Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Accountants in Noord-Holland

Accountant in Noord-Holland nodig?
Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Rijsenhout (Noord-Holland)
Koster financiële dienstverlening is een modern boekhoud- en administratie- kantoor voor de regio Haarlemmermeer en omstreken, opgericht op 14 juli 2014. Voor bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf, zzpers en particulieren bieden wij een uitgebreid dienstenpakket aan, welke onder andere bestaat uit: - Het begeleiden van startende ondernemers - Het voeren van uw administratie - Het verzorgen van aangifte omzetbelasting - Het verzorgen van aangifte vennootschapsbelasting - Het verzorgen van aangifte Inkomstenbelasting - Het verzorgen van bezwaar-/beroepschriften tegen onjuiste aanslagen - Facturatie - Het samenstellen van jaarrekening en rapportages - Het beoordelen van financiële en/of andere gegevens Wij helpen u graag! Vakwerk tegen een verrassend lage prijs. Wilt u meer informatie, neem dan contact met ons op.

Obdam (Noord-Holland)
Of het nu gaat over loopbaancoaching of personal coaching, ons uitgangspunt is altijd het nastreven van een zo groot en oprecht mogelijke betrokkenheid richting de cliënt. De wensen van de cliënt staan dan ook centraal. Tijdens de samenwerking tussen de cliënt en de begeleider kijken zij samen naar: Wat de hulpvraag van de cliënt is. Wat de mogelijkheden van de cliënt zijn. Wat realistisch haalbaar is. Waar de eventuele belemmeringen zijn en hoe hiermee om te gaan. Voor Arbeidspunt is een cliënt geen nummer of een traject, maar een persoon die met respect behandeld wordt, daarom bieden wij meer dan u van ons verwachten mag, want een goed gemotiveerde cliënt, is doelgerichter naar zijn toekomst toe en behaald meer succes. Laten we niet terug kijken op wat we gemist hebben, maar nu onze kans grijpen door samen te werken naar de toekomst!

Haarlem (Noord-Holland)
VanOoijen is een organisatie van ongeveer 40 specialisten in accountancy, belastingadvies en estate planning. We bestaan sinds 1996 en werken vanuit een kantoor in Haarlem. U als klant, een goed persoonlijk contact en kwaliteit staan centraal in onze dienstverlening. Wij gaan dan ook graag uit van een goede en langdurige relatie. VanOoijen bedient zowel de zakelijke als de particuliere markt. Onze klantenkring bestaat uit middelgrote bedrijven, familiebedrijven en vermogende particulieren. Ook starters en kleine ondernemingen zijn van harte welkom bij ons. Iedere klant kan rekenen op onze onverdeelde aandacht. We horen u niet alleen, maar luisteren ook naar u. We kijken niet alleen, maar zien waarmee we u van dienst kunnen zijn. We bieden u advies van dichtbij. Voor meer informatie kunt u terecht op onze website http://www.ooijen.nl

Limmen (Noord-Holland)
Vanhier is een accountantsorganisatie in Noord Holland met 6 vestigingen. Het MKB is onze doelgroep. Onze nuchtere en slimme adviseurs helpen ondernemers hun winst te verhogen en minder belasting te betalen. Wij werken heel efficiënt door ons hoogwaardige ICT-platform. Als 1 van de eerste accountantskantoren werken wij met vaste prijs abonnementen (zie ook: vastvanhier.nl) Naast onze uitstekende dienstverlening tav alle formele administratieve vereisten, zijn wij in het bijzonder gericht op begeleiding van de ondernemer bij zijn/haar actuele bedrijfsvoering en toekomstplannen. Daarbij geven wij snel inzicht in de noodzakelijke managementinformatie zodat de ondernemer de juiste keuzes kan maken. Ons handelen is gebaseerd op een praktische visie waarbij de ondernemer centraal staat; Wij zijn gewoon Vanhier!

