Accountant in Limburg nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
FINCQ ADMINISTRATIES
Uw professionele partner in administratie- en
belastingzaken
Fincq Administraties is een Full-service administratiekantoor en verzorgt al uw noodzakelijke administratieve, fiscale en financiële diensten.
Als ondernemer wilt u graag weten wat er speelt en heeft u graag grip op uw zaak. Correcte en accurate financiële informatie is dan natuurlijk onmisbaar. Een solide administratie vormt de basis waar u als ondernemer op kunt bouwen en waarop u moet kunnen vertrouwen.
Als u een onderneming wilt gaan starten, heeft u al meer dan genoeg aan uw hoofd en iedere vorm van hulp is dan ook zeer welkom. Starters helpen wij graag bij het opzetten van hun ondernemingsplan en assisteren wij bij het verkrijgen van de benodigde financieringen. Wij helpen u graag om een betrouwbare en efficiënte administratie op te zetten en wij zorgen er ook voor dat deze steeds een betrouwbaar beeld geeft van uw ondernemer....
OPLEIDING EN WERKERVARING
Opleiding
SAP Cursus SAP augustus 2009
Basisdeskundigheid Cursus Wft 2009
SPD diploma
MBA diploma
PRAKTIJKDIPLOMA BOEKHOUDING diploma
DEEL CERTIFICAAT INFORMATICA-
MEAO certificaat
TYPEDIPLOMA diploma
HAVO diploma
Talenkennis
Woord Nederlands, Engels, Duits
Geschrift Nederlands, Engels, Duits
Automatiseringskennis
Automatiseringskennis Exact en Exact Globe
Davilex
Microsoft Office
Twinfield
Maatwerk/ERP
RoosRoos
Werkervaring
Berk, accountants en belastingadviseurs (1999-2002)
Functie: Assistent- Accountant
Accountants/ en belastingadvisering voor het midden- en kleinbedrijf.
Samenstellen jaarrekeningen en ondersteuning aan cliënten. Controle grootboek, analyseren financiële gegevens. Maandafsluitingen.
Aanspreekpunt voor cliënten en bespreking jaarrekening met cliënten.
Aangiften omzetbelasting, inkomstenbelasting en VPB.
Leidinggeven aan een 5-ta...
Na jarenlange ervaring bij een middelgroot accountantskantoor zijn wij, Jos Lemmen en Rob Keijsers, per 1 april 2011 een eigen accountantskantoor gestart onder de naam: Lemmen & Keijsers Accountancy.
Jos Lemmen is sinds 1997 actief in de accountancy. Na alle stappen in de accountancy te hebben doorlopen heb ik in 2004 mijn accountantsdiploma (AA) behaald. Tot 1 april 2011 ben ik werkzaam geweest als accountant en heb hierbij ondernemers geadviseerd in diversen uiteenlopende branches. Mijn eigen kennis en ervaring wilde ik graag anders inzetten dan daar mogelijk was. Bij Lemmen & Keijsers accountancy en advies kan ik mijn kennis van het MKB gebruiken zoals ik het altijd voor mij heb gezien: persoonlijk, transparant en meelevend. Daarom heb ik besloten om samen met mijn compagnon Rob Keijsers een eigen onderneming te starten.
Rob Keijsers is in 2000 begonnen in de accountancy. Ik heb ervaringen opgedaan bij een adminstratiekantoor, ee...
Financiële en fiscale zekerheid
Toekomstgericht ondernemen. Financiële planning. Weten wat de trends en ontwikkelingen zijn en daar tijdig op inspelen. Dat vraagt om professionele adviseurs. Om kundige en ervaren specialisten, die met bezieling en integriteit u financieel en fiscaal begeleiden en adviseren. Die uw bedrijf kennen, uw markt kennen en maatwerk leveren. Dat vraagt om Schreurs Accountants en Adviseurs.
Schreurs Accountants en Adviseurs is Efficiënt Samenwerken. Dit betekent korte communicatie lijnen met één aanspreekpunt en optimaal gebruik maken van automatisering.
Wat mag u van Schreurs Accountants en Adviseurs verwachten?
