Accountant nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
Raja-Consultancy
Diensten:
Het verzorgen, begeleiden en inrichten van uw administratie
U maakt hierbij online gebruik van het financiële pakket dat wij vooraf naar uw wensen inrichten. Vervolgens kijken wij dagelijks online met u mee naar uw administratie. Zo kunt u efficiënt samenwerken.
Samenstellen van jaarrekeningen, tussentijdse overzichten en prognoses
Door de zeer hoge graad van automatisering zijn wij in staat al uw bescheiden snel en secuur te verwerken. Wij verzorgen periodiek of op uw verzoek rapportages. Dit kunnen standaard winst- en verliesrekening zijn, maar tevens rapportages waarin specifiek op bepaalde zaken wordt ingegaan.
On-line boekhouden
Met Exact Online kunt u uw administratie 365 dagen per jaar, 24 uur per dag benaderen. Vanaf uw kantoor, vanuit huis of waar dan ook..
Salarisadministratie
Wij verzorgen de complete salarisverwerking voor u en uw werknemers. Dit houdt ondermeer in per...
Welkom bij Budget Advies Buro & Administratiekantoor Aart Hoeven uit Harderwijk.
Als eigenaar van een eenmanszaak, zelfstandige zonder personeel (zzp'er) of freelancer behoort u tot een groeiende en diverse groep zelfstandig ondernemers. Van schilders tot accountants, van webdesigners tot interim-managers. Zzp'ers, eenmanszaken & freelancers hebben gemeen dat zij voor eigen rekening en risico werken.
Als coach kunnen wij u vanaf de start begeleiden. Vanaf het opstarten van uw eigen bedrijf tot het compleet verzorgen van uw administratie en belastingaangifte. Bent u in staat zelf bepaalde handelingen uit te voeren, geen probleem. Onze diensten kunnen wij aanpassen aan uw wensen en behoeften.
Uit eigen ervaring weten wij wat er allemaal bij komt kijken om een eigen bedrijf op te starten. Vaak zijn eenmanszaken, freelancers en zzpers erg goed in het uitoefenen van hun eigen vak, maar er komt veel meer bij kijken. De eisen...
Finovion biedt tegen vaste prijzen een compleet dienstenpakket aan. Wij kunnen van startende ondernemers tot bedrijven met meer dan 100 man personeel alle benodigde administatrieve en fiscale zaken regelen. Tevens geven wij Advies, Begeleiden en Coachen wij ondernemers en kunt u bij ons terecht voor Financieel Interm Management.
Bij ons heeft u de mogelijkheid om kosten te besparen door bepaalde zaken zelf te doen. Bijvoorbeeld de invoering van in - en verkoopfacturen in uw administratie. Met onze software kunt u zelf online boekhouden, waarbij wij op de achtergrond controles kunnen uitvoeren en bijvoorbeeld BTW-aangiften kunnen doen.
NIEUW... nu ook Real-time boekhouden. U hoeft alleen nog maar uw facturen te scannen en wij verwerken deze direct in uw admiinistratie. Daarnaast worden de facturen elektronisch gearchiveerd. Meer weten? Neem contact op 0492-714085 of 06-81753845 of mail helmond@finovion.nl
Ook voor de de salaris...
* Easyboox.NL is een jong en dynamisch administratiekantoor voor eenmanszaken en besloten vennootschappen tot 9 werknemers (inclusief zzp).
* Wij verzorgen boekhoudingen, jaarrekeningen en aangiften omzet-, inkomsten- en vennootschapsbelasting. Begeleiding, trainingen en advies.
* Wij geloven dat goed én goedkoop prima samengaan. Door ons vooral te richten op wat voor jou van belang is en onze boekhoudingen en jaarrekeningen te standaardiseren.
* Het verzorgen van boekhoudingen doen wij het liefst maandelijks of per kwartaal, zodat jij goed inzicht houdt in de stand van zaken. Of als je de boekhouding (grotendeels) zelf verzorgt dan staan wij klaar voor het beantwoorden van vragen. Hiervoor brengen wij geen kosten in rekening.
De dienstverlening van EasyBoox.NL verrichten wij geheel online en op afstand, met bij uitzondering misschien af en toe een adviesgesprek.
