Accountant in Utrecht nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
Als accountants- en belastingadvieskantoor verzorgen wij voor ondernemers:
Jaarrekeningen;
Omzetbelastingaangiften;
Inkomstenbelastingaangiften;
Vennootschapsbelastingaangiften;
Publicatiejaarrekeningen;
Prognoses;
Advies.
Voor particulieren verzorgen wij:
Inkomstenbelastingaangiften;
Toeslagen;
Erfbelastingaangiften;
Schenkingsaangiften;
Advies.
Ons motto is meer aandacht voor minder geld!
Wij zijn een allround administratiekantoor met een transparante werkwijze. Ruime ervaring in het voeren van administraties voor zowel eenmanszaken als voor een BV. Uitgebreid netwerk voor uiteenlopende adviezen.
Belangrijk voor ons is het persoonlijk contact met onze afnemers waarbij kwaliteit centraal staat. WIj werken met aantrekkelijke prijzen voor zowel de (beginnende) ondernemer als particulieren.
BAG kenmerkt zich door een persoonlijke en deskundige aanpak. Door onze expertise op diverse terreinen kunnen wij zowel de startende als de gevestigde ondernemer begeleiden in het verzorgen van de financiële administratie, loonadministratie, jaarrekeningen en fiscale aangiften. Daarnaast kunnen wij onze meerwaarde bewijzen door middel van fiscale adviezen, estate planningsadviezen en financiële planning.
Ik kan voor u de gehele administratie verzorgen: bijhouden van de administratie, BTW aangifte, loonadministratie, jaarrekening e.d.
Ik ben bijna klaar met de opleiding HBO SPD Bedrijfsadministratie (nog 1 onderdeel). Daarnaast heb ik een Praktijkdiploma Loonadministratie. Ik heb jarenlange ervaring op de financiële administratie en ben op dit moment ook nog parttime werkzaam als assistent-accountant.
NDB Finance bv is een administratiekantoor voor het MKB en gespecialiseerd in startende ondernemers. Voor de volgende werkzaamheden kunt u bij ons terecht:
- Inboeken facturen
- aangifte omzetbelasting
- aangifte inkomstenbelasting
- het opstellen van een jaarrekening
- loonadministratie
- het verwerken van de loonheffingen
- aangifte vennootschapsbelasting
Wij werken vanuit Leusden en De Meern
Vallei Accountants is een jong kantoor, dat is gevestigd op het grensgebied van de Utrechtheuvelrug en de Gelderse Vallei. Wij gaan voor de persoonlijke aandacht voor onze klanten en stellen hoge prijs op betrouwbaarheid en deskundigheid. Wij gaan verder dan alleen het opstellen van de jaarrekening en de aangiften. Deze stukken zijn voor ons het uitgangspunt om de onderneming optimaal vorm te geven.
Wij zijn een kleine administratiekantoor die sterk zijn in begeleiding van klanten. Dat betekent dat we de klant ook begeleiden met het voeren van de administratie en meedenken.
Daarnaast proberen wij zoveel mogelijk belasting te besparen voor de klant door alle fiscale mogelijkheden te benutten.
Daarnaast vragen wij ook toeslagen aan voor klanten en houden dit in de peiling voor de klant.
Dit is wat u zoekt in een accountantskantoor. Klein en vooruitstrevend. Bekijk onze app, wij sturen u maandelijks een elektronische nieuwsbrief en ons paradepaardje een DASHBOARD waar u op elk moment en waar dan ook inzicht heeft in uw onderneming.
Een leuke en oprecht betrokken groep en toch alle expertise die u als ondernemer nodig heeft. Administratie, jaarrekening, aangifte etc.
Wij zijn gespecialiseerd in het begeleiden van het MKB waaronder de startende en doorstartende ondernemers.
Bij ons kunt u terecht voor begeleiding, uw administratie, loonadministratie, debiteurenbeheer, jaarverslag, aangifte inkomstenbelasting, aangifte vennootschapsbelasting, online boekhouding en het opstellen van uw ondernemingsplan.
Opleiding: PDB-PDL- RB Belastingconsulent
Rovers, Rowaan & Partners is een Administratiekantoor, met in huis ruim 25-jarige ervaring en willen graag de partner van de zelfstandig ondernemer zijn.
Heeft u een klankbord nodig?
Steun bij uw boekhoudkundige zaken?
Adviiezen voor financieringen en fiscale adviezen?
Zijn er moeilijk betalende klanten?
U wilt zorgeloos ondernemen ?
Wij zijn er voor U !
Btwee Belastingadviseurs, belastingadviseur regio Utrecht.
Wij zijn een boekhoudkantoor en belastingadviespraktijk speciaal voor de kleine en middelgrote ondernemer.
Ook voor startende ondernemers is Btwee Belastingadviseurs de juiste partner. Bent u opzoek naar een belastingadvieskantoor met scherpe tarieven te Utrecht, dan bent u bij ons aan het goede adres!
