Professional nodig? In de bedrijvengids van Offerti vindt u professionals per vakgebied en regio. Per bedrijf vindt u een korte bedrijfsomschrijving en u kunt direct offertes aanvragen.
Mijn Accountant is een accountantskantoor gevestigd in Groningen.
Als ondernemer heeft u behoefte aan professionele en deskundige ondersteuning op administratief, financieel en fiscaal gebied.
Mijn Accountant geeft u de ondersteuning die u als ondernemer nodig heeft om het beste uit uw onderneming te halen. Wij geven u praktische adviezen en tips waar u als ondernemer wat aan heeft. Met ons haalt u daadkrachtige financiële adviseurs in huis met gedegen kennis van zaken die graag voor u klaar staan.
Bovenal staan wij met beide benen op de grond en hebben wij een nuchtere kijk op ondernemen. Onze werkwijze kenmerkt zich door een persoonlijke en betrokken benadering, waarbij wederzijds vertrouwen centraal staat.
DoConnect geeft media- en presentatietrainingen aan raden van bestuur, (hoger) management, woordvoerders en andere professionals met name werkzaam in het bedrijfsleven. Wij hebben veel aandacht voor non-verbale communicatie (lichaamstaal, stem), omdat hierin voor mensen vaak nog veel te leren valt en de impact ervan enorm groot is. Daarnaast geloven wij dat professionele en persoonlijke groei hand in hand gaan. Wij begeleiden als coach mensen om meer je eigen pad te gaan (persoonlijk leiderschap) en van daaruit inspiratie te vinden en over te brengen op anderen (leidinggeven)
De trainers/coaches zijn Hans Geurtsen en Petra van den Brink, beide met ruime ervaring en achtergrond als trainer/coach/therapeut en haptonoom
Een aantal voorbeelden van de diensten van Backing Business:
- vervanging van uw secretaresse tijdens ziekte, vakantie, zwangerschapsverlof
- extra ondersteuning tijdens drukke perioden
- notuleren van uw vergaderingen
- voorbereiding en uitwerking van uw presentaties
- organisatie van bedrijfsuitjes, congressen of andere bijeenkomsten
- begeleiding van verhuizingen
- opstarten van een onderneming
- inrichten en verbeteren van bedrijfsprocessen
- begeleiding en/of ondersteuning van projecten
- opzetten en inrichten van facilitaire processen
- begeleiding van communicatie uitingen
- onderzoeken van (juridische) vraagstukken
- sparringpartner voor al uw ideeën
- gegevensbestanden samenstellen en bijhouden
Op zoek naar een (interim) secretaresse/assistente? Is jouw eigen assistente (tijdelijk) niet beschikbaar) Of heb je als drukke ondernemer iemand nodig voor een paar uur in de week om je te helpen met:
- het op orde brengen van de agenda?
- het op orde brengen van de mailbox?
- reizen boeken?
- evenementen organiseren?
- office support
- secretariële/administratieve klussen?
Dan zou jij meer tijd hebben voor je core business, de strategie van je bedrijf, het ontwikkelen van je product. En nog belangrijker: voor jezelf!
Ik help je hiermee en dat kan ik (ook) op afstand als Virtueel Assistente. Meer info? Stuur me een privebricht of mail naar vamilee@hotmail.com.
Heb je chaos? Ik heb orde
Als full service marketingbureau beseffen wij dat creatieve concepten en doeltreffende ontwerpen alleen niet voldoende zijn. Optimaal rendement behalen uit uw marketing en uitstraling, dat is de kunst. En tegen lagere kosten dan een traditioneel marketingbureau. Dat weten onze Business Stylisten sinds 2007.
Business Stylisten zijn professionele marketeers, communicatiespecialisten en vormgevers die zich in de praktijk hebben bewezen. Wij zijn net zo flexibel als een zelfstandig adviseur en even krachtig als een landelijk marketingbureau. Maar wij gaan zelfs nog een stap verder, want mooie websites en huisstijlen maken kunnen al veel bureaus. Onze Business Stylisten halen namelijk alles uit uw marketingactiviteiten.
