Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Accountants in Noord-Brabant

Accountant in Noord-Brabant nodig?
Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Veghel (Noord-Brabant)
Uw administratie voor een vast laag bedrag per maand? Als ondernemer wilt u zich bezighouden met uw kernactiviteiten, en het liefst niet teveel met de zaken eromheen. Het verzorgen van de boekhouding kost tijd en inzicht en wordt vaak als een noodzakelijk kwaad ervaren. Maar u weet natuurlijk ook dat een deugdelijke administratie noodzakelijk is om uw bedrijf in goede conditie te houden. Wij nemen u alle zorgen over uw cijfers uit handen voor een vooraf vastgesteld vast bedrag per maand. Daarbij zijn wij zelf ook ondernemers, dus dat praat voor u wel zo gemakkelijk.Wij zorgen voor een persoonlijk contact en zorgen voor een helder inzicht in uw bedrijf. Bekijk wat wij voor u kunnen betekenen, stuur ons een mail of bel ons! Diensten Verwerken van de administratie Samenstellen jaarcijfers Tussentijdse cijfers Verzorgen van fiscale aangiften Salarisadministratie

Valkenswaard (Noord-Brabant)
Het begeleiden van ondernemers en ondernemingen bij veranderingsprocessen zoals bijvoorbeeld (her)financieringen, overnames, fusies, herstructureringen en/of reorganisaties. De beoordeling van administraties op hun doelmatigheid en functioneren, inrichting van administraties of het verlenen van bijstand hierin, het samenstellen van financiële en fiscale jaarstukken. Begeleiding en advies bij: reorganisaties en herstructureringen fiscale waarderingsstelsels berekening van loon- en omzetbelasting en overdrachts- en kapitaalbelasting keuze van rechtsvormen invoerrechten buy-outs Taxplanning: het optimaliseren van de fiscale positie, zowel voor ondernemingen als voor vrije beroepsbeoefenaren en particulieren Internationaal belastingrecht. Dit omvat zowel de begeleiding van vestiging in het buitenland als taxrouting in het algemeen.

Oudenbosch (Noord-Brabant)
Support2Business is uw flexibele schil op het gebied van dienstverlening. In het bedrijfsleven wordt bezuinigd. Ondersteunende functies verdwijnen en worden vervangen door pc en tablets. Hierdoor is er weinig tijd om processen te analyseren, plannen te evalueren en gesprekken uit te werken. Support2Business wil voor bedrijven en instellingen de vraagbaak zijn, de steun en toeverlaat, degene die de puntjes op de i zet. Als flexibele schil kan Support@business het verschil maken en zorg dragen voor managers en bedrijfsprocessen zonder verplichtingen tot langdurige kosten. Bent u op zoek naar financieel advies, secretariële ondersteuning of heeft u hulp nodig bij het organiseren van uw evenement? Dan zit u op het juiste adres. Support2Business is de oplossing. Vanaf onze eigen locatie of bij u op kantoor zetten wij de puntjes op de i.

Sint-Oedenrode (Noord-Brabant)
Bekkers Adviesbureau richt zich op de begeleiding en ondersteuning van de MKB-ondernemer. Te beginnen met de administratieve en fiscale organisatie. En vanuit deze invalshoek alle andere uitdagingen die een MKB-ondernemer op z'n pad tegenkomt. Hierbij zijn we graag de sparringpartner voor onze klanten. En bieden we pro-actief passende oplossingen voor de meest uiteenlopende organisatie-vraagstukken. We maken enthousiast gebruik van de mogelijkheden die het internet biedt. Dat doen we met de online concepten MijnAdministratieGeregeld en MijnBoekhoudingOnline. Maar we vergeten daarbij niet dat het uiteindelijk gaat om persoonlijke adviezen en daadwerkelijke ondersteuning. Met hart voor uw zaak! www.bekkersadvies.nl www.mijnadministratiegeregeld.nl www.mijnboekhoudingonline.nl

Oijen (Noord-Brabant)
Fullservice administratiekantoor in Oijen voor ondernemers in de regio Oss, Bernheze, Landerd en gemeente Maas en Waal. Vadebra Admninistraties biedt ondernemingen in het MKB een passende oplossing voor hun administratieve behoeften. Dat betekent dat u zich volledig kunt richten op uw ondernemingsactiviteiten, terwijl u weet dat uw administratie in goede handen is. Wij voeren uw administratie, verzorgen uw belastingaangiften, stellen de jaarrekening samen en verzorgen de loonadministratie van uw onderneming. Wij staan voor een persoonlijke, duidelijke en zorgvuldige dienstverlening, met een heldere blik en verstand van zaken. Dit alles tegen een betaalbare prijs en altijd een vaste contactpersoon. Wij hanteren vaste prijsafspraken, zodat u achteraf niet voor verrassingen komt te staan.

