Accountant nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
Online administratiekantoor met persoonlijk contact
Ondernemen zonder de zorgen van een administratie
EasyZZP is hét administratiekantoor voor de ZZP’er en ondernemer met een éénmanszaak of VOF. Vanaf € 89,- per maand doen wij uw volledige administratie en uw aangiften BTW en inkomstenbelasting. Dit is inclusief de online webtool en app! Voor het tarief geldt: “Administratie en aangiften voor een vast bedrag per maand. Geen verrassingen achteraf!” Zo weet u altijd waar u aan toe bent. U maakt gebruik van moderne online software en mobiele apps zodat u uw administratie altijd bij de hand heeft en gemakkelijk kan raadplegen. Maar naast de mooie online toepassingen hechten wij grote waarde aan persoonlijk contact en onze lokale kantoren. U bent altijd welkom op één van onze locaties, of u kunt ons per mail, telefoon, WhatsApp, etc. bereiken. Wat betreft uw verwachtingen nemen wij ...
Online Accountants MKB is een landelijk netwerk van accountants, fiscalisten en administrateurs. Wij leveren eigentijdse financiële dienstverlening voor MKB-ondernemers.
Wij zijn jouw virtuele accountantskantoor, je financieel adviseur online, met wie je snel belt, mailt of chat als je een vraag hebt, maar met wie je ook regelmatig persoonlijk zaken bespreekt. We hanteren een vaste maandprijs en automatiseren je boekhouding online, waardoor die minder tijd kost en 24/7 inzichtelijk is. Zo besparen wij, ondernemer en accountant samen, tijd en kosten, waardoor jij ruimte voor jezelf creëert. Meerwerk overleggen we vooraf met je, zodat je nooit voor verrassingen komt te staan. Die transparantie vinden we heel belangrijk. Net als communicatie, dus telefoon- en e-mailverkeer zijn in de vaste prijs inbegrepen.
Als ondernemer bepaal je zelf hoe ver je met ons in zee gaat: je kunt je hele administratie aan ons uitbesteden of all...
Financiële expertise op het niveau van grote bedrijven, beschikbaar voor het MKB
Praktisch alle grote bedrijven hebben een (business) controller in dienst. Kortweg is dit iemand die de directie of het management ondersteunt met financiële analyses om zo de informatie te verschaffen om financieel goed onderbouwde strategische beslissingen te kunnen nemen. Kleinere bedrijven hebben deze behoefte ook, maar zijn vaak niet in staat een controller in vaste dienst te nemen.
Goedhart Finance Support & Accountancy voert de taken die in een groot bedrijf worden uitgevoerd door een controller uit voor ondernemingen in het MKB. Te denken valt aan:
Opstellen van budgetten
Verschillenanalyse
Hulp bij berekenen rendement op investeringen
Daarnaast verzorgt Goedhart Finance Support & Accountancy ook alle diensten die normaal gesproken een accountant voor u uitvoert, zoals:
Jaarrekening opmaken
Belastingaangiftes verzorgen
Doo...
De Boeij Administratiekantoor is een klein administratiekantoor. Voor de (startende) ondernemer is dit prettig, omdat wij snel in kunnen springen op de diverse vragen met betrekking tot belastingen en het voeren van een administratie. Ons streven is om laag drempelig te zijn voor onze cliënten.
De werkzaamheden bestaan uit:
Financiële Administratie
In overleg met u wordt er bekeken hoe het beste uw administratie kan worden verwerkt, gecodeerd en bewaard.
Wij kunnen uw complete administratie verzorgen maar desgewenst kan het ook gedeeltelijk door ons verwerkt gaan worden, u wordt hierin begeleid en geadviseerd.
Als u uw complete administratie aan ons uitbesteed dan wordt deze op een ordelijke wijze gecodeerd en verwerkt in ons systeem.
De administratie wordt afgerond met een jaarrekening.
Door wekelijks, maandelijks of per kwartaal uw administratie bij te werken in ons systeem, zijn wij in staat u als ondernem...
F&M Accountancy: "Focus & Mensgericht", "Flexibel & Meedenkend".
Voor meer informatie over waar we voor staan en hoe we ook voor u waardevol kunnen zijn, verwijzen wij u naar onze website: www.fm-accountancy.nl.
Wel willen wij u in 1 zin aangeven waar wij voor staan. Deze zin luidt:
"F&M Accountancy kijkt vooruit!"
