Accountant nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
Boekhouder voor de kleine ondernemer. Alles-in-1 pakketten tegen vaste prijzen. Kleinschalig kantoor met persoonlijke aanpak.
Waarom confidon?
U levert uw documenten aan en wij doen de rest.
Kleinschalig, betrokken administratiekantoor, gericht op kleine ondernemers.
We letten scherp op fiscale en andere mogelijkheden voor u. Alert en erg betrokken.
Uw belastingaangiften worden zorgvuldig geoptimaliseerd. U betaalt dus niet meer belasting dan nodig.
Volledig online dienstverlening is mogelijk maar dan wel altijd dezelfde vaste contactpersoon.
Al sinds 2000 verzorgen wij administraties en belastingaangiften voor ondernemers.
Vaste Alles-in-1 prijzen, dus u wordt niet meer verrast door de facturen van uw boekhouder.
1% korting voor elk jaar dat u klant bent.
Volkerink & Partners is een kantoor dat haar klanten een totaal oplossing wil bieden met betrekking tot het voeren van de administratie. Dit doen wij tegen een vast maandelijks abonnement. Wij gaan verder dan uitsluitend boekhouden. Bij het voeren van uw administratie leggen wij de nadruk op het inzichtelijk maken van uw cijfers, zodat u op ieder moment weet waar u staat.
Wij kunnen voor u de volgende diensten verzorgen:
- Voeren van de boekhouding;
- Voeren van de salarisadministratie;
- Verzorgen van belastingaangiften;
- Opstellen van de jaarrekening;
- Verschaffen van managementinformatie, o.a. via internet;
- Internetboekhouden;
- Financiële en fiscale advisering;
- Detachering van financiële professionals;
- Overige ondersteunende diensten.
Financieel-administratief expert in financieel management, belastingen, administratieve organisatie, ERP implementaties en accounting. Brede ervaring in uiteenlopende branches zoals zakelijke dienstverlening, ICT, bouwnijverheid en horeca. Continue voor opdrachtgevers bezig om op uiteenlopende manieren zowel resultaat als continuïteit te verbeteren.
Christiaan van Wettens Specialties:
Klankbord voor ondernemers, Prognose/begroting opstellen, Belasting besparen, Kasstroom verbeteren, Sneller rapporteren, Jaarrekening samenstellen, Belastingaangiften verzorgen, Administratieve Organisatie inrichten, Resultaat verbeteren, Financiën structureren, Automatisering optimaliseren, Administratie reorganiseren, Administratieve 'ruis' wegnemen, Bedrijfsgroei mogelijk maken
Online Accountants MKB begeleidt MKB-bedrijven, ZZP-ers en starters op heel eigen en innovatieve wijze. Wij voeren een groot deel van de werkzaamheden online uit. We werken niet alleen vóór jou, maar vooral mét jou. Zo besparen we samen kosten en geven we je real time inzicht in je cijfers en bedrijfsvoering tegen een vast maandtarief. We kijken voortdurend naar verbetering van je processen, zodat die je minder tijd, geld en moeite kosten. Een online accountant is je financieel adviseur online, met wie je snel belt, mailt of chat als je een vraag hebt en met wie je ook regelmatig live zaken bespreekt. Slim online, transparant, efficiënt, in jouw voordeel: online accountancy is de nieuwe stijl. Ook jouw stijl? www.onlineaccountantsmkb.nl Werkplezier voor ondernemers!
Pro Administraties is kleinschalig en persoonlijk, betrokken en deskundig.
We werken met vaste prijsafspraken, waardoor torenhoge nota's tot het verleden behoren. Op verzoek komen we bij de klant op locatie of thuis. Geen 9 tot 4 mentaliteit.
Begeleiding van starters en ervaren ondernemers is voor ons de gewoonste zaak van de wereld.
Uiteraard zijn wij er ook voor particulieren.
Met ons bespaart u tijd en geld!
