Accountant in Nijmegen nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
Welkom op de website Administratiekantoor Arnhem en Nijmegen
Inleiding:
Een persoonlijke aanpak. Ons Administratiekantoor onderscheidt zich door de ijzersterke combinatie van kwaliteit en betrokkenheid. Administratiekantoor Arnhem denkt met u mee, zijn flexibel en ten allen tijde goed bereikbaar. Wanneer een bedrijf behoefte heeft aan meer ondersteuning in administratie, advies of dienstverlening verlenen we dat graag, betrokkenheid en medewerking met de klant staat bij ons immers hoog in het vaandel.
Administratiekantoor Arnhem begeleid bedrijven in alle sectoren met diverse rechtsvormen, voorbeelden hiervan zijn eenmanszaken, besloten vennootschappen, vennootschappen onder firma, stichtingen, verenigingen etc. Tevens kunt u als particulier terecht voor al uw aangiften.
Acquisitie en Marketing:
Als accountants en boekhouders zijn wij de eerste die kunnen constateren dat het financieel niet goed gaat met uw administratie ...
Online Accountants MKB is een landelijk netwerk van accountants, fiscalisten en administrateurs. Wij leveren eigentijdse financiële dienstverlening voor MKB-ondernemers.
Wij zijn jouw virtuele accountantskantoor, je financieel adviseur online, met wie je snel belt, mailt of chat als je een vraag hebt, maar met wie je ook regelmatig persoonlijk zaken bespreekt. We hanteren een vaste maandprijs en automatiseren je boekhouding online, waardoor die minder tijd kost en 24/7 inzichtelijk is. Zo besparen wij, ondernemer en accountant samen, tijd en kosten, waardoor jij ruimte voor jezelf creëert. Meerwerk overleggen we vooraf met je, zodat je nooit voor verrassingen komt te staan. Die transparantie vinden we heel belangrijk. Net als communicatie, dus telefoon- en e-mailverkeer zijn in de vaste prijs inbegrepen.
Als ondernemer bepaal je zelf hoe ver je met ons in zee gaat: je kunt je hele administratie aan ons uitbesteden of all...
Seven Elements is een accountants- en advieskantoor per 1 oktober 2011 opgericht in Arnhem door ervaren registeraccountants. Samen hebben wij jarenlange ervaring bij één van de Big 4 accountantskantoren en weten als geen ander de accountantscontrole voorspoedig te laten verlopen. Wij hebben ervoor gekozen om kennis en plezier te bundelen. Seven Elements levert vanuit persoonlijk contact haar dienstverlening. Integriteit, eerlijkheid, kwaliteit, innovatie, accuratesse, deskundigheid en servicegericht zijn de zeven kernwaarden waarmee wij onze cliënten onze diensten aanbieden.
Wij hebben veel ervaring op het gebied van het controleren van jaarrekeningen (van alle rechtsvormen), subsidie-afrekeningen, omzet- en afzetverklaringen (bijvoorbeeld t.b.v. aanbestedingen) en andere soortige verklaringen. Wij kunnen u ook van dienst zijn bij het opstellen van de jaarrekening, het leveren van ondersteuning aan de financië...
Wessels Administratie Groep is de merknaam, waaronder de volgende drie bedrijven opereren:
Wessels Administratie & Advies
Wessels Administratie & Belastingen
Wessels Administratie & Control
Wij zijn uw persoonlijke administrateur, belastingadviseur en controller. Wij ondersteunen zzp-ers, het kleinbedrijf, startende ondernemers, technologische start-ups en particulieren bij het opzetten, in stand houden en begrijpen van hun financiële administratie en het voeren van een verantwoorde bedrijfsvoering. Tevens dragen wij zorg voor verplichtingen aan derden, zoals de belastingdienst, banken en andere vermogensverschaffers.
Verder kunnen bedrijven, op parttime basis, gebruikmaken van onze expertise ter ondersteuning van het strategisch proces en de planning- en control cyclus en/of het oplossen van andere (bedrijfseconomische) managementvraagstukken.
Als administratiekantoor richten wij ons vooral op de regio's Zuid-Gelde...