Ons vakgebied is continu aan veranderingen onderhevig. Een goed voorbeeld hiervan is online boekhouden. De menselijke handelingen bij het voeren van een financiële administratie zullen meer en meer verdwijnen. Administraties zullen hierdoor ook meer en meer up-to-date zijn. Onze taak is om u voor te bereiden op de toekomst en mee te denken om uw plannen financieel en fiscaal een zo gunstig mogelijk draagvlak te geven.
Bent u op zoek naar een accountant die wilt weten wat uw plannen en ideeën voor de toekomst zijn en bent u geïnteresseerd in een persoonlijk gesprek d...
Onze missie is bedrijven te helpen naar een hoger niveau. Kansen benutten die er voor de ondernemers zijn. Ook in mindere tijden. Voor een vast bedrag krijgt u van ons onbeperkt advies. Dus geen extra facturen achteraf.
Onze visie
Veel ondernemers hebben een fantastisch bedrijf. Enthousiaste hardwerkende mensen die de motor van de economie vormen. Ondernemers willen niet stil blijven staan met hun onderneming maar altijd vooruit gaan. Met plezier doen waar ze goed in zijn: ondernemen.
Wij zijn niet alleen de boekhouder van uw bedrijf. Wij beschikken over een zeer groot netwerk van specialisten. Niet alleen financieel maar ook op het gebied van belastingen, organisatie, marketing, incassos, debiteurenbeheer, personeelszaken, juridische zaken en nog veel meer. Door deel te nemen in ons netwerk kunnen wij u op een breed gebied adviseren. En kunnen we u helpen om uw onderneming naar een volgend niveau te tillen.
U bent de onderne...
Accountants- en Advieshuis G&P is gespecialiseerd in accountancy, bedrijfsadvies, fiscale en administratieve diensten voor het mkb en bedrijfsadvies. We rekenen tal van regionale mkb-bedrijven tot onze klantenkring, uiteenlopend qua bedrijfsgrootte, organisatievorm en branche (zoals bouw, detailhandel, transport en horeca). Ook particulieren doen regelmatig een beroep op ons.
Accountancy
Samenstellen jaarrekening | Begroting en liquiditeitsprognoses | Tussentijdse cijfers
Bedrijfsadvies
Investeringen | Bedrijfsvoering | Organisatiestructuur | Estateplanning
Fiscale dienstverlening
Vennootschapsbelasting | Omzetbelasting | Inkomstenbelasting | Erf- en Schenkbelasting | Fiscaal advies | Bezwaar- en beroepsprocedures
Administratieve dienstverlening
Financiële administratie | Loonadministratie | Ondersteunen bij inrichten administraties
Starters
Zaken als ondernemingsplan, financiering en fiscale vraagstu...
Ik ben een ervaren boekhouder/accountant/vertaler die zijn afspraken altijd nakomt en zeer accuraat te werk gaat.
Ik ben al sinds 4 jaren actief als een boekhouder in loondienst bij verschillende nationale en multinationale werkgevers. Jaar-rekeningen opstellen, omzetbelasting aangiften, volledige administratie opbouwen en bijhouden en IB aangiften behoren tot mijn vakgebieden. Ik kan zeer korte deadlines
nakomen omdat ik al meerdere jaren ervaring heb in financieel en administratieve functies. Boekhouding van BV's en NV's is wat ik de afgelopen 3 jaren doe, en daarvoor heb ik ook eenmanszaken en MKB'ers geholpen met hun administratie.
Ik heb mijn HBO gevolgd bij HVA HES (Hogeschool voor Economische Studies) te Amsterdam. Mijn vakgebieden zijn Accountancy & Finance.
Ik heb een Engelse middelbare opleiding gevolgd in Engeland en heb daar ook gewerkt. Mijn Engels en Nederlands is zeer sterk en Ik heb ook ruime ervaring m...
YKV is een maatschap waarin accountants en fiscalisten als adviseur voor het Midden- en Kleinbedrijf optreden. De werkwijze die gehanteerd wordt is er een van gelijkwaardigheid en openheid ten opzichte van haar relaties mede ingegeven door het feit dat de naar buiten optredende adviseurs zelf het ondernemerschap in al haar facetten ondervinden. YKV accountants & adviseurs maakt onderdeel uit van de Zirkzee groep.
