Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Belastingadviseurs bedrijvengids

Belastingadviseur nodig?
Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Vraag nu gratis offertes aan »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Nieuwkoop (Zuid-Holland)
Voor al uw administratie en belastingzaken. Van simpele administraties tot complexe holdingstructuren en outsourcing, voor alles hebben wij een maatwerkoplossing. Ook voor salarisadministratie bent u bij ons aan het juiste adres. Onze diensten omvatten alles op administratief - en fiscaal gebied. Kijk op onze site voor een uitgebreide omschrijving van al onze diensten. Mail of bel voor een vrijblijvende prijsindicatie. SRaa: wel de kennis en kunde maar niet de kosten van de grote accountantskantoren! Uw financiële huisarts! Referenties: Accountant met oog voor de klant Sraa doet niet alleen onze administratie, zij denken mee. Er is sprake van vertrouwen. De kosten zijn alleszins redelijk. Petra Kapper, De Weg 07-10-2011 Goede accountant SRAA is een fijn bedrijf met korte lijnen en flexibel ingesteld. Wij zijn niet voor niets al 15 jaar tevreden klant bij SRAA Wilbert van Dijkhuizen warmtetechniek, Nieuwkoo...

Venlo (Limburg)
Boekhoudingenhulp “Uw administratie, mijn zorg!” Neemt uw administratie veel tijd in beslag? Besteedt u uw tijd liever aan andere zaken? Geeft u de boekhouding voor uw bedrijf liever uit handen, maar vindt u de kosten erg hoog? Of vreest u dat u de controle en het overzicht dan verliest? Boekhoudingenhulp bied u de oplossing met een compleet pakket! Niet alleen bespaart u tot wel 80% tijd op de besteding van uw boekhouding, maar uw bedrijf geniet ook een professionele moderne uitstraling, de mogelijkheden zijn nagenoeg onbeperkt. Wie ben ik? Jeannine Huijbregts weet wat het is om ondernemer te zijn, ik ben in 1989 mijn carrière als zelfstandig ondernemer in het kappersvak begonnen. Nu, bijna 30 jaar later, heb ik veel ervaring met het opzetten en beheren van boekhoudingen...

Rijen (Noord-Brabant)
De Schipper Groep is een verzamelnaam voor vijf labels: Accountants, Fiscaal, Corporate finance, Pensioen, Personeel & Organisatie. De identiteit van onze organisatie is te vertalen in: no-nonsense, professioneel met een persoonlijke aanpak. "Schipper, de adviseur naast de ondernemer" zegt wie we zijn en wat we doen. Bij de totale groep werken ongeveer 335 professionals op allerlei gebieden. Niet alleen voor accountants en belastingadviseurs bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zijn een sparringpartner voor onze mkb-klanten. Wij gaan niet op de stoel zitten van de ondernemer, maar wel er pal naast. Schipper is niet zo maar een accountantsorganisatie. Schipper de adviseur naast de ondernemer is onze leidraad. De adviseurs van Schipper gaan samen met u aan de slag om ervoor te zorgen dat u van ons altijd de meest accurate, actuele en op uw specifieke situatie toegespitste dienstverlening krijgt. U krijgt dit van uw eigen Schipper co...

Bunde (Limburg)
FINCQ ADMINISTRATIES Uw professionele partner in administratie- en belastingzaken Fincq Administraties is een Full-service administratiekantoor en verzorgt al uw noodzakelijke administratieve, fiscale en financiële diensten. Als ondernemer wilt u graag weten wat er speelt en heeft u graag grip op uw zaak. Correcte en accurate financiële informatie is dan natuurlijk onmisbaar. Een solide administratie vormt de basis waar u als ondernemer op kunt bouwen en waarop u moet kunnen vertrouwen. Als u een onderneming wilt gaan starten, heeft u al meer dan genoeg aan uw hoofd en iedere vorm van hulp is dan ook zeer welkom. Starters helpen wij graag bij het opzetten van hun ondernemingsplan en assisteren wij bij het verkrijgen van de benodigde financieringen. Wij helpen u graag om een betrouwbare en efficiënte administratie op te zetten en wij zorgen er ook voor dat deze steeds een betrouwbaar beeld geeft van uw ondernemer....

