"Resultaat, kwaliteit, communicatie, goede sfeer, effectief situationeel leidinggeven, ontplooiing en ontwikkeling van management en medewerkers, fijne werkcultuur." Je moet er als ondernemer, leidinggevend en ook als werknemer wel wat voor blijven doen om je klanten te behouden en om nieuwe te vinden... Doet u dat? In voldoende mate?
Voor maatwerk in training, advies, begeleiding en sparren bent u als onderneming of als individu bij mij aan het juiste adres.
Mensgerichte, praktische en persoonlijke aanpak. Merkbare en meetbare resultaten voor mens èn organisatie. Gebaseerd op jarenlange (inter-)nationale leidinggevende praktijkervaring en up to date kennis.
Mijn volledige aandacht, inzet, kennis en enthousiasme voor al uw vragen op strategisch, tactisch en operationeel niveau.
Trainingen, advies met concrete plannen, begeleiden, sparren op deze gebieden:
- Middenmanagement/bedrijfsorganisatie
- Leidinggeven en managementvaardigheden
- Managen van informatiestromen
- Officemanagement
- Organisatiepsychologie
- Zelfmanagement
- Persoonlijke effectiviteit
- Timemanagement
- Vergadertechnieken
- International Business and Trade