Professional nodig? In de bedrijvengids van Offerti vindt u professionals per vakgebied en regio. Per bedrijf vindt u een korte bedrijfsomschrijving en u kunt direct offertes aanvragen.
Ik bied uw organisatie ondersteuning op secretarieel, administratief en HR gebied, volledig afgestemd op uw specifieke wensen.
--------------------------------------------------------------------------
tijdelijke vervanging van directie- en afdelingssecretaressen, office managers en management assistentes. Bijvoorbeeld bij: vakanties, zwangerschapsverlof, (langdurige) ziekte of een overbruggingsperiode bij personeelswisseling;
tijdelijke ondersteuning van secretariaten bijvoorbeeld bij: piekdrukte, afgebakende projectwerkzaamheden, reorganisaties, fusies en overnames. Ook het opzetten en inrichten van secretariaten behoort tot de mogelijkheden;
flexibele (onregelmatige) secretariële ondersteuning op een kantoorlocatie of op afstand (voor o.a. de startende ondernemers);
daarnaast bied ik ook secretariële ondersteuning bij (middel) grote ondernemingen, gemeenten en overheden.
-----------------------------------...
Wij zijn een laagdrempelig administratiekantoor.
Wij beschikken over een zeer ruime ervaring (22 jaar ervaring in adviesfuncties binnen accountancy) met betrekking tot o.a.:
- Het opzetten/inrichten/verzorgen van financiële administraties;
- Advisering bij financieringsvraagstukken;
- Opstellen financieringsaanvragen;
- Verzorgen van alle voorkomende fiscale aangiften;
- Advisering op fiscaal gebied;
- Opstellen managementinformatie;
- Advisering op financieel/administratief en organisatorisch
gebied.
Wij kijken niet alleen naar het verleden, maar denken met u mee (pro-actief) over de toekomst van uw onderneming en de wijze waarop u uw plannen zou kunnen verwezenlijken.
Wij bieden kennis, kwaliteit, betrouwbaarheid en een snelle responstijd ingeval van vragen.
Wij hanteren betaalbare tarieven. Reistijd is voor onze rekening en wordt niet bij onze relaties in rekening gebracht.
Haal méér uit uw...
VNISCoach VOF betreft een samenwerking van meerdere administratiekantoren gevestigd in de provincie Noord-Brabant.
Deze samenwerking is opgezet om de klanten van de diverse kantoren meer maatwerk te kunnen leveren. De samenwerking zorgt voor een optimaal gebruik van de kennis die binnen de aangesloten kantoren aanwezig is. Hierdoor komt de specifieke kennis van een groot aantal branches binnen bereik van alle aangesloten kantoren.
Dit bevordert met name de adviesfunctie die bij de moderne administratiekantoren een belangrijk onderdeel van uit te voeren taken is.
Door de samenwerking zijn wij ook in staat om direct in te spelen bij spoedeisende opdrachten en kunnen wij in korte tijd veel werk verzetten.
Met name door gebruik te maken van moderne technieken en een uitgebreid scala aan programma's kunnen wij maatwerk leveren.
Omdat de samenwerking uit een aantal zelfstandig opererende ondernemingen bestaat en er geen, dure, ...
Als Virtual Assistent ondersteun ik andere zzp-ers/ mkb-ondernemers bij (online) communicatie-activiteiten.
Open voor zowel korte als langdurige samenwerkingen.
Ben jij als ondernemer het liefst bezig met hetgeen waarvoor jij een eigen onderneming bent gestart? En kun je wel wat hulp gebruiken bij de communicatie van en rondom jouw bedrijf? Dan ga ik graag met je in gesprek om te bepalen wat we voor elkaar kunnen betekenen. Want bezig zijn met communicatie in de volle breedte, is hetgeen wat ik het liefste doe!
Hoe kan ik jou van dienst zijn?
Als virtual assistent ontzorg ik jou als ondernemer op het gebied van bijvoorbeeld websitebeheer, beheer social media accounts, contentplanning en video-editing. Ook werkzaamheden rondom offline communicatie, zoals drukwerk en promotie-artikelen, kan ik uit handen nemen.Als Virtual Assistent ondersteun ik andere zzp-ers/ mkb-ondernemers bij (online) communicatie-activiteiten.
Vaardig...