Administraties
- financiële administraties
- jaarrekeningen
- loonadministraties
Belastingzaken
- inkomstenbelasting en toeslagen
- omzetbelasting
- loonbelasting
- vennootschapsbelasting
Consultancy
- opstellen contracten en voorwaarden
- opstellen ondernemingsplan
- startersbegeleiding
- automatiseringsbegeleiding
Wiegers + Partners is een administratiekantoor voor het MKB. We verzorgen zowel de financiële administratie als de salaris administratie. Onze klanten zitten voornamelijk in de zakelijke dienstverlening en hebben tussen de 5 en 50 werknemers. Onze klanten concentreren zich liever op hun eigen business en niet op de administratie. Daarnaast zijn we gespecialiseerd in de financiële administratie van persoonlijke BV's, om dezelfde reden. Wiegers + Partners is anders dan het traditionele administratie kantoor. We werken met een fixed fee op basis van het aantal mutaties. We werken volledig online. Onze klanten hebben 24/7 inzicht in hun administratie en hebben altijd toegang tot hun documenten. Zo blijft W+P flexibel en kunnen we onze klanten optimaal van dienst zijn.
Innovatief en professioneel MKB accountants- en advieskantoor.
Van eenmanszaak tot BV, van starter tot ervaren ondernemer. Onze kennisgebieden zijn accountancy, advies, fiscaal en administratie.
Wij helpen u graag bij het (verder) professionaliseren van uw bedrijf. Door het accent van tijdrovende administratieve verplichtingen te verleggen naar datgene wat u het liefst doet, ondernemen, creëren we samen tijd en ruimte om te sparren over uw ambities en vraagstukken.
Met de cijfers als vertrekpunt bespreken wij graag al uw ondernemingsissues.
Innovatief, adviserend, professioneel, betrokken, deskundig en eerlijk vind ik belangrijke aspecten voor een goede samenwerking op basis van wederzijds vertrouwen. De basis voor succes ligt namelijk in vertrouwen.
Konings & Meeuwissen Accountants en Belastingadviseurs is een accountants- en advieskantoor dat zich onderscheidt door de grote betrokkenheid bij haar cliënten. Kenmerkend hiervoor is de persoonlijke benadering. De samenwerking met de ondernemer is een belangrijk element hierin.
De ondernemer mag van Konings & Meeuwissen een professionele en deskundige aanpak verwachten. Met haar 75 medewerkers wordt een brede en gespecialiseerde dienstverlening aangeboden. Met acht vestigingen in de regio Nijmegen is Konings & Meeuwissen dichtbij de ondernemer te vinden. In heldere en duidelijke taal en in korte lijnen is de dienstverlening voor de ondernemer bereikbaar
Ook voor partijen buiten de regio Nijmegen heeft Konings & Meeuwissen pasklare oplossingen.
Ik bied mezelf aan als particulier om u te helpen met uw financiële administratie. Ik werk in de avonduren en in het weekend. Ma t/m Vr overdag werk ik als administrateur voor mijn werkgever. Ik heb ruim 12 jaar ervaring in de financiële sector.
Mijn diensten voor u:
- Crediteurenadministratie
- Debiteurenadministratie
- Kas, bank en giro boekingen
- Maandelijks en/of kwartaal rapportage
- Jaarrekening
- BTW aangiften
- Advies en ondersteuning bij diverse administratieve werkzaamheden
- Brieven schrijven (zakelijk)
Omdat ik als particulier werk hanteer ik erg lage prijzen voor mijn werk. Dit is uiteraard bespreekbaar. Voor meer informatie of een afspraak kunt u mij gerust mailen.
Mail adres: tezerdi.finans@gmail.com
Tezerdi
Administrateur
Over Alfa:
Financiële dienstverlening is een speelveld dat continu verandert. Daarom vindt u bij Alfa meer dan 800 specialisten, verdeeld over 30 kantoren door geheel Nederland. Alfa is gespecialiseerd in het midden- en kleinbedrijf en de agrarische sector. Iedere medewerker heeft veel kennis en ervaring op het gebied van accountancy, belastingen, salaris en personeel, subsidies, bedrijfsadvisering, financiële dienstverlening en alles wat daarmee verband houdt.
Wat kunnen we voor u doen:
Alfa biedt u een scala aan diensten, zoals de controle van uw jaarrekening, de financiële administratie, fiscaal-juridische zaken, subsidies en adviezen over Salaris en personeel. Welke vraag u ook heeft, u kunt altijd rekenen op (financieel) advies op topniveau.
