Accountant nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
Doelgerichtheid, kwaliteit en betrokkenheid vormen de basis van de dienstverlening van IJburg Accountants & Adviseurs.
U kunt bij ons terecht voor uw administratie, uw belastingaangiften, uw jaarrekening, tussentijdse cijfers en advies. Persoonlijk advies, want wij gaan voor een directe en persoonlijke relatie. Een relatie waar wij van denken dat u als ondernemer behoefte aan heeft. We zijn een sparringpartner, we denken mee en vooruit, we ondersteunen en we adviseren in heldere taal. Onze mensen (zowel accountants als fiscalisten) zorgen ervoor dat u zich kunt concentreren op waar u goed in bent: ondernemen en het halen van het maximale rendement.
Efficiënte gegevensverwerking, heldere oplossingen voor financiële vraagstukken, inzichtelijke rapportages en tijdige aangiften zijn slechts mogelijk indien uw adviseur goed overzicht heeft en geeft. Duidelijke en directe communicatie vormen hierbij essentiële uitgangspun...
Cijferadvies administratiekantoor Drachten is een administratiekantoor die hoge kwaliteitsnormen hanteert tegen een betaalbare prijs. Wij richten ons met name op het MKB. Ook verenigingen, stichtingen en natuurlijk ZZP-ers kunnen wij prima van onze diensten voorzien.
Wij hebben ons ten doel gesteld een goede betrouwbare partij te zijn voor onze klanten waarmee we graag bouwen aan een langdurige samenwerking.
Bij Cijferadvies Drachten kan de zakelijke klant onder meer terecht voor volledige uitbesteding van de boekhouding inclusief de daar bijbehorende fiscale aangiften. Wanneer u liever zelf uw boekhouding voert, kunt u er voor kiezen de boekhouding alleen ter controle aan te bieden.
Cijferadvies staat u ook graag ter zijde wanneer u advies nodig heeft op gebieden als pensioen, verzekeringen, payrolling, subsidies, bedrijfsovername en fiscale vraagstukken.
Graag drinken wij met u een kopje koffie om te kijken wat we voor elk...
Lansigt is een sterk groeiende accountants- en belastingadviespraktijk. Vanuit 3 vestigingen in het Groene Hart (Alphen aan den Rijn, Nieuw Vennep en Gouda) worden dagelijks, door circa 90 professionals, opdrachtgevers uit het middelgrote bedrijfsleven met deskundigheid en passie op een breed vlak begeleid.
Accountancy, fiscaliteit, IT-advies, juridische dienstverlening en corporate finance zijn onze speerpunten. Lansigt heeft 4 aandeelhouders die samen met 3 partners het management voeren, assistenten worden aangestuurd door teamleiders en relatiebeheerders/controleleiders. De organisatie heeft een krachtige identiteit en veel werknemers zijn al geruime tijd aan onze organisatie verbonden. Wij adviseren niet alleen over strategische planning, wij passen het ook zelf toe. Controleren kan vrijwel elke accountant, wij zoeken de uitdaging ook in de service naast de basisproducten. Dat levert toegevoegde waarde voor de DGA; de afgelopen 7...
BOEKHOUDEN MET PASSIE!
Voor ons is elke ondernemer uniek. Daarom zorgen wij voor een 'perfect fit' voor nu en in de toekomst.
Bereikbaarheid
Ondernemers werken niet van 9 tot 5. Belangrijke zaken zoals je financiën wil je het liefst afhandelen als je er de tijd voor hebt. Wij begrijpen dat.
â€
Je persoonlijke klantendienst
Wij maken voor jou tijd als je ons nodig hebt. Tenslotte gaat het om jouw zaken, niet die van ons. Wij faciliteren.
â€
Zakelijk advies
Wil je opschalen of juist omgekeerd? Welke marketingstrategie moet je inzetten? Hoe ga je investeren in je bedrijf? We helpen graag een handje.
â€
Samen werken aan je succesverhaal
We zijn zelf ook ondernemer en begrijpen jou vraagstukken heel goed. Oplossingen hebben we ook.
â€
ONS TEAM
We gaan voor jou aan het werk!
Ons gemotiveerde team bestaat uit een melange van jonge en ervaren hoogopgeleide professi...
Wij zijn sinds 2002 ervaren specialisten in het doorlichten en begeleiden van ondernemingen in het MKB.
