Accountant in Zuid-Holland nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
Innovest Finance is opgericht in maart 2006 en is gevestigd in Den Haag. Persoonlijk contact en service staan bij Innovest Finance echt op de eerste plaats; daarom zijn we ook buiten kantooruren bereikbaar voor uw algehele administratie. Flexibiliteit is bij Innovest Finance geen leeg begrip. Uw administratie kan bij Innovest Finance op kantoor in Den Haag gedaan worden, maar indien gewenst werkt Innovest Finance ook op locatie bij uw bedrijf.
De focus van Innovest Finance ligt bij het verzorgen van uw administratie. Denk aan uw boekhouding, uw aangiftes, uw loonadministratie en de jaarrekeningen van ondernemers. Maar ook particulieren zijn van harte welkom voor het laten verzorgen van hun privé administratie en aangiften van inkomstenbelasting.
Specialisme
Financiële administratie, Belastingadvies en -aangifte, Salarisadministratie, Samenstellen jaarrekeningen, Financieel & Strategisch advies
Heeft u een eenmanszaak, en wilt u graag uw vak uitvoeren zonder dat u zich zorgen hoeft te maken over de administratie, de omzetbelasting, jaarcijfers, en alle regeltjes waarop gelet moet worden, die trouwens ook bijna ieder jaar wijzigen?
Vraag dan direct een vrijblijvende offerte aan!
VDVS heeft diverse, zeer brede pakketten opgesteld waar u uit kunt kiezen zodat u verzekerd bent dat u geholpen wordt op een manier die het beste bij u en uw bedrijf past.
U kunt bijvoorbeeld uw boekhouding op diverse manieren aanleveren; in een schoenendoos, digitaal, in een map, wat u het prettigste vind. VDVS voegt alle data samen in een overzichtelijk document, en kan u advies en inzicht geven over hoe het dat betreffende kwartaal met uw bedrijf gaat. Uiteraard heeft u altijd inzicht in hetgene wat VDVS voor u doet, en alles wordt 1 op 1 met u besproken zodat u niet voor verrassingen komt te staan.
Accountants en belastingadviseurs
De accountants en belastingadviseurs van Pekaar & Partners vormen een uiterst professioneel en betrouwbaar team voor al uw voorkomende financiële zaken en bedrijfseconomische activiteiten.
Vanzelfsprekend behoren de traditionele werkzaamheden als het controleren van jaarrekeningen, het inrichten of verzorgen van uw administratie, het samenstellen van jaarstukken of tussentijdse verslagen tot ons werkgebied.
Daarnaast richten wij ons op het verstrekken van bedrijfseconomische adviezen, het opzetten van de administratieve- en personele organisatie en het begeleiden van subsidie-aanvragen.
Naast het verzorgen van uw belastingaangifte of belastingadvies, behoren ook het arbeidsrecht, een algemene beoordeling van de civielrechtelijke aspecten van uw onderneming of haar structuur, uw oudedagvoorziening en het erfrecht tot ons takenpakket.
Ernst & Young is internationaal toonaangevend op het gebied van accountancy, fiscaliteit en financiële en juridische advisering. Vanuit ons Westlandse kantoor maken wij het verschil enerzijds door onze cliënten het voordeel van lokale betrokkenheid, kennis en ervaring te bieden en anderzijds door de deskundigheid en schaalvoordelen van een internationale organisatie. Daarbij bouwen wij lokaal op persoonlijke, betrouwbare en lange termijn relaties met concurrerende tarieven.
Wij richten ons niet alleen op de boekhouding, het samenstellen en controleren van de jaarrekening en het verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting en vennootschapsbelasting, maar ook op advisering bijvoorbeeld in het kader van de begeleiding van een overname, het meedenken in financieringsvraagstukken of het ondersteunen bij cash-flowprognoses, werkkapitaalbeheersing- of kostenreductieprogrammas.
Administratiekantoor Ovis bestaat sinds 2006 en heeft zich ontwikkeld tot een volwaardig administratie- en belastingadvieskantoor. Als ondernemer kunt u bij ons terecht voor een totaalpakket van accountancy, advisering, loonservice en fiscale zaken. Wij richten ons voornamelijk op het MKB (midden- en kleinbedrijf). Het is onze taak om u van de juiste administratieve informatie te voorzien zodat u tijdig en goede beslissingen kunt nemen.
