Accountant nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
Onze motivatie is om zeer goede contacten op te bouwen met onze cliënten waardoor we in staat zijn de juiste diensten/producten te leveren die passen bij onze cliënten voor een betaalbare prijs.
Onze diensten/producten bestaan uit het opmaken van de jaarrekening, aangiften (inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, btw en loonheffing), boekhouding, het geven van pro-actief advies op fiscaal, administratief en economisch gebied en het voeren van de loonadministratie.
Huub van den Akker is reeds 28 jaar actief in de financiële sector. Hij was werkzaam voor de accountantskantoren PwC en Ernst & Young en voor verschillende multinationals. Omdat Bavico geen externe ruimtes huurt, zijn de honoraria in de verhouding tot de prestatie laag.
Het voeren van een administratie en het uit handen geven van dit zeer belangrijke deel van uw onderneming is een uiterst vertrouwelijke zaak. Toch is het belangrijk de boekhouding / administratie binnen uw onderneming door specialisten te laten uitvoeren, begeleiden en/of te controleren. Visee Finance biedt uw onderneming:
Het verwerken van uw administratie / boekhouding.
Aangifte inkomstenbelasting IB.
Aangifte vennootschapsbelasting VPB.
Aangifte BTW & LB
Check up huidige administratie en belasting faciliteiten.
Advies.
Samenstellen van management-rapportages.
Samenstellen van de jaarrekening.
Opstellen bezwaar- en beroepschriften.
ZZP eenmanszaak VOF BV Ltd Stichting Vereniging
Stamrecht BV
Je volledige administratie laten verzorgen vanaf € 49/maand!
FinanceOffice richt zich op de administratieve en fiscale ondersteuning van eenmanszaken, zzp'ers en bv's.
Wij bieden een breed scala aan diensten, waaronder het voeren van administraties, het samenstellen van jaarrekeningen, belastingaangiften en het geven van praktische (fiscale) adviezen.
Tevens bieden wij diensten aan particulieren zoals het opstellen van de aangifte inkomstenbelasting.
Ons team bestaat uit gekwalificeerde professionals met een achtergrond als accountant, controller en/of boekhouder. Door deze verschillende
disciplines zijn wij in staat om klanten uit diverse branches op verschillende vlakken goed van dienst te zijn.
Becon: 661314
Wij doen het echter net iets anders!
Uit ervaring weten wij dat veel zzp'ers, eenmanszaken en VOF's geen behoefte hebben aan een dure accountant of een groot en/of onpersoonlijk administratiekantoor. Een online administratie is de toekomst, maar zonder persoonlijke aandacht en advies vinden veel ondernemers dit ook geen optie. Dan bent u bij ons aan het juiste adres. Het "Controle-Inzicht" concept van Administratiekantoor Aart Hoeven is een slimme en betaalbare manier om uw boekhouding, administratie en belastingen te regelen. Of u nu starter bent of al jaren een bedrijf heeft, met ons concept haalt u een stukje persoonlijke aandacht en betrokkenheid in huis die verder gaat dan alleen het verzorgen van de boekhouding en jaarcijfers.
Finovion is een administratiekantoor met een landelijk dekkend netwerk van vestigingen dat zich tot doel heeft gesteld om u meer grip op uw zaak te bezorgen.
Naast het voeren van uw administratie, het tijdig doen van belastingaangiften, salarisadministratie en het opstellen van uw jaarrekening bent u bij administratiekantoor Finovion aan het juiste adres als u meer inzicht wenst in uw administratie. Dit realiseren wij door uw administratie minimaal maandelijks bij te werken, door u toegang te verlenen tot uw eigen administratie via internet en door op regelmatige basis met u de cijfers door te nemen en acties uit te zetten naar de toekomst. Bij de uitvoering van onze werkzaamheden mag u van ons een actieve benadering verwachten.
