Accountant nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
Wij proberen zoveel mogelijk handelingen te automatiseren, zodat de kosten voor jou zo laag mogelijk blijven. Denk hierbij aan het automatisch inlezen van bankmutaties en het automatisch koppelen van standaardboekingen. Door onze efficiënte manier van werken i.c.m. vergaande automatisering is het aantal uren dat wij maken beduidend lager dan bij een gemiddelde boekhouder. Minder uren betekent lagere boekhoudkosten voor jou. Bekijk ons tarieven overzicht op moderneboekhouder.nl
Onze organisatie heeft een breed pakket aan uiteenlopende diensten onder andere op het gebied van administratie, accounting, btw aangiften en fiscaal advies. Onderscheid ligt bij ons in de praktische kant van de zaak, vanwege onze jarenlange ervaring als financial accountant uit het bedrijfsleven gecombineerd met de theoretische kennis zijn wij in staat om beter te kunnen meedenken met de ondernemer, zodat men zich volledig kan concentreren op zijn of haar bedrijfsactiviteiten.
OAMKB Eindhoven & Gemert is een zelfstandig bedrijf en onderdeel van de landelijke OAMKB organisatie. Wij werken standaard op basis van vooraf overeengekomen afspraken over werkzaamheden en prijzen.
Ons team begeleid onze klanten bij het inrichten van hun administratieve processen, verzorgen van de loonadministratie, jaarrekening, aangifte inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.
Vanuit ons netwerk adviseren en ondersteunen wij ondernemers op vele vakgebieden.
Osiris Administraties is een professioneel en deskundig administratie- en belastingadvies kantoor voor het MKB segment voor ondernemers en ZZP-ers , waarbij persoonlijke begeleiding en pro-active benadering hoog in het vaandel staan.
naast het verzorgen van de fiscale aangiftes stellen wij ook de jaarrekening op en verzorgen wij de loonadministraties voor werkgevers. Wij ontzorgen de ondernemers in hun administartieve werkzaamheden en geven inzicht in zijn financiele cijfers.
Administratiekantoor Holgen is een klein, persoonlijk administratiekantoor met een luisterend oor voor de klant. U bepaalt welke werkzaamheden u wilt uitbesteden. Wij zijn zeer flexibel en kunnen afspraken maken bij u op kantoor of thuis, of bij ons op kantoor. Een afspraak in de avonduren behoort ook tot de mogelijkheden. Wij hebben jarenlange ervaring, zowel met kleine startende bedrijven, als met MKB en verzorgen tevens jaarlijks honderden IB aangiften voor de particulier.
CML Administratie, het kantoor voor de MKB ondernemers.
Maak kennis met onze brede dienstverlening op financieel, fiscaal en administratief gebied.
CML Administratie onderscheidt zich door persoonlijke betrokkenheid, vernieuwende automatisering en nuchtere zakelijkheid. En dit alles tegen scherpe concurrerende tarieven.
Hierdoor kun jij je volledig concentreren op jouw zaak.
Of je nu jouw business runt vanuit een eenmanszaak, VOF of vanuit een BV. Jouw zaak, Onze passie
Hoe blijft u de massa voor? Wij helpen u graag op weg door u op tijd van de juist informatie te voorzien.
Ons kantoor is laagdrempelig met korte lijnen.
Wij zijn voortdurend op zoek naar onze toegevoegde waarde voor onze klanten. Dat doen we met zowel een zakelijke als betrokken houding. Snel, deskundig, betrouwbaar en creatief in oplossingen zijn volgens onze klanten onze sterke punten. En we onderscheiden ons door lef te tonen om zo het maximale voor u eruit te halen.
Een klein bedrijf voor het bieden van fiscale en administratieve diensten aan ondernemer en particulier. Meer dan 25 jaar ervaring opgedaan bij een groot internationaal belastingadvieskantoor op het gebied van het verzorgen van aangiftes inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.
Persoonlijke benadering is één van onze kernpunten om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. Voor de mogelijk te verlenen diensten verwijzen wij u graag naar onze website www.fenmarba.nl
Fistron Consultancy is een modern maar toch gevestigd administratiekantoor dat kan bogen op 25 jaar ervaring in de administratieve sector.