Amsterdam (Noord-Holland)
Bij Horlings Accountants en Belastingadviseurs is specialist voor het MKB en non profit organisaties. Bij ons kunt u rekenen op: Verstand van zaken: wij begrijpen ons vak en volgen de ontwikkelingen tot in de kleinste details. Inlevingsvermogen: wij kennen de klant, de DGA, het management, de mensen, de cultuur, de plannen, de sterke én de zwakkere punten. Achtergronden: wij verdiepen ons niet alleen in het bedrijf, maar ook in de branche, de ontwikkelingen, de kansen en de risico's. Grensoverschrijdende dienstverlening: wij kennen niet alleen óns vak, maar ook de vereiste specialisten op aangrenzende vakgebieden. Netwerken: wij werken met bedrijven én met mensen. Zo hebben we een netwerk opgebouwd waarin mensen en bedrijven elkaar kunnen vinden en plannen en ervaringen kunnen uitwisselen en delen.

Hoofddorp (Noord-Holland)
Mayer Administratie is een onafhankelijk administratiekantoor met een breed financieel- zakelijk dienstenpakket. Wij helpen startende ondernemers en staan gevorderde ondernemers met raad en daad bij. Wilt u alles uitbesteden of gedeeltelijk zelf uw boekhouding voeren? Wat u ook kiest, van één ding kunt u zeker zijn: wij helpen, begeleiden en ondersteunen u om optimaal te kunnen ondernemen. Wij groeien graag met u mee. Met Mayer Administratie kiest u voor een sluitende administratie, goed inzicht in uw financiële situatie en meer focus op uw visie en ambitie. Wilt u meer weten of eens vrijblijvend van gedachten wisselen over de mogelijkheden voor uw bedrijf? Mail dan naar info@mayeradministratie.nl Zoekt u een actieve boekhouder? Mayer Administratie ontzorgt en denkt met u mee!

Amsterdam (Noord-Holland)
Akhrif Consulting is een jong en dynamisch kantoor gevestigd in Amsterdam aan de Chris Lebeaustraat 5. Het kantoor staat borg voor kwalitatief hoogstaande administratieve en fiscale dienstverlening met een persoonlijke benadering. Het kantoor houdt zich bezig met de administratie- en belastingadviespraktijk voor particulieren en ondernemingen binnen het klein-, midden- en groot MKB. Het uitgangspunt is dat de cliënt de best mogelijke administratie- en belastingadvies mag verwachten. Akhrif Consulting is een full service administratiekantoor dat zich kenmerkt door de hoge service standaard en kwaliteit. Akhrif Consulting levert haar diensten tegen een gegarandeerd vast en scherp tarief per maand. Voor een afspraak kunt u bellen naar 0657392743 of mailen naar: info@akhrifconsulting.nl

Overveen (Noord-Holland)
Wiegers + Partners is een administratiekantoor voor het MKB. We verzorgen zowel de financiële administratie als de salaris administratie. Onze klanten zitten voornamelijk in de zakelijke dienstverlening en hebben tussen de 5 en 50 werknemers. Onze klanten concentreren zich liever op hun eigen business en niet op de administratie. Daarnaast zijn we gespecialiseerd in de financiële administratie van persoonlijke BV's, om dezelfde reden. Wiegers + Partners is anders dan het traditionele administratie kantoor. We werken met een fixed fee op basis van het aantal mutaties. We werken volledig online. Onze klanten hebben 24/7 inzicht in hun administratie en hebben altijd toegang tot hun documenten. Zo blijft W+P flexibel en kunnen we onze klanten optimaal van dienst zijn.

Heerhugowaard (Noord-Holland)
Over Alfa Financiële dienstverlening is een speelveld dat continu verandert. Daarom vindt u bij Alfa meer dan 800 specialisten, verdeeld over 30 kantoren door geheel Nederland. Alfa is gespecialiseerd in het midden- en kleinbedrijf en de agrarische sector. Iedere medewerker heeft veel kennis en ervaring op het gebied van accountancy, belastingen, salaris en personeel, subsidies, bedrijfsadvisering, financiële dienstverlening en alles wat daarmee verband houdt. Wat kunnen we voor u doen? Alfa biedt u een scala aan diensten, zoals de controle van uw jaarrekening, de financiële administratie, fiscaal-juridische zaken, subsidies en adviezen over Salaris en personeel. Welke vraag u ook heeft, u kunt altijd rekenen op (financieel) advies op topniveau.