* Als er deadlines zijn dan reageren wij snel en kunne...
Wij zijn een organisatie, gespecialiseerd in de financiële en fiscale dienstverlening voor bedrijven, non-profit organisaties en overheidsinstellingen. Wij zijn een dienstverlenende organisatie, waarbij dit bij ons dan ook voorop staat. Wat kunnen wij voor u betekenen!
Diensten van ADR Accountancy CV:
?verwerken financiële ?verzorgen loonadministratie ?alle belastingaangiften ?opstellen jaarrekening en tussentijdse overzichten ?begeleiding financiering- en subsidieaanvragen ...
DB Administratie & Advies is een klein administratiekantoor die in 2010 gestart is en actief is voor bedrijven in het midden- en kleinbedrijf, ZZP-ers,kleine non-profitorganisaties, alsmede voor particulieren.
Wij zijn gevestigd te Assen. Wij onderscheiden ons naast het leveren van kwaliteit door een persoonlijk contact op te bouwen met de cliënt waardoor er meegedacht wordt en er snel gereageerd kan worden op nieuwe ontwikkelingen.
En dit persoonlijk contact betekent, dat u zich als klant thuis kunt voelen in een vertrouwde omgeving.
Het uitbesteden van (een deel van) de administratie aan ons geeft u alsondernemer meer tijd voor de kernactiviteiten van uw onderneming. Of het nu gaat om uitbesteding van uw gehele administratie of slechts voor het opstellen van uwfinanciële jaarrekening, u bent bij ons altijd aan het juiste adres.
Ook voor het op orde brengen van uw particuliere administratie, aangifteinkomstenbelasting en ...
WAAR BENT U GOED IN?
Administratie, daar staat of valt elke onderneming
mee. Facturering, aangifte, jaarrekening, belasting
welke ondernemer wil daarmee bezig zijn? U
bent per slot van rekening goed in uw vak en de
rest is eigenlijk bijzaak.
DAAR ZIJN WIJ GOED IN!
Wij zijn Regio Adviseurs, een landelijk samenwerkingsverband
van administratiekantoren.
Samen hebben wij een schat aan ervaring en
talloze specialisaties in het vakgebied. Bij onze
organisatie bent u verzekerd van de juiste
expertise. Wij hanteren korte communicatielijnen
en bieden continuïteit in onze dienstverlening.
Dankzij onze samenwerking, kunnen we u elke
gewenste specialisatie bieden. Door intelligent
gebruik te maken van moderne software, is effectief
en kostenefficiënt handelen voor ons een
vanzelfsprekendheid. Daar profiteert u van!
WAT DOEN WIJ VOOR U?
Wij bieden fiscale specialisten die voorkomen dat u
teveel belasting betaald, zorg...
Troost Accountantskantoor v.o.f, opgericht in 1975, is een zelfstandig gevestigd accountantskantoor in Oud-Beijerland.
Bij Troost Accountantskantoor zijn zowel accountants- administratieconsulenten (AAs) als college belastingadviseurs (CB' ers) werkzaam. Het kantoor opereert vanuit Oud-Beijerland en Den Haag.
De eigenaren / vennoten zijn de heren R. Troost AA, J. van Zetten CB en M.R. Ruivenkamp AA. De heer J. van Zetten CB draagt de eindverantwoordelijkheid voor alle fiscale zaken. De heren Troost en Ruivenkamp zijn beiden verantwoordelijk voor de assurance en overige aan assurance gerelateerde opdrachten.
Bij het kantoor zijn, naast genoemde vennoten, circa 15 medewerkers in dienst. Het kantoor kenmerkt zich door een platte organisatiestructuur, korte communicatielijnen en een open informele sfeer waarbij het streven naar kwaliteit een vanzelfsprekendheid is.
Onze cliënten variëren van kleine (startende) or...
