Accountant nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
Uw administratie uitbesteden? Wij kunnen u hiermee van dienst zijn. Geen omkijken meer voor u, wij nemen al u financiële en administratieve werk uit uw handen voor een lage prijs!
Welke diensten kunnen wij voor u leveren?
Inkoopfacturen verwerken
Verkoopfacturen verwerken
Kas, bank & giro boekingen verwerken
Correctieboekingen verwerken
Correspondentie per mail/brief/telefoon
Aangifte BTW
Financiële rapportages/overzichten
Diverse advies
Salarisadministratie
Jaarrekening
Aangifte IB
Bezwaar en Beroep (opstellen en indienen)
Huurtoeslag/Zorgstoeslag/Kinderopvangtoeslag
Opmaak diverse overeenkomsten
Opmaak ondernemingsplan
Aanvraag TWG (TewerkstellingsVergunning)
Indien uw belangstelling is gewekt, kunnen wij VRIJBLIJVEND met u meedenken over wat voor u de beste oplossing is. Kunnen wij iets voor u betekenen, dan rekenen wij VASTE maandelijkse kosten, zodat u niet voor verrassingen komt te...
Administratie- en advieskantoor Finovion ondersteunt u bij het voeren van uw administratie en salarisadministratie, het opstellen van de jaarrekening en het doen van belastingaangiften. Daarnaast geven wij u meer inzicht in de gang van zaken in uw bedrijf.
Dit realiseren wij door u via internet toegang te verlenen tot uw administratie en door regelmatig met u de cijfers door te nemen en advies te geven. Indien gewenst kunnen wij ook bij u op kantoor de administratie verwerken of kunt u dit zelf doen via internet, waarna wij de nodige controles uitvoeren.
Bij de uitvoering van onze werkzaamheden kunt u van ons een actieve en persoonlijke benadering verwachten, waarbij wij weten wat u als ondernemer beweegt. Finovion kiest voor een samenwerking die meer is dan het werk doen. Naast een professionele dienstverlening vinden wij een prettig en persoonlijk contact essentieel. Met ons kunt u rekenen op een betrouwbare partner in financi&e...
Moeilijke tijden bieden ook kansen voor de huidige ondernemer!!! Administratiekantoor Cijfermeester Terneuzen is een daadkrachtig administratiekantoor wat gevestigd is in Terneuzen. Daadkrachtig omdat dit kantoor de kwaliteit en slagkracht heeft van een groot accountantskantoor wegens aansluiting bij de landelijke organisatie Cijfermeester, bestaande uit een netwerk van 55 kantoren.
De kracht van een Cijfermeester-kantoor is gebaseerd op de steeds verder groeiende marktpositie welke zij inneemt:
Cijfermeester biedt een uitstekend pakket aan dienstverlening. Deze dienstverlening kan bestaan uit het maken en indienen van een enkele aangifte tot het voeren van een volledige boekhouding waarbij ook de salarisadministratie in goede en deskundige handen is.
Ik nodig u uit om kritisch naar uw kosten te kijken, en kan u wellicht een aanzienlijke besparing aanbieden op uw accountantskosten! Ik nodig u uit tot het maken van een afspraak!
Wij geloven in een accountantskantoor waarmee je kan samenwerken en toegevoegde waarde levert. Een kantoor dat heel even achteromkijkt naar de gerealiseerde cijfers, maar vooral met je meekijkt naar de toekomst.
Wij helpen je graag bij het opzetten en/of digitaliseren van je gehele bedrijfsadministratie. Digitaal declareren, online jaarrekeningen en directe koppelingen met de Belastingdienst, de Kamer van Koophandel en banken.
Wij voorzien je op een breed gebied van financieel advies, van bonnetje tot overname, van aangifte tot optimale ondernemingsvorm. Kijkend naar hoe je jouw administratie en interne organisatie efficiënter kan inzetten, maar ook hoe je de productiviteit van medewerkers kan verhogen, slim (fiscaal) kan investeren en je weloverwogen keuzes kan maken. Alles in klare en heldere ondernemerstaal.
Graag komen we in contact met je, Koffie?
