Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Accountants in Zuid-Holland

Accountant in Zuid-Holland nodig?
Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Den Haag (Zuid-Holland)
Hartelijk welkom op de bedrijfspagina van Accounting Point. Het is een bekend feit dat veel mensen vaak te weinig tijd hebben voor de boekhouding en/of er een hekel aan hebben.Ze zijn goed in hun eigen vak, maar vaak verloren wanneer het aankomt op de administratie. Zorg dat u niet één van hen bent! Houdt ú zich bezig met waar ú goed in bent, dan zorgen wíj voor uw boekhouding. En niet alleen dat! Want: ? Misschien heeft u alleen even een achterstand in uw administratie? ? Of bent u die startende ondernemer die een duwtje in de rug moet krijgen om een correcte administratie op te stellen. ? Of is die andere administratieve medewerker een tijdje uit de running? Dan biedt Accounting Point u de oplossing. Voor de kosten hoeft u het niet te laten. Een goede boekhouder verdient zichzelf immers terug? Allemaal redenen om nu in actie te komen. Kijk naar wat wij te bieden hebben en be...

Naaldwijk (Zuid-Holland)
"Het dichten van de kloof tussen vakmanschap en ondernemen" Dit is de visie van Ms&s Zakelijke dienstverlening, uiteraard vergt dit een toelichting. Veel ondernemers zijn enorm bedreven in hun vak, maar missen de zakelijke kant van het ondernemen. Namelijk de boekhouding, marketing en sales. Hierbij kan Ms&s u uitstekend van dienst zijn. Wij zijn zoals u ziet enorm veelzijdig. Ms&s kan u helpen met ondermeer de volgende activiteiten: Het professionaliseren van uw huisstijl De boekhouding van uw bedrijf Het vinden van uw klanten Het verkopen van uw product Het stroomlijnen van uw bedrijfsprocessen Automatisering van uw werkzaamheden Ms&s zakelijke dienstverlening beschouwt zich als: De professionele, betrouwbare en betaalbare partner in uw ondernemerschap! --------------------------------------------------------------------------------- Ms&s Zakelijke dienstverlening Molenstraat 43 2671 EW Naal...

Barendrecht (Zuid-Holland)
Flach Finance & Control is een in Barendrecht gevestigd bedrijf die zich toelegt op het verzorgen van de administratie van onder ander eenmanszaken, vof en bv's. Het voeren van uw administratie is een lastige en tijdrovende bezigheid. Bovendien is de kans groot, dat u uw fiscale kansen niet benut. Daarnaast moet u doen waar u goed in bent en dat is ondernemen! De diensten hebben voornamelijk betrekking op het verzorgen van de financiële administratie, de correspondentie en aanlevering van aangiften richting belastingdienst en het produceren van reguliere rapportages alsook het jaarverslag. Ik lever mijn werk tegen een eerlijke prijs, u betaalt niet voor hoe lang ik er over doe, maar voor wat ik doe.Hier houdt de service echter niet op. Gebruik makend van mijn fiscale expertise probeer ik tot een fiscaal gezien optimale situatie voor uw onderneming te komen. Als hardwerkende onderneming betaalt u liever niet te veel bel...

Hoogvliet (Zuid-Holland)
Bent u op zoek naar een administratiekantoor om uw administratie / boekhouding van A tot Z te laten uitvoeren? Wilt u uw administratie laten inboeken of heeft u hulp nodig bij de belastingaangiftes? Dan bent u bij ons aan het goede adres, of u nu een bedrijf heeft of uw particuliere zaken uit handen wilt geven. Administratiekantoor to-the-point Persoonlijk betrokken, zeer ervaren en to-the-point. Dit zien wij als belangrijkste kenmerken van ons administratiekantoor. Via deze website willen wij ons aan u voorstellen. Als modern administratiekantoor met ruim 25 jaar ervaring verrichten wij vanuit Rotterdam al bijna 10 jaar alle werkzaamheden die verwacht mogen worden van een dergelijke dienstverlener: administratieve begeleiding, het opstellen van jaarrekeningen, loonadministratie en salarisadministratie, belastingadvies en iedere belastingaangifte. Alles doen wij in eigen beheer, we hebben de expertise in huis. Een uitgebreidere...

