Professional nodig? In de bedrijvengids van Offerti vindt u professionals per vakgebied en regio. Per bedrijf vindt u een korte bedrijfsomschrijving en u kunt direct offertes aanvragen.
De Innovatieboxspecialist/Wilde belastingadvies is een fiscaal advieskantoor met als specialisme het adviseren van de ondernemer en de DGA. Onze fiscalisten hebben tevens ervaring met het maken van afspraken met de belastingdienst; de zogenaamde "ruling". In de meeste gevallen kunnen wij meerjarige afspraken maken, waardoor u zich volledig op de ontwikkeling en verkoop van uw product(en) en/of dienst(en) kunt richten. De Innovatieboxspecialist houdt kantoor in Bussum, Kortenhoef en Bunnik en opereert landelijk.
De innovatieboxspecialist geeft niet alleen advies over de innovatiebox zelf, maar ook over alle regelingen hieromtrent (zoals de WBSO) en de boekhoudtechnieken die dit vereist. Tevens helpen wij u graag vertalen wat u financiële afdeling u vertelt en halen we de managementinformatie uit uw cijfers. Wat betekenen de jaarcijfers voor uw strategie, personeel, productontwikkeling? Hoe kunt u zo min mogelijk belasting betalen?...
Trainingen:
Train de trainer sessie
Communicatie (algemeen / zakelijk)
Sales
Onderhandelen
Klantgerichtheid
Klachtbehandeling
Conflicthantering
Workshops:
Kracht van de taal
Relatie met de klant
In gesprek treden
Vragen stellen
Communicatie
Gedragstransformatie
Motivatie
Durven en Doen
Inlevingsvermogen
Daadkracht
Duidelijkheid
Verantwoordelijkheid
Meerdaagse ontwikkeltrajecten:
CompetentieOntwikkelTraject
Opleidingsstraat voor werknemers als onderdeel van verandermanagement
Hbo-niveau Communicatieve Vaardigheden
Mbo-niveau Commerciële BeroepsVorming
Coaching
Coaching voor managers ten behoeve van zelfredzaamheid van de werknemer of afdeling
Coach de coach sessie
Coaching on the job
Coaching op Persoonlijke kracht
Coaching op Aanwezigheid
Coaching op Doelgerichtheid
Coaching op Intermenselijke kracht
Coaching op Beïnvloedingskracht
Coaching op Analytisch...
Bongers Tax Consultancy is een administratie- en belastingadvieskantoor gespecialiseerd in grensoverschrijdende arbeid. Als u (tijdelijk) in het buitenland werkt of als u in het buitenland woont en (tijdelijk) in Nederland werkt of als u als werkgever met grensoverschrijdende arbeid te maken, bent u bij Bongers Tax Consultancy aan het goede adres. Uiteraard kan ik u ook helpen met administratie of belastingadviezen die geen grensoverschrijdend karakter hebben.
Bongers Tax Consultancy is opgericht door Marcel Bongers. Ik sta voor een persoonlijke benadering, waarbij uw belangen en uw prioriteiten centraal staan.
Het doel van mijn dienstverlening is altijd het behartigen van de belangen van u als cliënt. Met name in grensoverschrijdende situaties, maar ook in niet-grensoverschrijdende situaties, komt het helaas nog vaak voor dat er van alles mis gaat. Soms door onwetendheid, soms door onjuiste interpretatie van regelgeving. Het...
Als gezinscoach luister ik, beantwoord ik vragen en geef ik informatie en begeleiding bij wat jij belangrijk vindt in en rondom jouw gezin, Met gezin bedoel ik diegene die jij tot je gezin vindt behoren. We stellen samen vast waar jij verandering in wilt aanbrengen of waar je zorgen liggen en maken daar een plan voor.
Themas waar je aan kunt denken als je mij als gezinscoach wilt inschakelen:
* opvoedtips, passend bij de ontwikkeling (babys, peuters, kleuters, kinderen, pubers)
* balans tussen gezin, werk, relatie en jezelf
* kind en carrière
* hoe past opvoeden in mijn agenda?
* in het belang van je kind
* een team zijn met je (ex)partner
* kijken naar de rollen binnen het gezin
* hoe communiceer je onderling
* terechte zorgen of gerustgesteld
* Meer begrip tussen jou als ouder en je kind
* Meer begrip tussen partners of ex-partners.
Het eerst gesprek met mij is altijd vrij van kosten, zo kun je eerst inschatten o...
