Professional nodig? In de bedrijvengids van Offerti vindt u professionals per vakgebied en regio. Per bedrijf vindt u een korte bedrijfsomschrijving en u kunt direct offertes aanvragen.
G.J. Fintelman Trainer / Coach / Adviseur
De meeste mensen zitten vol met wensen en plannen, maar vaak ontbreekt het aan een vaste lijn.
In verschillende functies help ik bedrijven en private personen bij het verkrijgen van inzicht en focus om die plannen op een verantwoorde manier doorgang te laten vinden.
Specialisatie
De specialisatie van G.J. Fintelman is het geven van,
Presentaties, Trainingen en Advies over de volgende vakgebieden:
Haalbare B2B modules voor o.a. de Automotive.
Binnendienst en Showroom-verkoop verbetering.
De Korte versie om effectiever te solliciteren voor groepen of individuele personen.
Consequent en begrijpelijk begeleiden van bedrijven en private personen in verwezenlijken van doelen en proces verbeteringen.
G.J. Fintelman Trainer / Coach / Adviseur
De meeste mensen zitten vol met wensen en plannen, maar vaak ontbreekt het aan een vaste lijn.
In verschillende functies help ik bedrijven en private personen bij het verkrijgen van inzicht en focus om die plannen op een verantwoorde manier doorgang te laten vinden.
Specialisatie
De specialisatie van G.J. Fintelman is het geven van,
Presentaties, Trainingen en Advies over de volgende vakgebieden:
Haalbare B2B modules voor o.a. de Automotive.
Binnendienst en Showroom-verkoop verbetering.
De Korte versie om effectiever te solliciteren voor groepen of individuele personen.
Consequent en begrijpelijk begeleiden van bedrijven en private personen in verwezenlijken van doelen en proces verbeteringen.
G.J. Fintelman Trainer / Coach / Adviseur
De meeste mensen zitten vol met wensen en plannen, maar vaak ontbreekt het aan een vaste lijn.
In verschillende functies help ik bedrijven en private personen bij het verkrijgen van inzicht en focus om die plannen op een verantwoorde manier doorgang te laten vinden.
Specialisatie
De specialisatie van G.J. Fintelman is het geven van,
Presentaties, Trainingen en Advies over de volgende vakgebieden:
Haalbare B2B modules voor o.a. de Automotive.
Binnendienst en Showroom-verkoop verbetering.
De Korte versie om effectiever te solliciteren voor groepen of individuele personen.
Consequent en begrijpelijk begeleiden van bedrijven en private personen in verwezenlijken van doelen en proces verbeteringen.
Wij leggen de nadruk op het behalen van resultaten. Onze inspanningen zijn er op gericht om organisaties en medewerkers bewust te maken van hun doelen, kansen en mogelijkheden. Wij kijken zowel naar praktische toepassingen en acties, fungeren als motivator en helpen om doelstellingen stapsgewijs te managen en te realiseren.
Wij dragen proactief én curatief bij aan de ontwikkeling van organisaties en hun medewerkers door onze diversiteit aan coaching en leiderschapstrainingen, waarmee wij helpen moderne uitdagingen het hoofd te kunnen bieden. Hierbij staat verantwoordelijkheid, reflectie, confrontatie en bewustwording centraal.
Daarnaast zoeken wij in voorkomende gevallen samen met u naar structurele oplossingen voor conflicten, waarbij niet één, maar beide partijen winnen.
Bureau C&I is een bureau voor advies, coaching en training op het gebied van onderwijs en opleidingen. Wij maken ingewikkelde zaken op gebied van communicatie en opleiding begrijpelijk en aantrekkelijk voor zowel u als uw eigen klanten. We staan voor Communicatie en Informatie, Creatie en Innovatie, Concept en Internet, maar ook voor Chantal en Ivo, gewoon WIJ.
Ivo is als certified trainer afkomstig uit het onderwijs. Na 10 jaar in primair en voortgezet onderwijs heeft hij in 2005 TAXUS training (later Bureau C&I) opgericht. Hij is in staat om goede keynotes, presentaties, en dagvoorzitterschap neer te zetten. Daarnaast kan hij op het gebied van media, ict en educatie (zowel pedagogisch als didactisch) sterke trainingen, cursussen, opleidingen ontwikkelen en uitvoeren.