Gesprekspartner zijn voor de ondernemer staat bij ons centraal. Onze dienstverlening vindt plaats vanuit onze vestiging in Capelle aan den IJssel en Alphen aan den Rijn. Voor een overzicht van onze dienstverlening verwijzen wij u graag naar onze website: www.ykv.nl en www.zirkzee.nl.
Als accountants en belastingadviseurs zijn wij in de uitoefening van onze functie onder andere gebonden aan de Verordening Gedragscode AAs en Beroepsregels voor Accountants, de Wet ter voorkoming van Witwassen en Financieren van Terrorisme (W...
Sinds 2008 werkzaam als zelfstandig ondernemer voor verschillende bedrijven in het MKB, zoals: transportbedrijf,schildersbedrijf, garagebedrijf, bouwbedrijf, fysiotherapiepraktijk, kortom zeer uiteenlopend.
Werk samen met accountantskantoor in Zeewolde voor wat betreft het uitbrengen van de jaarrekening en het indienen van de belastingaangiftes. Hierdoor heeft u de kwaliteit van een accountantskantoor maar betaalt u het tarief van een administratiekantoor.
Mijn dienstverlening is uiterst flexibel, u bepaalt zelf welk deel van of dat u de gehele voering administratie uitbesteedt.
Is er voldoende tijd en boekhoudkundige kennis binnen uw bedrijf aanwezig kunt u volstaan met mij in te schakelen voor alleen de jaarrekening en eventuele tussentijdse cijfers.
Tevens verzorg ik voor u de aangiftes Inkomsten-, Vennotschaps- en Omzetbelasting. Binnen de grenzen van de fiscale wetgeving is het streven dat u niet teveel belasting betaalt en ik ...
ABC Weert is u met Wijnand Vergeest, Esther Vergeest, Sjoerd Willems en Rosan Coenen graag van dienst.
Wijnand heeft inmiddels sinds 1997, als zelfstandig ondernemer, ervaring in (fiscale) advisering en samenstellen van jaarrekeningen en aangiftes in het Kleinbedrijf .
In 2008 is hij gediplomeerd als Fiscaal Adviseur (zie www.fiscaaladviseurs.nl).Zo kan hij u voor nu en in de toekomst nóg bredere en totale advisering bieden.
Klik op aanvragen brochure voor meer informatie en een voorbeeld van een jaarrekening zoals ABC Weert voor U kan maken.
Esther heeft als rechterhand van Wijnand veel ervaring met de verwerking van administraties en de bijbehorende BTW aangifte. Ook verzorgt ze de voorbereidende werkzaamheden aangiften Inkomstenbelasting voor zowel ondernemers als particulieren.
Met ABC Weert bent u verzekerd van een persoonlijke benadering en een optimale dienstverlening. Kijk bijvoorbeeld eens naar reacties van...
Hertgers Pensioen Advies (hierna: HPA) is een onafhankelijk adviesbureau en is gevestigd in Apeldoorn. Wij hebben met geen enkele verzekeraar, premiepensioeninstelling of pensioenfonds een financiële binding. Daardoor kunnen wij de belangen van de klant voorop stellen.
Particulieren, ZZP'ers en werkgevers krijgen bij ons deskundig en persoonlijk advies en begeleiding op het gebied van:
- pensioenen
- financiële planning
- vermogensopbouw (lijfrente, beleggen en sparen)
- inkomensverzekeringen (arbeidsongeschiktheid, ziekteverzuim e.d.)
- overlijdensrisicoverzekeringen
Advies op afstand (videobellen en beeldscherm delen) is mogelijk.
HPA werkt samen met Pensioenmanagement Nederland op het gebied van werknemerscommunicatie en pensioenexpertise voor advocaten en accountants. Hierbij kunt u denken aan bijvoorbeeld:
- CAO-/BPF-onderzoek
- pensioen due diligence
- pensioenclaims
Onze dienstverlening is maatw...