Nieuwerkerk aan den IJssel (Zuid-Holland)
@dvance Accountants & Adviseurs is een maatschap van accountants. Binnen de maatschap zijn alleen accountants actief. Indien u een opdracht met ons aangaat heeft u altijd met 1 van de maten te maken. Deze voeren de werkzaamheden geheel voor u uit. Hierbij zijn wij gespecialiseerd in het voeren en beoordelen van administraties, het opstellen van jaarrekeningen en het verzorgen van aangiften inkomsten- alsmede vennootschapsbelasting. Bij de bespreking van de jaarrekening kijken wij gedeeltelijk naar het verleden, maar staat vooral de toekomst centraal. Dit betekent dat wij het vooral over de situatie van dat moment en de vooruitzichten voor de toekomst zullen hebben en u hierbij adviseren. Naast de jaarrekening staat uw fiscale positie centraal. Alle maten hebben inmiddels een ervaring van minimaal 13 jaar binnen de accountancy. Hierbij is de ervaring opgedaan binnen het mkb. Naast het voeren en beoordelen van de administraties ...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Coney. met vestigingen in Amsterdam, Rotterdam en Brussel heeft een AFM vergunning voor het verrichten van wettelijke controles van de jaarrekening. Onze relaties zijn succesvol indien wij een klik hebben met de ondernemer en een gemeenschappelijke visie delen over ondernemen in het algemeen en het belang van een gedegen financieel en fiscaal beleid in het bijzonder. Onze controle aanpak stemmen wij altijd af met onze cliënten en binnen onze verantwoordelijkheden bepalen wij samen de focusgebieden. Waar relevant zetten wij moderne controletechnieken in gebaseerd op data-analyse technieken. De uitkomsten van onze data-analyses delen wij met onze controle cliënten. Onze controle teams bestaan uit ervaren registeraccountants, fiscalisten en EDP Auditors. Wij zijn scherp, ervaren en gericht op interactie met de ondernemer, kijken vooruit en schromen niet om zaken te benoemen. Tijdens de uitvoering van onze controle beoord...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Ondernemers verder helpen, dat is waar wij het voor doen. Wij vinden dat ondernemers tijd moeten steken in zaken die geld opleveren. Daarom hebben wij Fact4U ontwikkeld waarmee we ondernemers volledig ontzorgen. Dit doen we voor een scherp tarief omdat wij het verwerken van de administratie volledig hebben geautomatiseerd. We bieden realtime inzicht in de stand van zaken door middel van een financieel dashboard. Voortaan kunt u beslissingen nemen op basis van actuele informatie. Dat is noodzakelijk in deze economisch barre tijden. Grip op de zaak en focus op de goede dingen maken nét dat verschil. Onze visie: Met Fact4U zijn we een proactieve, inspirerende partner voor bedrijven. We zorgen er voor dat ondernemers meer tijd overhouden om te ondernemen. Hierdoor bent u beter in staat om de onderneming te sturen door middel van een up to date inzicht in de cijfers. De combinatie van dit sterke aanbod, voor een scherpe prijs, ...

Den Haag (Zuid-Holland)
Wie zijn wij? Coen Schulze (AA) en Lex Hubert (fiscalist) zijn sinds 1997, respectievelijk 1993 zelfstandig ondernemers. Na meerdere jaren ervaring opgedaan te hebben bij grotere kantoren zijn zij samen in 2000 gestart met Atripel, accountants en belastingadviseurs en later ook met Atripel & Cross, administratie en advies. In totaal zijn wij nu met 13 mensen die al sinds jaren een hecht en enthousiast team vormen en staan voor kwaliteit. Met veel gedrevenheid, expertise en plezier bedienen wij klanten in het MKB-segment. Wij houden van informele contacten en praten graag constructief bij. Wat doen wij? Uiteraard kunt u bij ons terecht voor de gangbare zaken van accountancy en fiscale zaken. Maar daarnaast hebben wij ook verstand van andere zaken. U kunt dan bv. denken aan herstructureringen, bedrijfsopvolging, samenwerkingsverbanden en medewerkers-participatie. We kijken sowieso liever vooruit dan achterom en adviser...