Boeser Bedrijven is een professioneel en sociaal bedrijf dat zich richt op redigeren en transcriberen. De eigenaar, Anne Boeser, is hier inmiddels zo'n 5 jaar op hoog niveau actief in. In 2017 heeft zij besloten om deze taken onder de vlag van haar bedrijf Boeser Bedrijven uit te voeren.
Alle correcties en verwerkingen worden op zeer hoog niveau, lees universitair Nederlands en Engels, uitgevoerd. Tevens kunnen er correcties in het Frans en Duits op hoog niveau worden aangeboden.
Boeser Bedrijven biedt u als klant altijd revisie aan, waardoor u achteraf eventuele aanpassingen nog kan laten verrichten, uiteraard zonder meerkosten. Tevens biedt Boeser Bedrijven de "niet goed, geld terug" garantie, waardoor u zeker bent van een veilig en vlekkenloos traject.
Met ResZet ondersteun ik mensen en organisaties tot een effectieve, krachtige zelfsturende gedachte te komen. De Zelfsturende Gedachte als richting gevend voor het behalen van een persoonlijk of organisatie doel. Mijn rijke ervaring in het bedrijfsleven op het gebied van persoonlijke-, professionele- en organisatieontwikkeling, deel ik graag met anderen.
Vanuit mijn eigen focus om doelen te stellen vind ik het belangrijk dat iedereen, mensen en organisaties, een eigen doel in het leven heeft. Ik ben ervan overtuigd dat de wijze waarop mensen en organisaties in staat zijn hun acties richting en vorm te geven, bepalend is voor het halen van deze doelen en het succes. Daarbij hoort het nemen van verantwoordelijkheid voor persoonlijke en professionele ontwikkeling en handelen.
Novas helpt particulieren en organisaties op individuele basis of in teamverband bij het verbeteren van de onderlinge verhoudingen door middel van mediation, teamontwikkeling en coaching.
Daarbij is natuurlijk aandacht voor knelpunten en obstakels maar de focus ligt vooral op wat wél werkt. Dat geeft ruimte aan communiceren, samenwerken, denken en doen.
Heeft u ondersteuning nodig bij een persoonlijk of zakelijk conflict, een (echt)scheiding of wilt u binnen uw organisatie aan de slag met teamontwikkelingen en coaching, dan bent u bij Novas aan het juiste adres.
Met vragen omtrent mediation, teamontwikkeling, coaching, tarieven of om een afspraak te maken voor een vrijblijvend gesprek kunt u contact opnemen met Digna ten Napel op telefoonnummer 050 851 87 62
Als manager, als ondernemer; in deze tijd is een vaste secretaresse minder en minder nodig. Telefoonverkeer, e-mailbehandeling, een presentatie maken; u regelt het tegenwoordig zelf.
Echter, nog altijd zijn er zaken die veel tijd kosten. Tijd die u als ondernemer en/of manager niet kunt verliezen. Om in te springen op deze veranderende werkomstandigheden is het concept De Nieuwe Secretaresse ontwikkeld.
De Nieuwe Secretaresse staat fulltime voor u klaar, op de momenten dat u dat nodig heeft! Een concept geheel gebaseerd op Het Nieuwe Werken.
Secretariële helpdesk: één punt voor al uw vragen;
Ondersteuning op elk gebied van het secretariële vlak;
Neemt uw telefoon aan bij afwezigheid en fungeert als postadres;
Een ouderwets secretariaat in een modern virtueel jasje.
Zichtbaar beter presteren
ZP groep fungeert puur als katalysator. Als aanjager. Maar wel een verdomd goeie. Klantgericht werken zit ons in het bloed. In alles wat wij doen, zijn de mensen die wij trainen en coachen hét vertrekpunt. Zij zijn onze passie. Zij zijn onze bevlogenheid. Want het gaat ons uiteindelijk maar om één ding: mensen verder helpen in hun persoonlijke ontwikkeling. Mensen laten groeien. Door hun vakmanschap te vergroten. Door ze krachtiger te laten staan in hun werk. Door ze steeds te prikkelen buiten hun comfortzone te treden. Door ze te inspireren grenzen te verleggen en nieuwe uitdagingen aan te gaan. Door ze een spiegel voor te houden, zodat ze voortdurend alert zijn op het effect van hun gedrag. Door steeds te blijven vernieuwen in training en coaching.
