Professional nodig? In de bedrijvengids van Offerti vindt u professionals per vakgebied en regio. Per bedrijf vindt u een korte bedrijfsomschrijving en u kunt direct offertes aanvragen.
EBSD is een secretariaatsservicebureau met een zeer ruime ervaring in het notuleren van (vertrouwelijke) vergaderingen van o.a. Raden van Bestuur/Toezicht/Commissarissen, gemeenteraden, ondernemingsraden (o.a. 25 jaar als ambtelijk secretaris), Verenigingen van Eigenaren, etc.
Daarnaast bent u ook aan het juiste adres voor het organiseren van bijeenkomsten, het coachen en begeleiden van uw administratief medewerkers, het opzetten of reorganiseren van uw secretariaat en alle werkzaamheden die bij het voeren van een secretariaat horen. Ook voor vertalingen, het uitwerken van digitale geluidsbestanden e.d. kunt u bij ons terecht.
Ons motto is: u vraagt en wij kijken op welke manier wij u het beste en op de meest efficiente wijze van dienst kunnen zijn.
Hoewel EBSD in principe een eenmanszaak is, kunnen wij putten uit een breed scala aan freelance medewerkers.
Ontwerp, Vormgeving en DTP-werkzaamheden zijn de specialiteiten van DTPH. Op een heldere en duidelijke manier gaat DTPH voor u aan de slag op het gebied van vormgeving en DTP. U kunt bij DTPH terecht voor de vormgeving van printmedia zoals een nieuwe huisstijl, magazines, brochures en flyers maar ook online media zoals websites en online marketing. Heeft u al een ontwerp wat alleen omgezet moet worden in een drukklaar bestand, dan is DTPH de perfecte partij voor uw DTP-werkzaamheden.
DTPH geeft niet alleen vorm maar adviseert en begeleidt het hele project met heldere en duidelijke communicatie. Wij zorgen voor uw ontwerp, vormgeving, DTP werkzaamheden, teksten, drukwerkbegeleiding en online marketing.
U heeft in DTPH de juiste partner gevonden voor al uw online en offline media uitingen. Neem daarom vandaag nog contact op wat wij voor u kunnen betekenen.
Cloudcomputing is van uit de afnemer gezien feitelijk niet veel anders dan een nieuw leversingsmodel voor ict-diensten. En wordt steeds vaker als een interessant model beschouwd om de ict kosten te drukken door de operationele zorg van uw bedrijfskritische ict processen uit te besteden.
Maar een te weinig kritische houding ten aanzien van de geleverde kwaliteit van uw uitbestede bedrijfskritische clouddiensten kan de continuiteit van uw bedrijf of organisatie ernstige schade toebrengen.
Zorg dus dat u als management altijd 'stuurt' op basis van een eigen kwaliteitscontrole en voorkom daarbij dat de slager zijn eigen vlees keurt.
Met de compleet verzorgde performance en service level management dienst van eRemote bewaken wij voor u de kwaliteit van al uw bedrijfskritische clouddiensten en heeft u de controle en daarmee de regie weer in eigen hand.
Mijn naam is Janoh, vrouw, 54 jaar.
Je leven moet passen als een warme jas, werk en privé. Als je dat gevoel niet hebt, doe er meteen wat aan. Het is zonde van je tijd om te wachten. Kies voor het leven, kies voor jouw leven, nu! In elke omstandigheid kun je leren aanvaarden wat onvermijdelijk is en leren veranderen wat je misschien nog wel moeilijk vindt.
Lekker in je vel komen zitten en daardoor je prettig bewegen in de wereld en durven doen wat je graag zou willen doen en daarmee mensen aantrekken die bij je passen.
Ik help je mogelijkheden te zien waar je ze eerst niet zag. Ga voor jouw warme jas!
De eerste keer spreken we af in een (grand) café naar keuze, daarna zien we verder. Eerste half uur 30,-.
Info en contact: coaching.per.mail@gmail.com
Graag tot ziens,
Janoh
Zorg goed voor jezelf, groter plezier kun je anderen niet doen!
Wij zijn gespecialiseerd in het geven van trainingen op het gebied van persoonlijke ontwikkeling.
Timemanagement-Successkills ontwikkelen-Wie ben ik en wat wil ik etc.
In bedrijven geven wij op maat gemaakte trainingen.
Ook trainen wij leerkrachten met als doel hen extra handvatten te geven om zoveel mogelijk uit hun lessen en hun leerlingen te halen. Volgens een geheel nieuwe, maar bewezen effectieve methode.