Administratiekantoor Inter Finance bestaat uit ervaren boekhouders en fiscalisten, die een verscheidenheid aan diensten verlenen op het gebied van administratieve dienstverlening, fiscaliteit en advies. Het hoofddoel van administratiekantoor Inter Finance is het ontzorgen van ondernemers door het uit handen nemen van administratieve uitdagingen, zodat ondernemers zich volledig kunnen richten op de primaire bedrijfsactiviteiten. Door een zorgvuldige aanpak en een hoge mate van betrokkenheid, zijn de boekhouders en fiscalisten van administratiekantoor Inter Finance in staat om de diensten op de persoonlijke behoefte van ondernemers af te stemmen. Of het nu gaat om het opzetten en inrichten van de administratie of het volledig verzorgen van de administratie, inclusief belastingaangifte en het opstellen van de jaarrekening, Inter Finance biedt voor elke ondernemer een passende oplossing. Administratiekantoor Inter Finance biedt tevens versc...
In november 2010 ben ik gestart met mijn administratiekantoor. Ik ben afgestudeerd accountant-administratieconsulent en heb reeds vele jaren ervaring in de accountancy.
Mijn dienstenpakket bestaat o.a. uit
- het voeren en controleren van de financiële administratie;
- het indienen van fiscale aangiften zoals omzetbelasting, vennootschapsbelasting,
loonbelasting en inkomstenbelasting;
- het opstellen van uw jaarrekening;
- het verzorgen van de loonadministratie;
- het verzorgen van aanvragen zorgtoeslag, kindertoeslag, huurtoeslag, kinderopvang-
toeslag en voorlopige teruggaaf inkomstenbelasting;
- persoonlijke begeleiding, ook buiten kantooruren.
Ik kan, indien gewenst, een vast bedrag per jaar voor alle voor u te verrichten werkzaamheden afspreken, wat dan in vaste maandelijkse bedragen gefactureerd kan worden.
Voor het voeren van uw loonadministratie op profes...
Accuracy Financial Services is een administratie-kantoor voor MKB, ZZP-ers en particulieren met veel aandacht voor mens en milieu. Je administratie is bij ons in goede handen. Accuracy weet wat er speelt bij ondernemers. Wij denken met je mee en geven heldere no-nonsense adviezen, zodat je kunt doen waar jij goed in bent: ondernemen! Met 20 jaar aan ervaring bij kleinere en grotere ondernemingen is Accuracy een gesprekspartner op directieniveau.
We doen je hele financiële administratie en alles wat daarbij komt kijken. We verzorgen salarisadministraties, doen alle belastingaangiftes (ook voor particulieren), personeelsadministratie en regelingen, denken met je mee over personeelsbeleid, helpen je met alles wat je nodig hebt voor financieringsaanvragen en geven jou een helder belastingadvies. Je kunt bij ons kiezen of je (een gedeelte van) de administratie zelf doet of dat je ons alles laat doen. Bij salarisadministraties krijg j...
CijferMeester Schijndel is een allround administratieve dienstverlener.
Wij leveren onze diensten op deskundige wijze en op maat. Immers elke onderneming heeft op een andere manier behoefte aan ondersteuning. Sommige klanten zijn goed in administreren en doen het grootste deel zelf, andere klanten besteden alles uit. Wij bieden onze diensten aan in abonnementsvorm tegen gunstige concurrerende tarieven. U betaalt dus een vast bedrag per maand afgestemd op uw behoefte aan ondersteuning.
Bij ons staat het informele en persoonlijke contact met de klant hoog aangeschreven, maar altijd gericht op het maximaal rendement halen uit uw onderneming.
Ons dienstenpakket
verzorgen van de financiële -, project en salarisadministratie;
verzorgen/ontwikkelen tussentijdse cijfers en het opstellen van de jaarrekening;
verzorgen van alle belastingaangiften;
(parttime) interim-administratie;
fungeren als klankbord voor de ondernemer ...
Online Accountants is opgericht door Pascale Petiet AA. Als doorgewinterde accountant zag ze in dat er in haar vakgebied een manco was aan een efficiënte en transparante aanpak van de werkzaamheden. Ze ontwikkelde Online Accountancy en betrekt haar klanten nauw bij de administratieve organisatie van hun onderneming.
Deze innovatieve en efficiënte aanpak spreekt aan. Er sloten zich partners bij haar aan die dezelfde zienswijze en missie delen. Dit resulteerde in meerdere vestigingen in Limburg en Brabant.
