Accountant in Overijssel nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
Wij zijn een administratie-plus kantoor. Wij zijn aangesloten bij de NOAB (de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingadviseurs) en het RB (Register van Belastingadviseurs). Daarnaast hebben wij een convenant met de Belastingdienst afgesloten inzake Horizontaal Toezicht.
Door de Belastingdienst worden wij, mede hierdoor, als een betrouwbaar kantoor gezien.
Wij verzorgen en controleren administraties, stellen tussentijdse en jaarcijfers op en verzorgen aangiften omzet-, inkomsten- en vennootschapsbelasting. Daarnaast verzorgen wij ook loonadministraties.
Kortom u kunt voor al uw financiële zaken wij ons terecht.
KADE is een praktijk voor relatie therapie, counseling en training. Ik ben een betrokken, deskundige en bevlogen trainer op het gebied van methodisch handelen. persoonlijke ontwikkeling en persoonlijke effectiviteit. Ik train professionals en de OR in de non- profit.
Mijn werkervaring bestaat uit: onder andere; TBS - Vrouwenopvang - HBO Onderwijs, GGZ, Kinder en Jeugdpsychiatrie.
Mijn opdrachtgevers zijn onder andere: HBO MIZ, HBO Psychologie, Gemeente Hengelo - Almelo, Maatschappelijk werk instellingen. LIVIO, SOLIS etc.
Voor meer informatie en reacties op mijn manier van werken verwijs ik graag naar mijn website.
Meditax is een belastingadvieskantoor voor met name vrije beroepsbeoefenaren en zzp'ers. De kracht van het kantoor is de brede fiscale kennis, de beschikbaarheid op het moment dat het u past en de persoonlijke aandacht voor en kennis van alle clienten. Meditax verzorgt uw fiscale aangiften (IB, BTW en VpB), geeft adviezen, signaliseert voor u relevante fiscale ontwikkelingen en doet uw bewaar- en beroepszaken.
De werkzaamheden worden in beginsel verricht op basis van uren x tarief (€ 85 - € 115, afhankelijk van de soort werkzaamheden), maar ook afspraken voor een vast bedrag behoren tot de mogelijkheden.
Wil je meer rendement uit je onderneming of beleggingen halen? Dan is overzicht in je financiële, waaronder je fiscale positie, een vereiste.
Fiscaal Fundament kan je hierbij helpen. We werken als team samen aan een (dynamisch) stappenplan, rekening houdend met je wensen voor de toekomst.
Hierbij hanteren we een persoonlijke benadering, waarbij we een duurzame relatie op basis van vertrouwen met je opbouwen.
Dit doen we met als uiteindelijk resultaat het opbouwen van je ‘fiscale fundament’, waardoor je sneller je doelen in privé en voor je onderneming bereikt.
Van der Veen & Partners, géén alledaagse financieel adviseurs!
Vanzelfsprekend is uw boekhouding en belastingaangifte bij ons in goede handen en krijgt u gedegen financieel advies.
Onze meerwaarde zit hem in het koppelen van uw gegevens aan een planning, een agenda voor nu én voor de jaren die voor u liggen, als particulier en als ondernemer.
Wij leveren uitsluitend maatwerk, en maken daarom graag een afspraak met u voor een kosteloos kennismakingsgesprek:
Binnensingel 3-2, Deventer
Telefoon: 0570-610186
E-mail: info@vdv-partners.nl
Financieel advies op maat!
Je bent ZZP'er, maar vindt je administratie maar een lastige bijkomstigheid? Laat ik geen vergoedingen liggen? Hoe vul ik dat (belasting)formulier in? (Belasting) aangiftes?
In al deze gevallen bent u bij ASA aan het juiste adres!
Administratie Service Almelo begeleidt u bij uw administratie. Wij zijn een jong en flexibel bedrijf, waar je als starter, particulier, maar ook als gevestigde ondernemer gelijk thuis zult voelen.
ASA kenmerkt zich door een persoonlijke en ongedwongen aanpak, voor elke klant.
Ons motto is dan ook: Vóór en samen mèt u!
Welkom op de website van Administratiekantoor Twente Oost.
Wij zijn gespecialiseerd in al uw administratieve en fiscale zaken en maken gebruik van een persoonlijke en integere benadering. Onze financiële dienstverlening richt zich voornamelijk op het kleinbedrijf, zelfstandigen zonder personeel en particulieren.