Bij administratiekantoor Ovis is uw administratie in goede handen. Voert u uw eigen boekhouding, dan kunnen wij u desgewenst begeleiden, met u meekijken en waar nodig corrigeren.
Wij zijn lid van het Register Belastingadviseurs (voorheen College van Belastingadviseurs genaamd).
Via deze organisatie houden wij onze vakkennis op peil door regelmatig seminars te volgen, zo bent u bij ons verzekerd van de kwaliteit die u mag verwachten.
Uw financieel adviseur wanneer het gaat om Uw vrijheid in uw
? Administratie & Boekhouding
? Salarissen & Personeelsadministratie
? Belastingen & Fiscaal Advies
? Jaarwerk & Rapportage
? Financieel & Strategisch Advies
? ICT Inrichting & Optimalisatie
De Tresaurier neemt u serieus. Wij zijn op zoek naar leuke relaties die bij ons passen om uw administratieve, financiële werk uit handen te nemen.? Wij voelen ons betrokken bij u, staan dan ook 24 uur voor u klaarook in het weekend en hechten veel waarde aan persoonlijk contact.
De Tresaurier zorgt voor een snelle verwerking maken er wat moois van in de door u gewenste vorm en frequentie.? Geen ingewikkelde toestanden maar een heldere, begrijpelijke uitleg of advies. Graag verrassen wij u door net dat stapje extra te doen. Kijk op onze website www.detresaurier.nl om te zien hoe onze relaties ons beoordelen.
Flynth adviseurs en accountants is een landelijk werkende accountants-adviesorganisatie met ruim 1.400 medewerkers werkende vanuit circa 60 lokale vestigingen. Onze vestiging in Lisse bestaat uit een organisatie van zon 32 medewerkers die hun diensten verlenen aan zeer uiteenlopende bedrijfstakken in het midden- en kleinbedrijf, Flynth adviseurs en accountants bv werkt volgens het full service concept door aanwezigheid van vele fiscalisten, juristen, subsidieadviseurs, bedrijfsadviseurs en arbeidsdeskundigen. Onze organisatie streeft naar korte communicatielijnen. Als cliënt bent u ondergebracht in een team, waarvan de contactpersoon alle ins- en -outs van uw onderneming kent. Dit persoonlijke element, ondersteund door een breed team van adviseurs geeft maatwerk. Daarnaast zorgt onze omvang en interne structuur voor continuïteit van onze werkzaamheden.
MPR Accountants B.V. is een accountantskantoor dat zich specialiseert en zich richt op de behoeften van het Midden -en Klein Bedrijf (MKB). Wij staan voor hoogwaardige kwaliteit op gebied van fiscale advisering, assurance-diensten en administratieve dienstverlening. Voorts beschikt MPR Accountants B.V. over een Wta-vergunning om wettelijke controles uit te voeren.
Ons kantoor heeft ervaren Registeraccountants (RA's) en Belastingconsulenten in dienst. Wij hebben ervaring in diverse branches waaronder beveiliging, expeditie, horeca, kleding, projectontwikkeling (onroerend goed), technische dienstverlening en zakelijke dienstverlening.
Onze filosofie is cliëntgerichtheid in denken en doen. Wij denken kritisch en proactief met onze cliënten mee teneinde tot adequate oplossingen te komen zodat onze cliënten zich kunnen richten op hun onderneming.
Bedrijfsprofiel
Yuki is een landelijke aanbieder van innovatieve diensten voor ZZP-ers, kleine ondernemingen en managementvennootschappen. Yuki regelt je administratie zonder daarbij je waardevolle tijd in beslag te nemen. Om klanten tegen zo gunstig mogelijke tarieven te kunnen bedienen ontwikkelde Yuki sinds 2007 een compleet nieuw online software platform waarlangs alle diensten worden aangeboden.
Een jonge onderneming met veel ervaring
Yuki werd opgericht in 2007 door Arco van Nieuwland, Lucas Brentjens en Sebastian Toet. De oprichters hebben jarenlange ervaring in de ontwikkeling van administratieve software (Exact software). In 2008 sloten Rob Hoevens (ex PricewaterhouseCoopers) en Han Knooren (ex McKesson) zich bij Yuki aan om hun ervaring en netwerk in te zetten voor een succesvolle marktintroductie.
