Accountant in Overijssel nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
Ook in 2024 is het weer zover, de jaarlijkse belastingaangifte moet of kan weer gedaan worden, dit maal in ieder geval over het kalenderjaar 2023.
Jaarlijks veranderd de Belastingdienst haar regels. Deze veranderingen kunnen van invloed zijn op u financiële situatie.
Wilt u graag weten hoe u de belastingregels kunt toepassen om zo veel mogelijk financieel voordeel te behalen?
Twijfelt u of de gewijzigde regels invloed hebben op uw aangifte of raakt u de weg kwijt in de wirwar van de belastingregels of uw financiële mogelijkheden of onmogelijkheden?
Belastingaangifte Advies staat u graag bij met de belastingaangifte en het vinden van antwoorden op al uw (financiële) vragen.
(Geen) Aangiftebrief 2023 belastingdienst ontvangen en (geen) uitstel gevraagd?
De belastingdienst heeft de aangiftebrief 2023 verzonden. In deze brief deelt de belastingdienst mee dat de on...
CijferMeester Accountant
ALMELO - TUBBERGEN - HENGELO - ENSCHEDE - OLDENZAAL - BORNE - TWENTERAND - VRIEZENVEEN - OOTMARSUM - DENEKAMP - HAAKSBERGEN
REGIO TWENTE
Betrouwbaar, Betrokken en Betaalbaar
Als ondernemer en particulier heeft u diverse administratieve verplichtingen. Deze beslommeringen nemen veel van uw kostbare tijd in beslag. Laat deze met een gerust hart over aan uw CijferMeester Accountant.
CijferMeester Accountant
Ik ben Mark Grooten en ik ben AA-accountant, dus ook de meer complexe zaken bij bijvoorbeeld het verwerken van de jaarrekening kan ik moeiteloos oppakken. CijferMeester Accountant levert professionele en betrouwbare dienstverlening. Belangrijk hierbij zijn persoonlijk contact en scherpe prijzen. Mijn grote passie is om als ondernemer bedrijven te ontzorgen en te adviseren over de bedrijfsvoering.
Prettig geprijsd
Uitgangspunt van de dienstverlening zijn vaste maandbedragen. Veel voorkomende vr...
Financieel advies en boekhouder voor u als ZZPer!
Voor zzpers, starters en het MKB staan wij voor kwaliteit, niet gratis maar tegen een betaalbare prijs. Een boekhouder die eigenschappen als professionaliteit, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid als vanzelfsprekend beschouwd? Dan is Voortman Administratie & Advies de juiste partner voor u!
Wanneer u Zzper, starter, zelfstandig ondernemer bent of een eenmanszaak heeft, dan voorzien wij u graag via de website of per e-mail en uiteraard ook telefonisch, uitgebreid met passende informatie en faciliteren wij u op het gebied van de financiële administratie of belastingadvies. Zo hebben wij een selectie van de belangrijkste belastingtips opgenomen en communiceren we maandelijks via onze blog omtrent recente wijzigingen.
Wij ontzorgen u graag in uw financiële werkzaamheden. Van het inboeken van facturen tot het opstellen van uw jaarrekening, balans en winst- en verliesrek...
Anastasia Financiële Dienstverlening staat voor samenwerking op administratief gebied door begeleiding en inzicht te geven op de financiële deel van uw onderneming.
Samenwerking: op basis op waar u als klant administratieve begeleiding of ondersteuning wenst. Maatwerk op administratieve gebied.
Begeleiding: bij het zelf voeren van uw administratie als het uw wens is om een deel van uw administratie zelf te doen. Waar let u op bij het verwerken van de administratie. Een positieve banksaldo met administratieve onderbouwing van het waarom.
Inzicht: jaarcijfers opstellen met oog dat u als ondernemer ook informatie uithaalt naast het voldoen aan de wettelijk verplichtingen die er zijn.
Anastasia persoonlijke cijfers door begeleiding en inzicht
Diensten
• Administratieve samenwerking
• Inzicht jaarcijfers en fiscaal
• Overige
Administratieve samenwerking
Vele mogelijkheden zijn er om uw boekhoudi...
Uw cijfers actueel met Finovion Zwolle.
Hoe actueel zijn de cijfers van uw administratie?
Grote kans dat u geduld moet uitoefenen tot het jaar is afgesloten en bijgewerkt. In de huidige tijd is het van belang om uw financiën goed in beeld te hebben. Daarom vinden we bij Finovion dat uw cijfers altijd inzichtelijk moeten zijn. Kies daarom Finovion Zwolle als uw betrouwbare partner in financiële zaken.
