Accountant nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
In administratiekantoor Assen vindt u een betrouwbare partner voor ondersteuning bij uw administratie en belastingadvies.
Uitgebreide kennis van administratie en belastingadvies
Wij beschikken door onze ervaring en ons uitgebreide netwerk altijd over de juiste kennis die nodig is om u zo optimaal mogelijk te kunnen ondersteunen. Zo kunt u bij ons onder meer voor de volgende zaken terecht:
Jaarverslagen
Belastingaangifte
Belastingsadvies
Ondernemersadvies
Advies over rechtsvormen
Online boekhouden
Maak een vrijblijvende afspraak! U bent bij ons aan het juiste adres wanneer u opzoek bent naar een persoonlijke aanpak, een scherp tarief, hoge service en hoge kwaliteit. Neem contact op met ons kantoor.
Administratiekantoor Assen, uw betrouwbare partner voor administratie en meer.
CijferMeester Vledder is een zelfstandig administratiekantoor gericht op zzp-ers, eenmanszaken, V.O.F. en kleine BVs in de regio. Het kantoor is aangesloten bij het landelijke netwerk CijferMeester. Hierdoor krijgt u het beste van twee werelden: de persoonlijkheid van een klein kantoor en tevens de expertise en continuïteit van een groot kantoor.
Wij leveren maatwerk op het gebied van:
- Voeren van uw financiële en salarisadministratie
- Controle van een door uw zelf gevoerde administratie
- Verrichten van uw fiscale aangiftes
- Opstellen van uw jaarrekening en tussentijdse rapportages
- Begeleiding bij de start van uw onderneming
- Financiële en fiscale advisering
CijferMeester werkt voor u tegen een vooraf overeengekomen maandprijs, waardoor u achteraf niet voor verassingen komt te staan.
Maasdelta Adviseurs verzorgt administraties, jaarrekeningen en alle mogelijke belastingaangiften. Wij zijn als administratiekantoor gevestigd in Rotterdam. Onze financiële diensten bestaan uit:
Jaarrekeningen / Administratie, Omzetbelasting, Loonbelasting, Inkomstenbelasting, Vennootschapsbelasting, Advisering
Wilt u een vrijblijvend gesprek, dan kan dat. Het eerste gesprek duurt gemiddeld 1 tot 2 uur. Wij vinden het van belang dat u onze gezichten kunt zien. En wij hechten waarde aan een persoonlijk onderhoud, zodat wij met onze vragen uw administratieve en fiscale wensen in kaart kunnen brengen.
Wij werken met een urenregistratieprogramma en bij uw factuur/declaratie ontvangt u altijd een uitgebreide urenspecificatie, zodat u kunt zien waarvoor u betaald en welke werkzaamheden wij hebben uitgevoerd.
VanNoord bestaat uit financieel specialisten: accountants en belastingadviseurs. Betrokken ondernemers. Net als u.
Met onze financiële diensten helpen wij ambitieuze ondernemers hun doelstellingen te verwezenlijken. We staan u bij met een frisse kijk op accountancy, belasting advies, bedrijfsadvies, audits en online diensten.
VanNoord is sterk vertegenwoordigd in het hart van Nederland: in Beesd, Culemborg, Leerdam, IJselstein, Tiel, en Zaltbommel. De medewerkers bij VanNoord kennen de lokale markt en de regionale ontwikkelingen. We zijn betrokken en proactieve ondernemers. Dat werkt inspirerend. En inspirerend werken is waardevol. Voor u en ook voor ons. Welkom!
Wilt u weten hoe we voor u van toegevoegde waarde kunnen zijn? Neem contact op voor een vrijblijvende kennismaking. We helpen u graag.
Boekhouding en belastingadvies zit bij ons "in de familie". Moeders is haar onderneming gestart in 1972, waarna ik na de nodige ervaring bij haar te hebben opgedaan in 2002 de stap naar zelfstandigheid gezet heb. Dochterlief is inmiddels haar opleiding gestart. Ploeg & Partner is gespecialiseerd in het voeren van de volledige administratie voor en belastingadvisering aan bedrijven in het MKB en kleine BV's. Ook als particulier bent U van harte welkom en kunnen wij U uitstekend van dienst zijn. Wij kenmerken ons door onze betrokkenheid bij onze relatie's ( U heeft altijd eenzelfde contactpersoon, en U wordt bij ons geen klantnummer ) en het ontbreken van een " 9 tot 5 "-mentaliteit. Ons kantoor is aangesloten bij het register belastingadviseurs, onze kennis is dus altijd up to date.