Den Haag (Zuid-Holland) - vakgebied Netwerk-systeembeheer
Wie zijn wij?
Informatel is een professionele IT-organisatie met 10 werknemers. We bestaan al sinds 1986 en weten dus waar we het over hebben en wat er allemaal mogelijk is.
Wij vinden dat een bedrijf niet kan functioneren zonder goede automatisering en telecommunicatie. ICT is de ruggegraat van elke organisatie. Zo een belangrijk bedrijfsonderdeel moet gewoon goed geregeld zijn en daar zorgen we ook dus voor.
Wij onderscheiden ons van veel concurrenten omdat wij het totaalpakket aanbieden. Zo bieden we oplossingen op het gebied van automatisering, communicatie en print/kantoormachines. Uiteraard met goede beheer- en onderhoudsafspraken.
Daarnaast installeren we zo goed alles van te voren, zodat het direct gebruiksklaar is.
We vinden het belangrijk dat klanten de juiste keuzes maken op het gebied van hun ICT. Of het nu gaat om grote of kleine organisaties. Daarom denken we graag mee om een goed en eerlijk advies te geve...
Lionstyle is uw betrouwbare partner voor alles wat te maken heeft met webdesign, SEO en WordPress foutoplossingen. Met een creatieve aanpak en oog voor detail, helpen wij uw online aanwezigheid te versterken en uw merkidentiteit krachtig naar voren te brengen.
Bij Lionstyle bieden we een breed scala aan diensten aan:
Webdesign: Van modern en gebruiksvriendelijk design tot volledige op maat gemaakte websites die aansluiten bij uw bedrijfsimago en -doelen.
SEO (Search Engine Optimization): Optimaliseer uw website voor zoekmachines om hoger te ranken en meer organisch verkeer te genereren.
WordPress foutoplossingen: Snel en effectief oplossen van problemen met uw WordPress website, zodat uw site altijd optimaal functioneert.
Naast deze digitale diensten, zijn we ook gespecialiseerd in unieke woon- en werkdecoraties. Onze handgetekende huisillustraties en gepersonaliseerde items voegen een persoonlijke en stijlvolle touch toe aan e...
Duijd fiscalisten heeft deskundige fiscalisten die complexe èn minder complexe vraagstukken voor je oplossen. Wij formuleren onze adviezen in duidelijke taal.
We zorgen ervoor:
dat je niet meer belasting betaalt dan noodzakelijk
dat onze oplossing de beste is voor jouw vraag
èn dat ons advies begrijpelijk is voor al onze klanten
Wij duiken in jouw fiscale situatie en op basis van onze brede kennis en ervaring, bieden we een uitkomst. We doen waar we goed in zijn, met plezier, en dat merk je.
Bij fiscale advisering heeft iedereen een ander beeld. Wat voor onze fiscalisten misschien een vaak voorkomende kwestie is, kan voor jou uitzonderlijk complexe materie zijn. Daarnaast krijgen wij ook meer uitzonderlijke vragen waarbij ook wij echt op zoek moeten naar het antwoord. Maar dat juiste antwoord en een geschikte oplossing is er altijd en voor iedereen. Schroom dus niet om onze hulp in te roepen. Wij werken voor p...
App ontwikkelaar Fish on Fire ontwikkelt sinds 2008 web, hybride en native apps op maat om het succes van uw organisatie te vergroten.
Wij helpen u van strategie en concept naar ontwerp en realisatie van innovatieve oplossingen. Ons team van specialisten werkt gepassioneerd, gedreven en nauw betrokken samen om voor jullie het verschil te maken in de digitale wereld en daarbuiten.
Wie zijn wij?
Al meer dan 7 jaar ontwikkelen wij apps voor een verscheidenheid aan klanten. Onze ervaring met het web, iOS en Android geven we graag aan onze klanten door. Fish on Fire heeft namelijk een in-house team samen met een groot netwerk van verschillende ontwikkelaars die apps kunnen ontwikkelen voor vrijwel ieder platform. Onze ervaring in de markt van appontwikkeling geven wij graag door aan onze klanten. Onze expertises liggen bij bedrijfs-, internet of things- en marketingapps.
Vrijblijvende offerte binnen 1 werkdag:
Ga naar www.fishonfir...
Juridisch advies aan biotech, farmaceutische, medisch-diagnostische en veterinaire ondernemingen. Biotech Legal B.V. is een partner van Middenduin Life Sciences B.V.
