Winsale is in 2006 ontstaan en richt zich op professionals werkzaam bij kennisintensieve organisaties die hun commerciële ambitie willen verhogen. Winsale helpt professionals en bedrijven bij
1. Het ontwikkelen van hun onderscheidend vermogen. Dit onderscheidend vermogen bestaat uit mensen of producten/ diensten. Winsale weet wat het is om de toegevoegde waarde van een organisatie over te brengen.
2. Het ontwikkelen van het sales DNA bij professionals/ consultants en leiders. Winsale gelooft sterk dat medewerkers de drager zijn van een merk. Door het ontwikkelen van het sales DNA van de professional kan sales meetbaar worden gemaakt. De insteek die Winsale kiest zijn de eigenschappen van het merk die in het DNA van de professional moet terug komen. Als dit niet congruent is worden verschillende signalen afgegeven aan de markt. Die begrijpt dan niet met wie hij zaken doet. De professional vertegenwoordigt waarde voor de organisatie en is tegelijkertijd de loopbaan van de professional. Winsale kan nauwkeurig vertellen hoe medewerkers het beste kunnen overkomen. Of het nou gaat om ICT, consultancy of onderwijs. Het is maar wat u te vertellen hebt en aan wie.
Wij kennen de manieren waarmee u de meeste impact hebt. Dat komt door onze ervaring binnen de BigFour en de ICT dienstverlening. Dat weten wij uit eigen ervaring omdat we in de schoenen hebben gelopen van de professional en de consultant. Samen bepalen we waar de kansen liggen en komen we tot de beste mix van middelen om voorbij de voordeur te komen.
Op zoek naar een goede en betaalbare salestrainer?