Belastingadviseur nodig? Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!
VNISCoach VOF betreft een samenwerking van meerdere administratiekantoren gevestigd in de provincie Noord-Brabant.
Deze samenwerking is opgezet om de klanten van de diverse kantoren meer maatwerk te kunnen leveren. De samenwerking zorgt voor een optimaal gebruik van de kennis die binnen de aangesloten kantoren aanwezig is. Hierdoor komt de specifieke kennis van een groot aantal branches binnen bereik van alle aangesloten kantoren.
Dit bevordert met name de adviesfunctie die bij de moderne administratiekantoren een belangrijk onderdeel van uit te voeren taken is.
Door de samenwerking zijn wij ook in staat om direct in te spelen bij spoedeisende opdrachten en kunnen wij in korte tijd veel werk verzetten.
Met name door gebruik te maken van moderne technieken en een uitgebreid scala aan programma's kunnen wij maatwerk leveren.
Omdat de samenwerking uit een aantal zelfstandig opererende ondernemingen bestaat en er geen, dure, ...
De Keijzer Nipius & Co is in 1992 opgericht door René de Keijzer en Rob Nipius vanuit hun visie dat ondernemers moeten kunnen vertrouwen op een adviseur die van alle markten thuis is. Nog steeds is de verbondenheid tussen Accountancy en Belastingadvies het startpunt voor onze dienstverlening. Een totaalaanpak die tot goede resultaten leidt.
Onze accountants en belastingadviseurs zijn uitstekend in staat over de grenzen van de eigen discipline te kijken. Wij spreken de taal van de ondernemer en kennen hun dagelijkse problemen. Wij bezitten de brede kennis en ervaring om tot doeltreffende oplossingen te komen, zowel op het gebied van accountancy als fiscaliteit.
De Keijzer Nipius & Co is o.a. actief binnen de volgende sectoren: zakelijke dienstverlening, informatietechnologie, biotechnologie, industrie, reclame, logistiek, gezondheidzorg, cultuur, telecom, bouwnijverheid, financiële instellingen, groot- en detailhandel,...
Lease Collect is sinds 2003 een collectief inkoopbureau voor (auto) mobiliteit . Wij vertegenwoordigen een groot klantenbestand met een navenant omvangrijk wagenpark en bieden onze klanten vanuit deze unieke marktpositie substantiële kwantumvoordelen. De toetreding tot onze inkooporganisatie is gratis.
Klanten van LeaseCollect profiteren van onze marktpositie en genieten alle voordelen die voortvloeien uit de exploitatie van een groot wagenpark, ook als ze zelf een klein wagenpark beheren. Ook de zakelijke klant met één auto is welkom.
Met scherpe leaseprijzen, goede voorwaarden en rugdekking voor als er onverhoopt een probleem ontstaat staan wij onze klanten terzijde. Wij zijn uw enige aanspreekpunt binnen een netwerk van professionele aanbieders en dat scheelt tijd en geld.
Wij nemen uw aanvraag voor autolease in behandeling en zetten deze uit binnen een streng geselecteerde netwerk van leasemaatschappijen en ...
Dresselhuijs Administratie is een mede ondernemer die niet alleen rapporten schrijft maar meedenkt met uw bedrijfsvoering.
Wij begeleiden bedrijven in de boekhouding en het ondernemen tot een hoger level door het geven van de juiste input. Als ondernemer moet je alle hoeken induiken die er zijn en niet wachten tot je benaderd wordt.
Al 30 jaar ervaring in het opstellen van jaarrekeningen met een dossier op het niveau dat deze gereed zijn voor een accountantscontrole.
De Diensten die Dresselhuijs Administratie kan bieden.
* Jaarrekening opstellen met dossier en aangifte inkomstenbelasting met bijbehorende werkzaamheden.
* Aangifte omzetbelasting met CPI
* Salarisadministratie
* Verzorgen de gehele administratie van uw bedrijf zoals facturatie, debiteurenbeheer, betalingen enz.
* Aangifte inkomstenbelasting
* Voor particulieren aanvragen/wijzigen zorgtoeslag, huurtoeslag en kinderop...
