Professional nodig? In de bedrijvengids van Offerti vindt u professionals per vakgebied en regio. Per bedrijf vindt u een korte bedrijfsomschrijving en u kunt direct offertes aanvragen.
Mijn naam is Carine Notenboom en onder de naam Anyway Coaching begeleid ik mensen in hun zoektocht naar het hervinden van persoonlijke drijfveren en passie die mogen leiden tot een (volgende) loopbaanstap!
Hierbij richt ik me bovenal op de kwaliteiten en kracht van mensen. Zeker als medewerkers lange tijd bij een of meerdere bedrijven hebben gewerkt, zijn zij zich vaak niet meer bewust van hun kwaliteiten en, om een stap verder te gaan, hun dromen.
Mensen gaan vaak door op een routineachtige wijze, zonder regelmatig om te kijken en te toetsen waar ze staan in hun leven. Soms lopen ze hierin vast of hebben ze te maken met een gevoel van " is dit het nu?".
Men vergeet vaak dat het leven ze heeft ontwikkeld en veranderd en dat hiermee ook hun behoeften zijn veranderd. Om dit te kunnen realiseren is het nodig om een evaluatie te doen en eens kritisch naar jezelf te kijken in het dagelijks functioneren. Hiervoor moet ruimte w...
Eleveld HRM bestaat uit Willem Eleveld.
Professional met een passie voor HR. Ik richt mij op interimmanagement, teamontwikkeling en coaching.
Ik werk vanuit de stip op de muur, transparant en duidelijk, met een open vizier. Geef een doorkijkje in uw organisatie en help met focussen. Mijn deskundigheid combineer ik met creativiteit. Ik heb de afgelopen 15 jaar het HR-vak in verschillende rollen en posities uitgeoefend in diverse organisaties.
In het coachen sta ik stil bij het nemen van eigen verantwoording, het inzicht krijgen in je eigen passie en de reflectie op je eigen handelen. Aan de hand van het gesprek, interventies, technieken en oefeningen wordt jouw vraag steeds helderder. Een individueel coachingstraject begint dus ook met het helder formuleren van de coachingsvraag. Dat kan bijvoorbeeld een vraag zijn in relatie tot een loopbaanvraagstuk. Wat mij kenmerkt als coach is dat ik opereer vanuit stevigheid en rust en en...
Zie het laaghangende fruit
Ondernemers hebben maar één risico dat niet te verzekeren is: hoe kom ik aan klanten?
Het is dan ook van levensbelang om overtuigend te communiceren met het
laaghangend fruit, de gesprekspartner die bijna klant is.
Martijn van den Bergh is één van de meest bekende presentatoren op het gebied van
responsprogrammas van Nederland. Van 2003 tot 2007 was hij dagelijks live te zien
op de zenders RT L4, 5 en SBS6. Bij het verkopen via televisie zijn je uiterlijk en houding
de verpakking en is je stem het vervoersmiddel van de boodschap. Martijn laat aan
de hand van voorbeelden uit de televisiewereld zien hoe uw mensen deze tactieken
eigen kunnen maken, en daarmee een ster worden in het genereren van respons en
verkoop.
Tijdens de presentatie zal Martijn het podium betreden met een schildersezel en metershoge
borden met prikkelende oneliners. Voor het gemak heeft hij een kist ...
De Weerd Advies richt zich op adviseren en ondersteunen van particulieren en ondernemers/zzp'ers op zowel fiscaal, financieel als administratief gebied. Je kunt rekenen op:
• Deskundig en passend advies voor alle fiscale zaken
• Specifiek op jouw situatie afgestemde ondersteuning (particulieren)
• Ondersteuning op maat (ondernemers/zzp’ers)
Kernwaarden waarop onze onderneming is gebouwd: klantvriendelijkheid, laagdrempeligheid en oplossingsgericht werken.
Ons doel: een tevreden klant
Passend advies - fiscale en financiële administraties kunnen behoorlijk complex zijn. Soms is een antwoord op één vraag al voldoende om je verder te helpen. In andere situaties maken we een uitgebreide analyse van jouw situatie zodat je daarmee geholpen bent.
Specifieke afstemming - een particulier heeft andere vragen dan een ondernemer en een andere behoefte van advies of ondersteuning.
Onder...
