Accountant in Noord-Brabant nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
De Schipper Groep is een verzamelnaam voor vijf labels: Accountants, Fiscaal, Corporate finance, Pensioen, Personeel & Organisatie. De identiteit van onze organisatie is te vertalen in: no-nonsense, professioneel met een persoonlijke aanpak. "Schipper, de adviseur naast de ondernemer" zegt wie we zijn en wat we doen.
Bij de totale groep werken ongeveer 335 professionals op allerlei gebieden. Niet alleen voor accountants en belastingadviseurs bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zijn een sparringpartner voor onze mkb-klanten. Wij gaan niet op de stoel zitten van de ondernemer, maar wel er pal naast.
Schipper is niet zo maar een accountantsorganisatie. Schipper de adviseur naast de ondernemer is onze leidraad. De adviseurs van Schipper gaan samen met u aan de slag om ervoor te zorgen dat u van ons altijd de meest accurate, actuele en op uw specifieke situatie toegespitste dienstverlening krijgt. U krijgt dit van uw eigen Schipper co...
25 jaar als controlerend ambtenaar gewerkt bij de Belastingdienst ben ik 1-1-2006 gestart met een eigen administratiekantoor met de volgende pluspunten: - vaste prijsafspraak per jaar(vanaf € 1600) - bezoek bij het bedrijf (4 a 5x per jaar) - bekend met de problematiek rond een controle van de Belastingdienst/UWV - second opinion voor een vaste prijs(1 a 2 dagen); test uw huidige adviseur! - komt afspraken na - vragen en antwoorden op financieel gebied via e-mail, telefoon zijn begrepen in de vaste prijsafspraak - loonadministratie verzorgd per maand i.v.m. gecombineerde loonaangifte per 1-1-2006 - middelingsregeling - intake gesprek bij het bedrijf is gratis en vrijblijvend - ook voor particulieren belastingaangifte (oude jaren evt. op basis no cure no pay) JVR administratiekantoor Jan Hein van Rosmalen Zandkampen 5 5431 BB Cuijk 0485 314375 jhvr@home.nl
Met dieven vangt men dieven. En met een ex-controleur v an belastingen? Daar...
West Brabants Administratiekantoor te Halsteren is een jong en dynamisch administratiekantoor
actief in de regio Halsteren, Bergen op Zoom, Steenbergen en Zuidwesthoek dat zich voornamelijk richt op het midden- en kleinbedrijf.
Zoals bij veel administratiekantoren staan bij ons kwaliteit, maatwerk, persoonlijk contact,
goede service en een scherpe tarifering hoog in het vaandel.
Hoe kunnen wij u helpen?
Omdat wij vinden dat een goede administratie de motor is van een goed draaiend bedrijf,
bieden wij onze klanten een scala aan administratieve en fiscale diensten.
Dit kan zowel op ons kantoor als bij de cliënt geschieden. U kunt kiezen voor het volledige
pakket van voeren van een administratie tot het verzorgen van de fiscale aangiften.
Ook kunt u kiezen voor een deel van deze diensten.
West Brabants Administratiekantoor biedt diverse diensten aan voor het midden- en kleinbedrijf (MKB) in Halsteren en omgeving...
Wij willen ons eerst even aan u voorstellen:
Admin-online Administratie & Belastingadvies is een administratiekantoor met ruim 30 jaar ervaring in dit vak. Wij werken met de allernieuwste software en digitale mogelijkheden. Uw administratie verwerken wij van schoenendoos tot jaarrekening en fiscale aangifte.
Dit doen we meestal in de vorm van een abonnement. Hiervoor hebben we verschillende pakketten samengesteld. Zo heeft u maandelijkse lage kosten en is uw boekhouding altijd up-to-date. Instappen en opstarten kan op elk gewenst tijdstip van het boekjaar. U kunt klein beginnen met een basis pakket en later doorgroeien naar een uitgebreider pakket. Overstappen en eventueel opzeggen kan maandelijks. U zit dus nergens voor langere tijd aan vast. Het is onze taak te zorgen dat u tevreden bent en blijft.
Bijgaand ontvangt u van ons een overzicht van de abonnementen en tarieven 2015.
In de pakketten die wij bieden, nemen we je al je adm...
