Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Accountants bedrijvengids

Accountant nodig?
Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Rijsenhout (Noord-Holland)
Koster financiële dienstverlening is een modern boekhoud- en administratie- kantoor voor de regio Haarlemmermeer en omstreken, opgericht op 14 juli 2014. Voor bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf, zzpers en particulieren bieden wij een uitgebreid dienstenpakket aan, welke onder andere bestaat uit: - Het begeleiden van startende ondernemers - Het voeren van uw administratie - Het verzorgen van aangifte omzetbelasting - Het verzorgen van aangifte vennootschapsbelasting - Het verzorgen van aangifte Inkomstenbelasting - Het verzorgen van bezwaar-/beroepschriften tegen onjuiste aanslagen - Facturatie - Het samenstellen van jaarrekening en rapportages - Het beoordelen van financiële en/of andere gegevens Wij helpen u graag! Vakwerk tegen een verrassend lage prijs. Wilt u meer informatie, neem dan contact met ons op.

Obdam (Noord-Holland)
Of het nu gaat over loopbaancoaching of personal coaching, ons uitgangspunt is altijd het nastreven van een zo groot en oprecht mogelijke betrokkenheid richting de cliënt. De wensen van de cliënt staan dan ook centraal. Tijdens de samenwerking tussen de cliënt en de begeleider kijken zij samen naar: Wat de hulpvraag van de cliënt is. Wat de mogelijkheden van de cliënt zijn. Wat realistisch haalbaar is. Waar de eventuele belemmeringen zijn en hoe hiermee om te gaan. Voor Arbeidspunt is een cliënt geen nummer of een traject, maar een persoon die met respect behandeld wordt, daarom bieden wij meer dan u van ons verwachten mag, want een goed gemotiveerde cliënt, is doelgerichter naar zijn toekomst toe en behaald meer succes. Laten we niet terug kijken op wat we gemist hebben, maar nu onze kans grijpen door samen te werken naar de toekomst!

Zwijndrecht (Zuid-Holland)
MPR Accountants B.V. is een accountantskantoor dat zich specialiseert en zich richt op de behoeften van het Midden -en Klein Bedrijf (MKB). Wij staan voor hoogwaardige kwaliteit op gebied van fiscale advisering, assurance-diensten en administratieve dienstverlening. Voorts beschikt MPR Accountants B.V. over een Wta-vergunning om wettelijke controles uit te voeren. Ons kantoor heeft ervaren Registeraccountants (RA's) en Belastingconsulenten in dienst. Wij hebben ervaring in diverse branches waaronder beveiliging, expeditie, horeca, kleding, projectontwikkeling (onroerend goed), technische dienstverlening en zakelijke dienstverlening. Onze filosofie is cliëntgerichtheid in denken en doen. Wij denken kritisch en proactief met onze cliënten mee teneinde tot adequate oplossingen te komen zodat onze cliënten zich kunnen richten op hun onderneming.

Espel (Flevoland)
Nop Administraties is een administratiekantoor voor starters en het MKB in de regio Flevoland en omgeving. Wij zijn gespecialiseerd in financiële administraties, salarisadministraties, belastingaangiftes en jaarrekeningen. Wij zijn een klantgericht, laagdrempelig en betrokken administratiekantoor. Wij communiceren graag direct, laagdrempelig en zonder veel poespas met onze klanten en willen graag dat onze klanten ook zo met ons communiceren. Ook hanteert Nop Administraties een prijsbeleid dat wellicht afwijkt van hetgeen u gewend bent bij onze collega's. Bij ons betaalt u niet voor hoe lang we ergens over doen, maar wat we doen. Vaste prijzen waarbij het risico voor ons is en duidelijk is waar u voor betaalt. Afspraak is afspraak. Nieuwsgierig geworden? Kijk dan eens bij onze tarieven en/of bel voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.