Bij New Target Vision staan eenvoud, transparantie in aanpak en werkwijze, kwaliteit en creativiteit tijdens het traject, hoog in het vaandel. Onze resultaten bereiken wij op een no-nonsense aanpak met de nodige tact.
Waar schakelen klanten ons voor in?
- BPS rapportages opstellen voor banken en MKB ondernemers
- BBZ en IOAZ rapportages: begeleiding en bezwaarschriften
- Levensvatbaarheidsonderzoeken uitvoeren
- Haalbaarheidsonderzoeken uitvoeren
- Rendement en winst verbeteren (focus), afdelingen of totale MKB-ondernemingen
- Het efficiënter maken van bestaande werkwijzen (faalkostenreductie)
- Sparren over toekomstperspectief (strategie keuzes)
- Klankborden over ondernemingsbeleid (vertrouwensman achter de hand)
- Ingewikkelde incasso zaken (doeltreffende maatregelen)
- Financieringen en participaties (uitbr...
ZOBIS is een nieuw concept bedacht door een aantal accountants en fiscalisten met vele jaren ervaring bij de 'traditionele' (grotere) accountantskantoren. Waarom ZOBIS? Jij, als ondernemer wilt op maat geadviseerd worden en wil zo min mogelijk tijd kwijt zijn aan de administratie, de jaarrekening en de diverse aangiften. ZOBIS biedt het complete pakket. Naast de standaard werkzaamheden biedt ZOBIS actuele managementinformatie (gebaseerd op de actuele stand van zaken in de boekhouding) en kun je gebruik maken van onze bedrijfscoach. Daarnaast maken wij gebruik van verregaande automatisering, waardoor wij de basisproducten tegen minimale kosten kunnen leveren. Tevens krijg je beschikking over een eigen clientenportaal (ZOBIS Online) die 24/7 "in the cloud" te raadplegen is. Om jou en je bedrijf zo goed mogelijk te begeleiden nemen onze bedrijfscoaches periodiek contact op. De bedrijfscoaches worden bijgestaan door specialisten (ac...
Wij zijn als zakelijke dienstverlener actief op het gebied van accountancy, advisering, fiscale werkzaamheden en interim management.
De organisatie staat onder leiding van Frans van Lonkhuizen AA en Aad van Oosten AA. We zijn gevestigd in Bavel (Breda) en Dordrecht. Op de beide vestigingen zijn in totaal 15 medewerkers werkzaam.
We richten ons op het midden- en kleinbedrijf. Belangrijk is voor ons een persoonlijke/directe benadering van onze relaties.
In onze visie moet een accountant de bedrijfs- en persoonlijk adviseur van de ondernemer zijn. Met een proactieve benadering streven wij naar een optimale dienstverlening.
Rode draad in onze dienstverlening is dat de ondernemer/relatie altijd centraal staat.
De relaties van het kantoor zijn divers. Binnen het relatiebestand bevinden zich onder andere bouwondernemingen, handelsbedrijven en diverse detacheringbureaus en uitzendorganisaties.
Naast bovengenoemde activiteiten ri...
De Hooge Waerder brengt uw zaak verder
Al meer dan 30 jaar staan we bekend als een klantvriendelijk fullservice accountantskantoor waar zaken snel en naar tevredenheid worden opgelost. Klanten vinden het bovendien prettig dat ze altijd vaste contactpersonen hebben. Onze nuchtere, betrokken en proactieve professionals kijken verder dan alleen uw cijfers. Ze verdiepen zich ook in uw aanpak, plannen en doelstellingen. Zodoende krijgt u altijd advies dat perfect aansluit bij uw dagelijkse praktijk en toekomstplannen.
Een passende oplossing voor ieder ondernemersvraagstuk
Voor ieder ondernemersvraagstuk kunt u terecht bij De Hooge Waerder. Wij ondersteunen u bij alle werkzaamheden en beslissingen op financieel-economisch gebied. Variërend van administratieve, fiscale, juridische, hrm-, ict-werkzaamheden tot aan corporate finance. Door de optelsom van expertises kunt u vertrouwen op een brede, professionele dienstverlening. Via uw...
Wie zijn wij?