Wij kunnen u een supergrote website tonen met super ijle lange verhalen. Maar wat heb je uiteindelijk aan al die informatie? Wij vertellen hier globaal wie we zijn en wat we doen en kunt u een eerste indruk krijgen. Maar verder lijkt het ons beter elkaar persoonlijk te benaderen. We kunnen onze werkzaamheden nog veel beter toelichten en vragen worden meteen beantwoord.
En wat kunnen wij dan zoal allemaal voor u doen?
We kunnen u geen groot lux pand aanbieden waar wij in werken of een grote luxe auto waar we ons op de foto mee kunnen zetten en aan u presenteren of andere leuke plaatjes. Dit hebben we niet. Hebben we dit dan zouden we dit tenslotte moeten doorberekenen in de prijs!
Wij zijn kortom gewoon eenvoudig.
Wij kunnen voor u:
* VERWERKING ADMINISTRATIE
- de administratie opzetten;
- de administratie invoeren;
* DEBITEUREN BEHEER, FACTURERING
* JAARREKENING
* LOONADMINISTRATIE
-de aangifte inkomstenbelast...
Baker Tilly Berk is een landelijke organisatie met 19 vestigingen, een groot aantal specialismen, 750 medewerkers en een opvallend groot aantal familiebedrijven als klant. Onze kernactiviteiten zijn accountancy en belastingadvies, waar nodig aangevuld met specialistische kennis. Inmiddels bestaan wij alweer 99 jaar!
Onder de noemer accountancy biedt Baker Tilly Berk een breed palet aan diensten. Controle en verslaggeving vormen van oudsher de basis van ons accountantsadvieswerk. Een juiste afweging van kansen en risicos is daarbij onontbeerlijk; een kritisch, meedenkend klankbord zien wij als één van onze kerntaken.
Warme betrokkenheid is tekenend voor onze manier en mentaliteit van werken. Onze kernactiviteiten zijn accountancy en belastingadvisering, ondersteund door juridische advisering. Baker Tilly Berk levert tientallen diensten en producten. Het onderstaande overzicht gaat dan ook slechts in op onze kerndiscip...
Beste ondernemer,
Als accountant werk ik met directeuren, bestuurders en ondernemers aan de juiste strategische beslissingen zodat hun bedrijf nog gezonder en duurzamer wordt. Door de administratie eerst helemaal te digitaliseren loopt deze volledig automatisch en biedt het 24/7 inzicht in de cijfers.
We voeren elk kwartaal sparringgesprekken over de ontwikkelingen en de ambities van het bedrijf. Ik ben daardoor een partner aan de zij van de klant, zodat deze succesvoller ondernemen.
Cijfers als strategisch instrument
Strategische accountancy betekent dat cijfers worden gebruikt als strategisch instrument voor een heldere bestemming en een duidelijke route. Met een duidelijk verband tussen je bestemming en je route ben je in staat om onderweg alternatieve wegen te bewandelen om toch op koers te blijven.
Voordelen van OAMKB
- professional aan je zij
- online administraties
- 24/7 inzicht in je cijfers
- all-in vast maa...
AKSO BV is een administratiekantoor dat zich met name richt op startende en gevestigde ondernemers in het midden- en klein bedrijf (MKB). Bij AKSO staan kwaliteit, maatwerk, persoonlijk contact, goede service en een scherpe tarifering hoog in het vaandel.
Maar wat AKSO zo uniek maakt is dat zij onderdeel is van Solvid Ondernemen. Solvid Ondernemen adviseert sinds 2002 zelfstandig ondernemers in de breedste zin van het woord: van het regelen van een financiering tot een volledige bedrijfscan, van een haalbaarheidsonderzoek tot een Quick Scan. Door met AKSO in zee te gaan zult u naast een professionele verwerking van uw administratie profiteren van gratis doorlopende adviezen op allerlei gebieden. Hierbij kunt u denken aan een jaarlijkse Quick Scan of tussentijdse kostenbesparende adviezen. Door deze krachtige synergie is AKSO in staat u een breed pakket van diensten aan te bieden en kunnen wij veel sneller anticiperen op uw persoonlij...
Je administratie uit handen geven doe je niet zomaar. Daar zoek je een betrouwbare en deskundige partner voor. Iemand die met je meedenkt, de zorg professioneel van je overneemt en exact weet wat ze moet doen om jouw kosten zoveel mogelijk te beperken. Zowel privé als zakelijk. Iemand die begrijpt dat jouw bedrijf heel belangrijk voor je is.