Dirksland (Zuid-Holland)
Informeel en laagdremppelig accountantskantoor met openbare/vaste tarieven (www.kibo-accountants.nl) en 12 jaar werkervaring. KIBO Accountants & Belastingadviseurs biedt de volgende diensten aan: - verzorgen financiële administratie - samenstellen jaarrekening - bedrijfswaardering en due-dilligence onderzoeken - begeleiden bij financieringsaanvragen - verzorgen liquiditeitsbegroting - verzorgen aangifte inkomstenbelasting - verzorgen loonadministratie - fiscaal en bedrijfseconomisch advies - financiële planning; - Fiscale advisering; - Begeleiden herstructureringen; - accountantsverklaringen (NIWO, Inbreng, verzekerd belang, beoordelings, etc). Het verzorgen van uw administratie wordt o.a. aangeboden middels een scanoplossing en uw organisatie wordt in control gehouden middels automatisch gekoppelde managementdashboards. Bij ons heerst geen 9-5 mentaliteit. 's avonds zijn wij bereikbaar op: H.(Hein) K...

Den Haag (Zuid-Holland)
Holtfinance, is een onafhankelijk financieel administratiebureau dat zich met name richt op ondernemers uit het Midden en Kleinbedrijf, ZZPers, Starters, Eenmanszaken en particulieren. De ervaring leert dat de financiële boekhouding en belastingzaken voor de doelgroep vaak tijdrovende en ingewikkelde zaken zijn, met de daaraan verbonden verplichtingen. Hiervoor kunnen wij de oplossing bieden, want wij hebben ons gespecialiseerd, u op dit vlak te ondersteunen of de gehele boekhouding uit handen te nemen. Waarbij wij een tarief hanteren van € 25,00 per uur exclusief BTW. Wat kunnen wij voor u betekenen: Het opzetten van uw boekhouding. Het geheel verzorgen van uw financiële administratie. Debiteuren en crediteuren beheer. Opstellen en indienen van uw belastingaangifte. Het verzorgen van uw jaarrekening. In een vrijblijvend en gratis kennismakingsgesprek bespreken we graag, wat uw wensen zijn en hoe wij vo...

Lisse (Zuid-Holland)
TCO-Management BV, is de vennootschap, waar vanuit Ton Jungschläger zijn werkzaamheden verricht. De vennootschap bestaat sinds 2003 en is dus al tien jaar een partner voor administratieve en fiscale ondersteuning, voor het midden en klein bedrijf en voor zelfstandig ondernemers. De ondersteuning kan bestaan uit: - Het voeren van een administratie ( specialisatie Excel) of het verrichten van boekhoudkundige werkzaamheden in de boekhoud software van de klant. - Het opstellen en beheren van cash-flow prognoses en rapportage over werkelijke uitgaven en inkomsten, t.o.v. budget of plan. - Het doen van fiscale aangiften voor omzet-, inkomsten- en vennootschapsbelasting. - Het wegwerken van achterstanden in de administratie. - Het invorderen (incasso) van debiteuren en het uitvoeren (excasso) van betalingen aan crediteuren. - Het opstellen van business plannen, investering-, sanering- en financieringsbegrotingen voor externe partij...

Zoetermeer (Zuid-Holland)
Verzorgen van administraties in de ruimste zin van het woord. P(hillip) de Gans is jarenlang zelfstandig ondernemer (met negen man personeel) geweest. Bekend met het opzetten en bijhouden van een administratie, opstellen tussentijdse rapportages en jaarstukken. Tevens bekend met het voeren van loonadministratie. In het bezit van software om loonadministratie te voeren. Eveneen bekend met het verzorgen van de aangiftes voor de omzet-, loon-, inkomstensten- en eventueel vennootschapsbelasting. Naast verzorgen administratie voor ondernemers in het MKB in de periode 2001 t/m 2008 het beheer gevoerd voor een 180 VVE. Kleinste complex bestond uit 2 en het grootste complex uit 312 appartementen. Bekend met administratief en technisch beheer. Bij het beheer altijd gewend geweest om met dubbele bevoegdheden te werken terwijl de penningmeester een meekijkfunctie had zodat deze op de hoogte was wat er speelde, op administra...

Rijswijk (Zuid-Holland)
?U zoekt een adviseur met hart en passie voor uw bedrijf? ?U verwacht veel meer dan simpelweg traditionele administratieve ondersteuning? ?U wilt als directeur-eigenaar pro-actief advies? Dan vindt u bij Hoornwijck Groep de administratieve en fiscale adviseur die u nodig heeft. Het spreekt voor zich dat wij ons vak tot in de kleinste details verstaan, daarvan kunt u verzekerd zijn. Waarin wij ons van collegas onderscheiden is dat wij u op pro-actieve wijze bijstaan. Wij hebben hart voor uw zaak en staan garant voor vooruitziende adviezen met een innovatief karakter! Bij Hoornwijck Groep vindt u een groep van ca. 35 vakspecialisten! Onze klantenkring bestaat hoofdzakelijk uit MKB bedrijven (waaronder met name het DGA familiebedrijf) tot ca. 50 werknemers. Wij stellen er een eer in om onze klanten tot in de puntjes terzijde te staan. Niet voor niets werkt een groot deel van onze klanten al meer dan 10 jaar met ons samen. Hoorn...