Wij zijn een jong en dynamisch accountantskantoor uit Amsterdam met hoogopgeleide en deskundige adviseurs. Ons accountancyteam aangevuld met een belastingadviseur maakt een ijzersterke combinatie. Wij zijn gespecialiseerd in het midden en kleinbedrijf en hebben een speciale focus op webshops, zzpers en ondernemers in de horeca.
Kenmerken van onze organisatie zijn:
- Direct en persoonlijk betrokken
- Afspraak is afspraak
- Vaste prijzen, dus geen verrassingen achteraf
- Wij gebruiken duidelijke taal
- Nooit extra kosten voor kleine vragen
- Lagere uurtarieven dan gebruikelijk bij accountantskantoren
- Hoog opgeleide gesprekspartners
Wat doen wij?
Wij verzorgen de volgende diensten:
- Verwerken van de financiële administratie
- Opstellen van rapportages
- Opstellen van jaarrekeningen
- Verzorgen van loonadministraties inclusief aangiften,
- Verzorgen van aangiften omzetbelasting
- Verzorgen van...
Company Account, Accountants & Adviseurs is gevestigd in het Rijk van Nijmegen, in de plaats Beuningen (Gelderland).
Bent u op zoek naar deskundigheid op het gebied van accountancy, belastingen, loonadministraties, bedrijfsovernames en -adviezen dan bent u bij ons op het juiste adres.
Company Account wordt geleid door twee professionals, die door hun jarenlange opleiding, opgedane kennis, ervaring, permanente educatie en contacten in de financiële dienstverlening en ver daar buiten, u dezelfde kwaliteit en diensten aanbieden als de gerenommeerde kantoren.
Ons netwerk omvat circa 50 professionals, waarbij u als klant altijd te maken heeft met één aanspreekpunt.
Wij beperken ons tot de kern van de zaak, kennen geen grote overhead, waardoor wij onze diensten kunnen aanbieden tegen een zeer concurrerende prijs.
Omdat wij samenwerken met alle professionals en deskundigen in elk vakgebied kunt u van ons ook ...
Alfa Accountants en Adviseurs is gespecialiseerd in het midden- en kleinbedrijf en de agrarische sector. De organisatie heeft professionals in dienst met ervaring op het gebied van accountancy, belastingen, salaris en personeel, subsidies, bedrijfsadvisering, financiële dienstverlening en alles wat daarmee verband houdt. Alfa telt meer dan 850 medewerkers, verdeeld over 31 kantoren door heel Nederland. In het midden- en kleinbedrijf heeft Alfa zich gespecialiseerd in een aantal branches, zoals retail, recreatie, bouw, installatie en automotive. Wij werken nauw samen met brancheverenigingen, als CBW-MITEX, RECRON, UNETO-VNI en Bouwend Nederland. Openheid, betrokkenheid en respect naar klanten en medewerkers staan bij Alfa centraal. Als ondernemer kunt u rekenen op een adviseur die met u meedenkt en op de hoogte is van de actualiteiten. Met plezier zet Alfa zich in voor uw onderneming. U krijgt gedegen advies van gespecialiseerde en ...
Jheronimus Accountantskantoor is geen standaard accountantskantoor. We richten ons op de MKBer die sturing wil geven aan zijn of haar onderneming. Deze sturing ondersteunen wij met actuele en toekomstgerichte informatie. Gedurende het jaar houden wij u op de hoogte over de ontwikkelingen binnen uw onderneming op financieel gebied. Maar, niet alleen in de achteruitkijkspiegel kijken is van belang. Door de voorruit kijken is nog zoveel belangrijker. Daarom staat de jaarrekening bij ons niet centraal, maar tussentijdse informatie. Hierbij hoort natuurlijk ook de fiscaliteit, zoals de aangifte inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en omzetbelasting.
De dienstverlening van Jheronimus Accountantskantoor nemen we serieus. U, als ondernemer, staat centraal. Hierbij vinden wij de volgende punten belangrijk en kenmerkend voor Jheronimus Accountantskantoor:
1. Persoonlijk: de koffie staat altijd klaar en u bent altijd welkom voor een gesp...
Onze Missie en Visie:
Als partner in business willen wij u ontzorgen en doorlopend financieel inzicht geven zodat u zich zo goed als
mogelijk kunt focussen op de bedrijfsvoering van uw onderneming.
Wij zijn een accountants- administratiekantoor dat actief is op financieel en fiscaal gebied.