Ons mission statement is: "Uw administratie is onze zorg". En daarmee leggen we de basis voor onze ondersteuning van uw onderneming.
Daarmee houd onze dienstverlening niet op, want wij zullen niet stoppen bij het uitsluitend voeren van uw administratie, maar zullen u desgewenst altijd bijstaan en adviseren bij uw bedrijfsvoering.
OnlineAccountantsMKB is een landelijk netwerk van zelfstandig ondernemers op het gebied van financiele dienstverlening. Hierbij moet men denken aan financieel advies, verzorgen van administraties, accountancy werkzaamheden en fiscaal advies. Wij werken volgens het principe van de tien geboden. Deze zijn na te zien op de website van OnlineAccountants. Duidelijkheid staat voorop. U heeft altijd een aanspreekpunt, maar er staat een netwerk van professionals tot uw beschikking.
Als ondernemer staat u elke dag voor veel vragen. Bij veel vragen komt het aan op gespecialiseerde expertise. Zoals de kennis van Alfa Accountants en Adviseurs. Vanuit 31 vestigingen staan 850 medewerkers klaar om ondernemers zoals u vooruit te helpen, elk met hun eigen specialisme. Bovendien is Alfa een kantoor dat niet alleen maar oog heeft voor de zakelijke kanten van het ondernemersbestaan, maar ook voor de menselijke kant. 'De ondernemende mens' staat bij ons centraal.
Na 13 jaar werkzaam te zijn op een accountantskantoor wil ik me graag als zzp'er gaan aanbieden aan de mkb klant en inhuur mogelijk door bedrijven en accountants- en administratiekantoren.
(bedrijf nog in opstart).
Mijn specialisaties zijn bijhouden van volledige administraties op allerlei mogelijke manieren,btw, samenstellen van mkb-jaarrekeningen en het begeleiden van klanten en personeel in het opzetten en uitvoeren van de administratie in diverse boekhoudsystemen.
Sensible Finance B.V. | Accountants & Adviseurs is formeel een accountantskantoor, echter ... wat betreft organisatie is het een klein en flexibel team van financiele professionals die met enthousiasme hun diensten verlenen.
Zo ontzorgt het team in westelijk Noord-Brabant op persoonlijke wijze ondernemers / ondernemingen op het gebied van financiele verslaggeving, administraties en fiscale zaken.
Financiele dienstverlening met gevoel voor cijfers ... én mensen
Financious is een vakbekwame financiële dienstverlener gespecialiseerd in de verwerking van financiële administraties van ZZP-ers. Onze klanten zijn voornamelijk kostenbewuste ondernemers die kiezen voor een betrouwbare expert.
Boekhouden is een vak apart. Bij ons kunt u terecht voor administratief advies en oplossingen op maat. U profiteert van onze flexibiliteit en persoonlijke aanpak, waardoor u zich ècht klant voelt en u zich kan concentreren op uw onderneming.
Een klein administratie kantoor dat met plezier uw financiele en salarisadministratie kan en wil verzorgen.
Kantoor aan huis, dus geen hoge kosten en bijna 24 uur per dag bereikbaar.
Al ruim 25 jaar actief en sinds 1 januari uitbreiding met 1 persoon.
Ervaring met vele soorten bedrijven, van aannemers tot juweliers, van sportzaken tot horeca.
Ons motto is, "gun uzelf meer tijd en ons meer werk"
Afstand is geen probleem, want wij kunnen beide auto rijden.
Van Blijderveen is een financiële en fiscale dienstverlener voor zowel de jonge als de gevestigde ondernemer. Laagdrempeligheid en altijd makkelijk bereikbaar zijn. Dat zijn voor ons familiebedrijf belangrijke aspecten van de samenwerking met onze klanten. Op dit moment werken er 12 medewerkers in ons bedrijf. Dit betekent dat de samenwerking met onze klanten via weinig schijven verloopt. Bij ons is er dus altijd sprake van persoonlijk contact en directe actie.
33 jaar belastingervaring betaalt zich vrijwel altijd uit.
Voor alle fiscale problemen bent u bij mij aan het goede adres. Aangiften, bezwaarschriften en beroepschiften verzorg ik graag voor u. Omdat ik mij voornamelijk op de fiscale zaken richt, ontstaat in de opdracht geen ruis over de boekhouding. Ik ga ervan uit dat uw boekhouding beter door een goedkope boekhouder ingeboekt kan worden en dat u voor de fiscaliteit betaalt voor de kennis die daar zeker nodig is.
