Accountant nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
Snoek & de Leeuw Belastingadviseurs en Financiële Dienstverlening is een groeiende zelfstandige onderneming met vestigingen in Leerdam en Woudrichem. Al meer dan zestig jaar wordt het midden- en kleinbedrijf (MKB) administratief en fiscaal geadviseerd en onder-steund.
In onze dienstverlening streven wij ernaar om u zo breed mogelijk van dienst te zijn, zodat u met al uw administratieve, financiële en belastingtechnische vragen bij ons terecht kunt. Naast de brede kennis van ons team maken wij, indien nodig, gebruik van ons uitgebreide en diverse relatienetwerk van specialisten om u zo optimaal mogelijk te kunnen adviseren.
Administratieve & Fiscale Dienstverlening is sinds 2009 actief in de markt. Wij hebben zeer brede vakgebieden en kennis in de accountancy, administratie, belastingaangiften, fiscaal advies, salarisadministratie, debiteurenbeheer, ondernemersadvies, startersbegeleiding enz.
Bij ons krijgt u echt een rust rondom al uw administratie en belastingzaken. U krijgt de hoge kwaliteit gegarandeerd tegen betaabare prijs. De prijs die afgesproken wordt is op basis van all in tarief, wat betekent dat u niet meer betaalt dan afgesproken is. Er vindt dus geen nacalculatie plaats en u blijft verzekerd tegen de onverwachte nota's.
De keuze is aan u.
E.S.belastingadvies is er speciaal voor particulieren, ZZP-ers en freelancers die hulp nodig hebben bij het invullen van de aangifte inkomstenbelasting en omzetbelasting.
Voor ZZP-ers verzorgen wij voor een klein bedrag per maand de boekhouding en bijbehorende belastingzaken.
Tarieven voor particulieren (incl. 19% btw):
- Aangifte inkomstenbelasting € 60,-
- Aanvragen of wijzigen toeslagen € 30,-
- Aangifte IB bij aankoop/verkoop eigen woning € 90,-
Tarieven voor ondernemers (excl. 19% btw):
- kwartaalaangifte omzetbelasting € 40,-
- aangifte inkomstenbelasting € 160,-
- administratie + aangifte IB + OB € 480,- per jaar
Veel aanbieders die een echtscheiding of scheiding begeleiden en afwikkelen hanteren hoge prijzen.Wij hanteren reële prijzen en zijn gespecialiseerd in het sociaal juridisch, financieel en fiscaal correct begeleiden bij een echtscheiding of scheiding.
Wij begeleiden cliënten op praktische wijze bij echtscheiding of scheiding en hebben veel kennis in huis. Onze adviseurs zijn register scheidingsadviseurs (RFEA) en zijn aanvullend gecertificeerd en/of erkend voor een bepaald specialisme. Bijkomend voordeel: ons kantoor is (op afspraak) tot 21.00 uur geopend.Zie onze website voor meer informatie.Een (echt)scheiding is al moeilijk genoeg...
Administratiekantoor Continue is een dynamisch allround Administratie- en Advieskantoor waar een persoonlijke benadering van u als cliënt een vanzelfsprekendheid is. Dit doet Administratiekantoor Continue met zeer gekwalificeerde mensen met ruime accountancy ervaring.
De werkzaamheden bestaan onder meer uit het verzorgen van financiële administraties, verzorgen van de fiscale aangiften en samenstellen van jaarrekeningen. Daarnaast adviseren en begeleiden wij ondernemingen. Wij analyseren uw bedrijfsprocessen en bieden ondersteuning voor alle managementaspecten, zodat u zich alleen maar bezig hoeft te houden met uw kerntaken.
Over ons
Administratie- en Adviesburo Noord-Brabant B.V. (ANB) bestaat uit één vestiging met 28 medewerkers. ANB verzorgt financiële administraties, stelt jaarrekeningen samen en verzorgt de uitvoerende kant van belastingen, zoals de aangiften omzetbelasting, loonbelasting, inkomsten- alsmede de vennootschapsbelasting. Daarnaast heeft ANB al 30 jaar ervaring in salarisadministratie.
Werkwijze
ANB hecht veel waarde aan een goede relatie met uw onderneming. Onze wijze van werken kenmerkt zich door:
korte communicatielijnen;
vast aanspreekpunt;
duidelijke afspraken over wie wat moet doen en wanneer.