Maasdelta Adviseurs verzorgt administraties, jaarrekeningen en alle mogelijke belastingaangiften. Wij zijn als administratiekantoor gevestigd in Rotterdam. Onze financiële diensten bestaan uit:
Jaarrekeningen / Administratie, Omzetbelasting, Loonbelasting, Inkomstenbelasting, Vennootschapsbelasting, Advisering
Wilt u een vrijblijvend gesprek, dan kan dat. Het eerste gesprek duurt gemiddeld 1 tot 2 uur. Wij vinden het van belang dat u onze gezichten kunt zien. En wij hechten waarde aan een persoonlijk onderhoud, zodat wij met onze vragen uw administratieve en fiscale wensen in kaart kunnen brengen.
Wij werken met een urenregistratieprogramma en bij uw factuur/declaratie ontvangt u altijd een uitgebreide urenspecificatie, zodat u kunt zien waarvoor u betaald en welke werkzaamheden wij hebben uitgevoerd.
Boekhouding en belastingadvies zit bij ons "in de familie". Moeders is haar onderneming gestart in 1972, waarna ik na de nodige ervaring bij haar te hebben opgedaan in 2002 de stap naar zelfstandigheid gezet heb. Dochterlief is inmiddels haar opleiding gestart. Ploeg & Partner is gespecialiseerd in het voeren van de volledige administratie voor en belastingadvisering aan bedrijven in het MKB en kleine BV's. Ook als particulier bent U van harte welkom en kunnen wij U uitstekend van dienst zijn. Wij kenmerken ons door onze betrokkenheid bij onze relatie's ( U heeft altijd eenzelfde contactpersoon, en U wordt bij ons geen klantnummer ) en het ontbreken van een " 9 tot 5 "-mentaliteit. Ons kantoor is aangesloten bij het register belastingadviseurs, onze kennis is dus altijd up to date.
SmartNumbers is de slimste manier om je financiële administratie te laten verzorgen. Je krijgt én houdt je cijfers op orde, simpelweg door al je documenten digitaal met SmartNumbers te delen, zodat wij achter de schermen alle belangrijke zaken voor je regelen. Werk slim met je cijfers. Onderneem met SmartNumbers.
SmartNumbers offers the smartest solution for your financial administration. The SmartNumbers app on your iPhone or Android device can help you get and keep your figures in order. Or share your business documents with SmartNumbers via your PC and we will take care of your business needs behind the screens. From registering incoming and outgoing invoices to handling your payroll administration. And from tax returns to annual accounts. Work smartly with your numbers. Work with SmartNumbers.
Betrokken, Eerlijk en Efficiënt, dat zijn de kernwaarden van Online Accountants MKB. Om deze reden heb ik mij aangesloten als zelfstandig partner. Ondernemers zitten namelijk niet meer te wachten op accountants die achteraf pas de cijfers bespreken. Wij zorgen dat ondernemers altijd geïnformeerd zijn en wij geven adviezen die de onderneming doen groeien. Ondernemers kiezen zelf welke werkzaamheden intern in het bedrijf worden gedaan en welke uitbesteed worden. Daar spreken wij vooraf vaste prijzen voor af. Dat kunnen we doen door efficiënt , dus met behulp van internet, te werken. Samen met mijn collega partners begeleiden wij ondernemers door het hele land. Heb je interesse in een vrijblijvend gesprek? Bel mij dan op 0653-855249 of mail mij op rein.vanpelt@onlineaccountantsmkb.nl
Flynth staat voor een heldere, persoonlijke en pro-actieve dienstverlening. Al meer dan tachtig jaar laten ondernemers zich ondersteunen door de adviseurs en accountants van Flynth, de Nederlandse accountants- en adviesdienstverlener voor ondernemers met 35.000 klanten, ruim 2.000 medewerkers en circa 70 vestigingen. Klanten hebben in hun persoonlijke adviseur bij Flynth een sparringpartner, die ze helpt om de juiste diensten te gebruiken uit het full-service dienstenpakket, inclusief vooruitstrevende online diensten. Flynth is een landelijke organisatie, die lokaal goed vertegenwoordigd is en de taal van de klant spreekt. Onze adviseurs bieden persoonlijk advies, met gevoel voor ondernemerschap en alles wat daarbij komt kijken. Voor meer informatie verwijzen wij naar onze website: www.flynth.nl
Administratiekantoor Terlouw is meer dan een boekhouderskantoor. Bij ons kun je terecht voor alles waar je als ondernemer tegen aanloopt. Uiteraard gericht op financieel en fiscaal, maar ook strategisch, juridisch en personeelszaken. Als one-stop-shop kantoor werken wij nauw samen met betrouwbare partners zodat jij één aanspreekpunt hebt. Van zelfsprekend met persoonlijke aandacht voor jou en jouw onderneming.