Motion Works is de naam waaronder Cas Slagboom en Nathalie Nijkamp al jaren innovatieve mediaproducties uitvoeren. Met een kunstzinnige opleiding als achtergrond en een kunstmanagement opleiding als praktisch steuntje in de rug geven we vorm aan de meest uiteenlopende projecten
MotionWorks visualiseert, ontwerpt en produceert visuele en interactieve producten, diensten en toepassingen.
Het werk heeft een vooruitstrevend karakter.
Concrete toepassingen zijn presentaties, video en fotografie, workshops en strategie, [interactieve]installaties, Interactieve media in ruimten, Internet campagnes en multimedia exposities.
Wij maken beeld, als middel, als doel en om mee te communiceren. Interactief en met foto/video.
We zijn een bureau gevestigd te Utrecht en ontwikkelen innovatieve creatieve concepten, visual research, co-creatieve [media] projecten, en [interactieve] videoproducties en animaties.
Co-design is een methode waarmee...
Accuracy Financial Services is een administratie-kantoor voor MKB, ZZP-ers en particulieren met veel aandacht voor mens en milieu. Je administratie is bij ons in goede handen. Accuracy weet wat er speelt bij ondernemers. Wij denken met je mee en geven heldere no-nonsense adviezen, zodat je kunt doen waar jij goed in bent: ondernemen! Met 20 jaar aan ervaring bij kleinere en grotere ondernemingen is Accuracy een gesprekspartner op directieniveau.
We doen je hele financiële administratie en alles wat daarbij komt kijken. We verzorgen salarisadministraties, doen alle belastingaangiftes (ook voor particulieren), personeelsadministratie en regelingen, denken met je mee over personeelsbeleid, helpen je met alles wat je nodig hebt voor financieringsaanvragen en geven jou een helder belastingadvies. Je kunt bij ons kiezen of je (een gedeelte van) de administratie zelf doet of dat je ons alles laat doen. Bij salarisadministraties krijg j...
Ik begeleid drukbezette hoger opgeleide mannen en vrouwen, aan wie veel eisen worden gesteld. Ze zijn actief en hebben een drukbezet leven met werk, huishouden, gezin, sporten, vrienden, familie, hobby’s. Het zijn snelle denkers en vertrouwen ook op de kracht hiervan. Waar ze mee worstelen is dat ze niet ten volle toe komen aan wat ze allemaal willen. Ze zetten er graag een tandje bij maar het lukt ze niet om het rond te krijgen. Ze voelen zich tekort schieten verlangen naar meer rust in hun hoofd en meer balans in hun leven maar weten niet hoe ze dit kunnen doen. Ik help hen de regie op hun leven (terug) te krijgen en zelfbewust te leven en werken.
Concreet begeleid ik bij:
.
balans tussen werk en privé;
overmatige stress of burn-out;
innerlijke onrust;
onvoldoende zelfvertrouwen;
moeite met grenzen stellen en keuzes maken;
perfectionisme;
terugkerende conflicten;
omgaan met emo...
Als Freelancer, ZZP-er of bedrijf starten maar weet niet hoe?
U bent een gevestigde ondernemer en wilt u uw administratie uitbesteden?
A.F.M. Servicebureau hanteert geen uurtje factuurtje werkwijze maar een heldere en eerlijk all-in maandtarief zodat u als ondernemer achteraf niet voor verassingen komt te staan.
A.F.M. Servicebureau bied de ondernemer Full Service door o.a. samenwerking met een gerenomeerd Accountantskantoor Veldhoven. Dit houdt in principe in: U krijgt een accountant tegen een boekhouders tarief.
A.F.M. Servicebureau heeft een breed netwerk onder 1 dak zoals; Verzekeringen, Financiering, Marketing, Website, Coaching, Drukwerk... kortom alles wat een ondernemer nodig heeft. Door deze nauwe samenwerking kan A.F.M. de volledige service bieden die de ondernemer recht op heeft!!
A.F.M. Servicebureau maakt gebruik van boekhoudsoftware programma e-Boekhouden door middel van Scan en Herken. Dit is een ver gevorderde ...
Online marketing is niet meer weg te denken uit de marketingmix van bedrijven. Of het nou gaat om het opbouwen van naamsbekendheid, het genereren van bezoekers of het realiseren van sales: Allle bedrijven kunnen niet meer om online marketing heen.