Goes (Zeeland)
De accountants en belastingadviseurs van Pekaar & Partners vormen een uiterst professioneel en betrouwbaar team voor al uw voorkomende financiële zaken en bedrijfseconomische activiteiten. Vanzelfsprekend behoren de traditionele werkzaamheden als het controleren van jaarrekeningen, het inrichten of verzorgen van uw administratie, het samenstellen van jaarstukken of tussentijdse verslagen tot ons werkgebied. Daarnaast richten wij ons op het verstrekken van bedrijfseconomische adviezen, het opzetten van de administratieve- en personele organisatie en het begeleiden van subsidie-aanvragen. Naast het verzorgen van uw belastingaangifte of belastingadvies, behoren ook het arbeidsrecht, een algemene beoordeling van de civielrechtelijke aspecten van uw onderneming of haar structuur, uw oudedagvoorziening en het erfrecht tot ons takenpakket.

Valkenswaard (Noord-Brabant)
Het begeleiden van ondernemers en ondernemingen bij veranderingsprocessen zoals bijvoorbeeld (her)financieringen, overnames, fusies, herstructureringen en/of reorganisaties. De beoordeling van administraties op hun doelmatigheid en functioneren, inrichting van administraties of het verlenen van bijstand hierin, het samenstellen van financiële en fiscale jaarstukken. Begeleiding en advies bij: reorganisaties en herstructureringen fiscale waarderingsstelsels berekening van loon- en omzetbelasting en overdrachts- en kapitaalbelasting keuze van rechtsvormen invoerrechten buy-outs Taxplanning: het optimaliseren van de fiscale positie, zowel voor ondernemingen als voor vrije beroepsbeoefenaren en particulieren Internationaal belastingrecht. Dit omvat zowel de begeleiding van vestiging in het buitenland als taxrouting in het algemeen.

Harderwijk (Gelderland)
Epe Accountants wijst ondernemers in het midden- en kleinbedrijf, de vrije beroepen, de zakelijke dienstverlening en de non-profit instellingen de juiste weg. Wij willen voor de klant een richtingaanwijzer zijn. Meedenken en adviseren over de juiste bedrijfskoers. Ons team bestaat uit vijf jonge en zeer gemotiveerde medewerkers onder leiding van registeraccountants. Onze werkwijze typeert zich door een informeel en laagdrempelig karakter waarbij een hoog serviceniveau en flexibiliteit voorop staan. Epe Accountants is aangesloten bij de vereniging voor Samenwerkende Registeraccountants en Accountantadministratieconsulenten (SRA). Hiermee bent u verzekerd van de hoge kwaliteitsnormen van onze dienstverlening. Voor onze relaties met vestigingen buiten Nederland zijn wij aangesloten bij het International Network of Auditors and Accountants (INAA).

Almere (Flevoland)
AccountingSquare helpt klanten op het gebied van de financiële en HR-administratie met analyse, advies en outsourcing. Doordat we elke dag actief bezig zijn met administraties, zijn we in staat onze kennis en kunde continu aan te scherpen en te innoveren zodat wij u het beste resultaat kunnen bieden. Zo creëren we directe meerwaarde voor onze klanten. Of we organisaties nu helpen met advies om de eigen administratie te optimaliseren of dat we de hun administratie overnemen. Het grootste belang is dat onze klanten zich er goed bij voelen en er beter van worden. Maximale aandacht voor uw kernactiviteiten met minimale inspanning op uw ondersteunende bedrijfsprocessen. Met Financial Outsourcing van AccountingSquare besteedt u uw financieel-administratieve processen niet alleen met een gerust hart uit, ze krijgen ook een meetbare meerwaarde.