Jolanda van den Berg is mijn naam. Met JB Administratie & Advies ben ik er voor jou. Heb je hulp nodig bij het opzetten of bijhouden van je (bedrijfs) administratie? Behoefte aan advies bij je belastingaangifte? Kan ik je jaarrekening voor je maken of je aangifte voor je verzorgen? Ben je starter en kun je wel iemand met een schat aan ervaring naast je gebruiken? Ik kan je helpen.
Op mijn site vind je heel veel informatie over mijn bedrijf en wat ik voor je kan doen. Een vrijblijvend gesprek is nóg beter. Kun je meteen al je vragen kwijt. Neem gerust contact op!
In 2013 heb...
Wij zijn een hecht team van specialisten op financieel en fiscaal gebied. Met onze dienstverlening zijn wij voortdurend bezig om op een innovatieve, professionele, betrouwbare en persoonlijke wijze het resultaat voor onze cliënten te verbeteren. Bij ons zijn de zaken van onze cliënten in goede handen, waardoor zij zich kunnen richten op ondernemen en leven.
Profiel
accountenz, breda dienstverleners van a tot z
accountenz, breda is een jonge zelfstandige adviesorganisatie, gevestigd te Bavel, die is voortgekomen uit een reeds bestaande accountantsorganisatie. Zodoende hebben de vakspecialisten van accountenz, breda jarenlange ervaring en beschikken ze over de nodige expertise waar de huidige markt om vraagt.
Hoofdzakelijk ondernemers, maar ook ondernemende particulieren
accountenz, breda heeft een sterk ondernemingsgerichte praktijk, maar rekent daarnaast ook particulieren tot haar klantengroep. Ons hart ligt vooral...
Helmons Finance & Consultancy is een administratie- en belastingadvieskantoor, gevestigd te Lepelstraat (Noord-Brabant). Ons kantoor verzorgt de administratie en salarisadministratie voor bedrijven, voornamelijk in het midden- en kleinbedrijf (MKB), zelfstandigen zonder personeel (ZZP'ers) en particulieren. Naast administratie, tussentijdse cijfers en jaarrekening (balans & winst- en verliesrekening) verzorgt Helmons Finance & Consultancy ook uw fiscale administratie, zoals inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en loon- en omzetbelasting. Door uw gehele administratie uit handen te nemen, heeft u alle tijd om dat te doen wat u het beste kan: ondernemen.
Kernpunten van ons kantoor zijn: gedrevenheid, betrouwbaar, snel en vakkundig. Helmons Finance & Consultancy onderscheidt zich in de persoonlijke benadering van clienten en de hoge graad van service. Zo staan wij ook buiten kantooruren tot uw beschikking.
Gunstige tarieven
...
Sier Remmers Boer is een administratie- en belastingadvieskantoor met vestigingen in Breda en Rotterdam. Sier Remmers Boer is de handelsnaam van SRB Beheer BV. Onze aktiviteiten zijn gestart in 1991 binnen een VOF. Op dit moment zijn er 12 medewekers en drie vennoten werkzaam binnen onze twee vestigingen.
Onze klanten zijn met name ondernemingen in het MKB en DGA's. Binnen onze kantoren werken onze mensen in de aparte disciplines (accountancy, fiscalisten en juristen) nauw samen. We komen op die manier tot een integrale aanpak van de bij u spelende vraagstukken.
Door onze persoonlijke betrokkenheid en doordat wij onze vakkennis voortdurend op peil houden, kunnen wij snel en adequaat inspelen op de veranderende wetgeving waarmee u tegenwoordig te maken heeft. We zijn aangesloten bij de Fiscount Adviesgroep. Dit is een landelijk werkende adviesorganisatie t.b.v. vaktechnische ondersteuning aan accountants- administratie- en be...
De historie van de Schipper Groep gaat terug naar 1938. In dat jaar werd Schipper Accountants opgericht en anno 2013 tellen wij 13 vestigingen in Zuidwest-Nederland. Schipper biedt ondernemers diverse diensten op het gebied van onder meer accountancy, controle, belastingadvies, juridische advisering en algemeen bedrijfseconomisch advies. Daarnaast kenmerkt ons bedrijf zich door een gespecialiseerde dienstverlening op het gebied van corporate finance, pensioenen, estate planning, successieplanning en human resources.
