Belastingadviseur nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
AJS Administratie en Advies is het administratiekantoor van Albert Jacob (Bert) Schonewille en is sinds september 2015 gevestigd in Hardenberg. Mijn kantoor staat voor een persoonlijke dienstverlening met een gedegen en professionele aanpak van uw zaken. De basis voor een goede samenwerking ligt in mijn optiek onder andere bij wederzijds vertrouwen ; no-nonsense en gelijkwaardigheid.
Ik richt mij met AJS Administratie en Advies op ondernemers in het midden- en kleinbedrijf en op particulieren. Voor het kleinbedrijf, zoals de zzp-er, geldt vaak dat het zelf voeren van een gedegen administratie een tijdrovende klus is. Daarnaast is er een kans dat u fiscale voordelen laat liggen. Door uw boekhouding aan mij uit te besteden worden deze werkzaamheden u uit handen genomen door een professional, zodat u zich bezig kunt houden met wat u het beste kunt en het liefste doet. Voor bedrijven met een tijdelijke onderbezetting ben ik ook als in...
F&M Accountancy: "Focus & Mensgericht", "Flexibel & Meedenkend".
Voor meer informatie over waar we voor staan en hoe we ook voor u waardevol kunnen zijn, verwijzen wij u naar onze website: www.fm-accountancy.nl.
Wel willen wij u in 1 zin aangeven waar wij voor staan. Deze zin luidt:
"F&M Accountancy kijkt vooruit!"
Ons vakgebied is continu aan veranderingen onderhevig. Een goed voorbeeld hiervan is online boekhouden. De menselijke handelingen bij het voeren van een financiële administratie zullen meer en meer verdwijnen. Administraties zullen hierdoor ook meer en meer up-to-date zijn. Onze taak is om u voor te bereiden op de toekomst en mee te denken om uw plannen financieel en fiscaal een zo gunstig mogelijk draagvlak te geven.
Bent u op zoek naar een accountant die wilt weten wat uw plannen en ideeën voor de toekomst zijn en bent u geïnteresseerd in een persoonlijk gesprek d...
Onze missie is bedrijven te helpen naar een hoger niveau. Kansen benutten die er voor de ondernemers zijn. Ook in mindere tijden. Voor een vast bedrag krijgt u van ons onbeperkt advies. Dus geen extra facturen achteraf.
Onze visie
Veel ondernemers hebben een fantastisch bedrijf. Enthousiaste hardwerkende mensen die de motor van de economie vormen. Ondernemers willen niet stil blijven staan met hun onderneming maar altijd vooruit gaan. Met plezier doen waar ze goed in zijn: ondernemen.
Wij zijn niet alleen de boekhouder van uw bedrijf. Wij beschikken over een zeer groot netwerk van specialisten. Niet alleen financieel maar ook op het gebied van belastingen, organisatie, marketing, incassos, debiteurenbeheer, personeelszaken, juridische zaken en nog veel meer. Door deel te nemen in ons netwerk kunnen wij u op een breed gebied adviseren. En kunnen we u helpen om uw onderneming naar een volgend niveau te tillen.
U bent de onderne...
Accountants- en Advieshuis G&P is gespecialiseerd in accountancy, bedrijfsadvies, fiscale en administratieve diensten voor het mkb en bedrijfsadvies. We rekenen tal van regionale mkb-bedrijven tot onze klantenkring, uiteenlopend qua bedrijfsgrootte, organisatievorm en branche (zoals bouw, detailhandel, transport en horeca). Ook particulieren doen regelmatig een beroep op ons.
Accountancy
Samenstellen jaarrekening | Begroting en liquiditeitsprognoses | Tussentijdse cijfers
Bedrijfsadvies
Investeringen | Bedrijfsvoering | Organisatiestructuur | Estateplanning
Fiscale dienstverlening
Vennootschapsbelasting | Omzetbelasting | Inkomstenbelasting | Erf- en Schenkbelasting | Fiscaal advies | Bezwaar- en beroepsprocedures
Administratieve dienstverlening
Financiële administratie | Loonadministratie | Ondersteunen bij inrichten administraties
Starters
Zaken als ondernemingsplan, financiering en fiscale vraagstu...
Voor ZZP'er, maar ook voor MKB ondernemingen verzorgen wij de administratie en het fiscale traject bij de belastingdienst.
