Accountant nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
Financieel specialist op het gebied van interim-management, administratieve organisatie, bedrijfseconomisch advies, controlling , accountancy en auditing. Uitgebreide ervaring binnen zakelijke dienstverlening, logistiek, zorginstellingen en non-profit.
Momenteel werkzaam als interim manager en als adviseur voor buitenlandse bedrijven die een vestiging met verkoop kanaal opzetten in Nederland. Deskundig, betrouwbaar en flexibel, tegen gunstige tarieven.
Daarnaast 15 jaar ervaring in het verzorgen van de administratie voor ambitieuze bedrijven die liever geen omkijken willen hebben naar hun boekhouding. Ik werk samen met fiscalisten, marketeers en juristen voor een zo volledig mogelijke dienstverlening.
Met onze financiële, fiscale, juridische en bedrijfsmatige dienstverlening scheppen wij ruimte zodat u zich kunt concentreren op waar u goed in bent. Ruimte voor ondernemen.
acconavm is actief voor klanten in het mkb, de agrarische sector, de overheid en voor non-profit instellingen. Betrouwbaar, deskundig, snel en tegen een marktconforme, transparante prijsstelling.
Graag verwijzen wij u naar onze website voor algemene informatie.
Vanuit onze vestiging te Hellevoetsluis onderhouden wij het contact met u door een vaste accountmanager. Hij/zij kent uw branche, bouwt een vertrouwensrelatie met u op en dient u van advies. Indien benodigd brengt hij u in contact met specialisten binnen onze organisatie.
Bij veranderingstrajecten, speciale projecten, uitval van medewerkers, tijdelijke invulling van vacatures, opgelopen achterstanden of drukke periodes kan er behoefte zijn aan extra handjes.
NexoCon hééft die handjes voor u. Inzet op interim-basis betekent snelle, flexibele inzet voor uw bedrijf.
NexoCon biedt ondersteuning bij:
* administratie voeren
* maandafsluitingen
* financiële rapportage en analyse
* salarisadministratie
* personeelsadministratie
* jaarwerk
Met een zeer ruime ervaring in diverse facetten van de administratie is een korte inwerktijd gegarandeerd.
Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Wij maken graag met u een afspraak om uw wensen persoonlijk te bespreken.
KUBUS Zuidbroek is een modern administratiekantoor. Alle dossiers worden digitaal bijgehouden zodat snel en effectief de nodige gegevens geraadpleegd kunnen worden.
Door gebruik te maken van een netwerk aan kantoren is direct specialistische kennis voorhanden. (accountants/fiscalisten/juristen)
De data en software wordt extern beheerd zodat uw gegevens veilig worden bewaard.
Door het one stop-shopping principe (één vast aanspreekpunt) kunnen we snel schakelen en beslissen
--------------------------------------------------------------------------------
Specialisatie KUBUS Zuidbroek:
Business analist / Financial Controller / Project Controller.
Implementatie administratieve software.
Na eerst 10 jaar te hebben gewerkt bij PWC, ben ik 13 jaar partner/accountant-belastingadviseur geweest bij een regionaal kantoor en begin 2010 uitgetreden en weer zelfstandig opnieuw begonnen.
Ik ben een all-round adviseur voor u als ondernemer in het MKB, ZZP-er, Vrije beroepsbeoefenaar of bestuur van Verenigingen/Stichtingen.
Ik kan u van dienst zijn bij: opzet en verwerking financiéle- en salaris administraties (schoenendoos tot volledig digitaal), opstart onderneming, keuze rechtsvorm, belasting aangiften en - advies, begeleiding bij ondernemingsplan, financieringsaanvragen bank, organisatie advies met speciale interesse als sparring partner op automatiseringsgebied. Graag ben ik u van dienst.
OostermanVanMaurik Administratie & Belasting-adviseurs B.V. is beslist geen doorsnee- organisatie van administratieconsulenten en adviseurs. Wij zijn graag uw sparringpartner! De partner waarmee ontwik-kelingen vooraf kunnen worden doorgesproken en doorgerekend. Wij hebben daartoe een geheel eigen aanpak ontwikkeld, waarbij wij proberen zo dicht mogelijk bij de klant te staan. Wij spreken daarom ook graag over begeleiding van dichtbij. Elke relatie heeft bij OostermanVanMaurik Administratie & Belasting-adviseurs B.V. een vast aanspreekpunt. Altijd dezelfde man of vrouw, die alles van en over de klant weet. Via hem of haar hebben onze klanten toegang tot alle specialismen binnen onze organisatie.