In 2024 ben ik naar Frankrijk geëmigreerd en heb ik hier in Fréjus mijn bedrijf, een micro-entreprise opgestart. "Comptabilité, fiscalité, prestations de services administratif", kortom een deskundige op boekhoudkundig en financieel gebied.
Al meer dan 24 jaar ben ik werkzaam in de financiële sector. Vanaf het jaar 2000 ben ik werkzaam geweest bij een administratiekantoor. Daar heb ik door de jaren heen allerlei werkzaamheden verricht, zoals invoer boekhouding, controle boekhoudingen, opmaak jaarrekeningen, aangifte omzetbelasting, aangifte vennootschapsbelasting, salarisadministratie/ verloning, brede ondersteuning bij de financiële administratie van MKB-bedrijven en particulieren. Al deze werkzaamheden voer ik nu nog steeds uit maar dan als ZZP'er voor MKB-bedrijven en particulieren in Nederland en Frankrijk. Het is allemaal op afstand te regelen, contact/ overleg gaat telefonisc...
Een goed onderbouwd financieel advies kan niet zonder fiscale ondersteuning en een goede bedrijfsadministratie klopt niet zonder het financiële hart van de onderneming.
Wij interesseren ons in uw cijfers. Wij zetten ze op een rij, interpreteren en analyseren ze. Samen met u, kijken wij naar het financiële hart van uw onderneming. Beoordelen hoe uw onderneming er financieel voorstaat en adviseren u wat in de toekomst misschien beter kan of moet.
Wij denken met u mee en geven duidelijke en praktische adviezen. Deze adviezen geven wij u gevraagd, maar ook ongevraagd. Dat alles in het belang van uw onderneming, want geen enkele onderneming is tenslotte gelijk.
Onze cliënten en dus onze doelgroep zijn de eenmanszaak, de V.O.F. en de B.V. met maximaal 50 personeelsleden. In principe spreken wij van klein en middelklein bedrijf.
Echter met een juiste winst- en verliesrekening en een balans is de onderneming er nog ni...
Met plezier heb ik jarenlang bij diverse bedrijven gewerkt als boekhouder en heb ik als informant gewerkt bij de Belastingdienst.
Doordat de wetgeving in Nederland vaak aangepast wordt blijf ik diverse aanvullende opleidingen volgen om op de hoogte te blijven. Hierdoor ben ik bekend met de ins en outs van de belastingwetgeving en kan ik u uitermate goed adviseren.
Wij zijn een klein bedrijf en daardoor kunnen wij persoonlijk betrokken blijven. Wij willen graag dat het goed gaat met uw financiën en staan altijd klaar om u hierin te adviseren.
Hieronder onze diensten:
• Voorlopige aanslag (VA) aanvragen of wijzigen
• Verificatie VIA (Vooraf Ingevulde Aangifte) en belastingaanslagen
• Aangifte inkomstenbelasting (IB)
• Aangifte omzetbelasting (btw)
• Aanvragen uitstel
• Bezwaar indienen op een aanslag
• Toeslagen aanvragen / wijzigen / stopzetten
• Adviseren bij wet- en re...
Ik ben Carina Schadd, een ZZP-er met 20 jaar werkervaring in het bedrijfsleven. Bij bedrijven als Nike Europe, de Nederlandse Zorgautoriteit en Teijin Aramid heb ik ervaring opgedaan op het vlak van demand planning, supply chain management, business analyse en finance.
Tegenwoordig zet ik mijn kennis en ervaring in via mijn eigen bedrijf GOGETHER SUPPORT in Arnhem. Ik ondersteun organisaties en ondernemers op het gebied van business / data analyse, administratie, planning en projecten. Ik heb opdrachten mogen doen voor o.a. Make-A-Wish International, Imagine People, CBF, Geelkerken Adviseurs, Kerstmakelaar en Mentaal de Baas.
Ik ga voor persoonlijk contact, duidelijke afspraken en werk altijd resultaatgericht. Structureel onderdeel uitmaken van een onderneming vind ik prettig, maar ik doe ook graag ad hoc opdrachten en tijdelijk/projectmatig werk.
