Accountant in Almere nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
Administratiebureau Sahli is een nieuw administratiebureau dat zich met name richt op starters en kleine ondernemers.
Zoals bij veel administratiekantoren staan kwaliteit, maatwerk, persoonlijk contact, goede service en scherpe tarieven bij Administratiebureau Sahli hoog in het vaandel.
Administratiebureau Sahli richt zich op boekhouden en administratie
maar voor uw Belastingaangiften en Toeslagen kunt u bij Administratiebureau Sahli terecht.
Vele mensen laten jaarlijks duizenden euros op de plank van de staatskas liggen doordat zij geen aangiftes doen , of er niet van op de hoogte zijn van wat zij terug kunnen declareren.
Ik heb ervaring in de administratie en heb opleidingen genoten die daarbij aansluiten. Hierdoor heb ik besloten om zelf een administratiebureau te beginnen. Ik merkte dat de tijden van bereikbaarheid voor velen belangrijk zijn.
Een correct gevoerde administratie is cruciaal voor een gezonde bedrijfsvoerin...
IFAA is het administratieve, fiscale en financiële verlengstuk van ondernemers
in het midden- en kleinbedrijf.
De IFAA groep bestaat uit drie onderdelen; IFAA Bedrijfs- en salarisadministratie, IFAA Belastingadviseurs en IFAC Accountants & Adviseurs. De IFAA groep bestaat voornamelijk uit jonge professionals.
Binnen de organisatie(s) wordt op basis van onderling vertrouwen en een sterk kwaliteitsbewustzijn met elkaar samengewerkt. Open en eerlijk, direct en duidelijk.
Door elkaar onderling te vertrouwen en het voortdurend leveren van kwaliteit, kan er een relatie van vertrouwen ontstaan met de opdrachtgever. Tezamen met het verzorgen van maatwerk vormt dit de kern van hetgeen IFAA nastreeft. Goede bereikbaarheid en duidelijke communicatie staan daarom binnen onze organisatie centraal.
IFAA koppelt kennis en ervaring aan geestdrift en inzet, van binnen en buiten de eigen muren.
Daarbij volgen de medewerkers doorlopend op...
Admini-Desk is een jong en dynamisch kantoor waarbij service en klantgerichtheid een zeer belangrijk onderdeel zijn. Bij ons is de cliënt geen nummer. Wij proberen dan ook zoveel mogelijk op de hoogte te zijn van het reilen en zeilen van de cliënt, de onderneming en de branche waarin de cliënt actief is. Op deze manier proberen we mee te denken met de cliënt.
Wij verzorgen uw gehele administratie inclusief salarissen, fiscale zaken (btw, loon-, vennootschaps- en inkomstenbelasting), samenstellen jaarrekening etc. Administratieve ondersteuning op uw eigen werkplek behoort ook tot de mogelijkheden. De werkzaamheden worden afgestemd op uw behoeften en wensen.
Omdat u als ondernemer vaak overdag druk bent met uw eigen zaak zijn wij ook 's-avonds bereikbaar.
Tarief: € 40,00 per uur excl btw. Tevens is het mogelijk om een vast bedrag per jaar af te spreken.
Bel voor het maken van een vrijblijvend kenn...
Administratiekantoor Crystal Palace helpt bedrijven en particulieren goedkoop, betrouwbaar en kwalitatief bij het op orde brengen van de administratie.
Crystal Palace is gespecialiseerd in het geven van:
* Bedrijfsadviezen
* Verzorgen van jaarrekeningen,
* Verzorgen van belastingaangiften
* Starters begeleiding
* Persoonlijke begeleiding van ondernemers en personeelszaken
* Beschrijving financiële bedrijfsprocessen
* Opstellen bedrijfsgerichte rekeningschema's
* Kostendragers en dagboeken
* Ondersteuning bij automatisering van financiële bedrijfsprocessen
* Ondersteuning van uw boekhouder
Het is ons ambitie om uw administratie op zo efficiënte en flexibele manier te verzorgen.
Hierdoor biedt Crystal Palace u aantrekkelijke tarieven.
Met deze diensten kunnen wij u al uw administratieve en fiscale zaken uit handen nemen.
