Accountant in Zoetermeer nodig? Met ruim 3.500 aangesloten accountants vindt u altijd de accountant die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van accountants. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de accountant met het beste aanbod!
Administratiekantoor Senator Administraties & Advies B.V. uit Zoetermeer heeft meer dan 25 jaar ervaring in de bedrijfsadvisering, boekhouding, boekhoudkundig advies en belasting aangiftes.
Doelstelling van administratiekantoor Senator is u als succesvol ondernemer in het midden- en kleinbedrijf (Mkb) terzijde te staan op een zo breed mogelijk financieel terrein. We spelen in op de werkelijke vraagstukken die ondernemers in de verschillende groeifases doormaken.
Doel van onze diensten is u, als ondernemer, een helder inzicht te verschaffen in uw financiële positie en in uw bedrijfsontwikkeling.
De controle en interpretatie van de administratieve gegevens zijn belangrijke stuurmiddelen voor u als ondernemer. Daarom denken we proactief mee in bedrijfsvoering en interessante mogelijkheden voor bijvoorbeeld besparingen.
Administratiekantoor Senator kan of de volledige boekhouding voeren van uw onderneming of u voert zelf i...
Wilt u zich focussen op uw onderneming? Dan bent u bij ons aan het goede adres.
Wij dragen zorg voor uw administratie en uw belastingaangiften.
CijferMeester (M. Jaafari) heeft meer dan 20 jaar ervaring op het gebied van financiën om uw administratie op betrouwbare wijze en met redelijke kostprijs uit te voeren. Omdat boekhouden een vak is en de belastingaangifte veel specifieke, jaarlijks veranderende kennis vereist, nemen de meeste ZZP'ers of ondernemingen liever een expert in de arm. In ons optiek een verstandige keuze. Op deze manier is men in staat zich te focussen op het ondernemen, terwijl alle andere verplichtingen hier omheen door experts wordt uitgevoerd.
Tevens willen wij optreden als sparringpartner. Wij luisteren proactief naar uw wensen. Wij staan graag dicht bij uw onderneming en bieden graag ondersteuning met kwaliteit in het nemen van moeilijke of belangrijke beslissingen. Wegens brede ervaring en kennis ...
Wij zijn aangesloten bij de Nederlandse orde van administratie- en belastingdeskundigen (Noab) en het Register van Belastingadviseurs.
Dagelijks bewijzen wij aan onze klanten dat een gedegen kennis, het leveren van accuraat en kwalitatief werk én scherpe tarieven hanteren, wel degelijk hand in hand kunnen gaan.
Niet voor niets hebben wij al een lange staat van dienst als het gaat om het voeren van bedrijfsadministraties van zowel kleine als grote ondernemingen.
Wij stellen in onze bedrijfsvoering u als klant centraal. Dat zeggen natuurlijk wel meer bedrijven, maar slechts weinig zijn bijvoorbeeld ook daadwerkelijk buiten kantooruren bereikbaar.
De werkzaamheden van Randstad Fiscaal betreffen onder andere boekenadministraties, het verzorgen van salarisadministraties, het opstellen van jaarverslagen en rapportages en het verzorgen van financiële rapportages. Uiteraard verzorgen wij ook alle fiscale aangiften.
D...
Verzorgen van administraties in de ruimste zin van het woord. P(hillip) de Gans is jarenlang zelfstandig ondernemer (met negen man personeel) geweest.
Bekend met het opzetten en bijhouden van een administratie, opstellen tussentijdse rapportages en jaarstukken.
Tevens bekend met het voeren van loonadministratie. In het bezit van software om loonadministratie te voeren.
Eveneen bekend met het verzorgen van de aangiftes voor de omzet-, loon-, inkomstensten- en eventueel vennootschapsbelasting.
Naast verzorgen administratie voor ondernemers in het MKB in de periode 2001 t/m 2008 het beheer gevoerd voor een 180 VVE.
Kleinste complex bestond uit 2 en het grootste complex uit 312 appartementen. Bekend met administratief en technisch beheer.