Verder coachen wij kinderen met leerproblemen. Wij leren hen gebruik te maken van hun voorkeurssysteem van informatie verwerking, waardoor kinderen weten hoe zij informatie op kunnen slaan. Daardoor gaat het leren makkelijker, gaan ze het zelfs leuk vinden en komen ze lekkerder in hun vel te zitten.
Daarnaast kan men ook individueel gecoacht worden. Info over al deze zaken vind u op onze website;
www.changelifeacademy.nl
www.edu-smart.nl
Als kampeerwinkel in Groningen en Drenthe, staan wij bekend om onze ruime selectie tuinmeubelen, wintersport- en kampeerartikelen. In onze campingwinkel treft u voortenten, luifels, koepeltenten en kampeermeubelen, maar ook uiteenlopende tuinmeubelen, zoals loungesets, tuinstoelen en ligbedden. Daarnaast krijgen wij regelmatig klanten over de vloer voor onze wintersport-collectie, bestaande uit skikleding, ski’s en snowboards, sneeuwlaarzen en meer! Ons volledige assortiment staat online. Neem gerust de tijd om onze artikelen door te nemen, of bel ons voor een gedegen advies. Uiteraard bent u altijd welkom in onze ruime showroom in Nieuw-Buinen, op de grens van Groningen en Drenthe, waar wij u graag verwelkomen met een kop koffie. Tot gauw!
kampeerwinkel, campingwinkel, campingzaak, kampeerartikelen, tuinmeubelen, skiwinkel, wintersport, skikleding
Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging?
Je werk bepaalt een groot deel van de dag je leven. Als je niet meer met plezier je werk kan uitvoeren of je bent totaal uitgeblust in je huidige baan dan wordt het tijd om naar jezelf te luisteren en te investeren in jezelf. Iedereen verdient een baan waarbij men energie krijgt en zijn/haar kwaliteiten volledig in kan zetten. Middels loopbaancoaching ga je zelf op onderzoek uit en begeleid ik jou bij dit proces.
Een loopbaantraject kan middels fysieke ontmoetingen of online.
Wij gaan samen aan het werk om te achterhalen wat jouw drijfveren zijn en waar jij gelukkig van wordt en welke stappen er gezet moeten worden om jouw plannen waar te maken.
Wil je een 8 daagse loopbaantraject in Portugal dan is dat mogelijk vanaf 2022. Helaas door de corona is dit uitgesteld naar volgend jaar.
Welke vorm kies jij?
Coaching (doorstartende) ondernemers MKB: Eigen en Aardig!
Mediation voor Particulier & Bedrijf: Bring You Back To Basics!
(Personal) Coaching op bewustwording & zijn: Eruit Halen Wat Erin Zit!
Onderhandelings-Coaching: Afkoop | Positief Uitwerken & Afscheid. Outplacement-Coaching: Nieuwe Start | CapabiliteitsAnalyse | Sollicitatie.
Assertiviteits-Coaching: Assertiviteit - Veerbaarheid - Empathie.
Wij coachen u effectief met een eigen stijl tegen zeer betaalbaar tarief. Vanaf de eerste sessie zal u effecten ervaren!
Ons kantoor ontzorgt evt. ook bij uw Administratie, Belastingen, Bedrijf.
Voor de eerste kennismaking/inventarisatie komen wij graag naar u toe.
Visie.
Wij zijn dé partner voor de ondernemer en particulier voor oplossingen in een wereld waarin wet- en regelgeving steeds complexer wordt.
Zie ook: www.vaassenraadgevers.nl
ZoKien adviseert op het gebied van organisatie en communicatie. Dit doen wij voor uiteenlopende branches zoals bijvoorbeeld de reisbranche, semi-overheid,voedingsmiddelenindustrie. Het is belangrijk dat een training interactief en praktijkgericht is. Het is onze intentie dat uw medewerkers met plezier leren en inzicht krijgen. Het doel van een training bespreken wij met u. Voorafgaand aan de training maken wij een Quick Scan van de organisatie. Dit om een duidelijk beeld te krijgen van uw organisatie en de verbeterpunten. De wensen en behoeften van u en uw medewerkers zijn belangrijk. Daarom bieden wij uitsluitend maatwerk aan. Waarom? Geen groep of organisatie is hetzelfde!
Wij verzorgen maatwerktrainingen op het gebied van schrijfvaardigheid en spreekvaardigheid. Voor individuele progressie bieden wij JijPlus aan. Hierover leest u meer op www.zokien.nl
KroeseWevers is een accountants- en belastingadvieskantoor in het oosten van het land. Er zijn in totaal 8 kantoren in de driehoek Doetinchem/Deventer/Emmen.