Wij staan voor u klaar voor ondersteuning bij de volgende zaken:
* Administratie
* Salarisadministratie
* Jaarrekening
* Belastingaangifte
* Managementrapportage (maandelijks)
* Controlling
* Financiële detachering
* Kwaliteitsmanagement
* Projectmanagement
Zicht op uw financiën met Finovion Zwolle:
Uw administratie wordt op regelmatige basis in de boekhouding verwerkt. Dit kan op verschillende manieren, u kiest zelf wat u het prettigst vindt. Zo kunnen wij uw administratie bij ons op kantoor v...
Oude Breuil & Remeijer Accountancy en Belastingadvies is een relatief klein kantoor op het gebied van accountancy en belastingadvisering. Wij werken voor ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf. Daarnaast hebben wij in de loop van de tijd relaties opgebouwd met zelfstandige accountants- en administratiekantoren.
Ons kantoor staat voor kennis van zaken en een heldere doeltreffende werkwijze, waarin korte lijnen een pre zijn. Wij werken tegen een zeer aantrekkelijke en heldere tariefstelling.
De omvang van ons kantoor en de wijze waarop wij werken is een bewuste strategische keuze om bovenstaande te kunnen waarborgen.
Wij bieden u een breed pakket dienstverlening bestaande uit onder andere:
- het verzorgen van uw salarisadministratie en boekhoudadministratie;
- het verzorgen van uw aangiften Loonheffing en Omzetbelasting;
- het samenstellen van uw jaarrekening;
- het verzorgen van uw aangiften Inkomstenbelasting en V...
Online administratiekantoor met persoonlijk contact
Ondernemen zonder de zorgen van een administratie
EasyZZP is hét administratiekantoor voor de ZZP’er en ondernemer met een éénmanszaak of VOF. Vanaf € 89,- per maand doen wij uw volledige administratie en uw aangiften BTW en inkomstenbelasting. Dit is inclusief de online webtool en app! Voor het tarief geldt: “Administratie en aangiften voor een vast bedrag per maand. Geen verrassingen achteraf!” Zo weet u altijd waar u aan toe bent. U maakt gebruik van moderne online software en mobiele apps zodat u uw administratie altijd bij de hand heeft en gemakkelijk kan raadplegen. Maar naast de mooie online toepassingen hechten wij grote waarde aan persoonlijk contact en onze lokale kantoren. U bent altijd welkom op één van onze locaties, of u kunt ons per mail, telefoon, WhatsApp, etc. bereiken. Wat betreft uw verwachtingen nemen wij ...
Anders dan bij de traditionele accountantskantoren geloven wij in een snelle en directe communicatie. Niet alleen tijdens kantooruren, maar ook daarbuiten. Wij werken samen met vernieuwende partners, waardoor we direct gebruik kunnen maken van nieuwe mogelijkheden en technieken.
Bij zaken waarvoor geen persoonlijk contact nodig is, maken we gebruik van automatisering. Een goed voorbeeld is de portal waardoor de ondernemer aangiften, publicatiestukken, notulen etc. kan accorderen op een tijdstip dat het de klant uitkomt. De klant kan ook rapporten downloaden uit de portal op het moment dat deze dit wenst.
Automatisering is echter voor ons een middel en geen doel op zich. Waar onze concullega’s alles weg automatiseren, gebruiken wij juist de tijdswinst van de automatisering om persoonlijk contact te houden met de klant. Wij zijn geen 9-17 kantoor. Net als de ondernemer zijn wij ook 24/7 met ondernemen bezig. Wij zorgen door on...
Adfico ontzorgt ondernemers in het MKB op administratief en fiscaal gebied!
We zijn veel meer dan het kantoor dat je boekhouding en alle belastingaangiften keurig verzorgt! Wij zorgen er voor dat jij als ondernemer het gewenste inzicht in de financiële en fiscale positie van de onderneming én privésituatie krijgt.
Wij geven advies op de uiteenlopende gebieden, waarmee je als ondernemer te maken hebt. Of dat nu op het gebied van bijv. administratie, belastingen, personeel of subsidie is: wij ontzorgen je! Zo krijg jij alle ruimte te bouwen aan de onderneming. Totaalontzorging voor de MKB-ondernemer, dat is wat Adfico biedt!
Adfico is altijd goed bereikbaar. We reageren snel en adequaat op vragen en zijn proactief. We zijn kleinschalig, maar hebben we wel alle kennis in huis. Doordat we bijvoorbeeld zijn aangesloten bij Fiscount, een samenwerkingsverband van accountants, fiscaal juristen en overige specialist...