Maakt u momenteel al gebruik van ee...
Visie
Elke onderneming behoort bezig te zijn met de optimalisatie en ontwikkeling van zijn organisatie op korte en lange termijn.
Een onderneming bestaat niet alleen uit het verkopen en aanbieden van goederen en diensten. Het beheersen en sturen van deze processen is vandaag de dag een belangrijke factor geworden om snel en goed op de veranderingen in de markt te kunnen reageren. Het is onze ervaring dat dit in vele organisaties niet optimaal wordt nagestreefd.
Een maximale optimalisatie en ontwikkeling van een onderneming wordt bereikt op het moment dat er een doelstelling wordt nagestreefd waarbij de gehele organisatie wordt ingericht op het behalen van deze doelstelling.
Francken 4 Finance helpt u bij het inrichten en voeren van uw administratie op een zodanige wijze dat u bruikbare informatie verkrijgt over de financiële situatie van uw onderneming op ieder gewenst moment.
Door het effectief inzetten van uw administ...
Bent u opzoek naar een betrokken financiële man voor uw onderneming?
Wilt u, uw volledige administratie tegen een vriendelijke prijs uit handen geven?
Wilt u één aanspreekpunt voor uw boekhouding en al uw belastingkwesties?
Dan bent u bij Fideal meer dan welkom.
Wij nemen de tijd voor u en voor uw onderneming. Bij ons bent u geen klant maar een relatie. Wij proberen vanuit het hart van uw onderneming met u mee te denken en samen met u werken wij mee aan het realiseren van uw financiële doelstellingen.
Denkt u steun nodig te hebben voor het stabiliseren van het financiële klimaat van uw onderneming? Overweegt u een investering en ziet u de behoefte aan een sterk riskmanagement-analyse? Gaat u personeel in dienst nemen, maar wenst u geen zorg dragen aan de daar bijbehorende loonadministratie?
Maak kennis met onze organisatie.
Neem gerust contact op voor een vrijblijvend gesprek.
Wij spreken graag af...
IJsselmere, uw administratiekantoor in de regio Almere, Lelystad en Harderwijk
IJsselmere is een innovatief administratiekantoor, gevestigd in Almere en Harderwijk, waar een groep ervaren professionals de ondernemer ondersteunt met het beheren van de financiële administratie.
Die ondersteuning gaat verder dan het standaard administratiekantoor. IJsselmere wilt de ondernemer graag ontzorgen en proactief helpen in zijn of haar plannen.
Zoekt u een betrouwbare en goedkope boekhouder?
Door verregaande automatisering zijn wij als geen ander in staat goedkoop en uiterst betrouwbaar uw administratie te verwerken. Door te werken met de beste en de meest geavanceerde on-line boekhoud programmas zoals Twinfield kunnen wij u helpen tegen zeer scherpe tarieven.
Online boekhouden met persoonlijke aandacht
Wij staan dicht bij onze klanten, wij kennen ze door en door en weten wat er van ons verwacht wordt. Altijd denken vanuit...
Ik ben gestart in de Accountancy en ben daarna bij verschillende werkgevers in dienst geweest op management niveau als Financieel Manager/ Financieel Directeur. Heel breed takenpakket gehad (Finance, ICT, HR) maar ook vaak met de voeten in de modder gestaan. Ik ben gestart als zelstandige omdat routinematige werkzaamheden (bij een en dezelfde werkgever) mij na verloop van tijd gaan tegenstaan.
Ik houd mij bezig met:
1. Het opzetten/inrichten van administraties, management rapportages. Dit voornamelijk met Exact en de rapportages met Excel (gebruik van de Exact Add-in).
2. Interim Financieel Management
3. Parttime Controller/Financieel Manager (bedrijven die te klein zijn voor een vaste kracht maar wel met enige regelmaat cijfers geanalyseerd willen hebben en willen sparren met een financieel deskundige.
4. Verzorgen van de gehele administratie. (invoer, BTW aangifte, LB, jaarrekening, deponeringsstukken etc.)
5. Begelei...
Wij geloven in een accountantskantoor waarmee je kan samenwerken en toegevoegde waarde levert. Een kantoor dat heel even achteromkijkt naar de gerealiseerde cijfers, maar vooral met je meekijkt naar de toekomst.