Dit begint natuurlijk met het vindbaar zijn in de zoekmachines en zichtbaar zijn op social media. Click to Business gets you on top met scherpe tarieven en een positief resultaat garantie op de zoekresultaten in Google.
Click to Business heeft als core business meer online bezoekers en dus potentiële klanten naar websites te brengen om zo een optimaal online rendement uit ieder marketing budget te behalen. Wij pretenderen dan ook van toegevoegde waarde te kunnen zijn voor iedere onderneming en leveren o.a. de volgende diensten:
- Zoekmachine optimalisatie
- Social Media Marketing
- Content Marketing
- Google Adwords
- Webdesign
Door voorafgaande aan iedere klantcampa...
Tip Top Organized herstructureert en organiseert waar nodig. Dat kan op de werkplek, in de administratie (budgetcoaching) of de leefomgeving zijn. Het resultaat: ruimte, tijd en rust.
De klanten zijn bedrijven, ZZP'ers en particulieren.
Is het onoverzichtelijk en "chaos" in de (financiële) administratie of ruimte(s) zoals bijv. werkplek of leefomgeving?
TipTop Organized begeleidt, maar pakt ook zelfstandig of samen een klus aan.
Werkgebieden:
- Administratie (her)structureren en/ of (tijdelijk) beheren.
- Budgetcoaching.
- Advies en begeleiding bij het (her)structureren/ inrichten van woon/ werkomgeving en werkprocessen.
- Werkplekorganisatie.
- Volledige organisatie van evenementen, bijeenkomsten, zakenreizen, teambuildings etc.
- Projectleider voor in/externe bedrijfsverbouwingen en verhuisprojecten.
Secretariële ondersteuning
- Management en secretariële ondersteuning verlenen
- Optreden al...
CijferMeester Schijndel is een allround administratieve dienstverlener.
Wij leveren onze diensten op deskundige wijze en op maat. Immers elke onderneming heeft op een andere manier behoefte aan ondersteuning. Sommige klanten zijn goed in administreren en doen het grootste deel zelf, andere klanten besteden alles uit. Wij bieden onze diensten aan in abonnementsvorm tegen gunstige concurrerende tarieven. U betaalt dus een vast bedrag per maand afgestemd op uw behoefte aan ondersteuning.
Bij ons staat het informele en persoonlijke contact met de klant hoog aangeschreven, maar altijd gericht op het maximaal rendement halen uit uw onderneming.
Ons dienstenpakket
verzorgen van de financiële -, project en salarisadministratie;
verzorgen/ontwikkelen tussentijdse cijfers en het opstellen van de jaarrekening;
verzorgen van alle belastingaangiften;
(parttime) interim-administratie;
fungeren als klankbord voor de ondernemer ...
Mieke Brosky is geboren in 1951 in Heerlen (Zuid Limburg). Zij begon haar loopbaan als psychiatrisch verpleegkundige en werkte 12,5 jaar als sociotherapeut en subhoofd van een afdeling. Zij vulde haar kennis aan met de HBO opleiding Educatief Werk aan de Kopse Hof te Nijmegen.
Zij stond mede aan de wieg van vrouwenhulpcentrum Lange Lies in Heerlen, waarvoor zij ook bestuursfuncties vervulde.
In 1986 werd zij coördinator van het werkloosheidsproject de Baanbreker.
Haar interesse in wat mensen drijft voedde zij met opleidingen in Hypnotherapie (Eindhoven), Sozial/Psychotherapie (Aken) en Transactionele Analyse (TA)(Utrecht).
Vanaf 1998 heeft zij haar kennis van de arbeidsmarkt en counseling methodieken gecombineerd en houdt zij zich professioneel bezig met het coachen, trainen en counselen van mensen die om psychische redenen zijn uitgevallen in werk. In 2009 is zij haar eigen praktijk gestart. Hierin begeleidt zij m...
Online Accountants is opgericht door Pascale Petiet AA. Als doorgewinterde accountant zag ze in dat er in haar vakgebied een manco was aan een efficiënte en transparante aanpak van de werkzaamheden. Ze ontwikkelde Online Accountancy en betrekt haar klanten nauw bij de administratieve organisatie van hun onderneming.
Deze innovatieve en efficiënte aanpak spreekt aan. Er sloten zich partners bij haar aan die dezelfde zienswijze en missie delen. Dit resulteerde in meerdere vestigingen in Limburg en Brabant.