Amsterdam (Noord-Holland)
Je volledige administratie laten verzorgen vanaf € 49/maand! FinanceOffice richt zich op de administratieve en fiscale ondersteuning van eenmanszaken, zzp'ers en bv's. Wij bieden een breed scala aan diensten, waaronder het voeren van administraties, het samenstellen van jaarrekeningen, belastingaangiften en het geven van praktische (fiscale) adviezen. Tevens bieden wij diensten aan particulieren zoals het opstellen van de aangifte inkomstenbelasting. Ons team bestaat uit gekwalificeerde professionals met een achtergrond als accountant, controller en/of boekhouder. Door deze verschillende disciplines zijn wij in staat om klanten uit diverse branches op verschillende vlakken goed van dienst te zijn. Becon: 661314

Wervershoof (Noord-Holland)
@dmi Center staat centraal voor de belangenbehartiging van de klant! Wij zijn u van dienst om het administratief proces zo efficiënt mogelijk uit te voeren en u te voorzien van heldere rapportages! "de juiste Balans voor zaken" Naast uw boekhouding kunnen wij ook de fiscale aangiftes verzorgen zodat u optimaal gebruik kunt maken van diverse fiscale aftrekposten. Iedere onderneming is anders! Wij geloven in een persoonlijke aanpak en open communicatie en zullen vanuit onze expertise een goed onderbouwd advies uitbrengen! Wij zorgen ervoor dat uw financiële administratie en fiscale verantwoording up to date is zodat u zich kunt richten op uw Core Business !

Heemstede (Noord-Holland)
Op zoek naar een accountant? Je vindt je boekhouding vast niet leuk. Wij vinden van wel. On line boekhouder. Je data kan eenvoudig worden aangeleverd en de adviseur van OAMKB zorgt voor de rest. Belastingaangifte, Je btw-aangifte en je belastingaangiften worden door OAMKB verzorgd, zodat de kans op naheffingsaanslagen kleiner wordt en fiscale kansen maximaal worden benut. En als je echt wit groeien, als je echt toe ben aan een volgende, nieuwe stap met je bedrijf, dan kom ik graag kijken. Ik voed je met ideeën, inspiratie, inzichten en kennis.Bij OAMKB krjg je een automatische administratie en mij als bedrjfsadviseur aan je zij. Voor meer informatie kijk op Linkedin naar alfredvisscher of www.oamkb.nl

Volendam (Noord-Holland)
Bond Administratie | Advies verzorgt (salaris)administraties en belastingzaken voor honderden ondernemers in Volendam en ver daarbuiten. Daarbij geven wij proactief advies over financiële zaken zoals investeringen, financieringen, bedrijfsstructuren, opvolging, verzekeringen, financiële planning en andere zakelijke én persoonlijke vraagstukken. In 1977 opgericht als een vooral betrokken boekhoudkantoor, anno 2020 een professionele sparringpartner en aanbieder van efficiënte (digitale) oplossingen voor administratieve processen. Bond ontzorgt, adviseert, begeleidt en bemiddelt. We denken mee en kijken vooruit vanuit ondernemersperspectief. Nog altijd onafhankelijk en met een hart voor uw zaak.

Hilversum (Noord-Holland)
Ik ben er om de zorgen van ondernemers over hun financiële huishouding weg te nemen. Ik zorg er niet alleen voor dat je jaarcijfers in orde zijn, maar denk ook mee over je financiële planning en verzekeringen. Ik ben je go to guy voor: alle financiële & fiscale vragen over het opzetten van een zaak het voeren van een boekhouding het doen van kwartaalaangiftes en jaaropgaves pensioen verzekeringen hypotheken Ik ben ingeschreven bij de AFM onder nummer 1200224 en aangesloten bij: (met volgens de Consumentenbond de enige écht nuttige keurmerken) Federatie Financieel Planners www.ffp.nl Stichting Erkend Hypotheekadviseur www.seh.nl Register voor beleggingsadviseurs www.dsi.nl

Hoofddorp (Noord-Holland)
Tom Tax B.V. is een allround belastingadvieskantoor waar u terecht kunt voor adviezen en diensten op fiscaal, juridisch en administratief gebied. U kunt hierbij onder andere denken aan belastingadvies, belastingaangiften (particulieren en ondernemers), begeleiding bij het opstarten van een onderneming, etc. - scherpe tarieven - hoge kwaliteit dienstverlening - informele omgang - Tom Tax B.V. is om Tax B.V. is an all-round tax consultancy firm, founded by Tom Icke, which provides fiscal, legal and administrative advice and services, such as preparation and filing of tax returns (private induviduals and entrepreneurs), tax advice, help with starting up a business, etc. - competitive fees - high quality services -