Transactional work:
- Business Development & Licensing
- Research alliances & contract research
- Co-marketing / co-promotion
- Distribution & agency
- Strategic sourcing contract manufacturing
- Clinical trials
- M&A (from due diligence to integration)
- spin-off work relating to consolidation industry (plant closure, synergy projects etc.)
Life cycle management:
- Risks and opportunities / interplay IP enforcement & competition law
- Collaboration with generics
Parallel trade:
- Setting up supply quota systems
- Dual pricing systems
Product liability:
- risk prevention & management
- labeling
- coordination multi party / multi jurisdictional litigation
Preventative lawyering:
- due diligence
- risk management
...
Kids First Mediation is dé bemiddelaar in de regio voor familiezaken. Wij begeleiden veel stellen die uit elkaar gaan en kinderen hebben. Snel, betaalbaar en goed scheiden met de belangen van de kinderen voorop.
Als familiemediator is Kids First Mediation gespecialiseerd in zaken waarbij kinderen in het spel zijn zoals samengestelde gezinnen problematiek, conflicten binnen de familie, herziening ouderschapsplan, berekenen alimentatie etc.
Als je uit elkaar gaat, ga je scheiden van je partner, niet van je kinderen. Of jullie er samen al bijna uit zijn, of in een vechtscheiding terecht zijn gekomen, meestal zijn er binnen 7 weken goede afspraken gemaakt. Een duurzaam goede relatie met je (ex) partner en alle ruimte voor jullie zelf om het ouderschap in te vullen zoals jullie dat graag willen.
Ook kunnen lang na de scheiding problemen ontstaan met betrekking tot stiefouders, co-ouderschap of de financiën. Een mediator...
Wat is een QR Code?
De letters QR zijn een afkorting van Quick Response (snelle reactie). Dit is een zwart wit geblokte barcode die ingescand kan worden met de camera van een smartphone of tablet. De code werd ontwikkeld om snel decodeerbaar te zijn. QR-codes waren oorspronkelijk bedoeld voor het identificeren van auto-onderdelen, maar word inmiddels algemeen gebruikt in kranten & tijdschriften, op kleding, gebouwen, bushaltes, visitekaartjes, voertuigen etc.,
Service
De QR code als marketing tool is snel aan het groeien, het probleem is dat de standaard QR code een zwart wit geblokte 2d barcode is. Consumenten zullen eerder een aantrekkelijke code scannen dan de huidige zwart wit geblokte codes. Met een custom design code zich kunt u onderscheiden, en uw bedrijf herkenbaar maken. QRcodings.com kan uw bedrijf voorzien van betaalbare en kwalitatieve QR design codes. Zo kunnen er kleuren, bedrijfslogo, merk, foto of grafisc...
Willens & Wetens begeleidt je bij jouw persoonlijke ontwikkeling en loopbaanvragen. En, helpt je in beweging te komen. Want, 'een stilliggend schip kun je niet van koers veranderen.'
Na bijna 29 jaar te hebben gewerkt in verschillende functies bij de gemeente Rotterdam, nam ik in 2007 ontslag. De reden is dat ik wilde gaan doen wat ik ECHT leuk vind. Ik ging op zoek naar mijn passie en drijfveren en ik ontdekte dat ik het boeiend vind mensen te helpen bij het ontdekken van wat die van hen zijn. Ik weet als geen ander dat dit moed vraagt. Maar ik weet ook dat als je eenmaal je dromen gaat leven, dit veel voldoening geeft. De oneliner 'Als je werk doet dat je leuk vindt, hoef je nooit meer te werken' gaat dan ook helemaal voor mij op.
Ik help nu mensen antwoord te vinden op de vraag of zij nog wel het werk doen dat bij hen past. Werken met plezier geeft energie.
Daarnaast coach ik mensen bij het in handen nemen va...
De Keijzer Nipius & Co is in 1992 opgericht door René de Keijzer en Rob Nipius vanuit hun visie dat ondernemers moeten kunnen vertrouwen op een adviseur die van alle markten thuis is. Nog steeds is de verbondenheid tussen Accountancy en Belastingadvies het startpunt voor onze dienstverlening. Een totaalaanpak die tot goede resultaten leidt.