Eindhoven (Noord-Brabant)
Persoonlijk in aandacht en werken met korte communicatielijnen is wat ons typeert. Niet U, niet JIJ, maar WIJ maken samen jouw NAAM waar. Jij je core business, wij DE 'collega' op organisatorisch en financieel gebied. NAAM financiën kent haar oorsprong als ondersteunende dienst van het LAKA Huis en kent (dus) de rol van pragmatisch specialist. 100% onderdeel van LAKA Huis: het (t)huis van vijf spelers die ijzersterke oplossingen voor organisatie- en huisvestingvraagstukken leveren. NAAM financiën bestaat uit een ervaren kernteam, aangevuld met een flexibele schil aan 'in te vliegen' expertise vanuit diverse partners. We zijn positief kritisch, scherp op inhoud en ondernemend. Wij zijn erkend lid van de Nederlandse Orde van Administratie en Belastingdeskundigen (NOAB).

's-Hertogenbosch (Noord-Brabant)
Voor de STARTENDE én de GEVESTIGDE ONDERNEMER: Ook voor accountants- en administratiekantoren. Generale advisering op het gebied van inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, omzetbelasting, loonbelasting en dergelijke; Fiscale en juridische begeleiding/advisering bij onder andere oprichting van vennootschappen, aandelenoverdrachten, herstructureringen, fusies; Fiscale advisering bij internationale structuren, emigratie; Uitvoering van (fiscale) due diligence onderzoeken en scans; Samenstellen en controleren van aangiften, alsmede het achterhalen van belastingbesparende tips en adviezen uit de aangiften; Het aangaan en onderhouden van contacten met cliënten/relaties en diverse instanties, zoals de Belastingdienst, banken en buitenlandse instanties.

Breda (Noord-Brabant)
Boekhouder voor de kleine ondernemer. Alles-in-1 pakketten tegen vaste prijzen. Kleinschalig kantoor met persoonlijke aanpak. Waarom confidon? U levert uw documenten aan en wij doen de rest. Kleinschalig, betrokken administratiekantoor, gericht op kleine ondernemers. We letten scherp op fiscale en andere mogelijkheden voor u. Alert en erg betrokken. Uw belastingaangiften worden zorgvuldig geoptimaliseerd. U betaalt dus niet meer belasting dan nodig. Volledig online dienstverlening is mogelijk maar dan wel altijd dezelfde vaste contactpersoon. Al sinds 2000 verzorgen wij administraties en belastingaangiften voor ondernemers. Vaste Alles-in-1 prijzen, dus u wordt niet meer verrast door de facturen van uw boekhouder. 1% korting voor elk jaar dat u klant bent.

's-Hertogenbosch (Noord-Brabant)
Liendenbergh biedt haar financiële diensten aan, zowel aan particulieren als ondernemers. Daarnaast biedt Liendenbergh een complete oplossing om zorgeloos te kunnen ondernemen, zodat u zich kunt richten op uw bedrijfsactiviteiten. Het kantoor is ervaren, professioneel en kleinschalig van opzet. Missie en visie De missie van Liendenbergh is het zijn van een middelgroot en zelfstandig financieel dienstverlener. Hierbij ligt de focus op kwalitatief hoogwaardige dienstverlening aan particulieren, ZZP-ers en het MKB. De visie kan worden omschreven als: Het streven naar lange termijn relaties, waarbij betrouwbaarheid en hoogwaardige dienstverlening van groot belang zijn.