Spoordreef 24
1315 GP Almere
info@boumavanloon.nl
036 - 5359476
Van Luxemborg en De Kok is een accountants- en belastingadvieskantoor met een vooraanstaande positie als full-service dienstverlener voor het MKB. Wij zijn een no-nonsense kantoor, met twee benen op de grond en midden in de maatschappij.
We scheppen een intense en langdurige relatie met onze medewerkers en met onze cliënten en daar zijn we trots op. Door deze relatie staan wij heel dicht op de organisatorische, financiële en fiscale bedrijfsvoering en zijn wij u, mede door onze jarenlange ervaring, ook van dienst bij niet alledaagse ondernemingsactiviteiten, zoals fusies en overnames, herstructureringen, arbeidszaken of financiële planning. Wij zijn u, met onze veertig betrokken en gemotiveerde mensen, graag van dienst.
Of wij nu financiële, fiscale of andere werkzaamheden voor u verrichten, voorop staat dat wij altijd streven naar een voor u zo optimaal mogelijk resultaat, ongeacht hoe beperkt of omvangrijk u...
Dit accountantskantoor biedt u volledige ondersteuning op het gebied van financiën. Van het invoeren van uw administratie mutaties tot ondersteuning bij het verkopen van uw onderneming. Het is allemaal mogelijk bij Hazeleger Accountant & Adviseur. Naast het ondersteunen van ondernemers, zijn wij particulieren van dienst bij het indienen van de aangifte inkomstenbelasting. Daarbij kijken wij naar de mogelijkheid tot middeling en het eventueel recht hebben op toeslagen.
Dit accountantskantoor werkt op basis van vaste prijsafspraken, waardoor u weet wat de kosten gaan worden en niet voor verrassingen komt te staan. Of heeft u liever ondersteuning op basis van een uurtarief? Dat is uiteraard ook mogelijk.
Wilt u weten wat dit kantoor voor u kan betekenen? Hiernaast vindt u de mogelijkheid om uw naam en telefoonnummer achter te laten, dan wordt er zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen.
Wij zijn u graag van dienst!
Accountants- en administratiekantoor Redu is gevestigd in Zevenaar. Wij zijn actief voor ondernemers en ondernemingen in het midden- & kleinbedrijf en particulieren. Ook voelen wij ons betrokken bij onze klanten. Door onze bescheiden omvang (2 personen) en de korte communicatielijnen zijn wij in staat om snel en adequaat te reageren op wensen en behoeften van onze klanten. Onze klanten vertrouwen op onze deskundigheid, niet alleen als administratief en fiscaal dienstverlener maar vooral ook als klankbord voor een kritische kijk op zaken.
Accountants- en administratiekantoor Redu kan uw onderneming op verschillende terreinen van de bedrijfsvoering ondersteunen. Daarbij stemmen wij onze begeleiding en advisering af op uw wensen.
Hieronder geven wij een selectie van de diensten die wij u o.a. kunnen aanbieden:
Administratie
Jaarrekening
Startersbegeleiding
Lonen en salarissen
Belastingaangiften
Advisering
Kleijssen Beak is een administratie- en belastingaangiftekantoor gevestigd te Almelo. Na een ruime ervaring in de accountancy te hebben opgedaan, bestaat de ervaring dat ondernemers behoefte hebben aan één aanspreekpunt of begeleider die objectief en integraal advies geeft.
Kleijssen Beak staat garant voor persoonlijke betrokkenheid. Staat u voor keuzes op financieel, bedrijfseconomisch en bedrijfskundig vlak?. Na een beoordeling van de boekhouding wordt een kritische blik geworpen op de administratieve organisatie en een bedrijfsrapportage gemaakt. Daarbij wordt de inhoud getoetst aan de externe verslaggeving eisen. Bij deze analyse wordt u begeleid en objectief geadviseerd. Kleijssen Beak is een full-service administratiekantoor waar u, naast administratie en belastingzaken, ook terecht kunt met uw vragen over administratieve organisatie, financieringen, subsidies, ondernemingsplannen en strategische beleidsplannen.