Groesbeek (Gelderland)
Waarom Mkb Huisaccountants? Gemak en kwaliteit in een persoonlijk jasje. Mkb Huisaccountants werkt met vaste, vooraf overeengekomen prijzen. Zo weet u precies wat en waarvoor u betaalt. Door de handige online klantportal en de door ons gratis geleverde scanner bent u altijd up-to-date en kunt u op elk moment en vanaf iedere locatie uw gegevens inzien en inscannen. Geen gesjouw meer met zware orders en schoenendozen vol bonnen: met Mkb Huisaccountants is afstand geen enkel probleem, u hoeft alleen maar uw documenten te scannen. Wij zorgen voor de correcte verwerking ervan in uw boekhouding. Maar natuurlijk kunt u er ook voor kiezen om zelf te boeken. En hebt u een vraag of behoefte aan strategisch advies? Wij staan klaar om u van dienst te zijn. Het accountantskantoor dat nét dat ene stapje meer zet. Mkb Huisaccountants staat voor: Eenvoud en gemak (scannen = boekhouden) of zelf boeken Een dienstenpakket op maat voor een...

Koningsbosch (Limburg)
OPLEIDING EN WERKERVARING Opleiding SAP Cursus SAP augustus 2009 Basisdeskundigheid Cursus Wft 2009 SPD diploma MBA diploma PRAKTIJKDIPLOMA BOEKHOUDING diploma DEEL CERTIFICAAT INFORMATICA- MEAO certificaat TYPEDIPLOMA diploma HAVO diploma Talenkennis Woord Nederlands, Engels, Duits Geschrift Nederlands, Engels, Duits Automatiseringskennis Automatiseringskennis Exact en Exact Globe Davilex Microsoft Office Twinfield Maatwerk/ERP RoosRoos Werkervaring Berk, accountants en belastingadviseurs (1999-2002) Functie: Assistent- Accountant Accountants/ en belastingadvisering voor het midden- en kleinbedrijf. Samenstellen jaarrekeningen en ondersteuning aan cliënten. Controle grootboek, analyseren financiële gegevens. Maandafsluitingen. Aanspreekpunt voor cliënten en bespreking jaarrekening met cliënten. Aangiften omzetbelasting, inkomstenbelasting en VPB. Leidinggeven aan een 5-ta...

Cuijk (Noord-Brabant)
25 jaar als controlerend ambtenaar gewerkt bij de Belastingdienst ben ik 1-1-2006 gestart met een eigen administratiekantoor met de volgende pluspunten: - vaste prijsafspraak per jaar(vanaf € 1600) - bezoek bij het bedrijf (4 a 5x per jaar) - bekend met de problematiek rond een controle van de Belastingdienst/UWV - second opinion voor een vaste prijs(1 a 2 dagen); test uw huidige adviseur! - komt afspraken na - vragen en antwoorden op financieel gebied via e-mail, telefoon zijn begrepen in de vaste prijsafspraak - loonadministratie verzorgd per maand i.v.m. gecombineerde loonaangifte per 1-1-2006 - middelingsregeling - intake gesprek bij het bedrijf is gratis en vrijblijvend - ook voor particulieren belastingaangifte (oude jaren evt. op basis no cure no pay) JVR administratiekantoor Jan Hein van Rosmalen Zandkampen 5 5431 BB Cuijk 0485 314375 jhvr@home.nl Met dieven vangt men dieven. En met een ex-controleur v an belastingen? Daar...

Pijnacker (Zuid-Holland)
Administratiekantoor CijferAdvies Pijnacker is primair gespecialiseerd in het voeren van administraties voor zzp’ers en bedrijven uit het midden- en kleinbedrijf (mkb). Wij hebben kwaliteit, openheid, vertrouwen en een persoonlijke relatie hoog in het vaandel staan. De klant hoeft zich geen zorgen te maken over de administratie, hij kan bij ons terecht voor alle vragen op administratief gebied. Wij staan garant voor een correcte opzet en verzorging van de volledige boekhouding eventueel aansluitend met maand- of kwartaalrapportages. Ook verzorgen wij de aangifte BTW, advies over de financiële situatie en eventuele verbeter-/aandachtspunten. Wij maken gebruik van de modernste software van Exact Online. De klant kan indien gewenst zelf meekijken in de administratie zonder zelf verantwoordelijk te zijn voor de verwerking hiervan. Indien gewenst kunnen wij de klant begeleiden bij zijn administratieve processen waarbij wij de...

