Accountant in Noord-Holland nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
Mastaba is een administratiekantoor in de regio Amsterdam waarmee u met een fris blik door het wel en wee van uw onderneming zal lopen. Wilt u dat uw financieel plaatje klopt en overzichtelijk blijft? De voortgang van uw zaak zal hiervan afhangen, wilt u het met plezier voortzetten. Dankzij een kloppend en overzichtelijk financieel plaatje kunt u namelijk uw eigen geluk doelen vaststellen. Bij Mastaba sluiten deze belangen dan goed aan, omdat heel uw bedrijfsadministratie geen bittere beleving mag worden. Kiest u voor Mastaba kunt u zich voorbereiden op een vliegende start waarin u in enkele stappen de meest essentiële bedrijfsorganisatorische principes meekrijgt.
OutsourceFinance.nl is een moderne, offshore outsourcing organisatie die is gespecialiseerd in overname of ondersteuning van financieel/administratieve processen. Vanuit ons Financial Shared Services Center in Manila, Filipijnen ondersteunen wij uiteenlopende organisaties op administratief en financieel gebied. Als Finance & Accounting dienstverlener leveren wij kostenbesparende & flexibele maatwerk oplossingen gericht op kleine en middelgrote ondernemingen. Onze diensten kunnen wij op uw locatie of op afstand (offshore) aanbieden. De reeds jarenlange ervaring met offshore outsourcen heeft betrekking op het volledige spectrum van Finance & Accounting activiteiten.
Welkom
Bent u ondernemer en mist u een betrouwbare financiële en fiscale sparringpartner?
Hebt u plannen uw eigen onderneming te starten?
Hebt u (tijdelijk) administratieve ondersteuning nodig?
Moet u uw (particuliere) aangifte inkomstenbelasting invullen en vindt u dat teveel gedoe?
Krijgt u dit jaar een schenking of zijn er andere fiscale zaken?
Dan bent u bij ons aan het goede adres. Bij ons geldt: elke klant is maatwerk!
Deze site informeert u over wie we zijn, wat we voor u kunnen doen en waar u ons kunt vinden. Hiernaast staan verscheidene keuzemogelijkheden, waarmee u nader wordt geïnformeerd over ons omvangrijke dienstenpakket.
Na 6 jaar als adviseur bij JAN Accountants & Belastingadviseurs te hebben gewerkt ben ik in het najaar van 2010 een eigen onderneming gestart.
Mijn kracht ligt bij het begeleiden van ondernemers in welke fase van hun carrière zij ook zitten. Dat kun dus een starter zijn, maar ook een ondernemer aan het eind van zijn carrière die zijn onderneming wil verkopen.
Inbreng, herstructurering, verkopen van ondernemingen; discussies voor klanten voeren met de belastingdienst; aangiften inkomsten- en vennootschapsbelasting zijn zaken die ik voor een klant kan doen. Ook in het erfrecht weet ik mijn weg, en dan met name op het vlak van bedrijfsoverdracht.
Ons administratiekantoor, dat in 1999 is opgericht, is samengesteld uit een team van vakbekwame (loon)administrateurs en belastingadviseurs en heeft vestigingen in Amsterdam en Haarlem.
Voor bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf, zzpers en particulieren bieden wij een uitgebreid dienstenpakket, welke o.a. bestaat uit:
- (online) administratie
- Salarisadministratie
- Ledenadministratie
- Jaarrekeningen
- Aangifte Inkomstenbelasting
- Aangifte Vennootschapsbelasting
- Aangifte Omzetbelasting
- Aangifte Loonheffingen
Wij nemen de boekhouding (of een deel) voor u uit handen en zorgen voor de afhandeling van al uw belastingzaken.
Administratiekantoor Wesenhagen is een administratiekantoor voor ondernemers en particulieren. Wij
ondersteunen u bij alle werkzaamheden op administratief en fiscaal gebied, waarbij u kunt vertrouwen
op een brede professionele dienstverlening.
Administratiekantoor is gespecialiseerd in het verwerken van de financiële administratie,
salarisadministratie en fiscale zaken. Wij gaan zeer klantgericht te werk, maken heldere afspraken
en komen deze daadwerkelijk na. Voor meer informatie of een vrijblijvende offerte kunt u contact met
ons opnemen per e-mail info@admwesenhagen.nl, telefoon 072-8440970 of via onze website
www.admwesenhagen.nl.
