Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Accountants bedrijvengids

Accountant nodig?
Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Oudenbosch (Noord-Brabant)
Wij kunnen u een supergrote website tonen met super ijle lange verhalen. Maar wat heb je uiteindelijk aan al die informatie? Wij vertellen hier globaal wie we zijn en wat we doen en kunt u een eerste indruk krijgen. Maar verder lijkt het ons beter elkaar persoonlijk te benaderen. We kunnen onze werkzaamheden nog veel beter toelichten en vragen worden meteen beantwoord. En wat kunnen wij dan zoal allemaal voor u doen? We kunnen u geen groot lux pand aanbieden waar wij in werken of een grote luxe auto waar we ons op de foto mee kunnen zetten en aan u presenteren of andere leuke plaatjes. Dit hebben we niet. Hebben we dit dan zouden we dit tenslotte moeten doorberekenen in de prijs! Wij zijn kortom gewoon eenvoudig. Wij kunnen voor u: * VERWERKING ADMINISTRATIE - de administratie opzetten; - de administratie invoeren; * DEBITEUREN BEHEER, FACTURERING * JAARREKENING * LOONADMINISTRATIE -de aangifte inkomstenbelast...

Zoetermeer (Zuid-Holland)
Administratiekantoor Senator Administraties & Advies B.V. uit Zoetermeer heeft meer dan 25 jaar ervaring in de bedrijfsadvisering, boekhouding, boekhoudkundig advies en belasting aangiftes. Doelstelling van administratiekantoor Senator is u als succesvol ondernemer in het midden- en kleinbedrijf (Mkb) terzijde te staan op een zo breed mogelijk financieel terrein. We spelen in op de werkelijke vraagstukken die ondernemers in de verschillende groeifases doormaken. Doel van onze diensten is u, als ondernemer, een helder inzicht te verschaffen in uw financiële positie en in uw bedrijfsontwikkeling. De controle en interpretatie van de administratieve gegevens zijn belangrijke stuurmiddelen voor u als ondernemer. Daarom denken we proactief mee in bedrijfsvoering en interessante mogelijkheden voor bijvoorbeeld besparingen. Administratiekantoor Senator kan of de volledige boekhouding voeren van uw onderneming of u voert zelf i...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Wij zijn een administratiekantoor gericht op het midden- en kleinbedrijf. Wij zijn gevestigd in Rotterdam. Hieronder kunt u het verschil lezen tussen ons en een accountantskantoor. In eerste instantie zijn de activiteiten van beide gelijkwaardig. Zowel het administratiekantoor als de accountant fungeren als administrateur of boekhouder voor derden. Beide verwerken in bijna alle gevallen de administratie en/of stellen de jaarcijfers op en verzorgen fiscale aangiften. In andere gevallen verstrekt een accountant een accountantsverklaring. Deze verklaring mag en kan niet door een administratiekantoor worden verstrekt. De accountantsverklaring wordt bij wet gevraagd van ondernemingen die aan bepaalde voorwaarden voldoen, meestal bij een Besloten en een Naamloze Vennootschap (ofwel B.V. en N.V.). Zo wordt er gekeken tot welke categorie de onderneming behoort, waarbij een onderscheid gemaakt wordt tussen klein, middelgroot en groot. A...

Bergambacht (Zuid-Holland)
BTW is mijn passie! Wat is uw passie? Iedere ondernemer heeft te maken met omzetbelasting (btw). De btw staat bij ondernemers echter vaak niet bovenaan op de agenda. Dit is echter ook niet onbegrijpelijk, bovenaan op de agenda staat de bedrijfsactiviteit van de onderneming. Men dient echter niet uit het oog te verliezen dat elke ondernemer ook de wettelijke verplichtingen waaronder de btw verplichtingen in acht dient te nemen. In dat kader stel ik mezelf graag aan u voor. Wie ben ik? Mijn naam is Joanna Rossa. Btw is mijn passie. Ik adviseer Nederlandse en buitenlandse ondernemingen met betrekking tot de btw met een betrokken, praktische en eigentijdse aanpak. Daarnaast werk ik nauw samen met accountants-, belastingadvies- en administratiekantoren. Wat kan ik voor u betekenen? U kunt bij mij terecht voor praktische alle btw vraagstukken die spelen in uw onderneming. Aan startende ondernemers biedt ik een starters pakke...