Onze accountants en belastingadviseurs zijn uitstekend in staat over de grenzen van de eigen discipline te kijken. Wij spreken de taal van de ondernemer en kennen hun dagelijkse problemen. Wij bezitten de brede kennis en ervaring om tot doeltreffende oplossingen te komen, zowel op het gebied van accountancy als fiscaliteit.
De Keijzer Nipius & Co is o.a. actief binnen de volgende sectoren: zakelijke dienstverlening, informatietechnologie, biotechnologie, industrie, reclame, logistiek, gezondheidzorg, cultuur, telecom, bouwnijverheid, financiële instellingen, groot- en detailhandel,...
De Tekstbezorger is de eenmanszaak van Marijn de Wit, en loopt al meer dan tien jaar als een zonnetje. Met een opleiding filosofie aan de Universiteit van Amsterdam en een kunstopleiding aan de Filmacademie (scenario), beweeg ik mij op meerdere disciplines; het academische, formele, analytische van de filosofie, én het narratieve, gevoelige, menselijke van het creatieve schrijven. Veel schrijvers spitsen zich toe op één van die vlakken, maar zelden op beide.
Het academische van de filosofie helpt om abstract te denken, zin van onzin te scheiden, hoofd- en bijzaken te herkennen, en heldere analyses te plegen. Wie academisch (en met name filosofisch) getraind is, herkent non-argumenten, heeft snel door waar het een tekst in essentie om te doen is, en verstaat de kunst van het helder formuleren.
Het artistieke schrijven heeft gevoel voor taal en voor uitdrukkingskracht, voor mensen, verhalen, en voor de muzikal...
Gemma Lammers Coaching en Counselling staat voor: "" ontdek je eigen kracht "" en ben beschikbaar voor zowel bedrijven als particulieren. Ik heb veel ervaring als bedrijfscoachcounsellor, waar ik van toegevoegde waarde ben als klankbord voor medewerkers en leidinggevenden in bijvoorbeeld veranderingsprocessen, reorganisaties, verzuimreductie als ook re-integratie. Het is mijn kracht dat ik inspireer en motiveer en het beste uit de medewerkers haal in de coachingsgesprekken die ik met ze voer. Ik heb menig coachingstraject succesvol afgerond en word ervaren als iemand die met humor, maar ook confronterend de kracht in de persoon naar boven weet te halen. In welke situatie je je ook bevindt, je hebt altijd een keus: je kracht inzetten of kiezen voor het gemiddelde. Ik ben ervan overtuigd dat veel mensen maar 30 % van hun potentieel gebruiken op de werkvloer. Dat kan zoveel beter! Graag ben ik die persoon die in uw bedr...
NeytAndText schrijft journalistieke en wervende teksten voor de profit- en non-profitsector. Het
tekstbureau ontwikkelt concepten, geeft advies en voert de eindredactie van periodieken.
NeytAndText garandeert:
- korte, doelgerichte teksten;
- kwaliteit;
- flexibiliteit;
- duidelijkheid.
U kunt bij NeytAndText terecht voor:
- concept en advies;
- interviews;
- corporate brochures en folders;
- jaarverslagen;
- webteksten;
- reportages, interviews, achtergrondverhalen, berichten;
- persberichten;
- brieven;
- redigeerwerk;
- eindredactie;
- correcties.
Oprichter van NeytAndText, Martin Neyt, heeft meer dan tien jaar ervaring als journalist en tekstschrijver. Na afronding van zijn HBO-opleiding Journalistiek schreef onder meer voor De Telegraaf en Dagblad De Dordtenaar. Ook werkte hij zes jaar als bladmanager, eindredacteur en tekstschrijver bij een middelgroot reclamebureau.
NeytAndText besta...
Excellerende bedrijven bereiken onderscheidende resultaten door dezelfde dingen anders te doen. Daarom hebben wij de definitie van training opnieuw geformuleerd en inhoud gegeven.
We zijn een Europees opererend bedrijf, en we leveren dan ook trainingen door heel Europa. Lokaal hebben we trainers in Nederland, België, Frankrijk, Duitsland en de UK.
Dat brengt onze klanten enerzijds de zekerheid dat wij ook over de grenzen unieke trainingen kunnen verzorgen, anderzijds kunnen wij gebruik maken van deze internationale ervaring om trainingen te verrijken en cultuuraspecten mee te nemen in projecten en programma's.