Gespecialiseerd in Eenmanszaken (ZZP)/MKB en Startersbegeleiding.
Wat zou ik voor u kunnen betekenen ?
Ik kan voor u de gehele boekhouding voeren of gedeelte's daarvan. De BTW aangiftes kan ik voor u verzorgen evenals de IB aangifte. U kunt uw eigen administratie bijhouden in een door mij vertrekt boekhoudpakket waarbij ik alleen controleer. Facturering en debiteurenbeheer is ook geen enkel probleem. Maatwerk wat u wilt, daar gaat het om.
Ik werk vanuit huis en heb geen duur kantoorpand, lease auto's e.d. zodat ik de tarieven betaalbaar kan houden.
Een boekhouding bijhouden incl. btw aangifte's is bijvoorbeeld al mogelijk vanaf €75,00 per kwartaal. Een zgn. all-inn maandabonnement is al vanaf €40,00 mogelijk.
1e gesprek is altijd vrijblijvend en uiteraard kosteloos. U kunt langskomen, of ik kom bij u langs. Wat u wilt.
Ik zeg altijd tegen mijn klanten: Je moet mij zien als een verlengstukje van jouw bedri...
ST administratie & advies is hèt administratie- en belastingadvieskantoor voor Enschede en omgeving.
Wij bieden ondernemers de helpende hand op het gebied van onder meer administratieve en fiscale dienstverlening.
Wij onderscheiden ons door een persoonlijke benadering van onze klanten. Wij zijn in staat naast de ondernemer te staan en hierbij ondersteuning te bieden op vele terreinen. Denk hierbij aan (salaris-) administratie, fiscale aangiften, belastingadvies, bedrijfsoverdracht, jaarrekeningen, pensioenen en subsidies. Maar ook op het gebied van insolventie, interim werkzaamheden en debiteurenbeheer bent u bij ons aan het juiste adres.
Wij nemen u veel werk uit handen zodat u uw tijd kunt besteden aan de onderneming.
Bent u geïnteresseerd in onze dienstverlening? Dan kijken wij uit naar een vrijblijvend gesprek met u. Geen organisatie is immers hetzelfde en wij sluiten onze diensten graag aan bij uw behoefte. ...
Kleijssen Beak is een administratie- en belastingaangiftekantoor gevestigd te Almelo. Na een ruime ervaring in de accountancy te hebben opgedaan, bestaat de ervaring dat ondernemers behoefte hebben aan één aanspreekpunt of begeleider die objectief en integraal advies geeft.
Kleijssen Beak staat garant voor persoonlijke betrokkenheid. Staat u voor keuzes op financieel, bedrijfseconomisch en bedrijfskundig vlak?. Na een beoordeling van de boekhouding wordt een kritische blik geworpen op de administratieve organisatie en een bedrijfsrapportage gemaakt. Daarbij wordt de inhoud getoetst aan de externe verslaggeving eisen. Bij deze analyse wordt u begeleid en objectief geadviseerd. Kleijssen Beak is een full-service administratiekantoor waar u, naast administratie en belastingzaken, ook terecht kunt met uw vragen over administratieve organisatie, financieringen, subsidies, ondernemingsplannen en strategische beleidsplannen.
Willems Accountants & Belastingadviseurs is een dienstverlenende organisatie voor onder andere ondernemers in het Midden en Kleinbedrijf en particulieren.
Graag komen wij bij u om te bespreken wat wij voor u kunnen betekenen. Door onze lage overheadkosten (eenvoudig kantoor, weinig tot geen indirect personeel e.d.) is het tarief dat aan u berekend wordt beneden de marktprijs voor dezelfde diensten.
Tevens bij ons geen ondoorzichtige rekeningen achteraf, maar vooraf duidelijke afspraken over onze diensten en tarieven. Daar waar mogelijk werken wij zoveel mogelijk tegen een vooraf overeengekomen prijs. Graag maken wij voor u een offerte.
Onze werkzaamheden zijn o.a.:
- uw financiële coach
- opstellen ondernemingsplan
- voeren (project) administratie
- tussentijdse cijfers
- jaarrekening
- online boekhouding
- belastingaangiften
NET ZO ONDERNEMEND ALS U
Wij zijn financial controllers, belastingadviseurs, administratieconsulenten en personeelsadviseurs in het oosten en midden van Nederland. We vinden lokale betrokkenheid heel belangrijk en willen een belangrijke sparringpartner zijn voor al onze klanten. Iedere klant is voor ons een belangrijke klant en verdient bijzondere aandacht!!
Waarmee kunnen wij u van dienst zijn?