Als ondernemer wilt u zich kunnen focussen op de core-business van uw onderneming.
Het verzorgen van de administratie en bijbehorende fiscale zaken op zich zijn al een tijdrovende onderneming. JW Administratiekantoor helpt en ondersteunt u hier graag mee.
JW Administratiekantoor is een kantoor welke verder gaat dan de traditionele boekhouder. Door jarenlange ervaring bij verschillende bedrijven (groot en klein)
kunnen wij vroegtijdig mogelijke knelpunten signaleren en hierover rapporteren.
Niets is zo prettig als cijfers voorhanden hebben die de werkelijkheid weergeven. U kunt dan beslissingen nemen op basis van de juiste cijfers.
Zijn er efficiencyslagen mogelijk, waar liggen de kansen en zijn er kostenbesparingen mogelijk? Wij rekenen graag met u mee.
Verzorgen van uw (financiële) admi...
Ik ben een ervaren boekhouder/accountant/vertaler die zijn afspraken altijd nakomt en zeer accuraat te werk gaat.
Ik ben al sinds 4 jaren actief als een boekhouder in loondienst bij verschillende nationale en multinationale werkgevers. Jaar-rekeningen opstellen, omzetbelasting aangiften, volledige administratie opbouwen en bijhouden en IB aangiften behoren tot mijn vakgebieden. Ik kan zeer korte deadlines
nakomen omdat ik al meerdere jaren ervaring heb in financieel en administratieve functies. Boekhouding van BV's en NV's is wat ik de afgelopen 3 jaren doe, en daarvoor heb ik ook eenmanszaken en MKB'ers geholpen met hun administratie.
Ik heb mijn HBO gevolgd bij HVA HES (Hogeschool voor Economische Studies) te Amsterdam. Mijn vakgebieden zijn Accountancy & Finance.
Ik heb een Engelse middelbare opleiding gevolgd in Engeland en heb daar ook gewerkt. Mijn Engels en Nederlands is zeer sterk en Ik heb ook ruime ervaring m...
YKV is een maatschap waarin accountants en fiscalisten als adviseur voor het Midden- en Kleinbedrijf optreden. De werkwijze die gehanteerd wordt is er een van gelijkwaardigheid en openheid ten opzichte van haar relaties mede ingegeven door het feit dat de naar buiten optredende adviseurs zelf het ondernemerschap in al haar facetten ondervinden. YKV accountants & adviseurs maakt onderdeel uit van de Zirkzee groep.
Gesprekspartner zijn voor de ondernemer staat bij ons centraal. Onze dienstverlening vindt plaats vanuit onze vestiging in Capelle aan den IJssel en Alphen aan den Rijn. Voor een overzicht van onze dienstverlening verwijzen wij u graag naar onze website: www.ykv.nl en www.zirkzee.nl.
Als accountants en belastingadviseurs zijn wij in de uitoefening van onze functie onder andere gebonden aan de Verordening Gedragscode AAs en Beroepsregels voor Accountants, de Wet ter voorkoming van Witwassen en Financieren van Terrorisme (W...
Sinds 2008 werkzaam als zelfstandig ondernemer voor verschillende bedrijven in het MKB, zoals: transportbedrijf,schildersbedrijf, garagebedrijf, bouwbedrijf, fysiotherapiepraktijk, kortom zeer uiteenlopend.
Werk samen met accountantskantoor in Zeewolde voor wat betreft het uitbrengen van de jaarrekening en het indienen van de belastingaangiftes. Hierdoor heeft u de kwaliteit van een accountantskantoor maar betaalt u het tarief van een administratiekantoor.
Mijn dienstverlening is uiterst flexibel, u bepaalt zelf welk deel van of dat u de gehele voering administratie uitbesteedt.
Is er voldoende tijd en boekhoudkundige kennis binnen uw bedrijf aanwezig kunt u volstaan met mij in te schakelen voor alleen de jaarrekening en eventuele tussentijdse cijfers.
Tevens verzorg ik voor u de aangiftes Inkomsten-, Vennotschaps- en Omzetbelasting. Binnen de grenzen van de fiscale wetgeving is het streven dat u niet teveel belasting betaalt en ik ...
