Professional nodig? In de bedrijvengids van Offerti vindt u professionals per vakgebied en regio. Per bedrijf vindt u een korte bedrijfsomschrijving en u kunt direct offertes aanvragen.
Naast mijn werkzaamheden in vaste dienst ben ik gedurende ca. 20 uur per week beschikbaar als zelfstandig gevestigd vertaler. Ik vertaal, reviseer en corrigeer een breed scala van financiële en juridische teksten. Daarbij vertaal ik zowel uit het Engels in het Nederlands als uit het Nederlands in het Engels. Mijn opdrachten zijn afkomstig van terecht veeleisende accountants en belastingadviseurs en van advocaten en notarissen, alsmede rechtstreeks van een aantal grote (beursgenoteerde) multinationals. Verder vertaal en reviseer ik een grote variëteit aan documenten, waaronder cliëntadviezen, correspondentie met de Belastingdienst, verhandelingen over binnenlands en Europees recht en jurisprudentie en marketingmaterialen. Naast de grote belastingsoorten betreft het deelgebieden als douane, transfer pricing, vastgoed, expatriates, fiscale procesvoering, personeelsopties, securitisatie en successieplanning.
Pelgrom tekst & vertaling schrijft teksten voor bedrijven, overheden en non profitorganisaties. Of het nu gaat om folders, cd-boekjes, websites of overnamecontracten; Pelgrom tekst & vertaling zorgt voor een prettig leesbaar document.
Pelgrom tekst & vertaling redigeert al uw zakelijke teksten. Het resultaat daarvan is een foutloze tekst met een logische structuur en goedlopende zinnen.
Pelgrom tekst & vertaling adviseert over tekststructuur en formuleringen. De adviezen die u ontvangt, passen bij uw schrijfambities.
Pelgrom tekst & vertaling vertaalt van het Engels naar het Nederlands en vice versa. Daarbij richt het zich voornamelijk op juridische vertalingen en vertalingen voor de culturele sector.
Pelgrom tekst & vertaling bestaat sinds 2005 en is gevestigd in de Utrechtse binnenstad.
Specialismen:
-juridische vertalingen
-vertalingen voor de culturele sector
Fiks biedt hulp op het gebied van financiën. Nee, geen stoffig accountantskantoor. Maar een jong, snelgroeiend bedrijf dat meer doet dan jaarrekeningen en aangiften alleen. Fiks staat voor Financiën, Informatie, Kennis en Service.
Financiën geven ons informatie die wij koppelen aan onze kennis en service om uw onderneming optimaal te sturen.
Fiks bestaat sinds 1 januari 2010 en heeft zeven medewerkers. Aandeelhouders zijn Robert Habets en Cindy van der Wijk. Robert werkt al sinds 1987 in de accountancy waar hij ruime ervaring opdeed in het MKB. Samen met de ondernemer bedenkt hij pragmatische oplossingen voor (financiële) problemen. Cindy deed veel ervaring op bij verschillende accountancykantoren. Haar kracht is dat ze zich als een kameleon aanpast aan situaties en zich uitstekend kan inleven in de klant. Ook de andere medewerkers hebben hun specifieke kwaliteiten passend bij de organisatie Fiks
All4people
Bedrijven en werknemers die in staat zijn om tijdig te bewegen zijn vitaler en daarmee succesvoller op lange termijn. Zó werkt het.
Wij ontzorgen dagelijks werkgevers bij HRM-themas, helpen starters op weg én mensen aan een baan en in hun loopbaanontwikkeling. De juiste persoon, op de juiste plek én op het juiste moment.
Onze aanpak brengt mensen in beweging. Zo halen ze het beste uit zichzelf. Niet alleen nu, maar ook in de toekomst. All4People is praktisch en innovatief. Geen franjes en dure woorden, maar persoonlijke aandacht voor mensen en bedrijven. Alles op maat.
Voor ons is het vanzelfsprekend te doen wat we beloven. En we doen wat nodig is. Heel gewoon.
Wij geloven in werkzekerheid boven baanzekerheid. Wij hanteren de 4P's:
Persoonlijke interesse
Praktisch
Perspectief
Prijs/Kwaliteit
"Heb je een eigen plan, dan ben je geen onderdeel van het plan van een ander"
Ik combineer mijn jarenlange ervaring in de retail- , sales- en horecasector met een flinke portie levenservaring. Ik gebruik basistechnieken uit het NLP (neuro linguïstisch programmeren).