Dagelijks, sinds 2015, doen wij dit met een team van adviseurs en bedienen wij ondernemers in geheel Nederland. Dit alles vanuit ons hoofdkantoor in Bodegraven en kantoor Baarn. Als vertrouwenspersoon werken wij volgens de richtlijnen van het NOAB en staan aan de zijde van MKB ondernemers zoals eenmanszaken en BV’s, maar ook stichtingen, verenigingen en VvE’s.
De voordelen van het kleinschalige accountantskantoor en de voordelen van de grotere accountantsorganisatie. Dat is wat Van der Wilk Accountancy haar klanten wil bieden!
Bij Van der Wilk Accountancy is er ruimte voor persoonlijke aandacht voor de klanten en wordt er een vriendelijke prijsstelling gehanteerd zonder dat dit ten koste gaat van de te leveren kwaliteitAandacht voor de ondernemer.
Peter staat ook regelmatig met de ondernemer stil bij de gevolgen van bijvoorbeeld arbeidsongeschiktheid, overlijden, echtscheiding of het bereiken van de 65-jarige leeftijd. Op deze manier worden vervelende verrassingen voorkomen en ligt de ondernemer altijd op de juiste koers.
Bent u geïnteresseerd, neem dan contact op met Peter van der Wilk voor een oriënterend gesprek.
Innovatief en professioneel MKB accountants- en advieskantoor.
Van eenmanszaak tot BV, van starter tot ervaren ondernemer. Onze kennisgebieden zijn accountancy, advies, fiscaal en administratie.
Wij helpen u graag bij het (verder) professionaliseren van uw bedrijf. Door het accent van tijdrovende administratieve verplichtingen te verleggen naar datgene wat u het liefst doet, ondernemen, creëren we samen tijd en ruimte om te sparren over uw ambities en vraagstukken.
Met de cijfers als vertrekpunt bespreken wij graag al uw ondernemingsissues.
Innovatief, adviserend, professioneel, betrokken, deskundig en eerlijk vind ik belangrijke aspecten voor een goede samenwerking op basis van wederzijds vertrouwen. De basis voor succes ligt namelijk in vertrouwen.
Earfra is een belastingadvies- en administratie kantoor. Wij verzorgen de administratie, verschillende belastingaangiftes en belastingadviezen voor particulieren en ondernemers. Earfra is in 2014 ruim 20 jaar actief.
In ons bestand hebben we hoveniers, kapsalon, klus- en bouwbedrijven, advocatenkantoor enz.. Wij komen indien u dat wenst op locatie met u doornemen hoe wij voor u van dienst kunnen zijn.
Earfra wordt geleid door mevrouw mr. I. Bake, fiscaal jurist gestudeerd aan de RU Leiden.
Daarnaast is ze parttime werkzaam geweest, als docente economie en recht, aan de Havo, en Atheneum. Ze heeft workshops ontworpen en begeleid voor (startende) ondernemers.
Voor meer informatie kunt u bellen 015-2122250 of kijk op onze website
www.earfra.nl
Van der Burg & Beelen Bedrijfs- en Belastingadviseurs is een onderneming gevestigd in Katwijk bestaande uit 10 professionals.
De werkzaamheden die wij voor onze cliënten uitvoeren betreffen het voeren van financiële- en salarisadministratie, opstellen van tussentijdse cijfers en jaarrekeningen, verzorgen van alle soorten belastingaangiften.
Daarnaast is onze onderneming onder andere actief in de advisering over bedrijfsvoering, rechtsvormen, belastingadvisering, P&O, investeringsplannen, bedrijfsovernames, bedrijfswaarderingen, begeleiding startende ondernemers, financieringsaanvragen, tijdelijke aanvulling van uw administratieve afdeling.
Onze onderneming kent korte communicatielijnen, is informeel en laagdrempelig.
ZZP-Hulp Loket richt zich op zzp’ers die hun zaken graag goed geregeld hebben. Sommige ondernemers denken dat het uitbesteden van de administratie aan een professioneel administratiekantoor duur is en zonde van het geld.