Wij helpen je graag bij het opzetten en/of digitaliseren van je gehele bedrijfsadministratie. Digitaal declareren, online jaarrekeningen en directe koppelingen met de Belastingdienst, de Kamer van Koophandel en banken.
Wij voorzien je op een breed gebied van financieel advies, van bonnetje tot overname, van aangifte tot optimale ondernemingsvorm. Kijkend naar hoe je jouw administratie en interne organisatie efficiënter kan inzetten, maar ook hoe je de productiviteit van medewerkers kan verhogen, slim (fiscaal) kan investeren en je weloverwogen keuzes kan maken. Alles in klare en heldere ondernemerstaal.
Graag komen we in contact met je, Koffie?
Spoordreef 24
1315 GP Almere
info@boumavanloon.nl
036 - 5359476
Zoekt u een accountant die met u in het hier en nu wil werken?
Die met u naar de toekomst kijkt in plaats van naar het verleden?
Verwacht u van uw accountant proactief advies?
Zoekt u een accountant die gebruik maakt van moderne technische middelen waardoor ú kosten bespaart?
MKB-bedrijven met 5-50 werknemers geven wij graag een actueel (fiscaal) advies en inzicht in financiële vraagstukken.
Ook voor een tijdig opgemaakte jaarrekening bent u bij ons aan het juiste adres. Cooking the Books Accountants & Adviseurs maakt gebruik van de meest efficiënte digitale ondersteuning. Uw gegevens zijn op elk moment voor u beschikbaar, helemaal up to date. Bent u een vrouwelijke ondernemer met interesse in de horeca en/of de culturele sector? Dan hebben we wellicht een extra klik. Vanzelfsprekend heten wij een ieder van harte welkom. Maak geheel vrijblijvend een afspraak voor een gratis kennismakingsgesprek
AccountingSquare helpt klanten op het gebied van de financiële en HR-administratie met analyse, advies en outsourcing. Doordat we elke dag actief bezig zijn met administraties, zijn we in staat onze kennis en kunde continu aan te scherpen en te innoveren zodat wij u het beste resultaat kunnen bieden. Zo creëren we directe meerwaarde voor onze klanten.
Of we organisaties nu helpen met advies om de eigen administratie te optimaliseren of dat we de hun administratie overnemen. Het grootste belang is dat onze klanten zich er goed bij voelen en er beter van worden.
Maximale aandacht voor uw kernactiviteiten met minimale inspanning op uw ondersteunende bedrijfsprocessen. Met Financial Outsourcing van AccountingSquare besteedt u uw financieel-administratieve processen niet alleen met een gerust hart uit, ze krijgen ook een meetbare meerwaarde.
Freecon is uw allround in Almere gevestigd administratie en boekhoudkantoor. Ook particulieren zijn bij ons welkom.
U kunt bij ons onder meer terecht voor uw boekhouding en jaarrekeningen, alle voorkomende belastingzaken zoals omzetbelasting, inkomstenbelasting enz., begrotingen, ondernemingsplannen en loonadministratie. Door onze jarenlange ervaring in accountancy is uw boekhouding zeker in goede handen en kunnen wij gezamenlijk het optimale resultaat bereiken.
Ook startende ondernemers in Almere en omstreken begeleiden wij graag bij het opzetten van een succesvolle eenmanszaak, vof of zelfs een besloten vennootschap. Wij geven aan de hand van het ondernemingsplan adviezen over het financiële gedeelte en met onze management ervaring denken wij ook commercieel mee. Want een goed begin is ook bij uw ondernemen het halve werk.
Het vertrouwde adres voor het verzorgen van een breed scala aan administratieve diensten.
Van boekhouding tot salarisadministratie, van belastingadvies tot bemiddeling.
Of u starter bent of een doorgewinterd ondernemer, gedegen kennis van zaken en ondersteuning zorgen ervoor dat u kunt doen waar u goed in bent.