NLP geeft inzicht in hoe mensen communiceren met hun directe omgeving en heeft als doel de gedachten, gevoelens en gedragingen van jezelf of anderen te wijzigen. Via NLP leer ik je hoe je ontwikkelaar van je ideeen wordt, in plaats van iemand die het allemaal ondergaat.
Ik behaalde de diplomas van NLP Practitioner en NLP Master. Ook de kennis die ik opdeed binnen de NLP-Trainer Coach Counsellor- opleiding vormt vandaag de brede basis van mijn efficiënte ontwikkelmethodieken.
Graag zet ik deze kennis in voor jouw ontwikkeling.
Schroom niet,mocht je vragen hebben deze te stellen.
Specialties- Empatisch
- Motiverend
- Gedreven
- Creërend
- Open, puur en recht door zee
- Horeca
- Retail
- Sales
Ik combineer mijn jarenlange ervaring in de retail- , sales- en horecasector met een flinke portie levenservaring. Ik gebruik basistechnieken uit het NLP (neuro linguïstisch programmeren).
NLP geeft inzicht in hoe mensen communiceren met hun directe omgeving en heeft als doel de gedachten, gevoelens en gedragingen van jezelf of anderen te wijzigen. Via NLP leer ik je hoe je ontwikkelaar van je ideeen wordt, in plaats van iemand die het allemaal ondergaat.
Ik behaalde de diplomas van NLP Practitioner en NLP Master. Ook de kennis die ik opdeed binnen de NLP-Trainer Coach Counsellor- opleiding vormt vandaag de brede basis van mijn efficiënte ontwikkelmethodieken.
Graag zet ik deze kennis in voor jouw ontwikkeling.
Schroom niet,mocht je vragen hebben deze te stellen.
Specialties- Empatisch
- Motiverend
- Gedreven
- Creërend
- Open, puur en recht door zee
- Horeca
- Retail
- Sales
Andersbewust is een praktijk voor coaching voor particulier en bedrijf. De eigenaar en life coach Sandra Henstra beschikt over een life coach diploma 'exclusief' en onderscheidt zich in de coaching door beroep te doen op het zelfoplossend vermogen van de client Daarnaast kenmerkt de coaching zich als laagdrempelig en resultaatgericht. Resultaatgericht wil zeggen: actieve coaching gericht op het heden en de toekomst, in een korte tijd grote persoonlijke groei binnen zowel het privéleven als het zakelijk leven als medewerker of leidinggevende binnen een bedrijf.
Stress, onvoldoende (zelf)vertrouwen, assertiviteit, niet precies weten wat te doen of te willen, hoe zaken/ problemen aan te pakken en problemen in de relatie- of werksfeer zijn veel voorkomende vraagstukken binnen de praktijk. Coaching in de praktijk of op locatie, tevens telefonische coaching mogelijk. Kennismaking is gratis en vrijblijvend.
Loopbaanadviesbureau in regio Utrecht. Gespecialiseerd in coaching gericht op loopbaanvragen bij werknemers en particulieren. Opgericht in 2007. Aangesloten bij NOLOC.
De loopbaancoach heeft een achtergrond als levensmiddelentechnoloog en docent/coach/trainer op een hogeschool.
Aangeboden diensten:
*voor particulieren:
Vergroten van zelfkennis en zelfvertrouwen en ontdekken van het meest passend ( en haalbaar!) beroepsperspectief. Eventueel hulp bij het daadwerkelijk vinden van een baan.
Graag houd ik je een spiegel voor en stel ik je kritische vragen om helder te krijgen wat je goed kunt, wat jou motiveert en je het liefste doet!
*voor organisaties:
-outplacement. Uiteindelijk doel is d.m.v. zelfreflectie, het vinden van een passende baan buiten de huidige organisatie.
-coaching binnen de huidige baan. Doel is beter functioneren en met meer plezier.
zie ook www.spiegelloopbaan.nl
Safety & Medical Training verzorgt BHV, EHBO, VCA, ATEX en NEN trainingen. Praktijkgericht per sector trainen en bedrijven hiermee ontzorgen is onze visie.