Barendrecht (Zuid-Holland)
Administratiekantoor Finovion Barendrecht ondersteunt u bij het voeren van uw administratie en salarisadministratie, het opstellen van de jaarrekening en het doen van belastingaangiften. Daarnaast geven wij u meer inzicht in de gang van zaken in uw bedrijf. Dit realiseren wij onder andere door u via internet toegang te verlenen tot uw administratie en door regelmatig met u de cijfers door te nemen en advies te geven. Indien gewenst kunnen wij ook bij u op kantoor de administratie verwerken of kunt u dit zelf doen via internet, waarna wij de nodige controles uitvoeren. Bij de uitvoering van onze werkzaamheden kunt u van ons een actieve en persoonlijke benadering verwachten, waarbij wij weten wat u als ondernemer beweegt. Finovion kiest voor een samenwerking die meer is dan het werk doen. Naast een professionele dienstverlening vinden wij een prettig en persoonlijk contact essentieel. Met ons kunt u rekenen op een betrouwbare partn...

Zoetermeer (Zuid-Holland)
Wij hebben een klein, persoonlijk kantoor bestaande uit drie ondernemende accountants (Accountant-Administratie- consulenten), Jan-Martin Visser, Sebastiaan van Willigen is behalve accountant ook fiscalist en Lisette van Burkum, die zich heeft gespecialiseerd op het gebied van bedrijfsovernames in het MKB. Daarnaast hebben wij twee collegas die verantwoordelijk zijn voor het verzorgen van de salarisadministraties voor onze cliënten en als ondersteuning van onze werkzaamheden. We hebben een gevarieerd klantenbestand en trachten prijs en kwaliteit af te stemmen op de behoefte van onze cliënten. Voor 2011 hebben wij ingezet op verdere digitalisering van onze dienstverlening. Online boekhouden, online gegevens toegankelijk maken voor u als klant en de mogelijkheid om online uw personeelsadministratie te voeren. Dat betekent voor u dat u 24/7 de beschikbaarheid heeft over uw gegevens en dus snel en adequaat kunt reageren op een ...

Den Haag (Zuid-Holland)
Met vele jaren ervaring als bagage richt Bollard Accountants Belastingadviseurs zich met haar diensten op alle soorten ondernemers en ondernemingen. Gebruikmakend van onze kennis en ons netwerk van specialisten streven wij naar een zo volledig mogelijk serviceaanbod. U kunt natuurlijk bij ons terecht voor het verwerken van administraties, het samenstellen, beoordelen en controleren van jaarrekeningen en alle soorten fiscale aangiften. Ook de salarisadministratie nemen wij u graag uit handen. Door kennis van uw persoonlijke situatie kunnen wij u verder zeer breed adviseren op fiscaal en financieel terrein. Ons kantoor, gevestigd aan de haven van Scheveningen, bestaat uit een hecht team van meer dan 20 deskundige medewerkers. Wij zijn vanuit onze disciplines aangesloten bij de beroepsorganisaties zoals Nivra, NOvAA en College Belastingadviseurs, Fiscount en Extendum. Ons team staat borg voor continuïteit zonder het persoonlijke c...

Rotterdam (Zuid-Holland)
Advies & Administratiekantoor Finovion ondersteunt u bij het voeren van uw administratie en salarisadministratie, het opstellen van de jaarrekening en het doen van belastingaangiften. Daarnaast geven wij u meer inzicht in de gang van zaken in uw bedrijf. Dit realiseren wij door u via internet toegang te verlenen tot uw administratie en door regelmatig met u de cijfers door te nemen en advies te geven. Indien gewenst kunnen wij ook bij u op kantoor de administratie verwerken of kunt u dit zelf doen via internet, waarna wij de nodige controles uitvoeren. Bij de uitvoering van onze werkzaamheden kunt u van ons een actieve en persoonlijke benadering verwachten, waarbij wij weten wat u als ondernemer beweegt. Finovion kiest voor een samenwerking die meer is dan het werk doen. Naast een professionele dienstverlening vinden wij een prettig en persoonlijk contact essentieel. Met ons kunt u rekenen op een betrouwbare partner in financi&...

