Accountant nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
Met meer dan 15 jaar ervaring als actuaris en data-analist bij diverse verzekeringsmaatschappijen, lever ik gedegen resultaten waarbij mijn focus ligt op het benutten van data-analyse voor succes en kwaliteit. Mijn aanpak is gericht op het nauwkeurig definiëren van de businessvraag door uitgebreide gesprekken met de opdrachtgever. Daarna zet ik mijn expertise in om passende analyses uit te voeren, waarmee ik heldere en begrijpelijke inzichten genereer. Deze inzichten vormen de basis voor weloverwogen beslissingen.
Mijn werkwijze kenmerkt zich door structuur en planmatigheid, maar ik ben tevens flexibel genoeg om van de planning af te wijken wanneer de situatie dat vereist. Dit stelt mij in staat om op een gestructureerde wijze te werken aan projecten, waarbij ik me voortdurend aanpas aan de dynamiek van de opdracht en de noodzaak om data-analyse effectief in te zetten voor optimale resultaten.
Welkom bij Keulen Advisering
Wij ontzorgen ondernemers op administratief en fiscaal gebied en zorgen voor overzicht en rust op financieel vlak. In onze dienstverleningen staan de persoonlijke en zakelijke doelstellingen van U als ondernemer centraal.
Op basis van trends in de markt en uw financiële administratie signaleren we kansen en bedreigingenen vertalen deze in een begrijpelijk en bruikbaar advies.
Onze werkzaamheden zijn erop gericht om uw zakelijke en persoonlijke risico's te beheersen, de continuïteit van uw onderneming te garanderen en de winstgevendheid te optimaliseren.
U kunt bij ons terecht voor:
?Administratieve dienstverlening
?Jaarrekeningen en rapportages
?Belastingen
?Advisering
Keulen Advisering staat voor:
?Deskundigheid
?Betaalbaar
?Persoonlijk en een resultaatgerichte aanpak
Keulen Advisering
Agnes Huynstraat 9
6436BB Amstenrade
Innovest Finance is opgericht in maart 2006 en is gevestigd in Den Haag. Persoonlijk contact en service staan bij Innovest Finance echt op de eerste plaats; daarom zijn we ook buiten kantooruren bereikbaar voor uw algehele administratie. Flexibiliteit is bij Innovest Finance geen leeg begrip. Uw administratie kan bij Innovest Finance op kantoor in Den Haag gedaan worden, maar indien gewenst werkt Innovest Finance ook op locatie bij uw bedrijf.
De focus van Innovest Finance ligt bij het verzorgen van uw administratie. Denk aan uw boekhouding, uw aangiftes, uw loonadministratie en de jaarrekeningen van ondernemers. Maar ook particulieren zijn van harte welkom voor het laten verzorgen van hun privé administratie en aangiften van inkomstenbelasting.
Specialisme
Financiële administratie, Belastingadvies en -aangifte, Salarisadministratie, Samenstellen jaarrekeningen, Financieel & Strategisch advies
Heeft u een eenmanszaak, en wilt u graag uw vak uitvoeren zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over de administratie, de omzetbelasting, jaarcijfers, en alle regeltjes waarop gelet moet worden, die trouwens ook bijna ieder jaar wijzigen?
Vraag dan direct een vrijblijvende offerte aan!
VDVS heeft diverse, zeer brede pakketten opgesteld waar u uit kunt kiezen zodat u verzekerd bent dat u geholpen wordt op een manier die het beste bij u en uw bedrijf past.
U kunt bijvoorbeeld uw boekhouding op diverse manieren aanleveren; in een schoenendoos, digitaal, in een map, wat u het prettigste vind. VDVS voegt alle data samen in een overzichtelijk document, en kan u advies en inzicht geven over hoe het dat betreffende kwartaal met uw bedrijf gaat. Uiteraard heeft u altijd inzicht in hetgene wat VDVS voor u doet, en alles wordt 1 op 1 met u besproken zodat u niet voor verrassingen komt te staan.
Administratie & Adviesbureau Dort is een middelgroot administratiekantoor te BOXTEL dat thuis is op diverse gebieden (administratieve en fiscale dienstverlening voor middelgrote bedrijven (0 tot 50 medewerkers) aangifte omzet- en inkomstenbelasting, salarisadministratie etc.).
Nog belangrijker; wij bouwen bij voorkeur een persoonlijke band op zodat we ook actief kunnen adviseren. Wij beschikken over de mogelijkheid tot online boekhouden waarbinnen verschillende varianten (alleen de administratie inzien tot alles zelf verwerken en controle door ons) mogelijk zijn.