Wij denken graag mee met onze klanten, wat inhoudt dat wij houden van interactie met onze klant. Uiteindelijk zien wij administratie niet als het bijhouden van bonnetjes, maar het vergaren van informatie waarmee je kunt bepalen wat er goed gaat, wat er beter kan en waar kansen liggen. Met het oog op bedrijfsadvisering en eventuele loonadministratie zijn wij u graag van dienst. Uiteindelijk streven wij naar een goede samenwerking, aangezien dit uiteindelijk leidt tot de beste bedrijfsoplossingen en (fiscale) besparingen. Graag spreken wij dit met u door, bij u op locatie of bij ons op kantoor. We werken vanuit Obdam, maar maken in toenemende mate gebruik van online oplossingen voor het aanleveren en administreren van boekhouding zodat u goed op de hoogte bent van uw onderneming en het aanleveren hiervan zo gemakkelijk mogelijk verloopt. Zo kunnen wij u een compleet pakket bieden inclusief online platform om uw gegevens aan te leveren, ma...
MGN Accountancy is eind 2009 gestart als eenmanszaak door Monique Garritsen- Nagtegaal, wat meteen de naam verklaart... Na zo'n 20 jaar loondienst bij verschillende accountantskantoren was ik toe aan een nieuwe start en uitdaging! Ik heb zowel bij een groot kantoor als wat kleinere kantoren gewerkt, dus heb ik ook de diverse takken van sport in de accountancywereld meegemaakt.
De cliënten van MGN Accountancy komen uit het MKB en hebben een grote diversiteit qua branche, daarnaast zijn particulieren ook welkom. De benodigde kennis wordt door het volgen van cursussen op peil gehouden, tevens kan worden teruggevallen op de tot het netwerk behorende kennisbronnen.
Bij MGN Accountancy kunt u terecht voor alle werkzaamheden die het accountancyvak eigen zijn, te denken valt ondermeer aan:
- het controleren en samenstellen van jaarrekeningen;
- het opstellen van tussentijdse cijfers voor diverse doeleinden;
- het verzorgen ...
ONZE VISIE
U wilt een accountant die meer doet dan cijferen alleen. Een kantoor dat u voorziet van gevraagd en ongevraagd advies en harde waarheden niet uit de weg gaat. Een kantoor dat alert is op zaken die geen direct verband hebben met uw cijfers maar wel uw onderneming kunnen beïnvloeden. Een kantoor dat gáát voor zijn klanten: ook in mindere tijden. Hoefs Accountants & Adviseurs is zo'n kantoor. Wij staan voor een persoonlijke benadering waarbij het zakelijke niet uit het oog wordt verloren. Met een luisterend oor als u een oplossing voor een probleem zoekt.
Bij (potentiële) nieuwe klanten vindt altijd eerst een eerste kennismakingsgesprek plaats. Zo'n eerste gesprek kost u niets. Daarin komen aspecten aan bod als automatisering, wijze van orderverwerking, personeelsadministratie, facturatie en het inkoopproces. De accountant kan zich tijdens dat gesprek een beeld vormen van uw onderneming. Wij ...
IQAA Online administration & accounting is er voor de ZZP-er MKB bedrijven.
Om optimaal te kunnen ondernemen wilt u zich voornamelijk concentreren op uw core-business. Het is volgens ons dan ook zeer belangrijk dat u zich niet teveel bezig houdt met zaken als administratie, salarissen en belastingaangiftes. Maar natuurlijk wilt u wel op ieder moment inzicht in bijvoorbeeld uw openstaande vorderingen en resultaten zonder dat dat teveel tijd in beslag neemt.
Online boekhouden
Door het gebruik van de gekoppelde online software van Twinfield, Nmbrs en Expansion is een papieren archief niet nodig en kunt u altijd via onze interactieve ondernemersportal inzicht krijgen in uw (salaris) administratie. Als basis betaalt u een vast bedrag per maand, en alléén voor hetgeen waar u gebruik van wilt maken. Doordat onze processen en procedures optimaal op elkaar zijn afgestemd, werken we efficiënt en effectief. Met behulp v...
Seven Elements is een accountants- en advieskantoor per 1 oktober 2011 opgericht in Arnhem door ervaren registeraccountants. Samen hebben wij jarenlange ervaring bij één van de Big 4 accountantskantoren en weten als geen ander de accountantscontrole voorspoedig te laten verlopen. Wij hebben ervoor gekozen om kennis en plezier te bundelen. Seven Elements levert vanuit persoonlijk contact haar dienstverlening. Integriteit, eerlijkheid, kwaliteit, innovatie, accuratesse, deskundigheid en servicegericht zijn de zeven kernwaarden waarmee wij onze cliënten onze diensten aanbieden.
