Accountant nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
De Schipper Groep is een verzamelnaam voor vijf labels: Accountants, Fiscaal, Corporate finance, Pensioen, Personeel & Organisatie. De identiteit van onze organisatie is te vertalen in: no-nonsense, professioneel met een persoonlijke aanpak. "Schipper, de adviseur naast de ondernemer" zegt wie we zijn en wat we doen.
Bij de totale groep werken ongeveer 335 professionals op allerlei gebieden. Niet alleen voor accountants en belastingadviseurs bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zijn een sparringpartner voor onze mkb-klanten. Wij gaan niet op de stoel zitten van de ondernemer, maar wel er pal naast.
Schipper is niet zo maar een accountantsorganisatie. Schipper de adviseur naast de ondernemer is onze leidraad. De adviseurs van Schipper gaan samen met u aan de slag om ervoor te zorgen dat u van ons altijd de meest accurate, actuele en op uw specifieke situatie toegespitste dienstverlening krijgt. U krijgt dit van uw eigen Schipper co...
FINCQ ADMINISTRATIES
Uw professionele partner in administratie- en
belastingzaken
Fincq Administraties is een Full-service administratiekantoor en verzorgt al uw noodzakelijke administratieve, fiscale en financiële diensten.
Als ondernemer wilt u graag weten wat er speelt en heeft u graag grip op uw zaak. Correcte en accurate financiële informatie is dan natuurlijk onmisbaar. Een solide administratie vormt de basis waar u als ondernemer op kunt bouwen en waarop u moet kunnen vertrouwen.
Als u een onderneming wilt gaan starten, heeft u al meer dan genoeg aan uw hoofd en iedere vorm van hulp is dan ook zeer welkom. Starters helpen wij graag bij het opzetten van hun ondernemingsplan en assisteren wij bij het verkrijgen van de benodigde financieringen. Wij helpen u graag om een betrouwbare en efficiënte administratie op te zetten en wij zorgen er ook voor dat deze steeds een betrouwbaar beeld geeft van uw ondernemer....
Waarom Mkb Huisaccountants?
Gemak en kwaliteit in een persoonlijk jasje. Mkb Huisaccountants werkt met vaste, vooraf overeengekomen prijzen. Zo weet u precies wat en waarvoor u betaalt. Door de handige online klantportal en de door ons gratis geleverde scanner bent u altijd up-to-date en kunt u op elk moment en vanaf iedere locatie uw gegevens inzien en inscannen. Geen gesjouw meer met zware orders en schoenendozen vol bonnen: met Mkb Huisaccountants is afstand geen enkel probleem, u hoeft alleen maar uw documenten te scannen. Wij zorgen voor de correcte verwerking ervan in uw boekhouding. Maar natuurlijk kunt u er ook voor kiezen om zelf te boeken. En hebt u een vraag of behoefte aan strategisch advies? Wij staan klaar om u van dienst te zijn. Het accountantskantoor dat nét dat ene stapje meer zet.
Mkb Huisaccountants staat voor:
Eenvoud en gemak (scannen = boekhouden) of zelf boeken
Een dienstenpakket op maat voor een...
OPLEIDING EN WERKERVARING
Opleiding
SAP Cursus SAP augustus 2009
Basisdeskundigheid Cursus Wft 2009
SPD diploma
MBA diploma
PRAKTIJKDIPLOMA BOEKHOUDING diploma
DEEL CERTIFICAAT INFORMATICA-
MEAO certificaat
TYPEDIPLOMA diploma
HAVO diploma
Talenkennis
Woord Nederlands, Engels, Duits
Geschrift Nederlands, Engels, Duits
Automatiseringskennis
Automatiseringskennis Exact en Exact Globe
Davilex
Microsoft Office
Twinfield
Maatwerk/ERP
RoosRoos
Werkervaring
Berk, accountants en belastingadviseurs (1999-2002)
Functie: Assistent- Accountant
Accountants/ en belastingadvisering voor het midden- en kleinbedrijf.
Samenstellen jaarrekeningen en ondersteuning aan cliënten. Controle grootboek, analyseren financiële gegevens. Maandafsluitingen.
Aanspreekpunt voor cliënten en bespreking jaarrekening met cliënten.
Aangiften omzetbelasting, inkomstenbelasting en VPB.
Leidinggeven aan een 5-ta...
