De moderne horeca is volop in beweging. Er wordt steeds meer gestreefd naar het creëren van een totaalbeleving voor de gasten. Daarom wordt veel aandacht besteed aan sfeer, inrichting, product en activiteiten om tot die totaalbeleving te komen. Vreemd genoeg wordt een gerichte training of opleidingstraject voor de medewerkers vaak als niet belangrijk of als overbodige luxe gezien.
Goede service begint bij de medewerkers die in direct contact staan met uw gasten. Zij zijn het visitekaartje van uw bedrijf! Wie zijn gasten bij ieder bezoek een welkom gevoel weet te geven, zet daarmee een belangrijke stap naar duurzame klantenbinding.
In het hogere segment van de horeca is het ondenkbaar dat medewerkers niet worden getraind op gastvriendelijkheid en goede omgangsvormen. Om gastvrijheidstrainingen ook toegankelijk te maken voor het middensegment van de horeca verzorgt WelkomNL daarom betaalbare trainingen die speciaal voor dit middensegment zijn ontwikkeld. De nadruk ligt daarom niet zozeer op etiquette maar op gastvriendelijkheid en persoonlijke presentatie.
U en uw bedrijf kunnen de gastvrijheidsbeleving van uw gasten aanzienlijk verbeteren door uw medewerkers gericht op gastvriendelijkheid te laten trainen. Naast een hogere gasttevredenheid en gratis reclame resulteert een goed gastvrijheidsbeleid in een hogere omzet voor uw bedrijf. Naast trainingen en coaching adviseert WelkomNL u graag bij het opstellen van een gastvrijheidsplan dat in uw hele bedrijf doorgevoerd, en gehandhaafd kan worden.
Naast gastvrijheidstrainingen voor de horeca verzorgt WelkomNL trainingen voor winkelpersoneel en baliemedewerkers.
De trainingen zijn zowel geschikt voor beginnende medewerkers, seizoensmedewerkers als voor medewerkers met meer ervaring.
Op zoek naar een goede en betaalbare salestrainer?