Hacker safe bouwt websites die veilig zijn tegen hackers, weergegeven worden in alle webbrowsers en mobiele telefoons waardoor u meer mensen kunt bereiken en dus meer potentiële klanten. Alle websites zijn zoekmachine vriendelijk en worden goed geïndexeerd door de zoekmachines.
Met de nieuwste web technologie waaronder AJAX en Web3.0 word uw website een unieke ervaring die u bezoekers en klanten steeds zal blijven aantrekken.
Ook kunt u gemakkelijk uw website onderhouden in een CMS daarvoor heeft u geen programmeer kennis nodig, u kunt u eigen website zelf beheren waar en wanneer u maar wilt. Ook kunt u bij ons terecht voor al uw uitbreidingen zoals forums, profielen systemen, marktplaats, systemen, foto albums, forums, chatboxen, nieuwsbrief systemen en noem maar op. Wij hebben voor alles wel een web oplossing beschikbaar.
Hacker veilig brengt al uw internet activiteiten naar een hoger level en zorgt ervoor dat uw ...
F-Activity biedt een drietal vormen van coaching aan: personal coaching, loopbaanbegeleiding en startersbegeleiding. Onze missie is iedere coachee met zelfvertrouwen terug in de eigen kracht te krijgen.
Personal Coaching: Persoonlijke coaching is een vorm van één-op-één begeleiding van een coachee met een persoonsgericht ontwikkeldoel. De coachee wil inzicht in zijn eigen persoon verkrijgen en daarmee zich persoonlijk ontplooien.
Loopbaanbegeleiding: Een specifieke vorm van personal coaching met als doel een medewerker optimaal te laten functioneren in zijn huidige of andere functie. Primaire focus hierbij is het vaststellen en het gebruik maken van de persoonlijke mogelijkheden van de medewerker.
Startersbegeleiding: Voor startende ondernemers heeft F-Activity een begeleidingstraject ontwikkeld om de starter te ondersteunen bij het vormgeven van de onderneming en het opstellen van een gedegen plan. ...
Bent u opzoek naar een betrokken financiële man voor uw onderneming?
Wilt u, uw volledige administratie tegen een vriendelijke prijs uit handen geven?
Wilt u één aanspreekpunt voor uw boekhouding en al uw belastingkwesties?
Dan bent u bij Fideal meer dan welkom.
Wij nemen de tijd voor u en voor uw onderneming. Bij ons bent u geen klant maar een relatie. Wij proberen vanuit het hart van uw onderneming met u mee te denken en samen met u werken wij mee aan het realiseren van uw financiële doelstellingen.
Denkt u steun nodig te hebben voor het stabiliseren van het financiële klimaat van uw onderneming? Overweegt u een investering en ziet u de behoefte aan een sterk riskmanagement-analyse? Gaat u personeel in dienst nemen, maar wenst u geen zorg dragen aan de daar bijbehorende loonadministratie?
Maak kennis met onze organisatie.
Neem gerust contact op voor een vrijblijvend gesprek.
Wij spreken graag af...
LemmenAdvies is in 2008 opgericht door Peter Lemmen RI. LemmenAdveis verricht uiteenlopende diensten voor zelfstandigen, ZZP-ers en kleine (nationale en internationale) ondernemingen op het gebied van administratie, financien en automatisering.
Op deze gebieden is meer dan 20 jaar ervaring aanwezig.
Het contact met de klant is laagdrempelig, klantgericht en betrokken en wordt op een vertrouwelijke en persoonlijke manier onderhouden. Mijn tarieven liggen op een gunstig niveau.
Voor ik voor u aan de slag ga, begin ik altijd met een vrijblijvend kennismakingsgesprek om meer inzicht in uw specifieke behoeften te krijgen en u op die manier een passende aanbieding te kunnen doen. Uiteraard is dit kennismakingsgesprek gratis en geheel vrijblijvend.
Wat kan ik voor u doen:
- het verzorgen van uw administratie;
- opstellen van uw jaarstukken;
- het doen van de diverse fiscale aangiften;
- helpen bij het opstellen van een ondernemin...
Ben (vrouw, 53 jr.) gespecialiseerd in het begeleiden en trainen op het gebied van rouw-/verlies en sterven.
Zowel individuele begeleiding maar ook paren, broers/zussen/familieleden. Huisbezoek is eveneens mogelijk.