Purmerend (Noord-Holland)
Bij veranderingstrajecten, speciale projecten, uitval van medewerkers, tijdelijke invulling van vacatures, opgelopen achterstanden of drukke periodes kan er behoefte zijn aan extra handjes. NexoCon hééft die handjes voor u. Inzet op interim-basis betekent snelle, flexibele inzet voor uw bedrijf. NexoCon biedt ondersteuning bij: * administratie voeren * maandafsluitingen * financiële rapportage en analyse * salarisadministratie * personeelsadministratie * jaarwerk Met een zeer ruime ervaring in diverse facetten van de administratie is een korte inwerktijd gegarandeerd. Benieuwd wat wij voor u kunnen betekenen? Wij maken graag met u een afspraak om uw wensen persoonlijk te bespreken.

Huizen (Noord-Holland)
Na eerst 10 jaar te hebben gewerkt bij PWC, ben ik 13 jaar partner/accountant-belastingadviseur geweest bij een regionaal kantoor en begin 2010 uitgetreden en weer zelfstandig opnieuw begonnen. Ik ben een all-round adviseur voor u als ondernemer in het MKB, ZZP-er, Vrije beroepsbeoefenaar of bestuur van Verenigingen/Stichtingen. Ik kan u van dienst zijn bij: opzet en verwerking financiéle- en salaris administraties (schoenendoos tot volledig digitaal), opstart onderneming, keuze rechtsvorm, belasting aangiften en - advies, begeleiding bij ondernemingsplan, financieringsaanvragen bank, organisatie advies met speciale interesse als sparring partner op automatiseringsgebied. Graag ben ik u van dienst.

Amsterdam-Zuidoost (Noord-Holland)
MM Finance is een zelfstandige en relatief kleine organisatie. Een bewuste keuze, omdat we een persoonlijke benadering, onafhankelijkheid en objectiviteit hoog in ons vaandel schrijven.Het werken met een klein team van specialisten heeft nog andere voordelen. Of het nu gaat om uw administratie, belastingaangifte, jaarrekening, subsidies, bedrijfsopvolging of vermogensadvies: we hebben alle kennis in huis om uw onderneming en u als ondernemer in privé volledig te ondersteunen. Als klant bent u verzekerd van up-to-date en breed gedragen expertise. En dankzij onze verhalen achter de cijfers kunt u altijd rekenen op meer rendement. In de vorm van tijd, geld en kennis. Daar mag u ons gerust op afrekenen!

Landsmeer (Noord-Holland)
DE R€KENAAR ondersteunt en adviseert mkb-ondernemers en zzpers in heel Amsterdam en omgeving op financieel, administratief en fiscaal terrein: Opzetten van een efficiënte en overzichtelijke administratie Opstellen van jaarrekeningen en begrotingen Verzorgen van fiscale aangiften o.a. omzetbelasting, inkomstenbelasting Bedrijfsadvisering, waaronder: Ondernemingsplannen Begeleiding van starters en doorstarters Keuze van optimale rechtsvorm (BV ja/nee) Advisering bij vermogensplanning/successie Second opinion DE R€KENAAR zorgt ervoor dat jij als ondernemer kunt doen waar je goed in bent: ondernemen. Wij ontzorgen je bij de volledige boekhouding en (loon) administratie.

Amsterdam (Noord-Holland)
Wij zijn een administratiekantoor welke zich richt op het midden- en kleinbedrijf. Al onze cliënten komen uit het kleinbedrijf en dit zijn veelal eenmanszaken en vennootschappen onder firma. Waarom zou u naar een groot accountantskantoor gaan met een enorm uurloon als wij dezelfde werkzaamheden voor u kunnen verzorgen voor een schappelijk tarief. Wij doen ons werk zo goed mogelijk en met alle oprechtheid, zodat onze cliënten ervan uit kunnen gaan dat de door hen aangeleverde informatie juist wordt weer gegeven in de rapportage's die wij leveren. Bij ons kantoor staat de persoonlijke aandacht voor de klant voorop. Bij ons bent u geen nummer, wij kennen onze klanten en onze klanten kennen ons.