Professioneel Advies
Als deskundig en ervaren boekhouder geef ik professioneel advies op maat om particulieren en ondernemers te helpen de juiste financiële, fiscale en juridische beslissingen te nemen. Ik maak hierbij gebruik van mijn diepgaande kennis van boekhouding, belastingwetten en bedrijfsvoering. Met een focus op ethiek en op de hoogte te blijven van ontwikkelingen in de branche, lever ik betrouwbaar en effectief advies om klanten te helpen hun financiële doelen te bereiken.
Betaalbaar
Als deskundig en ervaren boekhouder begrijp ik hoe belangrijk het is om de financiën effectief te beheren. Daarom bied ik mijn diensten aan tegen een betaalbaar tarief zonder in te leveren op kwaliteit. Door mij als boekhouder te kiezen krijgt u toegang tot professionele diensten van hoge kwaliteit wat binnen uw budget past.
Persoonlijke aandacht
Als u mij kiest als uw boekhouder betekent dit dat u persoonlijke aandacht en...
ABC Weert is u met Wijnand Vergeest, Esther Vergeest, Sjoerd Willems en Rosan Coenen graag van dienst.
Wijnand heeft inmiddels sinds 1997, als zelfstandig ondernemer, ervaring in (fiscale) advisering en samenstellen van jaarrekeningen en aangiftes in het Kleinbedrijf .
In 2008 is hij gediplomeerd als Fiscaal Adviseur (zie www.fiscaaladviseurs.nl).Zo kan hij u voor nu en in de toekomst nóg bredere en totale advisering bieden.
Klik op aanvragen brochure voor meer informatie en een voorbeeld van een jaarrekening zoals ABC Weert voor U kan maken.
Esther heeft als rechterhand van Wijnand veel ervaring met de verwerking van administraties en de bijbehorende BTW aangifte. Ook verzorgt ze de voorbereidende werkzaamheden aangiften Inkomstenbelasting voor zowel ondernemers als particulieren.
Met ABC Weert bent u verzekerd van een persoonlijke benadering en een optimale dienstverlening. Kijk bijvoorbeeld eens naar reacties van...
Wij denken graag mee met onze klanten, wat inhoudt dat wij houden van interactie met onze klant. Uiteindelijk zien wij administratie niet als het bijhouden van bonnetjes, maar het vergaren van informatie waarmee je kunt bepalen wat er goed gaat, wat er beter kan en waar kansen liggen. Met het oog op bedrijfsadvisering en eventuele loonadministratie zijn wij u graag van dienst. Uiteindelijk streven wij naar een goede samenwerking, aangezien dit uiteindelijk leidt tot de beste bedrijfsoplossingen en (fiscale) besparingen. Graag spreken wij dit met u door, bij u op locatie of bij ons op kantoor. We werken vanuit Obdam, maar maken in toenemende mate gebruik van online oplossingen voor het aanleveren en administreren van boekhouding zodat u goed op de hoogte bent van uw onderneming en het aanleveren hiervan zo gemakkelijk mogelijk verloopt. Zo kunnen wij u een compleet pakket bieden inclusief online platform om uw gegevens aan te leveren, ma...
Ons verhaal Na het afronden van mijn middelbare schoolopleiding ben ik gaan werken voor een relatief klein accountantskantoor. Naast mijn werkzaamheden voor dit kantoor, waar ik de benodigde praktijkervaring heb opgedaan, ben ik gestart met een aantal beroepsopleidingen. De benodigde vakkennis heb ik opgedaan door het volgen van de HBO beroepsopleidingen administrateur en controller. Daarnaast heb ik een fiscale opleiding gevolgd bij het toenmalige College van Belastingadviseurs. In verband met mijn werkzaamheden als zelfstandig adviseur voor de Regio Bank en het assurantiekantoor, heb ik de benodigde opleidingen gevolgd, gerelateerd aan de bank en verzekeringswereld. Nadat ik in 1997 ben gestart met een administratiekantoor, werden de activiteiten in 1998 uitgebreid met een assurantiekantoor en een zogenaamd Regio Bank agentschap. Vanaf 2005 voer ik alleen nog een administratiekantoor, maar de opgedane kennis in een breder verband geef...