Bij het beheer altijd gewend geweest om met dubbele bevoegdheden te werken terwijl de penningmeester een meekijkfunctie had zodat deze op de hoogte was wat er speelde, op administra...
Wij hebben een klein, persoonlijk kantoor bestaande uit drie ondernemende accountants (Accountant-Administratie- consulenten), Jan-Martin Visser, Sebastiaan van Willigen is behalve accountant ook fiscalist en Lisette van Burkum, die zich heeft gespecialiseerd op het gebied van bedrijfsovernames in het MKB. Daarnaast hebben wij twee collegas die verantwoordelijk zijn voor het verzorgen van de salarisadministraties voor onze cliënten en als ondersteuning van onze werkzaamheden.
We hebben een gevarieerd klantenbestand en trachten prijs en kwaliteit af te stemmen op de behoefte van onze cliënten. Voor 2011 hebben wij ingezet op verdere digitalisering van onze dienstverlening. Online boekhouden, online gegevens toegankelijk maken voor u als klant en de mogelijkheid om online uw personeelsadministratie te voeren. Dat betekent voor u dat u 24/7 de beschikbaarheid heeft over uw gegevens en dus snel en adequaat kunt reageren op een ...
Den Dulk administratie- en belastingadviseurs is een regionaal (belasting)advieskantoor en treedt op als zakelijke sparringpartner voor ondernemers in het gehele midden- en kleinbedrijf. Advisering op het gebied van financiële- en salarisadministratie, fiscaliteiten, subsidies, bedrijfseconomische- en juridische zaken alsmede de uitvoering van interim-/detacheringopdrachten behoren tot onze standaard dienstverlening.
Opgericht in 2008. Aantal medewerkers 3,5 FTE. Gevestigd in Zoetermeer. Klantenportefeuille in Randstad en daarbuiten. Doelgroep: MKB. Dienstenpakket: Bedrijfsadministratie, loonadministratie, Jaarrekening, Fiscale aangiften, Bedrijfseconomische- en fiscale advisering.
Raad De Leyens is sinds 1997 werkzaam op het brede gebied van administratieve en fiscale dienst verlening. Het is een uiterst flexibel kantoor met een persoonlijke benadering van iedere klant. U bent bij ons geen nummer, maar iemand met een gezicht.
Raad De Leyens kan u bijstaan bij - onder meer - de volgende werkzaamheden:
- Het inrichten en/of verzorgen van uw gehele bedrijfsadministratie
- Het onderzoeken en beoordelen van uw administratie
- Het opstellen van uw jaarstukken en andere financiële/fiscale
rapportages
- Het verzorgen van uw salarisadministratie
- Het verzorgen van al uw belasting aangiften
- Klankbord en "helpdesk"voor al uw dagelijkse problemen
in Balance-groep (in Balance, in Balance lonen en in Balance Services) regelt tal van administraties voor het Midden en Kleinbedrijf in Den Haag, Zoetermeer en omstreken. Wij zijn gevestigd in Zoetermeer.
Onze slogan zegt genoeg:
"Uw Administratie is onze Specialisatie".
Wij verzorgen uw financiele en loon/salarisadministratie en uw loon-, omzet-, inkomsten- en vennootschapsbelastingaangiften. Tevens werken wij nauw samen met gerenormeerde accountants-/belastingadvies-, notarissen- en advocaten-/juristenkantoren. Zodoende kunnen wij u een breed pakket aan diensten en adviezen voorleggen.
Meerbloem is een jong administratiekantoor die voornamelijk actief is in regio Haaglanden.
Wij hebben zelf circa 10 jaar ervaring in het accountantsvak.
Door de juiste mensen om ons heen te verzamelen kunnen wij u op alle relevante vakgebieden ondersteunen en/of van dienst zijn.