Pear Administratie houdt zich bezig met het verwerken van de administratie in de ruimste zin van het woord. Pear kan voor u als zelfstandige uw gehele administratie doen, maar kan tevens worden ingezet bij bedrijven die door langdurige ziekte of zwangerschapsverlof een tijdelijke ondersteuning nodig hebben. Maar dan bij u op kantoor en voor een voordelig tarief !!
De 2 vennoten van Pear hebben gezamelijk meer dan 40 jaar ervaring in boekhouding en administratie, inclusief salarisadministratie, jaarrekening en diverse aangiftes.
Pear Administratie is opgericht per 1 april 2011 met als insteek de tarieven op een betaalbaar peil te houden voor de ondernemer, waarbij de aandacht voor de klant en de kwaliteit van de werkzaamheden boven aan de lijst van doelsstellingen staat !
Als geen ander weet Paul Jurriëns complexe informatie om te zetten in begrijpelijke taal voor een breed publiek. Van een milieubeleidsplan tot het Financiële Toetsingskader van De Nederlandsche Bank. Van een bodemsanering tot een bedrijfsstrategie.
Na tien jaar verslaggever en eindredacteur bij het Brabants Dagblad, werkte Paul bij twee public relations bureaus. Sinds 1994 is hij zelfstandig pr-adviseur met (bedrijfs)journalistiek als specialisatie.
Paul is een veelgevraagd interviewer, met bedrijven, de publieke en financiële sector als domein. Verder geeft hij schrijftrainingen en is hij (eind)redacteur van enkele boeken over maatschappelijke vraagstukken. Paul is ten slotte auteur van het boek Negen Regels naar een duidelijke tekst, in 2009 uitgegeven door Kluwer.
In de zomer van 2008 ben ik afgestudeerd aan de opleiding Journalistiek te Zwolle, met als
afstudeerrichting Tijdschriften. Met mijn diploma vers op zak had ik grootse plannen om undercover
stewardess te worden. Ik wilde van dichtbij meemaken of de vooroordelen over stewardessen en
natuurlijk de piloten echt waar zijn. Onder een pseudoniem wilde ik hier artikelen en columns over
schrijven. De praktijk liep echter iets anders. Ik rolde de werving en selectie in. Best aardig,
maar niet helemaal mijn ding. Ik miste het schrijven, het interviewen en het puzzelen met woorden.
Mij restte nog maar één ding: mijn baan opzeggen en mijn eigen tekstbureau opzetten. Ik voel me
onder andere thuis in de achtergrondverhalen, reisverhalen, interviews, columns, SEO teksten en lifestyle.
Den Haag (Zuid-Holland) - vakgebied Tekst-vertaling
Mijn specialisatie is het helder, actueel en aantrekkelijk opschrijven van ingewikkelde materie: wetenschappelijke resultaten, technologie, strategische onderwerpen, innovaties, nieuwe kennis. Veelal gerelateerd aan duurzaamheid en actualiteit. Veel ervaring in schrijven over deze onderwerpen voor (onder andere) het Financieele Dagblad.
De vorm waarin is heel divers: nieuwsbrieven, opinieartikelen (als ghostwriter), wervende en informatieve webteksten (seo vriendelijk), jaarverslagen, e-zines, (eind)redactie van zakelijke teksten/ journalistieke publicaties.
Zie ook mijn LinkedInprofiel: http://nl.linkedin.com/in/claudiahulshof
Ik ben een vlotte schrijver, denk, begrijp en werk snel. Daardoor ben ik vaak - als meerdere offertes worden gevraagd - een van de goedkopere.
Pierre schrijft, redigeert en vertaalt sinds 2002 voor uitgevers, zoals Tumult, Lambo, Panta Rhei en Isatranslations
Eigen werk: Doe gewoon alsof!, een dramamethode voor het voortgezet onderwijs (2002/2006), Schrijfselboek, creatief schrijven voor kinderen vanaf 8 jaar (2008), Meen je dat nou?, 110 (heel) korte dialogen (2012) en Spelen met gedichten 1 en 2 (2013).
Hij vertaalt sinds 2006 uit het Duits naar het Nederlands, o.a. Emotionele intelligentie spelenderwijs ontwikkelen (2008), Fit maakt slim (2010) en Concentratiespelletjes van 3 minuten (2011).
Elle schrijft sinds 1998 romans, geeft lezingen en geeft schrijfcursussen. Haar bekendste roman is Het huis van de zeven zusters (1998). Ze begeleidt ook individueel mensen die hun (levens)verhaal op papier willen zetten.
