als professional?
Wilt u offerte-aanvragen ontvangen en toegang krijgen tot nieuwe klanten? Meld u dan aan als professional op Offerti! Aanmelden als professional »