Binnen Nederland is KroeseWevers aangesloten bij Nexia Nederland. Nexia Nederland is aangesloten bij Nexia International het wereldwijde netwerk van accountants- en advieskantoren.
Mede door deze aansluiting kunnen we een breed scala aan diensten aanbieden aan een even zo breed scala aan ondernemers variërend van startende ondernemingen tot internationaal opererende vennootschappen.
Het kantoor in Oldenzaal heeft als bijzondere specialisatie een Duitslanddesk waarin meerdere steuerberaters werkzaam zijn, door deze unieke combinatie kunnen we ondernemers die grensoverschreidend actief zijn optimaal bedienen inz owel Nederland als Duitsland.
Meer informatie vindt u op www.kroeseweveers.nl
Loopbaancoaching
Met mijn ruim 15 jaar ervaring in het bedrijfsleven begeleid ik met name vrouwen in hun zoektocht naar werkplezier. Op een no-nonsense manier, met praktische oefeningen en open gesprekken zorg ik ervoor dat nieuwe inzichten ontstaan.
Vertrouwen in jezelf en weten wat je wilt en vervolgens een actieplan hoe daar te komen zijn de resultaten.
Ik help jou weer fluitend naar je werk. Ik geef je inzicht in wat je wilt, zorg voor vertrouwen dat je dat kunt en maak met jou een plan hoe je dat gaat bereiken.
We gaan voor minimaal een 8 voor jouw werkplezier!
Ik ben er voor jou als coach, supporter, criticus om met jou de verandering in te zetten dat de start is van een (werk) leven zoals jij dat wilt.
Disclaimer: wees niet verrast als deze invloed veel verder rijkt en óók je privé leven een flinke boost krijgt!
Iedereen heeft een verhaal te vertellen. Het verhaal van hoe je bent gekomen waar je nu bent, over wat je doet, waar je naartoe wilt. Om echt te verbinden met anderen, moeten we praten met elkaar. Ervaringen delen, vragen stellen, samen in gesprek. Contentbureau Corner is niet alleen een luisterend oor en goede gesprekspartner, maar weet ook jouw persoonlijke verhaal of dat van je onderneming in de spotlights te zetten met woorden van betekenis.
Specialiteiten zijn:
- interviews;
- eindredactie;
- ghostwriting columns, blogs.
Contentbureau Corner luistert, denkt mee én gaat aan de slag. Betrokken en persoonlijk zijn daarbij de sleutelwoorden om te komen tot betekenisvolle verhalen en krachtige content. Ik verdiep mij graag in deze thema's:
- (ouderen)zorg;
- onderwijs;
- persoonlijke groei;
- ondernemen;
- omzien naar elkaar.
HB Administratie, Finance & Control is een vlotte administratieve en fiscale dienstverlener voor kleine en middelgrote ondernemingen. Tevens is inhuur van interim financial / administrateur/ assistent controller mogelijk.
HB streeft naar efficiëntie, duidelijke en directe communicatie, heeft kennis van zaken en ontdoet uw onderneming van administratieve lasten. ALLE BRANCHES en jaren ervaring in Horeca administratie en automatisering : ruim 16 jaar (1998-2014) ervaring als Hoofd Administratie/ Controller in Hotel-Restaurant en campingbedrijf. Sinds 2017 tevens veel ervaring in Automotive bedrijven.
....stuurinformatie/ kentallen, begrotingen, automatisering, organisatie etc.etc. Elk bedrijfsaspect neem ik mee in de dagelijkse werkzaamheden. Alles om ( jo)u te ontlasten.
Kortom, (jo)uw (administratieve) zaken van a tot z onder controle!
CyrillaCoacht is een modern en eigentijdse arbeids- en organisatie psychologie praktijk. Coaching kan plaatsvinden op kantoor en via beeldbellen of e-coaching.
Ik adviseer en ik coach het gedrag van mensen binnen organisaties. Ik begeleid en faciliteer mensen en organisaties in hun verander, leer- en loopbaan-ontwikkelproces.
Meer dan 20 jaar geleden begon in mijn loopbaan als psycholoog en consultant in het bedrijfsleven. Ervaring met coaching, loopbaanvragen, assessmenttests, consultancy en organisatiedynamiek zijn daar begonnen. Sinds 2005 werk ik als vrijgevestigd professional.
Producten en diensten: coaching, e-coaching, loopbaan, loopbaantesten, assessment, omgaan met stress, burnout, EMDR, Mindful,. Voor meer informatie kijk op mijn website www.cyrillacoacht.nl
"I never said it would be easy.
I only said it would be worth it."
