Accountant nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
Den Dulk administratie- en belastingadviseurs is een regionaal (belasting)advieskantoor en treedt op als zakelijke sparringpartner voor ondernemers in het gehele midden- en kleinbedrijf. Advisering op het gebied van financiële- en salarisadministratie, fiscaliteiten, subsidies, bedrijfseconomische- en juridische zaken alsmede de uitvoering van interim-/detacheringopdrachten behoren tot onze standaard dienstverlening.
Opgericht in 2008. Aantal medewerkers 3,5 FTE. Gevestigd in Zoetermeer. Klantenportefeuille in Randstad en daarbuiten. Doelgroep: MKB. Dienstenpakket: Bedrijfsadministratie, loonadministratie, Jaarrekening, Fiscale aangiften, Bedrijfseconomische- en fiscale advisering.
Gaat het uw bedrijf voor de wind? Moet er bijgestuurd worden? En hoe? Van Noord geeft u de juiste coördinaten om op koers te blijven. Zodat u met de wind in de zeilen op uw doel afstevent. Met onze kennis van financiën en van de regio, zien wij waar uw kansen liggen en helpen wij u op weg. Op financieel-, fiscaal- en bedrijfsniveau.
Professioneel en persoonlijk
Met wel acht vestigingen, centraal in het land, is Van Noord één van de belangrijkste accountants- en belastingadvieskantoren voor het mkb in Rivierengebied. Klanten typeren ons als betrokken, helder en betrouwbaar. Wij reageren snel op wijzigingen in uw situatie en in de wetgeving. En besparen u daarmee tijd, geld en energie.
Uw ambities zijn onze ambities, uw zaak is onze zaak.
Wat wilt U:
- U wilt een professionele financiële afdeling,
- U wilt kunnen sturen op actuele cijfers,
- U wilt flexibiliteit en continuïteit,
- U wilt tijdig op de hoogte gebracht worden wanneer fiscale wetgeving verandert,
- U wilt weten waar kosten bespaard kunnen worden
Wij helpen u daarbij
Door jarenlange ervaring op een accountantskantoor en in verschillende financiële functies kunnen wij u helpen met ondernemen. Door innovatieve (online) oplossingen bieden wij u optimale flexibiliteit. Door kritisch de bedrijfsprocessen te analyseren brengen we knelpunten in kaart en adviseren we u hoe kosten te besparen.
Koenen en Co is met 280 professionals dè adviseur voor zakelijk Zuid- Nederland. Wij beschikken over uitstekende expertise op het gebied van accountancy en fiscaliteit zowel als generalisten alsook als specialisten. Wij bedienen bedrijven uit het MKB alsmede - op deelgebieden - ook internationaal opererende concerns. Daarnaast zijn wij adviseur èn accountant voor bedrijven uit de publieke sector. Naast specialisaties op het gebied van subsidies, BTW, pensioenen, international tax, corporate finance e.d. beschikken wij ook over brancheteams met specifieke branchegerichte kennis ten behoeve van bijvoorbeeld de automotive sector, agri- en tuinbouw sector, retail food, medici, notariaat etc.
Sinds 2006 verzorgen wij met veel plezier de administratie voor een groeiend aantal ondernemers en particulieren. Onze dienstverlening strekt zich uit van het doen van aangifte inkomstenbelasting voor particulieren tot het opstellen van de jaarrekening voor vennootschappen.
Bij ons is het verzorgen van uw administratie niet alleen maar het weergeven van verwerkte gegevens. U als persoon staat centraal. Vanuit een proactieve houding denken wij graag met u mee over fiscale, administratieve en financiële vraagstukken.
Door jarenlange ervaring, permanente educatie en toepassing van de nieuwste technologieën waarborgen wij onze hoge kwaliteit en service voor u, nu en in de toekomst.
Als administratiekantoor werken wij samen met onze klanten continue aan oplossingen voor administratieve, financiële en fiscale vraagstukken.
Wij kunnen voor u de volgende producten en diensten verzorgen:
- (Ondersteuning bij) het voeren van de (financiële) administratie;
- Het verzorgen van de loonadministratie;
- Het samenstellen van de jaarrekening en eventuele publicatiebalansen;
- Het verzorgen van de belastingaangiften;
- Overige financiële werkzaamheden, waaronder financieringsaanvragen, opstellen prognoses e.d.
Ons deskundig team zorgt ervoor dat alles efficiënt en zorgvuldig wordt gedaan tegen zeer scherpe tarieven.
Hoornwijck Groep heeft haar fundament in de dienstverlening aan het Midden- en Kleinbedrijf in de regio Groot Haaglanden. Met haar jarenlange ervaring is Hoornwijck Groep één van de toonaangevende dienstverleners voor bedrijfseconomische en fiscale ondersteuning van bedrijven in deze sector. Niet alleen het MKB kan bij Hoornwijck Groep terecht, ook de particuliere cliënt wordt ondersteund bij de aangiften inkomstenbelasting of anderszins fiscaal advies.