Vanuit een praktijkervaring van meer dan 30 jaar op het gebied van zowel Accountancy als Fiscaal advies, zijn wij een onderneming gestart met de extra module opleidingen. In de praktijk merken wij veelal eenzijdigheid op het vakgebied. Door een opleiding te lanceren die Accountancy combineert met belastingrecht en loonadministratie, alsmede een verdieping in het civiele recht ontstaat er voor de praktijk een kennisbron waar het bedrijfsleven wat aan heeft. Het is prettig voor het management van een onderneming van zijn administrateur niet alleen een advies te krijgen over de financiële situatie, maar tevens de fiscale aspecten te kunnen belichten, waardoor het management van een onderneming meer tools in handen heeft om beleidsmatig bij te sturen waar nodig.
Ons servicepakket voor de ondernemer is als volgt samengesteld:
- Het verzorgen van uw financiële administratie
- Het doen afgeven van een samenstellingsverklaring...
25 jaar als controlerend ambtenaar gewerkt bij de Belastingdienst ben ik 1-1-2006 gestart met een eigen administratiekantoor met de volgende pluspunten: - vaste prijsafspraak per jaar(vanaf € 1600) - bezoek bij het bedrijf (4 a 5x per jaar) - bekend met de problematiek rond een controle van de Belastingdienst/UWV - second opinion voor een vaste prijs(1 a 2 dagen); test uw huidige adviseur! - komt afspraken na - vragen en antwoorden op financieel gebied via e-mail, telefoon zijn begrepen in de vaste prijsafspraak - loonadministratie verzorgd per maand i.v.m. gecombineerde loonaangifte per 1-1-2006 - middelingsregeling - intake gesprek bij het bedrijf is gratis en vrijblijvend - ook voor particulieren belastingaangifte (oude jaren evt. op basis no cure no pay) JVR administratiekantoor Jan Hein van Rosmalen Zandkampen 5 5431 BB Cuijk 0485 314375 jhvr@home.nl
Met dieven vangt men dieven. En met een ex-controleur v an belastingen? Daar...
West Brabants Administratiekantoor te Halsteren is een jong en dynamisch administratiekantoor
actief in de regio Halsteren, Bergen op Zoom, Steenbergen en Zuidwesthoek dat zich voornamelijk richt op het midden- en kleinbedrijf.
Zoals bij veel administratiekantoren staan bij ons kwaliteit, maatwerk, persoonlijk contact,
goede service en een scherpe tarifering hoog in het vaandel.
Hoe kunnen wij u helpen?
Omdat wij vinden dat een goede administratie de motor is van een goed draaiend bedrijf,
bieden wij onze klanten een scala aan administratieve en fiscale diensten.
Dit kan zowel op ons kantoor als bij de cliënt geschieden. U kunt kiezen voor het volledige
pakket van voeren van een administratie tot het verzorgen van de fiscale aangiften.
Ook kunt u kiezen voor een deel van deze diensten.
West Brabants Administratiekantoor biedt diverse diensten aan voor het midden- en kleinbedrijf (MKB) in Halsteren en omgeving...
Ook in 2024 is het weer zover, de jaarlijkse belastingaangifte moet of kan weer gedaan worden, dit maal in ieder geval over het kalenderjaar 2023.
Jaarlijks veranderd de Belastingdienst haar regels. Deze veranderingen kunnen van invloed zijn op u financiële situatie.
Wilt u graag weten hoe u de belastingregels kunt toepassen om zo veel mogelijk financieel voordeel te behalen?
Twijfelt u of de gewijzigde regels invloed hebben op uw aangifte of raakt u de weg kwijt in de wirwar van de belastingregels of uw financiële mogelijkheden of onmogelijkheden?
Belastingaangifte Advies staat u graag bij met de belastingaangifte en het vinden van antwoorden op al uw (financiële) vragen.
(Geen) Aangiftebrief 2023 belastingdienst ontvangen en (geen) uitstel gevraagd?
De belastingdienst heeft de aangiftebrief 2023 verzonden. In deze brief deelt de belastingdienst mee dat de on...
Jan-Willem Reinders; Boekhouder Amsterdam
Boekhouder Amsterdam is de zzp-boekhouder in Amsterdam. Uw Boekhouder-Amsterdam biedt service, kwaliteit, ervaring en persoonlijk contact tegen een betaalbare prijs. Doelgroep is de ZZPer en MKBer. Voordeel voor de ZZPer en MKBer: Boekhouding Amsterdam is ook na 17.00 uur en in het weekend bereikbaar. Afspraak op kantoor, bij u thuis of ergens dichtbij Amsterdam.