Vooraf geven wij een duidelijke prijs per jaar waarin alle werkzaamheden verwerkt zitten zodat u precies weet waar u aan toe bent en u geen onverwachte facturen zult ontvangen.
Een vrijblijvend adviesgesprek behoort uiteraard tot de mogelijkheden.
Wellicht tot ziens!
Seth Blanjaar
Administratie & Adviesbureau Dort
Transparant Administratie is een klein administratiekantoor werkzaam voor klanten in het Midden en Klein Bedrijf. Na vijf jaren gewerkt te hebben vanuit Nederland is de eigenaar van Transparant Administratie met zijn gezin uitgezonden naar Jordanie en heeft vanaf daar de reeds bestaande klanten bediend. Na zeer positieve ervaringen in de afgelopen anderhalf jaar heeft Transparant Administratie besloten weer nieuwe klanten aan te nemen. Voor u een uitgelezen kans om tegen zeer gunstige tarieven een behoorlijk ervaren boekhouder (meer dan tien jaar ervaring waarvan meer dan vijf jaar een eigen kantoor) aan boord van uw onderneming te krijgen. Omdat wij alles vanaf afstand doen kunnen wij hoogwaardige kwaliteit leveren tegen meer dan gunstige tarieven. Bovendien ondersteunt u ons ontwikkelingswerk in Jordanie ook nog eens door klant te worden van Transparant Administratie. Een echte win win situatie!
Alan is ontstaan vanuit de volledige verzelfstandiging van de kantoren Leek en Oosterwolde van de Noordelijke Accountantsunie.
Alan is afgeleid van het woord elan dat staat voor bezieling, vuur en passie. De afkorting lan (local area network) geeft onze regionale binding en netwerk aan. Het dakje op de a staat voor alle disciplines onder één dak, het persoonlijke, de ondernemer en zijn onderneming.
Kortom, in de nieuwe naam zitten diverse verwijzingen naar datgene waar wij voor staan: een regionaal, middelgroot accountantskantoor met alle disciplines onder één dak.
Onze expertise is onderverdeeld in de volgende disciplines:
Accountancy
Administratieve dienstverlening
Fiscaal - juridische advisering
Personele dienstverlening
Bedrijfskundige advisering
Project- en interimmanagement
Op onze website vindt u een toelichting op de bovenstaande disciplines.
Uw administratie voor een vast laag bedrag per maand?
Als ondernemer wilt u zich bezighouden met uw kernactiviteiten, en het liefst niet teveel met de zaken eromheen. Het verzorgen van de boekhouding kost tijd en inzicht en wordt vaak als een noodzakelijk kwaad ervaren. Maar u weet natuurlijk ook dat een deugdelijke administratie noodzakelijk is om uw bedrijf in goede conditie te houden.
Wij nemen u alle zorgen over uw cijfers uit handen voor een vooraf vastgesteld vast bedrag per maand.
Daarbij zijn wij zelf ook ondernemers, dus dat praat voor u wel zo gemakkelijk.Wij zorgen voor een persoonlijk contact en zorgen voor een helder inzicht in uw bedrijf.
Bekijk wat wij voor u kunnen betekenen, stuur ons een mail of bel ons!
Diensten
Verwerken van de administratie
Samenstellen jaarcijfers
Tussentijdse cijfers
Verzorgen van fiscale aangiften
Salarisadministratie
Zwart Mul Accountants en adviseurs is een betrokken, adviserende accountant. Vanuit onze kantoren in Baarn en Houten ondersteunen wij onze cliënten op het gebied van accountancy, wettelijke controle, financiële administratie, bedrijfskundige advisering, fiscaliteit, detachering en duurzaamheid.
Voor alle personele zaken waaronder salaris- en personeelsadministratie maken wij bij voorkeur gebruik van de diensten van ons zusterbedrijf Peopleprofs.
Zwart Mul Accountants en adviseurs vormde de basis van ZMGroep, vandaag de dag een brede zakelijke dienstverlener. Daarnaast is Zwart Mul initiator van MKBduurzaam.
Uniek aan onze dienstverlening: de persoonlijke benadering van een kleinschalige organisatie in combinatie met het brede netwerk en vakinhoudelijke expertise van de grotere spelers in de markt. Wij pakken onze adviestrajecten integraal op, binnen Zwart Mul of binnen ZMGroep.
AIDON International Business Services B.V. is opgericht in 1991 en is als allround adviseur en dienstverlener betrokken bij een breed scala van Nederlandse en internationale ondernemingen en vermogende particulieren.
