Accountant in Haarlemmermeer nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
JDL Financial Services bestaat sinds maart 2010 en biedt een aantal diensten aan voor verschillende doelgroepen.
Sinds medio 2013 wordt dit niet alleen meer gedaan vanuit Hoofddorp, maar ook vanuit Vlaardingen zodat we ook deze regio goed kunnen bedienen.
Het adres in Vlaardingen is: Hoge Werf 2, 3131 BZ Vlaardingen.
Ik onderscheid me van vele collegas door service op maat te bieden, tegen een zeer redelijk tarief. Ik ben namelijk van mening dat niet ieder klein bedrijf zijn volledige bedrijfsvoering wil en hoeft aan te passen om aan de algemene standaarden te voldoen.
Ook voor de grotere bedrijven, of de kleine bedrijven met wat meer activiteiten, heb ik een perfecte oplossing. Een complete administratieve productiestraat. Dus een scan er herken oplossing voor uw administratie.
Dit dan dus wel gecombineerd met een volledige rapportage, belasting aangiften en niet te vergeten het advies.
Voor de kleinere klanten bied ik desnood...
Accuracy Financial Services is een administratie-kantoor voor MKB, ZZP-ers en particulieren met veel aandacht voor mens en milieu. Je administratie is bij ons in goede handen. Accuracy weet wat er speelt bij ondernemers. Wij denken met je mee en geven heldere no-nonsense adviezen, zodat je kunt doen waar jij goed in bent: ondernemen! Met 20 jaar aan ervaring bij kleinere en grotere ondernemingen is Accuracy een gesprekspartner op directieniveau.
We doen je hele financiële administratie en alles wat daarbij komt kijken. We verzorgen salarisadministraties, doen alle belastingaangiftes (ook voor particulieren), personeelsadministratie en regelingen, denken met je mee over personeelsbeleid, helpen je met alles wat je nodig hebt voor financieringsaanvragen en geven jou een helder belastingadvies. Je kunt bij ons kiezen of je (een gedeelte van) de administratie zelf doet of dat je ons alles laat doen. Bij salarisadministraties krijg j...
CROP registeraccountants en CROP belastingadviseurs is een middelgrote organisatie met zes vestigingen in Midden-Nederland: Amersfoort, Arnhem, Ede, Hoofddorp, Leusden en Nieuwegein. In elke vestiging werken zon veertig medewerkers nauw samen. De meesten van hen zijn als accountant of als belastingadviseur betrokken bij de organisatie. Gedreven professionals met veel vaktechnische kennis en een gezonde dosis commerciële en sociale vaardigheden. Onze medewerkers hebben de juiste, actuele kennis, ieder op zijn eigen functiegebied. Wij bieden hen ruimte voor zelfontplooiing en opleiding. CROP is een partner die denkt en handelt als een ondernemer. Immers, we zijn zelf al ruim veertig jaar ondernemer. Wij weten wat er speelt in uw bedrijf en in uw markt en vinden het vanzelfsprekend om hands-on mee te werken en betrokken te zijn bij onze klanten. Ook de vennoten werken mee in de dagelijkse praktijkvoering. Samen werken we aan hetzelfde...
i-ASE is een jonge en dynamische organisatie. Qua werkervaring zijn wij senior professionals met een achtergrond uit verschillende industrien. Wij groeien snel en hanteren een virtueel bedrijfsmodel.
Ons bedrijf wordt gevormd door een kleine staf met een eigen specialisme. Banking finance, administratieve organisatie, logistieke besturingsprincipes, IT hosting, Online applicaties en service processen in een Shared Service Centre zijn voor i-ASE bekend terrein. i-ASE gebruikt haar expertise voor het ontwikkelen van nieuwe diensten/concepten. Voor klanten resulteert dit in toegevoegde waarde in hun bedrijfsprocessen.
In de uitvoering van haar opdrachten maakt i-ASE gebruik van haar Shared Service Centre, dat ingericht is op basis van logistieke besturingsprincipes. Doorlooptijd, werkkwaliteit en een laag kostenmodel zijn daarbij de business drivers.
Specialties
Professionals, Online administratie organisatie, Logistieke bestur...
Blue Clue Tax Solutions is een algemeen advieskantoor op het gebied van belastingadvies, procederen en belastingaangiften voor vermogende particulieren, ondernemingen, expats, stichtingen en ANBIs.
Wij zijn gespecialiseerd in structurering, fusies & overnames, internationale klanten en instellingen (NGOs).