Hoornwijck Groep heeft een breed dienstenpakket. Naast de traditionele administratiediensten kunt u ook terecht voor meer specialistisch advies op fiscaal gebied maar ook op het gebied van de personeels- en loonadministratie en ICT.
Ons administratiekantoor is gespecialiseerd in flexibiliteit. Van ZZP'er tot grotere ondernemingen met personeel, wij zijn voor elk bedrijf de ideale partner op het gebied van uw financiële administratie. Doordat wij werken met de software van Exact Online is elke wijze van samenwerking mogelijk. Wij kunnen de volledige administratie uitvoeren, of alleen de controle op uw administratie uitvoeren. Elke stap daartussen is mogelijk, waarbij u bijvoorbeeld zelf uw facturen maakt en verstuurt. Online werken betekent altijd bereikbaar en beschikbaar voor afspraken in de avonduren of het weekend.
Wij werken altijd met All-in prijzen. U weet dus van te voren precies waar u aan toe bent.
Positive Organize brengt balans in de strategische, organisatorische en financiële aspecten van uw bedrijf. Wij zorgen voor ondersteuning zodat u optimaal kunt ondernemen. Ieder traject is op maat gemaakt. Op die manier kunt u zich blijven concentreren op de kernactiviteiten. Dat is waar het bij ons om draait.
Ieder project begint met een kostenloos intake gesprek. Tijdens dit gesprek inventariseren wij uw vraagstuk en brengen we de samenwerkingsmogelijkheden in beeld. Wanneer u voor een bepaalde uitdaging staat, is het verstandig om ons zo vroeg mogelijk in dit proces te betrekken. Zo bent u in een vroeg stadium in staat om uw mogelijkheden geïnformeerd te beoordelen.
Ons kantoor, AdLinq administratieve dienstverlening, is gevestigd aan de Stekkenberg 11 te Groesbeek. Het wordt gerund door Monique en Jim Rutten. Wij verzorgen de meest uiteenlopende werkzaamheden op administratief gebied, van het kasbonnetje tot en met de jaarstukken. Tevens verzorgen wij belastingaangiften en salarisadministraties. Aangezien wij streven naar langdurige relaties met onze cliënten heeft het onze voorkeur om eerst met u kennis te maken en specifiek op uw wensen in te gaan. Op basis hiervan kunnen wij een passende offerte uitbrengen. U bent van harte uitgenodigd voor het maken van een afspraak. Ons telefoonnummer is 024-3971162. Mailen kan ook naar info@adlinq.nl.
Cijfer10 is de online boekhouder die ervoor zorgt dat u elk moment van de dag accuraat bijgewerkte financiele cijfers heeft. Met onze slimme processen en tools zorgen we ervoor dat u het juiste inzicht krijgt om nu de beslissingen te kunnen maken voor uw succes van morgen.
We werken met meerdere software pakketten om voor elke klant een passende oplossing te hebben. UNIT4 Multivers, Exact Online, Accountview, iMuis, Yuki. We ondersteunen u eventueel ook bij het maken van koppelingen met bijvoorbeeld uw webshop, kassasysteem of ERP software. We komen graag langs voor een vrijblijvend gesprek.
E: richard.schouten(at)cijfer10(punt)nl
Animatievideo: https://vimeo.com/99117097
InterChange bestaat inmiddels al 28 jaar met een 10 mans sterke formatie. Wij zijn gelegen aan de Witte de Withstraat te Den Haag.
Onze core business bestaat voornamelijk uit accountancy, belastingadvies, salarisadministratie alsmede bedrijfsjuridisch advies.
Hieronder treft u de diensten/disciplines die wij bieden binnen onze organisatie.
Accountancy, belastingadvies, bedrijfsadvies en dibiteurenbeheer
Hypotheken, Verzekeringen en Bedrijfsfinancieringen
Vastgoedmanagement (beheer van Onroerende zaken)
Hierdoor kunnen wij u als klant een totaalpakket aanbieden waardoor u alles onder één dak heeft.
Met vriendelijke groet,
A.K. Ghoerbien
Algemeen directeur
Gespecialiseerd in eenmanszaken, zzp/ers en stamrecht bvs.
O.a. zakelijke dienstverlening, juridische dienstverlening, horeca, uitzendbureaus en bouw.
In bezit van diploma HEAO BE Controllers sinds 1993.