Halsteren (Noord-Brabant)
West Brabants Administratiekantoor te Halsteren is een jong en dynamisch administratiekantoor actief in de regio Halsteren, Bergen op Zoom, Steenbergen en Zuidwesthoek dat zich voornamelijk richt op het midden- en kleinbedrijf. Zoals bij veel administratiekantoren staan bij ons kwaliteit, maatwerk, persoonlijk contact, goede service en een scherpe tarifering hoog in het vaandel. Hoe kunnen wij u helpen? Omdat wij vinden dat een goede administratie de motor is van een goed draaiend bedrijf, bieden wij onze klanten een scala aan administratieve en fiscale diensten. Dit kan zowel op ons kantoor als bij de cliënt geschieden. U kunt kiezen voor het volledige pakket van voeren van een administratie tot het verzorgen van de fiscale aangiften. Ook kunt u kiezen voor een deel van deze diensten. West Brabants Administratiekantoor biedt diverse diensten aan voor het midden- en kleinbedrijf (MKB) in Halsteren en omgeving...

Amsterdam (Noord-Holland)
Jan-Willem Reinders; Boekhouder Amsterdam Boekhouder Amsterdam is de zzp-boekhouder in Amsterdam. Uw Boekhouder-Amsterdam biedt service, kwaliteit, ervaring en persoonlijk contact tegen een betaalbare prijs. Doelgroep is de ZZPer en MKBer. Voordeel voor de ZZPer en MKBer: Boekhouding Amsterdam is ook na 17.00 uur en in het weekend bereikbaar. Afspraak op kantoor, bij u thuis of ergens dichtbij Amsterdam. Boekhouder Amsterdam voor ZZPer Ik heb ruim 30jaar ervaring op administratie gebied. Ik neem u alle zorgen van het voeren van een administratie uit handen, zodat u zich kunt richten op datgene waar u geld mee verdient: uw eigen onderneming. Het is vaak gunstiger om uw administratie aan freelance Boekhouder Amsterdam uit te besteden. Sterker: u bespaart zelfs kosten door uw administratie uit te besteden. Boekhouder Amsterdam is door zijn jarenlange ervaring ook snel in het doorzien van situaties en relatief goedk...

Hendrik-Ido-Ambacht (Zuid-Holland)
HAAZER administratie- & advieskantorr is een jong en dynamisch kantoor dat zich met haar administratieve en fiscale dienstverlening richt op het midden- en kleinbedrijf. Wij bieden onze diensten aan tegen zeer scherpe tarieven waarbij kwaliteit, betrokkenheid en continue communicatie met onze klanten bij ons in een hoog vaandel staan. Wij hechten dan ook veel waarde aan een langdurige relatie met onze klanten. HAAZER administratie- & advieskantoor kan een breed scala aan diensten aanbieden tegen zeer scherpe tarieven. Onderstaand vindt u korte beschrijving van ons dienstenaanbod. Indien u meer informatie wenst omtrent onze dienstverlening bespreken wij dit uiteraard zeer graag met u. Administratieve dienstverlening Het verzorgen van de boekhouding Het verzorgen van salarisadministraties Het verzorgen van de aangiften omzet- en loonbelasting Opstellen van (liquiditeit)prognoses Opst...

Harbrinkhoek (Overijssel)
CijferMeester Accountant ALMELO - TUBBERGEN - HENGELO - ENSCHEDE - OLDENZAAL - BORNE - TWENTERAND - VRIEZENVEEN - OOTMARSUM - DENEKAMP - HAAKSBERGEN REGIO TWENTE Betrouwbaar, Betrokken en Betaalbaar Als ondernemer en particulier heeft u diverse administratieve verplichtingen. Deze beslommeringen nemen veel van uw kostbare tijd in beslag. Laat deze met een gerust hart over aan uw CijferMeester Accountant. CijferMeester Accountant Ik ben Mark Grooten en ik ben AA-accountant, dus ook de meer complexe zaken bij bijvoorbeeld het verwerken van de jaarrekening kan ik moeiteloos oppakken. CijferMeester Accountant levert professionele en betrouwbare dienstverlening. Belangrijk hierbij zijn persoonlijk contact en scherpe prijzen. Mijn grote passie is om als ondernemer bedrijven te ontzorgen en te adviseren over de bedrijfsvoering. Prettig geprijsd Uitgangspunt van de dienstverlening zijn vaste maandbedragen. Veel voorkomende vr...

