Accountant in Noord-Brabant nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
Als mkb-ondernemer wilt u graag inzicht in uw financiële situatie, maar de tijd om u erin te verdiepen ontbreekt vaak. Met ADSV in de arm kunt u zich focussen op uw core business.
Dankzij de persoonlijke touch van ADSV, weet uw contact-persoon wat er speelt in uw organisatie en wat uw privé situatie is. Dat geeft de mogelijkheid u optimaal van een totaaladvies te voorzien.
Met een goede administratie hebben ondernemers aanzienlijk meer kans van slagen. Maar hoe zet u een bedrijfsadministratie op? Welke verzekeringen moet u hebben? ADSV helpt u graag op weg.
Wilt u meer weten over wat ADSV voor u allemaal kan betekenen, kijk dan op www.adsv.nl.
Ruim 15 jaar boekhoudkundige ervaring, waarvan 10 jaar als (eind)verantwoordelijke.
Gespecialiseerd in de volledige boekhouding en verzorgen van de diverse aangiften (BTW, LB, enz), inclusief rapportages, tot en met het jaarverslag.
Dit voor zowel tijdelijke als vaste opdrachten voor:
Startende ondernemers;
ZZP-ers;
Ondernemers in het MKB
In het gebied Breda - Den Bosch - Eindhoven - Venlo - Maastricht.
Ook inzetbaar voor (tijdelijke) ondersteuning, begeleiding en opzetten van uw administratie.
Verder werken wij met Snelstart een zeer goed en modern financieel programma. Dat is prettig voor ons om mee te werken en voor u om te weten.
Administratiekantoor Continue is een dynamisch allround Administratie- en Advieskantoor waar een persoonlijke benadering van u als cliënt een vanzelfsprekendheid is. Dit doet Administratiekantoor Continue met zeer gekwalificeerde mensen met ruime accountancy ervaring.
De werkzaamheden bestaan onder meer uit het verzorgen van financiële administraties, verzorgen van de fiscale aangiften en samenstellen van jaarrekeningen. Daarnaast adviseren en begeleiden wij ondernemingen. Wij analyseren uw bedrijfsprocessen en bieden ondersteuning voor alle managementaspecten, zodat u zich alleen maar bezig hoeft te houden met uw kerntaken.
Over ons
Administratie- en Adviesburo Noord-Brabant B.V. (ANB) bestaat uit één vestiging met 28 medewerkers. ANB verzorgt financiële administraties, stelt jaarrekeningen samen en verzorgt de uitvoerende kant van belastingen, zoals de aangiften omzetbelasting, loonbelasting, inkomsten- alsmede de vennootschapsbelasting. Daarnaast heeft ANB al 30 jaar ervaring in salarisadministratie.
Werkwijze
ANB hecht veel waarde aan een goede relatie met uw onderneming. Onze wijze van werken kenmerkt zich door:
korte communicatielijnen;
vast aanspreekpunt;
duidelijke afspraken over wie wat moet doen en wanneer.
REDD Processing combineert kennis van bedrijfssoftware, accountancy, management informatie en uitbesteding van uw administratie in één bedrijf.
Slim inzetten van bedrijfssystemen en automatiserings- oplossingen, gecombineerd met financiële kennis en processingkracht. Dat is de kern van ons concept! Een 'state of the art' webbased informatiesysteem afgestemd op MKB-bedrijven of verenigingen geeft u inzicht en ondersteuning die u verrast.
Met dit smart-concept brengen wij uw organisatie naar ongekend professioneel niveau. U bespaart kosten, heeft controle en u ervaart rust zodat u zich kunt richten op uw kernactiviteiten.
Mijn bedrijf bestaat nu ruim 13 jaar. Met mijn 3 medewerkers voeren wij de administratie van en adviseren wij zo'n 80 klanten in het MKB en in de culturele wereld. De branches waarin onze klanten zitten zijn zeer divers en variëren van bloemisten en kappers tot schildersbedrijven en van beeldend kunstenaars tot culturele stichtingen. Wij zijn inmiddels 10 jaar aangesloten bij de NOAB, de Nederlandse orde van administratie- en belastingdeskundigen. Het strenge toelatingsbeleid van de NOAB geeft u als klant de zekerheid dat u met een kwaliteitskantoor te maken heeft.
Met hartelijke groet,
Jos van Deursen
D.S.S. Administratie is momenteel een administratiekantoor welke in 2017 zal overgaan tot een accountantskantoor. Het kantoor zal dan bestaan uit 2 hoogopgeleide mensen (accountant en belastingadviseur met nauwe contacten met andere disciplines) die van mening zijn dat ondernemers van de dienstverlening van accountants andere zaken verwachten dan de huidige accountantskantoren aanbieden. D.S.S. staat voor Door Samenwerking Sterk wat inhoudt dat er samenwerking wordt gezocht met andere disciplines om zodoende de ondernemer een zo breed mogelijk pallet aan diensten te kunnen aanbieden.