Alhoewel er veel enthousiasme over de praktische methodiek bestaat, kiezen we ervoor om de uitbreiding af te stemmen op de ondernemer. Dit wil zeggen dat - ondanks de groei en de digitale werkwijze van de organisatie - de Accountant het directe aanspreekpunt voor de MKB-er blijft.
Ondernemers die kiezen voor het nieuwe boekhouden, zijn opgelucht dat ze geen hobbels meer hoeven te nemen bij hun praktische zaken. Weg me...
Pollux Accounting & Advisering is een jonge organisatie welke is geboren uit de wens om voor MKB bedrijven betaalbare maar kwalitatief hoogwaardige dienstverlening te bieden tegen duidelijke en transparante tarieven. De nadruk van onze dienstverlening ligt daarbij op de begeleiding en advisering van onze cliënten op administratief, maar vooral ook op juridisch en fiscaal gebied. Met name op deze laatste twee gebieden schieten adviseurs vaak tekort, terwijl deze voor de ondernemer juist van wezenlijk belang zijn. Pollux Accounting & Advisering biedt hiervoor diverse oplossingen .
Verder zijn wij van mening dat advisering geen passief proces is, maar dat advisering juist proactief moet zijn. Ook zou advisering een continu proces moeten zijn waarbij regelmatig wordt beoordeeld of veranderingen in bijvoorbeeld de belastingwetgeving of de bedrijfsresultaten aanleiding geven om de advisering bij te stellen. Ook veranderende toekomstp...
Het Administratiekantoor van The AdminPeople biedt u een professionele en complete ondersteuning op het gebied van:
- De verwerking van de financiële administratie: o.a. het inboeken van facturen, kas bank en giro
- De salarisadministratie: verzorging van de aangifte loonheffing, salarisstroken en jaaropgaven
- Belastingaangiften: Aangifte Inkomstenbelasting, BTW, Vennootschapsbelasting en Loonbelasting
- Online boekhouding: zodat u altijd toegang heeft tot uw eigen administratie. Transparantie staat dus voorop
Naast deze diensten verzorgen wij via onze vaste partners zaken als verzekeringen, leaseauto's, consultancy, part time controller ondersteuning en andere voor ondernemers praktische zaken. Deze diensten kunnen wij aanbieden tegen gunstige tarieven, simpelweg doordat wij door het volume interessante kortingen kunnen bieden.
Dit geldt ook voor onze eigen diensten. Wij verzorgen uw administratie tege...
Wij willen af van het stoffige imago dat bij een hedendaagse boekhoudkantoor heerst. Impendio doet meer dan alleen de boekhouding. Wij maken gebruikersvriendelijke websites, helpen u met een online marketingcampagne en kunnen ook uw website Google vriendelijk maken. Een duidelijk overzicht maken van uw boekhouding is dus niet onze enige doel, we denken ook graag mee op het gebied van omzetvergroting. Wij halen voldoening uit sterke basissen creëren voor startende ondernemingen.
Als ondernemer doet u vooral waar u goed in bent. U focust zich op de primaire activiteiten en omzetvergroting. Boekhoudkantoor Impendio staat u bij om de kosten overzichtelijk te houden en dus een zo hoog mogelijke winst na te streven.
Als uw boekhouder zorgen wij dat uw financiële administratie altijd op orde is. Of het nu gaat om uw boekhouding, salarisadministratie, jaarrekening of belastingaangiftes, boekhoudkantoor Impendio verleent u een d...
Agroserve is professioneel maar kleinschalig van opzet. Niet zonder redenen maar bewust. De kleinschaligheid stelt ons bij uitstek instaat onze cliënten te kennen. Daarnaast kunnen wij snel anticiperen op vragen en hierop flexibel reageren. Geen 9 tot 5 mentaliteit, maar er zijn als u ons nodig heeft. Hierdoor kunnen wij onze dienst en serviceverlening naadloos afstemmen op de wensen en eisen van onze relaties. De voordelen hiervan voor onze cliënten zijn onmiskenbaar:
* U als cliënt bent herkenbaar en vervalt niet tot nummer of statistiek.
* Uw organisatie krijgt alle aandacht die het verdient omdat u als cliënt belangrijk voor ons bent.
* U heeft altijd te maken met een vast aanspreekpunt die alle Ins en Outs van uw organisatie kent of leert kennen.