Een professionele partner die u financieel en fiscaal begeleidt en adviseert op uw weg naar de toekomst. Schreurs Accountants en Adviseurs signaleert trends, vertaalt deze naar uw bedrijfsmatige situatie en begeleidt u met raad en daad, zodat u in de toekomst niet...
Brothers Consultants & Partners is een jong dynamisch bedrijf waarbij fiscale en economische talenten gesteund door ervaren experts voor u klaar staan voor een advies op maat.
Brothers Consultants & Partners biedt voor zowel zakelijke als particulieren partijen oplossingen voor fiscale en economische vraagstukken.
Kunnen wij ook voor u iets betekenen?
Bent u een starter, MKB ondernemer of een particulier?
Als starter krijgt u met diverse regelingen te maken op fiscaal en economisch gebied. De keuzes die u maakt kunnen fiscale gevolgen hebben voor u of voor uw onderneming. Het is daarom van belang om u vooraf te informeren over de fiscale en economische situatie Wat kunnen wij onder andere voor u betekenen
Begeleiding tijdens de opstartfase
Aanmelding belastingdienst/BTW nummer
Complete verzorging boekhouding
Alle belastingaangiftes
Complete verzorging jaarverslaggeving
Facturatie
Verstrekken Fiscale en ec...
Als ondernemer wil je graag altijd en overal weten hoe je bedrijf er financieel voor staat. Met de traditionele manier van boekhouden is dat vaak niet mogelijk. Vaak wordt de boekhouding pas na afloop van het jaar gedaan, waardoor een degelijke fiscale advisering of bijsturing bijna onmogelijk wordt. Met Hollands & Partners is dat verleden tijd. Wij zorgen dat ervoor dat je altijd een actueel inzicht hebt in je financiële situatie, waardoor bijsturing op fiscaal of ander gebied mogelijk is. Dit kan doordat wij de boekhouding verzorgen en regelmatig bespreken of dat je zelf je boekhouding doet middels een online boekhoudpakket en wij de administratie geregeld controleren.
Ben je ondernemer en zoek je een administratie- belastingadvieskantoor die jou actuele fiscale informatie verschaft en vaste maandtarieven biedt? Dan zijn wij jou administratie- belastingadvieskantoor in de regio.
Michel Deckers en Inge Hollands hebben beide ...
Online Accountants MKB is in 2006 opgericht door Pascale Petiet AA. OAMKB is uitgegroeid tot de, landelijke specialist op gebied van Online administraties en Financiële experts.
Hoe werkt het. Allereerst bepaal je uiteraard zelf hoe ver je uiteindelijk digitaliseert maar als je wilt kun je Scannen, mailen en klaar! Je bent weer helemaal bij met je administratie en als je wilt zelfs een papierloze. Probeer maar eens hoe makkelijk dat is. Zo bespaar je als hardwerkende ondernemer veel kostbare tijd en weet je overal en 24/7 hoe je bedrijf er financieel voor staat. Hierdoor kun je als ondernemer direct op alle ontwikkelingen inspelen en voorkom je dat je later moet zeggen, "? had ik dat maar geweten "?. Bovendien krijg je bij OAMKB een pro-actieve professionele sparringspartner aan je zij die je helpt met de software, jouw verplichte aangiftes voor je doet en je helpt met je financiële doelstellingen, je ambities en de belangr...
MKB ADMINISTRATIE
ADMIN4YOU is gespecialiseerd in het voeren van administraties voor het MKB, Web shop's, ZZP'ers maar ook diverse ambachten zoals slagerijen, bakkers en schoonheidssalon's. Bij ADMIN4YOU bent u aan het juiste adres. Wij hebben onze klantenkring door heel Nederland, van Zuid, Midden en Noord Limburg en Brabant tot Noord HollandWilt u weten hoeveel u kunt besparen op de administratie kosten ?Neem kontakt met ons op en bel vandaag nog voor een vrijblijvend kennismakings gesprek en bespaar 20% tot 40% op uw administratie kosten.
Tel: O85 4011782 Voor Eindhoven O40 3041357Mob: O6 51745509
HORECA ADMINISTRATIE
ADMIN4YOU is een specialist op het gebied van horeca administratie en loon administratie. Vanwege onze horeca specialisatie bieden wij u een absolute meerwaarde aan bij het opstellen van o.a. de jaarrekening en de fiscale aangiften. Bij ADMIN4YOU bespaart u gemiddeld 20% tot 40% op uw administratie ko...