Ons verhaal Na het afronden van mijn middelbare schoolopleiding ben ik gaan werken voor een relatief klein accountantskantoor. Naast mijn werkzaamheden voor dit kantoor, waar ik de benodigde praktijkervaring heb opgedaan, ben ik gestart met een aantal beroepsopleidingen. De benodigde vakkennis heb ik opgedaan door het volgen van de HBO beroepsopleidingen administrateur en controller. Daarnaast heb ik een fiscale opleiding gevolgd bij het toenmalige College van Belastingadviseurs. In verband met mijn werkzaamheden als zelfstandig adviseur voor de Regio Bank en het assurantiekantoor, heb ik de benodigde opleidingen gevolgd, gerelateerd aan de bank en verzekeringswereld. Nadat ik in 1997 ben gestart met een administratiekantoor, werden de activiteiten in 1998 uitgebreid met een assurantiekantoor en een zogenaamd Regio Bank agentschap. Vanaf 2005 voer ik alleen nog een administratiekantoor, maar de opgedane kennis in een breder verband geef...
MGN Accountancy is eind 2009 gestart als eenmanszaak door Monique Garritsen- Nagtegaal, wat meteen de naam verklaart... Na zo'n 20 jaar loondienst bij verschillende accountantskantoren was ik toe aan een nieuwe start en uitdaging! Ik heb zowel bij een groot kantoor als wat kleinere kantoren gewerkt, dus heb ik ook de diverse takken van sport in de accountancywereld meegemaakt.
De cliënten van MGN Accountancy komen uit het MKB en hebben een grote diversiteit qua branche, daarnaast zijn particulieren ook welkom. De benodigde kennis wordt door het volgen van cursussen op peil gehouden, tevens kan worden teruggevallen op de tot het netwerk behorende kennisbronnen.
Bij MGN Accountancy kunt u terecht voor alle werkzaamheden die het accountancyvak eigen zijn, te denken valt ondermeer aan:
- het controleren en samenstellen van jaarrekeningen;
- het opstellen van tussentijdse cijfers voor diverse doeleinden;
- het verzorgen ...
ONZE VISIE
U wilt een accountant die meer doet dan cijferen alleen. Een kantoor dat u voorziet van gevraagd en ongevraagd advies en harde waarheden niet uit de weg gaat. Een kantoor dat alert is op zaken die geen direct verband hebben met uw cijfers maar wel uw onderneming kunnen beïnvloeden. Een kantoor dat gáát voor zijn klanten: ook in mindere tijden. Hoefs Accountants & Adviseurs is zo'n kantoor. Wij staan voor een persoonlijke benadering waarbij het zakelijke niet uit het oog wordt verloren. Met een luisterend oor als u een oplossing voor een probleem zoekt.
Bij (potentiële) nieuwe klanten vindt altijd eerst een eerste kennismakingsgesprek plaats. Zo'n eerste gesprek kost u niets. Daarin komen aspecten aan bod als automatisering, wijze van orderverwerking, personeelsadministratie, facturatie en het inkoopproces. De accountant kan zich tijdens dat gesprek een beeld vormen van uw onderneming. Wij ...
CACHCA is gevestigd in Soest,vanuit Soest is een groot deel van het land goed bereikbaar en kunnen wij al snel bij u aan huis komen.
Uiteraard is het met alle digitale mogelijkheden ook een optie al uw zaken via internet en e-mail beheren.
U kiest zelf wat u wilt blijven uitvoeren en wij verzorgen de rest voor u.
Wij zijn een kleine organisatie, gericht op het voeren van financiele administraties en het beheren van Verenigingen van Eigenaren.
Door onze kleinschalige manier van werken ontstaat een grote betrokkenheid met als doel het opbouwen van een duurzame relatie met de klant.
Persoonlijke aandacht, interesse en inlevingsvermogen zijn hierbij de kernwaarden.
De afspraken worden vooral gemaakt bij de klant op kantoor of aan huis.
Naast bovenstaande diensten en langlopende klantrelaties behoort het uiteraard ook tot de mogelijkheden om CACHCA in te schakelen voor een eenmalig advies.
Hierbij kunt u denken aan h...
Onze visie is eigenlijk heel simpel. Wij vinden dat u moet doen waar u goed in bent; het ondernemen. En wij focussen ons op waar wij goed in zijn; alles wat te maken heeft met financiën en belastingen.
Door gebruik te maken van onze professionele dienstverlening benut u al uw financiële mogelijkheden en betaalt u géén cent belasting teveel, bovendien houdt u meer tijd over om te doen waar u goed in bent en te doen wat u leuk vindt.