* U heeft de zekerheid dat de teller niet direct gaat lopen als u een vraag wilt stellen.
* Tot slot zijn de exploitatiekosten relatief laag....
Uw boekhouding volledig verzorgd al vanaf € 595 per jaar
Administratiekantoor Ahneta Advies verzorgt voor stichtingen, zzp-ers, kleine en middengrote MKB klanten en kleine bedrijven alle denkbare werkzaamheden op het gebied van administratie en belastingen.
Het administratiekantoor is een BV en er is ruim 12 jaar ervaring in huis.
Wat kan Administratiekantoor Ahneta Advies voor u betekenen?
Persoolijke aandacht en advies!! Het zal bij u bij ons niet gebeuren dat u een rekening krijgt voor het telefoontje wat u naar ons pleegde voor een vraag over uw boekhouding, belasting, bezwaarschriften of gerelateerde zaken.
Bereikbaarhied !! Wij zijn 7 dagen in de week bereikbaar.
Ons werkzaamheden voor u kunnen bestaan uit;
- Boekhouding verzorgen van A tot Z
- Aangiftes verzorgen, inkomstenbelasting, BTW aangifte,
Loonbelasting en winstaangifte.
- Loonadministratie verzorgen;
- Rapportages maken;
- Jaarrekeningen;...
WM WORKS Accountancy & Advies BV is een accountantskantoor gevestigd in het pittoreske Schiedam. Ons kantoor kenmerkt zich door een flexibele aanpak met de nadruk op een persoonlijke benadering. Het kantoor is in 2004 gestart door een ondernemer met ruime ervaring in zowel de accountancy als in het bedrijfsleven.
Onze cliënten bevinden zich tot buiten de Randstad en ook in het buitenland, en behoren vooral tot het MKB, in zeer uiteenlopende sectoren: bedrijven in de bouw- en installatiebranche, in de scheepvaartsector, maar ook in de dienstverlening en non-profit.
Wij fungeren als vertrouwenspersoon; voor veel zelfstandig werkende ondernemers in het MKB is het prettig om regelmatig te overleggen met iemand die het bedrijf kent, en die een onafhankelijke positie ten opzichte van het bedrijf inneemt.
Kenmerkend aan de dienstverlening van WM WORKS Accountancy & Advies is de persoonlijke betrokkenheid bij uw onderneming, waarb...
Administratiekantoor voor ZZP-ers, MKB bedrijven en Interim Financial Support.
Wilt U geen nummer zijn en altijd met persoonlijke aandacht, tijdig geholpen worden,
in een heldere taal die U begrijpt, dan is Finance-Key het juiste adres voor U.
En dat alles tegen een redelijk en eerlijk tarief, geen verrassingen achteraf.
Verzorging en controle administraties voor ZZP-ers en MKB bedrijven
Mogelijkheden:
Verzorgen complete boekhouding A-Z op maand of kwartaalbasis.
Controleren en meekijken indien zelf administratie wordt bijgehouden.
Opstellen jaarrekening en verzorgen IB aangifte
Verzorgen BTW aangiftes
Aanvullende advies en administratieve diensten o.a.
Verzorgen CBS rapportages
Verzorgen ICL listings
Debiteurenbeheer en credit controll
Kostprijsberekeningen
Samenstellen begrotingen
Investeringsprojecten beoordelen
Inrichten administratieve processen
Verzorgen IB...
Administratiekantoor met persoonlijk contact.
EasyZZP is hét administratiekantoor voor de ZZP’er en MKB'er. Vanaf € 89,- per maand doen wij uw volledige administratie en uw aangiften BTW en inkomstenbelasting. Dit is inclusief de online webtool, verkoopfactuurmodule en app! Voor het tarief geldt: “Administratie en aangiften voor een vast bedrag per maand. Geen verrassingen achteraf!” Zo weet u altijd waar u aan toe bent. U maakt gebruik van moderne online software en mobiele apps zodat u uw administratie altijd bij de hand heeft en gemakkelijk kan raadplegen. Maar naast de mooie online toepassingen hechten wij grote waarde aan persoonlijk contact en onze lokale kantoren.