Wij zijn een allround administratiekantoor voor de kleinere ondernemingen en particulieren. Behalve het (gedeeltelijk) verzorgen van uw administratie verzorgen wij ook de aangifte voor omzetbelasting en inkomstenbelasting. Uiteraard kunnen wij ook uw salarisadministratie en aangifte Vennootschapsbelasting voor u verzorgen (dit besteden wij uit, maar blijven aanspreekpunt).
Voor het op orde brengen van uw administratie (bijvoorbeeld bij particulieren of schuldhulpbemiddeling) kunnen wij u ook van dienst zijn.
English:
We are an allround bookkeeping office voor smaller entities and individuals. We can help you with your administration and of course we support tax-declarations.
If you need help please reach out to us.
@dmi Center staat centraal voor de belangenbehartiging van de klant!
Wij zijn u van dienst om het administratief proces zo efficiënt mogelijk uit te voeren en u te voorzien van heldere rapportages!
"de juiste Balans voor zaken"
Naast uw boekhouding kunnen wij ook de fiscale aangiftes verzorgen zodat u optimaal gebruik kunt maken van diverse fiscale aftrekposten.
Iedere onderneming is anders!
Wij geloven in een persoonlijke aanpak en open communicatie en zullen vanuit onze expertise een goed onderbouwd advies uitbrengen!
Wij zorgen ervoor dat uw financiële administratie en fiscale verantwoording up to date is zodat u zich kunt richten op uw Core Business !
Van der Burg & Beelen Bedrijfs- en Belastingadviseurs is een onderneming gevestigd in Katwijk bestaande uit 10 professionals.
De werkzaamheden die wij voor onze cliënten uitvoeren betreffen het voeren van financiële- en salarisadministratie, opstellen van tussentijdse cijfers en jaarrekeningen, verzorgen van alle soorten belastingaangiften.
Daarnaast is onze onderneming onder andere actief in de advisering over bedrijfsvoering, rechtsvormen, belastingadvisering, P&O, investeringsplannen, bedrijfsovernames, bedrijfswaarderingen, begeleiding startende ondernemers, financieringsaanvragen, tijdelijke aanvulling van uw administratieve afdeling.
Onze onderneming kent korte communicatielijnen, is informeel en laagdrempelig.
Wansink & Partner
Welkom bij Wansink & Partner
Wansink & Partner is een jong en kleurrijk administratie- en belastingadvieskantoor met vestigingen in Almelo, Groningen en Hardenberg. Van & voor iedereen!
Typerend voor Wansink & Partner:
Degelijk, daadkrachtig & jong van geest
Betrokken, betrouwbaar & een tikje rebels
Voorstander van face-to-face contact & digital-minded
Een kleinschalig kantoor & een breed scala aan diensten
Hoogopgeleide, ervaren medewerkers & een sterk netwerk
Oog voor de cijfers & aandacht voor uw totale onderneming
Wansink & Partner ervaren? Ontdek onze website of neem direct contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek. De koffie (of thee/frisdrank) staat klaar!
Op zoek naar een accountant?
Je vindt je boekhouding vast niet leuk. Wij vinden van wel.
On line boekhouder.
Je data kan eenvoudig worden aangeleverd en de adviseur van OAMKB zorgt voor de rest.
Belastingaangifte,
Je btw-aangifte en je belastingaangiften worden door OAMKB verzorgd, zodat de kans op naheffingsaanslagen kleiner wordt en fiscale kansen maximaal worden benut.
En als je echt wit groeien, als je echt toe ben aan een volgende, nieuwe stap met je bedrijf, dan kom ik graag kijken. Ik voed je met ideeën, inspiratie, inzichten en kennis.Bij OAMKB krjg je een automatische administratie en mij als bedrjfsadviseur aan je zij.
Voor meer informatie kijk op Linkedin naar alfredvisscher of www.oamkb.nl
Administratiekantoor Rozema is een klein kantoor met 3 medewerkers gevestigd in Hoogezand-Sappemeer.