Den Haag (Zuid-Holland)
Administratie-, Belastingadvies- en Consultancy kantoor Heliotrooplaan 356, 2555 MK 's-Gravenhage KvK - nummer 58331220, BTW-nummer NL0770.12.318.B01 Beconummer: 644407 Tel: 070 70 70 477 Fax: 070 21 26 755 Senior partner: Anthony J.W. Graafland Mobiel: 06 4318 9627: E-mail: ajwgraafland@ajw-abc.nl Heldere, begrijpelijke rapportages, conform de wettelijke eisen*: Jaarrekeningen, omzetbelasting, vennootschapsbelasting, inkomstenbelasting, loonbelasting, fiscaal Advies. Een gedegen administratie - grootboekadministratie, debiteuren- en crediteurenadministratie, voorraadadministratie, in- en verkoopadministratie, loonadministratie. Ons administratiekantoor is samengesteld uit een team van vakbekwame administrateurs en belastingadviseurs. * Wat is er nieuw sinds 2013 Vanaf 2013 moet de jaarrekening volgens een uniforme standaard ingediend worden. Het zogenaamde SBR Protocol**. ajw-ABC dient geheel volgens d...

Nijmegen (Gelderland)
Welkom op de website Administratiekantoor Arnhem en Nijmegen Inleiding: Een persoonlijke aanpak. Ons Administratiekantoor onderscheidt zich door de ijzersterke combinatie van kwaliteit en betrokkenheid. Administratiekantoor Arnhem denkt met u mee, zijn flexibel en ten allen tijde goed bereikbaar. Wanneer een bedrijf behoefte heeft aan meer ondersteuning in administratie, advies of dienstverlening verlenen we dat graag, betrokkenheid en medewerking met de klant staat bij ons immers hoog in het vaandel. Administratiekantoor Arnhem begeleid bedrijven in alle sectoren met diverse rechtsvormen, voorbeelden hiervan zijn eenmanszaken, besloten vennootschappen, vennootschappen onder firma, stichtingen, verenigingen etc. Tevens kunt u als particulier terecht voor al uw aangiften. Acquisitie en Marketing: Als accountants en boekhouders zijn wij de eerste die kunnen constateren dat het financieel niet goed gaat met uw administratie ...

Deil (Gelderland)
Kennis en daadkracht is ons motto Kersten PSF is gespecialiseerd in: - Personeel - human resources management - Secretariële ondersteuning - Financiële ondersteuning Wij werken efficiënt en op een hoog zakelijk niveau. ZZPers en ondernemers in het midden en kleinbedrijf kennen vaak perioden van piekbelasting. Aan administratieve zaken of uitwerking van personeelsbeleid komen zij dan niet of te laat toe. Dit kan tot stress leiden en de kwaliteit onder druk zetten. Wij kunnen deze druk verminderen of zelfs wegnemen door werkzaamheden op een professionele manier over te nemen. In samenspraak met u bepalen we onze dienstverlening. Onze kwaliteiten en vaardigheden versterken uw ondernemerschap. Financiële ondersteuning Een goede administrateur brengt meer geld op dan hij/zij kost. Omzet is een belangrijk aspect, maar zegt niet alles. Hoe staat het bijvoorbeeld met uw kosten en uw (toekomstige) inves...

Amsterdam (Noord-Holland)
T&H Groep is een snelgroeiende accountancy- en adviesorganisatie, opererend binnen het MKB. In ruim 30 jaar is er een netwerk opgebouwd van financiële, juridische en fiscale professionals, alsmede andere specialisten. T&H Groep onderscheidt zich door haar brede dienstverlening en haar klantgerichte oplossingen. Voor alle ondernemingen van MKB tot aan particulieren, opererend op nationaal als internationaal niveau biedt T&H Groep de ondersteuning die bij hen past. T&H Groep weet niet alleen wat uw financiële positie is, maar biedt u ook het advies om strategische vervolg stappen te kunnen maken. T&H Groep ondersteunt haar klanten op het gebied van samenstellen van jaarrekeningen, vrijwillige controles, fiscale advisering, pensioenadvisering, salarisadministratie, administratieve automatiseringsvraagstukken en overige administratieve dienstverlening. Wij kiezen voor een persoonlijke relatie met onze klanten. Proactief h...