Veenendaal (Utrecht)
ACCB Accountancy & Belastingadvies is een klein accountantskantoor in Veenendaal. Met de nadruk op klein. Dat is een bewuste keuze. En dat willen wij graag zo houden. Dat betekent voor u: - zeer korte lijnen - één aanspreekpunt, met kennis van zaken in de accountancy en op fiscaal gebied - geen onnodige overheadkosten en een goede prijs/prestatieverhouding Wat kunnen wij voor u betekenen? - Startersbegeleiding - Begeleiden van financieringsaanvragen - Verzorgen accountantsverklaringen (o.a. bij oprichting en inbreng onderneming in een BV) - Samenstellen van uw jaarrekening - Fiscale aangiften - Verwerken van uw administratie - Advisering op het gebied van accountancy, fiscale en bedrijfseconomische zaken - Loonadministratie - Administratieve dienstverlening op locatie

Haarlem (Noord-Holland)
VanOoijen is een organisatie van ongeveer 40 specialisten in accountancy, belastingadvies en estate planning. We bestaan sinds 1996 en werken vanuit een kantoor in Haarlem. U als klant, een goed persoonlijk contact en kwaliteit staan centraal in onze dienstverlening. Wij gaan dan ook graag uit van een goede en langdurige relatie. VanOoijen bedient zowel de zakelijke als de particuliere markt. Onze klantenkring bestaat uit middelgrote bedrijven, familiebedrijven en vermogende particulieren. Ook starters en kleine ondernemingen zijn van harte welkom bij ons. Iedere klant kan rekenen op onze onverdeelde aandacht. We horen u niet alleen, maar luisteren ook naar u. We kijken niet alleen, maar zien waarmee we u van dienst kunnen zijn. We bieden u advies van dichtbij. Voor meer informatie kunt u terecht op onze website http://www.ooijen.nl

Zaltbommel (Gelderland)
Jore administratie is mijn eigen bedrijf, waar ik zelfstandig de administratie verwerk voor midden en- kleinbedrijf, Besloten Vennootschappen en Holdings. De boekhouding verwerk ik onder andere in account view, Unit4, Exact, SAP, Navision of snelstart. Om met deze programma's te kunnen werken, dien je ook met office pakketten zoals Word, Excel en Outlook of Super office over weg te kunnen. Dit is voor mij absoluut geen probleem. Ook verwerk ik bestanden van de bank in verschillende ERP systemen. In deze boekhoudprogramma's voer ik ook journaalposten, loonadministratie, MVA afschrijvingen en de aangifte omzetbelasting met eventuele intracommunautaire leveringen of diensten in. Daarnaast verwerk ik de maand- en/of kwartaalafsluitingen met de daarbij behorende grootboek en/of kolombalans, hiervan maak ik voor sommige bedrijven een jaarrapport.

Kampen (Overijssel)
Wij zijn accountants en belastingadviseurs die meedenken met uw bedrijf of organisatie. Wij willen betrokken zijn bij u -de ondernemer- en u adviseren en helpen bij al uw vragen op financieel en fiscaal gebied. ACMO heeft een breed pakket van producten en diensten die u kunnen ondersteunen bij het efficiënt opzetten van uw managementinformatie, het nemen van besluiten bij uw bedrijfsvoering en de uitvoering van al uw financiële, fiscale en administratieve werkzaamheden. Daardoor kunt u zich bezighouden met waar u goed in bent: ondernemen. ACMO werkt vooral voor ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf, waaronder de vrije beroepsbeoefenaars, zzp'ers, detailhandel, groothandel, productiebedrijven, non-profit, maar ook andere bedrijven en organisaties zijn van harte welkom. U kunt met al uw vragen bij ons terecht. Wij helpen u graag

Opende (Groningen)
Attcon verzorgt brede administratieve dienstverlening voor ondernemers in het Midden- en Kleinbedrijf. Dit omvat het verzorgen van de complete financiële administratie en salarisadministratie, het verzorgen van de aangiften Omzetbelasting en Loonheffingen van uw onderneming, het opstellen van uw maandelijkse exploitatie overzicht en de bespreking met u hiervan. Ook verzorgt Attcon uw jaarrekening en aangifte Inkomstenbelasting. Indien u op uw bedrijf zelf de administratie voert en u ondervind hierbij problemen of u ontbeert de nodige kennis, dan kan ik u hierin ter plekke bijstaan. Mijn ervaring op administratief gebied bedraagt ruim dertig jaren. Eerst ruim twintig jaren bij een accountantskantoor en vervolgens zo'n acht jaren als financieel/administratief verantwoordelijke bij een MKB bedrijf met een productie- en ontwerpafdeling.