Mijn naam is Peter Jacobs en als partner van OAMKB eigenaar van een innovatief en eigentijds administratie- en advieskantoor. Door gebruik te maken van innovatieve online software zorg ik er voor dat je administratie wordt geautomatiseerd. Dit voorkomt fouten, werkt snel en kostenbesparend. Geen papieren rompslomp meer en direct inzicht in je financiële cijfers. Zo ben je altijd goed geïnformeerd en kan ik jou volledig ontzorgen. Door mijn brede ervaring ben ik jouw sparringpartner en adviseur, met wie je belt, mailt of chat als je een vraag hebt, maar met wie je ook persoonlijk zaken kunt bespreken. Samen met de andere ondernemers binnen OAMKB zijn we een netwerk van accountants, (salaris)administrateurs, fiscalisten en financieel adviseurs waarbij we zoveel mogelijk gebruik maken van elkaars kennis en kunde. Voordelen OAMKB: professional aan je zij - all-in vaste maandprijs - 24/7 inzicht in je administratie.
Specialisaties: starters begeleiding, verenigingen en stichtingen en MKB. Veel ervaring met subsidiecontroles (ook internationaal) voor de rijksoverheid en gemeentes.
Kenmerk van onze aanpak is: 'Afspraak is afspraak'. Wij komen al onze afspraken na en zorgen nooit voor verrassingen. Vraag om onze unieke laagste prijsgarantie.
Onze prijzen worden jaarlijks aangepast op basis van het CBS-indexcijfer. Ook dit voorkomt verrassingen voor u.
Wij kunnen de administratie bij u ophalen, u kunt het via de cloud opsturen en u kunt natuurlijk altijd langskomen; precies zoals u het wil.
Doordat wij in de cloud werken, heeft u 24/7 toegang tot uw administratie.
Wij zijn ook 24/7 bereikbaar via chat, telefoon, email, Facebook en WhatsApp (0613579407), zoals u het uitkomt.
Lid van het NBA (Nederlandse Beroepsassociatie van Accountants), NovAK en BECON geregistreerd. Volledig gecertificeerd registeraccountant.
Juma accountancy & belastingadvies is actief op het gebied van administratie, salarisadministratie en belastingadvies. Wij geloven in een eerlijke en betrouwbare manier van zaken doen en een professionele werkwijze en advisering.
Wij zorgen voor transparantie in uw financiële en fiscale zaken en daarnaast voorzien wij u van de benodigde managementinformatie. Juma accountancy & belastingadvies verricht alle diensten op het gebied van accountancy voor het MKB zoals bijvoorbeeld het voeren en begeleiden van uw administratie.
Uiteraard kunnen wij u ook van dienst zijn bij het opstellen van jaarcijfers en/of het afgeven van accountantsverklaringen.
Juma accountancy & belastingadvies Breda verzorgt voor u alle belastingaangiften en kan u op alle terreinen belastingadvies verstrekken.
Indien gewenst werken wij met een vooraf overeengekomen abonnement dat ieder jaar wordt geëvalueerd en indien nodig bijgesteld.
MKB Administrateurs is een dynamisch administratiekantoor gevestigd in de stad Groningen en Roden. Vanuit deze vestigingen bedienen wij onze klanten in de provincies Groningen, Drenthe en Friesland.
Binnen onze organisatie zijn er experts werkzaam met jarenlange ervaring in de accountancy en in het bedrijfsleven. Door deze ervaring weten wij als geen ander welke problemen zich voordoen binnen uw branche en organisatie.
Vaak wordt het voeren van een administratie alleen maar als een verplichting gezien. Cijfers moeten echter niet alleen dienen als verantwoording richting fiscus en financiers, maar moeten ook een functie hebben binnen uw onderneming. Met cijfers kunt u zoveel meer. Dat zullen wij u bewijzen, want: wij brengen uw cijfers tot leven!
Door niet alleen naar het verleden te kijken, maar juist ook naar de toekomst kan met een juiste interpretatie van de cijfers een beter bedrijfsresultaat behaald worden.
Blue Clue Tax Solutions is een algemeen advieskantoor op het gebied van belastingadvies, procederen en belastingaangiften voor vermogende particulieren, ondernemingen, expats, stichtingen en ANBIs.
Wij zijn gespecialiseerd in structurering, fusies & overnames, internationale klanten en instellingen (NGOs).
Wij adviseren vooral internationale middelgrote bedrijven waarvan het management (mede)eigenaar is van het bedrijf en expats.