Bedrijfsfotografie -
Fotografie is schrijven met licht.
Portret, reportage-, interieur- en event fotografie.
Ik fotografeer zowel voor zakelijke (profit en non-profit) als particuliere opdrachtgevers. Goede voorbereiding is essentieel voor goede resultaten. In samenwerking met de opdrachtgever probeer ik een balans te vinden tussen creativiteit en wensen c.q. verwachtingen, waarbij ik binnen een concept de opdracht uitwerk. Mijn meerwaarde ligt in krachtige en kleurrijke beelden, waarbij het licht een belangrijke rol speelt.
JKL Fotografie fotografeert in opdracht onder meer voor * Fokker Aerostructures * Rechtbank Noord-Holland * Double Dividend * Stichting Tegenkracht * Intervisual Laserproductions *
Veelzijdig tekstschrijver: van bloedserieus tot los en luchtig en van wetenschappelijk tot koop-nu!-commercieel.
Sociaal-wetenschappelijke achtergrond, mede-oprichter duurzaamheidsconsultancy Polre, gewerkt als senior content manager bij online marketingbureau en freelance tekstschrijver.
O.a. werkzaam/gewerkt voor:
Technische Universiteit Delft / European Commission (EU) / Universiteit van Amsterdam / SAP Nederland / ABB Benelux / Enviu / Delaware Consulting Netherlands / Ciber Nederland / Spotzer Media Group / Vlechtwerk / Noorderbrand / Factor Tachtig / Polre Advisory / Buchrnhornen / Lichtblauw Praktijk voor Kindercoaching / een paar duizend MKB's / u?
Woonachtig in Eindhoven doch wereldwijd inzetbaar.
Hallo!
Vanaf 2012 ben ik begonnen met vertaalwerk. Ik spits mij vooral toe op het vertalen van Engels naar Nederlands, en andersom.
Mijn kennis van de Nederlandse en Engelse taal is bovengemiddeld, en het vertalen van diverse documenten gaat mij gemakkelijk af.
De ervaring die ik in het gebied van vertalen heb is groot. Mijn studie wordt in het Engels gegeven. Hierbij is het noodzakelijk snel en goed documenten te kunnen vertalen. Verder heb ik bij het onderzoeksbureau van Philips gewerkt aan het vertalen van onderzoeksdocumenten.
Mijn specialiteit ligt dan ook binnen de technische documenten. Verder behelp ik mij van een levendige schrijfstijl, waardoor verhalende teksten ook binnen mijn straatje passen.
Opleider / Instructeur:
EHBO (volgens oranje kruis), (Node diploma)
BHV (NIBHV gecertificeerd) 3 jaar evaring bij diverse bedrijven
BLS Reanimatie + AED (NRR, ERC) veel ervaring PBLS (reanimatie bij kinderen), (oranjekruis certificaat, veel ervaring)
EHBO bij kinderen, sportletsels en wandelletsels, certificaat oranje kruis en vele jaren ervaring
Advies en verkoop van AED's (automatisch externe defibrillator) diverse eigen trainers
Veel ervaring in het opzetten van een AED project in woonkernen.
In eigen beheer diverse reanimatie poppen (baby, kind en volwasenen) beamer, laptop, verbandtas.
Brand en ontruiming doe ik samen met een brandweerman met alle officiele diploma's
Ook voor VCA, BHV handboek.
Floor Hilgers werkt sinds 1993 als trainer en coach op het vlak van leiderschap, invloed uitoefenen, samenwerken en teameffectiviteit, emotionele intelligentie en persoonlijke effectiviteit.
Zij begrijpt vanuit haar ervaring de dynamiek van grote organisaties en het bijbehorende soms lastige krachtenveld. Ze kan daarin meedenken en adviseren. Maar zij kan ook de coach zijn die persoonlijke vragen stelt en de spotlamp op jou zet. Ze wordt getypeerd als iemand waarbij je je snel op je gemak voelt en die gelijktijdig de kritische vragen en feedback niet schuwt.