Rosmalen (Noord-Brabant)
Ondernemen doet geen enkele ondernemer meer alleen. Daar is de fiscale wet en regelgeving te veelomvattend voor geworden. De administratie, de jaarrekening, personeelsbeleid, belastingen, ingewikkelde regelgeving, bedrijfsopvolging enz.: daar heeft u deskundige hulp bij nodig. Om u als ondernemer te kunnen blijven richten op die zaken waar u goed in bent en waar u ondernemer voor bent geworden, heeft u hulp van professionals nodig, die ook als uw klankbord kunnen optreden. Zij kunnen bijv. diverse administratieve en fiscale zaken uit uw handen nemen, uw ideeën toetsen en zorgen voor een objectieve blik van buitenaf. Timmermans Fiscale en Administratieve Dienstverlening kan en wil u hierbij optimaal van dienst zijn en derhalve de ideale partner zijn.

Oosterhout (Noord-Brabant)
Persoonlijke aandacht, één contactpersoon voor uw zaken, contact ook buiten kantooruren, tijdig uw financiële informatie ontvangen zodat u snel in staat bent om beslissingen te nemen. Afhankelijk van uw wensen kunnen wij de financiële administratie geheel of gedeeltelijk verzorgen, de salarisadministratie verwerken en de diverse belastingaangiftes zoals omzet-, loon-, inkomsten- en vennootschapsbelasting indienen. Tijdig wordt met u overlegd over de financiële gang van zaken en fiscale mogelijkheden. U kunt zich richten op uw hoofdtaak: ondernemen en besturen! De kleinschalige omvang van ons kantoor realiseert deze zaken waarbij goede kwaliteit tegen een scherp tarief voorop staat. Wij richten ons specifiek op het MKB en non-profit organisaties.

Made (Noord-Brabant)
Bent u opzoek naar een betrouwbare en ervaren administrateur / belastingadviseur? Dan bent u bij KUBUS aan het juiste adres! Wij hebben meer dan 25 jaar ervaring in het MKB als financieel specialist / belastingadviseur. Administratiekantoor KUBUS Made werkt snel en efficiënt. Wij verzorgen uw administratie, uw jaarrekeningen en belastingaangiftes. Meestal kunnen wij 25% besparen op uw huidige accountantskosten. Ook op andere gebieden kan KUBUS u van dienst zijn, zoals bij een financierings- of ondernemingsplan, kostenbeheersing, bedrijfsopvolging, personeel & organisatie, marketing, reclame & promotie en automatisering. KUBUS Made is laagdrempelig en denkt met u mee. Eerlijkheid, openheid en betrouwbaarheid staan bij mij voorop.

Oosterhout (Noord-Brabant)
'Hans Wassing Finance' is een jong en laagdrempelig administratiekantoor waar persoonlijke benadering vanzelfsprekend is. Of het nu gaat om een fiscale jaarrekening of het voeren van de gehele administratie, bij ons bent u aan het goede adres. 'Hans Wassing Finance' streeft naar een optimale communicatie met de klanten. Ook zonder afspraak bent u bij ons van harte welkom. Wij boeken en verwerken niet alleen het cijfermateriaal, maar gebruiken dit ook in een regelmatig overleg met onze klanten. Wij laten cijfers spreken en daar doen de klanten hun voordeel mee. Voor onze klanten doen wij o.a. de salarisadministraties, de jaarrekeningen en de fiscale aangiften. Wij gaan voor duidelijkheid en transparantie, in uw en ons belang.

Etten-Leur (Noord-Brabant)
Hoezo veel geld kwijt voor een boekhouder? Vandaar de dag is besparen en bezuinigen essentieel. Wilt u hoge kwaliteit, tegen een lage prijs? Kijk dan verder... Amana staat voor persoonlijke benadering en een efficiënte werkwijze waarbij transparantie en communicatie het fundament vormen voor onze relatie met u. Wij realiseren ons dat ondernemingen hedendaags te maken hebben met administratieve lasten en lastige regelgeving. Wij van Amana kunnen u de financiële en fiscale lastenverzwaring uit handen nemen. Wij hebben de benodigde kennis om de financiële administratie, loonadministratie en fiscaliteiten waarmee u en uw onderneming te maken hebben te verzorgen. Neem een kijkje op www.amanaservices.nl en/of neem vrijblijvend contact met ons op.