Onze zakelijke klanten zijn zeer gevarieerd en gevestigd in Nederland als in het buitenland. Op volgende gebieden staan we onze klanten bij met fiscale adviezen en belastingaangiften: vennootschapsbelasting, loonbelasting, sociale zekerheid, BTW en andere gerelateerde onderwerpen. Deze diensten worden geleverd aan bedrijven van start tot staking/verkoop en we derhalve ervaren in het adviseren over de fiscale consequenties/mogelijkheden bij start, uitbreiding en staking/verkoop.
Wij zijn een jong en dynamisch (klein) administratiekantoor, wat zich volledig heeft gespecialiseerd in de salarisadministratie. Uiteraard verzorgen wij ook uw financiële administratie.
Ons doel is uw (loon)administratie (mee) opzetten, beheren, onderhouden, jaarverslagen maken, uw belastingzaken zoals omzetbelasting, inkomstenbelasting en loonbelasting en uiteraard een goed fiscaal advies. Op deze manier heeft de ondernemer meer tijd voor de andere zaken, die belangrijk zijn voor zijn onderneming.
Het is voor u als ondernemer belangrijk te weten, wat er financieel gebeurd in uw eigen bedrijf. Daarvoor is een goede boekhouding nodig. Dit kan voor heel veel ondernemers een blok aan het been zijn, zeker in de startfase van het bedrijf. Door gebruik te maken van onze diensten, heeft als ondernemer meer tijd voor uw onderneming in het algemeen en hoeft u zich niet druk te maken over allerlei fiscale aangelegenheden.
Wij zijn een all-round kantoor voor boekhouding, administratie, belastingaangifte (zoals inkomstenbelasting en omzetbelasting), belastingadvies, jaarrekening, salarisadministratie en bedrijfsadvies.
Wij hebben meer dan 30 jaar ervaring. Wij zijn er voor zowel ondernemers als particulieren. Ook startende ondernemers zijn welkom bij ons.
Keistad Belastingadviseurs & boekhouders is een initiatief van twee belastingadviseurs uit Amersfoort die zzp'ers, ondernemers en particulieren willen helpen met hun aangifte en boekhouding en de kosten voor hen laag houden.
De relatie tussen u en uw adviseur is in de eerste plaats een vertrouwensrelatie. Het moet klikken!
Wij nodigen u daarom uit voor een vrijblijvend oriëntatiegesprek, waarbij u kunt kennismaken met onze manier van werken. Om een afspraak te maken kunt u ons een mail sturen:
welkom@belastingabonnementen.info
U kunt ons ook bellen: 033 - 887 1000
Philipse Accountancy en Advisering is een betrouwbaar, no-nonsense en laagdrempelig, klein accountantskantoor.
De dienstverlening omvat het geheel van accountancy,salarisverwerking en fiscaliteit.
Philipse Accountancy en Advisering verleent de diensten met een hoge kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Doordat zij de werkzaamheden verricht vanuit het kantoor aan huis zijn de tarieven lager dan gemiddeld. Voorafgaand aan de dienstverlening spreekt zij een maatwerkpakket met u af tegen een vaste prijs.
Paul Philipse, eigenaar van Philipse Accountancy en Advisering, is ingeschreven in het register van Nederlandse Orde van Accountants-Administratieconsulenten (NOvAA). Vanaf 1 oktober 1986 ben ik in loondienst werkzaam geweest bij diverse gerenommeerde accountantskantoren. Gedurende deze periode heb ik uitgebreide kennis en ervaring opgedaan op het gebied van accountancy, bedrijfsadvisering en fiscaliteit.
ABS Accountants B.V. is een jong accountantskantoor dat voort komt uit een regionaal bekend administratiekantoor ABS (Administratie Belastingadviesbureau Schuijff), vooral bekend in de regio Spijkenisse
Sinds 1 januari 2006 wordt dit kantoor geleid door Cees-Jan Kieviet AA die zich naast het aanbieden van administratieve diensten en belastingadviezen ook tevens richt op accountancy. Sinds 1 januari 2010 is Mateï Guttenberg AA als tweede accountant werkzaam op dit kantoor.
Beide accountants zijn al bijna twee decennia lang werkzaam voor uiteenlopende ondernemingen in het MKB. Een groot aantal van deze opdrachtgevers is afkomstig uit de regio Spijkenisse en Rotterdam.