Administratiekantoor Twente Oost verzorgt al de gehele administratie vanaf circa € 15,- per maand. Uw administratie wordt kosteloos opgehaald en afgeleverd. Uiteraard ontvangt u voorafgaand een op maat gemaakte offerte zodat u nooit te veel betaald.
Mijn bedrijf houdt zich bezig met:
- advies over strategie, beleid en hoe dit te koppelen aan de daadwerkelijk business
- doorlichten van de financieel administratieve organisatie
- ondersteuning bij financieringsaanvragen en verantwoording richting geldverstrekker
- ondersteuning bij tijdelijke tekorten in de financiële organisatie
- training van medewerkers, zowel financials als non financials
- ontwikkelen van stuurmodellen
- cash management en liquiditeitsplanning
- voorbereiding op de accountantscontrole
- sparring partner directie en management
Na een periode van meer dan twintig jaar in verschillende administratieve functies, waaronder een paar jaar bij een groot accountantskantoor werk ik als zelfstandig gevestigde boekhouder/administrateur. Veel van mijn klanten zijn (kleine) zelfstandigen, winkeliers en zzp, waarvoor ik de gehele administratie doe. Van soms letterlijk de schoenendoos tot en met inboeking van de mutaties en verslaglegging. Uiteraard ook de btw en ib aangiftes en advieswerk. Het werk doe ik grotendeels alleen, deels bijgestaan door mijn vrouw, die uiterst secuur mij assisteert.
Wij zijn een administratiekantoor dat u graag helpt. Met uw administratie, met belastingzaken en verder alle uitdagingen waar u als ondernemer voor staat. Ons kantoor telt inmiddels 10 vestigingen die alle op kleinschalige en persoonlijke wijze ondernemers helpen ondernemen. Wij hebben vaste prijzen die concurrerend zijn in de markt. Zonder extra facturen als u een keer belt of langs komt met vragen. De kwaliteit blijft daarbij hoog in het vaandel staan, wij zijn aangesloten bij de Nederlandse Orde van Administratiekantoren en Belastingconsulenten NOAB.
De Graaf Accountancy is een professioneel relatief klein registeraccountantskantoor, waarbij de omvang van ons kantoor een bewuste strategische keuze is om de menselijke maat van onze dienstverlening te kunnen waarborgen. Onze registeraccountant heeft al meer dan 30 jaar ervaring! Wij zijn gespecialiseerd in het klein- en het middenbedrijf, maar ook in de non-profit voelen wij ons thuis. Ook hebben wij ruimschoots ervaring met verschillende ondernemingsvormen: BV's eenmanszaken, VOF's, stichtingen, verenigingen, starters en ZZP-ers.
Door jarenlange ervaring in het bedrijfsleven ben ik naast mijn huidige functie als salaradminstrator voor mezelf begonnen in 2002 met het invullen van belastingaangiften. Sinds begin 2011 ben ik mijn taken gaan uitbreiden. Ervaring met boekhoudingen, jaarrekeningen en belastingen heb ik het verleden opgedaan. Omdat ik nu ook al jarenlange ervaring heb op de afdeling personeelszaken, weet ik wel raad met salarisadministraties en daaruit voortvloeiende loonbelasting aangiften. Ik werk in dit alles samen met andere ZZPers.
* Administratiekantoor Stelder, wel het gemak en de
zekerheid van je eigen administratieafdeling,
zonder de daarmee samenhangende hoge
(loon)kosten
* T.o.v. de concurrentie ga ik mij onderscheiden
door voor mijn cliënten periodiek cijfermateriaal
aan te bieden, in de vorm van een administratie-
abonnement. Waardoor de ZZPer vooraf weet wat
mijn dienstverlening gaat kosten en er achteraf
geen nare verassing-in de vorm van een hoge
rekening volgt
Wij ontzorgen ondernemers van administratieve lasten, zodat ze meer tijd hebben om met hun passie bezig te zijn.
Facturen, kas, bank en omzetbelasting. U kunt het allemaal aan mij overlaten. Bij u op kantoor, of vanuit ons eigen kantoor in Rijssen, Zwolle en Eindhoven. Wij zijn gespecialiseerd in het voeren van de boekhouding van ZZP-ers en middelgrote ondernemingen.
Maar ook particulieren helpen wij graag met hun administratie, zoals het invullen van de belastingaangifte.