MM Finance is een zelfstandige en relatief kleine organisatie. Een bewuste keuze, omdat we een persoonlijke benadering, onafhankelijkheid en objectiviteit hoog in ons vaandel schrijven.Het werken met een klein team van specialisten heeft nog andere voordelen. Of het nu gaat om uw administratie, belastingaangifte, jaarrekening, subsidies, bedrijfsopvolging of vermogensadvies: we hebben alle kennis in huis om uw onderneming en u als ondernemer in privé volledig te ondersteunen.
Als klant bent u verzekerd van up-to-date en breed gedragen expertise. En dankzij onze verhalen achter de cijfers kunt u altijd rekenen op meer rendement. In de vorm van tijd, geld en kennis. Daar mag u ons gerust op afrekenen!
Wij zijn een full service accountantskantoor met 8 vestigingen onder andere in Ede, Arnhem, Scherpenzeel, Capelle a\d IJssel, Hoofddorp en Assen. Onze kantoren zijn laagdrempelig en we staan dicht bij onze klanten. Dit in combinatie met vaktechnisch goed opgeleide medewerkers, vormt bij ons de basis voor een prettige en goede relatie met onze klanten.
Wij hanteren concurrerende tarieven.
Wij zijn gespecialiseerd in de DGA, de MKB-praktijk, franchise en retail. B&P mag onder meer gerenommeerde ketens als McDonalds, KFC, Jamin, Fortune Hot Drinks, Pets Place en Olympia Uitzendbureau tot haar klanten rekenen.
Graag nodigen we u uit voor een vrijblijvende kennismaking. De koffie staat voor u klaar!
Administratiekantoor QuickRatio verzorgt de volledige administratie voor ZZP'ers en bedrijven in het MKB, incl. jaarrekening, belastingaangiftes, etc.
Ook is het mogelijk een deel van uw financiële administratie aan ons uit te besteden, bijv. als u zelf uw administratie in wilt boeken en ons de jaarrekening en aangifte inkomstenbelasting wilt laten verzorgen.
QuickRatio is een adminstratiekantoor dat met u meedenkt: wanneer u eenmaal klant bij ons bent neemt u dan tussentijds gerust contact met ons op indien er vragen zijn.
Tevens het adres voor startende ondernemers, wij voorzien u indien gewenst gaarne van adviezen.
Particulieren zijn van harte welkom voor de aangiftes m.b.t. de belastingdienst.
Bent u op zoek naar een betrouwbare en ervaren accountant / belastingadviseur ? Dan bent u bij KUBUS Heerlen aan het juiste adres! Wij hebben meer dan 25 jaar ervaring in het MKB als(register)accountant/ belastingadviseur waardoor we ook voor u de jaarrekeningen en de administratie perfect kunnen verzorgen en tevens de belastingdruk beperkt kunnen houden. Wij zijn aangesloten bij de landelijke organisatie KUBUS, een samenwerkingsverband met 93 vestigingen en specialisten op het gebied van o.a. accountancy, belastingen, personeel & organisatie en corporate finance.
Kwalitatief hoogstaande dienstverlening op het gebied van accountancy, belastingen en bedrijfsadvies tegen alleszins redelijke tarieven!
DE R€KENAAR ondersteunt en adviseert mkb-ondernemers en zzpers in heel Amsterdam en omgeving op financieel, administratief en fiscaal terrein:
Opzetten van een efficiënte en overzichtelijke administratie
Opstellen van jaarrekeningen en begrotingen
Verzorgen van fiscale aangiften o.a. omzetbelasting, inkomstenbelasting
Bedrijfsadvisering, waaronder:
Ondernemingsplannen
Begeleiding van starters en doorstarters
Keuze van optimale rechtsvorm (BV ja/nee)
Advisering bij vermogensplanning/successie
Second opinion
DE R€KENAAR zorgt ervoor dat jij als ondernemer kunt doen waar je goed in bent: ondernemen. Wij ontzorgen je bij de volledige boekhouding en (loon) administratie.
Novacount Financieel Adviseurs bestaat inmiddels 6 jaar en is uitgegroeid tot een full-service administratie- en advieskantoor. Een groot deel van onze medewerkers hebben jarenlange ervaring op de MKB-afdeling van accountantskantoren in onder andere functies als accountant en fiscaal specialist.
Onze werkzaamheden bestaan uit het verzorgen van (salaris-)administraties, samenstellen van jaarrekeningen, fiscale aangiften en het adviseren op administratief, financieel en fiscaal gebied.
Onze kernkracht komt tot uiting in onze hoge kwaliteit van dienstverlening tegen zeer concurrerende tarieven.
Ben u benieuwd naar ons werk en onze informele werkwijze? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
KroeseWevers: Van Cijfers naar Visie.
KroeseWevers is een zelfstandige en onafhankelijke fullservice organisatie van accountants en belastingadviseurs met circa 350 medewerkers, die werken vanuit acht regionale vestigingen in het oosten en noorden van Nederland.