We houden ons bezig met het voeren van administraties en het opmaken van jaarrekeningen tot en met het
verzorgen van belastingaangiften en het geven van financiële (zoals over financieringen, M&A) en fiscale adviezen.
Het is onze missie relaties te ontzorgen en goede kwaliteit te bieden tegen een betaalbare prijs. Wij kunnen
ook samen de boekhouding kunnen doen via de Cloud (wij zijn exact online gecertificeerd). Dit leidt tot lagere kosten en meer
en sneller inzicht in de cijfers voor u als ondernemer.
Wij denken veel meer vanuit het perspectief van de onderneming in plaats van de traditionele rol als accountant.
Ook begele...
Hoe actueel zijn de cijfers van uw administratie? Grote kans dat u geduld moet uitoefenen tot de volgende aangifte. In een kwartaal kan veel gebeuren, daarom vinden we bij Finovion Stadskanaal dat uw cijfers up-to-date moeten zijn. Kies daarom administratiekantoor Stadskanaal als uw betrouwbare partner in financiële zaken. Dan hoeft u niet tot het einde van het kwartaal te wachten om uw cijfers in te zien.
Wij kunnen uw administratie geheel digitaal verwerken. U maakt dan vanuit ons pakket uw facturen en heeft via een bedrijfsmonitor voortdurend inzage in uw administratie. Wij bieden dit aan tegen een vast maandbedrag zodat u niet voor verrassingen komt te staan..
Via deze link kunt u zien hoe dit werkt. https://www.youtube.com/watch?v=ujL78pm9dPs
Ons administratiekantoor Stadskanaal kijkt verder dan cijfers en kiest voor een actieve en persoonlijke benadering. Elke ondernemer heeft zijn beweegredenen en doelstellingen. Fi...
Administratiekantoor Crystal Palace helpt bedrijven en particulieren goedkoop, betrouwbaar en kwalitatief bij het op orde brengen van de administratie.
Crystal Palace is gespecialiseerd in het geven van:
* Bedrijfsadviezen
* Verzorgen van jaarrekeningen,
* Verzorgen van belastingaangiften
* Starters begeleiding
* Persoonlijke begeleiding van ondernemers en personeelszaken
* Beschrijving financiële bedrijfsprocessen
* Opstellen bedrijfsgerichte rekeningschema's
* Kostendragers en dagboeken
* Ondersteuning bij automatisering van financiële bedrijfsprocessen
* Ondersteuning van uw boekhouder
Het is ons ambitie om uw administratie op zo efficiënte en flexibele manier te verzorgen.
Hierdoor biedt Crystal Palace u aantrekkelijke tarieven.
Met deze diensten kunnen wij u al uw administratieve en fiscale zaken uit handen nemen.
Maakt u momenteel al gebruik van ee...
NAHV Accountants
EEN ACCOUNTANT DIE WAARDE NAAR GELD LEVERT
Zou het niet prettig zijn wanneer jouw accountant proactief contact met je onderhoudt? Een accountant die maandelijks of per kwartaal aan en adviseert in plaats van eens per jaar op een moment dat het boekjaar al ver is afgelopen? Een accountant die jij als het nodig is bij nacht en ontij om advies kan vragen over zaken die gaan van de wieg tot aan het graf. Een accountant die ook zelf beseft en doorvoelt wat het is om directeur/eigenaar te zijn, in goede en minder goede economische tijden. Een accountant die het zelfstandig ondernemerschap ook zelf dagelijks ervaart.
HET NIEUWE TYPE ACCOUNTANT VIND JE BIJ ONS
Is dit ook wat jij wilt? Een accountant die nauw betrokken is bij jouw bedrijfsvoering en die zich verdiept in de branche waar jij toe behoort? Een accountant die dus zeer goed weet wat in jouw branche speelt en tegen welke problematiek jij aanloopt. Een ...
Wij zijn een laagdrempelig administratiekantoor.
Wij beschikken over een zeer ruime ervaring (22 jaar ervaring in adviesfuncties binnen accountancy) met betrekking tot o.a.:
- Het opzetten/inrichten/verzorgen van financiële administraties;
- Advisering bij financieringsvraagstukken;
- Opstellen financieringsaanvragen;
- Verzorgen van alle voorkomende fiscale aangiften;
- Advisering op fiscaal gebied;
- Opstellen managementinformatie;
- Advisering op financieel/administratief en organisatorisch
gebied.