Onze trainers zijn stuk voor stuk professionals met ieder hun eigen specialisme parallel aan een meer dan toereikende basis aan didactische vaardigheden en psychologische kennis.
Door continue aanscherping van onze eigen houding, gedrag en vaardigheden blijven we onszelf prikkelen om te groeien. We beseffen da...
Lease Collect is sinds 2003 een collectief inkoopbureau voor (auto) mobiliteit . Wij vertegenwoordigen een groot klantenbestand met een navenant omvangrijk wagenpark en bieden onze klanten vanuit deze unieke marktpositie substantiële kwantumvoordelen. De toetreding tot onze inkooporganisatie is gratis.
Klanten van LeaseCollect profiteren van onze marktpositie en genieten alle voordelen die voortvloeien uit de exploitatie van een groot wagenpark, ook als ze zelf een klein wagenpark beheren. Ook de zakelijke klant met één auto is welkom.
Met scherpe leaseprijzen, goede voorwaarden en rugdekking voor als er onverhoopt een probleem ontstaat staan wij onze klanten terzijde. Wij zijn uw enige aanspreekpunt binnen een netwerk van professionele aanbieders en dat scheelt tijd en geld.
Wij nemen uw aanvraag voor autolease in behandeling en zetten deze uit binnen een streng geselecteerde netwerk van leasemaatschappijen en ...
E-Way Out Mobiel Dicteren is een begrip op het gebied van spraak naar tekst. Het is niet meer nodig zelf uw gedachten, rapporten en gespreksverslagen uit te werken: met één telefoontje spreekt u uw tekst in en ontvangt u het dictaat perfect uitgewerkt binnen 24 uur retour. Voor ons team van ruim 20 acurate medewerkers is dit hun dagelijks werk. Daarnaast kunt u bij E-Way Out terecht voor secretariële ondersteuning, management support, notuleerservice, telefoonservice en persoonlijke assistentie (PA). E-Way Out Mobiel Dicteren: u spreekt in, wij werken uit!
Algemene Informatie
Steeds meer organisaties stappen over op flexibel, tijd- en plaatsongebonden werken. E-Way Out levert uiteenlopende ondersteunende kantoordiensten aan diverse grote en kleine organisaties. Dat varieert van dicteer- en telefoondiensten tot uitgebreide secretariële ondersteuning. Door toepassing van moderne informatie- en communicatiemid...
E-Way Out Mobiel Dicteren is een begrip op het gebied van spraak naar tekst. Het is niet meer nodig zelf uw gedachten, rapporten en gespreksverslagen uit te werken: met één telefoontje spreekt u uw tekst in en ontvangt u het dictaat perfect uitgewerkt binnen 24 uur retour. Voor ons team van ruim 20 acurate medewerkers is dit hun dagelijks werk. Daarnaast kunt u bij E-Way Out terecht voor secretariële ondersteuning, management support, notuleerservice, telefoonservice en persoonlijke assistentie (PA). E-Way Out Mobiel Dicteren: u spreekt in, wij werken uit!
Algemene Informatie
Steeds meer organisaties stappen over op flexibel, tijd- en plaatsongebonden werken. E-Way Out levert uiteenlopende ondersteunende kantoordiensten aan diverse grote en kleine organisaties. Dat varieert van dicteer- en telefoondiensten tot uitgebreide secretariële ondersteuning. Door toepassing van moderne informatie- en communicatiemid...
Twist Ontwerp en Advies is een grafisch ontwerp en adviesbureau met ruim 20 jaar ervaring. Ons specialisme is branding en identity. Een authentieke, professionele uitstraling is één van de kritische succesfactoren voor uw onderneming. Zeker online is merkperceptie (de wijze waarop iemand uw bedrijf ervaart en beoordeelt) heel belangrijk. Met een goede huisstijl kunt u zich onderscheiden van uw concurrenten en neemt u een voorsprong in uw branche. Authenticiteit leidt direct tot betere financiële prestaties. Uit onderzoek van BrandAsset Consult in samenwerking met de Business Universiteit Nyenrode en de Erasmus Universiteit blijkt dat differentiatie tot wel 40% van de ROI bepaalt. Beoordeel dus jaarlijks of uw huisstijl nog up-to-date is of dat aanpassingen noodzakelijk zijn. Alert blijven is belangrijk, want concurrenten zitten ook niet stil! Soms kan met kleine wijzigingen al een groot effect gesorteerd worden. Hulp ...