Het is de missie van KroeseWevers om de positie in de top van de accountants- en belastingadviesorganisatie verder te versterken met behoud van haar eigen cultuur. KroeseWevers verleent aan haar relaties hoogwaardige multidisciplinaire diensten met uitstekend opgeleide, gemotiveerde en betrokken medewerkers.
KroeseWevers: Toonaangevend, Onafhankelijk, Betrokken
Specialties* MKB / DGA praktijk * Externe Verslaggeving vraagstukken
Wij zijn een middelgroot administratiekantoor dat zicht met name richt op het MKB in de meest ruime zin des woords.
We onderscheiden ons door een pro-actieve houding gecombineerd met een informele werkwijze. Wij verzorgen voor u alle voorkomende administratieve en fiscale werkzaamheden, varierend van het verzorgen van uw administratie tot het opstellen van uw aangifte vpb en/of IB en salarisadministratie.
We hebben diverse samenwerkingsverbanden met accountants, assurantietusssenpersonen, fiscalisten, makelaars en notarissen zodat we in staat zijn een volledig dienstenpakket aan te bieden. Ten alle tijde blijven we aanspreekpunt zodat we heerlijk in Jip en Janneke taal kunnen blijven communiceren.
Wij zijn een administratiekantoor welke zich richt op het midden- en kleinbedrijf. Al onze cliënten komen uit het kleinbedrijf en dit zijn veelal eenmanszaken en vennootschappen onder firma. Waarom zou u naar een groot accountantskantoor gaan met een enorm uurloon als wij dezelfde werkzaamheden voor u kunnen verzorgen voor een schappelijk tarief. Wij doen ons werk zo goed mogelijk en met alle oprechtheid, zodat onze cliënten ervan uit kunnen gaan dat de door hen aangeleverde informatie juist wordt weer gegeven in de rapportage's die wij leveren.
Bij ons kantoor staat de persoonlijke aandacht voor de klant voorop. Bij ons bent u geen nummer, wij kennen onze klanten en onze klanten kennen ons.
Met meer dan 20 jaar ervaring is Care Accountancy een klein kantoor met als doel accountantsdiensten en expertise bereikbaar te maken voor elke ondernemer. Vanwege onze kleinschalige omvang is een persoonlijk contact gewaarborgd. Geen onnodige overhead kosten waardoor wij onze diensten tegen nette prijzen kunnen aanbieden. Wij werken o.b.v. prijsafspraken zodat u achteraf niet voor verrassingen komt te staan. Werkzaamheden die buiten de gemaakte afspraken vallen zullen wij vooraf met u doornemen. Met andere woorden is Care Accountancy prijstechnisch interessant en een solide betrouwbare partner met een grote diversiteit aan klanten in combinatie met jaren ervaring. Meer weten, bezoek onze website.
Wij zijn een zelfstandig opererend administratiekantoor dat zich richt op het Midden- en Kleinbedrijf.
In onze dienstverlening hechten wij, naast een professionele houding, veel waarde aan persoonlijk contact met onze cliënten. Waardoor onze dienstverlening efficiënt en effectief kan worden uitgevoerd en tegen zeer concurrerende tarieven.
Onze dienstverlening omvat het inrichten en houden van de administratie tot en met het opstellen van de jaarrekening naar voorgeschreven wettelijk model. Daarnaast verzorgen wij de fiscale aangiften voor zowel de ondernemer als voor de particulier. Tevens ondersteunen wij opdrachtgevers bij het aantrekken van financieel talent. Wij zijn u graag van dienst.
Vima Financieel richt zich op de financiële dienstverlening binnen het midden- en kleinbedrijf. Daarbij kunt u denken aan de periodieke aangiftes OB, verzorgen van (salaris)administraties, samenstellen van jaarrekeningen, vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting. Vima Financieel onderkent het probleem van hoge accountantskosten en onderscheidt zich hierin dat zij efficiënt en effectief werkzaamheden uitvoert met een scherp concurerend uurtarief. Vima Financieel beschikt over 2 werknemers met zeer veel werkervaring binnen de financiële dienstverlening en accountancy. Vima Financieel werkt met hoogwaardige software voor het verzorgen van (salaris)administraties, jaarrekeningen en belastingen.
Adminion VOF is een klein, veelzijdig en ambitieus kantoor, waar u terecht kunt voor alle zaken die direct te maken hebben met een onderneming. Of u nu werkt als ZZPer, als eigen ondernemer met personeel of voor uw werkgever zaken moet regelen, Adminion kan al uw vragen en wensen aan.
Telefoonservice (antwoordservice met uw bedrijfsnaam, een telefoniste op afstand), administratievoering en belastingzaken, brede administratieve en secretariële ondersteuning.