Boekhouder Amsterdam voor ZZPer
Ik heb ruim 30jaar ervaring op administratie gebied. Ik neem u alle zorgen van het voeren van een administratie uit handen, zodat u zich kunt richten op datgene waar u geld mee verdient: uw eigen onderneming.
Het is vaak gunstiger om uw administratie aan freelance Boekhouder Amsterdam uit te besteden. Sterker: u bespaart zelfs kosten door uw administratie uit te besteden. Boekhouder Amsterdam is door zijn jarenlange ervaring ook snel in het doorzien van situaties en relatief goedk...
HAAZER administratie- & advieskantorr is een jong en dynamisch kantoor dat zich met haar administratieve en fiscale dienstverlening richt op het midden- en kleinbedrijf. Wij bieden onze diensten aan tegen zeer scherpe tarieven waarbij kwaliteit, betrokkenheid en continue communicatie met onze klanten bij ons in een hoog vaandel staan. Wij hechten dan ook veel waarde aan een langdurige relatie met onze klanten.
HAAZER administratie- & advieskantoor kan een breed scala aan diensten aanbieden tegen zeer scherpe tarieven. Onderstaand vindt u korte beschrijving van ons dienstenaanbod. Indien u meer informatie wenst omtrent onze dienstverlening bespreken wij dit uiteraard zeer graag met u.
Administratieve dienstverlening
Het verzorgen van de boekhouding
Het verzorgen van salarisadministraties
Het verzorgen van de aangiften omzet- en loonbelasting
Opstellen van (liquiditeit)prognoses
Opst...
BEZOEKLOCATIES: ROTTERDAM - HILLEGERSBERG, BERGSCHENHOEK, DELFT, ZOETERMEER
Financiële fiscale juridische dienstverlening
MBR is een vaste groep van specialisten voor financiële fiscale en juridische dienstverlening en adviseert en ondersteunt sinds 1992 ondernemers in het MKB op dit gebied. Onze manier van werken, onze kennis en jarenlange ervaring zorgen voor een goede en passende dienstverlening.
Naast de adviseurs voor financiële fiscale en juridische dienstverlening zijn er diverse specialisten verbonden die hun specialisme en ervaring hebben liggen op aanpalende ondernemerschaps- en (strategische) organisatiegebieden. MBR benadert de vraagstukken integraal die altijd een oplossing oplevert, die rekening houdt met alle factoren die van belang zijn.
Administraties, jaarrekeningen en aangiften
MBR werkt verder met Maasdelta Adviseurs. Maasdelta ondersteunt jou compleet met jouw financiële administratie ...
CijferMeester Accountant
ALMELO - TUBBERGEN - HENGELO - ENSCHEDE - OLDENZAAL - BORNE - TWENTERAND - VRIEZENVEEN - OOTMARSUM - DENEKAMP - HAAKSBERGEN
REGIO TWENTE
Betrouwbaar, Betrokken en Betaalbaar
Als ondernemer en particulier heeft u diverse administratieve verplichtingen. Deze beslommeringen nemen veel van uw kostbare tijd in beslag. Laat deze met een gerust hart over aan uw CijferMeester Accountant.
CijferMeester Accountant
Ik ben Mark Grooten en ik ben AA-accountant, dus ook de meer complexe zaken bij bijvoorbeeld het verwerken van de jaarrekening kan ik moeiteloos oppakken. CijferMeester Accountant levert professionele en betrouwbare dienstverlening. Belangrijk hierbij zijn persoonlijk contact en scherpe prijzen. Mijn grote passie is om als ondernemer bedrijven te ontzorgen en te adviseren over de bedrijfsvoering.
Prettig geprijsd
Uitgangspunt van de dienstverlening zijn vaste maandbedragen. Veel voorkomende vr...
Wij zijn een administratiekantoor met meerdere locaties. We zijn een professionele organisatie , die wordt gedreven door meerdere medewerkers met allen hun eigen specialisatie op het gebied van administratie. Zo kunt u met al uw vragen bij ons terecht, zowel particulier als ondernemer.