Onze diensten zijn samengesteld voor u en voor uw onderneming. Want niet alleen cijfers tellen. Hoe belangrijk jaarcijfers ook zijn, ze zeggen iets over het verleden. Wat we zeker ook belangrijk vinden is, om samen met u te kijken naar de toekomst.
Waar wilt u als organisatie staan over 5 jaar of 10 jaar. Wat is uw strategie?
Wat uw vraagstuk ook is, de financial controllers en adviseurs van Efisca Administratie & Advies staan altijd voor u klaar.
Wij zijn accountants en belastingadviseurs die meedenken met uw bedrijf of organisatie. Wij willen betrokken zijn bij u -de ondernemer- en u adviseren en helpen bij al uw vragen op financieel en fiscaal gebied.
ACMO heeft een breed pakket van producten en diensten die u kunnen ondersteunen bij het efficiënt opzetten van uw managementinformatie, het nemen van besluiten bij uw bedrijfsvoering en de uitvoering van al uw financiële, fiscale en administratieve werkzaamheden. Daardoor kunt u zich bezighouden met waar u goed in bent: ondernemen.
ACMO werkt vooral voor ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf, waaronder de vrije beroepsbeoefenaars, zzp'ers, detailhandel, groothandel, productiebedrijven, non-profit, maar ook andere bedrijven en organisaties zijn van harte welkom. U kunt met al uw vragen bij ons terecht. Wij helpen u graag
Bilanx is een accountantskantoor en adviesbureau met vestigingen in Almelo en Hardenberg. We zijn een kantoor met meer dan 60 jaar ervaring en richten ons op de regio Oost-Nederland. Wij zijn er voor alle bedrijven in het MKB en hebben ons als een van de weinige accountantskantoren gespecialiseerd in de agrarische en medische sector.
Bilanx biedt u een accountant, belastingadviseur of bedrijfsadviseur die u in begrijpelijke taal adviseert en voorziet van een betrouwbaar advies.
We zijn een team van 50 professionals met uiteenlopende specialismen. Ons dienstenpakket is enorm breed waardoor we u op maat van dienst kunnen zijn. Of u ons nu nodig heeft voor uw boekhouding, salarisadministratie, fiscaal advies, financiële planning, personeelsbeleid, detachering of pensioenadvies - Bilanx is van al deze markten thuis.
Eco Finance Almelo is een klein administratiekantoor en is werkzaam in heel Overijssel. Mijn werkplek is vanuit huis en op locatie bij klanten. Door de kosten zo laag mogelijk te houden is Eco Finance Almelo meestal voordeliger dan grotere administratiekantoren.
Voor ondernemers heb ik een all-in tarief. Vast bedrag per maand en geen verrassingen achteraf. Samen met u kijken we wat het beste bij u past. Uw administratie en belastingaangiften worden geheel op tijd verzorgt. Indien u wenst kan ik ook uurtarief hanteren.
Bent u een ondernemer en zoekt u een persoonlijke boekhouder.
Dan bent u op het juiste adres. Neem contact op voor een geheel vrijblijvend gesprek.
Particulieren kan ik helpen bij het invullen van aangifte inkomstenbelasting en toeslagen.
Uw administratie in vertrouwde handen.
De administratie is voor menig ondernemer noodzakelijk kwaad, maar wel een belangrijk onderdeel van uw onderneming! Administratiekantoor NVS begrijpt dat u zich liever richt op uw kernactiviteiten.
Wij richten ons op ZZP'ers en MKB'ers, waarbij betrouwbaarheid, flexibiliteit en natuurlijk betaalbaarheid centraal staan.
Diensten:
- Administratie / Boekhouding
- Belastingaangifte voor bedrijven en particulier
- Belastingadvies
- Salarisadministratie
Speciale aanbieding voor starters
Als geen ander weten wij dat bij het opstarten van uw onderneming u voor de nodige kosten komt te staan. Daarom hanteren wij voor startende ondernemers de eerste 12 maand 25% korting op onze toch al scherpe tarieven.
Hoe staan we ervoor? Waar zetten we op in? En wat zijn de risicos? Een up to date administratie helpt u antwoord te geven. We werken samen met u. Wij voeren uit en geven u de handvatten om keuzes te maken. U heeft zelf de touwtjes in handen, omdat u altijd overal inzicht heeft in uw actuele administratie.
Administratie uitbesteden
Wij vervullen uw volledige financiële afdeling. Van administratie, belastingzaken en salarissen tot en met uw financieel directeur. Een beter alternatief voor een boekhouder in dienst.