Mijn universitaire vertalersopleiding heb ik gedaan in Brussel en Antwerpen en heb ook enkele jaren in Brussel al vertaalster gewerkt verantwoordelijk voor de Nederlandse - niet-Vlaamse - markt. Vervolgens in Amsterdam als tolk en als docente Frans en Duits. Momenteel geef ik ook een minor op het Instituut Tolken en vertalen product- en dienstgericht vertalen. Ik ben thuis in verschillende soorten vertalingen: publicitair, juridisch, technisch, redactioneel. Naast mijn tolk- en vertaalopleiding heb ik ook de studie politicologie afgerond evenals de opleiding tot coach practitioner. Ik ben dan ook van veel markten thuis en het is mijn streven om elke tekst niet alleen correct maar ook in de passende stijl te vertalen. En ik houd me aan mijn afspraken.
Ik sta als beëdigd tolk en vertaalster Frans en Duits ingeschreven in het rbtv-register onder nummer 4352.
Mijn universitaire vertalersopleiding heb ik gedaan in Brussel en Antwerpen en heb ook enkele jaren in Brussel al vertaalster gewerkt verantwoordelijk voor de Nederlandse - niet-Vlaamse - markt. Vervolgens in Amsterdam als tolk en als docente Frans en Duits. Momenteel geef ik ook een minor op het Instituut Tolken en vertalen product- en dienstgericht vertalen. Ik ben thuis in verschillende soorten vertalingen: publicitair, juridisch, technisch, redactioneel. Naast mijn tolk- en vertaalopleiding heb ik ook de studie politicologie afgerond evenals de opleiding tot coach practitioner. Ik ben dan ook van veel markten thuis en het is mijn streven om elke tekst niet alleen correct maar ook in de passende stijl te vertalen. En ik houd me aan mijn afspraken.
Ik sta als beëdigd tolk en vertaalster Frans en Duits ingeschreven in het rbtv-register onder nummer 4352.
WINSPIRATION realiseert groei van uw onderneming...
Het ontbreekt ondernemers vaak aan tijd, kennis, capaciteit of financiële middelen om doelgericht te focussen op groei van hun onderneming. Belangrijke details worden vergeten. Groeikansen worden niet gezien of genomen.
Het is onze passie ondernemers te inspireren, adviseren en ondersteunen met groei van hun onderneming door groeikansen te identificeren en om te zetten in winst.
Het identificeren van uw groeikansen doen we door middel van de Winspiration groeiscan. Met deze scan maken we inzichtelijk waar uw groeikansen liggen en vertalen dit naar een groeiplan. Vervolgens
ondersteunen wij u bij de uitvoer van dit groeiplan.
Door van start te gaan met Winspiration kiest u voor een authentieke benadering ondersteunt met creatieve en innovatieve oplossingen.
Uw klanten worden uw fans....
Secretariële, PR en P&O advisering en ondersteuning, zoals:
Plannen, organiseren en begeleiden van diverse projecten of zakelijke & privé-events.
Aanbrengen van structuur in uw secretariaat, structuur in operationele processen, informatiestromen, werkzaamheden en taakverdeling.
Notuleren van vergaderingen.
Het schrijven van diverse bedrijfsuitingen, zoals brochures, uitnodigingen etc. indien gewenst wordt de coördinatie en de drukwerkbegeleiding ook door B3S ter hand genomen.
Het schrijven van persberichten, de organisatie van een persbijeenkomst en het onderhouden van perscontacten.
Het aanpassen of vernieuwen van uw huisstijl, de begeleiding en de implementatie ervan in uw bedrijf.
Bijwerken van data- / adressen- en tekstbestanden.
Werving en selectie personeel.
Ondersteuning bij Personeelszaken.
Correspondentie.
Professioneel directiesecretaresse, PA, managementassistente, officemanager, notulist en transcribent.
Secretariële/administratieve ondersteuning op hoog niveau t.b.v. directie en management, Board, leden Raad van Bestuur, College van Bestuur, Raad van Toezicht, burgemeester & wethouders, commissies, raden, OR, etc.
Brede ervaring in zeer diverse branches; profit en non-profit.
Ruime kennis van Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Groupwise, Sharepoint, One Note, Lotus Notes, Visio en Internet.
Uitstekende kennis van het Nederlands, goede kennis van het Engels en Duits en matige kennis van het Frans. Spaans op beginnersniveau.
Trefwoorden: enthousiast, gemotiveerd, professioneel, zelfstandig, doortastend, communicatief, flexibel, stressbestendig, integer, proactief en voorzien van een goed humeur.
Referenties en uitgebreid cv beschikbaar.