Wij stellen u als klant centraal en passen onze diensten aan de wensen van de klanten aan. Dit geldt niet alleen voor de mate waarin wij u kunnen ondersteunen met onze werkzaamheden, maar met name met onze bereikbaarheid. Zo kunt u met ons afspraken maken buitenkantoortijden om en zelfs in het weekend staan wij voor u klaar.
Dit lijkt ons de juiste insteek. Als u meer onderdelen zelf kunt doen, dan hoeft u minder uit te besteden. Na een korte cursus kunt u via ons Online boekhoudsysteem zelf ook een deel van de werkzaamheden overnemen, zodat wij u alleen hoeve te begeleiden bij die onderdelen die echt noodzakelijk zijn. Bijkomend voordeel is dat u 2...
Zie ook website www.kantoor48.nl
Kantoor48
administratie & financieel advies is al vele jaren werkzaam in de zakelijke dienstverlening en gespecialiseerd in de sector midden- en kleinbedrijf, waaronder zelfstandigen met vrije beroepen en non-profit instellingen.
Wij denken met u mee!
Als ondernemer of zelfstandige wilt u zich uiteraard bezighouden met uw bedrijf of vak en zo weinig mogelijk tijd besteden aan andere, minder leuke, zaken, zoals uw (financiële) administratie en verplichtingen ten opzichte van de belastingdienst.
Onze dienstverlening
Wij van Kantoor48 nemen al die 'vervelende', maar o zo noodzakelijke werkzaamheden met plezier van u over, want dat is ons vak, dat is bij uitstek onze deskundigheid, die wordt aangevuld met vele jaren ervaring. Of het nu gaat om uw belastingaangiften, de jaarrekening, de financiële administratie of om adviezen over hoe u het beste de continuïteit van uw ond...
Boot & Partners is een administratie- en belastingadvieskantoor met vestigingen in Zoetermeer en Veenendaal. Al 17 jaar verzorgen wij de administraties en belastingen van onze particuliere klanten en onze klanten in het MKB.
Bij Boot & Partners geloven wij in een persoonlijke kijk naar cijfers. Cijfers vertellen hoe de zaken er voor staan en dat is wat iedere ondernemer wilt weten. Want wie direct actie kan ondernemen, kan onmiddellijk bijsturen en zijn bedrijf effectief managen. Wij nemen daarom ruim de tijd om met u de cijfers te bespreken en om uw vragen te beantwoorden. Op die manier weet u altijd precies waar u aan toe bent.
Toch hebben cijfers één nadeel. Ze hebben betrekking op het verleden en zijn snel verouderd.
Daarom denken wij met u mee over de toekomst en kunnen wij u bijvoorbeeld adviseren over hoe u belastingen kunt besparen of verbeteringen kunt aanbrengen aan uw administratie.
De diensten die...
Mooring Groep
Mooring Fiscale en Administratieve dienstverlening is onderdeel van de Mooring Groep. Wij streven ernaar om u zoveel mogelijk werk uit handen te nemen, zodat u zich kunt richten op de echt belangrijke dingen in het zakendoen.
Wij richten ons op de kleine en middelgrote ondernemingen en stellen daarbij de klant centraal. Door korte lijnen en persoonlijk contact kan onze dienstverlening exact naar uw wensen worden ingevuld Geen bureaucraten met technische verhalen, maar concrete adviezen waar u direct iets aan heeft: dat is onze meerwaarde.
Dagelijks geven wij hieraan invulling met onze zeven speerpunten:
1. Persoonlijke aandacht
Uw dossier is bij MOORING altijd in handen van een vaste medewerker. Deze heeft bovendien een vaste plaatsvervanger. Daardoor heeft u altijd contact met dezelfde persoon die uw situatie precies kent en direct kan inspelen op uw behoeften.
2. Begrijpelijke taal
De eigenaar, Joh...
Wij willen ons eerst even aan u voorstellen:
Admin-online Administratie & Belastingadvies is een administratiekantoor met ruim 30 jaar ervaring in dit vak. Wij werken met de allernieuwste software en digitale mogelijkheden. Uw administratie verwerken wij van schoenendoos tot jaarrekening en fiscale aangifte.