FLOOR ACT beschikt over beproefde instrumenten die ingezet kunnen worden bij het bepalen van loopbaanrichting, leiderschapseffectiviteit, en teameffectiviteit.
LWD is a little white dog that can quickly translate anything from Dutch to English (really!), or just edit and correct something already translated. She gets a bit of help from native English speakers from Scotland with 30 years living and working experience in the Netherlands.
Whether you are Dutch with great English but no time, or native English speaking and don't quite follow Dutch as well as necessary (and also don't have the time) getting a 2nd party to do your translating work can really reduce your stress levels. It needn't be expensive - not if you use LWD!
LWD also has an English to Dutch section with lots of experience in all sorts of translation work. Native Dutch, university level.
Ons kantoor is sinds 1990 gevestigd in Balk aan de Van Swinderenstraat in een historisch pand gelegen aan de Luts.
Ons kantoor telt 5 medewerkers, waarvan 1 medewerker fiscaal- en civiel jurist is en een andere medewerker heeft een voltooide opleiding Accountant Administratieconsulent, echter niet meer ingeschreven bij NOvAA maar bij de OvRAN.
Onze kerntaken zijn het verzorgen van jaarrekeningen, salarisadministraties, alle voorkomende belastingaangiften voor zowel ondernemers als particulieren, het geven belastingadviezen, fiscaal juridisch en civiel juridische adviezen. Wij verzorgen ook de incasso van betalingsonwillige debiteuren van onze clienten.
U kunt altijd contact opnemen voor een vrijblijvende afspraak.
Bond Administratie | Advies verzorgt (salaris)administraties en belastingzaken voor honderden ondernemers in Volendam en ver daarbuiten. Daarbij geven wij proactief advies over financiële zaken zoals investeringen, financieringen, bedrijfsstructuren, opvolging, verzekeringen, financiële planning en andere zakelijke én persoonlijke vraagstukken.
In 1977 opgericht als een vooral betrokken boekhoudkantoor, anno 2020 een professionele sparringpartner en aanbieder van efficiënte (digitale) oplossingen voor administratieve processen. Bond ontzorgt, adviseert, begeleidt en bemiddelt. We denken mee en kijken vooruit vanuit ondernemersperspectief. Nog altijd onafhankelijk en met een hart voor uw zaak.
Bulk in Wezen gaat de “problemen” niet eenzijdig voor je oplossen. We nemen je niet voor langere tijd in behandeling. Onze praktische werkwijze is, om samen met jou, de ruimte die er is, tussen je essentie, je karakter, je persoonlijkheid, je innerlijke en uiterlijke identiteit, te onderzoeken en te vergroten. Zodat je gaat inzien en ervaren hoe je geleidelijk afscheid kunt nemen van oude denkpatronen en ineffectief gedrag, waardoor de psychische blokkades en emotionele stoornissen zich kunnen oplossen. Je leert hoe je het onderliggende verdriet en/of gemis, je machteloosheid, eenzaamheid, angst of woede geleidelijk kunt reguleren en loslaten, om uiteindelijk een innerlijk vrije volwassene te kunnen zijn!
Beste ondernemers en starters!
Ik ben een gedreven grafisch vormgever en communicatie deskundige. Met meer dan 20 jaar ervaring in communicatie, imago en design, bied ik veelzijdige creatieve oplossingen voor uw bedrijf of startende onderneming. Ik denk graag met u mee en daag u uit om out-of-the box te denken, om tot nog succesvollere oplossingen te komen om bijvoorbeeld meer klanten te krijgen of uw product of dienst beter aan de man te krijgen.
Ik ben woonachtig in Zevenaar en werk ook het liefst met ondernemers en starters uit de omgeving Zevenaar/Arnhem/Doetinchem. Uit ervaring reken ik meestal een vaste prijs af, dan weet u ook waar u aan toe bent. Voor vragen neem gerust en vrijblijvend contact met me op.