Door direct contact, inzichtelijke werkwijzen en helderheid vooraf, komt u bij ons nooit voor verrassingen te staan.
geheel vrijblijvend de eerste afspraak bij u op lokatie
eens per maand of per kwartaal halen wij uw administratie op
wij verwerken uw gegevens en verzorgen BTW-aangifte en eventueel de aangifte loonbelasting
u krijgt uw administratie terug inclusief een verslag van de werkzaamheden
eens per jaar wordt de aangifte inkomstenbelasting verzorgd.
Betrokken, Eerlijk en Efficiënt;
dat zijn de kernwaarden van Online Accountants MKB.
Om deze reden heb ik mij aangesloten als zelfstandig partner. Ondernemers zitten namelijk niet meer te wachten op accountants die achteraf pas de cijfers bespreken. Wij zorgen dat ondernemers altijd geïnformeerd zijn en wij geven adviezen die de onderneming doen groeien.
Ondernemers kiezen zelf welke werkzaamheden intern in het bedrijf worden gedaan en welke uitbesteed worden. Daar spreken wij vooraf vaste prijzen voor af. Dat kunnen we doen door efficiënt, dus met behulp van internet, te werken. Samen met mijn collega partners begeleiden wij ondernemers door het hele land. Heb je interesse in een vrijblijvend gesprek?
Bel mij dan op 036 8200256 of mail mij op marianne.remie@oamkb.nl
is een kleinschalig kantoor. Daardoor zijn wij flexibel en in staat om tegen scherpe tarieven in te spelen op de steeds sneller veranderende wensen van onze cliënten. De huidige economische tijd vraagt om meer aandacht van de financieel / fiscaal adviseur voor zijn cliënten.
Onze kracht ligt in het vinden van creatieve oplossingen voor soms complexe problemen. Denk hierbij aan het vinden van financiering, ontvlechten van organisatiestructuren, regelingen treffen met de belastingdienst, etc.
Uiteraard bent u bij ons ook op het juiste adres voor de meer reguliere dienstverlening zoals het voeren van de administratie, het samenstellen van jaarrekeningen, het opstellen van fiscale aangiften en het voeren van de salarisadministratie.
Het voeren van een administratie en het uit handen geven van dit zeer belangrijke deel van uw onderneming is een uiterst vertrouwelijke zaak. Toch is het belangrijk de boekhouding / administratie binnen uw onderneming door specialisten te laten uitvoeren, begeleiden en/of te controleren. Visee Finance biedt uw onderneming:
Het verwerken van uw administratie / boekhouding.
Aangifte inkomstenbelasting IB.
Aangifte vennootschapsbelasting VPB.
Aangifte BTW & LB
Check up huidige administratie en belasting faciliteiten.
Advies.
Samenstellen van management-rapportages.
Samenstellen van de jaarrekening.
Opstellen bezwaar- en beroepschriften.
ZZP eenmanszaak VOF BV Ltd Stichting Vereniging
Stamrecht BV
Digamma Administratie & Belastingen is een klein administratie- en belastingadvises kantoor dat gevestigd is in Almere. Niet dat het uitmaakt waar wij gevestigd zijn. Door toepassing van de modernste technieken zijn wij in staat klanten te bedienen ongeacht de vestigingsplaats van onderneming.
De focus van Digamma Administratie & Belastingen ligt op kleine en middelgrote ondernemingen variërend van ZZP'er/eenmanszaak tot BV, Coöperatie, Stichting Vereniging etc.
Onze kantoor/medewerkers is/zijn aangsloten bij het Register Belastingadviseurs en NOAB. Daardoor zijn wij altijd op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van belastingen en regelgeving.
Finovion is een financieel advieskantoor met vestigingen in elke regio van Nederland. Bij het uitvoeren van onze werkzaamheden leggen wij de nadruk op het persoonlijke contact en het in begrijpelijke taal uitleggen van de cijfers. U krijgt een vast aanspreekpunt die uw sector uitstekend kent en aan wie u onbeperkt telefonische vragen kunt stellen. Finovion heeft de financiële en fiscale kennis in huis die doorgaans alleen aanwezig is bij de grotere kantoren.
Een ander speerpunt is dat wij volledig transparant werken. Zo komt op basis van uw wensen een vast maandelijks abonnement tot stand. Wij voorkomen hiermee onduidelijkheden en vervelende verrassingen.
BRM Finance is het administratiekantoor voor de provincie Utrecht en Flevoland.