Volledige serviceverlening
- inboeken administratie
- salarisadministratie
- opstellen jaarrekening
- opstellen financiele stukken tbv hypotheekaanvraag
- aangifte inkomstenbelasting zakelijke en particulier
- middeling
- bezwaarschriften
- managementrapportages, balans, winst en verliesrekening
- facturatie en debiteurenbeheer
Ruim 15 jaar ervaring met doen van aangiftes voor de inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, omzetbelasting en loonheffing.
Ron Niemeijer Accountancy en Bedrijfsadvies: een betrokken accountantskantoor voor Midden- en Kleinbedrijf en zelfstandige professionals. Vooral actief in de regio Groningen en Drenthe, maar met de huidige online mogelijkheden ook een waardevolle partner in elke andere regio.
Zoals u natuurlijk verwacht staat kwaliteit bij dit kantoor voorop. En wat u niet overal kunt verwachten maar wellicht wel zoekt, is een actieve, persoonlijke en advies gerichte benadering. Ron Niemeijer Accountancy en Bedrijfsadvies onderscheidt zich hierin van menig ander accountantskantoor en staat open voor uw ideeën, speelt hier op in en biedt oplossingen op maat voor al uw financiële vraagstukken.
Ons kantoor bestaat uit een klein team met vakbekwame medewerkers. Wij werken voor het midden en kleinbedrijf, maar ook voor enkel grote opdrachtgevers. Wij zijn flexibel en streven naar een prettig contact met onze relaties, waarin wij laagdrempelig werken. Wij nemen zoveel mogelijk administratieve zorg uit handen, waarin de relatie een grote vrijheid heeft van de taakverdeling tussen de klant en ons kantoor, en het uiteindelijke kostenplaatje. Daarnaast bieden wij een breed dienstenpakket door samenwerking op meerdere vakgebieden, zoals accountancy, fiscalisten, hypotheken, verzekeringen en pensioenen,
Wij nodigen U daarom graag uit voor een vrijblijvend persoonlijk gesprek.
Ik ben zzp'er en verhuur (al sinds 2002) mijzelf op uurbasis aan bedrijven uit het MKB. Ik voer al een aantal jaren bij 3 tot 4 verschillende bedrijven 1 keer tot 2 keer per week volledig of deels hun administraties. Daarnaast begeleid ik nog 3 tot 4 zzp'ers jaarlijks met hun administraties en belastingaangiften. Doordat ik bijna 14 jaar in diverse functies op accountantskantoren heb gewerkt heb ik ook ruime ervaring met het voorbereiden van het jaarwerk van administraties ten behoeve van de accountant of belastingadviseur. Het spreekt ook voor zich dat ik in alle opzichten mee kan denken met de ondernemer aangezien ik zelf namenlijk ook al 10 jaar zelfstandig ondernemer ben.
Raad De Leyens is sinds 1997 werkzaam op het brede gebied van administratieve en fiscale dienst verlening. Het is een uiterst flexibel kantoor met een persoonlijke benadering van iedere klant. U bent bij ons geen nummer, maar iemand met een gezicht.
Raad De Leyens kan u bijstaan bij - onder meer - de volgende werkzaamheden:
- Het inrichten en/of verzorgen van uw gehele bedrijfsadministratie
- Het onderzoeken en beoordelen van uw administratie
- Het opstellen van uw jaarstukken en andere financiële/fiscale
rapportages
- Het verzorgen van uw salarisadministratie
- Het verzorgen van al uw belasting aangiften
- Klankbord en "helpdesk"voor al uw dagelijkse problemen
Dings belasting adviezen heeft door jarenlange ervaring in accountancy en internationaal bedrijfsleven expertise opgebouwd in het verzorgen van administraties-samenstellen van jaarrekeningen- verzorgen van alle fiscale aangiftes en adviezen voor het MKB, zowel van eenmanszaak tot en met complexe bv-strukturen in diverse branches. Zowel het hele pakket kan worden aangeboden als onderdelen hiervan. Focus ligt op de MKB-ondernemer waar Dings belasting adviezen voor het traject vanaf de jaarrekening tot en met advisering een betrokken, pro-actieve partner kan zijn. Voor complexe zaken, wordt gebruikt gemaakt van externe expertise om een deugdelijke dienstverlening te waarborgen.
Hak + Baak is een actieve organisatie met circa 40 medewerkers. Onze accountants, belasting- en management-adviseurs werken vooral voor het mkb, stichtingen en verenigingen.
De dienstverlening die wij bieden is gebaseerd op wederzijds vertrouwen en het leveren van een blijvend toegevoegde waarde.
Onze regionale en landelijke klanten kunnen rekenen op degelijke accountancy en fiscaal juridische advisering, op open en eerlijk zaken doen, én op een pro actieve houding van onze medewerkers.
Hak + Baak kijkt verder dan de cijfers. Als klant krijgt u van ons een heldere vertaling naar een strategie voor de toekomst.