Van Lienden & Kooistra is een middelgrote organisatie met twee vestigingen. Een in Barneveld en één in Rhenen.Ontdek op onze website waarom steeds meer ondernemers voor Van Lienden & Kooistra Accountants - Belastingadviseurs kiezen. Niks dikke rapporten, niks complexe overzichten, niks eindeloze grafieken. U wilt gewoon praten met iemand die uw cijfers begrijpt en die een helder advies geeft. Gevraagd of ongevraagd.
Van Lienden & Kooistra is aangesloten bij de NOvAA en de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs.
Wij bedienen het volledige MKB in al haar facetten. Bijzondere kennis aanwezig op het gebied van inkeren (zie www.inkeren.nl), stamrecht BV's (zie www.uwstamrechtbv.nl), innovatie (zie www.mkbinnovatie.nl) en ondernemings-financiering.
Over Alfa
Financiële dienstverlening is een speelveld dat continu verandert. Daarom vindt u bij Alfa meer dan 800 specialisten, verdeeld over 30 kantoren door geheel Nederland. Alfa is gespecialiseerd in het midden- en kleinbedrijf en de agrarische sector. Iedere medewerker heeft veel kennis en ervaring op het gebied van accountancy, belastingen, salaris en personeel, subsidies, bedrijfsadvisering, financiële dienstverlening en alles wat daarmee verband houdt.
Wat kunnen we voor u doen?
Alfa biedt u een scala aan diensten, zoals de controle van uw jaarrekening, de financiële administratie, fiscaal-juridische zaken, subsidies en adviezen over Salaris en personeel. Welke vraag u ook heeft, u kunt altijd rekenen op (financieel) advies op topniveau.
Liendenbergh biedt haar financiële diensten aan, zowel aan particulieren als ondernemers. Daarnaast biedt Liendenbergh een complete oplossing om zorgeloos te kunnen ondernemen, zodat u zich kunt richten op uw bedrijfsactiviteiten. Het kantoor is ervaren, professioneel en kleinschalig van opzet.
Missie en visie
De missie van Liendenbergh is het zijn van een middelgroot en zelfstandig financieel dienstverlener. Hierbij ligt de focus op kwalitatief hoogwaardige dienstverlening aan particulieren, ZZP-ers en het MKB. De visie kan worden omschreven als: Het streven naar lange termijn relaties, waarbij betrouwbaarheid en hoogwaardige dienstverlening van groot belang zijn.
Ondernemen doet geen enkele ondernemer meer alleen. Daar is de fiscale wet en regelgeving te veelomvattend voor geworden. De administratie, de jaarrekening, personeelsbeleid, belastingen, ingewikkelde regelgeving, bedrijfsopvolging enz.: daar heeft u deskundige hulp bij nodig.
Om u als ondernemer te kunnen blijven richten op die zaken waar u goed in bent en waar u ondernemer voor bent geworden, heeft u hulp van professionals nodig, die ook als uw klankbord kunnen optreden. Zij kunnen bijv. diverse administratieve en fiscale zaken uit uw handen nemen, uw ideeën toetsen en zorgen voor een objectieve blik van buitenaf.
Timmermans Fiscale en Administratieve Dienstverlening kan en wil u hierbij optimaal van dienst zijn en derhalve de ideale partner zijn.
Persoonlijke aandacht, één contactpersoon voor uw zaken, contact ook buiten kantooruren, tijdig uw financiële informatie ontvangen zodat u snel in staat bent om beslissingen te nemen.
Afhankelijk van uw wensen kunnen wij de financiële administratie geheel of gedeeltelijk verzorgen, de salarisadministratie verwerken en de diverse belastingaangiftes zoals omzet-, loon-, inkomsten- en vennootschapsbelasting indienen. Tijdig wordt met u overlegd over de financiële gang van zaken en fiscale mogelijkheden.
U kunt zich richten op uw hoofdtaak: ondernemen en besturen!
De kleinschalige omvang van ons kantoor realiseert deze zaken waarbij goede kwaliteit tegen een scherp tarief voorop staat. Wij richten ons specifiek op het MKB en non-profit organisaties.