Dit doen we meestal in de vorm van een abonnement. Hiervoor hebben we verschillende pakketten samengesteld. Zo heeft u maandelijkse lage kosten en is uw boekhouding altijd up-to-date. Instappen en opstarten kan op elk gewenst tijdstip van het boekjaar. U kunt klein beginnen met een basis pakket en later doorgroeien naar een uitgebreider pakket. Overstappen en eventueel opzeggen kan maandelijks. U zit dus nergens voor langere tijd aan vast. Het is onze taak te zorgen dat u tevreden bent en blijft.
Bijgaand ontvangt u van ons een overzicht van de abonnementen en tarieven 2015.
In de pakketten die wij bieden, nemen we je al je adm...
Crowe Horwath Foederer is een accountants- en advieskantoor. Wat wij doen? Wij doen er alles aan om u te helpen om úw plannen te realiseren. Gaat u investeren? Voor nieuwbouw, nieuwe vestigingen, een overname? Wij helpen u bij uw financieringsaanvraag. En we gaan, als u dat wilt, zelfs mee naar de bank of naar private investeerders. Bent u bezig met bedrijfsopvolging? Management buy-in? Wij beschikken over een handig stappenplan, rekenen voor u door en kijken of het financieel haalbaar is. Nog steeds is de verbondenheid tussen Accountancy en Belastingadvies het startpunt voor onze dienstverlening. Een totaalaanpak die tot goede resultaten leidt.
Vanzelfsprekend verzorgen we ook alle gangbare werkzaamheden. Controles, jaarrekeningen, alles wat u van een professionele accountant mag verwachten. Het is zelfs mogelijk om uw complete administratie bij ons onder te brengen. Onze 300 medewerkers, verspreid over tien kantoren in Nederl...
Administratiekantoor Koch & Zoon is een ambitieuze, nog jonge onderneming, gevestigd aan de Brakelseweg 110 te Wageningen en wordt geleid door Hans en Arno Koch. Wij hebben ruime kennis en ervaring op het gebied van boekhouding, administratieve dienstverlening en fiscale aangiften. Administratiekantoor Koch & Zoon staat voor duidelijkheid, nakomen van afspraken en een open en eerlijke wijze van samenwerken, waar persoonlijk contact hoog in het vaandel staat.
Wij zorgen ervoor dat uw administratie voldoet aan alle eisen die door de belastingdienst zijn opgelegd en proberen voor iedere cliënt het maximale eruit te halen. De kracht en het voordeel van Administratiekantoor Koch & Zoon is dat er veel ervaring en expertise is verkregen vanuit opleiding, bedrijfsleven en de financiële dienstverlening, zodat wij onze diensten tegen zeer aantrekkelijke en concurrerende tarieven kunnen aanbieden.
Daarnaast begeleiden we de startende...
Algemeen
Yak & Co is een administratiekantoor dat werkzaam is binnen de gehele MKB en is gevestigd in Amsterdam. Wij bieden een brede scala diensten aan dat bestaat uit advisering, begeleiding, administratie tot het verzorgen van de complete administratie. Ook voor fiscale aangelegenheden en loonadministratie kunt u bij ons uw oplossingen vinden.
Doordat wij elke maand uw boekhouding actualiseren en u dus elke maand een balans en winst- en verliesrekening , weet u exact hoe uw bedrijf er financieel voor staat en kunt u, indien nodig, tijdig actie ondernemen.
Wij zijn werkzaam binnen de zakelijke- en de particuliere markt en werkzaam voor opdrachtgevers in diverse regio's van Nederland, waaronder Noord, Midden en Zuid-Holland. Zowel de startende als de ervaren ondernemer kan bij ons terecht. Particulieren bedienen wij onder andere op het gebied van belastingadvies en - aangifte.
Door onze kennis en jarenlange ervaring is uw...
Werkzaamheden:
Administratie- en belastingadvieskantoor. Werkzaamheden: het verwerken van volledige administratie, het behandelen van aangifte omzet en vennootschapsbelasting, het verwerken van salarisadministraties, het verzorgen alle soort particuliere aangiftes (inkomstenbelasting en alle toeslagen), het opstellen van de jaarrekening(en) en het adviseren en begeleiden van starters (bijv. adviesgesprek starter, opstellen ondernemingsplan). Financial coaching, bedrijfsbegeleiding en aanvullende financiële diensten (begeleiding bij financieringsaanvraag, verzekeringen etc.) zijn ook via ons kantoor bespreekbaar.
