Accountant in Noord-Holland nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
Vlietstra Belastingadvies richt zich op particulieren voor de aangifte inkomstenbelasting en de toeslagen en op ZZP-ers en kleine zelfstandigen voor het voeren van de bedrijfsadministratie en het opstellen van de jaarrekening. Vlietstra Belastingadvies onderscheidt zich door persoonlijke aandacht. Wij vinden het belangrijk om op de hoogte te blijven van veranderingen in de omstandigheden van cliënten. Op die manier kunnen wij het juiste advies geven op het moment dat u het nodig heeft. Voor meer informatie kunt u kijken op www.vlietstra-belastingadvies.nl
Welkom bij de boekhouder uit de regio Uitgeest
Administratiekantoor DMQ Administratie en Advies is een administratiekantoor & belastingadvieskantoor uit de regio Noord-Holland en richt zich op de startende ZZPers en MKB ondernemers en de middelgrote MKB ondernemers. Naast het verzorgen van de administratieve en fiscale diensten, zoals het verzorgen van de administratie, opstellen van fiscale aangiften en jaarrekeningen, mag u van ons nog meer verwachten.
Wij zijn gespecialiseerd in startersbegeleiding.
www.dmq-aa.nl
info@dmq-aa.nl
06-41792264
Accountancy - Belastingadvies - Consultancy - Dashboards.
Full service bedrijfsadministratie, alle belastingaangiften, fiscale optimalisering, financiële planning, advisering aan de hand van dashboards. Onze academisch geschoolde ervaren accountants en fiscalisten staan garant voor deskundige dienstverlening.
Voor al uw bedrijfsfinanciën kunt u terecht bij KENDR.
Waarom KENDR?
– deskundig & betrouwbaar
– modernste technieken
– aantrekkelijke tarieven
– persoonlijk contact
– specialist in mkb en zzp
Accountancy - Belastingadvies - Consultancy - Dashboards.
Full service bedrijfsadministratie, alle belastingaangiften, fiscale optimalisering, financiële planning, advisering aan de hand van dashboards. Onze academisch geschoolde ervaren accountants en fiscalisten staan garant voor deskundige dienstverlening.
Voor al uw bedrijfsfinanciën kunt u terecht bij KENDR.
Waarom KENDR?
– deskundig & betrouwbaar
– modernste technieken
– aantrekkelijke tarieven
– persoonlijk contact
– specialist in mkb en zzp
Ons kantoor is gespecialiseerd om (kleine) startende bedrijven te begeleiden met alle belastingaspecten en andere aspecten die op hun pad komen.
Ons kantoor voert de gehele administratie in, stelt aangiften omzetbelasting/ aangiften inkomstenbelasting/ vennootschapsbelasting en jaarrekeningen samen. Ook kan ons kantoor voor de loonadministratie zorgen.
Ik heb ruim 9 jaar voor mijn werkgever gewerkt. De uitdaging was weg en ben parttime in loondienst gaan werken en partime als zelfstandige. Sinds november 2010 werk ik volledig als zelfstandige.
PL-belastingen biedt ondersteuning voor de belastingaangifte van particulieren.
Onze financiële specialisten hebben jarenlange ervaring op dit gebied. Ook assisteren wij met het aanvragen van toeslagen, zoals de zorgtoeslag of huurtoeslag.
Tevens kunt u bij ons terecht voor het doen van aangiften uit voorgaande jaren.
Wij zijn gevestigd in Haarlem, en verzorgen aangiften en/of aanvragen voor toeslagen het liefst bij u thuis. Op deze manier kunnen wij samen met u snel een correcte aangifte verzorgen.
i-ASE is specialist in het verzorgen van accountancy en salarisdiensten en biedt haar diensten aan zelfstandige ondernemers en zzp-ers en adviseert andere accountantskantoren over het gebruik van interet werkinstrumenten.
i-ASE werkt met bewust met nternet werkinstrumenten waardoor ondernemers en zzp-er beiden specifieke bedrijfs- en administratie gegevens online kunnen delen. Onze diensten zijn ingedeeld in verschillende services en kennen een vaste prijs.
Aanvullend advieswerkzaamheden zijn mogelijk en worden op uurbasis aangeboden.
Davvero Accountants kenmerkt zich door een persoonlijke aanpak, een servicegerichte houding en Administratie, Accountancy en Fiscaal advies onder 1 dak. Door de kantoorkosten laag te houden kan hoogwaardige dienstverlening geboden worden tegen een concurrerende prijs. Daarnaast staat bij Davvero Accountants duidelijkheid voorop. Dit betekent dat met klanten een abonnement wordt afgesloten, waarin we afspreken welke werkzaamheden worden verricht en welk vast maandbedrag hiervoor verschuldigd is. Hierdoor liggen geen verrassingen op de loer.