Alhoewel er veel enthousiasme over de praktische methodiek bestaat, kiezen we ervoor om de uitbreiding af te stemmen op de ondernemer. Dit wil zeggen dat - ondanks de groei en de digitale werkwijze van de organisatie - de Accountant het directe aanspreekpunt voor de MKB-er blijft.
Ondernemers die kiezen voor het nieuwe boekhouden, zijn opgelucht dat ze geen hobbels meer hoeven te nemen bij hun praktische zaken. Weg me...
Sinds begin 2000 ben ik werkzaam als zelfstandig professional op het gebied van internet. Ik ben gespecialiseerd in het realiseren van websites en webapplicaties die ontworpen zijn door reclame- en communicatieadviesbureau's. Daarnaast werk ik ook rechtstreeks voor opdrachtgevers.
Mijn opleidingsachtergrond ligt op het HBO bedrijfscommunicatie & marketing vlak. Deze achtergrond combineer ik met een sterke technische ondergrond waardoor ik niet alleen de technische realisatie tot een goed einde breng, maar ook de marketingaspecten van een website niet vergeet en/of onderschat.
Naast de realisatie van complete websites word ik regelmatig gevraagd voor kortstondige opdrachten. Hieronder vallen projecten met een vaste looptijd waarbij ik op vaste moment in de week bij de opdrachtgever werk aan het project.
Ook schaal ik hier de hele korte/kleine opdrachten onder. Er valt te denken aan: kleine aanpassingen in bestaande sites, ...
Notuleerservice Nederland vindt het belangrijk dat de inhoud van waardevolle besprekingen behouden blijft en gedeeld kan worden. Een goed verslag is daarbij onontbeerlijk. Het maakt het besprokene zichtbaar en bevordert het zetten van concrete stappen.
Vanuit dit inzicht verankert Notuleerservice Nederland kennisoverdracht, standpuntbepaling en/of besluitvorming in hoogwaardige verslaglegging. Wij verbinden ons met profit-, non-profit- en overheidsorganisaties die deze overtuiging delen en die zich bewust zijn van de waarde die hun vergaderingen vertegenwoordigen.
Notuleren is een vak. Vakbekwame notulisten zijn professionals die zich de materie van een vergadering snel eigen maken en die de inhoud ervan zorgvuldig en scherp kunnen samenvatten. Zij zijn als onafhankelijk waarnemers in staat het besprokene volledig objectief weer te geven. Bovendien weten zij voor ieder verslag een toon en omvang te kiezen die past bij de vergaders...
Ik ben in mijn eigen bedrijf Kunstbedrijven werkzaam als bedrijfsadviseur, management consultant, projectmanager en trainer.
Ik heb ruime ervaring bij de overheid, het bedrijfsleven, in het hoger onderwijs en de culturele sector als interim manager, organisatie adviseur, project coördinator en trainer. Voorbeeldopdrachten:
- gemeente Arnhem 2009-2011: Vertrouwenspersoon MKB, ondersteuning voor ondernemers/managers van middelgrote bedrijven bij de beheersing van de effecten van de economische crisis.
- Hogeschool Arnhem-Nijmegen 2008-2009: projecten en trainingen ontwikkeld i.k.v. ondernemend onderwijs voor docenten en studenten van HAN, Radboud Universiteit en ArtEZ (hoger kunstonderwijs).
- Start Wijzer 2001-2007: als programma manager en projectontwikkelaar heb ik samenwerking bevorderd tussen gemeenten en Kamer van Koophandel in de KAN-regio en projecten ontwikkeld voor startende ondernemers inclusief Europese subsidie aan...
Ik ben in mijn eigen bedrijf Kunstbedrijven werkzaam als bedrijfsadviseur, management consultant, projectmanager en trainer.
Ik heb ruime ervaring bij de overheid, het bedrijfsleven, in het hoger onderwijs en de culturele sector als interim manager, organisatie adviseur, project coördinator en trainer. Voorbeeldopdrachten:
- gemeente Arnhem 2009-2011: Vertrouwenspersoon MKB, ondersteuning voor ondernemers/managers van middelgrote bedrijven bij de beheersing van de effecten van de economische crisis.