In november 2010 ben ik gestart met mijn administratiekantoor. Ik ben afgestudeerd accountant-administratieconsulent en heb reeds vele jaren ervaring in de accountancy.
Mijn dienstenpakket bestaat o.a. uit
- het voeren en controleren van de financiële administratie;
- het indienen van fiscale aangiften zoals omzetbelasting, vennootschapsbelasting,
loonbelasting en inkomstenbelasting;
- het opstellen van uw jaarrekening;
- het verzorgen van de loonadministratie;
- het verzorgen van aanvragen zorgtoeslag, kindertoeslag, huurtoeslag, kinderopvang-
toeslag en voorlopige teruggaaf inkomstenbelasting;
- persoonlijke begeleiding, ook buiten kantooruren.
Ik kan, indien gewenst, een vast bedrag per jaar voor alle voor u te verrichten werkzaamheden afspreken, wat dan in vaste maandelijkse bedragen gefactureerd kan worden.
Voor het voeren van uw loonadministratie op profes...
Online Accountants is opgericht door Pascale Petiet AA. Als doorgewinterde accountant zag ze in dat er in haar vakgebied een manco was aan een efficiënte en transparante aanpak van de werkzaamheden. Ze ontwikkelde Online Accountancy en betrekt haar klanten nauw bij de administratieve organisatie van hun onderneming.
Deze innovatieve en efficiënte aanpak spreekt aan. Er sloten zich partners bij haar aan die dezelfde zienswijze en missie delen. Dit resulteerde in meerdere vestigingen in Limburg en Brabant.
Alhoewel er veel enthousiasme over de praktische methodiek bestaat, kiezen we ervoor om de uitbreiding af te stemmen op de ondernemer. Dit wil zeggen dat - ondanks de groei en de digitale werkwijze van de organisatie - de Accountant het directe aanspreekpunt voor de MKB-er blijft.
Ondernemers die kiezen voor het nieuwe boekhouden, zijn opgelucht dat ze geen hobbels meer hoeven te nemen bij hun praktische zaken. Weg me...
ABC Weert is u met Wijnand Vergeest, Esther Vergeest, Sjoerd Willems en Rosan Coenen graag van dienst.
Wijnand heeft inmiddels sinds 1997, als zelfstandig ondernemer, ervaring in (fiscale) advisering en samenstellen van jaarrekeningen en aangiftes in het Kleinbedrijf .
In 2008 is hij gediplomeerd als Fiscaal Adviseur (zie www.fiscaaladviseurs.nl).Zo kan hij u voor nu en in de toekomst nóg bredere en totale advisering bieden.
Klik op aanvragen brochure voor meer informatie en een voorbeeld van een jaarrekening zoals ABC Weert voor U kan maken.
Esther heeft als rechterhand van Wijnand veel ervaring met de verwerking van administraties en de bijbehorende BTW aangifte. Ook verzorgt ze de voorbereidende werkzaamheden aangiften Inkomstenbelasting voor zowel ondernemers als particulieren.
Met ABC Weert bent u verzekerd van een persoonlijke benadering en een optimale dienstverlening. Kijk bijvoorbeeld eens naar reacties van...
Onze Missie en Visie:
Als partner in business willen wij u ontzorgen en doorlopend financieel inzicht geven zodat u zich zo goed als
mogelijk kunt focussen op de bedrijfsvoering van uw onderneming.
Wij zijn een accountants- administratiekantoor dat actief is op financieel en fiscaal gebied.
We houden ons bezig met het voeren van administraties en het opmaken van jaarrekeningen tot en met het
verzorgen van belastingaangiften en het geven van financiële (zoals over financieringen, M&A) en fiscale adviezen.
Het is onze missie relaties te ontzorgen en goede kwaliteit te bieden tegen een betaalbare prijs. Wij kunnen
ook samen de boekhouding kunnen doen via de Cloud (wij zijn exact online gecertificeerd). Dit leidt tot lagere kosten en meer
en sneller inzicht in de cijfers voor u als ondernemer.