Horst (Limburg)
Na jarenlange ervaring bij een middelgroot accountantskantoor zijn wij, Jos Lemmen en Rob Keijsers, per 1 april 2011 een eigen accountantskantoor gestart onder de naam: Lemmen & Keijsers Accountancy. Jos Lemmen is sinds 1997 actief in de accountancy. Na alle stappen in de accountancy te hebben doorlopen heb ik in 2004 mijn accountantsdiploma (AA) behaald. Tot 1 april 2011 ben ik werkzaam geweest als accountant en heb hierbij ondernemers geadviseerd in diversen uiteenlopende branches. Mijn eigen kennis en ervaring wilde ik graag anders inzetten dan daar mogelijk was. Bij Lemmen & Keijsers accountancy en advies kan ik mijn kennis van het MKB gebruiken zoals ik het altijd voor mij heb gezien: persoonlijk, transparant en meelevend. Daarom heb ik besloten om samen met mijn compagnon Rob Keijsers een eigen onderneming te starten. Rob Keijsers is in 2000 begonnen in de accountancy. Ik heb ervaringen opgedaan bij een adminstratiekantoor, ee...

Maarssen (Utrecht)
Administratiekantoor ZEN brengt rust in uw administratie en bedrijfsvoering. Als ondernemer zit u niet te wachten op onaangename verrassingen, zeker niet in de huidige economische tijden. Bij administratiekantoor ZEN kiezen we voor duidelijkheid voor onze klanten. Wij communiceren helder onze all-in prijzen, zelfs op onze website. U weet dit precies wat u betaald en wat u hiervoor van ons mag verwachten. Onze bedrijfsvoering bewijst dat kwaliteit en een zeer scherpe all-in prijs uitstekend kunnen samengaan. Zo kunnen wij voor een ZZP ondernemer de volledige administratie incl. OB en IB aangiftes doen voor slechts 400,00 euro op jaarbasis. Uiteraard hebben wij ook voor de andere ondernemingsvormen scherpe prijzen. Door slimme bedrijfsvoering, samenwerking met de juiste partners en door datgene te doen waar u als klant daadwerkelijk behoefte aan heeft, kunnen wij zeer scherpe prijzen bieden. Maar kwaliteit staat voorop, al onze med...

's-Hertogenbosch (Noord-Brabant)
Baker Tilly Berk is een landelijke organisatie met 19 vestigingen, een groot aantal specialismen, 750 medewerkers en een opvallend groot aantal familiebedrijven als klant. Onze kernactiviteiten zijn accountancy en belastingadvies, waar nodig aangevuld met specialistische kennis. Inmiddels bestaan wij alweer 99 jaar! Onder de noemer accountancy biedt Baker Tilly Berk een breed palet aan diensten. Controle en verslaggeving vormen van oudsher de basis van ons accountantsadvieswerk. Een juiste afweging van kansen en risicos is daarbij onontbeerlijk; een kritisch, meedenkend klankbord zien wij als één van onze kerntaken. Warme betrokkenheid is tekenend voor onze manier en mentaliteit van werken. Onze kernactiviteiten zijn accountancy en belastingadvisering, ondersteund door juridische advisering. Baker Tilly Berk levert tientallen diensten en producten. Het onderstaande overzicht gaat dan ook slechts in op onze kerndiscip...

Eys (Limburg)
Werkzaamheden: Administratie- en belastingadvieskantoor. Werkzaamheden: het verwerken van volledige administratie, het behandelen van aangifte omzet en vennootschapsbelasting, het verwerken van salarisadministraties, het verzorgen alle soort particuliere aangiftes (inkomstenbelasting en all toeslagen), het opstellen van de jaarrekening(en) en het adviseren en begeleiden van starters (bijv. adviesgesprek starter, opstellen ondernemingsplan). Tarief ondernemer: Wij werken met vaste prijzen per boekjaar, dus géén "uurtje factuurtje". Het standaardpakket bestaat uit het volledig verwerken van uw administratie (kas-, bank-, verkoop- en inkoopboek), het verwerken van de aangifte(s) BTW en/of Vennootschapsbelasting, het opstellen van de jaarrekening en het doen van de aangifte inkomstenbelasting (incl. die van evt. partner). Prijs van dit pakket is voor eenmanszaak en VOF, vanaf EURO 600,- tot een maximum van EURO ...