Wij verzorgen sinds 1997 de administraties van het midden ,kleinbedijf (eenmanszaken, VOFs en BVs), verenigingen en stichtingen.
Wij kunnen tegen een scherp tarief de boekhouding volledig
van schoenendoos tot jaarrekening verwerken. Wij werken met de boekhoudprogrammatuur van Snelstart ( www.snelstart.nl ) waardoor het ook mogelijk is dat u zelf een groot deel van de administratie inboekt, hierdoor kunnen uw kosten worden gereduceerd. Door de boekhouding aan ons uit handen te geven nemen wij u een hoop werk en zorgen uit handen.
Door onze persoonlijke aanpak kunnen wij zorgen voor een prettige samenwerking.
RADenC is een allround administratie en advieskantoor voor MKB en ZZP. Wij onderscheiden ons door een "no nonsense" mentaliteit en oplossingsgerichte aanpak. Ons kantoor hebben wij bewust "klein" gehouden omdat wij u op een persoonlijke wijze willen bedienen.
Door onze kennis en ervaring op het gebied van totale bedrijfsvoering kunnen wij u op veel vakgebieden van dienst zijn. Ons team van zelfstandige accountants, belastingadviseurs, juristen en consultants zetten wij graag in om uw business te ondersteunen. Bel gerust of kom eens langs of laat ons contact opnemen, wij zijn u graag van dienst!
Wij werken nationaal en kunnen u , door gebruik van moderne communicatie middelen, optimaal van dienst zijn.
MFL Accountants en Fiscalisten is een middelgroot kantoor, vanaf 1976 gevestigd te Ulvenhout, dat zich richt op het midden- en kleinbedrijf. Ons kantoor kenmerkt zich door een informeel klantencontact met korte lijnen, een open communicatie en een persoonlijke benadering van onze klanten.
Onze vakkundige medewerkers nemen u tal van werkzaamheden uit handen, zodat u met uw core-business bezig kunt zijn: het ondernemen. Zo stellen wij desgewenst uw jaarrekening samen, behandelen we uw belastingaangifte of begeleiden en verzorgen we uw financiële- en/of loonadministratie.
Daarnaast adviseren en begeleiden wij u graag bij fiscale en juridische vraagstukken zoals bijvoorbeeld de overname of herstructurering van uw onderneming.
KroeseWevers; Van Cijfers naar Visie.
KroeseWevers is een multidisciplinaire accountants- en (belasting)adviesorganisatie met zeven vestigingen (Emmen, Enschede, Almelo, Deventer, Raalte, Oldenzaal en Doetinchem) en rond de 300 medewerkers in het Oosten en Noord-Oosten van Nederland. KroeseWevers is aangesloten bij Nexia Nederland en Nexia International.
Het is de missie van KroeseWevers om de positie in de top van de accountants- en belastingadviesorganisatie verder te versterken met behoud van haar eigen cultuur. KroeseWevers verleent aan haar relaties hoogwaardige multidisciplinaire diensten met uitstekend opgeleide, gemotiveerde en betrokken medewerkers.
KroeseWevers; Toonaangevend, Onafhankelijk, Betrokken
ZZP-Hulp Loket richt zich op zzp’ers die hun zaken graag goed geregeld hebben. Sommige ondernemers denken dat het uitbesteden van de administratie aan een professioneel administratiekantoor duur is en zonde van het geld.
Het blijkt echter dat veel ondernemers door gebrek aan kennis van de belastingregels/boekhoudkundige kennis juist veel geld laten liggen en dat door onvolledige structurering van de administratie het boekhouden een onnodig complexe taak wordt.
Daarom kiest ZZP-Hulp loket om het beste van twee werelden te combineren.
Wij werken altijd op maat om zo het maximale rendement uit de onderneming te behalen.