Dordrecht (Zuid-Holland)
Uw administratie uitbesteden? Wij kunnen u hiermee van dienst zijn. Geen omkijken meer voor u, wij nemen al u financiële en administratieve werk uit uw handen voor een lage prijs! Welke diensten kunnen wij voor u leveren? Inkoopfacturen verwerken Verkoopfacturen verwerken Kas, bank & giro boekingen verwerken Correctieboekingen verwerken Correspondentie per mail/brief/telefoon Aangifte BTW Financiële rapportages/overzichten Diverse advies Salarisadministratie Jaarrekening Aangifte IB Bezwaar en Beroep (opstellen en indienen) Huurtoeslag/Zorgstoeslag/Kinderopvangtoeslag Opmaak diverse overeenkomsten Opmaak ondernemingsplan Aanvraag TWG (TewerkstellingsVergunning) Indien uw belangstelling is gewekt, kunnen wij VRIJBLIJVEND met u meedenken over wat voor u de beste oplossing is. Kunnen wij iets voor u betekenen, dan rekenen wij VASTE maandelijkse kosten, zodat u niet voor verrassingen komt te...

Den Haag (Zuid-Holland)
Specialisaties: starters begeleiding, verenigingen en stichtingen en MKB. Veel ervaring met subsidiecontroles (ook internationaal) voor de rijksoverheid en gemeentes. Kenmerk van onze aanpak is: 'Afspraak is afspraak'. Wij komen al onze afspraken na en zorgen nooit voor verrassingen. Vraag om onze unieke laagste prijsgarantie. Onze prijzen worden jaarlijks aangepast op basis van het CBS-indexcijfer. Ook dit voorkomt verrassingen voor u. Wij kunnen de administratie bij u ophalen, u kunt het via de cloud opsturen en u kunt natuurlijk altijd langskomen; precies zoals u het wil. Doordat wij in de cloud werken, heeft u 24/7 toegang tot uw administratie. Wij zijn ook 24/7 bereikbaar via chat, telefoon, email, Facebook en WhatsApp (0613579407), zoals u het uitkomt. Lid van het NBA (Nederlandse Beroepsassociatie van Accountants), NovAK en BECON geregistreerd. Volledig gecertificeerd registeraccountant.

Zwijndrecht (Zuid-Holland)
Wij zijn een jong en dynamisch (klein) administratiekantoor, wat zich volledig heeft gespecialiseerd in de salarisadministratie. Uiteraard verzorgen wij ook uw financiële administratie. Ons doel is uw (loon)administratie (mee) opzetten, beheren, onderhouden, jaarverslagen maken, uw belastingzaken zoals omzetbelasting, inkomstenbelasting en loonbelasting en uiteraard een goed fiscaal advies. Op deze manier heeft de ondernemer meer tijd voor de andere zaken, die belangrijk zijn voor zijn onderneming. Het is voor u als ondernemer belangrijk te weten, wat er financieel gebeurd in uw eigen bedrijf. Daarvoor is een goede boekhouding nodig. Dit kan voor heel veel ondernemers een blok aan het been zijn, zeker in de startfase van het bedrijf. Door gebruik te maken van onze diensten, heeft als ondernemer meer tijd voor uw onderneming in het algemeen en hoeft u zich niet druk te maken over allerlei fiscale aangelegenheden.

Spijkenisse (Zuid-Holland)
ABS Accountants B.V. is een jong accountantskantoor dat voort komt uit een regionaal bekend administratiekantoor ABS (Administratie Belastingadviesbureau Schuijff), vooral bekend in de regio Spijkenisse Sinds 1 januari 2006 wordt dit kantoor geleid door Cees-Jan Kieviet AA die zich naast het aanbieden van administratieve diensten en belastingadviezen ook tevens richt op accountancy. Sinds 1 januari 2010 is Mateï Guttenberg AA als tweede accountant werkzaam op dit kantoor. Beide accountants zijn al bijna twee decennia lang werkzaam voor uiteenlopende ondernemingen in het MKB. Een groot aantal van deze opdrachtgevers is afkomstig uit de regio Spijkenisse en Rotterdam. Wij geloven in een persoonlijke benadering, een sterke relatie met onze cliënten en op maat gemaakte oplossingen. Wij staan onze cliënten met raad en daad terzijde. Wij ontzorgen, zodat u datgene kunt doen waarin u goed bent: ondernemen.