De Schipper Groep
De Schipper Groep is een verzamelnaam voor vijf labels: Accountants, Fiscaal, Corporate finance, Pensioen, Personeel & Organisatie. De identiteit van onze organisatie is te vertalen in: no-nonsense, professioneel met een persoonlijke aanpak. "Schipper, de adviseur naast de ondernemer" zegt wie we zijn en wat we doen.
Naast de ondernemer
Bij de totale groep werken ongeveer 300 professionals op allerl...
Administratie- en advieskantoor De Batau richt zich op alle markten.
Wij zijn enthousiaste meedenkers, die samen met u werken aan het beste voor uw business. Wij beschikken over ruime ervaring, waarin vakkennis en betrokkenheid sleutelwoorden zijn.
Een maatkostuum dus, speciaal voor u, met moderne werkwijzen, toegesneden op uw eigen situatie. Wij maken daarover passende afspraken, zodat u weet wat u van ons kunt verwachten. Allemaal zaken waarvan u direct voordeel hebt.
Vaste lage prijzen
Onze lage prijzen bieden u enorm voordeel en zekerheid.
Commerciële vraagstukken
Wij hebben jarenlange ervaring als mede-eigenaar van een internationale handelsonderneming. Daarom kunnen wij u ook van dienst zijn bij commerciële vraagstukken.
Bedrijfsadviezen
Onze bedrijfsadviezen helpen u om complexe beslissingen te nemen en kritische problemen snel en accuraat op te lossen. Wij adviseren u op uiteenlopende gebieden, bijv...
Finovion is een administratie en financieel-advieskantoor dat het Midden- en Kleinbedrijf ondersteunt bij het verkrijgen van meer grip op de zaak vanuit financieel oogpunt. Naast de ondersteuning bij het voeren van de administratie, belastingaangiften en het jaarwerk, is het de ambitie van Finovion om ondernemers inzicht te geven in hun cijfers. Op regelmatige basis worden de cijfers doorgenomen en worden acties naar de toekomst uitgezet. Hierbij vervult Finovion een klankbordfunctie naar de ondernemer. Finovion biedt haar diensten aan tegen vaste maandelijkse bedragen.
Bovendien biedt Finovion de mogelijkheid van innovatieve dienstverlening door middel van online boekhouding, communicatie en archiefmogelijkheden. Daarmee combineert Finovion het beste van twee werelden: de persoonlijke aandacht van een kleinschalig kantoor en de professionaliteit van een grote organisatie.
Jeroen Hettema is zelf een fervent zeiler en neemt die er...
Foederer is een accountants- en advieskantoor. Wat wij doen? Wij doen er alles aan om u te helpen om úw plannen te realiseren. Gaat u investeren? Voor nieuwbouw, nieuwe vestigingen, een overname? Wij helpen u bij uw financieringsaanvraag. En we gaan, als u dat wilt, zelfs mee naar de bank of naar private investeerders. Bent u bezig met bedrijfsopvolging? Management buy-in? Wij beschikken over een handig stappenplan, rekenen voor u door en kijken of het financieel haalbaar is.
Vanzelfsprekend verzorgen we ook alle gangbare werkzaamheden. Controles, jaarrekeningen, alles wat u van een professionele accountant mag verwachten. Het is zelfs mogelijk om uw complete administratie bij ons onder te brengen. Onze 300 medewerkers, verspreid over tien kantoren in Nederland en België staan voor u klaar. Indien gewenst samen met de partners in ons internationale netwerk. Foederer is namelijk een toonaangevend lid van Crowe Horwath Int...
Een persoonlijke service!!
KRP accountants en adviseurs is een fullservice Accountancy Groep die bewust bescheiden is van omvang.
Bij het vertrouwelijke karakter van uw accountancy zaken, past immers een persoonlijke benadering.
Om die te kunnen blijven garanderen zijn wij een kleine en tevens flexibele organisatie.
Ons kantoor is aangesloten bij CH International.
Onze vennoten P.C.J. (Peter) Ketelaars RA en F.A.A. (Frans) Rijnbeek RA zijn lid van het Nederlands Instituut van Registeraccountants (NIVRA). Onze vennoot drs. J.K. (Johan) Timmermans is aangesloten bij de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs NOB.