Zelfstandig financieel dienstverlener op het gebied van accountancy, controlling en finance.
Specialisatie: Professional met veel werkervaring binnen de Rijksoverheid en in het bedrijfsleven. Beheerst veel aspecten binnen accountancy en finance. Als accountant verantwoordelijk voor zowel financial en operational (o.a. jaarrekeningcontrole, AO/IB en riskmanagement) audits bij productie-, handels- en dienstverlenende ondernemingen, als controller verantwoordelijk voor de P&C cyclus en advisering en als adviseur van de minister van Financiën verantwoordelijk voor advies betreft de begroting van ministeries.
Geeft zeven jaar leiding.
Zelfstandig financieel dienstverlener op het gebied van accountancy, controlling en finance.
Specialisatie: Professional met veel werkervaring binnen de Rijksoverheid en in het bedrijfsleven. Beheerst veel aspecten binnen accountancy en finance. Als accountant verantwoordelijk voor zowel financial en operational (o.a. jaarrekeningcontrole, AO/IB en riskmanagement) audits bij productie-, handels- en dienstverlenende ondernemingen, als controller verantwoordelijk voor de P&C cyclus en advisering en als adviseur van de minister van Financiën verantwoordelijk voor advies betreft de begroting van ministeries.
Geeft zeven jaar leiding.
Wij zijn een accountants- en belastingadvieskantoor gericht op het MKB. De organisatie is directe voortzetting van Accountantskantoor van den Berg die als sinds eind jaren '50 gevestigd was op de Veluwe.
Onze cliënten zijn voornamelijk MKB-bedrijven. Maar daarnaast verzorgen wij ook voor veel particulieren de jaarlijkse belastingaangifte.
Organisatorisch hanteren wij een 'platte structuur' , d.w.z. iedere zakelijke maar ook particuliere relatie heeft een vaste contactpersoon die tevens eindverantwoordelijk is voor het dossier. Voorts hebben we een eigen loonafdeling in huis. Waarin veel ervaring is in verloningen e.d. in het MKB.
Betrokken accountants en adviseurs die u de ruimte bieden om weer te doen waar u goed in bent: ondernemen. YOURS ontzorgt. YOURS is modern. YOURS is transparant. Dat is YOURS accountancy & support.
Gericht op resultaten in de toekomst in plaats van het verleden. Met een scherp oog voor de koers van u en uw onderneming, kortom: YOUR business is OUR business.
YOURS rekent af met het stoffige imago van de accountant. Ondoorzichtige nota's zijn verleden tijd. Bij YOURS weet u precies waar u aan toe bent. Heldere afspraken, transparante prijsstelling in de vorm van abonnementen. Overzichtelijke producten vormgegeven in de menukaart.
Brouwer & Oudhof wil haar klanten maximaal van dienst zijn op het vlak van de financiële administratie. Dat begint bij een weloverwogen inrichting van die administratie. Het mondt uit in een rapportage met echte toegevoegde waarde. Dat reikt naar onze mening verder dan jaarrekeningen en fiscale aangiftes. Zon afsluiting is immers ook de basis om verder te gaan. Dus denken we ook mee over de stevigheid van die basis. Hoe zit het bijvoorbeeld met de balans tussen onderneming en privé? Dreigen daar gevaren? Wat zijn mogelijk fiscaal aantrekkelijker alternatieven? Van administratie naar advies, dat is de breedte van Brouwer & Oudhof
LPKM Administraties & Belastingzaken richt zich voornamelijk op ZZP en MKB ondernemers. Wij zijn gespecialiseerd in het compleet boekhoudkundig en fiscaal verwerken van boekhoudingen,het geven van adviezen en het samenstellen van rapporten en aangiften. Ook stellen wij financieringsaanvragen, bedrijfsplannen, begrotingen en procedures voor onze clienten op.
Het is voor de ondernemer mogelijk om online te boekhouden bij LPKM via LPKM-Yuki Online. Je scant je facturen in, load deze up en wij doen de rest. Je hebt dan 24/7 toegang tot je boekhouding, kunt deze altijd wijzigen en inzien.
Ondernemers voelen zich snel thuis bij ons.