Mij geeft het energie en voldoening als ik opdrachtgevers, die zeer gedreven zijn...
B&B Administratie- en belastingadviesbureau is een landelijk werkend mkb-adviesbureau.
Wij houden ons bezig met verwerking van administraties, samenstellen jaarrekeningen, indienen fiscale aangiften en fiscale advisering, bedrijfskundige begeleiding van ondernemers in het mkb, schuldsanering en bedrijfsoverdracht, alsmede advisering op het gebied van Estate planning.
Kernbegrippen in onze dienstverlening zijn kwaliteit en deskundigheid (aangesloten bij Register Belastingadviseurs en Register Estate Planners), vlotte service en persoonlijke benadering.
Wij hechten veel waarde aan een persoonlijke werkwijze met een grote betrokkenheid bij onze cliënten.
Onze positie kan doorgaans worden gekenmerkt als "ondernemer naast de ondernemer" en beperkt zich normaliter dus beslist niet tot het uitsluitend op een rij zetten van cijfers!
Wij bezien uw situatie niet alleen vanuit fiscaal perspectief, maar tevens vanuit een bedrijf...
Eerste Hulp Bij Administratie Hardenberg (EHBA Hardenberg), is een administratiekantoor in Hardenberg. EHBA Hardenberg ontzorgt u op het gebied van uw financiële administratie en loonadministratie.
Als ondernemer heeft u waarschijnlijk veel passie voor uw beroep, en daar kunt u dan ook uren over doorpraten. Deze passie ligt wat betreft de financiële administratie en loonadministratie vaak op een veel lager niveau. Wellicht bent u zich bewust van het belang om een goede administratie te voeren, maar ontbreekt het u aan tijd, kennis en interesse. Maar juist een goede financiële administratie biedt u veel inzicht in uw onderneming en levert u uiteindelijk gewoon geld op!
EHBA Hardenberg ontzorgt u graag op dit vlak en biedt u o.a. de volgende mogelijkheden:
* Inrichten en opstarten van uw online boekhouding + uitleg hoe u zelf eenvoudig uw administratie kunt voeren.
* Het inboeken van alle boekstukken van uw financi...
Wij zijn jouw virtuele accountantskantoor, je financieel adviseur online, met wie je snel belt, mailt of chat als je een vraag hebt, maar met wie je ook regelmatig persoonlijk zaken bespreekt. We hanteren een vaste maandprijs en automatiseren je boekhouding online, waardoor die minder tijd kost en 24/7 inzichtelijk is. Zo besparen wij, ondernemer en accountant samen, tijd en kosten, waardoor jij ruimte voor jezelf creëert. Meerwerk overleggen we vooraf met je, zodat je nooit voor verrassingen komt te staan. Die transparantie vinden we heel belangrijk. Net als communicatie, dus telefoon- en e-mailverkeer zijn in de vaste prijs inbegrepen.
Als ondernemer bepaal je zelf hoe ver je met ons in zee gaat: je kunt je hele administratie aan ons uitbesteden of alleen het deel dat jij nodig vindt. Altijd kijken we mee met je bedrijfsprocessen en hoe die efficiënter kunnen, want dat vinden wij een belangrijke taak van een accountant. ...
BTS Belastingadviseurs is hét kantoor voor u op het gebied van accountancy. Wij zijn een zelfstandig kantoor, gericht op het verstrekken van adviezen en het verzorgen van jaarrekeningen, administraties en fiscale aangiften voor het midden- en kleinbedrijf, de vrije beroepen, stichtingen, verenigingen en particulieren.
Het kantoor BTS Belastingadviseurs is een kleine organisatie, sinds 1999 actief in Zuidoost Drenthe. Wij geven u graag een persoonlijk advies op het gebied van belastingen en bedrijfseconomische terreinen.
Onze cliënten zijn de zelfstandige zonder personeel tot Besloten Vennootschappen met 60 werknemers.
Wij zijn niet regio gebonden, maar werken voor relaties in het gehele land.