Enschede (Overijssel)
Financieel advies en boekhouder voor u als ZZPer! Voor zzpers, starters en het MKB staan wij voor kwaliteit, niet gratis maar tegen een betaalbare prijs. Een boekhouder die eigenschappen als professionaliteit, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid als vanzelfsprekend beschouwd? Dan is Voortman Administratie & Advies de juiste partner voor u! Wanneer u Zzper, starter, zelfstandig ondernemer bent of een eenmanszaak heeft, dan voorzien wij u graag via de website of per e-mail en uiteraard ook telefonisch, uitgebreid met passende informatie en faciliteren wij u op het gebied van de financiële administratie of belastingadvies. Zo hebben wij een selectie van de belangrijkste belastingtips opgenomen en communiceren we maandelijks via onze blog omtrent recente wijzigingen. Wij ontzorgen u graag in uw financiële werkzaamheden. Van het inboeken van facturen tot het opstellen van uw jaarrekening, balans en winst- en verliesrek...

Heemskerk (Noord-Holland)
Financiële en fiscale informatie vertalen in duidelijke taal voor de ondernemer. Deze informatie op informele wijze aan de ondernemer overbrengen. Dat zijn kenmerken die onze werkzaamheden goed beschrijven. DS-Finance heeft zich gespecialiseerd in het MKB. Tegen een vast tarief staan wij de ondernemer bij in zijn financiële en fiscale zaken, maar ook met bijvoorbeeld de salarisadministratie en jaarrekening. Elke ondernemer is voor DS-Finance een ondernemer. Klein of groot, lokaal of nationaal, alle ondernemers hebben te maken met de belastingdienst en boekhouding. Wie ben ik? Ik ben Sander. Ik ben nu 36 jaar oud, getrouwd, heb een pracht van dochter (13 maanden). In mijn vrije tijd geniet ik er van om uit eten te gaan, naar de bioscoop te gaan, een goed boek (fictie) te lezen, op vakantie te gaan, een goed spel te spelen en uiteraard mijn dochter. Wat doe ik? Sinds maart 2009 ben ik een administratie-advies kanto...

Almere (Flevoland)
Administratiebureau Sahli is een nieuw administratiebureau dat zich met name richt op starters en kleine ondernemers. Zoals bij veel administratiekantoren staan kwaliteit, maatwerk, persoonlijk contact, goede service en scherpe tarieven bij Administratiebureau Sahli hoog in het vaandel. Administratiebureau Sahli richt zich op boekhouden en administratie maar voor uw Belastingaangiften en Toeslagen kunt u bij Administratiebureau Sahli terecht. Vele mensen laten jaarlijks duizenden euros op de plank van de staatskas liggen doordat zij geen aangiftes doen , of er niet van op de hoogte zijn van wat zij terug kunnen declareren. Ik heb ervaring in de administratie en heb opleidingen genoten die daarbij aansluiten. Hierdoor heb ik besloten om zelf een administratiebureau te beginnen. Ik merkte dat de tijden van bereikbaarheid voor velen belangrijk zijn. Een correct gevoerde administratie is cruciaal voor een gezonde bedrijfsvoerin...

Haarlem (Noord-Holland)
Biznalyse is een full service financiële dienstverlener gericht op het MKB. Onze diensten bestaan uit: 1 Het uitvoeren van de administratie 2 Belastingzaken 3 Personeelszaken 4 Bedrijfsovername. 5 Full service dienstverlening. (hier verder uitgelegd, aanrader om te lezen!) Biznalyse is ontstaan uit de hoge vraag naar ervaren financiële professionals voor een lage prijs. Als ondernemers begrijpen wij dat u als MKB'er kwaliteit nodig heeft om zonder zorgen u puur te richten op de bedrijfsvoering. Helaas zijn de prijzen voor kwaliteit al snel te hoog voor de gemiddelde MKB'er om dan nog maar niet te spreken over de ZZP'er. Dit is waar wij aan bod komen. Of u nu startend bent of een groot bedrijf heeft, bij ons wordt u altijd behandelt als prioriteit tegen de dezelfde lage prijs. Ook hebben wij begrip voor het continu veranderende ondernemerschap. Wij bieden u daarom flexibiliteit aan. Ten alle tijden zullen ...