- Hogeschool Arnhem-Nijmegen 2008-2009: projecten en trainingen ontwikkeld i.k.v. ondernemend onderwijs voor docenten en studenten van HAN, Radboud Universiteit en ArtEZ (hoger kunstonderwijs).
- Start Wijzer 2001-2007: als programma manager en projectontwikkelaar heb ik samenwerking bevorderd tussen gemeenten en Kamer van Koophandel in de KAN-regio en projecten ontwikkeld voor startende ondernemers inclusief Europese subsidie aan...
Ik ben in mijn eigen bedrijf Kunstbedrijven werkzaam als bedrijfsadviseur, management consultant, projectmanager en trainer.
Ik heb ruime ervaring bij de overheid, het bedrijfsleven, in het hoger onderwijs en de culturele sector als interim manager, organisatie adviseur, project coördinator en trainer. Voorbeeldopdrachten:
- gemeente Arnhem 2009-2011: Vertrouwenspersoon MKB, ondersteuning voor ondernemers/managers van middelgrote bedrijven bij de beheersing van de effecten van de economische crisis.
- Hogeschool Arnhem-Nijmegen 2008-2009: projecten en trainingen ontwikkeld i.k.v. ondernemend onderwijs voor docenten en studenten van HAN, Radboud Universiteit en ArtEZ (hoger kunstonderwijs).
- Start Wijzer 2001-2007: als programma manager en projectontwikkelaar heb ik samenwerking bevorderd tussen gemeenten en Kamer van Koophandel in de KAN-regio en projecten ontwikkeld voor startende ondernemers inclusief Europese subsidie aan...
Pollux Accounting & Advisering is een jonge organisatie welke is geboren uit de wens om voor MKB bedrijven betaalbare maar kwalitatief hoogwaardige dienstverlening te bieden tegen duidelijke en transparante tarieven. De nadruk van onze dienstverlening ligt daarbij op de begeleiding en advisering van onze cliënten op administratief, maar vooral ook op juridisch en fiscaal gebied. Met name op deze laatste twee gebieden schieten adviseurs vaak tekort, terwijl deze voor de ondernemer juist van wezenlijk belang zijn. Pollux Accounting & Advisering biedt hiervoor diverse oplossingen .
Verder zijn wij van mening dat advisering geen passief proces is, maar dat advisering juist proactief moet zijn. Ook zou advisering een continu proces moeten zijn waarbij regelmatig wordt beoordeeld of veranderingen in bijvoorbeeld de belastingwetgeving of de bedrijfsresultaten aanleiding geven om de advisering bij te stellen. Ook veranderende toekomstp...
Het Administratiekantoor van The AdminPeople biedt u een professionele en complete ondersteuning op het gebied van:
- De verwerking van de financiële administratie: o.a. het inboeken van facturen, kas bank en giro
- De salarisadministratie: verzorging van de aangifte loonheffing, salarisstroken en jaaropgaven
- Belastingaangiften: Aangifte Inkomstenbelasting, BTW, Vennootschapsbelasting en Loonbelasting
- Online boekhouding: zodat u altijd toegang heeft tot uw eigen administratie. Transparantie staat dus voorop
Naast deze diensten verzorgen wij via onze vaste partners zaken als verzekeringen, leaseauto's, consultancy, part time controller ondersteuning en andere voor ondernemers praktische zaken. Deze diensten kunnen wij aanbieden tegen gunstige tarieven, simpelweg doordat wij door het volume interessante kortingen kunnen bieden.
Dit geldt ook voor onze eigen diensten. Wij verzorgen uw administratie tege...
.
Als ervaren vormgever / DTP-er bied ik kwaliteit als het om professioneel vormgeven gaat. met behoud van flexibiliteit en creativiteit. Kortom, betrouwbaar, hoog niveau, snel en met een hands-on mentaliteit en een uitstekende prijs/kwaliteitverhouding.
Ik heb de afgelopen jaren ruime ervaring opgebouwd met tijdschriften, advertenties, folders en het ontwikkelen van uiteenlopende huisstijlen. Desgewenst verzorg ik het gehele traject van vormgeving tot en met de certified PDF.
Gewend aan korte deadlines wil ik graag kwaliteit bieden tegen een betaalbare prijs, omdat ik mijn klant graag weer eens terug zie voor een volgende opdracht. Service en nazorg zijn standaard in mijn aanpak.