Tarief ondernemer:
Wij werken met vaste prijzen per boekjaar, dus géén "uurtje factuurtje". Het standaardpakket bestaat uit het volledig verwerken van uw administratie (kas-, bank-, verkoop- en inkoopboek), het verwerken van de aangifte(s) BTW en/of Vennootschapsbelasting, het opstellen van de j...
MULTIM Business Services werkt graag voor zelfstandigen, vrije beroepsbeoefenaren en kleine ondernemingen.
Eerste uitgangspunt in een samenwerking tussen ons is of er een vertrouwd gevoel bij u bestaat om (een deel van) uw financiële zaken in handen van MULTIM Business Services te leggen. Onze organisatie is niet groot en blijft dat want MULTIM Business Services wil dicht en direct bij u als klant blijven staan.
Hoe kan MULTIM Business Services u helpen ?
Bij het voeren van uw administratie leggen wij de nadruk op het inzichtelijk maken van uw cijfers, zodat u op ieder moment weet waar u financieel staat.
Tegen een zeer aantrekkelijk (uur) tarief of vast maandbedrag ( door middel van een maandelijks abonnementsbedrag) doen wij uw complete boekhouding en leveren daaruit alle benodigde en gewenste rapportages.
Gemak en kwaliteit in een persoonlijk jasje. MULTIM Business Services werkt met vaste, vooraf overeengekomen p...
Fidor (www.fidor.nl) is een klein accountantskantoor met vestigingen in Ridderkerk en Middelharnis.
Fidor accountants & belastingadviseurs is het kantoor voor u als ondernemer die een accountant wil die echt met u meedenkt. Fidor is een creatieve samenvoeging van de Italiaanse woorden 'Fidem' (vertrouwen) en 'Valore' (waarde). Dit zijn geen loze kreten, maar woorden die in onze dienstverlening centraal staan.
Fidor is van toegevoegde waarde bij de financiële bedrijfsvoering van uw onderneming.
Wij streven vanuit onze passie naar het opbouwen en onderhouden van een vertrouwensrelatie met onze klanten. Bij de uitvoering van ons werk zullen wij altijd het doel van de individuele ondernemer centraal stellen. Uw drijfveer en doel is namelijk uniek en dient in onze optiek optimaal ondersteund te worden. Onze werkwijze kenmerkt zich door dicht bij de ondernemer te staan om zo op de hoogte te blijven van de recent...
ADMINISTRATIE - DEBITEURENBEHEER - TRAININGEN -HULP NODIG - OP LOCATIE - BEGELEIDING - GEEN TIJD - BETROKKENHEID
Wij zijn geen accountant of incassobureau, wij zijn het administratieve verlengstuk voor u.
DSO administratie is een informeel kantoor, die mee denkt met haar relaties in het verbeteren van werkprocessen op het gebied van administratie en debiteurenbeheer. Wij onderscheiden ons van andere kantoren door onze betrokkenheid, flexibiliteit en onze bereikbaarheid.
Onze meest voorkomende werkzaamheden zijn:
Omzetbelasting per kwartaal
Administratie op locatie
Jaaradministratie
Debiteurenbeheer op afstand
Debiteurenbeheer op locatie
Debiteurenbeheer trainingen InCompany - Seminar - Workshop -Training-Workshop
Ieder kwartaal verzorgen wij voor diverse ondernemers in uiteenlopende branches de administratie en de aangifte omzetbelasting.
Daarnaast spelen wij een belangrijke rol in de advisering aan deze ondernemer...
Administratiekantoor Maritax is een kleinschalig, zelfstandig administratiekantoor voor het MKB en particulieren, gespecialiseerd in omzetbelasting.
Ik ben een laagdrempelig administratiekantoor waar persoonlijk contact met mijn cliënten hoog in het vaandel staat. Overdag maar ook s avonds sta ik klaar voor mijn cliënten. Ik maak tijd wanneer u tijd heeft, flexibel dus, zoals u dat ook voor uw opdrachtgevers zult zijn.
Als administratiekantoor lever ik u een volledig pakket aan administratieve en financiële dienstverlening. Daar waar nodig wordt externe expertise aangetrokken door middel van samenwerking met diverse specialisten op hun vakgebied.
Zakelijke dienstverlening:
Mijn financiële dienstverlening omvat de volgende diensten:
Aangiften Omzetbelasting
Verzorgen van uw bezwaarschriften
Verzorgen van uw debiteurenadministratie
Particuliere dienstverlening:
Voor een ieder die behoeft...