Amsterdam (Noord-Holland)
Wij zijn een administratiekantoor met meerdere locaties. We zijn een professionele organisatie , die wordt gedreven door meerdere medewerkers met allen hun eigen specialisatie op het gebied van administratie. Zo kunt u met al uw vragen bij ons terecht, zowel particulier als ondernemer. Wij stellen u als klant centraal en passen onze diensten aan de wensen van de klanten aan. Dit geldt niet alleen voor de mate waarin wij u kunnen ondersteunen met onze werkzaamheden, maar met name met onze bereikbaarheid. Zo kunt u met ons afspraken maken buitenkantoortijden om en zelfs in het weekend staan wij voor u klaar. Dit lijkt ons de juiste insteek. Als u meer onderdelen zelf kunt doen, dan hoeft u minder uit te besteden. Na een korte cursus kunt u via ons Online boekhoudsysteem zelf ook een deel van de werkzaamheden overnemen, zodat wij u alleen hoeve te begeleiden bij die onderdelen die echt noodzakelijk zijn. Bijkomend voordeel is dat u 2...

Groningen (Groningen)
Zie ook website www.humsterland.nl Administratiekantoor Humsterland is al vele jaren werkzaam in de zakelijke dienstverlening en gespecialiseerd in de sector midden- en kleinbedrijf, waaronder zelfstandigen met vrije beroepen en non-profit instellingen. Wij denken met u mee! Als ondernemer of zelfstandige wilt u zich uiteraard bezighouden met uw bedrijf of vak en zo weinig mogelijk tijd besteden aan andere, minder leuke, zaken, zoals uw (financiële) administratie en verplichtingen ten opzichte van de belastingdienst. Onze dienstverlening Wij van Administratiekantoor Humsterland nemen al die 'vervelende', maar o zo noodzakelijke werkzaamheden met plezier van u over, want dat is ons vak, dat is bij uitstek onze deskundigheid, die wordt aangevuld met vele jaren ervaring. Of het nu gaat om uw belastingaangiften, de jaarrekening, de financiële administratie of om adviezen over hoe u het beste de continuïteit...

Veenendaal (Utrecht)
Boot & Partners is een administratie- en belastingadvieskantoor met vestigingen in Zoetermeer en Veenendaal. Al 17 jaar verzorgen wij de administraties en belastingen van onze particuliere klanten en onze klanten in het MKB. Bij Boot & Partners geloven wij in een persoonlijke kijk naar cijfers. Cijfers vertellen hoe de zaken er voor staan en dat is wat iedere ondernemer wilt weten. Want wie direct actie kan ondernemen, kan onmiddellijk bijsturen en zijn bedrijf effectief managen. Wij nemen daarom ruim de tijd om met u de cijfers te bespreken en om uw vragen te beantwoorden. Op die manier weet u altijd precies waar u aan toe bent. Toch hebben cijfers één nadeel. Ze hebben betrekking op het verleden en zijn snel verouderd. Daarom denken wij met u mee over de toekomst en kunnen wij u bijvoorbeeld adviseren over hoe u belastingen kunt besparen of verbeteringen kunt aanbrengen aan uw administratie. De diensten die...

Terherne (Friesland)
Passie voor de mensheid en wat haar motiveert is de drijfveer. ProjectBuro Buorren 43 ontzorgt graag mensen en bedrijven en bouwt met gedrevenheid bruggen tussen mens en oplossing. Vooral veel financiële en fiscale vragen vergen een adequate reactie. Voor veel opdrachtgevers worden daarom de administratieve werkzaamheden uitgevoerd. Hierbij kan gedacht worden aan de belastingaangifte, maar ook het opstellen van een jaarverslag alsmede een financiële doorkijk over meerdere jaren of een moment opname door het opstellen van een liquiditeitsberekening. Kwalitatief goede, afgeronde diensten en adviezen en vrolijke, succesvolle en tevreden mensen zijn het doel. In het 50-jarig avontuur is ProjectBuro Buorren 43 thuisgeraakt in de vele disciplines van wat mensen binden en boeien kan. ProjectBuro Buorren 43 functioneert, binnen haar eigen normen en waarden, op elk niveau van de samenleving en is in iedere situatie een rot...

De Bult (Overijssel)
Ook in 2018 is het weer zover, de jaarlijkse belastingaangifte moet of kan weer gedaan worden, dit maal in ieder geval over het kalenderjaar 2017. Jaarlijks veranderd de Belastingdienst haar regels. Deze veranderingen kunnen van invloed zijn op u financiële situatie.  Wilt u graag weten hoe u de belastingregels kunt toepassen om zo veel mogelijk financieel voordeel te behalen? Twijfelt u of de gewijzigde regels invloed hebben op uw aangifte of raakt u de weg kwijt in de wirwar van de belastingregels of uw financiële mogelijkheden of onmogelijkheden?  Belastingaangifte Advies staat u graag bij met de belastingaangifte en het vinden van antwoorden op al uw (financiele) vragen. (Geen) Aangiftebrief 2017 belastingdienst ontvangen en (geen) uitstel gevraagd? De belastingdienst heeft de aangiftebrief 2017 verzonden. In deze brief deelt de belastingdienst mee dat de ontvanger v...