Wij geloven in een persoonlijke benadering, een sterke relatie met onze cliënten en op maat gemaakte oplossingen. Wij staan onze cliënten met raad en daad terzijde. Wij ontzorgen, zodat u datgene kunt doen waarin u goed bent: ondernemen.
Quality Finance Administraties is anders.
Zo zijn we van maandag tot en met zaterdag bereikbaar van 09:00 tot 21:00 en hanteren wij vaste ALL-IN maandbedragen.
â€
Wanneer je klant bent bij ons heb je tijd om in te springen op dagelijkse ontwikkelingen, en kun je vol moed nieuwe stappen zetten. Want Quality Finance zorgt voor rust en vertrouwen in je bedrijf, je boeken én je werknemers. Zo heb jij ruimte om te doen wat je het liefste doet: ondernemen. En dat is toch waar het allemaal om draait?
Als raadgever adviseren en ondersteunen wij jou bij de meest uiteenlopende vraagstukken.
Quality Finance is betrokken, eerlijk en betrouwbaar, met een scherp oog voor kwaliteit. Bij ons gaat het om jou. Daar kun je op vertrouwen. Wij durven de discussie met je aan te gaan en willen de sparringpartner zijn om samen te werken aan jouw ambities. Altijd en overal. Wij zijn Quality Finance. Wij zijn anders.
Oud is een gerenommeerd administratie- en belastingadviesburo te Velp (bij Arnhem). Het kantoor bestaat sinds de jaren '80 en verzorgt tal van administratieve diensten voor onder meer: horecagelegenheden, adviesbureau's, klussenbedrijven, assurantie-tussenpersonen, winkels, taxibedrijven, zzp-ers, et cetera.
Persoonlijk contact
Bij Oud bent u geen nummer. U heeft een vaste contactpersoon waarbij u met al uw administratie- en belastingvragen terecht kunt. Mocht u interesse hebben om klant te worden, neem dan eens contact op voor een vrijblijvend gesprek.
Lid NOAB en CB
Oud is lid van het College van Belastingsadviseurs en lid van het NOAB. De leden van NOAB zijn streng geselecteerde zelfstandige administratiekantoren die zich op coöperatieve grondslag verenigen. Door deze bundeling van krachten heeft elk NOAB -kantoor de beschikking over kennis en ervaring van specialisten op ieder denkbaar terrein.
Kromhout, accountants en belastingadviseurs maakt accountancy en belastingadvies persoonlijk én praktisch. Vanuit ons kantoor in Lisse doen we er alles aan om het u bij al uw financiële zaken gemakkelijker te maken.
Ons kantoor is aangesloten bij de Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants en het Register Belastingadviseurs. Bovendien zijn onze fiscalisten als lid van de Federatie Financieel Planners (FFP) gecertificeerde financieel planners.
De accountancy afdeling wordt geleid door drie accountants, waarvan twee Registeraccountants en één AA-accountant. Twee fiscaal juristen (RB) zijn verantwoordelijk voor de fiscale afdeling. Kortom, een garantie voor de hoogwaardige kwaliteit van onze dienstverlening. Ons werkgebied ligt voornamelijk in de Haarlemmermeer en de Duin- en Bollenstreek.
Laat u verrassen door onze combinatie van goede kwaliteit tegen scherpe tarieven. Dat is waar wij voor staan.
Van Oeveren Accountants is een ambitieus zelfstandig accountantskantoor te Delft actief op het gebied van accountancy en advisering voor het MKB. Door onze aansluiting bij het landelijke kwaliteitsnetwerk van het SRA (www.sra.nl) bieden wij de mogelijkheden en kennis van een groot kantoor met het persoonlijke van een klein kantoor.
Integriteit, betrouwbaarheid en betrokkenheid bij onze cliënten zijn belangrijk voor ons. De lijnen zijn kort en u heeft altijd een vast aanspreekpunt. Wij zijn continu op zoek naar mogelijkheden en ontwikkelingen de bedrijfsvoering van onze cliënten te optimaliseren.