Barbara studeerde fotografie aan de Kunstacademie in Den Haag en de Fotoacademie in Amsterdam. Naast haar werk als autonoom fotograaf, heeft ze zich gespecialiseerd in portret-, natuur- en productfotografie. Haar foto’s kenmerken zich door sfeer en ingehouden passie. Daarmee wil zij de toeschouwer de ruimte geven voor eigen invulling terwijl haar foto’s nooit zweverig of raadselachtig zijn.
Ook met haar portretten probeert zij altijd meer te zeggen dan wat ‘de buitenkant’ laat zien. Daardoor krijgt de geportretteerde diepte en inhoud. Maar eerlijk is eerlijk, van een ‘gewone’ technische foto is ze ook niet vies.
Barbara’s werk wordt regelmatig bekroond bij fotowedstrijden.
Ik ben er om de zorgen van ondernemers over hun financiële huishouding weg te nemen.
Ik zorg er niet alleen voor dat je jaarcijfers in orde zijn, maar denk ook mee over je financiële planning en verzekeringen.
Ik ben je go to guy voor:
alle financiële & fiscale vragen over het opzetten van een zaak
het voeren van een boekhouding
het doen van kwartaalaangiftes en jaaropgaves
pensioen
verzekeringen
hypotheken
Ik ben ingeschreven bij de AFM onder nummer 1200224 en aangesloten bij:
(met volgens de Consumentenbond de enige écht nuttige keurmerken)
Federatie Financieel Planners www.ffp.nl
Stichting Erkend Hypotheekadviseur www.seh.nl
Register voor beleggingsadviseurs www.dsi.nl
OntmoetGoed Molen & Ko is een centrum voor inspiratie, ontwikkeling, verbinding en beweging! Oprichter van het OntmoetGoed, Mariken Koole, geeft hier consults voor persoonlijke ontwikkeling en organiseert samen met ervaren coaches en trainers diverse trainingen, bijeenkomsten en workshops. Deze locatie speelt een belangrijke rol, omdat Mariken ervan overtuigd is dat je je gemakkelijker open kan stellen voor ontwikkeling als je in een prettige, natuurlijke omgeving bent, een omgeving waar je zowel fysiek als mentaal wordt uitgedaagd. Tijdens consults, trainingen en workshops gaat Mariken zoveel mogelijk met de deelnemers naar buiten, weg uit de hectiek van alledag, werkt de groene en rustige omgeving heel inspirerend.
Daz Design is een professioneel webdesign bureau uit Enschede en wij bouwen, ontwerpen en beheren websites. Wij bedenken creatieve oplossingen en bieden verschillende webdesign diensten aan, waarmee we elk type website kunnen ontwikkelen. Onze websites hebben een professionele en gebruiksvriendelijke uitstraling en wij vinden voor iedereen de perfecte oplossing. Wij zijn gespecialiseerd in webdesign, en webshops.
Daz Design garandeert altijd een goede en prettige service en levert websites tegen aantrekkelijke prijzen. U kunt bij Daz Design terecht voor het totale plaatje: van webdesign, ontwerp via ontwikkeling en website onderhoud met zoekmachine optimalisatie. Ook kunnen wij uw domeinnaam registreren en hosten.
Tom Tax B.V. is een allround belastingadvieskantoor waar u terecht kunt voor adviezen en diensten op fiscaal, juridisch en administratief gebied. U kunt hierbij onder andere denken aan belastingadvies, belastingaangiften (particulieren en ondernemers), begeleiding bij het opstarten van een onderneming, etc.
- scherpe tarieven - hoge kwaliteit dienstverlening - informele omgang -
Tom Tax B.V. is om Tax B.V. is an all-round tax consultancy firm, founded by Tom Icke, which provides fiscal, legal and administrative advice and services, such as preparation and filing of tax returns (private induviduals and entrepreneurs), tax advice, help with starting up a business, etc.