Counseling biedt kwalitatieve ruimte voor het omgaan met rouw en biedt ondersteuning bij het (her)vinden van zingeving, zinervaring, levensdoel en balans.
Vragen rondom vastgelopen rouw van partner, kind, vriend, collega (hoe nu verder?) - onvervulde kinderwens, zelfdoding van dierbaren worden verkend op de verschillende betekenislagen. Er is aandacht voor vragen waar geen antwoord op is en aandacht voor het spirituele proces .
Daarnaast bied ik (en in samenwerking):
training voor leidinggevenden (rouw op de werkvloer) en maatgerichte workshops op aanvraag.
Daarnaast trainingen en workshops (deskundigheidsbevordering aan Post-HBO opl. voor para-medici, aan vrijwilligers in Hospice of Thuiszorg met thema's a...
Voor vraagstukken, waar menselijke en zakelijke belangen met elkaar op gespannen voet staan, terwijl ze elkaar zo nodig hebben, bent bij Dries Oosterhof Organisatiebegeleiding aan het goede adres. Vooral als veel 'beproefde ervaring' vereist is Bovendien organiseren we uiterst effectieve leiderschapsontwikkelingstrajecten en individuele coachingsessies onder de titel 'Leiderschap in Contact'. Meer informatie staat in het boek 'Leiderschap in Contact' te bestellen via managementboek.nl. Ruim 35 jaar werk ik als sparringpartner/ coach, begeleider en opleider voor besturen, directies, managers en adviseurs in in binnen- en buitenland. Klanten vertellen dat we vrijwel altijd de kwintessens van een zaak snel boven tafel krijgen. Door de eenvoud en directheid van onze benadering bespaart u tijd en geld. Tot slot: onze werkplek in Maarn is een oase van rust voor u persoonlijk of een klein team (max. 6 personen). Ook wan...
Accountflex staat zowel voor particulieren als ondernemers klaar. We zijn een allround en kleinschalig administratiekantoor. Persoonlijke aandacht en begeleiding staan bij ons centraal. Wij hebben een breed dienstenpakket welke wij tegen een aantrekkelijke prijs kunnen aanbieden.
Vast aanspreekpunt
Wij begrijpen dat uw administratie u veel tijd kost en wij staan u daar graag in bij. U krijgt van ons een vast aanspreekpunt die perfect op de hoogte is van uw situatie en u kan adviseren waar dat nodig is. Accountflex zorgt ervoor dat u inzicht krijgt in uw administratie zonder dat het u veel tijd en moeite kost. U krijgt daarbij tips en besparingsmogelijkheden die perfect aansluiten op uw situatie.
Verschillende mogelijkheden
Accountflex kan u helpen bij uw administratie, belastingaangifte of andere diensten. Wilt u gedeeltelijk zelf uw administratie doen? Ook dat is geen problemen. Wij bieden ondersteuning waar u dat wilt. Het is ...
Herman Pouderoyen maakt al geruime tijd het muziekcircuit onveilig met Nederlandstalige liedjes van eigen hand , onder het motto: Het schrijven van een lied kost minder dan een psychiater.
De liedjes variëren van rauw en ranzig tot breekbaar en ontroerend.
Zijn eerste solo CD Niet in de winkel verkrijgbaar, oogstte juichende recensies waarna hij door schrijver Kluun werd gevraagd om het programma van de Nightwriters muzikaal te omlijsten.(o.a. op Lowlands)
Pouderoyen is ook bekend als zanger van de One-trick Ponies maar tegenwoordig treed hij vooral als solist naar buiten met het programma Van Dichtbij
Kluun: de Nederlandstalige Nick Cave
Herman is ook actief als tekstschrijver/componist in opdracht. Hij schreef teksten voor o.a. de cliniclowns. Voor FC Utrecht schreef hij een nieuw clublied en voor de gemeente Utrecht een lied ter gelegenheid van het 200jarig bestaan van de Amsterdamse straatweg
https://www.youtube.com...
Gespecialiseerd in Eenmanszaken (ZZP)/MKB en Startersbegeleiding.
Wat zou ik voor u kunnen betekenen ?
Ik kan voor u de gehele boekhouding voeren of gedeelte's daarvan. De BTW aangiftes kan ik voor u verzorgen evenals de IB aangifte. U kunt uw eigen administratie bijhouden in een door mij vertrekt boekhoudpakket waarbij ik alleen controleer. Facturering en debiteurenbeheer is ook geen enkel probleem. Maatwerk wat u wilt, daar gaat het om.