Zelf boekhouden
Zelf je boekhouding doen geeft jouw controle en bespaart kosten. Administratie.net helpt je met een helpdesk, eindcontrole, aangiften, inloopmiddagen en onze instructievideo's.
Novacount Financieel Adviseurs bestaat inmiddels 6 jaar en is uitgegroeid tot een full-service administratie- en advieskantoor. Een groot deel van onze medewerkers hebben jarenlange ervaring op de MKB-afdeling van accountantskantoren in onder andere functies als accountant en fiscaal specialist.
Onze werkzaamheden bestaan uit het verzorgen van (salaris-)administraties, samenstellen van jaarrekeningen, fiscale aangiften en het adviseren op administratief, financieel en fiscaal gebied.
Onze kernkracht komt tot uiting in onze hoge kwaliteit van dienstverlening tegen zeer concurrerende tarieven.
Ben u benieuwd naar ons werk en onze informele werkwijze? Neem dan vrijblijvend contact met ons op.
KroeseWevers: Van Cijfers naar Visie.
KroeseWevers is een zelfstandige en onafhankelijke fullservice organisatie van accountants en belastingadviseurs met circa 350 medewerkers, die werken vanuit acht regionale vestigingen in het oosten en noorden van Nederland.
Het is de missie van KroeseWevers om de positie in de top van de accountants- en belastingadviesorganisatie verder te versterken met behoud van haar eigen cultuur. KroeseWevers verleent aan haar relaties hoogwaardige multidisciplinaire diensten met uitstekend opgeleide, gemotiveerde en betrokken medewerkers.
KroeseWevers: Toonaangevend, Onafhankelijk, Betrokken
Specialties* MKB / DGA praktijk * Externe Verslaggeving vraagstukken
Vima Financieel richt zich op de financiële dienstverlening binnen het midden- en kleinbedrijf. Daarbij kunt u denken aan de periodieke aangiftes OB, verzorgen van (salaris)administraties, samenstellen van jaarrekeningen, vennootschapsbelasting en inkomstenbelasting. Vima Financieel onderkent het probleem van hoge accountantskosten en onderscheidt zich hierin dat zij efficiënt en effectief werkzaamheden uitvoert met een scherp concurerend uurtarief. Vima Financieel beschikt over 2 werknemers met zeer veel werkervaring binnen de financiële dienstverlening en accountancy. Vima Financieel werkt met hoogwaardige software voor het verzorgen van (salaris)administraties, jaarrekeningen en belastingen.
Administratie- en advieskantoor Finovion ondersteunt het midden- en kleinbedrijf bij het voeren van de financiële- en salarisadministratie, het opstellen van de jaarrekening en het doen van belastingaangiften.
Daarnaast geeft Finovion ondernemers meer inzicht in de financiële gang van zaken. Finovion realiseert dit door ondernemers via het internet toegang te verlenen tot hun eigen administratie en door op regelmatige basis de cijfers door te nemen en advies te geven.
Bij de uitvoering van de werkzaamheden hanteert Finovion een actieve en persoonlijke benadering.
De werkzaamheden worden uitgevoerd tegen een vast maandelijks tarief.
FINOVION: OP ONS KUNT U REKENEN!
Westera Accountancy is een zelfstandig accountantskantoor die zich richt op de mkb-er, zzper en zelfstandig beroepsuitoefenaar.
De diensten die wij aanbieden hebben betrekking op de cyclus die een ondernemer/onderneming met zich mee brengt. Van de oprichting, overgang naar v.o.f./b.v. tot en met een eventuele staking van de onderneming. Wij helpen bij de start van een onderneming met het ondernemersplan, het opzetten van de administratie(leren de ondernemer indien nodig hoe hij boekhoud), de keuze van rechtsvorm en verkrijgen van de financiering. Wij zijn persoonsgericht, werken proactief en resultaat gericht. De klant staat altijd op de eerste plaats.
Administratieve & Fiscale Dienstverlening is sinds 2009 actief in de markt. Wij hebben zeer brede vakgebieden en kennis in de accountancy, administratie, belastingaangiften, fiscaal advies, salarisadministratie, debiteurenbeheer, ondernemersadvies, startersbegeleiding enz.
Bij ons krijgt u echt een rust rondom al uw administratie en belastingzaken. U krijgt de hoge kwaliteit gegarandeerd tegen betaabare prijs. De prijs die afgesproken wordt is op basis van all in tarief, wat betekent dat u niet meer betaalt dan afgesproken is. Er vindt dus geen nacalculatie plaats en u blijft verzekerd tegen de onverwachte nota's.
De keuze is aan u.