Lid NOAB
Wij gaan voor de winst. Uw winst welteverstaan
Doordat wij een hekel aan bureaucratie hebben en uitgebreide formaliteiten, kunnen wij goedkoper werken dan accountantskantoren zonder u inlevert aan kwaliteit.
Onze werkprocessen zijn efficiënt ingericht, waardoor wij ons optimaal kunnen inzetten voor u en u tijdig kunnen voorzien van de essentiële informatie over uw bedrijf. U kunt met onze informatie gerust de juiste bedrijfsbeslissingen nemen.
Wij hebben onze dienstverlening verdeeld naar vier segmenten. Stuk voor stuk onderwerpen die bepalend zijn voor uw rendement. Wij laten de balast weg en focussen ons voornamelijk op die themas waarmee u gericht kunt werken aan uw route naar succes. Dat is de visie van Van Loon, dat is de toegevoegde waarde die wij u kunnen bieden.
SmartNumbers is de slimste manier om je financiële administratie te laten verzorgen. Je krijgt én houdt je cijfers op orde, simpelweg door al je documenten digitaal met SmartNumbers te delen, zodat wij achter de schermen alle belangrijke zaken voor je regelen. Werk slim met je cijfers. Onderneem met SmartNumbers.
SmartNumbers offers the smartest solution for your financial administration. The SmartNumbers app on your iPhone or Android device can help you get and keep your figures in order. Or share your business documents with SmartNumbers via your PC and we will take care of your business needs behind the screens. From registering incoming and outgoing invoices to handling your payroll administration. And from tax returns to annual accounts. Work smartly with your numbers. Work with SmartNumbers.
Gedurende een reeks van jaren ben ik werkzaamgeweest als administrateur/secretaris bij een accountantskantoor met een landelijke dekking. Vanaf 1 januari 2009 ben ik als zelfstandig ondernemer werkzaam in de sector voor administratieve en fiscale dienstverlening.
Bij de Kamer van Koophandel en bij de Belastingdienst sta ik ingeschreven onder de handelsnaam A. van der Vliet Administratieve Diensten te Barneveld. Voor een aantal relaties verzorg ik administratieve, secretariële en fiscale diensten in de ruimste zin van het woord. Voor een aantal stichtingen en verenigingen verricht ik diverse administratieve en sectretariële werkzaamheden. Vaak geef ik dan ook advies aan de besturen van die stichtingen en verenigingen. Op mijn computersysteem draaien meerdere administratieve en fiscale pakketten.
Betrokken, Eerlijk en Efficiënt, dat zijn de kernwaarden van Online Accountants MKB. Om deze reden heb ik mij aangesloten als zelfstandig partner. Ondernemers zitten namelijk niet meer te wachten op accountants die achteraf pas de cijfers bespreken. Wij zorgen dat ondernemers altijd geïnformeerd zijn en wij geven adviezen die de onderneming doen groeien. Ondernemers kiezen zelf welke werkzaamheden intern in het bedrijf worden gedaan en welke uitbesteed worden. Daar spreken wij vooraf vaste prijzen voor af. Dat kunnen we doen door efficiënt , dus met behulp van internet, te werken. Samen met mijn collega partners begeleiden wij ondernemers door het hele land. Heb je interesse in een vrijblijvend gesprek? Bel mij dan op 0653-855249 of mail mij op rein.vanpelt@onlineaccountantsmkb.nl
Flynth staat voor een heldere, persoonlijke en pro-actieve dienstverlening. Al meer dan tachtig jaar laten ondernemers zich ondersteunen door de adviseurs en accountants van Flynth, de Nederlandse accountants- en adviesdienstverlener voor ondernemers met 35.000 klanten, ruim 2.000 medewerkers en circa 70 vestigingen. Klanten hebben in hun persoonlijke adviseur bij Flynth een sparringpartner, die ze helpt om de juiste diensten te gebruiken uit het full-service dienstenpakket, inclusief vooruitstrevende online diensten. Flynth is een landelijke organisatie, die lokaal goed vertegenwoordigd is en de taal van de klant spreekt. Onze adviseurs bieden persoonlijk advies, met gevoel voor ondernemerschap en alles wat daarbij komt kijken. Voor meer informatie verwijzen wij naar onze website: www.flynth.nl
Wij zijn een middelgroot modern fullservicekantoor te Nieuwegein met tevens vestigingen in Eindhoven, Veenendaal, Nijkerk, Almere, Joure en Tiel. Alle specialismen hebben wij in huis accountants, fiscalisten en een groeiende dienstverlening door onze juristen (wet AVG, incasso, verkoop ondernemingen, arbeidsgeschillen). Wij bedienen vele MKB-ondernemers en ZZP-ers waarvoor wij een mooie cloudoplossing nastreven om uw administratiekosten te besparen. Uw facturen kunnen ingelezen worden, alsmede uw bankmutaties met geautomatiseerde gegevensverwerking. De loonadministratie kunt u 24/7 indien via een inlogportal waarmee tevens uw personeelsdossiers kunnen worden bijgehouden. Ons streven is belasting besparen, efficiency en accuraat. Wilt u met ons in gesprek ? mail dan naar w.bull@dkaccountants.nl.