November Tax Consutling biedt de volgende voordelen:
• Onze dienstverlening is altijd persoonlijk en op maat;
• Dienstverlening wel professioneel en deskundig, maar niet onnodig duur;
• Kennismakingsgesprek is altijd kosteloos;
• U kunt altijd naar ons kantoor komen, maar als u wilt komen wij ook naar u toe;
• Wij zijn werkzaam door heel Nederland;
• Afspraken zijn ook mogelijk in de avond of in het weekend;
• Bereikbaar...
IQAA Online administration & accounting is er voor de ZZP-er MKB bedrijven.
Om optimaal te kunnen ondernemen wilt u zich voornamelijk concentreren op uw core-business. Het is volgens ons dan ook zeer belangrijk dat u zich niet teveel bezig houdt met zaken als administratie, salarissen en belastingaangiftes. Maar natuurlijk wilt u wel op ieder moment inzicht in bijvoorbeeld uw openstaande vorderingen en resultaten zonder dat dat teveel tijd in beslag neemt.
Online boekhouden
Door het gebruik van de gekoppelde online software van Twinfield, Nmbrs en Expansion is een papieren archief niet nodig en kunt u altijd via onze interactieve ondernemersportal inzicht krijgen in uw (salaris) administratie. Als basis betaalt u een vast bedrag per maand, en alléén voor hetgeen waar u gebruik van wilt maken. Doordat onze processen en procedures optimaal op elkaar zijn afgestemd, werken we efficiënt en effectief. Met behulp v...
Seven Elements is een accountants- en advieskantoor per 1 oktober 2011 opgericht in Arnhem door ervaren registeraccountants. Samen hebben wij jarenlange ervaring bij één van de Big 4 accountantskantoren en weten als geen ander de accountantscontrole voorspoedig te laten verlopen. Wij hebben ervoor gekozen om kennis en plezier te bundelen. Seven Elements levert vanuit persoonlijk contact haar dienstverlening. Integriteit, eerlijkheid, kwaliteit, innovatie, accuratesse, deskundigheid en servicegericht zijn de zeven kernwaarden waarmee wij onze cliënten onze diensten aanbieden.
Wij hebben veel ervaring op het gebied van het controleren van jaarrekeningen (van alle rechtsvormen), subsidie-afrekeningen, omzet- en afzetverklaringen (bijvoorbeeld t.b.v. aanbestedingen) en andere soortige verklaringen. Wij kunnen u ook van dienst zijn bij het opstellen van de jaarrekening, het leveren van ondersteuning aan de financië...
Het moderne administratie- en advieskantoor met vestigingen in Dordrecht, Breda en Roosendaal.
Wij bieden (gecertificeerd) hoogwaardige financiële en fiscale diensten aan tegen scherpe en altijd vooraf met u overeengekomen prijzen. Ook maken wij accountancy betaalbaar en toegankelijk voor iedereen. Dit doen we door op efficiënte wijze samen te werken met onze partner accountants.
De wet- en regelgeving, inefficiënte werkwijzen en het ontbreken aan moed voor vernieuwingen bij collega kantoren, maakt hun diensten aan u onnodig duur. Bij Wijzer Administratie zijn wij overtuigt dat de financiële en fiscale dienstverlening beter kan.
De efficiënte oplossingen vinden wij enerzijds in de online dienstverlening. Met de online boekhouding hebt u 24/7 inzicht in uw administratie. Met het online dossier hebt u overzicht over uw administratie en verlenen wij transparantie in onze dienstverlening.
Anderzijd...
Wij zijn Administratiekantoor Stichting Focus Ondernemen en wij zijn begonnen met deze Stichting om (startende) ondernemers te helpen met 'uw' onderneming en ondernemers niet meer de (veel) te hoge accountantskosten te laten betalen. Bij ons krijgt u de kwaliteit van een accountantskantoor, maar dan met normale, scherpe tarieven.
Wij hebben tientallen jaren ervaring op het gebied van administratie, belastingaangiftes en belastingadvies.
Bij ons betaalt u voor wat we doen en heeft u direct inzage in onze tarieven. Wij zijn hier heel duidelijk in en in minder dan 1 minuut kunt u berekenen wat onze kosten zullen zijn.
Bij ons kunt u uw boekhouding volledig uitbesteden, u kunt dan op ieder moment online meekijken in ons programma hoe het er bij uw bedrijf voorstaat
Wij maken hierbij gebruik van de professionele en innovatieve software van AFAS voor de boekhouding en de belastingaangiftes en u kunt ook zelf de boekhouding verzo...