Wij zijn niet voor niets de accountants met een PLUS.
Mijn naam is Sjoerd Lemstra. Ik ben er van overtuigd dat er in administraties veel valt te vernieuwen. Digitalisering van de administratie biedt nieuwe kansen. Het biedt verlichting aan ondernemers die daardoor minder tijd kwijt zijn aan hun administratie. Deze visie deel ik samen met vele andere ondernemers bij OAMKB. Mijn collegas zijn accountants (RA/AA), fiscalisten en (salaris)administrateurs. Waar nodig maken wij gebruik van elkaars kennis en kunde.
Dat betekent dat ik boekhoudingen efficiënt en innovatief kan inrichten en de ondernemer hiermee tijd en geld kan besparen. Ik ben Qualified Controller en maak het de ondernemer makkelijker door processen te verbeteren.
Faijdherbe Financieel en Fiscaal Adviseurs is een administratie- en fiscaal advies kantoor met vestigingen in Assen en Amsterdam. Wij staan voor actieve financiële en fiscale begeleiding als onderdeel van uw bedrijfsvoering.
Rob Faijdherbe is afgestudeerd fiscalist en startte in 2002 zijn eigen kantoor om ondernemers in het MKB actief te begeleiden en te stimuleren. Ook verricht hij werkzaamheden als fiscaal advocaat.
Binnen ons kantoor in Assen zijn nu 4 medewerkers werkzaam.
Daarnaast organiseren wij voor onze klanten en relaties presentaties over ontwikkelingen in de fiscaliteiten en financiën.
Rob Faijdherbe is 4 jaar lang voorzitter geweest van JBN Drenthe.
Wij zijn gespecialiseerd in startende ondernemers. Door het samenwerken met een accountant hebben wij wel specialisme in huis maar betaald u geen hoge accountantskosten. Wij doen ook de aangiftes inkomstenbelasting voor particulieren tegen een aannemelijk tarief. Verder houden wij kantoor aan huis. Dit betekend dat een kennismakingsgesprek bij mij aan de keukentafel plaats kan vinden. Meestal kom ik de eerste keer bij U thuis.
Sinds 2003 heb ik mijn eigen administratiekantoor. Ik heb alleen maar tevreden klanten. Omdat ik niet zo groot ben als de meeste kantoren heb ik de capaciteit om spoed opdrachten snel uit te voeren. Ook ben ik 's avonds en in het weekend bereikbaar.
Prins Belasting- & BedrijfsAdvies is een onafhankelijk en deskundig kantoor, voornamelijk actief voor ZZP'ers en het midden- en kleinbedrijf. Bij ons vindt u de combinatie van de kwaliteit van de grote kantoren met de uurtarieven, persoonlijke aanpak en flexibiliteit van een kleiner kantoor.
Waarom kiezen voor Prins Belasting- & BedrijfsAdvies?
* Specialist voor al uw fiscale en financiële zaken
* Vriendelijke tarieven en vaste prijsafspraken
* Snel antwoord op gestelde vragen
* Snelle doorlooptijd van uw stukken
* Flexibel en geen 9 tot 5 mentaliteit
* Gespecialiseerd in verschillende boekhoudsystemen
* Uitgebreid netwerk van andere specialisten, zoals notarissen
Administratie- en advieskantoor Finovion ondersteunt het midden- en kleinbedrijf bij het voeren van de financiële- en salarisadministratie, het opstellen van de jaarrekening en het doen van belastingaangiften.
Daarnaast geeft Finovion ondernemers meer inzicht in de financiële gang van zaken. Finovion realiseert dit door ondernemers via het internet toegang te verlenen tot hun eigen administratie en door op regelmatige basis de cijfers door te nemen en advies te geven.
Bij de uitvoering van de werkzaamheden hanteert Finovion een actieve en persoonlijke benadering.
De werkzaamheden worden uitgevoerd tegen een vast maandelijks tarief.
FINOVION: OP ONS KUNT U REKENEN!
One-desk4all is de oplossing voor starters, ZZP'ers en kleinere ondernemingen.
One-desk: Voor de ondernemer ontzorgen wij operationele zaken zodat deze de handen vrij heeft om te ondernemen.
4all: Administratie, ICT, Advisering en Huisstijl.
Bedrijfsadministratie en advisering liggen dicht bij elkaar. Wij staan naast de ondernemer en denken mee met de bedrijfsvoering.
ICT en Huisstijl hebben veel raakvlakken. Uw hard- en software, uw logo en drukwerkstijl, een website en zoekmachinemarketing kunnen wij als meedenkende partner tot stand brengen.
Onze tarieven zijn concurrerend. Uw aanvragen zien wij graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
André Markus