Antwoordservice TASNL Telefoonantwoordservice Nederland
U wilt graag dat uw klanten op een vriendelijke en correcte wijze te woord worden gestaan en verder geholpen worden. U bent graag goed bereikbaar en vindt een professionele en adequate beantwoording van alle telefoongesprekken van het grootste belang. Dit eerste contact bepaalt immers de eerste indruk en vormt daarom mede het gezicht van uw organisatie.
Dankzij onze jarenlange ervaring met klantenservice en telefoonantwoordservice begrijpen wij het belang van optimale bereikbaarheid en correcte dienstverlening. Wij zijn ons bewust van het belang van een eerste indruk. We staan daarom garant voor een professionele beantwoording van ieder telefoongesprek, verbinden op correcte wijze naar u door of helpen de klant zoveel mogelijk zelfstandig verder.
Onze medewerkers zijn tijdens kantooruren altijd bereikbaar en dat geeft u meer vrijheid om uw tijd in te delen. Wij geven alle...
Linda Reijerkerk, Master in Dispute Resolution (UVA) is gecertificeerd NMI-mediator en coach. Zij is specialist in complexe conflicten waarbij meerdere partijen betrokken zijn. Zij heeft uitgebreide ervaring op het gebied van complexe mediationzaken, vooral op het gebied van zakelijke mediations, arbeidsrelaties, overheid, samenwerkingsvraagstukken en milieu- en ruimtelijke ordening.
Zij is tevens inzetbaar voor mediationtrajecten in het Engels, Frans, Duits en Spaans.
Als directeur en opleider van het Centrum voor Conflicthantering (www.cvc.nl) heeft zij talloze opleidingsprogramma's ontwikkeld en gegeven aan aankomende en professionele mediators in Nederland en in het buitenland.
Zij vervult verschillende bestuurstaken, o.a. als voorzitter van het European Mediation Network, EMNI en als voorzitter van de Stichting Mediation in Ruimtelijke Ordening en Milieu. Daarnaast is zij secretaris van de Stichting Aviation Mediation....
Innerkey staat voor de coachingspraktijk van Géke Mulder. Vanuit mijn werkervaring als personeelsmanager ben ik me steeds meer gaan richten op het coachen van medewerkers. Daartoe heb ik een aantal opleidingen gevolgd en volg ik nog steeds gerichte opleidingen. Mijn werk als personeelsmanager heeft daardoor een nieuwe dimensie gekregen. Dit vertaalt zich in een beter welzijn van medewerkers. Dat wil ik via Innerkey ook graag aan anderen aanbieden.
Door mijzelf te blijven ontwikkelen ben ik in een continu groeiproces. Tijdens dit groeiproces heb ik ontdekt dat mijn passie ligt in het begeleiden en helpen van anderen naar duurzamer geluk.
Mijn levensmissie is dan ook:
"met energie, inspirerend en vol liefde, maar ook verbonden met de aarde, een sleutel zijn voor de ander om de weg te vinden naar zijn of haar hart".
Coaching door InnerKey richt zich op het vinden van een oplossing of het bereiken van een vooraf...
Dresselhuijs Administratie is een mede ondernemer die niet alleen rapporten schrijft maar meedenkt met uw bedrijfsvoering.
Wij begeleiden bedrijven in de boekhouding en het ondernemen tot een hoger level door het geven van de juiste input. Als ondernemer moet je alle hoeken induiken die er zijn en niet wachten tot je benaderd wordt.
Al 30 jaar ervaring in het opstellen van jaarrekeningen met een dossier op het niveau dat deze gereed zijn voor een accountantscontrole.
De Diensten die Dresselhuijs Administratie kan bieden.
* Jaarrekening opstellen met dossier en aangifte inkomstenbelasting met bijbehorende werkzaamheden.
* Aangifte omzetbelasting met CPI
* Salarisadministratie
* Verzorgen de gehele administratie van uw bedrijf zoals facturatie, debiteurenbeheer, betalingen enz.
* Aangifte inkomstenbelasting
* Voor particulieren aanvragen/wijzigen zorgtoeslag, huurtoeslag en kinderop...