Wij hebben veel ervaring op het gebied van het controleren van jaarrekeningen (van alle rechtsvormen), subsidie-afrekeningen, omzet- en afzetverklaringen (bijvoorbeeld t.b.v. aanbestedingen) en andere soortige verklaringen. Wij kunnen u ook van dienst zijn bij het opstellen van de jaarrekening, het leveren van ondersteuning aan de financië...
Het moderne administratie- en advieskantoor met vestigingen in Dordrecht, Breda en Roosendaal.
Wij bieden (gecertificeerd) hoogwaardige financiële en fiscale diensten aan tegen scherpe en altijd vooraf met u overeengekomen prijzen. Ook maken wij accountancy betaalbaar en toegankelijk voor iedereen. Dit doen we door op efficiënte wijze samen te werken met onze partner accountants.
De wet- en regelgeving, inefficiënte werkwijzen en het ontbreken aan moed voor vernieuwingen bij collega kantoren, maakt hun diensten aan u onnodig duur. Bij Wijzer Administratie zijn wij overtuigt dat de financiële en fiscale dienstverlening beter kan.
De efficiënte oplossingen vinden wij enerzijds in de online dienstverlening. Met de online boekhouding hebt u 24/7 inzicht in uw administratie. Met het online dossier hebt u overzicht over uw administratie en verlenen wij transparantie in onze dienstverlening.
Anderzijd...
Wij zijn Administratiekantoor Stichting Focus Ondernemen en wij zijn begonnen met deze Stichting om (startende) ondernemers te helpen met 'uw' onderneming en ondernemers niet meer de (veel) te hoge accountantskosten te laten betalen. Bij ons krijgt u de kwaliteit van een accountantskantoor, maar dan met normale, scherpe tarieven.
Wij hebben tientallen jaren ervaring op het gebied van administratie, belastingaangiftes en belastingadvies.
Bij ons betaalt u voor wat we doen en heeft u direct inzage in onze tarieven. Wij zijn hier heel duidelijk in en in minder dan 1 minuut kunt u berekenen wat onze kosten zullen zijn.
Bij ons kunt u uw boekhouding volledig uitbesteden, u kunt dan op ieder moment online meekijken in ons programma hoe het er bij uw bedrijf voorstaat
Wij maken hierbij gebruik van de professionele en innovatieve software van AFAS voor de boekhouding en de belastingaangiftes en u kunt ook zelf de boekhouding verzo...
M.A. VISSER: ACCOUNTANCY NIEUWE STIJL
Door de jaren heen werken accountantskantoren volgens hetzelfde patroon. Ze opereren vanuit een representatief pand, fraai ingericht en voorzien van geavanceerde apparatuur. De werkzaamheden worden verdeeld over verschillende afdelingen, waarvan de medewerkers bij voorkeur alle voorkomende vragen van cliënten kunnen beantwoorden.
Is dat praktisch voor een cliënt? Soms wel
Zorgt het voor de ideale prijs/kwaliteit-verhouding? Absoluut niet!
Marnette Visser heeft er voor gekozen om het anders aan te pakken. Ze werkt vanuit haar kantoor aan huis, waar ze alle technische hulpmiddelen tot haar beschikking heeft. Flexibel, efficiënt en kostenbesparend. En dat is terug te vinden in haar tarieven.
Accountant (AA) en Fiscaal adviseur (lid van RB)
Meer dan dertig jaar ervaring
Ondersteuning, begeleiding en advies MKB
Belastingadvies (zakelijk en particulier)
Persoonlijke...
Wij zijn Meeuwsen Ten Hoopen, afgekort MTH. Ons kantoor in Lelystad is opgericht in 1987 en is in korte tijd uitgegroeid naar ruim 40 medewerkers. Daarmee is het kantoor veruit de grootste onafhankelijke accountants- en adviesorganisatie in Lelystad en ons grootste kantoor in de provincie Flevoland. Vanuit de mkb-adviespraktijk ondersteunen we vrije beroepsbeoefenaren en kleinere en middelgrote ondernemingen. De controle adviespraktijk richt zich vooral op middelgrote en grote organisaties in de lokale en regionale non-profitsector. Daarnaast beschikken we over een team van fiscaaljuristen die gezamenlijk invulling geven aan een omvangrijke fiscale adviespraktijk.
Maar ook in corporate finance, werkgeversdiensten, ondernemers- én persoonlijk financieel advies hebben we een brede expertise ontwikkeld. Efficiënt in de uitvoering en creatief in de advisering.