KRP accountants en adviseurs heeft meer dan 20 jaar ervaring op gebied van accountancy. Wij richten ons voornamelijk op het midden- en kleinbedrijf en zijn dagelijks bezig met het heden en de toekomst van onze cliënten.
Wij controleren uw jaarrekening of stellen uw jaarrekening samen. Belangrijker wellicht zijn...
PK Administraties
PK Administraties is een jong kantoor, opgericht op 1 januari 2008. In een relatief korte tijd
hebben wij een zeer diverse klantenkring opgebouwd waarbij de nadruk ligt op MKB
bedrijven in de provincie Brabant.
Werkzaamheden
Geen onderneming is hetzelfde, daarom kijken wij nadrukkelijk waar wij u mee van dienst
kunnen zijn. Van tijdelijk aansturen van uw administratieve afdeling tot het geheel uit
handen nemen van uw administratie, de mogelijkheden zijn zeer divers. Waar noodzakelijk
worden specifieke werkzaamheden zoals accountantsverklaringen, salarisadministraties e.d.
uitbesteed aan gespecialiseerde kantoren waarmee wij afspraken hebben over voordelige
tarieven. Hierdoor bent u verzekerd van een blijvende kwaliteit tegen gunstige tarieven.
Prijsafspraken
Wij hanteren voor alle geoffreerde werkzaamheden een fixed price. Mochten er desondanks
werkzaamheden noodzakelijk zijn welke niet in de offerte (...
De historie van de Schipper Groep gaat terug naar 1938. In dat jaar werd Schipper Accountants opgericht en anno 2015 tellen wij 11 vestigingen in Zuidwest-Nederland. Schipper biedt ondernemers diverse diensten op het gebied van onder meer accountancy, controle, belastingadvies, juridische advisering en algemeen bedrijfseconomisch advies. Daarnaast kenmerkt ons bedrijf zich door een gespecialiseerde dienstverlening op het gebied van corporate finance, pensioenen, estate planning, successieplanning en human resources.
De Schipper Groep is een verzamelnaam voor vijf labels: Accountants, Fiscaal, Corprate Finance, Pensioen en Personeel & Organisatie. De identiteit van onze organisatie is te vertalen in: no-nonsense, professioneel met een persoonlijke aanpak. "Schipper, de adviseur naast de ondernemer" zegt wie we zijn en wat we doen.
Bij de totale groep werken ongeveer 300 professionals op allerlei gebieden. Niet alleen voor accountants...
Welkom bij 4u Administraties, uw partner in zakelijke en particuliere administraties
Vanuit het Brabantse Heeze verlenen wij sinds 1990 administratieve, financiële en fiscale diensten aan ondernemingen uit het midden- en kleinbedrijf en particulieren. Wij vormen een jong, eigentijds en ervaren team dat graag met u meedenkt om uw onderneming beter en krachtiger te maken. Om dit goed te kunnen doen, blijven wij innoveren en ontwikkelen. Zo werken wij met software waarmee u vanaf uw werk- of thuisplek kunt inboeken. Uw gegevens worden automatisch ingelezen en zo nodig gecorrigeerd. Makkelijk, efficiënt en trefzeker.
Brede blik
4u Administraties is er in de eerste plaats voor u. Wij nemen de tijd voor u, zodat wij weten
wat er leeft binnen uw onderneming. Dit biedt een solide basis van wederzijds vertrouwen,
waarbij de inspiratie vrij kan stromen en wij samen de gewenste werkwijze kunnen afstemmen. Ondersteuning door 4u Adm...
Een betrokken en betrouwbare Partner!
Administratie en accountancy voor het midden- en kleinbedrijf
SBA is een accountancy kantoor dat het midden- en kleinbedrijf ontzorgt bij het verwerken van de financiële bedrijfsadministratie. Met een team van zes medewerkers verzorgen we alle voorkomende belastingaangiften, salarisadministraties, accountancy werkzaamheden en daarnaast begeleiden we starters bij het opzetten van hun onderneming. Ook bedrijfseconomische- en fiscale vraagstukken kunt u aan ons toevertrouwen.
Laagdrempelig accountancy kantoor met registeraccountant
Wij zijn een laagdrempelig en no nonsense thuiskantoor met hoogwaardige capaciteiten. Zo beschikken we over een registeraccountant en kunnen we u met behulp van ons moderne systeem online inzicht bieden in uw boekhouding. We staan bekend om onze persoonlijke en informele benadering. We zijn oprecht betrokken bij hun onderneming.