Wij kijken niet alleen naar het verleden, maar denken met u mee (pro-actief) over de toekomst van uw onderneming en de wijze waarop u uw plannen zou kunnen verwezenlijken.
Wij bieden kennis, kwaliteit, betrouwbaarheid en een snelle responstijd ingeval van vragen.
Wij hanteren betaalbare tarieven. Reistijd is voor onze rekening en wordt niet bij onze relaties in rekening gebracht.
Haal méér uit uw...
De Keijzer Nipius & Co is in 1992 opgericht door René de Keijzer en Rob Nipius vanuit hun visie dat ondernemers moeten kunnen vertrouwen op een adviseur die van alle markten thuis is. Nog steeds is de verbondenheid tussen Accountancy en Belastingadvies het startpunt voor onze dienstverlening. Een totaalaanpak die tot goede resultaten leidt.
Onze accountants en belastingadviseurs zijn uitstekend in staat over de grenzen van de eigen discipline te kijken. Wij spreken de taal van de ondernemer en kennen hun dagelijkse problemen. Wij bezitten de brede kennis en ervaring om tot doeltreffende oplossingen te komen, zowel op het gebied van accountancy als fiscaliteit.
De Keijzer Nipius & Co is o.a. actief binnen de volgende sectoren: zakelijke dienstverlening, informatietechnologie, biotechnologie, industrie, reclame, logistiek, gezondheidzorg, cultuur, telecom, bouwnijverheid, financiële instellingen, groot- en detailhandel,...
Lease Collect is sinds 2003 een collectief inkoopbureau voor (auto) mobiliteit . Wij vertegenwoordigen een groot klantenbestand met een navenant omvangrijk wagenpark en bieden onze klanten vanuit deze unieke marktpositie substantiële kwantumvoordelen. De toetreding tot onze inkooporganisatie is gratis.
Klanten van LeaseCollect profiteren van onze marktpositie en genieten alle voordelen die voortvloeien uit de exploitatie van een groot wagenpark, ook als ze zelf een klein wagenpark beheren. Ook de zakelijke klant met één auto is welkom.
Met scherpe leaseprijzen, goede voorwaarden en rugdekking voor als er onverhoopt een probleem ontstaat staan wij onze klanten terzijde. Wij zijn uw enige aanspreekpunt binnen een netwerk van professionele aanbieders en dat scheelt tijd en geld.
Wij nemen uw aanvraag voor autolease in behandeling en zetten deze uit binnen een streng geselecteerde netwerk van leasemaatschappijen en ...
Wij zijn jouw virtuele accountantskantoor, je financieel adviseur online, met wie je snel belt, mailt of chat als je een vraag hebt, maar met wie je ook regelmatig persoonlijk zaken bespreekt. We hanteren een vaste maandprijs en automatiseren je boekhouding online, waardoor die minder tijd kost en 24/7 inzichtelijk is. Zo besparen wij, ondernemer en accountant samen, tijd en kosten, waardoor jij ruimte voor jezelf creëert. Meerwerk overleggen we vooraf met je, zodat je nooit voor verrassingen komt te staan. Die transparantie vinden we heel belangrijk. Net als communicatie, dus telefoon- en e-mailverkeer zijn in de vaste prijs inbegrepen.
Als ondernemer bepaal je zelf hoe ver je met ons in zee gaat: je kunt je hele administratie aan ons uitbesteden of alleen het deel dat jij nodig vindt. Altijd kijken we mee met je bedrijfsprocessen en hoe die efficiënter kunnen, want dat vinden wij een belangrijke taak van een accountant. ...
Ik ben een accountant en gespecialiseerd in belastingen, zowel nationaal alsmede internationaal (zie ook de website: www.kreijkesconsultancy.nl ). Mijn cliënten zitten door geheel Nederland en Duitsland.
Ons uitgaanspunt is het aanbieden van een uitstekende dienstverlening tegen een concurrerend tarief. Onze uurtarieven liggen daarom gegarandeerd lager dan de uurtarieven van een gemiddeld administratie- en/of accountantskantoor.