Administratiekantoor Bouwer richt zich op de zelfstandig ondernemer en het midden-en kleinbedrijf. Wij kunnen voor u de gehele, maar indien gewenst ook een gedeelte van de financiële administratie en salarisadministratie verzorgen inclusief de fiscale aangiften, zo wel Inkomstenbelasting als Vennootschapsbelasting. Ook starters zijn bij ons aan het juiste adres voor begeleiding bij het opstarten van hun onderneming en het opzetten en verzorgen van hun administratie.
Boekhoudkantoor en bedrijfscoaching voor het klein bedrijf. Voor boekhouding, belastingaangifte, jaarrekening opstellen, loonadministratie en fiscaal- en ondernemercoaching.
Kantoor is opgericht omdat we merkten dat klanten behoefte hebben aan een kantoor waar ze terecht kunnen voor alle fiscale, financiele en juridische vragen en diensten. Klanten die van hun bedrijf, project of organisatie een succes willen maken, en snappen dat het met onze inzet sneller gaat.
Mijn bedrijf is gericht op kleine zelfstandigen en BV's die graag persoonlijk contact hebben met hun fiscalist/ financieel adviseur, voor een scherpe prijs gaan en niet voor ieder half uurtje een rekening willen ontvangen.
graag fungeer ik als aanspreekpunt voor uw hele organisatie, maar zet ik sommige werkzaamheden uit bij bedrijven in mijn netwerk die zich in die werkzaamheden hebben gespecialiseerd. (bijv. de aangifte loonbelasting, of een bedrijfsoverdracht)
CijferMeester Hoogeveen is een administratiekantoor, die met u als ondernemer meedenkt, die u altijd en overal inzicht geeft in uw administratie en (toekomstige) resultaat van uw onderneming. Een adviseur die er aan bijdraagt dat de boekhouding van uw bedrijf efficiënt is georganiseerd, die u proactief voorziet van advies waardoor u niet meer belasting betaalt dan noodzakelijk, terwijl onze kosten in vergelijking met een accountant lager en beheersbaar zijn.
Ooms belastingadviesbureau is een organisatie van professionals op het gebied van belastingzaken en administratieve dienstverlening. De organisatie werkt voor middelgrote en kleine bedrijven, vrije beroepsbeoefenaars en non-profitinstellingen.
Het werkgebied ligt voornamelijk in Noord-Holland en de aangrenzende provincies.
Ooms belastingadviesbureau biedt de klant een ruim scala aan oplossingen op het gebied van advisering en administratieve ondersteuning.
Kubus Heerenveen is niet alleen thuis in financiele zaken, maar uw persoonlijke aandacht geeft. We beperken ons niet alleen tot de cijfers, maar geven u op basis van uw eigen cijfers adviezen en helpen u uw onderneming verder te ontwikkelen. Dat is de plus van Kubus Heerenveen.
Daarbij bieden wij u niet alleen inzicht in uw cijfers, maar bieden uw tevens fiscale kennis aan.
Daarbij hanteren we vast tarieven per maand. Geen verrassingen alles vooraf besproken.
Wij bieden een innovatieve totaaloplossing in het doolhof van alle administratieve en wettelijke regels waar uw bedrijf mee te maken heeft. Hierbij maakt Midion o.a. gebruik van de modernste software technieken. Dit alles gebeurt tegen vaste abonnementstarieven zodat onaangename verrassingen voorgoed tot het verleden behoren.
Wanneer onze werkwijze u nieuwsgierig heeft gemaakt en u heeft behoefte aan een persoonlijk gesprek, neem dan gerust contact met ons op.
Een administratiekantoor die ondernemers wil verlossen van hun administratieve last zodat zij zich kunnen richten op hetgeen waar zij goed in zijn. Onze expertise ligt op het gebied van het verzorgen van de totale administratie (incl. salaris verwerking) en de daaruit voortvloeiende belasting werkzaamheden. Of het nu een eenmanszaak is of een BV. Wij helpen starters bij het opzetten van hun bedrijf(splan).
Integriteit staat bij ons uiteraard hoog in het vaandel.