Wij denken veel meer vanuit het perspectief van de onderneming in plaats van de traditionele rol als accountant.
Ook begele...
Wij zijn jouw virtuele accountantskantoor, je financieel adviseur online, met wie je snel belt, mailt of chat als je een vraag hebt, maar met wie je ook regelmatig persoonlijk zaken bespreekt. We hanteren een vaste maandprijs en automatiseren je boekhouding online, waardoor die minder tijd kost en 24/7 inzichtelijk is. Zo besparen wij, ondernemer en accountant samen, tijd en kosten, waardoor jij ruimte voor jezelf creëert. Meerwerk overleggen we vooraf met je, zodat je nooit voor verrassingen komt te staan. Die transparantie vinden we heel belangrijk. Net als communicatie, dus telefoon- en e-mailverkeer zijn in de vaste prijs inbegrepen.
Als ondernemer bepaal je zelf hoe ver je met ons in zee gaat: je kunt je hele administratie aan ons uitbesteden of alleen het deel dat jij nodig vindt. Altijd kijken we mee met je bedrijfsprocessen en hoe die efficiënter kunnen, want dat vinden wij een belangrijke taak van een accountant. ...
ADBECO is een klein maar slagvaardig full-service (loon-)administratiekantoor in de Westelijke Mijnstreek. U kunt ons vinden aan de Prins Mauritslaan 7 in de gemeente Beek (lb). Tot onze klanten behoort een dwarsdoorsnede van het midden- en kleinbedrijf in de regio Zuid- en Midden-Limburg. Speerpunten zijn persoonlijke betrokkenheid met een vaste contactpersoon en vooraf vastgestelde tarieven.
ADBECO kan uw administratie compleet verzorgen van het verwerken van de financiele administratie op ons kantoor of op uw locatie tot en met de jaarrekening en fiscale aangifte toe. Wij werken ook op basis van door u zelf aangeleverde administraties. Uiteraard verzorgen wij de volledige loonadmistratie voor uw medewerkers. Ons kantoor is volledig voorbereid op het electronisch berichten verkeer en de elektronische aangiften van omzet-, loon- en inkomstenbelasting.
ADBECOkan uw bedrijf assisteren met de automatisering van de financiele admini...
Mijn kantoor in Horst maakt deel uit van de landelijke organisatie CijferMeester. Wij zijn uw partner in uw ondernemerschap door bedrijfsadvies, u als sparringpartner te ondersteunen, administratieve en fiscale advisering en verzorgen uw gehele bedrijfsadministratie en alle fiscale aangiften.
Een CijferMeester is zelfstandig ondernemer en vormt samen met ca. 60 collegas in het hele land een organisatie met zeer brede kennis op financieel-economisch en fiscaal gebied.
De continuïteit is gegarandeerd omdat wij elkaar helpen en omdat wij onze software en uw gegevens in een goed beveiligde cloudomgeving hebben staan.
Wij adviseren u persoonlijk en houden uw financiële administratie duidelijk en helder.
Wij geven altijd persoonlijke aandacht en staan altijd klaar voor al uw vragen.
Wij bieden méér dan alleen cijfers. Wij denken met u mee.
Dat alles voor een all-in abonnement.
Door de kleinschaligheid en de bes...
Wij zijn een jonge en dynamische onderneming die zich volledig richt op het MKB-bedrijf. Een van onze kernactiviteiten is de administratieve dienstverlening. Een professionele partner hoeft niet duur te zijn! Bij ons bent u aan het juiste adres voor een professionele maar vooral persoonlijke benadering. Wij streven naar een langdurige relatie met u als klant en denken daarbij graag met u mee. Wij zijn vakkundig opgeleid en kijken daarom net iets verder. Zoekt u derhalve een dienstverlener die u volledig kunt vertrouwen en die graag met u meedenkt, dan bent u bij ons aan het goede adres. Daarnaast zijn wij in tegenstelling tot sommige andere kantoren, ook bereikbaar buiten de reguliere werktijden. Wij staan voor helderheid en duidelijkheid. Dit betekent dat wij niet alleen werken op basis van uurtarieven, maar ook vaste maandbedragen voor onze diensten tot de mogelijkheden behoren. Dit maandelijkse bedrag is bij het afsluiten van de over...