Finanza is een accountantskantoor gevestigd in de provincie Groningen. Organisaties binnen het MKB kunnen bij Finanza terecht voor onder meer administratieve dienstverlening, belastingaangiften, accountancy, financiële en fiscale advisering, de permanente controller of interim management.
Bij de uitvoering van onze werkzaamheden leggen wij de nadruk op het persoonlijke contact en het in begrijpelijke taal uitleggen van de cijfers. U krijgt een vast aanspreekpunt die uw sector uitstekend kent en aan wie u onbeperkt telefonische vragen kunt stellen. Finanza heeft de financiële en fiscale kennis in huis die doorgaans alleen aanwezig is bij het grote accountantskantoor. Wij hanteren een transparante prijsstelling door te werken tegen vaste abonnementen.
Saalmink Administratie & Advies verleent administratieve en fiscale diensten aan het midden- en kleinbedrijf (mkb) en particulieren. Onze dienstverlening wordt gekenmerkt door een gunstige prijs-kwaliteitverhouding waarbij persoonlijke aandacht voorop staat.
Om de kwaliteit van onze dienstverlening te waarborgen zijn wij aangesloten bij het Register Belastingadviseurs, de grootste fiscale beroepsvereniging van Nederland.
Neemt u gerust contact met ons op indien u vragen heeft of een afspraak wilt maken. Een kennismakingsgesprek is gratis en geheel vrijblijvend. Desgewenst kunt u ook buiten kantooruren een afspraak maken.
Wij hopen u van dienst te mogen zijn.
Met vriendelijke groet,
W.A. (Bert) Saalmink CB
gecertificeerd belastingadviseur
Bent u opzoek naar een betrouwbare en ervaren administrateur / belastingadviseur?
Dan bent u bij KUBUS aan het juiste adres! Wij hebben meer dan 25 jaar ervaring in het MKB als financieel specialist / belastingadviseur. Administratiekantoor KUBUS Made werkt snel en efficiënt. Wij verzorgen uw administratie, uw jaarrekeningen en belastingaangiftes. Meestal kunnen wij 25% besparen op uw huidige accountantskosten.
Ook op andere gebieden kan KUBUS u van dienst zijn, zoals bij een financierings- of ondernemingsplan, kostenbeheersing, bedrijfsopvolging, personeel & organisatie, marketing, reclame & promotie en automatisering.
KUBUS Made is laagdrempelig en denkt met u mee.
Eerlijkheid, openheid en betrouwbaarheid staan bij mij voorop.
'Hans Wassing Finance' is een jong en laagdrempelig administratiekantoor waar persoonlijke benadering vanzelfsprekend is.
Of het nu gaat om een fiscale jaarrekening of het voeren van de gehele administratie, bij ons bent u aan het goede adres.
'Hans Wassing Finance' streeft naar een optimale communicatie met de klanten.
Ook zonder afspraak bent u bij ons van harte welkom.
Wij boeken en verwerken niet alleen het cijfermateriaal, maar gebruiken dit ook in
een regelmatig overleg met onze klanten. Wij laten cijfers spreken en daar doen de
klanten hun voordeel mee.
Voor onze klanten doen wij o.a. de salarisadministraties, de jaarrekeningen en de
fiscale aangiften.
Wij gaan voor duidelijkheid en transparantie, in uw en ons belang.
Earfra is een belastingadvies- en administratie kantoor. Wij verzorgen de administratie, verschillende belastingaangiftes en belastingadviezen voor particulieren en ondernemers. Earfra is in 2014 ruim 20 jaar actief.
In ons bestand hebben we hoveniers, kapsalon, klus- en bouwbedrijven, advocatenkantoor enz.. Wij komen indien u dat wenst op locatie met u doornemen hoe wij voor u van dienst kunnen zijn.
Earfra wordt geleid door mevrouw mr. I. Bake, fiscaal jurist gestudeerd aan de RU Leiden.
Daarnaast is ze parttime werkzaam geweest, als docente economie en recht, aan de Havo, en Atheneum. Ze heeft workshops ontworpen en begeleid voor (startende) ondernemers.