B&P Accountants en Advies biedt het totaalpakket voor een succesvolle onderneming. Natuurlijk kunt u bij ons terecht voor de reguliere accountantsdiensten, maar B&P gaat veel verder dan dat. U kunt vertrouwen op een breed scala aan diensten, specialisten en producten. Dankzij onze innovatieve oplossingen beschikt u altijd en overal over actuele managementinformatie, financiële en operationele data en HR-informatie. Kijk voor meer informatie op www.myzippy.com en www.samenbeoordelen.com. Maar daar blijft het niet bij. Onze adviseurs kunnen u helpen met de interpretatie van deze gegevens, zodat u uw bedrijfsvoering kunt optimaliseren.
Wij kunnen de financiële administratie, loonadministratie, jaarrekening en (digitale) aangifte
omzetbelasting, inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting voor u verzorgen.
Wij onderscheiden ons van andere kantoren door:
- persoonlijke benadering
- snelle en accurate verwerking
- kennis van zaken door jarenlange ervaring bij gerenommeerde accountantskantoren
- lage prijzen door lage overheadkosten
Middels lage overheadkosten zijn wij in staat om zeer concurrerende offertes uit te brengen. We hebben vele jaren ervaring opgedaan bij gerenomeerde accountantskantoren, waardoor we kunnen stellen dat de kwaliteit gewaarborgd is.
Elke ondernemer voelt zich thuis bij Malva administraties. Van ZZP-er tot MKB-er, van starter tot ervaren ondernemer. We bieden u een dienstverlening die past bij de omvang van uw bedrijf, de levensfase, de ondernemingsvorm en het budget.
Malva administraties gaat verder dan het verzorgen van uw administratie en de diverse belastingaangiftes. Wij doen veel meer.
Wij vinden het onze belangrijkste taak om u te ondersteunen in alle facetten van het ondernemerschap.
Kortom: **Wij helpen u ondernemen!**
De voordelen:
- Vaste tarieven, geen onverwachte facturen
- Vaste contactpersonen
- Pro-actief
- We zijn altijd bereikbaar
AdminFlows neemt u al het werk rond uw administratie en boekhouding uit handen. Zo worden al uw aangiften, zowel omzet- als inkomstenbelasting voor u ingediend. Wij geven u realtime inzicht in uw financiële gegevens. Er wordt constant een up-to-date overzicht gegenereerd van uw cashflow en een prognose van uw winst- en verliesrekening. Dit betekent dat u ten alle tijden goed geïnformeerde beslissingen kunt nemen voor uw bedrijfsvoering. Dankzij de totaaloplossing van AdminFlows heeft u geen dure boekhouder of accountant meer nodig. Onze pakketten beginnen al bij € 95,- per maand voor een eenmanszaak, en € 145,- per maand voor een BV.
Uw partner in financiële dienstverlening
Betrouwbaar, ervaren en betrokken. Deze eigenschappen samen met ons motto afspraak is afspraak geven u zekerheid dat u over een goede financiële partner beschikt. Of het nu gaat om de financiële administratie, het indienen van jaarstukken of belastingaangiftes, RVD Financials neemt uw administratieve zorgen graag uit handen. Daarnaast geven we ondernemersadvies voor een fiscaal vriendelijke structuur van uw bedrijf en kunnen we op een efficiënte manier uw boekhoudpakket inrichten. Ook winst halen uit uw financiële huishouding? RVD Financials is u graag van dienst.
Administratiekantoor Apeldoorn onderscheidt zich door de ijzersterke combinatie van kwaliteit en betrokkenheid. Administratiekantoor Apeldoorn denkt met u mee, zijn flexibel en te allen tijde goed bereikbaar. Wanneer een bedrijf behoefte heeft aan meer ondersteuning in administratie, advies of dienstverlening verlenen we dat graag, betrokkenheid en medewerking met de klant staat bij ons immers hoog in het vaandel.
Administratiekantoor Apeldoorn begeleid bedrijven in alle sectoren met diverse rechtsvormen, voorbeelden hiervan zijn eenmanszaken, besloten vennootschappen, vennootschappen onder firma, stichtingen, verenigingen etc.
Bij ons vindt u hoogstaande kwaliteit gecombineerd met een landelijk netwerk van de beste specialisten.
Het persoonlijke contact met u heeft bij ons de hoogste prioriteit. Samenwerking floreert namelijk als de persoonlijke band goed is. Wederzijds vertrouwen is daarbij voor ons een sleutelbegrip.