Fijnaart (Noord-Brabant)
L&W Accountant & Administratie B.V. bestaat reeds 7 jaar. In de afgelopen zeven jaar hebben wij gewerkt aan het opzetten van een professionele organisatie welke aan de daaraan gestelde kwaliteitseisen door de beroepsorganisatie NOvAA, voldoet. De NOvAA is de Nederlandse Orde van Accountant en Administratieconsulenten. Dit houdt onder andere in dat er gewerkt dient te worden volgens een kantoorhandboek, dat periodiek getoetst wordt door externe deskundigen. In het kantoorhandboek zijn zaken geregeld met betrekking tot de continuïteit van de organisatie, opleidingsniveau van de medewerkers, integriteit van de medewerkers en het algehele kwaliteitsbeleid. Nu na zeven jaar staat er een gedegen organisatie met een diversiteit aan klanten.

Oosterhout (Noord-Brabant)
Onze motivatie is om zeer goede contacten op te bouwen met onze cliënten waardoor we in staat zijn de juiste diensten/producten te leveren die passen bij onze cliënten voor een betaalbare prijs. Onze diensten/producten bestaan uit het opmaken van de jaarrekening, aangiften (inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, btw en loonheffing), boekhouding, het geven van pro-actief advies op fiscaal, administratief en economisch gebied en het voeren van de loonadministratie. Huub van den Akker is reeds 28 jaar actief in de financiële sector. Hij was werkzaam voor de accountantskantoren PwC en Ernst & Young en voor verschillende multinationals. Omdat Bavico geen externe ruimtes huurt, zijn de honoraria in de verhouding tot de prestatie laag.

Ulvenhout (Noord-Brabant)
MFL Accountants en Fiscalisten is een middelgroot kantoor, vanaf 1976 gevestigd te Ulvenhout, dat zich richt op het midden- en kleinbedrijf. Ons kantoor kenmerkt zich door een informeel klantencontact met korte lijnen, een open communicatie en een persoonlijke benadering van onze klanten. Onze vakkundige medewerkers nemen u tal van werkzaamheden uit handen, zodat u met uw core-business bezig kunt zijn: het ondernemen. Zo stellen wij desgewenst uw jaarrekening samen, behandelen we uw belastingaangifte of begeleiden en verzorgen we uw financiële- en/of loonadministratie. Daarnaast adviseren en begeleiden wij u graag bij fiscale en juridische vraagstukken zoals bijvoorbeeld de overname of herstructurering van uw onderneming.

Eindhoven (Noord-Brabant)
Wij zorgen ervoor dat een ondernemer kan focussen op zijn business met de juiste informatie welke hij of zij nodig heeft om verder te kunnen groeien. Hierbij ondersteunen, adviseren en ontzorgen wij ondernemers. Omdat sommige ondernemersvragen niet kunnen wachten staan wij daarom ook in de avonduren voor de ondernemer klaar. Wij lopen voorop in ‘no hands accounting’, met software welke zoveel mogelijk administratieve handelingen automatiseert zodat de administratie volledig digitaal en geautomatiseerd wordt verwerkt. Hierdoor kunnen we de administratie nauwkeuriger, efficiënter en sneller verwerken zodat de ondernemer altijd de juiste informatie tot zijn beschikking heeft.

Breda (Noord-Brabant)
Als administratiekantoor werken wij samen met onze klanten continue aan oplossingen voor administratieve, financiële en fiscale vraagstukken. Wij kunnen voor u de volgende producten en diensten verzorgen: - (Ondersteuning bij) het voeren van de (financiële) administratie; - Het verzorgen van de loonadministratie; - Het samenstellen van de jaarrekening en eventuele publicatiebalansen; - Het verzorgen van de belastingaangiften; - Overige financiële werkzaamheden, waaronder financieringsaanvragen, opstellen prognoses e.d. Ons deskundig team zorgt ervoor dat alles efficiënt en zorgvuldig wordt gedaan tegen zeer scherpe tarieven.