Lienden (Gelderland)
Lopen jouw sales achteruit? Kom je handen tekort op je marketing afdeling? Of heb je een aantal boekhoudkundige issues waar je niet uitkomt? Dan heb je hulp nodig van een commercieel controller! Een commercieel controller doet een beroep op data, analyseert en adviseert. Hij helpt jouw bedrijf groeien, ook en vóóral op de momenten dat de groei het meest nodig is. Ik, Jim van Jimbob, haal plezier uit het samenbrengen van sales, marketing, finance en control. Door deze vier te verbinden, achterhalen we waar de crux zit en maken we jouw bedrijf gezond(er)! Hoe we dat doen? Door te signaleren, rapporteren, verbeteren, evalueren en bij te sturen. Continu. Toe aan je eigen echte commerciële business controller? Lees verder en kom erachter wat ik concreet voor je kan betekenen. Of neem direct contact op, net zo makkelijk.

Oudenbosch (Noord-Brabant)
Support2Business is uw flexibele schil op het gebied van dienstverlening. In het bedrijfsleven wordt bezuinigd. Ondersteunende functies verdwijnen en worden vervangen door pc en tablets. Hierdoor is er weinig tijd om processen te analyseren, plannen te evalueren en gesprekken uit te werken. Support2Business wil voor bedrijven en instellingen de vraagbaak zijn, de steun en toeverlaat, degene die de puntjes op de i zet. Als flexibele schil kan Support@business het verschil maken en zorg dragen voor managers en bedrijfsprocessen zonder verplichtingen tot langdurige kosten. Bent u op zoek naar financieel advies, secretariële ondersteuning of heeft u hulp nodig bij het organiseren van uw evenement? Dan zit u op het juiste adres. Support2Business is de oplossing. Vanaf onze eigen locatie of bij u op kantoor zetten wij de puntjes op de i.

Almere (Flevoland)
Freecon is uw allround in Almere gevestigd administratie en boekhoudkantoor. Ook particulieren zijn bij ons welkom. U kunt bij ons onder meer terecht voor uw boekhouding en jaarrekeningen, alle voorkomende belastingzaken zoals omzetbelasting, inkomstenbelasting enz., begrotingen, ondernemingsplannen en loonadministratie. Door onze jarenlange ervaring in accountancy is uw boekhouding zeker in goede handen en kunnen wij gezamenlijk het optimale resultaat bereiken. Ook startende ondernemers in Almere en omstreken begeleiden wij graag bij het opzetten van een succesvolle eenmanszaak, vof of zelfs een besloten vennootschap. Wij geven aan de hand van het ondernemingsplan adviezen over het financiële gedeelte en met onze management ervaring denken wij ook commercieel mee. Want een goed begin is ook bij uw ondernemen het halve werk.

Gulpen (Limburg)
wij zijn een relatief klein kantoor in het heuvelland, dat kwaliteit en persoonlijke aandacht hoog in het vaandel heeft staan. Ons werkgebied bestrijkt de regio Heerlen, Maastricht, Sittard Wij verzorgen de complete boekhouding, jaarrekeningen, belastingaangiftes en loonadministratie. Daarnaast zijn wij ook zelf ondernemer in deze rol zijn wij een perfecte "sparrings" partner als het gaat om de voortgang en eventuele uitbreiding van uw bedrijf te realiseren. Ook op het gebied van eventuele overnames en de verkoop van uw onderneming bent u bij ons aan het juiste adres. Ook de starter is bij ons aan het juiste adres en kan een eerlijk en betrouwbaar advies van ons verwachten. Als Lid van de Noab kunt u er zeker van zijn, dat onze kwaliteit gewaarborgd is. Voor info, neem vrijblijvend contact op met ons kantoor