Wij werken onder andere samen met een:
-Accountantskantoor welke is aangesloten bij de SRA en beschikt over de vergunning van de AFM;
-Fiscalist aangesloten bij de FB;
-Assurantietussenpersoon en tevens hypotheekadviseur en financieel planner (ingeschreven bij de vereniging FFP);
Osiris Administraties is een professioneel en deskundig administratie- en belastingadvies kantoor voor het MKB segment voor ondernemers en ZZP-ers , waarbij persoonlijke begeleiding en pro-active benadering hoog in het vaandel staan.
naast het verzorgen van de fiscale aangiftes stellen wij ook de jaarrekening op en verzorgen wij de loonadministraties voor werkgevers. Wij ontzorgen de ondernemers in hun administartieve werkzaamheden en geven inzicht in zijn financiele cijfers.
Allround boekhouder met een stevige bedrijfseconomische achtergrond. Ik ben Financial Controller.
Lid van de Kubus coöperatie een samenwerkingsverband van 85 accountants administratiekantoren en fiscalisten,
Bij Kubus komt u niet voor verrassingen te staan over de declaratie. U betaalt u een vast bedrag per jaar. Het jaarbedrag spreken wij van te voren.
Zo kunt u 25% op uw accountantskosten besparen, Surf naar www.bespaaraccountantskosten.nl
Het kantoor heeft tientallen jaren ervaring met controleverklaringen voor stichtingen, subsidieverklaringen, inbrengverklaringen en diverse verklaringen voor kleinere ondernemingen.
Het kantoor werkt samen met diverse accountants en administratiekantoren om klanten goed en efficient van dienst te kunnen zijn.
Op vrijdag is Drs.F. Mooijman werkzaam als universiair docent bij de opleiding accountancy.
Sinds 2007 hebben wij het bedrijf opgesteld met als doel de papieren rompslomp voor cliënten uit handen te nemen, lasten en belastingbesparingen te bewerkstelligen. Door onze grote kennis van het MKB kunnen wij snel jaarrekeningen opstellen en administratie voeren. Doordat het kantoor aan huis is doen wij dit voor een zeer gunstig tarief en u heeft één aanspreekpersoon.
100% Salarisverwerking B.V. is specialist in het verzorgen van salarisadministraties voor bedrijven uit het MKB.
- Accurate salarisverwerking op maat;
- Ervaring met vele CAO's;
- (Eventueel) digitale aanlevering van salarisstroken, journaalposten etc;
- Aanvullende dienstverlening rond (ziekte)verzuim, arbeidsrecht, betaalservice, expats etc.
Admin & Eve is het administratiekantoor voor Zoetermeer en omstreken. Meer dan 15 jaar werkervaring opgedaan in diverse financiele functies.
Mijn administratiekantoor richt zich speciaal op het mkb alsmede zzp-ers.
Diensten:
Boekhouding, salarisadministratie,opstellen van jaarrekeningen, fiscale aangiftes en interim werkzaamheden
Senator is een door de NOAB gecertificeerd administratie en belastingadvieskantoor. Voor alle voorkomende administratieve, fiscale en financiële zaken kunt u bij ons terecht. Wij hechten aan een vertrouwensband met onze cliënten. Voor nadere informatie kunt u terecht op onze website: www.senatorbv.nl
Accountancy en belastingadviespraktijk, gericht op het Midden en Kleinbedrijf. De werkzaamheden bestaan o.a. uit het samenstellen van de jaarrekeningen en het verlenen van administratieve en fiscale dienstverlening.
Ook kunt u bij ons terecht voor diverse accountantsverklaringen.
Ik help ondernemers met het bepalen, implementeren en controleren van hun strategie. Ik help ondernemers met het omzetten van ambities en doelen naar resultaatgericht ondernemer waardoor er rust, overzicht en grip ontstaat en in de meeste gevallen een beter rendement.
Een klein administratiekantoor aan huis waardoor de aangeboden dienst laag kan blijven. Kennisniveau is HBO+ op economisch gebied met ruim 24 jaar ervaring.
Alle administratieve taken worden aangeboden met een uurtarief voor
€ 45,-- of een vaste afgesproken prijs.
Belastingadvies en administratiekantoor voor het MKB en particulieren.
- belastingaangiften IB, VPB, BTW
- bedrijfsadministraties
- samenstellen jaarrekening
- belastingadvies