Wij richten ons op het MKB. Grote bedrijven en kleinere bedrijven; ze staan allemaal in ons klantenbestand.
Naast alle vakgebieden zijn wij in het bijzonder gespecialiseerd in het begeleiden van koop en verkoop van ondernemingen. Hierbij kunnen wij een beroep doen op zeer goede specialisten waarmee wij al geruime tijd samenwerken.
G. de Vries Advies is financieel en juridisch specialist met betrekking tot ondernemerschap en het sociaal domein. Als het gaat om het Bbz-aanvragen, of bezwaar-/beroepsprocedures over Tozo- en Bbz-uitkeringen, kunt u bij mij terecht.
Uniek is dat ik vanuit het ondernemerschap de Participatiewet bekijk. Niet andersom. Dat heeft voor cliënten die ondernemer zijn als voordeel dat ik dezelfde taal spreek en dat ik vervolgens de juridische vertaalslag kan maken.
Voor cliënten die overheden zijn, betekent dit een stuk extra kennis, waardoor de dienstverlening en besluiten beter aansluiten op de mensen waar het om draait.
DVL Totaal is een totaalaanbieder van zakelijke dienstverlening voor starter en MKB. DVL kan als volledige backoffice fungeren maar is ook sterk op ieder dienstverleningsvlakvlak individueel. DVL totaal is een samenwerkingsverband tussen boekhouders, accountants, debiteurenbeheerders, incassospecialisten (Gerechtelijk en buitengerechtelijk), juristen, advocaten, verzekerings- en pensioenspecialisten en iedere klant krijgt zijn/haar eigen accountmanager om alle zaken te behartigen. DVL is een bedrijf dat graag de concurrentie aangaat, zonder op de kwaliteit in te leveren. Daarbij leveren wij maatwerk voor de best mogelijke prijs.
I have theoretical knowledge and practical experience with regard to VAT, customs and Corporate Tax.
My tax specializations are VAT and Customs matters.
I can lead and motivate a team of direct reports.
I was member of Steering Committees which included Directors and VPs of other departments.
I can lead large global, complex tax process improvement projects from start to completion (Prince2 Certified).
I negotiated authorizations and simplifications with several European Tax Authorities on Director level or higher.
My strongest competencies are fast situational analysis, decision-making abilities and strategic thinking.
Wij zijn een administratiekantoor welke de zorg van uw totale administratie bij u wegnemen.
Persoonlijk contact en het bijstaan met advies staan bij ons hoog in het vaandel.
Geen achterstanden in uw administratie.
Wij maken met u een vaste prijsafspraak zodat u achteraf niet voor onaangename verassingen komt te staan.
Bij ons geen uurtje factuurtje mentaliteit.
U kan daardoor zelf al uw aandacht aan de onderneming besteden.
Elke maand of elk kwartaal ontvangt u een financieel overzicht van de stand van zaken van uw onderneming.
Dit doen wij voor zowel particulieren, eenmanszaken ( ZZP'ers), VOF's, BV's en stichtingen.
REDD Processing combineert kennis van bedrijfssoftware, accountancy, management informatie en uitbesteding van uw administratie in één bedrijf.
Slim inzetten van bedrijfssystemen en automatiserings- oplossingen, gecombineerd met financiële kennis en processingkracht. Dat is de kern van ons concept! Een 'state of the art' webbased informatiesysteem afgestemd op MKB-bedrijven of verenigingen geeft u inzicht en ondersteuning die u verrast.
Met dit smart-concept brengen wij uw organisatie naar ongekend professioneel niveau. U bespaart kosten, heeft controle en u ervaart rust zodat u zich kunt richten op uw kernactiviteiten.
Wij zijn Gerrits & Ebbers, een klein kantoor actief op het gebied van administratie en fiscale dienstverlening. Vanuit ons nieuwe kantoor in Almelo voorzien wij het midden- en kleinbedrijf en startende ondernemers van passend advies.
Of het nu gaat om uw boekhouding, loonadministratie, fiscale zaken of overige financiële vraagstukken: wij staan altijd voor u klaar, zowel tijdens als na kantooruren! Persoonlijke aandacht staat bij ons hoog in het vaandel. Wij kennen onze klanten, bij ons bent u geen nummer! Wij zullen uw belangen zo correct en compleet mogelijk behartigen. En wij staan garant voor een gedegen uitvoering.