Wij adviseren vooral internationale middelgrote bedrijven waarvan het management (mede)eigenaar is van het bedrijf en expats.
Onze zakelijke klanten zijn zeer gevarieerd en gevestigd in Nederland als in het buitenland. Op volgende gebieden staan we onze klanten bij met fiscale adviezen en belastingaangiften: vennootschapsbelasting, loonbelasting, sociale zekerheid, BTW en andere gerelateerde onderwerpen. Deze diensten worden geleverd aan bedrijven van start tot staking/verkoop en we derhalve ervaren in het adviseren over de fiscale consequenties/mogelijkheden bij start, uitbreiding en staking/verkoop.
Koster financiële dienstverlening is een modern boekhoud- en administratie- kantoor voor de regio Haarlemmermeer en omstreken, opgericht op 14 juli 2014.
Voor bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf, zzpers en particulieren bieden wij een uitgebreid dienstenpakket aan, welke onder andere bestaat uit:
- Het begeleiden van startende ondernemers
- Het voeren van uw administratie
- Het verzorgen van aangifte omzetbelasting
- Het verzorgen van aangifte vennootschapsbelasting
- Het verzorgen van aangifte Inkomstenbelasting
- Het verzorgen van bezwaar-/beroepschriften tegen onjuiste aanslagen
- Facturatie
- Het samenstellen van jaarrekening en rapportages
- Het beoordelen van financiële en/of andere gegevens
Wij helpen u graag! Vakwerk tegen een verrassend lage prijs. Wilt u meer informatie, neem dan contact met ons op.
Mayer Administratie is een onafhankelijk administratiekantoor met een breed financieel- zakelijk dienstenpakket. Wij helpen startende ondernemers en staan gevorderde ondernemers met raad en daad bij.
Wilt u alles uitbesteden of gedeeltelijk zelf uw boekhouding voeren? Wat u ook kiest, van één ding kunt u zeker zijn: wij helpen, begeleiden en ondersteunen u om optimaal te kunnen ondernemen. Wij groeien graag met u mee.
Met Mayer Administratie kiest u voor een sluitende administratie, goed inzicht in uw financiële situatie en meer focus op uw visie en ambitie.
Wilt u meer weten of eens vrijblijvend van gedachten wisselen over de mogelijkheden voor uw bedrijf?
Mail dan naar info@mayeradministratie.nl
Zoekt u een actieve boekhouder? Mayer Administratie ontzorgt en denkt met u mee!
Tom Tax B.V. is een allround belastingadvieskantoor waar u terecht kunt voor adviezen en diensten op fiscaal, juridisch en administratief gebied. U kunt hierbij onder andere denken aan belastingadvies, belastingaangiften (particulieren en ondernemers), begeleiding bij het opstarten van een onderneming, etc.
- scherpe tarieven - hoge kwaliteit dienstverlening - informele omgang -
Tom Tax B.V. is om Tax B.V. is an all-round tax consultancy firm, founded by Tom Icke, which provides fiscal, legal and administrative advice and services, such as preparation and filing of tax returns (private induviduals and entrepreneurs), tax advice, help with starting up a business, etc.
- competitive fees - high quality services -
One-desk4all is de oplossing voor starters, ZZP'ers en kleinere ondernemingen.
One-desk: Voor de ondernemer ontzorgen wij operationele zaken zodat deze de handen vrij heeft om te ondernemen.
4all: Administratie, ICT, Advisering en Huisstijl.
Bedrijfsadministratie en advisering liggen dicht bij elkaar. Wij staan naast de ondernemer en denken mee met de bedrijfsvoering.
ICT en Huisstijl hebben veel raakvlakken. Uw hard- en software, uw logo en drukwerkstijl, een website en zoekmachinemarketing kunnen wij als meedenkende partner tot stand brengen.
Onze tarieven zijn concurrerend. Uw aanvragen zien wij graag tegemoet.
Met vriendelijke groet,
André Markus
NHFS is gespecialiseerd in de begeleiding van starters. Heeft een zeer brede klantenkring en is zeer bekend met de Horeca. In deze branche hebben wij meer dan 20 jaar ervaring, in de Horeca zelf/bij een grote Brouwerij en in de financiele dienstverlening.
Wij leveren service op maat, waarbij wij de gehele administratie verzorgen of een deel hiervan. Wij behandelen fiscale/juridische/personele aangelegenheden. Wij leveren jaarrekeningen, IB/VPB aangiftes, budgetoverzichten en bedrijfsanalyses.