Wij werken met professionele software en de aangiften worden verzorgt door gekwalificeerd personeel. Onze adviseurs zijn ook aangesloten bij het Register Belastingadviseurs (RB).
Wij vinden regelmatig contact met de klant belangrijk. De klant zal gevraagd en ongevraagd gerichte (fiscale) adviezen van ons krijgen. Daarnaast vinden wij belangrijk dat de klant weet waar die staat met zijn onderneming en dat hij/zij ook de jaarrekening begrijpt.
Meer van ons weten neem dan gerust contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak.
Met vriendelijke groet,
BRM Finance
Elke ondernemer voelt zich thuis bij Malva administraties. Van ZZP-er tot MKB-er, van starter tot ervaren ondernemer. We bieden u een dienstverlening die past bij de omvang van uw bedrijf, de levensfase, de ondernemingsvorm en het budget.
Malva administraties gaat verder dan het verzorgen van uw administratie en de diverse belastingaangiftes. Wij doen veel meer.
Wij vinden het onze belangrijkste taak om u te ondersteunen in alle facetten van het ondernemerschap.
Kortom: **Wij helpen u ondernemen!**
De voordelen:
- Vaste tarieven, geen onverwachte facturen
- Vaste contactpersonen
- Pro-actief
- We zijn altijd bereikbaar
Reclaim is een jonge en enthousiaste onderneming gevestigd in Almere. Wij verzorgen financiële dienstverlening aan ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf. Tevens dragen wij zorg voor het samenstellen van belastingaangiften voor zowel particulieren als ondernemers.
Onze dienstverlening bestaat uit een aantal zaken waaronder:
* Het verwerken van uw administratie en boekhouding
* Het samenstellen van jaarrapporten, tussentijdse cijfers en diverse prognoses
* Persoonlijke begeleiding van starters
* Belastingaangiften voor particulieren en ondernemers
* Verlenen van tijdelijke administratieve ondersteuning
Accountancy - Belastingadvies - Consultancy - Dashboards.
Full service bedrijfsadministratie, alle belastingaangiften, fiscale optimalisering, financiële planning, advisering aan de hand van dashboards. Onze academisch geschoolde ervaren accountants en fiscalisten staan garant voor deskundige dienstverlening.
Voor al uw bedrijfsfinanciën kunt u terecht bij KENDR.
Waarom KENDR?
– deskundig & betrouwbaar
– modernste technieken
– aantrekkelijke tarieven
– persoonlijk contact
– specialist in mkb en zzp
Met een ervaring van ruim 20 jaar in de administratie, als medewerker financiele administratie, gedetacheerde voor verschillende opdrachten en in totaal 10 jaar bij verschillende administratie en accountantskantoren, besloot ik dit jaar een eigen kantoor te starten.
In de 10 jaar bij verschillende administratiekantoren heb ik een ruime ervaring met: Starters, jaarrekeningen opstellen, belastingaangiften verzorgen en administraties bijhouden. In deze brede ervaring zijn ook stichtingen en stamrecht B.V.'s inbegrepen.
AvdW Fiscale dienstverlening is een jong bedrijf die graag het maximale voor haar klanten wil betekenen. Dit betekent concreet dat wij al het mogelijke binnen de wettelijke kaders onderzoeken, danwel met vakgenoten zullen afstemmen om voor u een maximale fiscale positie te kunnen realiseren.
Hierbij spelen uw wensen en het menselijk aspect een grote rol.
Indien u meer informatie wenst, dan kunt u vrijblijvend een email sturen naar avdwfiscal@hotmail.nl, dan krijgt u zo spoedig mogelijk een reactie.
Pyxis biedt
-gekwalificeerde up to date vakkennis in eigen huis
webbased systemen die het mogelijk maken u te betrekken bij onze werkzaamheden en hierin te participeren
-een uitgebreid netwerk waar kennis en ervaringen gedeeld worden
-sluitende procedures als waarborg voor onze dienstverlening aan u
-heldere rapporteringen en betrouwbare adviezen
kennis van uw bedrijf, de cultuur en de branche waarin u werkzaam bent
-betrokken medewerkers die zich in uw situatie weten te verplaatsen