Ik werk vanuit huis en heb geen duur kantoorpand, lease auto's e.d. zodat ik de tarieven betaalbaar kan houden.
Een boekhouding bijhouden incl. btw aangifte's is bijvoorbeeld al mogelijk vanaf €75,00 per kwartaal. Een zgn. all-inn maandabonnement is al vanaf €40,00 mogelijk.
1e gesprek is altijd vrijblijvend en uiteraard kosteloos. U kunt langskomen, of ik kom bij u langs. Wat u wilt.
Ik zeg altijd tegen mijn klanten: Je moet mij zien als een verlengstukje van jouw bedri...
Wat?
De naam zegt het al: Office Es-sistant is dé secretaresse ondersteuning die u zoekt. Op freelance basis, dus zonder langdurige personeelsverplichtingen. Office Es-sistant werkt alleen die uren die u nodig heeft. Of het nu om een paar uur of paar dagen per week gaat: dankzij Office Es-sistant kunt u vertrouwen op een professionele office assistent aan uw zijde. Zo neemt Office Es-sistant u snel en direct een hoop secretariële werkzaamheden uit handen. U kunt uw tijd immers wel beter besteden.
Bent u geïnteresseerd in flexibele secretariële ondersteuning, neem dan contact met mij op.
Specialties:
Office Es-sistant is inzetbaar op flexibele werkuren/werkdagen;
U hoeft geen medewerker in dienst te nemen en te zorgen voor de afdracht van sociale lasten, dat regelt Office Es-sistant;
U bepaalt wanneer u (extra) ondersteuning nodig heeft; u betaalt alleen de daadwerkelijk gewerkte uren;
Office Es-sis...
De corporate portretten van Peter van Kolfschoten gaan verder dan een snelle momentopname. Aandacht, kwaliteit en zorgvuldigheid staan voorop. Peter werkt op locatie aan het creëren van een setting waarin de geportretteerde het best tot zijn recht komt. Hij bepaalt het kader door zelf de portretlocatie te kiezen, eigen licht (studioflitsers) mee te nemen, en te spelen met lijnvoering en restruimte in de achtergrond. Een spannende wisselwerking tussen geportretteerde en achtergrond ontstaat. Soms met een subtiele knipoog waar de opdracht(gever) het toelaat, maar altijd met respect voor de mens voor de camera.
Met zijn 25 jaar ervaring als portretfotograaf weet Peter van Kolfschoten ter plaatse snel te schakelen. De tijd die nodig is voor de voorbereiding op locatie en het maken van de foto wordt tot een minimum beperkt.
Peter van Kolfschoten werkt onder andere voor de Adformatie groep, Management Scope, Projectorganisatie Noor...
Onder de naam Interevo World Wide combineer ik een aantal diensten voor de zakelijke markt, waaronder een creatief organisatiebureau. Ik organiseer bijvoorbeeld congressen, meetings of symposia, waarbij ruimte is voor een creatieve invulling. Mijn organisatietalent zet ik niet alleen in voor bedrijven, maar ook voor aanstaande bruidsparen die graag op een buitengewone locatie willen trouwen of elkaar een bijzonder huwelijksaanzoek willen doen.
Daarnaast sta ik professionals bij als therapeute-coach en trainer.
Achtergrond: Ik heb lange tijd in de zorg gewerkt,en
een eigen bed en breakfast gerunt in de bezinningstoerisms.
Maar heb me in de loop der jaren breder ontwikkeld.
In mijn werk neem ik niet alleen die kennis mee, maar ook mijn eigen levenservaring en niet te vergeten mijn Friese mentaliteit.
Contact: Heeft U vragen? Of wilt u gewoon eens vrijblijvend kennismaken om te ontdekken wat ik voor u mag betekenen? Stuur een...
Onder de naam Interevo World Wide combineer ik een aantal diensten voor de zakelijke markt, waaronder een creatief organisatiebureau. Ik organiseer bijvoorbeeld congressen, meetings of symposia, waarbij ruimte is voor een creatieve invulling. Mijn organisatietalent zet ik niet alleen in voor bedrijven, maar ook voor aanstaande bruidsparen die graag op een buitengewone locatie willen trouwen of elkaar een bijzonder huwelijksaanzoek willen doen.
Daarnaast sta ik professionals bij als therapeute-coach en trainer.