Enkele bekende namen waarvoor ik recentelijk heb gewerkt zijn:
Veronica Magazine, Humanitas, De Telegraaf, Sp!ts, Tips&Trucs, Hermitage, Verizon.
Daarnaast verzorg ik ook de vormgeving van diverse clubbladen van enkele toonaangevende sportverenig...
Ik hou van ondernemers, en de manier waarop zij in het leven staan. Met passie voor hun vak, steeds op zoek naar nieuwe kansen. Met hart en ziel doen wat je leuk vind.
Maar ook als ondernemer moet je soms dingen doen die je afleiden van waar je het liefste mee bezig bent. Waar je geen tijd voor of zin in hebt. En daar kun je mij voor bellen.
Met een stevige financiële achtergrond neem ik je administratieve taken uit handen. Met mijn enthousiasme regel ik alle organisatorische klusjes die je als ondernemer liever niet doet. Ik onderscheid mij door, naast het uitvoeren van de gevraagde werkzaamheden, langs de zijlijn met je mee te kijken naar jou en je bedrijf. Wat kan efficiënter en waar valt nog extra winst te behalen.
Na mijn financiële studie ben ik via de accountancy en bedrijfsleven terecht gekomen in de bancaire wereld waar ik meer dan 12 jaar ondernemers heb bijgestaan als accountmanager bedrijven. Daarnaa...
Mijn bedrijf is mede-initiatiefnemer van de franchisecommunity www.FranchiseFormules.NL. Wij zijn gespecialiseerd in het werven en pré-selecteren van (Master-)franchisenemers in de Benelux. Wij zorgen voor naamsbekendheid in de markt (startende formules) en/of begeleiden uw formule tijdens de ontwikkeling en expansie in binnen- en buitenland. Op managementniveau zijn wij uw coach, adviseur en sparringpartner met betrekking tot alle facetten die met de ontwikkeling of professionalisering van uw formule(s) te maken hebben. Wij verzorgen in samenwerking met onze partners ondermeer:
- haalbaarheidsanalyse;
- formule ontwikkeling en opzet franchise documentatie (intentieverklaring, voorovereenkomst, franchiseovereenkomst en franchisehandboek);
- formulemanagement en (interim-)projectmanagement;
- conversiefranchise;
- vestigingsplaatsonderzoeken;
- beurs(re)presentatie(s) in Nederland (Onderneem 't!), België (Fra...
Waar kan ik u mee helpen?
Werkt u met één of meerdere Apple apparaten, maar bent u bang dat u deze niet optimaal gebruikt? Bent u een creatieve ondernemer en bent u opzoek naar orde en structuur in uw workflow? Loopt u tegen allerlei problemen tijdens het gebruik van uw Apple producten? Groeit uw onderneming en is er behoefte aan meer werkplekken en structuur?
Wij zorgen ervoor dat u weer lekker aan de slag kunt en tijd kunt besteden aan de leuke dingen van het ondernemen, namelijk: doen waar u goed in bent. We adviseren u over de juiste workflow en hoe u de mooie techniek kunt inzetten in uw voordeel.
Voor meer informatie kijkt u op onze website: www.passiontraining.nl
Waarom zou u kiezen voor Passion?
Met mijn grafische achtergrond weet ik precies waar u tegenaan loopt
Door de aanwezigheid van onze eigen Network Professional gaat onze service net even iets verder
Wij hebben een persoonlijke aanpak en...
Wij willen af van het stoffige imago dat bij een hedendaagse boekhoudkantoor heerst. Impendio doet meer dan alleen de boekhouding. Wij maken gebruikersvriendelijke websites, helpen u met een online marketingcampagne en kunnen ook uw website Google vriendelijk maken. Een duidelijk overzicht maken van uw boekhouding is dus niet onze enige doel, we denken ook graag mee op het gebied van omzetvergroting. Wij halen voldoening uit sterke basissen creëren voor startende ondernemingen.
Als ondernemer doet u vooral waar u goed in bent. U focust zich op de primaire activiteiten en omzetvergroting. Boekhoudkantoor Impendio staat u bij om de kosten overzichtelijk te houden en dus een zo hoog mogelijke winst na te streven.
Als uw boekhouder zorgen wij dat uw financiële administratie altijd op orde is. Of het nu gaat om uw boekhouding, salarisadministratie, jaarrekening of belastingaangiftes, boekhoudkantoor Impendio verleent u een d...