CijferMeester Gennep BV is opgericht in augustus 2013 als een activiteit van Winkes Belastingadviseurs. Er zijn in Nederland circa 50 CijferMeesters actief. CijferMeester onderscheidt zich van andere administratiekantoren doordat wij werken met een vooraf overeengekomen vaste prijs voor onze dienstverlening, dus geen verrassingen achteraf. CijferMeester werkt doet Uw boekhouding, Uw loonadministratie, maakt de jaarrekening op en verzorgt alle fiscale aangiftes. CijferMeester Gennep doet echter méér; wij stellen ons actief naar U op en kunnen een pakket werkzaamheden op maat aanbieden wat precies aansluit bij wat U nodig heeft. Dit doen wij in overleg met U.
Op ons kantoor is tevens een register-belastingconsulent gevestigd waardoor wij U de best mogelijke fiscale advisering kunnen aanbieden.
Naast de normale boekhoudwerkzaamheden nemen wij desgewenst ook de incasso van achterstallige verkoopfacturen over.
Kortom, wij on...
Philipse Accountancy en Advisering is een betrouwbaar, no-nonsense en laagdrempelig, klein accountantskantoor.
De dienstverlening omvat het geheel van accountancy,salarisverwerking en fiscaliteit.
Philipse Accountancy en Advisering verleent de diensten met een hoge kwaliteit tegen aantrekkelijke prijzen. Doordat zij de werkzaamheden verricht vanuit het kantoor aan huis zijn de tarieven lager dan gemiddeld. Voorafgaand aan de dienstverlening spreekt zij een maatwerkpakket met u af tegen een vaste prijs.
Paul Philipse, eigenaar van Philipse Accountancy en Advisering, is ingeschreven in het register van Nederlandse Orde van Accountants-Administratieconsulenten (NOvAA). Vanaf 1 oktober 1986 ben ik in loondienst werkzaam geweest bij diverse gerenommeerde accountantskantoren. Gedurende deze periode heb ik uitgebreide kennis en ervaring opgedaan op het gebied van accountancy, bedrijfsadvisering en fiscaliteit.
Fiks biedt hulp op het gebied van financiën. Nee, geen stoffig accountantskantoor. Maar een jong, snelgroeiend bedrijf dat meer doet dan jaarrekeningen en aangiften alleen. Fiks staat voor Financiën, Informatie, Kennis en Service.
Financiën geven ons informatie die wij koppelen aan onze kennis en service om uw onderneming optimaal te sturen.
Fiks bestaat sinds 1 januari 2010 en heeft zeven medewerkers. Aandeelhouders zijn Robert Habets en Cindy van der Wijk. Robert werkt al sinds 1987 in de accountancy waar hij ruime ervaring opdeed in het MKB. Samen met de ondernemer bedenkt hij pragmatische oplossingen voor (financiële) problemen. Cindy deed veel ervaring op bij verschillende accountancykantoren. Haar kracht is dat ze zich als een kameleon aanpast aan situaties en zich uitstekend kan inleven in de klant. Ook de andere medewerkers hebben hun specifieke kwaliteiten passend bij de organisatie Fiks
Welkom bij Keulen Advisering
Wij ontzorgen ondernemers op administratief en fiscaal gebied en zorgen voor overzicht en rust op financieel vlak. In onze dienstverleningen staan de persoonlijke en zakelijke doelstellingen van U als ondernemer centraal.
Op basis van trends in de markt en uw financiële administratie signaleren we kansen en bedreigingenen vertalen deze in een begrijpelijk en bruikbaar advies.
Onze werkzaamheden zijn erop gericht om uw zakelijke en persoonlijke risico's te beheersen, de continuïteit van uw onderneming te garanderen en de winstgevendheid te optimaliseren.