Brouwer & Oudhof wil haar klanten maximaal van dienst zijn op het vlak van de financiële administratie. Dat begint bij een weloverwogen inrichting van die administratie. Het mondt uit in een rapportage met echte toegevoegde waarde. Dat reikt naar onze mening verder dan jaarrekeningen en fiscale aangiftes. Zon afsluiting is immers ook de basis om verder te gaan. Dus denken we ook mee over de stevigheid van die basis. Hoe zit het bijvoorbeeld met de balans tussen onderneming en privé? Dreigen daar gevaren? Wat zijn mogelijk fiscaal aantrekkelijker alternatieven? Van administratie naar advies, dat is de breedte van Brouwer & Oudhof
LPKM Administraties & Belastingzaken richt zich voornamelijk op ZZP en MKB ondernemers. Wij zijn gespecialiseerd in het compleet boekhoudkundig en fiscaal verwerken van boekhoudingen,het geven van adviezen en het samenstellen van rapporten en aangiften. Ook stellen wij financieringsaanvragen, bedrijfsplannen, begrotingen en procedures voor onze clienten op.
Het is voor de ondernemer mogelijk om online te boekhouden bij LPKM via LPKM-Yuki Online. Je scant je facturen in, load deze up en wij doen de rest. Je hebt dan 24/7 toegang tot je boekhouding, kunt deze altijd wijzigen en inzien.
Ondernemers voelen zich snel thuis bij ons.
Wij zijn een administratiekantoor welke de zorg van uw totale administratie bij u wegnemen.
Persoonlijk contact en het bijstaan met advies staan bij ons hoog in het vaandel.
Geen achterstanden in uw administratie.
Wij maken met u een vaste prijsafspraak zodat u achteraf niet voor onaangename verassingen komt te staan.
Bij ons geen uurtje factuurtje mentaliteit.
U kan daardoor zelf al uw aandacht aan de onderneming besteden.
Elke maand of elk kwartaal ontvangt u een financieel overzicht van de stand van zaken van uw onderneming.
Dit doen wij voor zowel particulieren, eenmanszaken ( ZZP'ers), VOF's, BV's en stichtingen.
NHFS is gespecialiseerd in de begeleiding van starters. Heeft een zeer brede klantenkring en is zeer bekend met de Horeca. In deze branche hebben wij meer dan 20 jaar ervaring, in de Horeca zelf/bij een grote Brouwerij en in de financiele dienstverlening.
Wij leveren service op maat, waarbij wij de gehele administratie verzorgen of een deel hiervan. Wij behandelen fiscale/juridische/personele aangelegenheden. Wij leveren jaarrekeningen, IB/VPB aangiftes, budgetoverzichten en bedrijfsanalyses.
Wij werken efficient waardoor de kosten op een laag niveau blijven.
Wij leveren een zeer hoge kwaliteit dienstverlening.
FSN Finance is de organisatie die de administratieve zorg van uw bedrijf op flexibele wijze kan overnemen. Wij helpen u graag bij al uw financiële vraagstukken. Bij FSN Finance kunt u terecht om onder andere uw financiële administratie en salarisadministratie te laten uitvoeren. Daarnaast zorgen wij voor diverse fiscale aangiftes en geven wij u advies om u te helpen met het realiseren van uw bedrijfsdoelstellingen. Wij zijn graag uw gesprekspartner en kunnen u van gedegen advies voorzien.
Met een breed netwerk van accountants, fiscalisten, notarissen en juristen kunnen wij u een breed pakket aan diensten aanbieden.
Belastingconsulent, ik heb als controlemedewerker gewerkt bij het UWV, Belastingdienst en diverse accountantskantoren waar ik zowel jaarrekeningen maakte en de loonadministratie voerde. Ik heb 20 jaren ervaring. Thans geef ik ook geef ik les aan Hogeschool Markus Verbeek en NIFA (oa. boekhouden PDB, MBA en loonadministratie).
Door mijn werkervaring bij de verschillende werkgevers kan ik bedrijven op juiste wijze adviseren.
Mijn specialisatie ligt bij het MKB en ZZP-ers.