U bent altijd welkom op één van onze locaties, of u kunt ons per mail, telefoon, WhatsApp, etc. bereiken. Wat betreft uw verwachtingen nemen wij met een zesje niet genoeg. Wij streven naar een klanttevredenheid van...
Welkom bij All-Assist Dienstverlening
Wie zijn wij?
Wij zijn een klein administratiekantoor dat zich richt op het midden- en kleinbedrijf. Naast het verzorgen van de financiële administratie zien wij als meest belangrijke taak advies en ondersteuning. Door de kleinschaligheid zijn het persoonlijk aspect en de juiste prijs-prestatieverhouding gegarandeerd.
Wat doen wij?
Onze werkzaamheden richten zich op alle administratieve, boekhoudkundige en belastingtechnische zaken. Deze bestaan uit het voeren van de volledige administratie, het doen van alle aangiften en het verzorgen van de jaarstukken. Daarnaast beantwoorden wij alle vragen die betrekking hebben op uw onderneming.
Wat is onze doelstelling?
Onze doelstelling is om samen met de klant een gezonde onderneming neer te zetten en in alles een spreekbuis, klankbord en sparring-partner te zijn.
Wat zijn onze prijzen?
Wij werken met een all-in jaartarief zodat u a...
Remark Accountants is een fullservice accountantskantoor gevestigd in Nieuwegein met twee partners, Mark van Dijk AA en Remco van Zoelen AA CB. Wij hebben ieder 12 jaar ervaring opgedaan bij gerenommeerde accountantskantoren en zijn vervolgens ons eigen kantoor gestart.
Wij vinden het belangrijk dat u kunt doen waar u goed in bent: ondernemen. Door u werk uit handen te nemen, kunt u meer tijd besteden aan ondernemen. Als accountantskantoor leveren wij diensten op de volgende gebieden:
Accountancy
Denk aan het verzorgen van de financiële administratie en het samenstellen van de jaarrekening, tussentijdse cijfers en prognoses;
Belastingen
Zoals aangiften inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en omzetbelasting;
Personeel en Organisatie
Bijvoorbeeld het verzorgen salarisadministratie en het inrichten van salarishuizen;
Advisering
Op de hiervoor genoemde gebieden, maar ook bedrijfswaarderingen, financi...
Reeds meer dan 15 jaar ervaring met verzorging van alle bedrijfsadministraties en belastingaangiften, ook voor particuliere administraties en aanvraag toeslagen.
Service, kwaliteit en meedenken staan bij ons voorop. Ook 's avond en in het weekend staan wij u te woord!
Voor alle rechtsvormen (eenmanszaak, VOF, BV) verzorgen wij:
- financiële administratie
- salarisadministratie
- aangifte loonbelasting
- aangifte inkomstenbelasting
- aangifte omzetbelasting
- aangifte vennootschapsbelasting
- jaarrekening
- contact met belastingdienst, bank en overige instanties
Startende ondernemers begeleiden wij met het opzetten van de administratie en het opstellen van een ondernemingsplan en prognoses.
Wij hanteren bij voorkeur vaste prijsafspraken per jaar, welke van tevoren aan de hand van de omvang van de administratie wordt vastgesteld. Dus geen onverwachte nota's en afrekeningen!
Reeds vanaf € 50,- per ma...
Kleine ondernemingsregeling!!
Net als bij de belastingdienst kennen wij de Kleine ondernemingsregeling!! Wij werken met abonnementen. Ons instapmodel voor kleine ondernemers is € 75 per maand zodat je altijd vooraf weet waar je als ondernemer aan toe bent en wat je kwijt bent voor de boekhouding. Voor de € 75 verzoregen wij de boekhouding (digitaal), uw BTW aangiften, stellen de jaarrekening op en doen uw aangifte IB van u en eventueel uw partner. Het is dus een totaalpakket! Heeft u personeel in dienst? Dan rekenen wij € 7,50 per loonstrook per medewerker per maand.
Verder kenmerkt onze werkwijze zich van meet af aan door betrokkenheid bij de ondernemer en zijn onderneming en het (mee)denken in praktische oplossingen? Dat maakt York Administraties tot een deskundige sparringpartner voor het klein MKB. Wij zijn een zzp boekhoudkantoor maar voor de grotere ondernemingen ook de professionele boekhouder.
Direct sch...