Eén aanspreekpunt v...
Mijn naam is Marianne Ardon en ik ben net als u een kleine ondernemer, waardoor u de aandacht krijgt die u verdient. Ook ik ben trots op mijn onderneming en, net als u, wil ik dat mijn onderneming een succes wordt! Ik kan voor u uw administratie bij houden, uw loonadministratie en aangiften verzorgen en u van goed financieel en fiscaal advies voorzien.
Ik wil dan ook graag naast u staan om u te helpen met uw onderneming.
Ik heb al vele jaren ervaring in boekhouding en loonadministratie voor het MKB en heb ervaring met diverse sectoren en cao's. Door de nieuwe ontwikkelingen in de verwerking van administraties valt veel tijd winst te behalen. Hierdoor behoren de kosten voor het verwerken van administraties ook lager te worden. Dit is bij veel administratiekantoren niet het geval. Ik maak gebruik van alle nieuwe digitale manieren om uw boekhouding up to date te houden en kan u ten alle tijden op de hoogte houden van uw financi&eu...
Finovion biedt tegen vaste prijzen een compleet dienstenpakket aan. Wij kunnen van startende ondernemers tot bedrijven met meer dan 100 man personeel alle benodigde administatrieve en fiscale zaken regelen. Tevens geven wij Advies, Begeleiden en Coachen wij ondernemers en kunt u bij ons terecht voor Financieel Interm Management.
Bij ons heeft u de mogelijkheid om kosten te besparen door bepaalde zaken zelf te doen. Bijvoorbeeld de invoering van in - en verkoopfacturen in uw administratie. Met onze software kunt u zelf online boekhouden, waarbij wij op de achtergrond controles kunnen uitvoeren en bijvoorbeeld BTW-aangiften kunnen doen.
NIEUW... nu ook Real-time boekhouden. U hoeft alleen nog maar uw facturen te scannen en wij verwerken deze direct in uw admiinistratie. Daarnaast worden de facturen elektronisch gearchiveerd. Meer weten? Neem contact op 0492-714085 of 06-81753845 of mail helmond@finovion.nl
Ook voor de de salaris...
CijferMeester Schijndel is een allround administratieve dienstverlener.
Wij leveren onze diensten op deskundige wijze en op maat. Immers elke onderneming heeft op een andere manier behoefte aan ondersteuning. Sommige klanten zijn goed in administreren en doen het grootste deel zelf, andere klanten besteden alles uit. Wij bieden onze diensten aan in abonnementsvorm tegen gunstige concurrerende tarieven. U betaalt dus een vast bedrag per maand afgestemd op uw behoefte aan ondersteuning.
Bij ons staat het informele en persoonlijke contact met de klant hoog aangeschreven, maar altijd gericht op het maximaal rendement halen uit uw onderneming.
Ons dienstenpakket
verzorgen van de financiële -, project en salarisadministratie;
verzorgen/ontwikkelen tussentijdse cijfers en het opstellen van de jaarrekening;
verzorgen van alle belastingaangiften;
(parttime) interim-administratie;
fungeren als klankbord voor de ondernemer ...
Administratiekantoor voor ZZP-ers, MKB bedrijven en Interim Financial Support.
Wilt U geen nummer zijn en altijd met persoonlijke aandacht, tijdig geholpen worden,
in een heldere taal die U begrijpt, dan is Finance-Key het juiste adres voor U.
En dat alles tegen een redelijk en eerlijk tarief, geen verrassingen achteraf.
Verzorging en controle administraties voor ZZP-ers en MKB bedrijven
Mogelijkheden:
Verzorgen complete boekhouding A-Z op maand of kwartaalbasis.
Controleren en meekijken indien zelf administratie wordt bijgehouden.
Opstellen jaarrekening en verzorgen IB aangifte
Verzorgen BTW aangiftes
Aanvullende advies en administratieve diensten o.a.
Verzorgen CBS rapportages
Verzorgen ICL listings
Debiteurenbeheer en credit controll
Kostprijsberekeningen
Samenstellen begrotingen
Investeringsprojecten beoordelen
Inrichten administratieve processen
Verzorgen IB...