Veenendaal (Utrecht)
Daily Services is een kleine financiële dienstverlener. Hierdoor zijn onze lijnen kort en is onze output groot. Het maakt ons flexibel in onze manier van zaken doen: een afspraak maken in de avonduren of in het weekend is geen enkel probleem. Betrokkenheid bij onze klanten en hun bedrijfsvoering is immers onze eerste prioriteit. Efficiëntie = afstemming Wij streven naar optimalisatie van uw financiële bedrijfsvoering en administratie en maken daarbij gebruik van diverse handige digitale tools. Door interne en externe bedrijfsprocessen beter op elkaar af te stemmen richten we uw administratie zo in, dat via automatische online koppelingen dubbel werk bespaard blijft. Dit scheelt veel tijd en geld en dit ziet u terug in uw cijfers. Branche brede ervaring Daily Services bouwt op ruim 15 jaar kennis en knowhow in zowel de publieke als de commerciële sector. Wij hebben ervaring met diverse typen bedrijfsvoeringen ...

Houten (Utrecht)
Mooring Groep Mooring Fiscale en Administratieve dienstverlening is onderdeel van de Mooring Groep. Wij streven ernaar om u zoveel mogelijk werk uit handen te nemen, zodat u zich kunt richten op de echt belangrijke dingen in het zakendoen. Wij richten ons op de kleine en middelgrote ondernemingen en stellen daarbij de klant centraal. Door korte lijnen en persoonlijk contact kan onze dienstverlening exact naar uw wensen worden ingevuld Geen bureaucraten met technische verhalen, maar concrete adviezen waar u direct iets aan heeft: dat is onze meerwaarde. Dagelijks geven wij hieraan invulling met onze zeven speerpunten: 1. Persoonlijke aandacht Uw dossier is bij MOORING altijd in handen van een vaste medewerker. Deze heeft bovendien een vaste plaatsvervanger. Daardoor heeft u altijd contact met dezelfde persoon die uw situatie precies kent en direct kan inspelen op uw behoeften. 2. Begrijpelijke taal De eigenaar, Joh...

Barendrecht (Zuid-Holland)
PFD (Potuijt Financiële Dienstverlening) verzorgt voor zzp-ers en kleine bedrijven, alle denkbare werkzaamheden op het gebied van boekhouding en administratie.` Uw administratie uitbesteden als ZZP’er is een verstandig besluit. De meeste ondernemers verdienen de kosten van het uitbesteden namelijk ruimschoots terug. Dit mede doordat u als ZZP’er uw tijd en focus volledig kan steken in uw onderneming. Het voeren van een goede boekhouding kost namelijk veel tijd en kennis. Daarnaast profiteert u van fiscale voordelen en diverse mogelijkheden op het gebied belastingtechnische zaken. PFD staat voor Persoonlijke aandacht en Bereikbaarheid. U krijgt geen rekening voor dat ene telefoontje met een vraag over uw boekhouding of een andere administratieve vraag. Dit telefoontje kunt u ook in de avond of op zaterdag doen, omdat ik begrijp dat u doordeweeks gewoon aan het werk bent. We kunnen zelfs op zaterdag een afspraak ...

Sprundel (Noord-Brabant)
Wij willen ons eerst even aan u voorstellen: Admin-online Administratie & Belastingadvies is een administratiekantoor met ruim 30 jaar ervaring in dit vak. Wij werken met de allernieuwste software en digitale mogelijkheden. Uw administratie verwerken wij van schoenendoos tot jaarrekening en fiscale aangifte. Dit doen we meestal in de vorm van een abonnement. Hiervoor hebben we verschillende pakketten samengesteld. Zo heeft u maandelijkse lage kosten en is uw boekhouding altijd up-to-date. Instappen en opstarten kan op elk gewenst tijdstip van het boekjaar. U kunt klein beginnen met een basis pakket en later doorgroeien naar een uitgebreider pakket. Overstappen en eventueel opzeggen kan maandelijks. U zit dus nergens voor langere tijd aan vast. Het is onze taak te zorgen dat u tevreden bent en blijft. Bijgaand ontvangt u van ons een overzicht van de abonnementen en tarieven 2015. In de pakketten die wij bieden, nemen we je al je adm...