Nijmegen (Gelderland)
Boekhouding invoeren, onderhouden en optimaliseren volgens de wettelijke regelgeving. Opstellen van een jaarrekening, hierbij wordt rekening gehouden met de jaarrekeningprincipes, verplichtingen en de reden waarom de jaarrekening wordt opgemaakt. Belastingzaken, hoofdzakelijk met betrekking tot inkomstenbelasting, omzetbelasting en loonheffingen. Begeleiding startende ondernemers, hierbij moet je denken aan de benodigde verzekeringen, belastingaangelegenheden, contacten met de kamer van koophandel (KvK), welke rechtsvorm, hoe factureren en hoe lever je de boekhouding aan. Personeelsaangelegenheden, zoals een salarisadministratie of een eerstedagsmelding wordt door mij via een samenwerkingsverband in overleg met de opdrachtgever uitgevoerd. Advisering,vooral op het gebied van kostenbeheersing

Almelo (Overijssel)
Bilanx is een accountantskantoor en adviesbureau met vestigingen in Almelo en Hardenberg. We zijn een kantoor met meer dan 60 jaar ervaring en richten ons op de regio Oost-Nederland. Wij zijn er voor alle bedrijven in het MKB en hebben ons als een van de weinige accountantskantoren gespecialiseerd in de agrarische en medische sector. Bilanx biedt u een accountant, belastingadviseur of bedrijfsadviseur die u in begrijpelijke taal adviseert en voorziet van een betrouwbaar advies. We zijn een team van 50 professionals met uiteenlopende specialismen. Ons dienstenpakket is enorm breed waardoor we u op maat van dienst kunnen zijn. Of u ons nu nodig heeft voor uw boekhouding, salarisadministratie, fiscaal advies, financiële planning, personeelsbeleid, detachering of pensioenadvies - Bilanx is van al deze markten thuis.

Limmen (Noord-Holland)
Vanhier is een accountantsorganisatie in Noord Holland met 6 vestigingen. Het MKB is onze doelgroep. Onze nuchtere en slimme adviseurs helpen ondernemers hun winst te verhogen en minder belasting te betalen. Wij werken heel efficiënt door ons hoogwaardige ICT-platform. Als 1 van de eerste accountantskantoren werken wij met vaste prijs abonnementen (zie ook: vastvanhier.nl) Naast onze uitstekende dienstverlening tav alle formele administratieve vereisten, zijn wij in het bijzonder gericht op begeleiding van de ondernemer bij zijn/haar actuele bedrijfsvoering en toekomstplannen. Daarbij geven wij snel inzicht in de noodzakelijke managementinformatie zodat de ondernemer de juiste keuzes kan maken. Ons handelen is gebaseerd op een praktische visie waarbij de ondernemer centraal staat; Wij zijn gewoon Vanhier!

Amsterdam (Noord-Holland)
Bij Horlings Accountants en Belastingadviseurs is specialist voor het MKB en non profit organisaties. Bij ons kunt u rekenen op: Verstand van zaken: wij begrijpen ons vak en volgen de ontwikkelingen tot in de kleinste details. Inlevingsvermogen: wij kennen de klant, de DGA, het management, de mensen, de cultuur, de plannen, de sterke én de zwakkere punten. Achtergronden: wij verdiepen ons niet alleen in het bedrijf, maar ook in de branche, de ontwikkelingen, de kansen en de risico's. Grensoverschrijdende dienstverlening: wij kennen niet alleen óns vak, maar ook de vereiste specialisten op aangrenzende vakgebieden. Netwerken: wij werken met bedrijven én met mensen. Zo hebben we een netwerk opgebouwd waarin mensen en bedrijven elkaar kunnen vinden en plannen en ervaringen kunnen uitwisselen en delen.