Mijn bedrijf is gericht op kleine zelfstandigen en BV's die graag persoonlijk contact hebben met hun fiscalist/ financieel adviseur, voor een scherpe prijs gaan en niet voor ieder half uurtje een rekening willen ontvangen.
graag fungeer ik als aanspreekpunt voor uw hele organisatie, maar zet ik sommige werkzaamheden uit bij bedrijven in mijn netwerk die zich in die werkzaamheden hebben gespecialiseerd. (bijv. de aangifte loonbelasting, of een bedrijfsoverdracht)
Bij 123Onlineboekhouding hoef je je geen zorgen te maken over jouw administratie. Van een zzp’er tot een bv in het MKB, met onze deskundigheid en ruime aanbod aan diensten, bieden wij iedere klant service op maat.
De administratie en de boekhouding zijn voor veel ondernemers niet de meest geliefde taken. Het is wel van belang dat deze werkzaamheden goed en nauwkeurig worden uitgevoerd, dit zijn werkzaamheden die voor ons dagelijkse kost zijn!
Jip Fiscaal ondersteunt particulieren en kleine ondernemers op het gebied van aangiftes, administratie en advies tegen scherpe tarieven.
Ik geloof in een persoonlijke aanpak, toon lef,ben er voor iedereen, kijk naar het verhaal en de mensen achter de cijfers en communiceer serieuze zaken in een heldere Jip & Janneke taal.
Vermenigvuldigen door te delen. Zo maakik de cijfers persoonlijk en simpel. Dat zit inmijn karakter.
Na een aantal jaren in loondienst bij een allround administratiekantoor te hebben gewerkt, ben ik sinds begin 2011 begonnen met mijn eigen bedrijf.
Daarnaast ben ik nog altijd in loondienst.
Ik heb ervaring in het opstellen van jaarrekeningen, het bijhouden van de administratie en het invullen van diverse belastingsaangiften.
Middels studies houd ik mijn kennis van zaken nog altijd up to date.
Pauw Accountants B.V. is een accountantskantoor in Hengelo dat zich richt op het MKB. Bij het kantoor werken een registeraccountant en 6 medewerkers, waaronder een loonspecialist. Wij bedienen klanten in alle branches (van eenmanszaken tot b.v.'s met personeel) en enkele non-profitorganisaties.
Pauw Accountants B.V. werkt volgens de beroepsregels van het Koninklijk NIvRA.
Hagen Administratie & Advies is een klantgericht en laagdrempelig administratie- en advieskantoor. Vanuit een apart kantoor aan huis staan wij klaar voor ondernemers en particulieren. Ons dienstenpakket bestaat onder meer uit het verwerken de administratie, het opstellen van de jaarrekening, het verzorgen van de loonadministratie en het doen van belastingaangiften.
Ondernemers zitten er niet op te wachten om achteraf te horen hoe de zaken gegaan zijn. Dat weten ze immers zelf heel goed. Daarom zorgen wij ervoor minstens één keer per kwartaal contact te hebben met onze klanten.
Laat u informeren over onze dienstverlening en neem geheel vrijblijvend contact op met één van onze adviseurs!
Wij verzorgen net als elk ander kantoor de inkomstenbelasting, omzetbelasting, vennootschapsbelasting, jaarrekening en de salarisadministratie. De standaard werkzaamheden zeg maar. Maar daarna wordt het pas echt interessant. Want wat betekenen die cijfers nou eigenlijk voor jou als ondernemer en je bedrijf?
Op een persoonlijke manier deelt RJVIEW kennis en ervaring met u. Duidelijke taal en geen ingewikkelde verhalen of boekhouding die u niet begrijpt. De hoogte van de belasting heeft een reden en de manier waarop uw administratie wordt bijgehouden ook. Uitleg in detail is mogelijk wanneer u dat wilt.
* verzorgen (online) administraties voor ZZP'ers
* opmaken jaarrekening
* verzorgen van diverse belastingaangiften (ook voor particulieren)
* support startende ondernemer
* financieel en fiscaal advies
* uitlening op financieel gebied (controlling / accountancy / fiscaal)
Abaplus kan u ondersteunen op het gebied van o.a. administratie, accountancy, salarisverwerking, assurantiën, online boekhouden, belastingadvies en subsidieadvies. Wij werken met van te voren afgesproken tarieven, die vrijwel altijd een forse besparing opleveren.