Mijn naam is Sandra Goren en ik ben oprichter van Patiënt en Zorg. Ik ben zowel arts als consumentenweteschapper en heb werkervaring in de huisartsenzorg en medische zorg voor verstandelijk gehandicapten. Tevens heb ik een aantal jaar als management consultant in de gezondheidszorg gewerkt.
Patiënt en Zorg brengt patiënten en behandelaars dichter bij elkaar. De mens achter de ziekte staat centraal en er wordt uitgegaan van de eigen deskundigheid van de patiënt.
Onderdeel van mijn werk voor Patiënt en Zorg is het schrijven van medische teksten. Zowel patiënten als zorgverleners (waaronder artsen) behoren tot de doelgroep. Eerder werk bestond onder meer uit:
- het begrijpelijk maken van complexe medische materie voor patiënten
-wetenschappelijke teksten
-brochures over zeldzame ziektebeelden voor huisartsen
-lezerscolumns voor een medisch vakblad
Sinds een kleine 10 jaar actief als zelfstandig journalist, tekstschrijver en eindredacteur.
Daarvoor werkzaam als redacteur bij het Financieele Dagblad en als economisch onderzoeker bij ING bank; academisch geschoold.
Ik schrijf interviews, nieuws- en achtergrondartikelen voor kranten, publieksbladen en corporate magazines. Daarnaast verzorg ik jaarverslagen en werk regelmatig als eindredacteur.
In opdracht van ABN Amro heb ik een boek geschreven voor startende ondernemers. Voor de NVP heb ik in 2009 een interviewboek geschreven over de toekomst van private equity.
Aandachtsgebieden: economie,vastgoed, mvo, personal finance, human resource, lifestyle
Opdrachtgevers: o.a. Financieele Dagblad, PropertyNL, Bouwformatie, Volkskrant, Management Team, Delta LLoyd, Unilever, ABN Amro, NVP, IBM, provincie Utrecht, Woningcorporaties Rochdale en Ymere.
Herken je dit: Je wilt online marketing en sociale media beter inzetten maar hebt géén idee HOE en ook géén TIJD om dit aan te pakken. Je hebt veel werk en klanten maar komt niet toe aan de GROEI en ONTWIKKELING van je bedrijf.
Laat mij je helpen!
Ik ben Kyra, online business support.
Ik help je weer aan het roer van je eigen onderneming te staan.
Ben jij op zoek naar iemand die:
- advies geeft bij de inrichting en/of uitvoering van digital- en online marketing?
- je nieuw te lanceren product en/of dienst onder de aandacht brengt?
- je website bouwt en beheert
- de vindbaarheid en snelheid van je website verbetert?
- project- en content management uit handen neemt?
- je naamsbekendheid helpt vergroten?
- technische tools kan implementeren voor bv emailmarketing?
Graag help ik jou online succesvol te zijn!
Op zoek naar een betaalbare belastingadviseur die van alle markten thuis is?
Wij kunnen u helpen om minder belasting te betalen, uw vermogenspositie te optimaliseren en fiscale risico’s te vermijden. Alle fiscale aspecten worden voor u in begrijpelijke taal in beeld gebracht. Wij begeleiden u door de soms onnodig ingewikkelde ‘jungle’ van belastingwetten en regelgeving, zodat u kunt profiteren van de belastingvoordelen en nooit onnodig te veel belasting betaalt. Hierbij werken wij graag samen met uw huidige accountant of boekhouder.
Maas Fiscalisten is daarom al vele jaren de gesprekspartner en vertrouwenspersoon van vennootschappen, IB-ondernemers, directeur grootaandeelhouders en particulieren.
Gevestigd in de regio Eindhoven (gemeente Eersel) en werkzaam voor cliënten in heel Nederland, België en diverse (EU-)landen.
ADXpert is een arbeidskundig expertisecentrum dat haar specifieke kennis van Sociale wetgeving en van de werkwijze van het UWV wilt benutten voor uw organisatie.
ADXpert valt in de markt op doordat haar arbeidsdeskundigen nadrukkelijk kiezen voor de kant van de ondernemer. Zij hanteren in onze adviezen consequent het werkgeversperspectief.
Alle teamleden beschikken over ruime ervaring in re-integratie (spoor 0 t/m 2) en zijn bekend met stimuleringsmaatregelen voor allerlei doelgroepen en de werkwijze van uitvoeringsorganisaties.
De arbeidsdeskundigen van ADXpert zijn geregistreerd bij de SRA en gecertificeerd door SKO/Hobeon.
Arbeidsdeskundig Expertisecentrum ADXpert is onderdeel van ADXHolding en werkt samen met Spoor2Expert.