M.A. VISSER: ACCOUNTANCY NIEUWE STIJL
Door de jaren heen werken accountantskantoren volgens hetzelfde patroon. Ze opereren vanuit een representatief pand, fraai ingericht en voorzien van geavanceerde apparatuur. De werkzaamheden worden verdeeld over verschillende afdelingen, waarvan de medewerkers bij voorkeur alle voorkomende vragen van cliënten kunnen beantwoorden.
Is dat praktisch voor een cliënt? Soms wel
Zorgt het voor de ideale prijs/kwaliteit-verhouding? Absoluut niet!
Marnette Visser heeft er voor gekozen om het anders aan te pakken. Ze werkt vanuit haar kantoor aan huis, waar ze alle technische hulpmiddelen tot haar beschikking heeft. Flexibel, efficiënt en kostenbesparend. En dat is terug te vinden in haar tarieven.
Accountant (AA) en Fiscaal adviseur (lid van RB)
Meer dan dertig jaar ervaring
Ondersteuning, begeleiding en advies MKB
Belastingadvies (zakelijk en particulier)
Persoonlijke...
Wij zijn Meeuwsen Ten Hoopen, afgekort MTH. Ons kantoor in Lelystad is opgericht in 1987 en is in korte tijd uitgegroeid naar ruim 40 medewerkers. Daarmee is het kantoor veruit de grootste onafhankelijke accountants- en adviesorganisatie in Lelystad en ons grootste kantoor in de provincie Flevoland. Vanuit de mkb-adviespraktijk ondersteunen we vrije beroepsbeoefenaren en kleinere en middelgrote ondernemingen. De controle adviespraktijk richt zich vooral op middelgrote en grote organisaties in de lokale en regionale non-profitsector. Daarnaast beschikken we over een team van fiscaaljuristen die gezamenlijk invulling geven aan een omvangrijke fiscale adviespraktijk.
Maar ook in corporate finance, werkgeversdiensten, ondernemers- én persoonlijk financieel advies hebben we een brede expertise ontwikkeld. Efficiënt in de uitvoering en creatief in de advisering.
Uw geheel eigen kantoor is ons streven. Want we willen graag ...
Belasting Expat
Belasting Medici
Erfbelasting
(Vermogende) Particulieren
BELASTING EXPAT
Werk je langere tijd in het buitenland voor een Nederlandse werkgever? Dan hoef je mogelijk over je salaris geen belasting af te dragen in Nederland. Hiervoor moet je aan een paar voorwaarden voldoen. Het belastingvoordeel kan je wel tot tienduizenden euro’s per jaar opleveren. Wij hebben een speciale methode ontwikkeld om het belastingvoordeel zo efficiënt mogelijk te berekenen.
BELASTING MEDICI
Als arts, chirurg of verpleegkundige werk je vaak als zpp-ers bij een kliniek of ziekenhuis. Of je werkt in je eigen praktijk. Een drukke en verantwoordelijke baan. Je administratie en belastingaangifte kunnen er dan nog weleens bij inschieten. Besteed dit uit, weet dat het bij ons in goede handen is en je hebt er zelf geen omkijken meer naar.
ERFBELASTING
De hoogte van je erfenis is afhankelijk van vele factoren. Door de wet...
The Best Online Deal! “Waarom zou je meer betalen?”
Wij kunnen u the best online deal aanbieden, daar wij door Slimme automatisering minder werkzaamheden hebben en door het online-werken effectief in te zetten, hebben wij minder overheadkosten, zoals een duur kantoor! Mijn naam is Rob van der Graaf MBA en ik ben directeur van het Online Kantoor.nu B.V. en werk net zoals mijn medewerksters vanuit huis.
Wij hebben de minder werkzaamheden en minder kosten doorberekend in onze tarieven.
HetOnlineKantoor.nu is het kantoor van de toekomst!
Wij zijn een no-nonsense kantoor met veel kennis en ervaring, die je elders niet snel zult terugvinden.
Wij houden van snelle communicatie en hebben tevreden klanten.
Wij kunnen jou van dienst zijn met het verzorgen van jouw administratie, loonadministratie, BTW, VPB en IB aangiftes.
Verder kunnen wij jou ook met onze expertise en ervaring op velerlei gebied van dienst zijn ...