IJsselstein (Utrecht)
Administratiekantoor Ghair is vakbekwaam en heeft al ruim 10 jaar kennis en ervaring op het gebied van boekhouding en administratieve dienstverlening. Wij zijn in staat om zowel de ondernemer in het klein - en middenbedrijf als de particulier volledig te begeleiden, hoe klein of groot de werkzaamheden ook mogen zijn. Doordat we gespecialiseerd zijn in ons vakgebied, zijn we in staat onze klanten de juiste oplossing te bieden zodat de bedrijfsvoering optimaal uitgevoerd kan worden. Het leveren van kwalitatief hoogwaardige dienstverlening en het opbouwen van een langdurige vertrouwensrelatie met klanten hebben wij hoog in het vaandel staan. Een persoonlijke benadering en aandacht voor al uw wensen staan bij ons centraal, wat resulteert in een prettige en langdurige samenwerking. Ons administratiekantoor staat voor duidelijkheid, nakomen van afspraken en een open en eerlijke wijze van samenwerken. Middels rapportages zullen wij u re...

Utrecht (Utrecht)
Regio Adviseurs is een landelijk samenwerkingsverband tussen meerdere advieskantoren. De betrokken kantoren hebben jarenlange ervaring en eigen specialisaties in het vakgebied. Daarmee kunnen we u iedere specialisatie bieden die u zoekt. Mario van Elck is de bedenker en eigenaar. Carolien Broekhof is mede-eigenaar. Samen hebben Mario en Carolien eigen kantoren in Castricum en Utrecht. In de huidige markt is er steeds meer behoefte aan ervaren MKB adviseurs die meer kunnen bieden dan boekhoudingen en jaarrekeningen. Deze blijven uiteraard nodig, maar zijn een logisch gevolg van het verwerken van gegevens. Bij ons ligt de nadruk op advies, gebaseerd op daadwerkelijk inzicht in de onderneming van onze klanten. Dankzij onze samenwerking bent u verzekerd van de juiste expertise, hanteren we korte communicatielijnen en bieden we u continuïteit in dienstverlening. Ons motto “sterk door te delen” heeft dan ook zeker ...

Zwolle (Overijssel)
Anastasia Financiële Dienstverlening staat voor samenwerking op administratief gebied door begeleiding en inzicht te geven op de financiële deel van uw onderneming. Samenwerking: op basis op waar u als klant administratieve begeleiding of ondersteuning wenst. Maatwerk op administratieve gebied. Begeleiding: bij het zelf voeren van uw administratie als het uw wens is om een deel van uw administratie zelf te doen. Waar let u op bij het verwerken van de administratie. Een positieve banksaldo met administratieve onderbouwing van het waarom. Inzicht: jaarcijfers opstellen met oog dat u als ondernemer ook informatie uithaalt naast het voldoen aan de wettelijk verplichtingen die er zijn. Anastasia persoonlijke cijfers door begeleiding en inzicht Diensten • Administratieve samenwerking • Inzicht jaarcijfers en fiscaal • Overige Administratieve samenwerking Vele mogelijkheden zijn er om uw boekhoudi...

Katwijk (Zuid-Holland)
Novens Accountants, kantoor Brittenburg Novens Accountants is een samenwerkingsverband van zes accountantskantoren gevestigd in de Randstad, te weten Noordwijk, Voorhout, Noordwijkerhout, Katwijk, Haarlem en Aalsmeer. Op onze vestigingen zijn inmiddels meer dan 50 mensen werkzaam. Binnen deze vestigingen bedienen wij ruim 700 relaties, voornamelijk ondernemers uit het midden en kleinbedrijf. Onze dienstverlening is breed van aard. Hierin is onder meer begrepen de controle en samenstelling van jaarrekeningen, verzorgen van fiscale aangiften en advisering in de brede zins des woords. Onze dienstverlening is zowel gericht op het midden- en kleinbedrijf (MKB) als op (middel)grote ondernemingen. De naam Novens is afgeleid van 2 latijnse woorden, te weten 'novum' en 'ens'. 'Novum' betekent nieuw of opkomend en 'ens' betekent menselijk, creatie of leven. Wij trachten met Novens onze cliënten binnen...

Heerde (Gelderland)
Accountancy dienstverlening Het voeren van een onderneming vereist inzicht in de actuele cijfers. En inzicht is er alleen wanneer u stuurt met het juiste kompas. Wij helpen u graag te bepalen welke informatie voor uw onderneming belangrijk is. Zodat u kunt sturen met juiste én relevante informatie. In onze dienstverlening staan de gesprekken die wij periodiek, bijvoorbeeld maandelijks, met onze klanten hebben centraal. Periodiek, zodat er genoeg gelegenheid is om te sparren. Daarbij bespreken we de actuele cijfers, bijvoorbeeld met behulp van een online dashboard waarin we de cijfers ook op een toegankelijke manier inzichtelijk hebben gemaakt. Daarbij voorzien we u van concrete en praktische adviezen. Andere diensten Naast de periodieke updates kunnen we ook de overige accountancy diensten aanbieden zoals; - Jaarrekeningen - Prognoses - Administratie - Btw-aangiften - Enz. Daarnaast fungeren wij voor een aantal ...