Mijn uurtarief bepaal ik vooraf aan de hand van de grootte van uw bedrijf. Hierdoor bestaan er voor u geen onduidelijk gespecificeerde facturaties.
Sensission regelt uw gehele boekhouding online en via een applicatie.
Altijd en overal uw up-to-date administratie in kunnen zien? Dat kan dus!
Onze gebruiksvriendelijke applicatie is gemakkelijk te downloaden op uw smartphone en biedt u vele mogelijkheden. Zo heeft u letterlijk uw administratie in the pocket en dat al vanaf 89 euro per maand.
Geen gedoe meer met losse bonnetjes of ingewikkelde facturen. Door enkel een foto ervan te nemen wordt u factuur of bon direct verwerkt. Wij regelen de rest.
Ben u net zo enthousiast als dat wij zijn? Kijk dan snel voor meer informatie op www.sensission.nl.
We zijn een klein maar kwalitatief goed bekend staand accountants-kantoor in de regio Amsterdam. We hanteren altijd de meest gunstigste prijs/kwaliteit verhouding voor onze klanten en werken met duidelijke offertes zodat onze klanten niet voor verrassingen komen te staan. We zijn gespecialiseerd in administraties, jaarrekeningen, belastingzaken voor het MKB en ZZP-ers. Daarnaast leveren we ook administratieve ondersteuning in de vorm van detach-ering en interim-management aan banken en verzekeraars. Bij ons heeft u direct contact met degene die uw belangen behartigt en dus duidelijke en korte communicatielijnen!
Result is een pro-actief administratiekantoor voor professionals en kleine bedrijven, voornamelijk in de zakelijke dienstverlening.
We verzorgen de administraties van ruim 150 bedrijven door heel Nederland.
De uitgangspunten van onze dienstverlening zijn:
- Een goede en snelle verwerking van uw administratie.
- Een pro-actieve houding inzake financieel en fiscaal advies.
- Een vaste all-in vergoeding per maand zodat u achteraf niet voor verassingen komt te staan
- Ieder kwartaal een volledig kwartaalrapport met winst- en verlies rekening en tussenbalans.
- Geen extra kosten voor vragen of advies.
Voorthuysen & Blankers Administratiewinkel is een administratiekantoor in Oostzaan welke de administratieve totaaloplossing biedt voor de MKB ondernemer. Wij stellen u als ondernemer in staat uw administratie te voeren wanneer u dit wilt waar u dit wilt en tegen vaste kosten maar met persoonlijke ondersteuning.
U voert uw administratie via onze website (internetboekhouden) en wij stellen op basis hiervan uw jaarrekening samen en verzorgen desgewenst uw belastingaangifte. Deze modulen van dienstverlening worden tegen vaste lage prijzen aangeboden waardoor u zelf de hoogte van uw administratiekosten bepaalt
YPA 24/7 staat voor Your Proactive Accountant 24/7. Wij zijn een jong en innovatief full-service accountantskantoor opgericht in 2017. Wij geloven dat accountancy anders moet en hebben ons kantoor daarom zoveel mogelijk geautomatiseerd opgezet. Hierdoor houden onze mensen meer tijd over om u te adviseren. Als innovatief kantoor richten wij ons op de toekomst. Zo hebben wij specialisten in dienst die u kunnen helpen met data-analyse, het opstellen van stuurinformatie en met het optimaliseren van uw bedrijfsprocessen. Daarnaast kunnen wij u op elk gewenst moment, 24 uur per dag, 7 dagen per week, ondersteunen.
Daan Jetten Belasting Advies bestaat uit mijzelf, Daan Jetten. Het advies is altijd toegespitst op de specifieke wensen van de klant. Sommige mensen willen alleen een oplossing, andere mensen willen ook een waarom. Ik kan door mijn persoonlijke benadering rekening houden met deze wensen.
Voor IB-aangiften, zowel voor particulieren als ondernemers, voor BTW-aangiften, voor VPB-aangiften, voor vragen over loonheffing, ondernemingsrecht, maar ook als klankbord bij zakelijke geschillen kan ik u van dienst zijn. Het formele belastingrecht, de bezwaar- en beroepsfase hebben mijn speciale interesse en aandacht.