RJ Administratie en belastingzaken wordt uitgevoerd door Remco Jansen CB. Ik heb zeer veel ervaring in het voeren van administraties en het samenstellen van jaarrekeningen en fiscale aangiften voor ZZP'-ers en het MKB.
Remco Jansen is gecertificeerd Belastingadviseur, aangesloten bij het Register Belastingadviseurs (www.rb.nl)
Hierdoor ben ik in staat voor clienten het hele traject van Administratie tot Fiscale aangifte te verzorgen. Zowel voor uw zakelijke als privé aangiftes.
Alles in één hand, wel zo prettig voor u als klant.
Via mijn bedrijf "Financial & Administratie Services ALBA" bent u bij mij bij het juiste adres voor financiële service.
Ik ben registeraccountant (RA) en heb ruim 12 jaar ervaring in de administratieve/financiele sector.
Vanuit mijn expertise als RA kan ik tegen een betaalbaar en redelijke prijs administraties opzetten en uitvoeren, verzorgen van de belastingaangiftes, financieel advies geven aan zowel particulieren als bedrijven en startende ondernemers (eenmaanszaken, ZZP'ers) financieel begeleiden en adviseren.
Naast onze werkzaameden als fiscalisten en administratiekantoor hebben wij een andere specialisatie.
Wij bieden aan het MKB, ZZP'ers EN particulieren onze deskundigheid aan in de vorm van coaching , begeleiding en interim werkzaamheden.
Deze dienst is onder andere gericht op financieel management, administratieve reorganisatie, en budget/liquditeits begrotingen.
Ook voor particulieren is ons gebleken dat een goede en relatief intensieve begeleiding een belangrijke stap kan zijn in het structureel verbeteren van de financiele situatie
Na meer dan 20 jaar werkzaam te zijn geweest op accountants- en administratiekantoren als senior administrateur/fiscalist, relatiebeheerder en assistent-accountant, ben ik deels als zzp-er aan de slag gegaan in 2007, nu wil ik dit fulltime uitvoeren als zzp-er.
Voor alle administratie-werkzaamheden, belastingaangiften, samenstellen jaarrekening, tijdelijke vervanging.
Ik zoek relaties die mijn begeleiding als prettig gaan ervaren. Namelijk niet in pak,regelmatig persoonlijk contact, informeel, net even anders en accuraat.
Eenmanszaak, eigenaar Peter van Soest. Voor particulieren en IB ondernemers.
Ik bied échte "one-stop-shopping" en help je met alle financiële/fiscale/verzekeringszaken waar je mee te maken kunt krijgen.
Ook adviseer ik over juridische zaken als de werking van huwelijks voorwaarden, testamenten, schenkingen.
Dus geen losse 'mannetjes' voor de boekhouding, belastingaangiftes, verzekeringen e.d. meer nodig.
Ik ben gecertificeerd planner (www.ffp.nl), Hypotheekadviseur (www.seh.nl) en DSI geregistreerd (www.dsi.nl)
Kop of Munt is dé financiële dienstverlener voor de creatieve sector van Nederland. Wij zijn dol op goede ideeën, innovatie en ons werk.
Kenmerkend voor ons kantoor is een open en informele werkwijze. We houden van persoonlijk contact en spreken graag duidelijke taal.
Naast financiële dienstverlening bieden we je veel mogelijkheden om je zowel als bedrijf én als ondernemer te ontplooien.
Zo richten we ons niet alleen op de cijfers, maar ook op de mensen en de resultaten!
Kop of Munt: bijzonder financieel betrokken.
Een zelfstandig en professioneel ondernemer, deel uitmakend van een franchiseorganisatie, die uw taal spreekt en kennis heeft van cijfers. Wat kan ik u bieden? Ontzorging van uw administratie, btw-aangifte, salarisadministratie en loonaangifte, samenstellen van uw jaarrekening en IB-aangifte en/of VPB-aangifte. Bovendien sta ik u graag bij in het realiseren van uw doelstellingen. Door het 'real-time' verwerken van uw cijfers voorzie ik u van tijdige en voor u nuttige informatie middels periodieke rapportages met toelichting.
1. Advisering bij het opzetten, inrichten én optimaliseren van de financiële administratie en daarmee samenhangende (werk)processen;
2. Begeleiden van het midden- en kleinbedrijf dat behoefte heeft aan een gespreks- / sparringspartner;
3. Beschikbaar als interim hoofd financiële administratie / interim controller, met ruime ervaring in financiële verantwoordingen / accountancy;
4. Kritische bezoeker / lezer van internetsites, mij vallen inconsequenties en onlogische zaken binnen internetsites op.
Pegasos Legal & Finance is opgericht door mr. drs. K.B. (Koen) van den Brink RA in 2010. Pegasos heeft een samenwerkingsverband met een SRA-kantoor met Wta-vergunning en kan zodoende ook wettelijke controleopdrachten uitvoeren. Koen van den Brink is breed opgeleid in zowel de controlepraktijk voor groter MKB als fiscale en bedrijfseconomische advisering en overige dienstverlening in kleiner MKB. Pegasos heeft alle kennis in huis om ondernemers, particulieren en non-profit organisaties van A tot Z van dienst te zijn.