Na een ongeval zal er meestal geen arts of ambulance direct aanwezig zijn. De allereerste hulp zal dan door een persoon verleend kunnen worden met een EHBO opleiding of iemand die in het bezit is van een Diploma Bedrijfshulpverlening (BHV).
Helaas zijn er nog steeds te weinig mensen die eerste hulp kunnen verlenen. Daardoor is de kans dat eerste hulp geboden kan worden direct na een ongeval klein. Snel handelen, kan voorkomen dat een slachtoffer blijvend invalide wordt en/of een langverblijf in het ziekenhuis.
De meeste ongevallen die gebeuren, zijn ongevallen op de werkplek, rondom huis of tijdens de vakantie. Daarom is het zo belangrijk om te weten dat kennis van EHBO ervaring te allen tijde nuttig kan zijn.
Begin er vandaag nog mee!
Wij zijn een jong bedrijf gespecialiseerd in grafisch ontwerp, digitale marketing en webdesign.
Wij richten ons op starters, zelfstandige ondernemers, vzws en KMOs die de zichtbaarheid van hun bedrijf aanzienlijk willen verhogen voor hun doelgroep.
We zijn een team van jonge, gepassioneerde ondernemers die hun krachten bundelen om zo tot een mooi en doelgericht resultaat te komen. Dat doen we samen met u.
Bij ons staat u, als klant, centraal. Tijdens de projecten nemen we de nodige tijd om te luisteren naar wat u wil realiseren met uw aanwezigheid op het internet. Daarbij gaat onze aandacht naar uw product of dienst, de markt, de doelgroep(en) die u wilt bereiken, etc.
Wij zijn ontzettend enthousiast om van uw opdracht een mooi project te maken. Wij gaan tot het uiterste en trachten steeds om op een vernieuwende manier uit de hoek te komen. Wij willen enkel het beste voor u en uw bedrijf.
Was het eerst wellicht alleen een verplichting voor de fiscus, vanaf nu heeft u zelf profijt van uw boekhouding. Want uw boekhouding zal zo zijn ingericht, dat u beter inzicht krijgt in de kosten en baten van elk onderdeel van uw bedrijf. En u heeft natuurlijk probleemloos beschikking over de overzichten die er voor u toe doen.
Wij kennen geen '10 minuten'- en/of 'e mail rekeningen' maar werken met duidelijke afspraken en een vast bedrag, eventueel per maand.
Door onze kennis in te zetten is de aanwezigheid van boekhoudkundige kennis op het bedrijf zelf niet noodzakelijk. Uw administratie blijft door onze inspanning up-to-date terwijl u er nauwelijks omkijken naar heeft. Tevens waken wij mee over de financiële situatie van uw onderneming door de exploitatieresultaten periodiek te evalueren en kunnen wij u bijstaan bij het voorbereiden van plannen waarbij een financiële onderbouwing wenselijk is.
Met meer dan 15 jaar ervaring als actuaris en data-analist bij diverse verzekeringsmaatschappijen, lever ik gedegen resultaten waarbij mijn focus ligt op het benutten van data-analyse voor succes en kwaliteit. Mijn aanpak is gericht op het nauwkeurig definiëren van de businessvraag door uitgebreide gesprekken met de opdrachtgever. Daarna zet ik mijn expertise in om passende analyses uit te voeren, waarmee ik heldere en begrijpelijke inzichten genereer. Deze inzichten vormen de basis voor weloverwogen beslissingen.
Mijn werkwijze kenmerkt zich door structuur en planmatigheid, maar ik ben tevens flexibel genoeg om van de planning af te wijken wanneer de situatie dat vereist. Dit stelt mij in staat om op een gestructureerde wijze te werken aan projecten, waarbij ik me voortdurend aanpas aan de dynamiek van de opdracht en de noodzaak om data-analyse effectief in te zetten voor optimale resultaten.
Welkom bij Keulen Advisering
Wij ontzorgen ondernemers op administratief en fiscaal gebied en zorgen voor overzicht en rust op financieel vlak. In onze dienstverleningen staan de persoonlijke en zakelijke doelstellingen van U als ondernemer centraal.