Administratiekantoor Terlouw is meer dan een boekhouderskantoor. Bij ons kun je terecht voor alles waar je als ondernemer tegen aanloopt. Uiteraard gericht op financieel en fiscaal, maar ook strategisch, juridisch en personeelszaken. Als one-stop-shop kantoor werken wij nauw samen met betrouwbare partners zodat jij één aanspreekpunt hebt. Van zelfsprekend met persoonlijke aandacht voor jou en jouw onderneming.
Dagelijks, sinds 2015, doen wij dit met een team van adviseurs en bedienen wij ondernemers in geheel Nederland. Dit alles vanuit ons hoofdkantoor in Bodegraven en kantoor Baarn. Als vertrouwenspersoon werken wij volgens de richtlijnen van het NOAB en staan aan de zijde van MKB ondernemers zoals eenmanszaken en BV’s, maar ook stichtingen, verenigingen en VvE’s.
Finovion is een administratiekantoor met een landelijk dekkend netwerk van vestigingen dat zich tot doel heeft gesteld om u meer grip op uw zaak te bezorgen. Het is onze ambitie om u te laten juichen over uw eigen cijfers.
Naast het voeren van uw administratie, het tijdig doen van belastingaangiften, salarisadministratie en het opstellen van uw jaarrekening bent u bij administratiekantoor Finovion aan het juiste adres als u meer inzicht wenst in uw administratie. Dit realiseren wij door uw administratie minimaal maandelijks bij te werken, door u toegang te verlenen tot uw eigen administratie via internet en door op regelmatige basis met u de cijfers door te nemen en acties uit te zetten naar de toekomst. Bij de uitvoering van onze werkzaamheden mag u van ons een actieve benadering verwachten.
Bekkers Adviesbureau richt zich op de begeleiding en ondersteuning van de MKB-ondernemer. Te beginnen met de administratieve en fiscale organisatie. En vanuit deze invalshoek alle andere uitdagingen die een MKB-ondernemer op z'n pad tegenkomt.
Hierbij zijn we graag de sparringpartner voor onze klanten. En bieden we pro-actief passende oplossingen voor de meest uiteenlopende organisatie-vraagstukken.
We maken enthousiast gebruik van de mogelijkheden die het internet biedt. Dat doen we met de online concepten MijnAdministratieGeregeld en MijnBoekhoudingOnline. Maar we vergeten daarbij niet dat het uiteindelijk gaat om persoonlijke adviezen en daadwerkelijke ondersteuning.
Met hart voor uw zaak!
www.bekkersadvies.nl
www.mijnadministratiegeregeld.nl
www.mijnboekhoudingonline.nl
Fullservice administratiekantoor in Oijen voor ondernemers in de regio Oss, Bernheze, Landerd en gemeente Maas en Waal.
Vadebra Admninistraties biedt ondernemingen in het MKB een passende oplossing voor hun administratieve behoeften. Dat betekent dat u zich volledig kunt richten op uw ondernemingsactiviteiten, terwijl u weet dat uw administratie in goede handen is. Wij voeren uw administratie, verzorgen uw belastingaangiften, stellen de jaarrekening samen en verzorgen de loonadministratie van uw onderneming.
Wij staan voor een persoonlijke, duidelijke en zorgvuldige dienstverlening, met een heldere blik en verstand van zaken. Dit alles tegen een betaalbare prijs en altijd een vaste contactpersoon.