Roosendaal (Noord-Brabant)
Beste ondernemer, Als accountant werk ik met directeuren, bestuurders en ondernemers aan de juiste strategische beslissingen zodat hun bedrijf nog gezonder en duurzamer wordt. Door de administratie eerst helemaal te digitaliseren loopt deze volledig automatisch en biedt het 24/7 inzicht in de cijfers. We voeren elk kwartaal sparringgesprekken over de ontwikkelingen en de ambities van het bedrijf. Ik ben daardoor een partner aan de zij van de klant, zodat deze succesvoller ondernemen. Cijfers als strategisch instrument Strategische accountancy betekent dat cijfers worden gebruikt als strategisch instrument voor een heldere bestemming en een duidelijke route. Met een duidelijk verband tussen je bestemming en je route ben je in staat om onderweg alternatieve wegen te bewandelen om toch op koers te blijven. Voordelen van OAMKB - professional aan je zij - online administraties - 24/7 inzicht in je cijfers - all-in vast maa...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Beste ondernemer, Als accountant werk ik met directeuren, bestuurders en ondernemers aan de juiste strategische beslissingen zodat hun bedrijf nog gezonder en duurzamer wordt. Door de administratie eerst helemaal te digitaliseren loopt deze volledig automatisch en biedt het 24/7 inzicht in de cijfers. We voeren elk kwartaal sparringgesprekken over de ontwikkelingen en de ambities van het bedrijf. Ik ben daardoor een partner aan de zij van de klant, zodat deze succesvoller ondernemen. Cijfers als strategisch instrument Strategische accountancy betekent dat cijfers worden gebruikt als strategisch instrument voor een heldere bestemming en een duidelijke route. Met een duidelijk verband tussen je bestemming en je route ben je in staat om onderweg alternatieve wegen te bewandelen om toch op koers te blijven. Voordelen van OAMKB - professional aan je zij - online administraties - 24/7 inzicht in je cijfers - all-in vast maand...

Coevorden (Drenthe)
Wij zijn een kleinschalig administratiekantoor en kunnen voor u uw gehele boekhouding en belastingaangiften verzorgen. Doordat wij niet naar uw bedrijf als een nummer kijken maar met u meedenken zullen wij er altijd voor zorgen om belastingtechnisch het optimale uit uw onderneming te halen. Indien u uw boekhouding en/of uw belastingaangiften door ons laat verzorgen verdient dit zich dubbel en dwars terug doordat wij zeer accuraat te werk gaan en alles uitzoeken wat voor u van positieve invloed kan zijn. Onze werkzaamheden bieden wij aan tegen een scherp uurtarief en wij zorgen ervoor dat u een boekhouding heeft om trots op te zijn. Er zijn verschillende mogelijkheden waarom u uw boekhouding wenst uit te besteden: - U heeft tot nu toe zelf de boekhouding gedaan maar wilt om er zeker van te zijn dat er geen boekingen ontbreken dit uit handen geven aan ons. - U doet zelf uw boekhouding en wilt uw belastingaangiften aan ...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Steens & Partners is een team van accountants en belastingadviseurs, dat garant staat voor een brede en veelzijdige dienstverlening. Wij zijn specialisten, die onze opdrachtgevers persoonlijk begeleiden op het complete administratieve en financieel-strategische traject. Accountancy: - Controleren, beoordelen en samenstellen van jaarrekeningen - Ondersteuning van buitenlandse bedrijven die zich in Nederland willen vestigen - Het verstrekken van bedrijfseconomische adviezen - Begeleiding van startende ondernemers Belastingadvies: - Fusies en splitsing van bedrijven en vennootschappen - Bedrijfsopvolgingen - Directeur-grootaandeelhoudersproblematiek - Loonbelasting en overdrachtsbelasting - Pensioenen - Vermogende particulieren (vermogensbelasting, beleggingen, emigratie en immigratie) - Successieplanning - Aangiften inkomstenbelasting en aangiften vennootschapbelasting (inclusief opstellen van bezwaarschriften en het voe...


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2024