Achtergrond: Ik heb lange tijd in de zorg gewerkt,en
een eigen bed en breakfast gerunt in de bezinningstoerisms.
Maar heb me in de loop der jaren breder ontwikkeld.
In mijn werk neem ik niet alleen die kennis mee, maar ook mijn eigen levenservaring en niet te vergeten mijn Friese mentaliteit.
Contact: Heeft U vragen? Of wilt u gewoon eens vrijblijvend kennismaken om te ontdekken wat ik voor u mag betekenen? Stuur een...
Een stap vooruit... Dat is wat ik bereik met mensen, groepen en organisaties door middel van coaching, training en advies. Tevens is dat de naam van mijn bedrijf: Gradior.
Dit doe ik met energie, enthousiasme en genoegen. Ik krijg nog iedere keer een kick wanneer cliënten dingen zeggen als 'tjee, zo had ik het nog niet bekeken'. Door eerdere persoonlijke ervaringen met management advies, wereldreis, mid life & crisis, business unit management, fusies en overnames biedt ik een toegevoegde waarde. Maar vooral ook omdat ik fouten heb gemaakt, daardoor veel geleerd heb waar anderen weer van kunnen leren. Dat heeft me gebracht waar ik nu sta.
In mijn werk richt ik me op wat ik noem 'dynamiek uit interactie'. Het is mijn taak in eerste instantie hoeken en randen van ineffectief gedrag inzichtelijk te krijgen bij de mensen met wie ik werk. Vervolgens dat ze - ook letterlijk - in beweging komen met hun voelen, denken ...
Een stap vooruit... Dat is wat ik bereik met mensen, groepen en organisaties door middel van coaching, training en advies. Tevens is dat de naam van mijn bedrijf: Gradior.
Dit doe ik met energie, enthousiasme en genoegen. Ik krijg nog iedere keer een kick wanneer cliënten dingen zeggen als 'tjee, zo had ik het nog niet bekeken'. Door eerdere persoonlijke ervaringen met management advies, wereldreis, mid life & crisis, business unit management, fusies en overnames biedt ik een toegevoegde waarde. Maar vooral ook omdat ik fouten heb gemaakt, daardoor veel geleerd heb waar anderen weer van kunnen leren. Dat heeft me gebracht waar ik nu sta.
In mijn werk richt ik me op wat ik noem 'dynamiek uit interactie'. Het is mijn taak in eerste instantie hoeken en randen van ineffectief gedrag inzichtelijk te krijgen bij de mensen met wie ik werk. Vervolgens dat ze - ook letterlijk - in beweging komen met hun voelen, denken ...
Na 10 jaar financiële ervaring opgedaan te hebben, heb ik een administratiekantoor opgericht, omdat ik van mening ben, dat de dienstverlening in deze branche veel beter kan. Dat is dan ook precies wat u bij mij mag verwachten.
Een Persoonlijke en Professionele aanpak gericht op uw bedrijf, met uw eigen branche gerelateerde behoeftes, tegen een zeer voordelige prijs,
Om u een totaalpakket aan te kunnen bieden, werk ik samen met een accountant /fiscalist/ bedrijfseconoom die mij adviseert bij alle mogelijke vraagstukken op financieel, fiscaal en economisch gebied.
Daarnaast werk ik samen met een administrateur die de volledige loonadministratie voor mij verzorgt.
Voor u betekent dit één aanspreekpunt voor uw bedrijf, waarbij alle mogelijke diensten op financieel, fiscaal en/of economisch gebied voor u worden verzorgd op een Persoonlijke en Professionele manier.
Graag nodig ik u uit om contact met mij op te neme...
Bedrijfsassistent.nl is gespecialiseerd in het notuleren van bijeenkomsten:
- met een gevoelig of vertrouwelijk karakter;
- met complexe thema's;
- met groepen of leden;
- op het gebied van hrm en organisatieontwikkeling, ondernemerschap en marketing, inspraak en medezeggenschap, gezondheidszorg en onderwijs, belangenbehartiging.
Bedrijfsassistent.nl levert een notuliste die is opgeleid op HBO-niveau met 20 jaar werkervaring (o.a. als personal assistant en projectleider) en een brede algemene ontwikkeling.