Oosthuizen (Noord-Holland)
Wij zijn een zelfstandig opererend administratiekantoor dat zich richt op het Midden- en Kleinbedrijf. In onze dienstverlening hechten wij, naast een professionele houding, veel waarde aan persoonlijk contact met onze cliënten. Waardoor onze dienstverlening efficiënt en effectief kan worden uitgevoerd en tegen zeer concurrerende tarieven. Onze dienstverlening omvat het inrichten en houden van de administratie tot en met het opstellen van de jaarrekening naar voorgeschreven wettelijk model. Daarnaast verzorgen wij de fiscale aangiften voor zowel de ondernemer als voor de particulier. Tevens ondersteunen wij opdrachtgevers bij het aantrekken van financieel talent. Wij zijn u graag van dienst.

Amsterdam (Noord-Holland)
Cijfercoach verzorgt belastingaangiftes voor met name eenmanszaken, freelancers, ZZPers, maar ook voor particulieren. Regelt uitstel als belastingconsulent (nr 592936). Helpt starters bij de eerste administratieve en belastingzaken. Adviseert bij BTW-aangiftes, helpt bij aanvragen lening- en kredietaanvragen, opstellen financiele paragraaf van ondernemingsplannen, advies bij keuze boekhoudprogramma's, aanvraag VAR WUO, ROW. Ook bij lastige situaties (dwangbevel, beslaglegging, sommaties, aanmaningen, achterstanden) met de Belastingdienst help ik u weer op weg en begeleid u weer terug naar het overzicht en de rust. Cijfercoach is boekhouder, belasting consulent en administratiekantoor

Naarden (Noord-Holland)
Ons kantoor bestaat uit een klein team met vakbekwame medewerkers. Wij werken voor het midden en kleinbedrijf, maar ook voor enkel grote opdrachtgevers. Wij zijn flexibel en streven naar een prettig contact met onze relaties, waarin wij laagdrempelig werken. Wij nemen zoveel mogelijk administratieve zorg uit handen, waarin de relatie een grote vrijheid heeft van de taakverdeling tussen de klant en ons kantoor, en het uiteindelijke kostenplaatje. Daarnaast bieden wij een breed dienstenpakket door samenwerking op meerdere vakgebieden, zoals accountancy, fiscalisten, hypotheken, verzekeringen en pensioenen, Wij nodigen U daarom graag uit voor een vrijblijvend persoonlijk gesprek.

Haarlem (Noord-Holland)
Ik ben zzp'er en verhuur (al sinds 2002) mijzelf op uurbasis aan bedrijven uit het MKB. Ik voer al een aantal jaren bij 3 tot 4 verschillende bedrijven 1 keer tot 2 keer per week volledig of deels hun administraties. Daarnaast begeleid ik nog 3 tot 4 zzp'ers jaarlijks met hun administraties en belastingaangiften. Doordat ik bijna 14 jaar in diverse functies op accountantskantoren heb gewerkt heb ik ook ruime ervaring met het voorbereiden van het jaarwerk van administraties ten behoeve van de accountant of belastingadviseur. Het spreekt ook voor zich dat ik in alle opzichten mee kan denken met de ondernemer aangezien ik zelf namenlijk ook al 10 jaar zelfstandig ondernemer ben.

Zwanenburg (Noord-Holland)
One-desk4all is de oplossing voor starters, ZZP'ers en kleinere ondernemingen. One-desk: Voor de ondernemer ontzorgen wij operationele zaken zodat deze de handen vrij heeft om te ondernemen. 4all: Administratie, ICT, Advisering en Huisstijl. Bedrijfsadministratie en advisering liggen dicht bij elkaar. Wij staan naast de ondernemer en denken mee met de bedrijfsvoering. ICT en Huisstijl hebben veel raakvlakken. Uw hard- en software, uw logo en drukwerkstijl, een website en zoekmachinemarketing kunnen wij als meedenkende partner tot stand brengen. Onze tarieven zijn concurrerend. Uw aanvragen zien wij graag tegemoet. Met vriendelijke groet, André Markus


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2024