Wij hanteren vaste prijsafspraken, zodat u achteraf niet voor verrassingen komt te staan.
Het vertrouwde adres voor het verzorgen van een breed scala aan administratieve diensten.
Van boekhouding tot salarisadministratie, van belastingadvies tot bemiddeling.
Of u starter bent of een doorgewinterd ondernemer, gedegen kennis van zaken en ondersteuning zorgen ervoor dat u kunt doen waar u goed in bent.
Door direct contact, inzichtelijke werkwijzen en helderheid vooraf, komt u bij ons nooit voor verrassingen te staan.
geheel vrijblijvend de eerste afspraak bij u op lokatie
eens per maand of per kwartaal halen wij uw administratie op
wij verwerken uw gegevens en verzorgen BTW-aangifte en eventueel de aangifte loonbelasting
u krijgt uw administratie terug inclusief een verslag van de werkzaamheden
eens per jaar wordt de aangifte inkomstenbelasting verzorgd.
Persoonlijk in aandacht en werken met korte communicatielijnen is wat ons typeert. Niet U, niet JIJ, maar WIJ maken samen jouw NAAM waar. Jij je core business, wij DE 'collega' op organisatorisch en financieel gebied.
NAAM financiën kent haar oorsprong als ondersteunende dienst van het LAKA Huis en kent (dus) de rol van pragmatisch specialist.
100% onderdeel van LAKA Huis:
het (t)huis van vijf spelers die ijzersterke oplossingen voor organisatie- en huisvestingvraagstukken leveren.
NAAM financiën bestaat uit een ervaren kernteam, aangevuld met een flexibele schil aan 'in te vliegen' expertise vanuit diverse partners. We zijn positief kritisch, scherp op inhoud en ondernemend.
Wij zijn erkend lid van de Nederlandse Orde van Administratie en Belastingdeskundigen (NOAB).
Volkerink & Partners, Administratie en Belasting advieskantoor is een jong en dynamisch kantoor. Door onze persoonlijke no-nonsense aanpak, willen wij ons niet alleen concentreren op uw financiele huishouding, maar ook met u als ondernemer meedenken over uw bedrijf.
Door onze jarenlange ervaring als zelfstandig ondernemer, zijn wij in staat samen met u kansen en bedreigingen te herkennen en hierop in te spelen. Samen met u vooruit kijken hoe u uw onderneming kunt laten groeien. Zijn hiervoor investeringen nodig? Op welke wijze kunt u deze investeringen uitvoeren? Welke rapportages zijn er nodig?
Maar ook in moeilijke tijden denken wij met u mee. Zijn er besparingen nodig en waar kunnen deze plaatsvinden? Zijn er acties nodig die ervoor zorgen dat uw onderneming gezond blijft?
Administratiekantoor Haulerwijk wordt gerund door Geert Meulenbelt. Ik heb bijna 30 jaar ervaring met financiële administraties en belastingen. Ik heb gewerkt als controller in het bedrijfsleven in diverse branches, waaronder het bankwezen en een productiebedrijf, en ken als geen ander de kwesties die ondernemers bij hun administraties en hun belastingaangiften tegenkomen. Mijn passie is een goed verzorgde en up-to-date administratie bijhouden voor ondernemers, zodat zij hun tijd en energie kunnen geven aan dat waar ze goed in zijn: in ondernemen!
CijferMeester Haulerwijk is een vakbekwaam administratiekantoor dat zich richt op de bedrijven in Haulerwijk en omgeving. Ondernemers zoals Starters, ZZPers, éénmanszaken, VOFs, en BVs, maar ook particulieren kunnen bij mij terecht.
Bij onze vestiging in Amstenrade kunt u terecht voor:
- verzorgen/begeleiding financiële administraties
- al uw fiscale aangiftes en adviezen
- verzorgen loonadministratie
- controleren en samenstellen van jaarrekeningen
- bedrijfseconomische en juridische adviezen
- begeleiding bij boekenonderzoeken fiscus
en fiscale geschillen
Als accountantsorganisatie bieden wij u kwaliteit en deskundigheid, maar vooral AANDACHT en ADVIES, voor een betaalbare prijs.
Wij begeleiden uw optimaal met AANDACHT en ADVIES voor uw bedrijfsvoering middels opname van een pakket voor adviesuren accountant/ fiscalist voor fiscale, bedrijfseconomische en juridische zaken.