Amsterdam-Zuidoost (Noord-Holland)
Crowe Horwath Foederer is een accountants- en advieskantoor. Wat wij doen? Wij doen er alles aan om u te helpen om úw plannen te realiseren. Gaat u investeren? Voor nieuwbouw, nieuwe vestigingen, een overname? Wij helpen u bij uw financieringsaanvraag. En we gaan, als u dat wilt, zelfs mee naar de bank of naar private investeerders. Bent u bezig met bedrijfsopvolging? Management buy-in? Wij beschikken over een handig stappenplan, rekenen voor u door en kijken of het financieel haalbaar is. Nog steeds is de verbondenheid tussen Accountancy en Belastingadvies het startpunt voor onze dienstverlening. Een totaalaanpak die tot goede resultaten leidt. Vanzelfsprekend verzorgen we ook alle gangbare werkzaamheden. Controles, jaarrekeningen, alles wat u van een professionele accountant mag verwachten. Het is zelfs mogelijk om uw complete administratie bij ons onder te brengen. Onze 300 medewerkers, verspreid over tien kantoren in Nederl...

Wageningen (Gelderland)
Administratiekantoor Koch & Zoon is een ambitieuze, nog jonge onderneming, gevestigd aan de Brakelseweg 110 te Wageningen en wordt geleid door Hans en Arno Koch. Wij hebben ruime kennis en ervaring op het gebied van boekhouding, administratieve dienstverlening en fiscale aangiften. Administratiekantoor Koch & Zoon staat voor duidelijkheid, nakomen van afspraken en een open en eerlijke wijze van samenwerken, waar persoonlijk contact hoog in het vaandel staat. Wij zorgen ervoor dat uw administratie voldoet aan alle eisen die door de belastingdienst zijn opgelegd en proberen voor iedere cliënt het maximale eruit te halen. De kracht en het voordeel van Administratiekantoor Koch & Zoon is dat er veel ervaring en expertise is verkregen vanuit opleiding, bedrijfsleven en de financiële dienstverlening, zodat wij onze diensten tegen zeer aantrekkelijke en concurrerende tarieven kunnen aanbieden. Daarnaast begeleiden we de startende...

Amsterdam-Zuidoost (Noord-Holland)
Algemeen Yak & Co is een administratiekantoor dat werkzaam is binnen de gehele MKB en is gevestigd in Amsterdam. Wij bieden een brede scala diensten aan dat bestaat uit advisering, begeleiding, administratie tot het verzorgen van de complete administratie. Ook voor fiscale aangelegenheden en loonadministratie kunt u bij ons uw oplossingen vinden. Doordat wij elke maand uw boekhouding actualiseren en u dus elke maand een balans en winst- en verliesrekening , weet u exact hoe uw bedrijf er financieel voor staat en kunt u, indien nodig, tijdig actie ondernemen. Wij zijn werkzaam binnen de zakelijke- en de particuliere markt en werkzaam voor opdrachtgevers in diverse regio's van Nederland, waaronder Noord, Midden en Zuid-Holland. Zowel de startende als de ervaren ondernemer kan bij ons terecht. Particulieren bedienen wij onder andere op het gebied van belastingadvies en - aangifte. Door onze kennis en jarenlange ervaring is uw...

Everdingen (Utrecht)
Administratiekantoor Geregeld Everdingen verzorgt de administratie en belastingaangiften voor zzp'ers en kleine bv's. De verkoopfacturen maak je zelf in het online boekhoudpakket van Gere-geld, de inkoopfacturen en bankafschriften worden maandelijks bijgewerkt. Jij hebt 24/7 inzicht in jouw klanten, leveranciers en liquiditeit. Foto van je bonnetje en via app zit deze in je administratie, de bon gooi je weg. Btw aangifte, jaarrekening en inkomstenbelasting aangifte tegen een vast tarief per maand, dus geen verrassingen achteraf. Je kunt ervoor kiezen om alles zelf te doen maar je kan ook alles afgeven. Al vanaf € 62,50 wordt jouw administratie verzorgd tot en met de IB aangifte toe. Ik help zzp’ers door het besparen van tijd, geld en frustratie met hun administratie. Met hét online boekhoudpakket van Gere-geld gaan we samen jouw administratie vormgeven. Wanneer maak jij een vrijblijvende afspraak? ...

Populaire steden


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049
Bank: Triodos Bank
IBAN: NL54 TRIO 0198 3084 85
BTW-nr: NL8226.06.148.B01

© Offerti 2009-2018