Accountant nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
Wij zijn een klein administratiekantoor met vestigingen in Zaandam en in Oosthuizen, dat zich voornamelijk richt op het MKB. Service en klantgerichtheid zijn onze hoogste prioriteit, en dat bereiken we door persoonlijk contact te houden met de klant en scherpe tarieven te hanteren.
Onderdeel van de Franchise organisatie Cijfermeester met zelfstandige kantoren, maar sterk door de organisatie met deskundigheid op ieder gebied.
Mijn kracht is het geven van financieel inzicht voor particulieren en/of kleine ondernemingen.Het scheppen van orde is mijn kracht.
Waarom Direct Accountants. Omdat de huidige tijd vraagt om een accountantsbureau dat in staat is directer online te rapporteren. Banken vragen hier ook om vanaf april 2010. Een jaarrekening die na langere tijd achteraf wordt opgemaakt heeft voor de ondernemer weinig waarde meer.
Heijmans Administraties is een bedrijf dat zich sinds de start in 2007 bezig houdt met alle werkzaamheden op het gebied van administratieve dienstverlening, van primaire vastlegging tot het uitbrengen tot het uitbrengen van de jaarrekening en de bijbehorende belastingaangiften.
Na drie jaar werkzaam te zijn geweest bij een accountantskantoor, dat zich voornamelijk bezig hield met klanten in de non profit sector (Stichtingen, waaronder veel theaters en goede doelen), heb ik besloten om voor mezelf te beginnen. Per februari 2012 heb ik deze stap gezet.
Gepensioneerde (2011) Financial Controller uit het multinationale bedrijfsleven in de Rotterdamse haven, kan u met raad en daad bijstaan:
1 gehele administratie
2 jaarrekening
3 belasting aangiften (btw - loonheffing - inkomsten - vennootschap)
4 salarisadministratie
KUBUS Den Haag-Scheveningen houdt zich bezig met het voeren van administraties, het opstellen van jaarrekeningen en diverse belastingaangiften, het adviseren van bedrijven, organisaties, instellingen en particulieren op het gebied van financiën, administratie en belastingen.
Steens & Partners is een team van accountants en belastingadviseurs, dat garant staat voor een brede en veelzijdige dienstverlening. Wij zijn specialisten, die onze opdrachtgevers persoonlijk begeleiden op het complete administratieve en financieel-strategische traject.
Relatief klein kantoor met 6 medewerkers. Opgericht in 1991 en geleidelijk uitgebouwd. Centraal in Zeeland en zeer goed bereikbaar. Gericht op starters, MKB en particulieren.
Steekwoorden: deskundig, laagdrempelig, betrouwbaar,
betrokken. Goede prijs-kwaliteit-verhouding.
Mijn kantoor verzorgt de administratie voor met name kleine ondernemers. De werksoorten zijn heel divers.
Ik werk nauw samen met 2 andere administratiekantoren om, ook bij ziekte of vakantie, aan mijn verplichtingen te kunnen voldoen.
Het persoonlijk contact staat voorop.
We zijn een klein kantoor maar met heel veel ervaring in huis.
Zo zijn er een registeraccountant , belastingadviseur en loonadministrateur werkzaam in de onderneming. Een klein team , waardoor ons kantoor laagdrempelig is en onze klanten zich vertrouwd en thuis voelen .
Ik ben een Bedrijfseconoom die bij een Big 4 kantoor heeft gewerkt op de controlepraktijk en in de samenstelpraktijk een tijd heeft meegelopen. Ik wil voor mezelf starten met een administratiekantoor waarbij ik tevens jaarrekeningen opstel en financiële advisering verzorg.
Wij zijn een regionaal kantoor dat zich richt op het mkb. Ook doen bij aan startersbegeleiding en ZZP'ers. Ons hoofdtaken zijn (begeleiding bij) administratie, jaarrekeningen en belastingaangiften. Daarnaast stellen wij desgewenst ook prognoses en tussentijdse cijfers op.
U hoeft alleen uw fakturen in te scannen, de rest doen wij.
Op ieder moment van de dag inzicht in uw administratie.
Per maand of kwartaal een rapportage.
Wij verzorgen alle belastingaangiftes.
en veel meer.
Tarief is gebaseerd op de grootte van uw administratie!
De Belasting Winkel Tiel is belastingspecialist voor particulier en ondernemingen.
Veelvuldig voeren wij voor ondernemers controles uit op reeds verstreken boekjaren. Dit doen wij op basis van no cupe no pay. Vaak vinden wij voor de ondernemers een aanzienlijke ib/btw
Steens & Partners is een team van accountants en belastingadviseurs, dat garant staat voor een brede en veelzijdige dienstverlening. Wij zijn specialisten, die onze opdrachtgevers persoonlijk begeleiden op het complete administratieve en financieel-strategische traject.
Wij zijn een administratiekantoor dat zich voornamelijk richt op bedrijven in de MKB-sector en particulieren.
Daarvoor verzorgen wij de financiële en loonadministratie en de fiscale aangiftes.
Voor nadere informatie en tarieven verwijzen wij u graag naar onze website.
KUBUS Herten is aangesloten bij KUBUS Nederland, een coöperatie van 70 zelfstandige kantoren, die gezamelijk het breeds denkbare pakket kunnen bieden. De hoofdaktiviteit is administratie voor MKB tegen vaste, van te voren overeengekomen en heel doorzichtige jaarprijzen.
No nonsense bedrijf waarin u als klant met uw vraag centraal staat. Wij leveren een all in dienstverlening tegen een acceptabel en vooraf afgesproken tarief.
Een vrijblijvend gesprek met een van onze ervaren relatiebeheerders is altijd de start van de kennismaking.
No nonsense bedrijf waarin u als klant met uw vraag centraal staat. Wij leveren een all in dienstverlening tegen een acceptabel en vooraf afgesproken tarief.
Een vrijblijvend gesprek met een van onze ervaren relatiebeheerders is altijd de start van de kennismaking.
Tempofin is veel betrokken bij het adviseren en begeleiden van bedrijven in de ruimste zin des woords. Proffesionele aanpak van balansdossiers tbv accountantscontrole. Direct leiding geven aan team. Zeer goed in administratieve processen. Hands-on, gedreven, dedicated.
Ot Administratie werkt vanuit huis, waardoor de kosten laag blijven en UW tarief ook.
Heel uw administratie kan door Ot administratie verzorgd worden of er kan een jaarrekening gemaakt worden compleet met de benodigde aangiften wanneer u de administratie zelf voert.
Abaplus kan u ondersteunen op het gebied van o.a. administratie, accountancy, salarisverwerking, assurantiën, online boekhouden, belastingadvies en subsidieadvies. Wij werken met van te voren afgesproken tarieven, die vrijwel altijd een forse besparing opleveren.
Ik help ondernemers met het bepalen, implementeren en controleren van hun strategie. Ik help ondernemers met het omzetten van ambities en doelen naar resultaatgericht ondernemer waardoor er rust, overzicht en grip ontstaat en in de meeste gevallen een beter rendement.
Een klein administratiekantoor aan huis waardoor de aangeboden dienst laag kan blijven. Kennisniveau is HBO+ op economisch gebied met ruim 24 jaar ervaring.
Alle administratieve taken worden aangeboden met een uurtarief voor
€ 45,-- of een vaste afgesproken prijs.