Gebruiksvriendelijke software
Totaal pakket i.p.v. uurtarief
Advisering en begeleiding
Peters & van Sandijk, partner in administratie, fiscale dienstverlening en bedrijfs-advisering.
Ons doel is om met ons team van belastingadviseurs en administrateurs een positieve bijdrage te leveren aan het succes van kleine en middelgrote ondernemingen. Dit doen wij onder andere door onze klanten op proactieve wijze te voorzien van relevante informatie, een grondige kennis te vergaren van de klantspecifieke bedrijfsvoering en een persoonlijke betrokkenheid bij de ondernemer en het bedrijf.
Onze klanten zijn werkzaam in een grote variëteit van markten en verschillend in grootte, van horeca tot binnenvaart en van zzper tot BV met een groot aantal medewerkers. Ons bedrijf is gevestigd in Maasbracht, Midden-limburg.
Wij zijn een klein kantoor dat administraties verzorgt voor ondernemingen. Tevens verzorgen wij belastingadviezen voor kleine ondernemingen, MKB en particulieren. Bedrijven en particulieren kunnen bij ons terecht voor het ordenen van hun schoenendoos tot het online boeken van hun administraties. Wij ontnemen uw administratieve zorgen, zodat u zich weer kunt richten op de corebusiness, bij ons zijn klanten geen nummers!
Door de overzichtelijk organisatie, het efficiënt gebruiken van geautomatiseerde software en de lage overheadkosten kunnen wij tarieven aanbieden die lager zijn dan de meeste kantoren. Ook is er een mogelijkheid om zelf online te boeken in het boekhoudsysteem. Op die manier bepaalt u uw eigen tarief.
Mijn Accountant is een accountantskantoor gevestigd in Groningen.
Als ondernemer heeft u behoefte aan professionele en deskundige ondersteuning op administratief, financieel en fiscaal gebied.
Mijn Accountant geeft u de ondersteuning die u als ondernemer nodig heeft om het beste uit uw onderneming te halen. Wij geven u praktische adviezen en tips waar u als ondernemer wat aan heeft. Met ons haalt u daadkrachtige financiële adviseurs in huis met gedegen kennis van zaken die graag voor u klaar staan.
Bovenal staan wij met beide benen op de grond en hebben wij een nuchtere kijk op ondernemen. Onze werkwijze kenmerkt zich door een persoonlijke en betrokken benadering, waarbij wederzijds vertrouwen centraal staat.
Ons kantoor is sinds 1990 gevestigd in Balk aan de Van Swinderenstraat in een historisch pand gelegen aan de Luts.
Ons kantoor telt 5 medewerkers, waarvan 1 medewerker fiscaal- en civiel jurist is en een andere medewerker heeft een voltooide opleiding Accountant Administratieconsulent, echter niet meer ingeschreven bij NOvAA maar bij de OvRAN.
Onze kerntaken zijn het verzorgen van jaarrekeningen, salarisadministraties, alle voorkomende belastingaangiften voor zowel ondernemers als particulieren, het geven belastingadviezen, fiscaal juridisch en civiel juridische adviezen. Wij verzorgen ook de incasso van betalingsonwillige debiteuren van onze clienten.
U kunt altijd contact opnemen voor een vrijblijvende afspraak.
Bond Administratie | Advies verzorgt (salaris)administraties en belastingzaken voor honderden ondernemers in Volendam en ver daarbuiten. Daarbij geven wij proactief advies over financiële zaken zoals investeringen, financieringen, bedrijfsstructuren, opvolging, verzekeringen, financiële planning en andere zakelijke én persoonlijke vraagstukken.
In 1977 opgericht als een vooral betrokken boekhoudkantoor, anno 2020 een professionele sparringpartner en aanbieder van efficiënte (digitale) oplossingen voor administratieve processen. Bond ontzorgt, adviseert, begeleidt en bemiddelt. We denken mee en kijken vooruit vanuit ondernemersperspectief. Nog altijd onafhankelijk en met een hart voor uw zaak.