Voor meer informatie kunt u bellen 015-2122250 of kijk op onze website
www.earfra.nl
Hoezo veel geld kwijt voor een boekhouder? Vandaar de dag is besparen en bezuinigen essentieel. Wilt u hoge kwaliteit, tegen een lage prijs? Kijk dan verder...
Amana staat voor persoonlijke benadering en een efficiënte werkwijze waarbij transparantie en communicatie het fundament vormen voor onze relatie met u. Wij realiseren ons dat ondernemingen hedendaags te maken hebben met administratieve lasten en lastige regelgeving.
Wij van Amana kunnen u de financiële en fiscale lastenverzwaring uit handen nemen. Wij hebben de benodigde kennis om de financiële administratie, loonadministratie en fiscaliteiten waarmee u en uw onderneming te maken hebben te verzorgen.
Neem een kijkje op www.amanaservices.nl en/of neem vrijblijvend contact met ons op.
Onze klantenportefeuille is divers. Wij bedienen zowel maatschappelijke organisaties, als organisaties in het (semi)commerciële speelveld. Daarbij leveren wij een groot scala aan diensten op de gebieden:
administratie, jaarrekening en belastingen;
Backoffice ondersteuning (secretarieel en administratief);
Coaching MKB-ondernemers;
Organisatieadvies en interim management;
Op dit moment verzorgen wij onder andere voor een aantal ZZP-ers de financiele administratie, hun BTW aangiften en IB aangiften (inclusief jaarrekeningen). Daarnaast verlenen wij diensten aan diverse woningcorporaties op het gebied van financiën en interne controle.
BAAS Management is aangesloten bij de Nederlandse Orde voor Administratie- en Belastingdeskundigen (NOAB).
Belastingadvies Groningen is uw aanspreekpunt voor alle belastingzaken. Wilt u zeker zijn dat uw belastingaangifte of boekhouding goed verzorgt wordt? Dan ben u voor uw belastingaangifte bij ons aan het juiste adres. Wij helpen honderden ondernemers en particulieren met fiscale vraagstukken per jaar. Wilt u uw salarisadministratie uitbesteden? Ook dan kunnen wij u helpen! Daarnaast kunnen wij ondernemers als administratiekantoor in Groningen bijstaan. Zo houdt u goed overzicht op welke zaken er spelen in de onderneming én kunt u uw documenten altijd terugvinden. Wij onderscheiden ons met een betrokken houding en adviseren onze klanten accuraat. Wilt u ervaren waarom honderden nieuwe klanten bij ons aansluiten elk jaar? Neem dan contact op!
L&W Accountant & Administratie B.V. bestaat reeds 7 jaar. In de afgelopen zeven jaar hebben wij gewerkt aan het opzetten van een professionele organisatie welke aan de daaraan gestelde kwaliteitseisen door de beroepsorganisatie NOvAA, voldoet. De NOvAA is de Nederlandse Orde van Accountant en Administratieconsulenten. Dit houdt onder andere in dat er gewerkt dient te worden volgens een kantoorhandboek, dat periodiek getoetst wordt door externe deskundigen. In het kantoorhandboek zijn zaken geregeld met betrekking tot de continuïteit van de organisatie, opleidingsniveau van de medewerkers, integriteit van de medewerkers en het algehele kwaliteitsbeleid. Nu na zeven jaar staat er een gedegen organisatie met een diversiteit aan klanten.
is een kleinschalig kantoor. Daardoor zijn wij flexibel en in staat om tegen scherpe tarieven in te spelen op de steeds sneller veranderende wensen van onze cliënten. De huidige economische tijd vraagt om meer aandacht van de financieel / fiscaal adviseur voor zijn cliënten.
Onze kracht ligt in het vinden van creatieve oplossingen voor soms complexe problemen. Denk hierbij aan het vinden van financiering, ontvlechten van organisatiestructuren, regelingen treffen met de belastingdienst, etc.
Uiteraard bent u bij ons ook op het juiste adres voor de meer reguliere dienstverlening zoals het voeren van de administratie, het samenstellen van jaarrekeningen, het opstellen van fiscale aangiften en het voeren van de salarisadministratie.