Onze cliënten zijn actief in diverse branches zoals (internationale) handel, IT consultancy, advocatuur, automobielindustrie, scheepsbouw, luchtvaart, medische dienstverlening, etc.
Daarbij zijn wij gewend te werken voor en met mensen uit diverse internationale (handels)culturen en dit in te passen in onze werkwijze en communicatie.
Kortom, wij leveren professionele begeleiding en hoogwaardige diensten en adviezen tegen scherpe tarieven.
Wij zijn in staat de zakelijke dienstverlening een persoonlijke tint te geven en door onze flexibele en ruime bereikbaarheid (bijna 24/7) een plezierige maar ook daadkrachtige adviseur en partner.
U kunt op ons bouwen!
Accountants en belastingadviseurs
De accountants en belastingadviseurs van Pekaar & Partners vormen een uiterst professioneel en betrouwbaar team voor al uw voorkomende financiële zaken en bedrijfseconomische activiteiten.
Vanzelfsprekend behoren de traditionele werkzaamheden als het controleren van jaarrekeningen, het inrichten of verzorgen van uw administratie, het samenstellen van jaarstukken of tussentijdse verslagen tot ons werkgebied.
Daarnaast richten wij ons op het verstrekken van bedrijfseconomische adviezen, het opzetten van de administratieve- en personele organisatie en het begeleiden van subsidie-aanvragen.
Naast het verzorgen van uw belastingaangifte of belastingadvies, behoren ook het arbeidsrecht, een algemene beoordeling van de civielrechtelijke aspecten van uw onderneming of haar structuur, uw oudedagvoorziening en het erfrecht tot ons takenpakket.
Ernst & Young is internationaal toonaangevend op het gebied van accountancy, fiscaliteit en financiële en juridische advisering. Vanuit ons Westlandse kantoor maken wij het verschil enerzijds door onze cliënten het voordeel van lokale betrokkenheid, kennis en ervaring te bieden en anderzijds door de deskundigheid en schaalvoordelen van een internationale organisatie. Daarbij bouwen wij lokaal op persoonlijke, betrouwbare en lange termijn relaties met concurrerende tarieven.
Wij richten ons niet alleen op de boekhouding, het samenstellen en controleren van de jaarrekening en het verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting, maar ook op advisering bijvoorbeeld in het kader van de begeleiding van een overname, het meedenken in financieringsvraagstukken of het ondersteunen bij cash-flowprognoses, werkkapitaalbeheersing- of kostenreductieprogrammas.
Administratiekantoor Ovis bestaat sinds 2006 en heeft zich ontwikkeld tot een volwaardig administratie- en belastingadvieskantoor. Als ondernemer kunt u bij ons terecht voor een totaalpakket van accountancy, advisering, loonservice en fiscale zaken. Wij richten ons voornamelijk op het MKB (midden- en kleinbedrijf). Het is onze taak om u van de juiste administratieve informatie te voorzien zodat u tijdig en goede beslissingen kunt nemen.
Bij administratiekantoor Ovis is uw administratie in goede handen. Voert u uw eigen boekhouding, dan kunnen wij u desgewenst begeleiden, met u meekijken en waar nodig corrigeren.
Wij zijn lid van het Register Belastingadviseurs (voorheen College van Belastingadviseurs genaamd).
Via deze organisatie houden wij onze vakkennis op peil door regelmatig seminars te volgen, zo bent u bij ons verzekerd van de kwaliteit die u mag verwachten.
Uw financieel adviseur wanneer het gaat om Uw vrijheid in uw
? Administratie & Boekhouding
? Salarissen & Personeelsadministratie
? Belastingen & Fiscaal Advies
? Jaarwerk & Rapportage
? Financieel & Strategisch Advies
? ICT Inrichting & Optimalisatie
De Tresaurier neemt u serieus. Wij zijn op zoek naar leuke relaties die bij ons passen om uw administratieve, financiële werk uit handen te nemen.? Wij voelen ons betrokken bij u, staan dan ook 24 uur voor u klaarook in het weekend en hechten veel waarde aan persoonlijk contact.
De Tresaurier zorgt voor een snelle verwerking maken er wat moois van in de door u gewenste vorm en frequentie.? Geen ingewikkelde toestanden maar een heldere, begrijpelijke uitleg of advies. Graag verrassen wij u door net dat stapje extra te doen. Kijk op onze website www.detresaurier.nl om te zien hoe onze relaties ons beoordelen.
Sinds 2003 werken de advocaten en fiscalisten van Bastide samen voor het midden- en kleinbedrijf, agrariërs, (non-profit) instellingen en particulieren. Voor onze klanten heeft de samenwerking als voordeel dat als het nodig is, zowel naar de juridische als fiscale kant van de zaak gekeken kan worden.