SikkinkAdvies adviseert, begeleidt en ondersteunt kleine en middelgrote ondernemingen op financieel administratief en fiscaal gebied met een persoonlijke aanpak en een vriendelijke tariefstelling. Door grote betrokkenheid bij kleinere en startende ondernemers en jarenlange ervaring, wordt u als ondernemer in het midden- en kleinbedrijf vanuit het hart van Amsterdam ondersteund bij uw financiële administratie en al uw fiscale zaken. U hoeft zich dus geen zorgen te maken over administratieve beslommeringen, waardoor u zich volledig kunt richten op de zaken waar u goed in bent, uw core business.
Bent u op zoek naar een Boekhouder/administrateur tegen een scherp tarief voor uw bedrijf?
Neem dan direct contact op, wij verzorgen uw volledige administratie tegen een vast scherp tarief en kunnen nog enkele administraties erbij hebben.
Werkzaamheden zijn onder andere:
- Verzorging van uw boekhouding, debiteuren en crediteurenadministratie
- Salarisadministratie
- Verzorging van uw jaarrekening
- Belastingaangiftes
Voor een persoonlijke en vooral betrouwbare service kunt u direct contact opnemen:
Remco Ruiter
06-52347336
ruiter.remco@live.nl
Remarc is sinds 1999 de strategische partner voor de MKB-onderneming op het gebied van finance & control. Wij zijn een kennisorganisatie die betaalbaar specialistische disciplines integreert in totaaloplossingen voor kleine en middelgrote ondernemingen.
Wij helpen ondernemers professionaliteit en continuïteit in hun organisatie te waarborgen op de volgende disciplines:
-Financiële administratie en informatiesystemen
-Personeelsbeleid en salarisadministratie
-Fiscale advisering
-Verzorging van fiscale aangiftes
-Bedrijfsplanning & control
-Outsourcing
A&V Consultancy begeleidt, ondersteunt, adviseert en neemt uit handen van ondernemers uit het Midden en Kleinbedrijf zaken op het gebied van boekhouding en belasting. Uw zaken en vraagstukken op de voorgenoemde gebieden behandelen wij deskundig en discreet. Ons klantenbestand is gevarieerd en verspreidt door Nederland. Ook particulieren zijn bij ons van harte welkom. In tegenstelling tot accountantskantoren die onpartijdigheid moeten bewaken, staan wij voor uw belangen. Bij ons zijn uw belangen het uitgangspunt. Een persoonlijke contact met u is daarom onontbeerlijk.
Administratiekantoor Schoutrop is een éénmanszaak die volledig gaat voor zijn klanten; wij doen niet aan kantoortijden en niet bereikbaar zijn.
Administratiekantoor Schoutrop kan zorg dragen voor uw:
* Opstellen Balans + Winst&Verliesrekening
* Omzetbgelasting
* Inkomstenbelasting
* Vennootschapsbelasting
* Volledige financiële administratie
* Facturering
* Debiteurenbewaking
* Crediteurenbewaking
* Jaarrekeningen, incl. deponering bij de KvK indien nodig of gewenst
Wij kunnen natuurlijk ook tijdelijk ingehuurd worden, indien dat uw voorkeur heeft.
Kop of Munt is de financiele dienstverlener voor de creatieve sector in Nederland. Wij zijn dol op goede ideeen, innovatie en ons werk.
Kenmerkend voor onze kantoren in Amsterdam, Delft en Purmerend is een open en informele werkwijze. Wij houden van persoonlijk contact en spreken graag duidelijke taal.
Naast financiele dienstverlening bieden we veel mogelijkheden om je zowel als bedrijf en als ondernemer verder te ontplooien. Zo richten we ons niet alleen op de cijfers, maar ook op de mensen en resultaten.
Kop of Munt, bijzonder financieel betrokken !
Toorman is een accountantskantoor dat samen met andere accountants en belastingadviseurs de klant centraal stelt. Het kantoor bevindt zich in het centrum van Amsterdam waar het zich richt op vrije beroepen, midden en klein bedrijf, stichtingen, vves , verenigingen en particulieren. Klanten worden geholpen op het gebied van accountancy, belastingen maar ook op het gebied van IT(-audit). Hoogwaardige dienstverlening gaat samen met een scherpe prijs. Onze aanpak is praktisch gericht en flexibel. Meedenken, zeker in deze moeilijke tijden vinden wij belangrijk.