- competitive fees - high quality services -
Ik richt mij op individuen en teams die met een reorganisatie te maken hebben. Individuele medewerkers begeleid ik op hun zoektocht naar een nieuwe baan door hun talenten en drijfveren helder te krijgen. Nu kunnen ze zich meteen richten op wat ze echt graag willen doen. De teams die achterblijven hebben vaak tijd nodig om een nieuw evenwicht te vinden en met gerichte aandacht weer naar de toekomst te kunnen kijken. Samen gaan we aan de slag om weer een succesvol team te worden.
Ik richt mij ook op het onderwijs (in binnen- en buitenland), omdat het vooraf maken van een gerichte en doelmatige keuze het beste in een student naar boven haalt. En ik wil laten zien dat het ook echt mogelijk is je ambitie na te streven!
Bodhi Coaching is actief in de volgende disciplines waarin wij de nadruk leggen op gedragsverandering en vaardigheidsvergroting:
personal coaching
vraagstukken rond werk/privé balans
vraagstukken rond zingeving
algehele persoonlijke ontwikkeling
vraagstukken rond relaties.
Loopbaan coaching
Vraagstukken in het kader van carrière, arbeid en verzuim:
carrièreplanning
outplacement
verzuimbeheersing
reïntegratie.
Performance Coaching (en training)
Vraagstukken waarin presteren centraal staat:
Het ontwikkelen van individuele competenties
Het verbeteren van persoonlijke performance (mental coaching)
Het verbeteren van team performance
Het verbeteren van de prestaties van de organisatie als geheel.
Sjomi adviesbureau is gespecialiseerd in therapie, coaching, mediation en training.
Wij begeven ons zowel op de particuliere als op de zakelijke markt. Hierdoor hebben wij veel expertise van beide markten en integreren wij deze expertise ook in onze aanpak. Wij hebben zowel oog voor de menselijke kant als de zakelijke kant en zien dat als dit goed in balans is er een situatie ontstaat waar recht wordt gedaan aan jezelf en de ander. Deze balans noemen we "het creatieve midden". Dit is nooit statisch maar een dynamisch gegeven en vraagt voortdurend zorg en aandacht.
Wij helpen zowel particulieren als bedrijven om hun eigen tools te ontwikkelen om deze balans in hun leven of organisatie te bewerkstelligen.
Tekstschrijven in woord en beeld.
Historie
Eind 2009 begon ik met mijn tekstbureau. Daarvoor werkte ik als leidinggevende/jurist in de zakelijke dienstverlening. Ik deed daarnaast altijd al veel klussen op het gebied van schrijven en communicatie. Dat bleef trekken, reden om uiteindelijk echt op dat vlak verder te gaan.
Specialisaties
- informatie (hoe complex ook) voor iedereen begrijpelijk verwoorden. Het leest prettig weg, maar de inhoud klopt precies
- teksten over juridische onderwerpen of onderwerpen die juridisch gevoelig liggen
- interviews (voor bedrijfsmagazines, (intranet)websites, bijzondere uitgaven)
- scenario's maken voor bedrijfsfilmpjes en virals
- columns (eventueel als ghostwriter)
Krimpen aan den IJssel (Zuid-Holland) - vakgebied Tekst-vertaling
Na vele jaren op diverse krantenredacties is Evelien Baks in 2009 verder gegaan als freelance journalist, redacteur, eindredacteur, tekstschrijver en auteur. Redactie en eindredactie van o.a. (business)magazines, brochures, handboeken, webteksten, etc. Publicaties in o.a. AD, kranten Persgroep, Margriet, Heerlijkheid, Miljonair, vakbladen en diverse businessmagazines. Publicatie eind 2010 van het boek Het mooiste meisje van de klas met de verhalen uit de gelijknamige tv-serie van de TROS. Herfst 2014 heeft zij als co-auteur meegewerkt aan het boek Mijn nieuwe mama.
Ze weet (extra) veel over lifestyle, kunst en cultuur, design, fotografie, reizen en human interest, maar haar interessegebied is vele malen groter nog.