Informeer vrijblijvend naar onze basispaketten voor starters, eenmanszaken, zzp'ers, kleine BV's en Holding BV's.
Pear Administratie houdt zich bezig met het verwerken van de administratie in de ruimste zin van het woord. Pear kan voor u als zelfstandige uw gehele administratie doen, maar kan tevens worden ingezet bij bedrijven die door langdurige ziekte of zwangerschapsverlof een tijdelijke ondersteuning nodig hebben. Maar dan bij u op kantoor en voor een voordelig tarief !!
De 2 vennoten van Pear hebben gezamelijk meer dan 40 jaar ervaring in boekhouding en administratie, inclusief salarisadministratie, jaarrekening en diverse aangiftes.
Pear Administratie is opgericht per 1 april 2011 met als insteek de tarieven op een betaalbaar peil te houden voor de ondernemer, waarbij de aandacht voor de klant en de kwaliteit van de werkzaamheden boven aan de lijst van doelsstellingen staat !
Betrokken, Eerlijk en Efficiënt;
dat zijn de kernwaarden van Online Accountants MKB.
Om deze reden heb ik mij aangesloten als zelfstandig partner. Ondernemers zitten namelijk niet meer te wachten op accountants die achteraf pas de cijfers bespreken. Wij zorgen dat ondernemers altijd geïnformeerd zijn en wij geven adviezen die de onderneming doen groeien.
Ondernemers kiezen zelf welke werkzaamheden intern in het bedrijf worden gedaan en welke uitbesteed worden. Daar spreken wij vooraf vaste prijzen voor af. Dat kunnen we doen door efficiënt, dus met behulp van internet, te werken. Samen met mijn collega partners begeleiden wij ondernemers door het hele land. Heb je interesse in een vrijblijvend gesprek?
Bel mij dan op 036 8200256 of mail mij op marianne.remie@oamkb.nl
Voor de STARTENDE én de GEVESTIGDE ONDERNEMER:
Ook voor accountants- en administratiekantoren.
Generale advisering op het gebied van inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, omzetbelasting, loonbelasting en dergelijke;
Fiscale en juridische begeleiding/advisering bij onder andere oprichting van vennootschappen, aandelenoverdrachten, herstructureringen, fusies;
Fiscale advisering bij internationale structuren, emigratie;
Uitvoering van (fiscale) due diligence onderzoeken en scans;
Samenstellen en controleren van aangiften, alsmede het achterhalen van belastingbesparende tips en adviezen uit de aangiften;
Het aangaan en onderhouden van contacten met cliënten/relaties en diverse instanties, zoals de Belastingdienst, banken en buitenlandse instanties.
Wij zijn een veelzijdig accountantskantoor met cliënten door heel Nederland.
Er werken 11 medewerkers, waarvan drie accountants, een fiscalist en een salarisadministrateur.
Onze cliënten variëren van particulieren en ZZP-ers tot ondernemingen met 40-50 medewerkers. Wij zijn deze cliënten voornamelijk van dienst met:
- Samenstellen van jaarrekeningen;
- Aangifte inkomstenbelasting;
- Aangifte vennootschapsbelasting;
- Salarisadministratie en aangifte loonheffingen;
- Controleopdrachten;
- Advisering op het gebied van bedrijfsovernames, herstructurering, reorganisaties enzovoort.
Ons kantoor beschikt over een vergunning van de AFM daarnaast zijn wij aangesloten bij de NOVAA.
Door onze automatisering is het mogelijk om cliënten op afstand te bedienen.
De voordelen van het kleinschalige accountantskantoor en de voordelen van de grotere accountantsorganisatie. Dat is wat Van der Wilk Accountancy haar klanten wil bieden!
Bij Van der Wilk Accountancy is er ruimte voor persoonlijke aandacht voor de klanten en wordt er een vriendelijke prijsstelling gehanteerd zonder dat dit ten koste gaat van de te leveren kwaliteitAandacht voor de ondernemer.
Peter staat ook regelmatig met de ondernemer stil bij de gevolgen van bijvoorbeeld arbeidsongeschiktheid, overlijden, echtscheiding of het bereiken van de 65-jarige leeftijd. Op deze manier worden vervelende verrassingen voorkomen en ligt de ondernemer altijd op de juiste koers.
Bent u geïnteresseerd, neem dan contact op met Peter van der Wilk voor een oriënterend gesprek.