Belastingservice De Ronde Venen is voornamelijk werkzaam in De Ronde Venen, Stichtse Vecht en Wijdemeren. Maar kort gezegd: tussen Amsterdam en Utrecht.
Voornamelijk particulieren kunnen Belastingservice De Ronde Venen goed vinden, en zijn zeer content met de service en de prijs.
Maar ook ZZP 'ers zijn van harte welkom voor hun boekhouding en aangiftes.
JJA Finance is het financieel advies- & administratiekantoor voor de regio Utrecht. Gevestigd in IJsselstein zijn wij uw partner voor al uw financiële en fiscale diensten gespecialiseerd op het midden- en kleinbedrijf (MKB).
Bent u op zoek naar een betrouwbare partner die u kan ondersteunen bij uw administratie en boekhouding, dan is JJA Finance uw partner!
Heeft u het te druk voor de administratieve werkzaamheden van uw bedrijf of vindt u het teveel gedoe? Ik heb jarenlange ervaring in financiële administratie en help u graag een handje. Het is voor mij mogelijk één à twee dagen per week op locatie te werken of de administratie digitaal te verwerken.
Neemt u gerust contact met mij op voor meer informatie.
Bij KUBUS zijn ruim negentig zelfstandige ondernemers actief op zes terreinen (vandaar de naam KUBUS) binnen 1 organisatie. Financiën en administratie, belastingen, personeel & organisatie, marketing, reclame & promotie en automatisering.
Door de lage overheadkosten en een uitstekende back-up kunnen wij opereren tegen een voorafbepaalde vaste prijs.
Wij bieden een uitstekende service gecombineerd met een scherp tarief. Wij verrichten werkzaamheden variërend van het inboeken van administraties tot het opmaken van jaarrekeningen.
Daarnaast doen wij uw belastingaangiftes en kunnen u kunnen u voorzien van belastingadvies.
Wij zijn aangesloten bij het Register voor Belastingadviseurs.
De dienstverlening beperkt zich niet tot het verwerken van facturen en het opstellen van wat staatjes in excel. Ik stel u in staat daadwerkelijk geld en tijd(!) te besparen op overhead. Van order tot facturatie, debiteurenbeheer en fiscale aangelegenheden. Wij zijn in staat om een laagdrempelige gebruiksvriendelijke oplossing te bieden.
Ik heb een lange en brede ervaring in diverse functies bij overheid en de laatste 20 jaar in het bedrijfsleven. Ik verzorg trainingen en adviezen in diverse vakgebieden, mijn accent ligt op Vaardigheidstrainingen en op de combinatie Sociale Media/Marketing/Business Development.
Daarnaast werk ik als auteur en tekstschrijver.
We zijn een jong bedrijf die uw administratieve en fiscale zaken volledig uit handen kan nemen. Door onze jarenlange ervaring in de financiële wereld kunnen wij u op een breed gebied een deskundig advies geven en u helpen de juiste richting te bepalen.
Voor meer informatie nodigen we u graag uit contact met ons op te nemen.
- Volledige administratieve en fiscale ontzorging;
- Een plezierige en persoonlijke omgang met de ondernemer;
- Een open en eerlijke communicatie;
- Tussentijds inzicht in de cijfers;
- Een vaste prijs zonder verrassingen achteraf;
- Eén vast aanspreekpunt;
- Het begrijpelijk maken van de boekhouding.
Administratiekantoor Nevaros is een klein bedrijf met ruime ervaring op het gebied van loonadministratie, jaarrekeningen, alle belastingaangiftes en belasting(besparings)adviezen.
Voor starters een speciaal tarief.
Maandelijkse betalingsregeling mogelijk.
Neem gratis en vrijblijvend contact op voor meer informatie.
Een accountant die in ú investeert!
Nijssen & Partners biedt u een breed pakket aan financiële en fiscale diensten alsmede interim professionals.
Wij zien het als onze missie een betrokken adviseur te zijn, die u zorgen uit handen neemt, proactief adviseert en in u investeert met tijd en kennis.
Reliable Administrations is een klein administratiekantoor voor MKB ondernemers, grotere bedrijven en particulieren. Ik heb meer dan 20 jaar ervaring in het voeren van administraties, loonadministratie etc. Verder heb ik ervaring in het verhuizen van bedrijven ( hele organisatie rondom de verhuizing)
Een klein kantoor in Kamerik en Nieuwkoop waardoor de lijnen kort zijn, redelijke tarieven. Wij verzorgen de gehele boekhouding voor cliënten, aangiften omzet- inkomsten- en vennootschapsbelasting en salarisadministratie. Daarnaast hebben wij samenwerkingen met accountants en financiële dienstverleners.
Het Goede Bureau is een administratiekantoor dat zich richt op het verzorgen van de boekhouding voor ZZP'ers, het MKB, kleine Stichtingen en Verenigingen.
Verzorgen van uw financiële administratie.
BTW aangifte, IB aangifte voor ondernemers en aangifte Vennootschapsbelasting.
Opstellen jaarrekening.