Accountant nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
Cure4Finance is een dynamische, snel groeiende organisatie. Onze financiële professionals ondersteunen zorginstellingen bij het inrichten en onderhouden van financiële administraties, het opstellen van financiële rapporten alsmede het opstellen van de jaarrekening van de opdrachtgevers en oplossen van complexe financieel economische uitdagingen. Wij dragen zorg voor een optimale afhandeling van de financieel economische processen, waardoor de zorgverlener zich volledig kan richten op het medische zorgproces. De dienstverlening van Cure4Finance bestaat uit:
- Consulting
- Interim
- Outsourcing
Administratiekantoor Kubat B.V. opereert vanuit Zwijndrecht en Baarn als partner in finance voor zelfstandigen, het MKB en non-profit organisaties. Onze cliënten worden voor vaste en lage investeringen ondersteunt op vele facetten; van het voeren van hun administratie tot het aanvragen van subsidies aan toe.
Samen met de cliënt wordt er gekeken op welke vlakken administratiekantoor Kubat B.V. ondersteuning en begeleiding kan bieden om duurzame successen te boeken. Pro-actief en slim samenwerken met een no nonsens aanpak bepaalt het succes van de klant én die van administratiekantoor Kubat B.V..
Kubus Rotterdam-Noordwest maakt onderdeel uit van de Kubus Coöperatie, een landelijke organisatie van accountants, fiscalisten, administratiekantoren en belastingadviseurs.
Er zijn meer dan 100 Kubus vestigingen over het hele land, daarmee is Kubus een professionele speler in de financiële dienstverlening.
Kubus Rotterdam-Noordwest is uw financiële en economisch adviseur.
Alle werkzaamheden worden u uit de handen genomen, waardoor u zich kunt concentreren op de groei van uw onderneming.
Wij zorgen voor alle adviezen over administratie, belastingen, personeelszaken en ondersteunen u hierin.
Een persoonlijke band met de klant is bij Quality in Finance van essentieel belang. Onze boekhouders zijn allen expert in hun vak en kunnen zich goed verplaatsen naar de situatie van de klant. Quality in finance zorgt ervoor dat u geen omkijken meer heeft naar uw administratie. Of het nou gaat om urenadministratie of de jaarlijkse inkomstenbelasting, onze boekhouders zijn er om u geheel te ontzorgen.
Wij zorgen ervoor dat onze klanten zo min mogelijk belasting hoeven te betalen. De boekhouders van Quality in finance zijn heel laagdrempelig en staan open om elke vraag van de klant te beantwoorden.
SikkinkAdvies adviseert, begeleidt en ondersteunt kleine en middelgrote ondernemingen op financieel administratief en fiscaal gebied met een persoonlijke aanpak en een vriendelijke tariefstelling. Door grote betrokkenheid bij kleinere en startende ondernemers en jarenlange ervaring, wordt u als ondernemer in het midden- en kleinbedrijf vanuit het hart van Amsterdam ondersteund bij uw financiële administratie en al uw fiscale zaken. U hoeft zich dus geen zorgen te maken over administratieve beslommeringen, waardoor u zich volledig kunt richten op de zaken waar u goed in bent, uw core business.
Wil je meer rendement uit je onderneming of beleggingen halen? Dan is overzicht in je financiële, waaronder je fiscale positie, een vereiste.
Fiscaal Fundament kan je hierbij helpen. We werken als team samen aan een (dynamisch) stappenplan, rekening houdend met je wensen voor de toekomst.
Hierbij hanteren we een persoonlijke benadering, waarbij we een duurzame relatie op basis van vertrouwen met je opbouwen.
Dit doen we met als uiteindelijk resultaat het opbouwen van je ‘fiscale fundament’, waardoor je sneller je doelen in privé en voor je onderneming bereikt.
PVDW-Finance is een onderneming gericht op financieel, administratieve dienstverlening. Deze dienstverlening is mogelijk bij ons op kantoor, maar ook bij u op locatie. U kunt van deze dienstverlening gebruik maken voor vaste periodieke werkzaamheden, zoals maandelijkse rapportages, of belastingaangiftes. Het is echter ook mogelijk om van ons gebruik te maken op projectbasis, bijvoorbeeld i.v.m. tijdelijke drukte, een zwangerschapsverlof, of een ontstane vacature. U kunt ons dan inhuren voor de invulling van een functie als controller, of voor overige financieel, administratieve werkzaamheden.
Bee On Duty is een belastingadvies- en administratiekantoor dat zich richt op kleine en middelgrote organisaties, is opgericht door een belastingconsulent, die lid is van het Register Belastingadviseurs. Wij werken volledig digitaal.
Wij bieden aan: verzorgen belastingaangiften (Inkomstenbelasting, Omzetbelasting, Vennootschapsbelasting); het opzetten van een goede financiële administratie; opstellen jaarrekeningen en overige financiële verslagen; salarisadministratie; fiscaal advies; begeleiding van (startende) ondernemers; het optreden als gemachtigde voor ondernemers uit andere EU-landen
Mieke Timmermans administratie en advies is opgericht per 1 januari 2012. Na het volgen van de opleiding tot Register Accountant aan de Rijksuniversiteit in Groningen heb ik 5.5 jaar werkervaring opgedaan bij PricewaterhouseCoopers. Daarna heb ik voor een periode van 6 jaar een commerciële functie gekozen.