Op basis van trends in de markt en uw financiële administratie signaleren we kansen en bedreigingenen vertalen deze in een begrijpelijk en bruikbaar advies.
Onze werkzaamheden zijn erop gericht om uw zakelijke en persoonlijke risico's te beheersen, de continuïteit van uw onderneming te garanderen en de winstgevendheid te optimaliseren.
U kunt bij ons terecht voor:
?Administratieve dienstverlening
?Jaarrekeningen en rapportages
?Belastingen
?Advisering
Keulen Advisering staat voor:
?Deskundigheid
?Betaalbaar
?Persoonlijk en een resultaatgerichte aanpak
Keulen Advisering
Agnes Huynstraat 9
6436BB Amstenrade
Innovest Finance is opgericht in maart 2006 en is gevestigd in Den Haag. Persoonlijk contact en service staan bij Innovest Finance echt op de eerste plaats; daarom zijn we ook buiten kantooruren bereikbaar voor uw algehele administratie. Flexibiliteit is bij Innovest Finance geen leeg begrip. Uw administratie kan bij Innovest Finance op kantoor in Den Haag gedaan worden, maar indien gewenst werkt Innovest Finance ook op locatie bij uw bedrijf.
De focus van Innovest Finance ligt bij het verzorgen van uw administratie. Denk aan uw boekhouding, uw aangiftes, uw loonadministratie en de jaarrekeningen van ondernemers. Maar ook particulieren zijn van harte welkom voor het laten verzorgen van hun privé administratie en aangiften van inkomstenbelasting.
Specialisme
Financiële administratie, Belastingadvies en -aangifte, Salarisadministratie, Samenstellen jaarrekeningen, Financieel & Strategisch advies
Sinds mijn opleiding HEAO Communicatie werk ik al ruim 20 jaar als communicatiemedewerker/-adviseur en tekstschrijver. Ook heb ik les gegeven aan de HEAO in schriftelijke communicatie. Sinds 2010 heb ik mijn eigen bedrijf: BaBetter Tekst & Communicatie.
Niet iedereen heeft dezelfde wensen voor zijn tekst. Voordat ik aan de slag ga, vraag ik eerst wat de verwachtingen zijn:
- spel- en schrijffouten uit een bestaande tekst halen?
- een bestaande tekst korter en krachtiger maken?
- een nieuwe tekst schrijven?
Een goede tekst is voor mij behalve kort en krachtig ook overtuigend. De tekst bevat niet slechts algemeenheden, maar toont duidelijk het onderscheidend vermogen en de toegevoegde waarde van een dienst of product. Ook zorg ik dat websites goed gevonden worden door zoekmachines omdat ik SEO toepas in mijn webteksten.
Dat is in het kort mijn visie.
Vriendelijke groeten,
Babet Kroon
Koelewijn Kopij produceert heldere taal voor uw commerciële en informatieve teksten.
U kunt bij mij terecht voor:
jaarverslagen,
rapporten,
brochures,
DM-brieven,
relatiemagazines,
websites,
journalistieke producties.
U zoekt een creatieve, vindingrijke tekstschrijver met research kwaliteiten. Een vakkundige alleskunner die snel begrijpt wat u wenst.
Koelewijn Kopij analyseert wat u nodig heeft, doet onderzoek, neemt interviews af en vertaalt alle informatie naar een heldere tekst.
Opdrachtgevers:
Headline Communicatie Amsterdam
ACT Brussel, jaarverslag
Provincie Utrecht, sociaal rapport
Stiching Handicap en Studie Utrecht, voorlichting
Proliving huurdersmagazine, interviews
Heijmans relatiemagazine, interviews
Vereniging BOSK Utrecht, tekstcorrectie
Airmiles, tekstcorrectie
CJP Magazine, tekstcorrectie
Patiëntenmagazine AU
Kronkel, stadskrant psyche en psychiatrie
Je bent ondernemer en wil groeien. Toch?
Marketing maar dan anders. Omdat groei nou eenmaal niet vanzelf gaat.
Ondernemerschap gaat over groei. En dat is een stevige kluif. Je moet online vindbaar zijn, top of mind zijn bij je doelgroep, leads verzamelen, koffie drinken met potentiële klanten & meer verkopen aan bestaande.