Wij werken efficient waardoor de kosten op een laag niveau blijven.
Wij leveren een zeer hoge kwaliteit dienstverlening.
Belastingconsulent, ik heb als controlemedewerker gewerkt bij het UWV, Belastingdienst en diverse accountantskantoren waar ik zowel jaarrekeningen maakte en de loonadministratie voerde. Ik heb 20 jaren ervaring. Thans geef ik ook geef ik les aan Hogeschool Markus Verbeek en NIFA (oa. boekhouden PDB, MBA en loonadministratie).
Door mijn werkervaring bij de verschillende werkgevers kan ik bedrijven op juiste wijze adviseren.
Mijn specialisatie ligt bij het MKB en ZZP-ers.
Mijn uurtarief bepaal ik vooraf aan de hand van de grootte van uw bedrijf. Hierdoor bestaan er voor u geen onduidelijk gespecificeerde facturaties.
i-ASE is specialist in het verzorgen van accountancy en salarisdiensten en biedt haar diensten aan zelfstandige ondernemers en zzp-ers en adviseert andere accountantskantoren over het gebruik van interet werkinstrumenten.
i-ASE werkt met bewust met nternet werkinstrumenten waardoor ondernemers en zzp-er beiden specifieke bedrijfs- en administratie gegevens online kunnen delen. Onze diensten zijn ingedeeld in verschillende services en kennen een vaste prijs.
Aanvullend advieswerkzaamheden zijn mogelijk en worden op uurbasis aangeboden.
RJ Administratie en belastingzaken wordt uitgevoerd door Remco Jansen CB. Ik heb zeer veel ervaring in het voeren van administraties en het samenstellen van jaarrekeningen en fiscale aangiften voor ZZP'-ers en het MKB.
Remco Jansen is gecertificeerd Belastingadviseur, aangesloten bij het Register Belastingadviseurs (www.rb.nl)
Hierdoor ben ik in staat voor clienten het hele traject van Administratie tot Fiscale aangifte te verzorgen. Zowel voor uw zakelijke als privé aangiftes.
Alles in één hand, wel zo prettig voor u als klant.
ERIC! is het administratiekantoor voor de kleine ondernemer, de zelfstandige consultant of zzp-er. Klein in omvang maar ambitieus en met een duidelijke visie op de toekomst. Een visie op hoe u het leukste doet en blijft doen nu en in de toekomst. Uw administratie en fiscale zaken zijn een vast onderdeel van uw ondernemen en waarschijnlijk niet het leukste deel. Waarom dan zelf doen terwijl u uw kwaliteiten kunt inzetten om uw onderneming verder uit te bouwen tot nog iets mooiers.
Administratiekantoor voor al uw fiscale en financiële zaken. Na 15 jaar gewerkt te hebben bij een administratiekantoor en een accountantskantoor als administrateur en relatiebeheerder ben ik per 1 januari 2012 mijn eigen kantoor begonnen. De kracht van Thijssen administraties is het 1 op 1 kontakt met de cliënt en doen wat we beloven. De tarieven zijn zeer scherp en vaste prijsafspraken behoort uiteraard ook tot de mogelijkheden.
Wij verrichten diensten op het gebied van accountancy en belastingadvies. Zijn in staat om zowel nationaal als internationaal opererende ondernemingen in het MKB van adequate dienstverlening te voorzien. Hebben oog voor de invloed van automatisering op de processen van de client. Wij zijn altijd op zoek naar innovatie in verslaggeving en management informatie en belastingadvies.
Ik voer Sterkte Zwakte Analyses uit en doe voorstellen voor verbetertrajecten.
Implementeer management informatiesystemen volgens BBS
Train bedrijven individueel op Resultaat Gericht Managen (RGM)
Waardering en verkoop van bedrijven
Administratiekantoor Iding is een allround administratiekantoor cq boekhouder welke zich kenmerkt door persoonlijke aandacht, respect en gestructureerde kwalitatief hoogwaardige werkwijze.
Kennis van diverse boekhoudpakketten DaviAccount, Snelstart, Exact, Unit for Agresso etc.
Speciaal voor MKB!
Zeer ervaren en tegen een redelijk tarief op uurbasis of per project.
Een dynamisch kantoor dat alle administratieve en fiscale disciplines zeer goed beheerst.
Het direct, persoonlijk en adequaat contact met de cliënt staat hoog in het vaandel.