Kreijkes Administratieve dienstverlening is een organisatie, die zich bezig houdt met diverse werkzaamheden binnen de zakelijke dienstverlening voor (startende) ondernemers in het MKB. Wij zijn modern en flexibel met jaren ervaring op het gebied van de zakelijke dienstverlening. Tot onze dienstverlening rekenen wij onder andere verwerken financiële administratie, verzorgen loonadministratie, opmaak jaarrekening, alle belastingaangiften, etc.
U wilt weten wat u kunt besparen of/en u bent op zoek...
HNS Accountancy is een kleinschalig professioneel Accountantskantoor met een zeer gevarieerde cliëntenportefeuille. De kennis en ervaring omvat zowel (middel)grote bedrijven als kleine ondernemers en non-profit organisaties.
Met een breed dienstenpakket kan ik u op maat van dienst zijn. Of u mij nu nodig heeft voor het controleren, het beoordelen of het samenstellen van uw jaarrekening, het verzorgen van fiscale aangiften, het uitvoeren van bedrijfswaarderingen of het verstrekken van andere bedrijfseconomische en fiscale adviezen; HNS Accountancy is van al deze markten thuis!
HNS accountancy is thuis in bewindvoering. Inmiddels is de portefeuille uitgebreid en bedien ik meerdere bewindvoerders. Ik werk met een werkprogramma dat toetst of je als bewindvoerder aan het Accountantsprotocol Besluit Kwaliteitseisen CBM 2019 voldoet.
De resultaten van de toets leg ik vast in een zogenaamd rapport van feitelijke bevindingen dat w...
ADR Accountancy cv is een kantoor met een ouderwetse service en een persoonlijk aanpak. Bij ons heeft de cliënt contact met één vaste consulent en komen wij bij de cliënt op locatie.
Een kort overzicht van onze diensten:
- Verwerken financiële administratie;
- Verwerken loonadministratie;
- Opmaak en deponering jaarstukken;
- Belastingaangiften, IB/PVV, VPB, BTW, LH, Dividend, Successie.
- Startersbegeleiding;
- Financieel en fiscaal advies.
Kwaliteit behoeft niet altijd duur te zijn!
U denkt misschien dat er aan al deze diensten een hoog prijskaartje hangt, maar anders is waar. Wij werken met vaste all-in tarieven, afhankelijk van de grote van de administratie, per jaar, kwartaal dan wel per maand. Een overzicht van onze tarieven:
- Verwerking administratie inclusief BTW aangifte, va € 35,00* p/mnd
- Ondernemersaangifte winstbelasting va € 125,00* p/jr.
- Loonadministratie va. ...
Wessels Administratie Groep is de merknaam, waaronder de volgende drie bedrijven opereren:
Wessels Administratie & Advies
Wessels Administratie & Belastingen
Wessels Administratie & Control
Wij zijn uw persoonlijke administrateur, belastingadviseur en controller. Wij ondersteunen zzp-ers, het kleinbedrijf, startende ondernemers, technologische start-ups en particulieren bij het opzetten, in stand houden en begrijpen van hun financiële administratie en het voeren van een verantwoorde bedrijfsvoering. Tevens dragen wij zorg voor verplichtingen aan derden, zoals de belastingdienst, banken en andere vermogensverschaffers.
Verder kunnen bedrijven, op parttime basis, gebruikmaken van onze expertise ter ondersteuning van het strategisch proces en de planning- en control cyclus en/of het oplossen van andere (bedrijfseconomische) managementvraagstukken.
Als administratiekantoor richten wij ons vooral op de regio's Zuid-Gelde...
Swart&co Accountants is een toegewijd accountantskantoor dat financiële dienstverlening biedt aan ondernemingen, ondernemers, stichtingen/verenigingen en aan particulieren.
Persoonlijke dienstverlening in financiële zaken. Dat is waar Swart&co Accountants voor staat. Wij zijn bewust klein gebleven. Dit betekent korte lijnen, persoonlijke service en een goede relatie met onze opdrachtgevers. Het belang van onze cliënten staat voorop. De accountants van Swart&co zijn gefocust op kansen en het op tijd geven van de juiste adviezen. De accountants en adviseurs verdiepen zich niet alleen in hun vakgebied, maar ook in de ontwikkelingen bij andere bedrijven en in de veranderende wet- en regelgeving die van invloed is op haar cliënten.
Ons accountantskantoor in Amstelveen huisvest 20 medewerkers: registeraccountants, accountant-administratieconsulenten, assistent-accountants, belastingadviseurs, administratief medewerke...