Bouffantes is uw rechterhand op financieel gebied. Met haar jarenlange ervaring is zij uw partner op het gebied van ondersteuning en outsourcing van uw financiële administratie.
Bouffantes verzorgt uw administratie, geheel of gedeeltelijk, en vertaalt de cijfers in de door uw gewenste rapporten en verslagen. Wij maken daarvoor gebruik van onze systemen of, als u dat wilt, van uw eigen systeem.
Bouffantes beschikt over een netwerk van betrouwbare partners. Wij hebben contacten met experts op het gebied van fiscaliteiten, pensioenen, ziekteverzuim, juridische zaken, enzovoorts.
Ik , Lucien van Zundert ben zeer verheugd u te verwelkomen op dit medium. Sinds enkele jaren alweer ben ik onder de naam Van Zundert Consultancy mijn dienstenpakket verder aan het vormgeven. Reeds vanaf de beginjaren '80 ben ik als zelfstandig ondernemer op het gebied van Accounting, Financials en Corporate Finance werkzaam. In mijn werkwijze staan ondersteuning en het verlenen van diensten aan de klant centraal, waarbij het persoonlijk contact en streven naar een duurzame relatie voorop staat. Dit voor 7 dagen per week tegen de meest concurrerende tarieven.
Sterk zijn in de diensten die wij aanbieden met duidelijke afspraken voor het maximaal haalbare resultaat. Bij onze werkwijze leggen wij de nadruk op het samenwerken met specialisten en ondernemers. Kennis delen, opdrachten gunnen en netwerken zijn de pijlers van onze formule.
De ondernemer kan bij ons profiteren van het aanbod aan diensten dat wij hebben geselecteerd om zijn bedrijf naar een hoger niveau te tillen. Dit is volgens ons het nieuwe werken anno nu.
Wij werken met vaste tariefafspraken voor de ZZP'er en het MKB tot 25 man personeel.
BoekZo richt zich op het MKB met dienstverlening op accountancy vlak en fiscaal advies. Wij werken met zeer ervaren krachten en met vaste contactpersonen. Daardoor kunnen wij snel en efficient werken. Onze prijzen zijn dan ook erg scherp.
Op onze website www.boekzo.nl kunt u zelf een offerte aanvragen voor een groot aantal van onze diensten. Deze offerte heeft u vervolgens met 1 druk op knop thuis in uw e-mailbox.
Voor meer informatie, kijk op onze website www.boekzo.nl of neem contact met ons op via:
info@boekzo.nl
0486 - 820 203.
Alle financieel administratieve taken zoals bijvoorbeeld het opzetten en voeren van boekhoudingen en het opstellen van belastingaangiftes en concept-jaarrekeningen behoren tot mijn werkgebied. Dankzij ruim 20 jaar ervaring voer ik deze snel, betrouwbaar, accuraat en probleemloos uit.
Mijn werkzaamheden verricht ik als zelfstandige, op uw locatie of vanuit mijn thuiskantoor. Op basis van vaste afspraken voor de inzet van één of meer dagdelen per week, bied ik ondersteuning voor een aantrekkelijk tarief dat mijn inzet rendabel maakt.
Vanuit onze ruim 20 jarige ervaring in de financiële dienstverlening constateren wij dat er vaak veel te veel wordt betaald voor accountantdiensten.
Wij vergelijken een drietal, bij uw bedrijf passende, offertes van accountants en weten zo regelmatig 25% tot 50% kostenreductie te realiseren gekoppeld aan eenzelfde of betere dienstverlening.
Zie onze site ( www.accountantleed.nl ) voor referenties uit het MKB.
Wij leveren zelf geen accountantdiensten en zijn daarom onafhankelijk.
Vriendelijke groet,
Dick Spijker
Accountants Adviesbureau Houweling B.V. is een accountantsorganisatie welke gericht is op het Midden en Kleinbedrijf van eenmanszaak tot B.V.
Vanuit ons pand in Raamsdonksveer bedienen we een breed scala aan klanten in de omgeving van Breda, Oosterhout, Raamsdonksveer, Made enz.
Wij werken tegen scherpe tarieven echter staat de kwaliteit hoog in het vaandel. U mag van ons dan ook een professionele dienstverlening verwachten, daar onze werknemers hoog opgeleid zijn.
Wij maken graag vrijblijvend kennis met u!
Liesbeth Meester adviseert werkgevers, accountants en juristen over loonheffingen. Naast de actualiteit van implementatie van de werkkostenregeling gaat dat ook over risiscobeperkende maatregelen bij inhuur van derden én over bijvoorbeeld fiscale aspecten van ontslag en over de belastbaarheid van schadevergoedingen. Liesbeth heeft haar ruime specialistische kennis en ervaring opgedaan in 10 jaar tijd bij een "big4" kantoor. Daarnaast is zij veelvuldig actief als auteur voor diverse uitgevers van vakbladen.