Gilze (Noord-Brabant)
Cijfer10 is de online boekhouder die ervoor zorgt dat u elk moment van de dag accuraat bijgewerkte financiele cijfers heeft. Met onze slimme processen en tools zorgen we ervoor dat u het juiste inzicht krijgt om nu de beslissingen te kunnen maken voor uw succes van morgen. We werken met meerdere software pakketten om voor elke klant een passende oplossing te hebben. UNIT4 Multivers, Exact Online, Accountview, iMuis, Yuki. We ondersteunen u eventueel ook bij het maken van koppelingen met bijvoorbeeld uw webshop, kassasysteem of ERP software. We komen graag langs voor een vrijblijvend gesprek. E: richard.schouten(at)cijfer10(punt)nl Animatievideo: https://vimeo.com/99117097

Nuland (Noord-Brabant)
Mijn naam is Sjoerd Lemstra. Ik ben er van overtuigd dat er in administraties veel valt te vernieuwen. Digitalisering van de administratie biedt nieuwe kansen. Het biedt verlichting aan ondernemers die daardoor minder tijd kwijt zijn aan hun administratie. Deze visie deel ik samen met vele andere ondernemers bij OAMKB. Mijn collegas zijn accountants (RA/AA), fiscalisten en (salaris)administrateurs. Waar nodig maken wij gebruik van elkaars kennis en kunde. Dat betekent dat ik boekhoudingen efficiënt en innovatief kan inrichten en de ondernemer hiermee tijd en geld kan besparen. Ik ben Qualified Controller en maak het de ondernemer makkelijker door processen te verbeteren.

Son (Noord-Brabant)
MIDION (Mijn Dienstverlening Online) is een administratiekantoor dat al jaren ervaring heeft met zowel het uitvoeren van financiële administraties als het verwerken van salarissen. Wij onderscheiden ons van de andere administratiekantoren door vaste abonnementsbedragen te hanteren. Dit bedrag wordt in overleg met u vastgelegd, waardoor voor beide partijen duidelijkheid ontstaat. Voor alle administratieve activiteiten binnen uw onderneming hebben wij de juiste gespecialiseerde professionals in huis. Ontstaan er na het bekijken van deze informatie vragen of wilt u ons gewoon graag beter leren kennen, dan komen wij graag langs voor een persoonlijk gesprek.

Oosterhout (Noord-Brabant)
Wij bieden de oplossing voor ondernemers die willen focussen op hun business. Verspil geen tijd en geld meer aan je administratie terwijl je wel altijd en overal kan sturen op actuele cijfers middels een fraai financieel dashboard. Het enige dat je hoeft te doen is je facturen per email aan te leveren, de bank wordt gekoppeld en ook de salarisadministratie indien van toepassing en alles wordt dagelijks verwerkt. Door online samen te werken kijken wij actief met je mee en adviseren je over eventuele kansen en besparingen. Dat doen we tegen vaste scherpe maandtarieven. Benieuwd? Vul de online prijsbepaler op onze website in en je weet het meteen.

Breda (Noord-Brabant)
Als mkb-ondernemer wilt u graag inzicht in uw financiële situatie, maar de tijd om u erin te verdiepen ontbreekt vaak. Met ADSV in de arm kunt u zich focussen op uw core business. Dankzij de persoonlijke touch van ADSV, weet uw contact-persoon wat er speelt in uw organisatie en wat uw privé situatie is. Dat geeft de mogelijkheid u optimaal van een totaaladvies te voorzien. Met een goede administratie hebben ondernemers aanzienlijk meer kans van slagen. Maar hoe zet u een bedrijfsadministratie op? Welke verzekeringen moet u hebben? ADSV helpt u graag op weg. Wilt u meer weten over wat ADSV voor u allemaal kan betekenen, kijk dan op www.adsv.nl.

Budel (Noord-Brabant)
Ruim 15 jaar boekhoudkundige ervaring, waarvan 10 jaar als (eind)verantwoordelijke. Gespecialiseerd in de volledige boekhouding en verzorgen van de diverse aangiften (BTW, LB, enz), inclusief rapportages, tot en met het jaarverslag. Dit voor zowel tijdelijke als vaste opdrachten voor: Startende ondernemers; ZZP-ers; Ondernemers in het MKB In het gebied Breda - Den Bosch - Eindhoven - Venlo - Maastricht. Ook inzetbaar voor (tijdelijke) ondersteuning, begeleiding en opzetten van uw administratie. Verder werken wij met Snelstart een zeer goed en modern financieel programma. Dat is prettig voor ons om mee te werken en voor u om te weten.


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2024