Hectische ontwikkelingen op vele terreinen, zoals de belastingwetgeving, accountancy, ondernemingsrecht, arbeidsrecht, etc nopen tot bundeling en uitwisseling van kennis en praktijkervaring. Mede daarom zijn wij aangesloten ...
Ik ben een accountant en gespecialiseerd in belastingen, zowel nationaal alsmede internationaal (zie ook de website: www.kreijkesconsultancy.nl ). Mijn cliënten zitten door geheel Nederland en Duitsland.
Ons uitgaanspunt is het aanbieden van een uitstekende dienstverlening tegen een concurrerend tarief. Onze uurtarieven liggen daarom gegarandeerd lager dan de uurtarieven van een gemiddeld administratie- en/of accountantskantoor.
Kreijkes Administratieve dienstverlening is een organisatie, die zich bezig houdt met diverse werkzaamheden binnen de zakelijke dienstverlening voor (startende) ondernemers in het MKB. Wij zijn modern en flexibel met jaren ervaring op het gebied van de zakelijke dienstverlening. Tot onze dienstverlening rekenen wij onder andere verwerken financiële administratie, verzorgen loonadministratie, opmaak jaarrekening, alle belastingaangiften, etc.
U wilt weten wat u kunt besparen of/en u bent op zoek...
HNS Accountancy is een kleinschalig professioneel Accountantskantoor met een zeer gevarieerde cliëntenportefeuille. De kennis en ervaring omvat zowel (middel)grote bedrijven als kleine ondernemers en non-profit organisaties.
Met een breed dienstenpakket kan ik u op maat van dienst zijn. Of u mij nu nodig heeft voor het controleren, het beoordelen of het samenstellen van uw jaarrekening, het verzorgen van fiscale aangiften, het uitvoeren van bedrijfswaarderingen of het verstrekken van andere bedrijfseconomische en fiscale adviezen; HNS Accountancy is van al deze markten thuis!
HNS accountancy is thuis in bewindvoering. Inmiddels is de portefeuille uitgebreid en bedien ik meerdere bewindvoerders. Ik werk met een werkprogramma dat toetst of je als bewindvoerder aan het Accountantsprotocol Besluit Kwaliteitseisen CBM 2019 voldoet.
De resultaten van de toets leg ik vast in een zogenaamd rapport van feitelijke bevindingen dat w...
ADR Accountancy cv is een kantoor met een ouderwetse service en een persoonlijk aanpak. Bij ons heeft de cliënt contact met één vaste consulent en komen wij bij de cliënt op locatie.
Een kort overzicht van onze diensten:
- Verwerken financiële administratie;
- Verwerken loonadministratie;
- Opmaak en deponering jaarstukken;
- Belastingaangiften, IB/PVV, VPB, BTW, LH, Dividend, Successie.
- Startersbegeleiding;
- Financieel en fiscaal advies.
Kwaliteit behoeft niet altijd duur te zijn!
U denkt misschien dat er aan al deze diensten een hoog prijskaartje hangt, maar anders is waar. Wij werken met vaste all-in tarieven, afhankelijk van de grote van de administratie, per jaar, kwartaal dan wel per maand. Een overzicht van onze tarieven:
- Verwerking administratie inclusief BTW aangifte, va € 35,00* p/mnd
- Ondernemersaangifte winstbelasting va € 125,00* p/jr.
- Loonadministratie va. ...
Wessels Administratie Groep is de merknaam, waaronder de volgende drie bedrijven opereren:
Wessels Administratie & Advies
Wessels Administratie & Belastingen
Wessels Administratie & Control
Wij zijn uw persoonlijke administrateur, belastingadviseur en controller. Wij ondersteunen zzp-ers, het kleinbedrijf, startende ondernemers, technologische start-ups en particulieren bij het opzetten, in stand houden en begrijpen van hun financiële administratie en het voeren van een verantwoorde bedrijfsvoering. Tevens dragen wij zorg voor verplichtingen aan derden, zoals de belastingdienst, banken en andere vermogensverschaffers.
Verder kunnen bedrijven, op parttime basis, gebruikmaken van onze expertise ter ondersteuning van het strategisch proces en de planning- en control cyclus en/of het oplossen van andere (bedrijfseconomische) managementvraagstukken.