In onderlinge samenwerking tussen advocaten en fiscalisten worden de zakelijke klanten begeleid bij bijvoorbeeld herstructureringen, (bedrijfs)overname, bedrijfsbeëindiging, doorstart van de onderneming, verplaatsing/onteigening en het adviseren op de diverse rechtsgebieden of het voeren van procedures. Particuliere klanten worden onder andere bijgestaan in arbeidsconflicten, huurkwesties, echtscheidingen en nalatenschapskwesties
Ons streven is dat onze advisering en het verlenen van rechtsbijstand zo doeltreffend mogelijk en naar tevredenheid van cliënten verloopt.
Wij zijn een middelgroot administratiekantoor- en verzekeringskantoor, begonnen in 1979 in hartje Volendam. In de afgelopen 33 jaar hebben wij onze werkzaamheden uitgebreid zodat wij nu inmiddels een van de meest gerenommeerde kantoren zijn in de regio.
Wij verzorgen de gehele financiële handel en wandel voor onze klanten in de meest uiteenlopende branches door heel Nederland. Vandaag de dag volstaat het alleen voeren van een administratie niet meer. Een integraal advies is in de huidige tijd onmisbaar.
Ons kantoor beschikt over unieke faciliteiten en heeft werkelijk alles onder 1 dak:
-Het voeren van de financiële administratie waaronder uiteraard ook de salarisadministratie
-Het invullen van alle fiscale aangiften
-Verzekeringsadvies: wij hebben een eigen Financieel Planner en Erkend hypotheekadviseur
in huis.
-Notarieel advies
-Juridisch advies
Persoonlijke stijl
Boschland Accountants & Adviseurs is een middelgroot accountants- en advieskantoor dat zich onderscheidt door een persoonlijke stijl en bewaking van de langetermijnbelangen van klanten. We bieden een breed en tegelijkertijd gespecialiseerd dienstenpakket. Met onze vestigingen zijn we altijd dicht bij de Gelderse, Utrechtse en Overijsselse ondernemer te vinden.
Rendement en lange termijn
De klant staat centraal, dat is vanzelfsprekend. Natuurlijk werken we voortdurend aan onze professionaliteit en dienstverlening. Toch gaan we nog een stapje verder. We identificeren ons met u als klant. We gaan niet op uw stoel zitten. Maar we staan naast en achter u. We kijken zoals u kijkt. Zo leren we elkaar kennen, als mens en als ondernemer. Geen fiscale goochelarij dus maar oog voor mensen, rendement en de lange termijn. Zo hoort het, zo doen we het.
Wij werken voor ondernemers in het midden- en kleinbedrijf.
Onze cliënten waarderen onze deskundige en persoonlijke benadering van alle zaken die op het voor ons vertrouwde terrein van accountancy en advies liggen.
Naast de gangbare (salaris-)administratie, het verzorgen van belastingaangiften en het opstellen van jaarrekeningen, kunt u bij ons terecht voor een scala aan op maat gemaakte diensten gericht op nagenoeg alle sectoren binnen het midden- en kleinbedrijf.
Ons zakelijke advieswerk is complementair aan onze basisdienstverlening van administraties en belastingaangiften. Wij verdiepen ons in uw situatie en komen in gesprek met u tot een goed advies voor de inrichting en groei van uw bedrijf.
Booking Finance ondersteunt klanten proactief met Belastingen. We zoeken naar de beste oplossingen, beantwoorden uw vragen en regelen uw belastingaangiften.
Flynth adviseurs en accountants is een landelijk werkende accountants-adviesorganisatie met ruim 1.400 medewerkers werkende vanuit circa 60 lokale vestigingen. Onze vestiging in Lisse bestaat uit een organisatie van zon 32 medewerkers die hun diensten verlenen aan zeer uiteenlopende bedrijfstakken in het midden- en kleinbedrijf, Flynth adviseurs en accountants bv werkt volgens het full service concept door aanwezigheid van vele fiscalisten, juristen, subsidieadviseurs, bedrijfsadviseurs en arbeidsdeskundigen. Onze organisatie streeft naar korte communicatielijnen. Als cliënt bent u ondergebracht in een team, waarvan de contactpersoon alle ins- en -outs van uw onderneming kent. Dit persoonlijke element, ondersteund door een breed team van adviseurs geeft maatwerk. Daarnaast zorgt onze omvang en interne structuur voor continuïteit van onze werkzaamheden.
