Webbouwer gezocht voor bouwen app met het mechanische principe van de app Tinder en inhoudelijk een uitzendbureau
28 november 2017
Utrecht
Vakgebied Website / Apps
Deadline:
Binnen 3 maanden
Deadline:
Binnen 3 maanden
Budget:
Er is geen vast budget
Budget:
Er is geen vast budget
Locatie:
Kan volledig op afstand (telefoon/e-mail/Zoom)
Locatie:
Kan volledig op afstand (telefoon/e-mail/Zoom)
Functionaliteiten:
Content Management Systeem, integratie van social media
Functionaliteiten:
Content Management Systeem, integratie van social media
Omschrijving
Webbouwer gezocht voor bouwen app met het mechanische principe van de app Tinder en inhoudelijk een uitzendbureau
Soort development
- Website bouwen
- Webshop bouwen
Toelichting
Samen met mijn collega willen we een webapplicatie starten. Het concept bevat onder andere het mechanische principe van de app Tinder en de inhoudelijke principes van een uitzendbureau.
Het is een app, structureel en mechanisch afgeleid van de app Tinder.
Op de app Tinder zijn het man en vrouw die elkaar liken. Zodra er een match ontstaat, opent zich een chat waar de twee kandidaten kunnen afspreken. Dat principe proberen we dus te koppelen aan werving en selectie.
Dus aan de ene kant zou je dan bijvoorbeeld de opdrachtgevers hebben ("man") en aan de andere kant zou je de werknemers hebben ("vrouw"). Zodra er dus een match ontstaat opent zich een chat.
Deze chat is dan niet bedoeld om te daten, maar om in aanmerking te komen met een sollicitatiegesprek.
Wij stellen best veel eisen aan dit concept. Deze eisen zijn o.a. als volgt op gebouwd. Hier een uitwerking op de Lay-Out van de sollicitanten.
- Het profiel van de werkzoekende bestaat uit twee sheets.
- Op de eerste sheet worden alleen de primaire eigenschappen van de werkzoekende getoond.
- Op de tweede sheet worden de secundaire eigenschappen van de werkzoekende getoond.
Op het eerste sheet komen dus criteria te staan als, kwaliteiten, mindere kwaliteiten, werkervaring en het denkniveau.
Op de tweede sheet worden criteria gepresenteerd zoals, een foto, naam, leeftijd, e-mail, telefoonnummer en een lijfspreuk.
Vervolgens dachten wij dat dit concept niet geschikt zou zijn voor de ietwat grotere bedrijven, eerder voor vacatures in de logistiek.
Toen zijn we op het idee gekomen dat we ook stageplekken gaan aanbieden. Dit met doel om ten eerste grotere bedrijven aan te trekken om gebruik te maken van onze app, maar ook om het aanbodtekort te beperken, ten gunste van de studenten.
Vervolgens zijn we het concept gaan bekijken vanuit de studenten. Studenten, zoals ik, vind het soms vervelend om vast te zitten aan een baan, terwijl school veel van je vraagt. Dit kan per week verschillen. Wij wilden dus een nieuw platform toevoegen aan het concept, met de bedoeling om het voor studenten nog aantrekkelijker te maken. Hieruit ontstond Heitje voor Karweitje. Dit ouderwetse principe slepen wij in ons concept naar binnen.
Heitje voor Karweitje is uniek gezien het aanbod. Dit aanbod bestaat namelijk uit opdrachten die een student kan verrichten in ruil voor een zakcentje. Voorbeelden hiervan kunnen zijn: De tuin aanvegen, schoonmaakklussen, maar ook projecten zoals een marketingplan of serviceonderhoud voor ICT-bedrijven.
Dan zijn we er nog niet, want hierna zijn we gaan kijken wat de verschillende manieren van werken zijn. Na enkele losse flodders op elkaar afgeschoten te hebben, kwamen we op het idee om ook stichtingen bij ons concept te gaan betrekken. Dit heeft ook meerdere doeleinden, namelijk: het moet de studenten- en de jongerendoelgroep stimuleren om zich
in te zetten voor vrijwilligerswerk en we willen, heel zakelijk gezien, een bepaalde gunfactor generen om zo het concept beter te kunnen verkopen.
Dus als een student de app opent, maak hij of zij uiteraard eerst een profiel aan. Na de inschrijving moeten er vier opties, knoppen verschijnen die dus deze vier ideeën moeten presenteren: Part- en Fulltime, Stageplekken, Heitje voor Karweitje en Vrijwilligerswerk. Zodra hierop wordt geklikt, dan moet er als het goed is een aanbod ontstaan voor de desbetreffende student.
De Lay-Out van de opdrachtgevers is als volgt:
- Op de eerste sheet komen de primaire eigenschappen (in steekwoorden) te staan die het bedrijf het best beschrijven
- Op de tweede sheet komen eventuele secundaire eigenschappen te staan, die de vacature aantrekkelijk kunnen maken door bijvoorbeeld arbeidsvoorwaarden.
De vraagzijde, de opdrachtgevers, hebben meer vrijheid bij het invullen van hun profiel. Wel moet hetzelfde principe worden toegepast, zodat er evenwichtigheid ontstaat.
Offerte
Ik wacht de voorstellen af. We willen er daadwerkelijk mee beginnen. Ons budget is niet vast.
We willen uit de ontvangen offertes de beste uit kiezen. Vandaar we geen budget hebben aangegeven.
Deadline werkzaamheden
Zo spoedig mogelijk
Webbouwer nodig?
Plaats uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van webbouwers. Gratis en zonder verplichtingen! Offertes aanvragen »
Aanmelden als professional?
Wilt u offerte-aanvragen ontvangen en toegang krijgen tot nieuwe klanten? Meld u dan aan als professional op Offerti! Aanmelden als professional »