Met ingang van 1 januari 2012 combineer ik het moederschap met een eigen administratiekantoor.
Mijn kantoor is laagdrempelig doordat ik het enige aanspreekpunt ben en omdat ik met scherpe, meestal vaste prijzen werk. Vooraf duidelijke afspraken maken voorkomt discussies achteraf!
- Het is een jong dynamisch bedrijf.
- Doelstelling om ZZP-er of startende ondernemers te begeleiden en ondersteunen van diverse administratieve processen te optimaliseren en het uiteindelijke doel om de kosten op accountants te besparen
- Mogelijkheid om budgetbeheer te regelen
- Advies op maat om de kosten te reduceren overzicht, helder hebben van cijfers naar een vertaalslag bij de klant
- De administratie van de VVE verwerken en jaarlijks een meerjaren begroting opstellen. Het totaal pakket om het dagelijks bestuur te ontlasten .
- Verdere info verwijs ik u door naar onze website
Karskens Accountancy heeft jarenlange ervaring in verschillende marktsectoren en is gespecialiseerd in het midden- en kleinbedrijf, dus ook starters. De klant staat centraal bij Karskens Accountancy. In onze ogen is de vertrouwensrelatie met u noodzakelijk om tot een goede samenwerking te komen. Onze cliënten betreffen verenigingen, stichtingen, vrije beroepers, directeur-grootaandeelhouders en MKB ondernemingen.
Na zijn studie Accountancy deed oprichter Steven Karskens jarenlange ervaring op als allround adviseur voor het midden- en kleinbedrijf bij één van de grotere accountantskantoren.
Finovion bestaat uit 35 kantoren (franchisenemers) in Nederland waarbij iedere kantoordirecteur zelfstandig opereert. Alle expertise is in huis, van fiscalisten, accountants, pensioenadviseurs tot juridisch specialisten. Finovion kan gezien worden als het beste van twee werelden, de kennis van een accountantskantoor en de persoonlijke aandacht van een administratiekantoor. Finovion kan u op elk gebied bijstaan en staat als ware naast de ondernemer. Door te investeren in verregaande automatisering, kennis en kwaliteit is Finovion voor u een partner waarmee u de toekomst mee kunt ingaan.
D.S.S. Administratie is momenteel een administratiekantoor welke in 2017 zal overgaan tot een accountantskantoor. Het kantoor zal dan bestaan uit 2 hoogopgeleide mensen (accountant en belastingadviseur met nauwe contacten met andere disciplines) die van mening zijn dat ondernemers van de dienstverlening van accountants andere zaken verwachten dan de huidige accountantskantoren aanbieden. D.S.S. staat voor Door Samenwerking Sterk wat inhoudt dat er samenwerking wordt gezocht met andere disciplines om zodoende de ondernemer een zo breed mogelijk pallet aan diensten te kunnen aanbieden.
Jos Huijgens heeft na ruim 20 jaar ervaring als boekhouder, financieel manager en financieel directeur in diverse bedrijven in 2004 besloten voor zichzelf te beginnen. Als zoon van een accountant is hij opgegroeid in dit vak. Doordat zijn vader ook kantoor aan huis had, heeft hij geleerd dat je het vertrouwen van je klanten wint door vakmanschap, maar ook door met beide benen op de grond te blijven staan. Niet alleen de prijs is belangrijk, er moet een klik zijn tussen ondernemer en boekhouder. Vandaar dat Jos niet alleen de offerte belangrijk vindt, maar zeker ook het gesprek er na.
Geen ondernemer kan alles alleen, soms is het echt nodig anderen in te schakelen omdat je in de knel komt of omdat je gewoon verder wilt dan het punt waarop je staat. UWBS Financial Services is dé gedegen en professionele partner op elk financieel vlak. Uw administratie is in goede handen bij ons, wij verzorgen uw jaarrekening en/of managementrapportages en behalen het optimale belastingresultaat.
Dit is wat wij voor u bereiken:
- verlichten administratieve lasten
- de business van klanten helpen groeien
- winstgevendheid verbeteren
- minimaliseren van belastingen voor klanten
Bij erès accountancy-belastingen te Boskoop vinden MKB-ondernemers een ervaren, betrokken en gekwalificeerd accountant en belastingadviseur. Een adviseur als sparringpartner die niet gefocust is op de declaratie maar op toegevoegde waarde en service voor de ondernemer.
De dienstverlening wordt gekenmerkt door pragmatische professionaliteit, een cliëntgerichte houding met een concurrerende tariefstelling. Dit betekent dat een doelgerichte no nonsens werkwijze gecombineerd wordt met deskundigheid en een open, directe communicatie met cliënten. Ervaar het verschil!