HB Administratie, Finance & Control is een vlotte administratieve en fiscale dienstverlener voor kleine en middelgrote ondernemingen. Tevens is inhuur van interim financial / administrateur/ assistent controller mogelijk.
HB streeft naar efficiëntie, duidelijke en directe communicatie, heeft kennis van zaken en ontdoet uw onderneming van administratieve lasten. ALLE BRANCHES en jaren ervaring in Horeca administratie en automatisering : ruim 16 jaar (1998-2014) ervaring als Hoofd Administratie/ Controller in Hotel-Restaurant en campingbedrijf. Sinds 2017 tevens veel ervaring in Automotive bedrijven.
....stuurinformatie/ kentallen, begrotingen, automatisering, organisatie etc.etc. Elk bedrijfsaspect neem ik mee in de dagelijkse werkzaamheden. Alles om ( jo)u te ontlasten.
Kortom, (jo)uw (administratieve) zaken van a tot z onder controle!
Alle voorkomende boekhoudkundige werkzaamheden verricht ik zowel op locatie als vanuit mijn thuiskantoor. Door de diversiteit van mijn klantenkring heb ik ervaring met verschillende soorten administraties en (maatwerk)boekhoudpakketten. Aangiftes omzetbelasting, het opstellen van de jaarrekening en de bijbehorende aangifte inkomstenbelasting kan ik ook voor u verzorgen. Maar indien gewenst kan ik ook leidinggeven aan een financiële administratie.
Ook als u tijdelijk iemand nodig hebt, bijvoorbeeld i.v.m. zwangerschapsverlof, ziekte of het wegwerken van achterstanden kunt u een beroep op mij doen.
Ik heb ruim vijfentwintig jaar boekhoudkundige ervaring als administrateur en teamleider financiële administratie.
Bij voorkeur regio Zeeland.
Hulp nodig bij uw administratie en/of belastingaangifte(s)?
Ik ben u graag van dienst!
U kunt uw gehele administratie aan mij uitbesteden, maar uiteraard is het ook mogelijk om een gedeelte zelf te blijven doen. De voor- en nadelen hiervan kunnen we altijd vooraf bespreken. Hierna ziet u een overzicht van de werkzaamheden die ik voor u kan gaan verzorgen:
Inboeken van uw administratie
Aangifte omzetbelasting
Opstellen kwartaalrapportages
Opstellen jaarrekening
Aangifte inkomstenbelasting
Aangifte vennootschapsbelasting
Aanvragen en wijzigen van de voorlopige aanslag
Aanvragen en wijzigen diverse toeslagen (bijv. zorgtoeslag)
Aangifte schenkbelasting
Aangifte erfbelasting
Het geven van belastingadvies
Loonadministratie. Dit doe ik niet zelf, maar besteed ik uit aan iemand die hier al jarenlang ervaring mee heeft
Willems Accountants & Belastingadviseurs is een dienstverlenende organisatie voor onder andere ondernemers in het Midden en Kleinbedrijf en particulieren.
Graag komen wij bij u om te bespreken wat wij voor u kunnen betekenen. Door onze lage overheadkosten (eenvoudig kantoor, weinig tot geen indirect personeel e.d.) is het tarief dat aan u berekend wordt beneden de marktprijs voor dezelfde diensten.
Tevens bij ons geen ondoorzichtige rekeningen achteraf, maar vooraf duidelijke afspraken over onze diensten en tarieven. Daar waar mogelijk werken wij zoveel mogelijk tegen een vooraf overeengekomen prijs. Graag maken wij voor u een offerte.
Onze werkzaamheden zijn o.a.:
- uw financiële coach
- opstellen ondernemingsplan
- voeren (project) administratie
- tussentijdse cijfers
- jaarrekening
- online boekhouding
- belastingaangiften
NET ZO ONDERNEMEND ALS U
Wij zijn financial controllers, belastingadviseurs, administratieconsulenten en personeelsadviseurs in het oosten en midden van Nederland. We vinden lokale betrokkenheid heel belangrijk en willen een belangrijke sparringpartner zijn voor al onze klanten. Iedere klant is voor ons een belangrijke klant en verdient bijzondere aandacht!!
Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?
Onze diensten zijn samengesteld voor u en voor uw onderneming. Want niet alleen cijfers tellen. Hoe belangrijk jaarcijfers ook zijn, ze zeggen iets over het verleden. Wat we zeker ook belangrijk vinden is, om samen met u te kijken naar de toekomst.
Waar wilt u als organisatie staan over 5 jaar of 10 jaar. Wat is uw strategie?
Wat uw vraagstuk ook is, de financial controllers en adviseurs van Efisca Administratie & Advies staan altijd voor u klaar.