En dat het hele jaar door. Niet te doen natuurlijk, in de waan van de dag. Ook omdat het je vak niet is. Daarom doen wij het voor je.
De afgelopen 20 jaar werkten we voor duizenden ondernemers. Mensen zoals jij. Met prachtige bedrijven, mooie producten en fantastische verhalen. Allemaal met de ambitie om te groeien. En met dezelfde uitdaging; hoe ga ik dit doen met de beperkte middelen en kennis die ik heb?
Ons antwoord? Alle ervaring en expertise onder één dak, voor een bedrag waar je het zelf nooit voor kan doen. Wij zijn Make Marketing Magic.
Ik ben een Coach/trainer met een gevulde gereedschapskist aan gereedschappen en ruim 25 jaar ervaring om individuen en teams (weer) in beweging te krijgen op de werkvloer.
Als internationaal communicatie / ontwikkelingsadviseur en trainer heb ik de afgelopen jaren met heel veel mensen met verschillende achtergronden gewerkt en bijgedragen aan ontwikkelingen door capaciteitsopbouw van mensen. Door mijn werk, waaronder ruim 10 jaar in Sub-Sahara Afrika, heb ik leren luisteren en door te vragen om tot de kern te komen en creatief en innovatief mee te denken om mensen en projecten positief in beweging te krijgen. Daarbij ben ik ervan overtuigd dat een diverse teamopzet en 'open mind' een prettige en gezonde werkomgeving oplevert.
In mijn aanpak ga ik uit van de mensen en de status quo om te bepalen welke instrumenten ik inzet zodat ik op een duurzame manier het gewenste doel kan bereiken.
peppermediator.nl : Waarom wachten totdat het echt te laat is?
Ik zorg ervoor dat beide partijen in een vertrouwelijke en vrijwillige sfeer gezamenlijk naar een oplossing zoeken. Beide partijen krijgen de mogelijkheid om de standpunten te verwoorden en worden gestimuleerd deze standpunten en belangen van de ander beter te begrijpen. Een geslaagde mediation door peppermediator.nl kan de verstoorde relatie tussen partijen herstellen.
Door de inzet van peppermediator worden deze conflicten niet via de juridische weg opgelost maar tussen de partijen. Een mediator is neutraal en beslist niets, maar zorgt ervoor dat de partijen zelf tot een oplossing komen. Communicatie tussen beide partijen wordt bevorderd en de wederzijdse belangen worden zichtbaar gemaakt. Het doel van de inzet van peppermediator.nl is dat beide partijen vanuit deze belangen tot een gezamenlijk gedragen en optimale oplossing komen.
Nijhof+Rotering is een bureau dat zich richt op loopbaanbegeleiding, outplacement en persoonlijke professionele ontwikkeling.
Specialismen
- Supervisie en (loopbaan en live)coahing
- Counseling
- Netwerken
- Persoonlijke effectiviteit
- Psychodrama
Psychodrama is een krachtig en effectieve methode om echt in
beweging te komen en belemmerende patronen te doorbreken.
We gebruiken deze werkwijze in onze individuele begeleiding en in de
groepen die we doen. Bijvoorbeeld de groep
Persoonlijke effectiviteit in je werk
Deze groep is voor iedereen die aan de slag wil met thema's en vragen die betrekking hebben op het functioneren in je werk:
- omgaan met conflicten
- jezelf profileren
- goede balans vinden tussen werk en prive
- omgaan met werkdruk
- plezier houden of terugvinden in je werk
LVSC geregistreerd coach en supervisor
NOBTRA erkend trainer
CRKBO geregistreerd
Pjetter! coacht, traint en adviseert op het gebied van werk.
De dienstverlening is er op gericht om individuen en/of groepen zo goed mogelijk te laten functioneren en presteren. Of je ons als particulier of als organisatie in wilt schakelen, maakt niet uit. Pjetter! is er voor iedereen die op zoek is naar een coach, trainer of adviseur op het gebied van werk en loopbaan.
Pjetter! verzorgt altijd oplossingen op maat. Geen enkele coaching, training of advisering is hetzelfde iedere keer wordt de dienstverlening aangepast aan het individu, de groep en ontwikkelingen. Eerdere ervaringen en deskundigheid worden altijd benut. Uitgangspunten zijn transparantie, vertrouwen en respect.