Boekhouding invoeren, onderhouden en optimaliseren volgens de wettelijke regelgeving.
Opstellen van een jaarrekening, hierbij wordt rekening gehouden met de jaarrekeningprincipes, verplichtingen en de reden waarom de jaarrekening wordt opgemaakt.
Belastingzaken, hoofdzakelijk met betrekking tot inkomstenbelasting, omzetbelasting en loonheffingen.
Begeleiding startende ondernemers, hierbij moet je denken aan de benodigde verzekeringen, belastingaangelegenheden, contacten met de kamer van koophandel (KvK), welke rechtsvorm, hoe factureren en hoe lever je de boekhouding aan.
Personeelsaangelegenheden, zoals een salarisadministratie of een eerstedagsmelding wordt door mij via een samenwerkingsverband in overleg met de opdrachtgever uitgevoerd.
Advisering,vooral op het gebied van kostenbeheersing
Adminion VOF is een klein, veelzijdig en ambitieus kantoor, waar u terecht kunt voor alle zaken die direct te maken hebben met een onderneming. Of u nu werkt als ZZPer, als eigen ondernemer met personeel of voor uw werkgever zaken moet regelen, Adminion kan al uw vragen en wensen aan.
Telefoonservice (antwoordservice met uw bedrijfsnaam, een telefoniste op afstand), administratievoering en belastingzaken, brede administratieve en secretariële ondersteuning.
Bij ons staat de klant altijd voorop. Daar houden wij rekening mee vanaf het 1e contact. En hoewel onze prijzen vergelijkbaar of lager liggen dan kantoren die deze dienstverlening ook aanbieden, zal onze kwaliteit daar niet onder lijden
Numberrzz is een digitale boekhouder, dat gelooft in duidelijkheid en betrouwbaarheid.
Numberzz hanteert geen opstart- of oprichtingskosten en werkt volledig digitaal. Een ondernemer kan heel eenvoudig zijn administratie aanleveren via de Numberzz cloud-storage of via de Numberzz app. Een foto maken van je bonnetje, uploaden en Numberzz doet de rest.
Dankzij het digitaal werken kan Numberzz haar diensten tegen de laagste tarieven van Nederland aanbieden aan de MKB-bedrijven. In vele gevallen ook goedkoper dan een online boekhoudprogramma. Tevens zijn onze diensten maandelijks opzegbaar en betaal je alleen voor de verrichte diensten. Wel zo eerlijk!
Ons administratiekantoor beschikt over meer dan 20 jaar ervaring met het verzorgen van financiële- en personeelsadministraties. Door onze jaren lange ervaring in sectoren als transport, (wegen)bouw, zakelijke dienstverlening etc. Voordat wij voor ons zelf zijn begonnen hebben wij eerst specifieke opleidingen doorlopen. Het merendeel van onze klanten bestaat uit ZZP-ers, eenmanszaken (met personeel) en BV's met en zonder personeel
Kramer-Administratie is een jong en dynamisch bedrijf gevestigd in Nijmegen. Wij richten ons op de administratie van bedrijven als ook particulieren.
Goedkoopste boekhouder uit Nijmegen en omstreken, all-in tarief vanaf € 39,95 per maand!
Check de website: www.kramer-administratie.nl
Finance & Control Online biedt financieel, administratieve diensten voor ZZP'ers, MKB'ers en particulieren online aan. Hierdoor kunnen wij zowel lokaal als op afstand klanten bedienen. Wij zijn continu op zoek naar mogelijkheden om alles voor onze klanten zo eenvoudig mogelijk te maken.
Finance & Control Online biedt financieel, administratieve diensten voor ZZP'ers, MKB'ers en particulieren online aan. Hierdoor kunnen wij zowel lokaal als op afstand klanten bedienen. Wij zijn continu op zoek naar mogelijkheden om alles voor onze klanten zo eenvoudig mogelijk te maken.
Ik heb al ruim 25 jaar ervaring als openbaar accountant. Vanaf 1 januari ben ik als partner aangesloten bij de Middenduingroep te Nijkerk. Ik ben verwantwoordelijk voor de uitrol van Middenduin in omgeving Nijmegen.