Lisse (Zuid-Holland)
Kromhout, accountants en belastingadviseurs maakt accountancy en belastingadvies persoonlijk én praktisch. Vanuit ons kantoor in Lisse doen we er alles aan om het u bij al uw financiële zaken gemakkelijker te maken. Ons kantoor is aangesloten bij de Nederlandse Beroepsorganisatie van Accountants en het Register Belastingadviseurs. Bovendien zijn onze fiscalisten als lid van de Federatie Financieel Planners (FFP) gecertificeerde financieel planners. De accountancy afdeling wordt geleid door drie accountants, waarvan twee Registeraccountants en één AA-accountant. Twee fiscaal juristen (RB) zijn verantwoordelijk voor de fiscale afdeling. Kortom, een garantie voor de hoogwaardige kwaliteit van onze dienstverlening. Ons werkgebied ligt voornamelijk in de Haarlemmermeer en de Duin- en Bollenstreek. Laat u verrassen door onze combinatie van goede kwaliteit tegen scherpe tarieven. Dat is waar wij voor staan.

Delft (Zuid-Holland)
Van Oeveren Accountants is een ambitieus zelfstandig accountantskantoor te Delft actief op het gebied van accountancy en advisering voor het MKB. Door onze aansluiting bij het landelijke kwaliteitsnetwerk van het SRA (www.sra.nl) bieden wij de mogelijkheden en kennis van een groot kantoor met het persoonlijke van een klein kantoor. Integriteit, betrouwbaarheid en betrokkenheid bij onze cliënten zijn belangrijk voor ons. De lijnen zijn kort en u heeft altijd een vast aanspreekpunt. Wij zijn continu op zoek naar mogelijkheden en ontwikkelingen de bedrijfsvoering van onze cliënten te optimaliseren. Onze cliënten zijn gespreid over diverse branches en variëren van zzp-ers tot ondernemingen met 50 werknemers al dan niet exporterend over de gehele wereld. Tot onze cliëntenportefeuille behoren o.a. bloemenexporteurs, groothandels, adviesbureaus, productiebedrijven, ontwerpbureaus, autobedrijven en stichtingen.

Den Haag (Zuid-Holland)
Innovest Finance is opgericht in maart 2006 en is gevestigd in Den Haag. Persoonlijk contact en service staan bij Innovest Finance echt op de eerste plaats; daarom zijn we ook buiten kantooruren bereikbaar voor uw algehele administratie. Flexibiliteit is bij Innovest Finance geen leeg begrip. Uw administratie kan bij Innovest Finance op kantoor in Den Haag gedaan worden, maar indien gewenst werkt Innovest Finance ook op locatie bij uw bedrijf. De focus van Innovest Finance ligt bij het verzorgen van uw administratie. Denk aan uw boekhouding, uw aangiftes, uw loonadministratie en de jaarrekeningen van ondernemers. Maar ook particulieren zijn van harte welkom voor het laten verzorgen van hun privé administratie en aangiften van inkomstenbelasting. Specialisme Financiële administratie, Belastingadvies en -aangifte, Salarisadministratie, Samenstellen jaarrekeningen, Financieel & Strategisch advies

Delft (Zuid-Holland)
Heeft u een eenmanszaak, en wilt u graag uw vak uitvoeren zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over de administratie, de omzetbelasting, jaarcijfers, en alle regeltjes waarop gelet moet worden, die trouwens ook bijna ieder jaar wijzigen? Vraag dan direct een vrijblijvende offerte aan! VDVS heeft diverse, zeer brede pakketten opgesteld waar u uit kunt kiezen zodat u verzekerd bent dat u geholpen wordt op een manier die het beste bij u en uw bedrijf past. U kunt bijvoorbeeld uw boekhouding op diverse manieren aanleveren; in een schoenendoos, digitaal, in een map, wat u het prettigste vind. VDVS voegt alle data samen in een overzichtelijk document, en kan u advies en inzicht geven over hoe het dat betreffende kwartaal met uw bedrijf gaat. Uiteraard heeft u altijd inzicht in hetgene wat VDVS voor u doet, en alles wordt 1 op 1 met u besproken zodat u niet voor verrassingen komt te staan.


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2024