U kunt bij ons terecht voor:
?Administratieve dienstverlening
?Jaarrekeningen en rapportages
?Belastingen
?Advisering
Keulen Advisering staat voor:
?Deskundigheid
?Betaalbaar
?Persoonlijk en een resultaatgerichte aanpak
Keulen Advisering
Agnes Huynstraat 9
6436BB Amstenrade
wij zijn een relatief klein kantoor in het heuvelland, dat kwaliteit en persoonlijke aandacht hoog in het vaandel heeft staan. Ons werkgebied bestrijkt de regio Heerlen, Maastricht, Sittard
Wij verzorgen de complete boekhouding, jaarrekeningen, belastingaangiftes en loonadministratie.
Daarnaast zijn wij ook zelf ondernemer in deze rol zijn wij een perfecte "sparrings" partner als het gaat om de voortgang en eventuele uitbreiding van uw bedrijf te realiseren.
Ook op het gebied van eventuele overnames en de verkoop van uw onderneming bent u bij ons aan het juiste adres.
Ook de starter is bij ons aan het juiste adres en kan een eerlijk en betrouwbaar advies van ons verwachten.
Als Lid van de Noab kunt u er zeker van zijn, dat onze kwaliteit gewaarborgd is.
Voor info, neem vrijblijvend contact op met ons kantoor
Bij onze vestiging in Amstenrade kunt u terecht voor:
- verzorgen/begeleiding financiële administraties
- al uw fiscale aangiftes en adviezen
- verzorgen loonadministratie
- controleren en samenstellen van jaarrekeningen
- bedrijfseconomische en juridische adviezen
- begeleiding bij boekenonderzoeken fiscus
en fiscale geschillen
Als accountantsorganisatie bieden wij u kwaliteit en deskundigheid, maar vooral AANDACHT en ADVIES, voor een betaalbare prijs.
Wij begeleiden uw optimaal met AANDACHT en ADVIES voor uw bedrijfsvoering middels opname van een pakket voor adviesuren accountant/ fiscalist voor fiscale, bedrijfseconomische en juridische zaken.
Informeer vrijblijvend naar onze basispaketten voor starters, eenmanszaken, zzp'ers, kleine BV's en Holding BV's.
Peters & van Sandijk, partner in administratie, fiscale dienstverlening en bedrijfs-advisering.
Ons doel is om met ons team van belastingadviseurs en administrateurs een positieve bijdrage te leveren aan het succes van kleine en middelgrote ondernemingen. Dit doen wij onder andere door onze klanten op proactieve wijze te voorzien van relevante informatie, een grondige kennis te vergaren van de klantspecifieke bedrijfsvoering en een persoonlijke betrokkenheid bij de ondernemer en het bedrijf.
Onze klanten zijn werkzaam in een grote variëteit van markten en verschillend in grootte, van horeca tot binnenvaart en van zzper tot BV met een groot aantal medewerkers. Ons bedrijf is gevestigd in Maasbracht, Midden-limburg.
Bent u op zoek naar een betrouwbare en ervaren accountant / belastingadviseur ? Dan bent u bij KUBUS Heerlen aan het juiste adres! Wij hebben meer dan 25 jaar ervaring in het MKB als(register)accountant/ belastingadviseur waardoor we ook voor u de jaarrekeningen en de administratie perfect kunnen verzorgen en tevens de belastingdruk beperkt kunnen houden. Wij zijn aangesloten bij de landelijke organisatie KUBUS, een samenwerkingsverband met 93 vestigingen en specialisten op het gebied van o.a. accountancy, belastingen, personeel & organisatie en corporate finance.
Kwalitatief hoogstaande dienstverlening op het gebied van accountancy, belastingen en bedrijfsadvies tegen alleszins redelijke tarieven!
Advies in Balans is een administratie- en advieskantoor, dat zich niet alleen richt op de traditionele werkzaamheden van een administratiekantoor zoals het samenstellen van jaarrekeningen, boeken van administraties, verzorgen van aangiften en salarisadministratie, maar zich ook richt op financiële ondersteuning. Advies in Balans kijkt samen met haar cliënt vooruit door gebruik te maken van periodieke managementrapportages. Daarnaast fungeert Advies in Balans als controller op afroep, waarbij wij de cliënt o.a. helpen met het opzetten en inrichten van hun financiële pakketten zodat deze voor de klant optimaal functioneren. Ook bieden we ondersteuning bij tijdelijke drukte of onderbezetting.