Ik ben er om de zorgen van ondernemers over hun financiële huishouding weg te nemen.
Ik zorg er niet alleen voor dat je jaarcijfers in orde zijn, maar denk ook mee over je financiële planning en verzekeringen.
Ik ben je go to guy voor:
alle financiële & fiscale vragen over het opzetten van een zaak
het voeren van een boekhouding
het doen van kwartaalaangiftes en jaaropgaves
pensioen
verzekeringen
hypotheken
Ik ben ingeschreven bij de AFM onder nummer 1200224 en aangesloten bij:
(met volgens de Consumentenbond de enige écht nuttige keurmerken)
Federatie Financieel Planners www.ffp.nl
Stichting Erkend Hypotheekadviseur www.seh.nl
Register voor beleggingsadviseurs www.dsi.nl
Tom Tax B.V. is een allround belastingadvieskantoor waar u terecht kunt voor adviezen en diensten op fiscaal, juridisch en administratief gebied. U kunt hierbij onder andere denken aan belastingadvies, belastingaangiften (particulieren en ondernemers), begeleiding bij het opstarten van een onderneming, etc.
- scherpe tarieven - hoge kwaliteit dienstverlening - informele omgang -
Tom Tax B.V. is om Tax B.V. is an all-round tax consultancy firm, founded by Tom Icke, which provides fiscal, legal and administrative advice and services, such as preparation and filing of tax returns (private induviduals and entrepreneurs), tax advice, help with starting up a business, etc.
- competitive fees - high quality services -
Vanuit 15 vestigingen bedienen we onze klanten op het gebied van accountancy, belastingadvies, corporate finance en werkgeversdiensten.
'Uw geheel eigen kantoor' is ons streven. Want we willen graag een verlengstuk van uw organisatie zijn. Persoonlijk contact en een plezierige sfeer staan daarbij voorop. Zodat u een goed gevoel heeft bij onze samenwerking en weet dat onze adviezen direct, persoonlijk, op maat en dus geheel eigen zijn. Pure toegevoegde waarde.
Als de nummer 1 in vakkennis helpen wij u samen uw bedrijf én uzelf, financieel nog sterker te maken. Deze persoonlijke en op u afgestemde manier van werken hebben wij ons geheel eigen gemaakt.
Lees meer over uw geheel eigen kantoor op onze website.
De administratie is voor menig ondernemer noodzakelijk kwaad, maar wel een belangrijk onderdeel van uw onderneming! Administratiekantoor NVS begrijpt dat u zich liever richt op uw kernactiviteiten.
Wij richten ons op ZZP'ers en MKB'ers, waarbij betrouwbaarheid, flexibiliteit en natuurlijk betaalbaarheid centraal staan.
Diensten:
- Administratie / Boekhouding
- Belastingaangifte voor bedrijven en particulier
- Belastingadvies
- Salarisadministratie
Speciale aanbieding voor starters
Als geen ander weten wij dat bij het opstarten van uw onderneming u voor de nodige kosten komt te staan. Daarom hanteren wij voor startende ondernemers de eerste 12 maand 25% korting op onze toch al scherpe tarieven.
Hoe staan we ervoor? Waar zetten we op in? En wat zijn de risicos? Een up to date administratie helpt u antwoord te geven. We werken samen met u. Wij voeren uit en geven u de handvatten om keuzes te maken. U heeft zelf de touwtjes in handen, omdat u altijd overal inzicht heeft in uw actuele administratie.
Administratie uitbesteden
Wij vervullen uw volledige financiële afdeling. Van administratie, belastingzaken en salarissen tot en met uw financieel directeur. Een beter alternatief voor een boekhouder in dienst.
Zelf boekhouden
Zelf je boekhouding doen geeft jouw controle en bespaart kosten. Administratie.net helpt je met een helpdesk, eindcontrole, aangiften, inloopmiddagen en onze instructievideo's.