Als administratiekantoor richten wij ons vooral op de regio's Zuid-Gelde...
Swart&co Accountants is een toegewijd accountantskantoor dat financiële dienstverlening biedt aan ondernemingen, ondernemers, stichtingen/verenigingen en aan particulieren.
Persoonlijke dienstverlening in financiële zaken. Dat is waar Swart&co Accountants voor staat. Wij zijn bewust klein gebleven. Dit betekent korte lijnen, persoonlijke service en een goede relatie met onze opdrachtgevers. Het belang van onze cliënten staat voorop. De accountants van Swart&co zijn gefocust op kansen en het op tijd geven van de juiste adviezen. De accountants en adviseurs verdiepen zich niet alleen in hun vakgebied, maar ook in de ontwikkelingen bij andere bedrijven en in de veranderende wet- en regelgeving die van invloed is op haar cliënten.
Ons accountantskantoor in Amstelveen huisvest 20 medewerkers: registeraccountants, accountant-administratieconsulenten, assistent-accountants, belastingadviseurs, administratief medewerke...
Steketee Finance & Control komt graag met jou in contact om je volledig te ontzorgen bij jouw zzp administratie.
Steketee Finance & Control is een betrouwbare, klantgerichte en vakbekwame partij op het gebied van het voeren van ZZP administraties met alles wat daarbij komt kijken, inclusief een stukje financieel/administratief/fiscaal advies.
KORTE LIJNEN, SCHERP GEPRIJSD, OOG VOOR DETAIL, LAAGDREMPELIG.
Alle type zzp-ers zijn welkom:
- Type ‘administratie in een schoenendoos’ aanbieden kan, uiteraard zijn digitaal aangeleverde administraties ook meer dan welkom;
- Van klussers tot chauffeurs, van analysten tot medisch geschoolden, van 'geen idee hoe finance werkt' tot meer dan gemiddeld de ins & outs weten;
- Afstand is geen probleem; de postbezorger doet het prima, bellen kan altijd en digitaal is het www natuurlijk dé oplossing om snel én gemakkelijk te schakelen!
Op de website ver...
ADKRA is een laagdrempelig, relatiegericht, betrokken en professioneel administratiekantoor voor starters en MKB. ADKRA werkt flexibel, kent geen 9 tot 5 mentaliteit en biedt u één aanspreekpunt voor al uw vragen. Kortom een administratiekantoor waarbij persoonlijke benadering en aandacht hoog in het vaandel staan.
Tevreden klanten, daar draait het om, ongeacht onder welke rechtsvorm u actief bent.
ADKRA begeleidt haar relaties op een vakkundige en ontspannen manier. Wederzijds vertrouwen is daarvoor een belangrijke basis.
Door jarenlange ervaring in administratieve dienstverlening en financieel advies onderscheidt ADKRA zich in vakkennis, vertrouwen, vriendelijkheid en eerlijkheid. Afspraak is afspraak. Daarnaast is er aandacht voor de menselijke kant van de relatie met klanten.
Of het nu gaat om eenvoudige boekhoudkundige zaken, advisering bij investeringen of zeer specialistische bedrijfsvraagstukken, ADKRA ...
Voor elk bedrijf is een gedegen administratie van groot belang. Als ZZPer of MKB-ondernemer heeft u echter uw aandacht al genoeg bij andere zaken nodig, om u nog druk te moeten maken over de administratie. Hier kan Administratiekantoor Geervliet voor u uitkomst bieden. Administratiekantoor Geervliet is ervaren specialist in alle administratieve en fiscale zaken die voor uw onderneming van toepassing zijn. Wij ondersteunen ondernemingen in het hele land, tegen scherpe tarieven.
Sterk in boekhouden
Administratiekantoor Geervliet kan uw volledige boekhouding voeren. Wij maken gebruik van de modernste, web-based software waardoor u altijd inzicht heeft in uw eigen administratie.
Specialist in salarisadministratie
Administratiekantoor Geervliet neemt de volledige salarisadministratie van u over. U hoeft zich geen zorgen meer te maken over het op tijd en correct uitbetalen van de salarissen.