Rotterdam (Zuid-Holland)
Bedrijfsprofiel Yuki is een landelijke aanbieder van innovatieve diensten voor ZZP-ers, kleine ondernemingen en managementvennootschappen. Yuki regelt je administratie zonder daarbij je waardevolle tijd in beslag te nemen. Om klanten tegen zo gunstig mogelijke tarieven te kunnen bedienen ontwikkelde Yuki sinds 2007 een compleet nieuw online software platform waarlangs alle diensten worden aangeboden. Een jonge onderneming met veel ervaring Yuki werd opgericht in 2007 door Arco van Nieuwland, Lucas Brentjens en Sebastian Toet. De oprichters hebben jarenlange ervaring in de ontwikkeling van administratieve software (Exact software). In 2008 sloten Rob Hoevens (ex PricewaterhouseCoopers) en Han Knooren (ex McKesson) zich bij Yuki aan om hun ervaring en netwerk in te zetten voor een succesvolle marktintroductie.

Almelo (Overijssel)
Eco Finance Almelo is een klein administratiekantoor en is werkzaam in heel Overijssel. Mijn werkplek is vanuit huis en op locatie bij klanten. Door de kosten zo laag mogelijk te houden is Eco Finance Almelo meestal voordeliger dan grotere administratiekantoren. Voor ondernemers heb ik een all-in tarief. Vast bedrag per maand en geen verrassingen achteraf. Samen met u kijken we wat het beste bij u past. Uw administratie en belastingaangiften worden geheel op tijd verzorgt. Indien u wenst kan ik ook uurtarief hanteren. Bent u een ondernemer en zoekt u een persoonlijke boekhouder. Dan bent u op het juiste adres. Neem contact op voor een geheel vrijblijvend gesprek. Particulieren kan ik helpen bij het invullen van aangifte inkomstenbelasting en toeslagen. Uw administratie in vertrouwde handen.

Woerden (Utrecht)
Betrokken. Integer. Enthousiast. Objectief. Deskundig. Ervaren. Dat is WGS Accountants. WGS is een accountantskantoor dat accountancy- en adviesdiensten levert en dit doet met gedrevenheid en een no-nonsense instelling. WGS onderscheidt zich door op een persoonlijke manier de door u gewenste diensten te leveren tegen een eerlijke prijs en altijd volgens onze hoge kwaliteitseisen. Wij zijn een multidisciplinaire en betrouwbare partner en vinden persoonlijk contact, korte communicatielijnen en goede samenwerking belangrijk voor een optimale dienstverlening. Een gedreven en deskundig team kijkt met een brede blik naar uw organisatie en levert een uitgebreid pallet aan accountancy- en adviesdiensten. Resultaat: u krijgt meer vertrouwen en zekerheid bij uw cijfers en een advies op maat tegen een eerlijke prijs.

Hoofddorp (Noord-Holland)
Mayer Administratie is een onafhankelijk administratiekantoor met een breed financieel- zakelijk dienstenpakket. Wij helpen startende ondernemers en staan gevorderde ondernemers met raad en daad bij. Wilt u alles uitbesteden of gedeeltelijk zelf uw boekhouding voeren? Wat u ook kiest, van één ding kunt u zeker zijn: wij helpen, begeleiden en ondersteunen u om optimaal te kunnen ondernemen. Wij groeien graag met u mee. Met Mayer Administratie kiest u voor een sluitende administratie, goed inzicht in uw financiële situatie en meer focus op uw visie en ambitie. Wilt u meer weten of eens vrijblijvend van gedachten wisselen over de mogelijkheden voor uw bedrijf? Mail dan naar info@mayeradministratie.nl Zoekt u een actieve boekhouder? Mayer Administratie ontzorgt en denkt met u mee!


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2025