Het blijkt echter dat veel ondernemers door gebrek aan kennis van de belastingregels/boekhoudkundige kennis juist veel geld laten liggen en dat door onvolledige structurering van de administratie het boekhouden een onnodig complexe taak wordt.
Daarom kiest ZZP-Hulp loket om het beste van twee werelden te combineren.
Wij werken altijd op maat om zo het maximale rendement uit de onderneming te behalen.
Gebruiksvriendelijke software
Totaal pakket i.p.v. uurtarief
Advisering en begeleiding
Financieel specialist op het gebied van interim-management, administratieve organisatie, bedrijfseconomisch advies, controlling , accountancy en auditing. Uitgebreide ervaring binnen zakelijke dienstverlening, logistiek, zorginstellingen en non-profit.
Momenteel werkzaam als interim manager en als adviseur voor buitenlandse bedrijven die een vestiging met verkoop kanaal opzetten in Nederland. Deskundig, betrouwbaar en flexibel, tegen gunstige tarieven.
Daarnaast 15 jaar ervaring in het verzorgen van de administratie voor ambitieuze bedrijven die liever geen omkijken willen hebben naar hun boekhouding. Ik werk samen met fiscalisten, marketeers en juristen voor een zo volledig mogelijke dienstverlening.
Met onze financiële, fiscale, juridische en bedrijfsmatige dienstverlening scheppen wij ruimte zodat u zich kunt concentreren op waar u goed in bent. Ruimte voor ondernemen.
acconavm is actief voor klanten in het mkb, de agrarische sector, de overheid en voor non-profit instellingen. Betrouwbaar, deskundig, snel en tegen een marktconforme, transparante prijsstelling.
Graag verwijzen wij u naar onze website voor algemene informatie.
Vanuit onze vestiging te Hellevoetsluis onderhouden wij het contact met u door een vaste accountmanager. Hij/zij kent uw branche, bouwt een vertrouwensrelatie met u op en dient u van advies. Indien benodigd brengt hij u in contact met specialisten binnen onze organisatie.
Administratiekantoor QuickRatio verzorgt de volledige administratie voor ZZP'ers en bedrijven in het MKB, incl. jaarrekening, belastingaangiftes, etc.
Ook is het mogelijk een deel van uw financiële administratie aan ons uit te besteden, bijv. als u zelf uw administratie in wilt boeken en ons de jaarrekening en aangifte inkomstenbelasting wilt laten verzorgen.
QuickRatio is een adminstratiekantoor dat met u meedenkt: wanneer u eenmaal klant bij ons bent neemt u dan tussentijds gerust contact met ons op indien er vragen zijn.
Tevens het adres voor startende ondernemers, wij voorzien u indien gewenst gaarne van adviezen.
Particulieren zijn van harte welkom voor de aangiftes m.b.t. de belastingdienst.
Wij zijn een middelgroot administratiekantoor dat zicht met name richt op het MKB in de meest ruime zin des woords.
We onderscheiden ons door een pro-actieve houding gecombineerd met een informele werkwijze. Wij verzorgen voor u alle voorkomende administratieve en fiscale werkzaamheden, varierend van het verzorgen van uw administratie tot het opstellen van uw aangifte vpb en/of IB en salarisadministratie.
We hebben diverse samenwerkingsverbanden met accountants, assurantietusssenpersonen, fiscalisten, makelaars en notarissen zodat we in staat zijn een volledig dienstenpakket aan te bieden. Ten alle tijde blijven we aanspreekpunt zodat we heerlijk in Jip en Janneke taal kunnen blijven communiceren.
GIAL81 is een organisatie van administrateurs, belastingadviseurs, juridisch adviseurs en organisatieadviseurs. In de regio behoren we momenteel tot de top van de branche en kenmerken ons door een no-nonsense aanpak.
GIAL81 maakt in haar eigen organisatie gebruik van korte communicatielijnen wat de flexibiliteit met haar cliënten ten goede komt.
GIAL81 is meer dan alleen uw administrateur,meedenken met algemene, commerciële, financiële en overige aanverwante zaken behoren ook tot ons takenpakket.
GIAL81 streeft naar maximale dienstverlening door te kijken naar uw individuele situatie in combinatie met de huidige wet- en regelgeving om tot een zo optimaal resultaat te kunnen komen.