De notuliste notuleert met 'de klant van de klant' voor ogen (de mensen die misschien niet in het overleg zitten maar wel belanghebbend zijn en de notulen ook zullen lezen). Een bijeenkomst is immers nooit doel op zichzelf. Daarom maakt de notuliste een verslag voor een ondernemingsraad dat ook leesbaar is voor medewerkers, een verslag voor een vertrouwenscommissie dat bruikbaar is in verdere besluitvorming, en...
Mijn naam is Dennis Krasser en ik ben sinds 2014 eigenaar van Administratiekantoor Krasser in Almere. Met ruim 10 jaar ervaring als administrateur bij diverse bedrijven in de pocket kan ik u nu als collega-ondernemer van dienst zijn.
De dynamiek van een onderneming spreekt mij aan. Snelle beslissingen zijn gewenst en dan moet u onder meer kunnen rekenen op uw boekhouder. Uiteraard kan alle informatie digitaal aangeleverd worden en kunt u vertrouwen op een up to date administratie.
Mijn klanten zijn de ZZP’ers. Ik verwerk zelf de administratie. Afhankelijk van uw situatie kan dat vanaf het begin tot en met de aangiftes. Daardoor ben ik goed op de hoogte als ik met u, de ondernemer, in gesprek ben. Dit is uiteraard allemaal op afstand mogelijk.
Wat kunt u verwachten:
- Verzorgen administratie;
- Aangifte omzetbelasting;
- Aangifte inkomstenbelasting.
Dit alles kan tegen een vooraf samen overeengekomen scherp tarief...
ST administratie & advies is hèt administratie- en belastingadvieskantoor voor Enschede en omgeving.
Wij bieden ondernemers de helpende hand op het gebied van onder meer administratieve en fiscale dienstverlening.
Wij onderscheiden ons door een persoonlijke benadering van onze klanten. Wij zijn in staat naast de ondernemer te staan en hierbij ondersteuning te bieden op vele terreinen. Denk hierbij aan (salaris-) administratie, fiscale aangiften, belastingadvies, bedrijfsoverdracht, jaarrekeningen, pensioenen en subsidies. Maar ook op het gebied van insolventie, interim werkzaamheden en debiteurenbeheer bent u bij ons aan het juiste adres.
Wij nemen u veel werk uit handen zodat u uw tijd kunt besteden aan de onderneming.
Bent u geïnteresseerd in onze dienstverlening? Dan kijken wij uit naar een vrijblijvend gesprek met u. Geen organisatie is immers hetzelfde en wij sluiten onze diensten graag aan bij uw behoefte. ...
Een frisse blik op je tekst of een professionele en creatieve schrijfhand nodig? Sandy Post eigenaar van Tekst- en schrijfbureau Sansis, biedt beide! Met een grote passie voor taal en letters en een breed interessegebied, ziet ze het creëren of (her)schrijven van teksten als één van de leukste uitdagingen die er zijn.
Sandy helpt je graag de tekst op papier te zetten waar je nog niet aan begonnen bent, of kijkt 'over je schouder mee' naar bestaande tekst die niet loopt, of niet effectief is. Of het nu gaat om een reclametekst, een productomschrijving, een blog, een mail of een verslag, Sandy schrijft met vlotte hand krachtige teksten, die overtuigen, boeien, bewegen of raken.
Ook webteksten zijn in goede handen bij Sandy. Het creëren van nieuwe en het herschrijven van bestaande webteksten, en ook het actueel houden van je web content kun je door Sansis laten verzorgen. Uiteraard SEO vriendelijk ge...
Best (Noord-Brabant) - vakgebied Marketing-communicatie
Communicatie-/tekstbureau Pico Copi werd opgericht vanuit de passie nóg meer te doen met woorden en taal: de uitdaging om de juiste boodschap bij de juiste doelgroep te krijgen.
Oprichter Esther werkte eerder in diverse communicatiefuncties voor de Gemeente Eindhoven, een communicatiebureau (De Ridder PR), multinational Philips en 'de slimste regio van de wereld' Brainport. Een echte allrounder met een specialisatie in arbeidsmarktcommunicatie, copywriting en evenementorganisatie. Ook ondersteuning bij secretariële aangelegenheden verzorg ik graag, want ik houd van variatie en het gevoel me nuttig te kunnen maken met mijn secure manier van werken.
Met een frisse blik, een goed gevoel voor verhoudingen en relaties en een ongebreidelde dosis enthousiasme richt ik graag mijn pijlen op het aanspreken van uw doelgroep en het uitwerken van uw secretariële taken.
Indien u daar behoefte aan heeft, licht ik ond...