Middenduin Administrative Services kan alle aspecten van uw financiële administratie verzorgen, inclusief loonverwerking, belastingzaken en ondernemersadvies. De invulling van onze dienstverlening is bovendien flexibel: u kan uw complete administratie aan ons uitbesteden, maar ook voor extra kennis en capaciteit in de vorm van detachering bent u bij ons aan het juiste adres. Het team dat deze diensten uitvoert bestaat uit een mix van ervaren professionals, afkomstig uit de accountancy, en jong talent. Overigens bent u bij ons niet gebonden aan een specifiek administratief pakket, aangezien wij onder andere bekend zijn met de software van AFAS, Twinfield, Reeleezee, Multivers, WebSolutions, Cash en Mamut. Ook maakt ons online kantoorsysteem werken op locatie eenvoudig mogelijk.
Dienstverlener bij het helpen en begeleiden van mensen en bedrijven met loopbaanvragen, loopbaan- en outplacement trajecten.
Profiel
Kenmerkend:ondernemend, coöperatief, resultaatgericht, enthousiast, creatief, flexibel, betrokken, actieve en oplossingsgerichte houding, goede contactuele eigenschappen, biedt veiligheid, relativeringsvermogen, humor. Collegas, cliënten en externe werkgevers typeren mij als zeer vakbekwaam, ervaren, betrouwbaar en een leuke collega.
Wat ik meebreng: meer dan 15 jaar ervaring op het gebied van HR, mobiliteitszaken en arbeidsbemiddeling in complexe omgevingen en met kandidaten variërend in leeftijd van 25 jaar tot 50+ jaar, zowel mannen als vrouwen, van laagopgeleid, VMBO-basisberoepsgerichte leerweg tot en met universitair geschoold.
Onze missie is eenvoudig: Jouw bedrijf een boost geven door middel van doelgerichte marketingstrategieën en krachtige advertenties.
Bij Deer Peter houden we van doorpakken. We geloven in het nemen van directe stappen om jouw doelen te bereiken. We zetten direct een advertentie op en finetunen deze voortdurend om de beste resultaten te behalen. Samen starten we direct met een creatieve benadering die impact maakt.
Onze end-to-end marketingoplossingen bieden een allesomvattende aanpak. Van een strategische marketingaanpak tot aan de nauwkeurige uitvoering en diepgaande analyse van de resultaten, wij staan garant voor een complete marketingervaring die resultaten oplevert.
Neem vandaag nog contact met ons op en ontdek hoe Deer Peter jouw partner in succes kan zijn.
Wijk bij Duurstede (Utrecht) - vakgebied Website-apps
Hedendaagse, Performante, Resultaatgerichte Web Oplossingen.
Wil je een digitaal naamkaartje, een SEO geoptimaliseerde website of e-commerce shop? Onze digitaal creatieve experten helpen je met jouw “online visibility” en realiseren samen met jou, op maat gemaakte web oplossingen.
VAMOO is een community met ervaren freelance vakmensen, die naadloos op mekaar afgestemd zijn. Elk heeft zijn eigen specifieke specialisaties, zodat we voor geen enkel probleem of dilemma uit de weg moeten gaan. Alles wordt snel en accuraat opgelost. Wij zijn een jong bedrijf maar met een team van collega’s die de kneepjes van het vak hebben geleerd bij de “grote spelers” op de markt. Interesse? Vraag geheel gratis en volledig vrijblijvend een offerte op maat.
Coach
Coach sinds 2005
Sinds 2010 specialisatie coachen bij verlies en rouw
Voor bedrijven, organisaties en voor particulieren
In mijn praktijkruimte en op locatie
Ook telefonische coaching als aanvulling op één op één gesprekken
Gratis kennismakingsgesprek
Het is mijn passie mensen weer te laten bloeien
Tekstschrijver
Zeven jaar ervaring als eindredacteur van kwartaalblad en nieuwsbrieven van IMCO nh, provinciale welzijnsorganisatie
Tien jaar gewerkt voor Veilig Verkeer Nederland, nieuwsbrieven en educatiemateriaal
Mijn hart ligt vooral bij interviewen
Mijn teksten worden gewaardeerd om hun begrijpelijkheid, duidelijkheid en helderheid
Bij redigeerwerk blijf ik dicht bij de tekst, zodat de schrijver zijn/haar stijl blijft herkennen
Bent u op zoek naar een betrouwbare partner in reclame oplossingen voor uw onderneming? Dan zijn wij uw partner en leverancier op het gebied van drukwerk, webdesign, webwinkels, domein en hosting, logo's en huisstijlen, en maatwerk applicaties!