Ik heb 3,5 jaar gewerkt bij de Belastingtelefoon als tweedelijner. Dwz een uitgebreide kennis over IB-particulier, lijfrente, Kew,toeslagen en veel meer, waar het eerste contact niets van weet. Ik doe dit werk graag en ben fiscaal goed onderlegd en weet dat ik hier veel meer mee moet doen.Ook ben ik goed in administratie, papierwerk op orde brengen en ik hou van uitzoekwerk.
Ik kan voor u het gehele jaar de administratie op orde houden en de aangiftes+toeslagen doen. Ook weet ik raad met bezwaren, ambtshalve verminderingen en alle regels die er zijn. Ik werk snel en ben integer.
Bouffantes is uw rechterhand op financieel gebied. Met haar jarenlange ervaring is zij uw partner op het gebied van ondersteuning en outsourcing van uw financiële administratie.
Bouffantes verzorgt uw administratie, geheel of gedeeltelijk, en vertaalt de cijfers in de door uw gewenste rapporten en verslagen. Wij maken daarvoor gebruik van onze systemen of, als u dat wilt, van uw eigen systeem.
Bouffantes beschikt over een netwerk van betrouwbare partners. Wij hebben contacten met experts op het gebied van fiscaliteiten, pensioenen, ziekteverzuim, juridische zaken, enzovoorts.
Ik ben een accountant (AA) en eigenares van het accountantskantoor Accountant4all gevestigd in Voorburg. Ruim 20 jaar werkzaam in de accountancy en ervaringen opgedaan in diverse branche.
Uw financiële zaken onderbrengen bij een accountantskantoor bent u zeker van dat u voldoet aan alle wettelijke eisen m.b.t. boekhouding, rapportage en diversen aangiften. Uiteraard probeer ik alle fiscale voordelen voor u uit te halen.
Specialisatie: opstellen van jaarrekening, aangifte inkomstenbelasting, BTW, vennootschapsbelasting, salarisadministratie en administratieve ondersteuning.
Van der Veen & Partners, géén alledaagse financieel adviseurs!
Vanzelfsprekend is uw boekhouding en belastingaangifte bij ons in goede handen en krijgt u gedegen financieel advies.
Onze meerwaarde zit hem in het koppelen van uw gegevens aan een planning, een agenda voor nu én voor de jaren die voor u liggen, als particulier en als ondernemer.
Wij leveren uitsluitend maatwerk, en maken daarom graag een afspraak met u voor een kosteloos kennismakingsgesprek:
Binnensingel 3-2, Deventer
Telefoon: 0570-610186
E-mail: info@vdv-partners.nl
Financieel advies op maat!
Je bent ZZP'er, maar vindt je administratie maar een lastige bijkomstigheid? Laat ik geen vergoedingen liggen? Hoe vul ik dat (belasting)formulier in? (Belasting) aangiftes?
In al deze gevallen bent u bij ASA aan het juiste adres!
Administratie Service Almelo begeleidt u bij uw administratie. Wij zijn een jong en flexibel bedrijf, waar je als starter, particulier, maar ook als gevestigde ondernemer gelijk thuis zult voelen.
ASA kenmerkt zich door een persoonlijke en ongedwongen aanpak, voor elke klant.
Ons motto is dan ook: Vóór en samen mèt u!
Vissers Grootboek is een klein professioneel administratiekantoor dat (startende) kleine ondernemers de complete financiële administratie uit handen neemt tegen lage kosten. Het onderscheidt zich van anderen door kostenefficiënte en persoonlijke manier van werken tegen een eerlijk maandtarief. Door het gebruikmaken van moderne digitale systemen, kasstaten en bankkoppeling bespaart Vissers Grootboek ondernemers kosten en tijd en blijft er meer tijd over voor de advisering van klanten. Waardoor deze uiteindelijk meer tijd overhouden om succesvol te ondernemen en te ontspannen.
Femke & Finance is een administratiekantoor dat voor u de boekhouding kan verzorgen, alsmede de jaarrekening, andere periodieke rapportages en de diverse fiscale aangiften, zoals de aangifte omzetbelasting, vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting. Omdat ik het bedrijf vanuit huis run en hier dus geen overheadkosten bij komen kijken, kan ik uw gehele financiële administratie tegen een scherp tarief verzorgen.
Daarnaast heb ik gedurende de jaren een leuk netwerk opgebouwd van starters tot gerenommeerde bedrijven, die ik, indien gewenst, graag met u in contact breng.
Bent u op zoek naar een Boekhouder/administrateur tegen een scherp tarief voor uw bedrijf?
Neem dan direct contact op, wij verzorgen uw volledige administratie tegen een vast scherp tarief en kunnen nog enkele administraties erbij hebben.
Werkzaamheden zijn onder andere:
- Verzorging van uw boekhouding, debiteuren en crediteurenadministratie
- Salarisadministratie
- Verzorging van uw jaarrekening
- Belastingaangiftes
Voor een persoonlijke en vooral betrouwbare service kunt u direct contact opnemen:
Remco Ruiter
06-52347336
ruiter.remco@live.nl