De werkwijze van Pjetter! is persoonlijk, actief, gestructureerd en duidelijk. De dienstverlening start altijd met een uitgebreid (intake)gesprek om de doelstellingen en daarmee de dienstverlening helder te krijgen.
Ik heb een lange loopbaan gehad waarbij ik diverse leidinggevende functies heb vervuld. Ruim 15 jaar ben ik senior loopbaancoach geweest voor het hoger management en kaderfuncties, voornamelijk in de publieke sector. Ik ben nu in een levensfase waarin ik mijn kennis en ervaring wil inzetten voor mensen die worstelen met persoonlijke problemen, met levensvragen: het ontwikkelen van nieuw perspectief, keuzes maken in moeilijke, turbulente levensomstandigheden, zowel privé als op het werk.
Mede door mijn ervaring en senioriteit werk ik pragmatisch en resultaatgericht. Ik slaag doorgaans vrij snel en met relatief weinig sessies mensen terug op de rails te krijgen (zie de testimonials, op mijn website en op LinkedIn).
Het meest effectief ben ik met klanten die het vermogen hebben om met zelfreflectie hun eigen verantwoordelijkheid op te nemen. Bijzondere affiniteit heb ik met hoger opgeleide klanten.
Luisteren, kijken en inleven vormen de basis voor mijn werkwijze. In combinatie met ervaring, kennis en visie ontstaat een samenspel met de opdrachtgever. Het resultaat is een product met een groot onderscheidend vermogen. Dat kan een complete huisstijl zijn of een website, maar ook deelopdrachten die passen in een reeds bestaande stijl.
Voor mij bestaat er geen standaard werk. Elke opdracht is een uitdaging om het beste te presteren, rekening houdend met de wensen, mogelijkheden en het budget van de klant.
Door zelfstandig te werken, in een netwerk van deskundigen, kan ik snel schakelen en is de communicatie met de klant altijd direct. Zo werk ik efficiënt en altijd op maat.
Op mijn website kunt u meer lezen over de mogelijkheden die ik bied en kijken naar opdrachten die ik realiseerde. Benieuwd naar wat ik voor u kan doen? U bent van harte welkom om persoonlijk kennis te maken.
Ellen Bakker
Wij zijn een jong en gemotiveerd bedrijf met als doelstelling iedereen op het internet te voorzien van een eigen website tegen een betaalbare prijs.
Wij richten ons vooral op de kleine zelfstandige ondernemer (ZZP'er), verenigingen en het MKB.
Heeft u geen tijd of zin om een fatsoenlijke site te maken?
Heeft u niet de juiste kennis in huis om een fatsoenlijke site te maken?
Lees hieronder wat wij u willen en kunnen bieden.
Neem een kijkje in onze portfolio om een indruk te krijgen van onze designs en onthoud dat het effect van een website pas zichtbaar is nadat deze ook live op het web te zien is.
U kunt te allen tijde vrijblijvend contact opnemen om informatie in te winnen, een afspraak te maken of een offerte op te vragen.
Buiten het maken van websites bestaat ook de mogelijkheid om eventueel, in overleg, visitekaartjes te maken.
Veel plezier op deze site en hopelijk tot ziens.
WeDesign is een klein webdesign bureau met een zeer gevarieerde klantenkring in de regio Haaglanden.
Naast het ontwerpen van websites biedt WeDesign advies over het vervolgtraject, met name hoe de website bekendheid kan vergaren en goed gevonden kan worden.
Bij het ontwerpen van een website moet de vormgeving in overeenstemming zijn met de uitstraling van uw bedrijf, en zal het de functionaliteit van de website moeten versterken. Na oplevering van de website, heeft u de mogelijkheid deze zelf bij te houden via een Content Management Systeem, of u laat deze onderhoudswerkzaamheden aan WeDesign over.
Naast onze website www.wedesign.nl, kunt u voor onze actuele portfolio een kijkje nemen op www.website-nodig.com.
WeDesign werkt samen met collegabedrijven in Friesland, Noord-Holland en Noord-Brabant. Deze bedrijven voeren de projecten in die provincies uit en zijn daarbij uw directe contact.