Met onze dienstverlening bespaart u een hoop tijd en daardoor veel geld! Doordat wij alles onder één dak hebben zoals een groot assortiment in het bedrukken van zakelijk drukwerk, het maken van professionele websites met een professioneel webdesign en applicaties, en daarbij ook grafisch ontwerp leveren zijn wij een compleet bureau tegen hele scherpe prijzen.
Met onze creatieve en professionele inzet, heeft Design en Media Oldenzaal diverse starters en MKB' ers op weg geholpen naar een succesvolle en een besparende onderneming.
Anke de Jong van Virtus Praktijk biedt ondersteuning aan kinderen, jongeren en volwassenen bij het proces van rouw, zowel voor als na het overlijden aan individuen, gezinnen, groepen en teams.
Daarnaast wordt ondersteuning geboden aan mensen die te maken hebben met verlies van gezondheid (bv. chronisch ziek, ernstige ziekte, blijvende beperkingen).
Ook aan andere vormen van verlies kan gedacht worden (bv. ongewilde kinderloosheid, echtscheiding, geen contact meer met familie, kinderen of kleinkinderen).
Scholen en bedrijven kunnen terecht voor begeleiding en training of het geven van een lezing of cursus rondom rouw en verlies.
Anke is auteur van het boek 'Van overleven naar zinvol leven, de draad weer oppakken na ziekte of ongeval' | ISBN 9789025901424 | Ten Have, 2012
Bureau 11, oftewel Marc Schattefor. Dtp-er, grafisch vormgever en 3D-visualiser. Woonachtig in en werkzaam vanuit Venlo. Bent u op zoek naar een helpende hand in tijd van drukte of heeft u een spoedklus? Bureau 11 biedt ondersteuning aan reclamebureaus en bedrijven met een eigen grafische afdeling, vanuit huis of bij u op kantoor.
In deze crisistijden hebben veel grafische bedrijven te maken met wisselende drukte, veeleisende klanten en strakke deadlines. Flexibiliteit en snelheid kan het verschil maken ten opzichte van de concurrent. Niet altijd heeft u voldoende capaciteit in huis om hieraan te voldoen. In deze periodes biedt Bureau 11 uitkomst.
Bureau 11 staat voor no-nonsense, eerlijkheid, betrokkenheid en afspraak is afspraak. En zo is ook mijn manier van werken.
Lotus Support is een onderdeel van Lotus Events. Lotus Events is een full service evenementen bureau dat privéfeesten, huwelijken en bedrijfsevenementen organiseert.
Lotus Support is gespecialiseerd in freelance secretariële ondersteuning of project management.
Ik heb kennis van alle onderdelen van Microsoft Office, Sharepoint, Viso, Oracle, Powerpoint, etc.
Ik heb een cursus Project Management afgerond.
Ik heb de afgelopen 10 jaar in verschillende ondersteunde posities gewerkt van PA voor de directie, PM voor de CTO binnen een internationale onderneming, Office Manager tot Director Service Planning & Office Support. Aangezien ik de laatste 6 jaar bij een multinational heb gewerkt waar de voertaal zowel mondeling als schriftelijk engels is, spreek ik de taal vloeiend.
Capelle aan den IJssel (Zuid-Holland) - vakgebied Bedrijfstraining
Op mijn vakgebied en specialisme als gedragspecialist (Master SEN) bied ik als coach begeleiding aan o.a.
- Ouders die met hun kind tegen hun grenzen aanlopen en geen indicatie hebben voor reguliere hulpverlening.
- Kinderen met problemen die op een wachtlijst staan.
- Geadopteerden die psychologische hulp een stap te ver vinden.
Tevens bied ik als oudercursustrainer de opvoedcursus Parents' Skills aan. Geschikt om te geven op scholen, buurthuizen, gezondheidsinstellingen etc.
Parents' Skills leert ouders hoe ze kinderen kunnen helpen hun problemen op te lossen en hen te begeleiden bij moeilijkheden(duur 4 bijeenkomsten). Praktische tips voor een oplossingsgerichte opvoeding.
Graag bied ik laagdrempelige ondersteuning aan in de vorm van coaching naar verbetering!