Stichting Trans4Maxion is gespecialiseerd in coaching, consultancy & training. Centrale thema's zijn: persoonlijke ontwikkeling, managers development programme, mental performance coaching en mentality designing voor weerbaarheid, leiderschap, teambuilding. Inspireren, motiveren om mensen in beweging te krijgen om de gestelde doelen te realiseren. Voor bedrijven is er een coaching- en consultancy traject voor de omzetting van het huidige naar het MVO (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen) bedrijfsvoeringsmodel.
Zoekt u een administratiekantoor die proactief is, integer, innovatief, verassend, een goede bereikbaarheid heeft en de wil om U te verassen en allemaal tegen aanvaardbare kosten?
Neem vrijblijvend contact op met WIllijan van Heusden van Cijfermeester Wieringerwerf.
Tel: 06-42084599.
Alles onder een dak: Inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting, boekhouding, bedrijfsadvies, jaarrekening, omzetbelasting, loonadministratie, financiële planning (pensioen en vermogensbeheer).
Haal meer uit je bedrijf.
VANDERLAANGROEP is een accountantsorganisatie met ruim 83 jaar ervaring in Noord-Holland en wij staan voor kwalitatief hoogwaardige dienstverlening aan onze cliënten. Naast onze uitgebreide dienstverlening op het gebied van fiscaliteiten, lonen en accountancy hebben wij in de afgelopen jaren met VANDERLAANGROEP Audit B.V. op grond van onze brede kennis van het MKB een sterke positie opgebouwd op het gebied van jaarrekeningcontroles en aanverwante opdrachten. Bij VANDERLAANGROEP werken circa 70 professionals.
Wij zijn een accountants- en administratiekantoor dat heel gewoon is gebleven. Een jong en dynamisch accountantskantoor dat zich onderscheid met een praktische en klantgerichte werkwijze. We zijn gevestigd in Purmerend, Haarlem, Heemskerk en IJmuiden. We hebben goed opgeleide medewerkers die u graag willen ontzorgen op het gebied van het verwerken van uw administratie, accountancy, fiscale aangiftes, fiscale advisering, loonadministratie en overige advisering zoals het opstellen van financieringsaanvragen.
Met mijn bedrijf in de financiële dienstverlening richt ik mij tot het MKB, ZZP en de startende ondernemer, vanuit de overtuiging dat administratie persoonlijker, slimmer en goedkoper kan.
Tegen een vaste prijs verzorg ik de volledige administratie, inclusief het verzorgen van alle aangiftes en aanvragen van toeslagen.
Indien gewenst kan ik op interim basis, voor een specifiek project, tijdens reorganisatie of vanwege ziekte de financiële verantwoordelijkheid in een organisatie tijdelijk op mij nemen.
Intersolution Administratie Kantoor is een no nonsense kantoor waarbij de kwaliteit van de dienstverlening aan onze klanten op nummer 1 staat. Voor ons geen dure kantoren of auto's maar een op de individuele klant aangepaste service tegen betaalbare tarieven. Wij werken met all-in jaartarieven hetgeen betekent dat de klant naar eigen keuze per kwartaal of per maand kan betalen en er geen meer uren in rekening gebracht zullen worden. Dus geen factuur voor iedere vraag, iedere e-mail of telefoontje.
AFICOM Accountants & Adviseurs is een zelfstandig regionaalkantoor. Kenmerken: Servicegerichtheid en het leveren van toegevoegde waarde. AFICOM Accountants & Adviseurs levert de volgende diensten: Het verzorgen van de financiële administratie, salarisadministratie, samenstellen van jaarrekeningen aangifte inkomstenbelasting, aangifte vennootschapsbelasting, aangifte omzetbelasting, accountantsverklaringen en nog veel meer. Mogen wij u van harte welkom heten voor een vrijblijvend gesprek.
Verzorging van uw administratie (tot en met de jaarrekening) en belastingaangiftes (BTW, IB en Vpb) en als kleine ondernemer een goede gesprekspartner/adviseur in zakelijke/fiscale aangelegenheden. Gespecialiseerd in het ontwikkelen van administratieve kennis bij de opdrachtgever, opdat die meer zelf kan doen (al is het maar het gestructureerd aanleveren) en beter de rapportages zoals de jaarrekening doorgrondt. LAMA staat dan ook voor
Lerend en
Adviserend voor
Management en
Administratie