Klein administratiekantoor, gericht op individuele begeleiding en persoonlijk contact. Ik kijk verder dan de jaarrekening en kijk ook naar hoe een bedrijf zich ontwikkeld a.h.v. omzet, margeontwikkelingen, winst. Ik vind het belangrijker om vooruit te kijken, zodat mensen scherp blijven t.a.v strategie/doelstellingen en daar begeleid ik ze ook in. Dit is handig voor zowel starters als voor bestaande ondernemingen. Tevens kan ik administratie bijhouden, btw aangiftes, belastingaangiftes verzorgen, jaarrekening etc.
Administratiekantoor Specialist in Finance kenmerkt zich door een kwalitatief goede dienstverlening (de administratie wordt door een universitair geschoolde medewerker verwerkt), tegen een laag tarief (laagste prijs garantie, vraag naar de voorwaarden). Daarnaast is het kantoor goed bereikbaar, eventueel ook in de avonduren.
De contactgegevens van Specialist in Finance zijn:
Peter Stalpers
De Moriaan 33
5688 ER Oirschot
0636225034
peterstalpers@specialistinfinance.nl
www.specialistinfinance.nl
Verzorgen van uw financiele administratie tot het vervaardigen van jaarrekeninge, publicatiestukken en het verzorgen van de diverse belastingaangiften (LB, BTW, VPB, IB).
Ook het verzorgen van de salarisadministratie en het verstrekken van de loonstroken voor uw medewerkers maakt onderdeel uit van onze financiele dienstverlening tegen een vaste prijs.
Tevens zijn de oprichters van Firmant RA's en fungeren vaak als klankbord voor de DGA op gebied van fiscaliteit, financiering, herstructurering etc.
Vanaf 1991 zelfstandig gevestigd accountant. Vanaf 1998 in maatschapsverband. In 2003 maatschap in het Westen van Nederland verruild voor een maatschap in Noord-Brabant. Vanaf maart 2010 weer geheel zelfstandig. Specialisatie vooral op fiscaal gebied en fiscale advisering. Ook second opinions. Doe verder bemiddeling (samen met een deskundige op relationeel gebied) voor zakenpartners die een zakelijk geschil hebben. Wil klein blijven waardoor optimale flexibiliteit geboden wordt tegen lage kosten.
Niet alleen de markt en regelgeving zijn aan verandering onderhevig, ook uw wensen en behoeften kunnen naar verloop van tijd veranderen. Daarom garandeert Vermetten een flexibele dienstverlening die ervoor zorgt dat u optimaal gebruik maakt van al uw kansen. Wij kunnen u onder andere de volgende diensten bieden: Accountancy, Ondernemingsadvies, Fiscaal advies, Bedrijfsovername, Financiële planning, Administratie en Personeelszaken.
Meer informatie en referenties op www.vermetten.nl.
Wat is de visie?
De financiele huisarts, sparring partner van de ondernemer.
Op zoek naar de volgende klanten
bedrijven in het MKB
vrije beroepsoefenaren
ZZPers
Wanneer komt het bedrijf in beeld?
verzorgen administraties
opstellen van jaarrekeningen en belastingaangiften
fiscaal- en of bedrijfseconomisch advies voor ondernemers
Wat zijn de grootste unieke verkoop argumenten?
alert
verstand van zaken
no-nonsense, pragmatisch
OAMKB Eindhoven & Gemert is een zelfstandig bedrijf en onderdeel van de landelijke OAMKB organisatie. Wij werken standaard op basis van vooraf overeengekomen afspraken over werkzaamheden en prijzen.
Ons team begeleid onze klanten bij het inrichten van hun administratieve processen, verzorgen van de loonadministratie, jaarrekening, aangifte inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting.
Vanuit ons netwerk adviseren en ondersteunen wij ondernemers op vele vakgebieden.
Sensible Finance B.V. | Accountants & Adviseurs is formeel een accountantskantoor, echter ... wat betreft organisatie is het een klein en flexibel team van financiele professionals die met enthousiasme hun diensten verlenen.
Zo ontzorgt het team in westelijk Noord-Brabant op persoonlijke wijze ondernemers / ondernemingen op het gebied van financiele verslaggeving, administraties en fiscale zaken.
Financiele dienstverlening met gevoel voor cijfers ... én mensen
Wij bieden een innovatieve totaaloplossing in het doolhof van alle administratieve en wettelijke regels waar uw bedrijf mee te maken heeft. Hierbij maakt Midion o.a. gebruik van de modernste software technieken. Dit alles gebeurt tegen vaste abonnementstarieven zodat onaangename verrassingen voorgoed tot het verleden behoren.
Wanneer onze werkwijze u nieuwsgierig heeft gemaakt en u heeft behoefte aan een persoonlijk gesprek, neem dan gerust contact met ons op.