Uw geheel eigen kantoor is ons streven. Want we willen graag ...
Belasting Expat
Belasting Medici
Erfbelasting
(Vermogende) Particulieren
BELASTING EXPAT
Werk je langere tijd in het buitenland voor een Nederlandse werkgever? Dan hoef je mogelijk over je salaris geen belasting af te dragen in Nederland. Hiervoor moet je aan een paar voorwaarden voldoen. Het belastingvoordeel kan je wel tot tienduizenden euro’s per jaar opleveren. Wij hebben een speciale methode ontwikkeld om het belastingvoordeel zo efficiënt mogelijk te berekenen.
BELASTING MEDICI
Als arts, chirurg of verpleegkundige werk je vaak als zpp-ers bij een kliniek of ziekenhuis. Of je werkt in je eigen praktijk. Een drukke en verantwoordelijke baan. Je administratie en belastingaangifte kunnen er dan nog weleens bij inschieten. Besteed dit uit, weet dat het bij ons in goede handen is en je hebt er zelf geen omkijken meer naar.
ERFBELASTING
De hoogte van je erfenis is afhankelijk van vele factoren. Door de wet...
$$$ Eerste 3 / 6 maanden gratis verzorging van uw boekhouding..!!! $$$
NB: aanbod geldt alleen voor nieuwe klanten en startende ondernemers,
vraag naar de voorwaarden.
Alle werkzaamheden tegen concurrerende prijzen, doch hoge kwaliteit !!
NIEUW: UW BEDRIJF (BV / NV / VOF / STICHTING / VERENIGING)
OPGERICHT EN ACTIEF BINNEN ENKELE DAGEN..!!
Complete verzorging van alle voorkomende administraties en belastingzaken op alle gebieden; daarnaast ook deskundige begeleiding en advies voor zowel (startende of ervaren) ondernemer als particulier..! Ook voor aanverwante financiële zaken zijn wij er voor u !
Specialist in het opheffen van obstakels en het oplossen van problemen bij de fiscus en diverse (overheids-) instanties.
Professionele hulp en slagvaardig handelen in geval van problematische schulden en het weer op de rails krijgen van uw bedrijf en/of financiën !
Denk aan bedrijfssanering en schuldsanering..!
Wij ...
Complan Administratieve Service, kortweg CAS, richt zich sinds 1986 op de administratieve dienstverlening aan tandartsen, mondhygiënisten en uitoefenaars van aanverwante beroepen!
Door jarenlange specialisatie en de daaruit voortvloeiende ervaring zijn wij in staat de specifieke administratieve problemen, die zich in een tandartspraktijk voordoen op een adequate manier te benaderen.
Wij werken als een van de weinige met lage vast overeengekomen tarieven. Dus u hebt als cliënt geen financiële tegenvallers te verwachten. Immers, u weet waar u aan toe bent. Er wordt dus niet met uurtje-factuurtje gewerkt.
Wij kunnen het volgende voor u betekenen.
-Verwerking van uw administratie (kan ook bij u op locatie)
-Samenstellen jaarrekeningen
-Salarisadministratie
-Fiscale aangiftes
-Verstrekken van Fiscale en bedrijfseconomische zaken
Graag bespreken wij vrijblijvend met u wat CAS voor u kan betekenen.
CAS heeft ...
Admini-Desk is een jong en dynamisch kantoor waarbij service en klantgerichtheid een zeer belangrijk onderdeel zijn. Bij ons is de cliënt geen nummer. Wij proberen dan ook zoveel mogelijk op de hoogte te zijn van het reilen en zeilen van de cliënt, de onderneming en de branche waarin de cliënt actief is. Op deze manier proberen we mee te denken met de cliënt.
Wij verzorgen uw gehele administratie inclusief salarissen, fiscale zaken (btw, loon-, vennootschaps- en inkomstenbelasting), samenstellen jaarrekening etc. Administratieve ondersteuning op uw eigen werkplek behoort ook tot de mogelijkheden. De werkzaamheden worden afgestemd op uw behoeften en wensen.
Omdat u als ondernemer vaak overdag druk bent met uw eigen zaak zijn wij ook 's-avonds bereikbaar.
Tarief: € 40,00 per uur excl btw. Tevens is het mogelijk om een vast bedrag per jaar af te spreken.
Bel voor het maken van een vrijblijvend kenn...