Onze cliënten zijn gespreid over diverse branches en variëren van zzp-ers tot ondernemingen met 50 werknemers al dan niet exporterend over de gehele wereld. Tot onze cliëntenportefeuille behoren o.a. bloemenexporteurs, groothandels, adviesbureaus, productiebedrijven, ontwerpbureaus, autobedrijven en stichtingen.
Over ons:
Govers Accountants/Adviseurs bestaat uit één sterke vestiging in Eindhoven met ca. 130 professionals, bestaande uit gekwalificeerde accountants en fiscalisten, ervaren opdrachtleiders, gevorderde en beginnende assistent-accountants. Van de ca. 25 accountants binnen onze organisatie heeft ruim de helft de RA-titel, de rest heeft de AA-titel.
Govers kenmerkt zich daarnaast door de flexibiliteit van een middelgroot accountantskantoor, een hoge mate van persoonlijke betrokkenheid en korte lijnen (zowel intern als extern). Op onze website kunt u een indruk krijgen van onze manier van werken (www.govers.nl).
Werkwijze
Govers Accountants/Adviseurs hecht veel waarde aan een goede relatie met uw stichting; informeel waar kan en formeel waar nodig. Onze wijze van werken kenmerkt zich door:
korte communicatielijnen;
vast aanspreekpunt;
duidelijke afspraken over wie wat moet doen en wanneer.
Zoekt u een accountant die met u in het hier en nu wil werken?
Die met u naar de toekomst kijkt in plaats van naar het verleden?
Verwacht u van uw accountant proactief advies?
Zoekt u een accountant die gebruik maakt van moderne technische middelen waardoor ú kosten bespaart?
MKB-bedrijven met 5-50 werknemers geven wij graag een actueel (fiscaal) advies en inzicht in financiële vraagstukken.
Ook voor een tijdig opgemaakte jaarrekening bent u bij ons aan het juiste adres. Cooking the Books Accountants & Adviseurs maakt gebruik van de meest efficiënte digitale ondersteuning. Uw gegevens zijn op elk moment voor u beschikbaar, helemaal up to date. Bent u een vrouwelijke ondernemer met interesse in de horeca en/of de culturele sector? Dan hebben we wellicht een extra klik. Vanzelfsprekend heten wij een ieder van harte welkom. Maak geheel vrijblijvend een afspraak voor een gratis kennismakingsgesprek
Fiks biedt hulp op het gebied van financiën. Nee, geen stoffig accountantskantoor. Maar een jong, snelgroeiend bedrijf dat meer doet dan jaarrekeningen en aangiften alleen. Fiks staat voor Financiën, Informatie, Kennis en Service.
Financiën geven ons informatie die wij koppelen aan onze kennis en service om uw onderneming optimaal te sturen.
Fiks bestaat sinds 1 januari 2010 en heeft zeven medewerkers. Aandeelhouders zijn Robert Habets en Cindy van der Wijk. Robert werkt al sinds 1987 in de accountancy waar hij ruime ervaring opdeed in het MKB. Samen met de ondernemer bedenkt hij pragmatische oplossingen voor (financiële) problemen. Cindy deed veel ervaring op bij verschillende accountancykantoren. Haar kracht is dat ze zich als een kameleon aanpast aan situaties en zich uitstekend kan inleven in de klant. Ook de andere medewerkers hebben hun specifieke kwaliteiten passend bij de organisatie Fiks
Was het eerst wellicht alleen een verplichting voor de fiscus, vanaf nu heeft u zelf profijt van uw boekhouding. Want uw boekhouding zal zo zijn ingericht, dat u beter inzicht krijgt in de kosten en baten van elk onderdeel van uw bedrijf. En u heeft natuurlijk probleemloos beschikking over de overzichten die er voor u toe doen.
Wij kennen geen '10 minuten'- en/of 'e mail rekeningen' maar werken met duidelijke afspraken en een vast bedrag, eventueel per maand.
Door onze kennis in te zetten is de aanwezigheid van boekhoudkundige kennis op het bedrijf zelf niet noodzakelijk. Uw administratie blijft door onze inspanning up-to-date terwijl u er nauwelijks omkijken naar heeft. Tevens waken wij mee over de financiële situatie van uw onderneming door de exploitatieresultaten periodiek te evalueren en kunnen wij u bijstaan bij het voorbereiden van plannen waarbij een financiële onderbouwing wenselijk is.