Bij ons staat de klant altijd voorop. Daar houden wij rekening mee vanaf het 1e contact. En hoewel onze prijzen vergelijkbaar of lager liggen dan kantoren die deze dienstverlening ook aanbieden, zal onze kwaliteit daar niet onder lijden
Advies in Balans is een administratie- en advieskantoor, dat zich niet alleen richt op de traditionele werkzaamheden van een administratiekantoor zoals het samenstellen van jaarrekeningen, boeken van administraties, verzorgen van aangiften en salarisadministratie, maar zich ook richt op financiële ondersteuning. Advies in Balans kijkt samen met haar cliënt vooruit door gebruik te maken van periodieke managementrapportages. Daarnaast fungeert Advies in Balans als controller op afroep, waarbij wij de cliënt o.a. helpen met het opzetten en inrichten van hun financiële pakketten zodat deze voor de klant optimaal functioneren. Ook bieden we ondersteuning bij tijdelijke drukte of onderbezetting.
Wij zorgen ervoor dat een ondernemer kan focussen op zijn business met de juiste informatie welke hij of zij nodig heeft om verder te kunnen groeien. Hierbij ondersteunen, adviseren en ontzorgen wij ondernemers. Omdat sommige ondernemersvragen niet kunnen wachten staan wij daarom ook in de avonduren voor de ondernemer klaar.
Wij lopen voorop in ‘no hands accounting’, met software welke zoveel mogelijk administratieve handelingen automatiseert zodat de administratie volledig digitaal en geautomatiseerd wordt verwerkt. Hierdoor kunnen we de administratie nauwkeuriger, efficiënter en sneller verwerken zodat de ondernemer altijd de juiste informatie tot zijn beschikking heeft.
Digamma Administratie & Belastingen is een klein administratie- en belastingadvises kantoor dat gevestigd is in Almere. Niet dat het uitmaakt waar wij gevestigd zijn. Door toepassing van de modernste technieken zijn wij in staat klanten te bedienen ongeacht de vestigingsplaats van onderneming.
De focus van Digamma Administratie & Belastingen ligt op kleine en middelgrote ondernemingen variërend van ZZP'er/eenmanszaak tot BV, Coöperatie, Stichting Vereniging etc.
Onze kantoor/medewerkers is/zijn aangsloten bij het Register Belastingadviseurs en NOAB. Daardoor zijn wij altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van belastingen en regelgeving.
GIAL81 is een organisatie van administrateurs, belastingadviseurs, juridisch adviseurs en organisatieadviseurs. In de regio behoren we momenteel tot de top van de branche en kenmerken ons door een no-nonsense aanpak.
GIAL81 maakt in haar eigen organisatie gebruik van korte communicatielijnen wat de flexibiliteit met haar cliënten ten goede komt.
GIAL81 is meer dan alleen uw administrateur,meedenken met algemene, commerciële, financiële en overige aanverwante zaken behoren ook tot ons takenpakket.
GIAL81 streeft naar maximale dienstverlening door te kijken naar uw individuele situatie in combinatie met de huidige wet- en regelgeving om tot een zo optimaal resultaat te kunnen komen.
Van Elderen accountants & belastingadvsieurs is een middelgrote organisatie gevestigd in de regio Gelderland (Apeldoorn en Arnhem) en regio Overijssel (Ommen en Zwolle). Als middelgroot kantoor zijn wij gespecialiseerd in het midden- en kleinbedrijf. Wij zijn dan ook van mening dat wij voor u het meeste rendement kunnen halen op financieel, bedrijfseconomisch en vooral fiscaal gebied. Wij gaan voor u nét even verder op het persoonlijke vlak, maar richten ons ook op een dusdanige optimalisatie van ons gezamenlijk product die voor u geld op levert. Op basis van klantgerichtheid (sparringpartner) in combinatie met een geoptimaliseerd product kunnen wij voor u daadwerkelijk geld verdienen.
Cijfercoach verzorgt belastingaangiftes voor met name eenmanszaken, freelancers, ZZPers, maar ook voor particulieren. Regelt uitstel als belastingconsulent (nr 592936). Helpt starters bij de eerste administratieve en belastingzaken.
Adviseert bij BTW-aangiftes, helpt bij aanvragen lening- en kredietaanvragen, opstellen financiele paragraaf van ondernemingsplannen, advies bij keuze boekhoudprogramma's, aanvraag VAR WUO, ROW.
Ook bij lastige situaties (dwangbevel, beslaglegging, sommaties, aanmaningen, achterstanden) met de Belastingdienst help ik u weer op weg en begeleid u weer terug naar het overzicht en de rust.
Cijfercoach is boekhouder, belasting consulent en administratiekantoor