Advisering voor de startende ZZPer
A...
Onze dienstverlening heeft toegevoegde waarde!
Een ding staat vast: u kunt niet zonder goede bedrijfsadministratie voor uw onderneming. Ten grondslag van elk van onze afzonderlijke diensten ligt enthousiasme. We willen de klant tevrenden stellen door onze werkwijze, namelijk accuratesse, betrokkenheid en bovenal creativiteit!
Onze intentie is goede bekenden te worden van uw onderneming. We (willen) kijken over uw schouder mee en ondersteunen u met een uitgebreid pakket aan maatwerkdiensten. Daar we jarenlange ervaring op alle mogelijke gebieden hebben opgebouwd zal de focus daarbij niet alleen liggen op uw financiële bedrijfshuishouding. Uw succes is immers ook afhankelijk van een afgewogen strategievorming, de optimale inzet van IT en het beheersen van uiteenlopende bedrijfsprocessen. We zijn graag een klankboord en menen zeker van te zijn van onze inzet. Vrijblijvend! Waarom? Uw succes is ons succes.
Kort om: met on...
Arend Bedrijfsadvies BV in Best (Noord-Brabant) is op 2-2-2022 opgericht, maar heeft ruim 30 jaar ervaring op het gebied van Finance & Control. Dat betekent dat wij als geen ander in staat zijn om MKB-ondernemers te ondersteunen voor wat betreft:
- het voeren van de boekhouding
- het indienen van de fiscale aangiftes
- het rapporteren van financiële gegevens
- het genereren van de jaarrekening
- het optimaliseren van (financiële) processen
- Het zorgen voor beheersing van financiële risico's
- het maximaliseren van winst
- het ontwikkelen van strategische financiële plannen
Door onze diepgaande kennis en hands-on ervaring kunnen wij maatwerkoplossingen bieden die daadwerkelijk verschil maken. Of het nu gaat om het versterken van je financiële basis, het verbeteren van winstgevendheid of het creëren van een solide strategie voor de toekomst – bij Arend Bedrijfsadvies BV staan we voor du...
EAD Accountants en Belastingadviseurs BV is een onafhankelijk en klein accountants- en belastingadvieskantoor in Haarlem, dat zich tevens richt op juridische dienstverlening.
Dankzij meer dan twintig jaar ervaring in de accountancy, fiscale en juridische praktijk is er een gezonde basis gelegd voor betrouwbare, hoogwaardige en resultaatgerichte dienstverlening op het gebied van accountancy, het verzorgen van administraties, fiscale werkzaamheden en juridische dienstverlening.
EAD hanteert voordelige tarieven gelet op de kwaliteit van haar dienstverlening en staat bovenal voor een persoonlijke benadering van cliënten. De cliënten van EAD Accountants en Belastingadviseurs zijn werkzaam in de diverse sectoren van het MKB en zakelijke dienstverlening, echter ook stichtingen, verenigingen en particulieren zijn cliënt.
Indien u zoekt naar een ervaren accountant, belastingadviseur of jurist dan nodigen wij u uit voor ...
Van Engen Administratieve Dienstverlening is een klein administratiekantoor dat zich richt op ZZP/eenmanszaken, MKB en particulieren.
Van Engen Administratieve Dienstverlening verzorgt de financiële administratie en de belastingaangiften. Tevens is het mogelijk om de salarisadministratie te laten verzorgen.
Standaard pakket:
-Kennismakingsgesprek
-Opzetten en inrichten van de administratie
-Aangifte Omzetbelasting/BTW
-Aangifte Inkomstenbelasting
-Periodieke rapportages
-Fiscale jaarrekening
-Goed bereikbaar voor vragen (09.00 uur t/m 21.00 uur,
7 dagen per week)
Extra diensten:
-Voor diegenen die zelf willen boeken:
-Eenmalig hulp bij de opzet van uw administratie
-Controle van uw administratie
-Salarisadministratie
Dit alles kan ik voor u verzorgen door middel van het aanbieden van een pakket op maat (afhankelijk van het aantal boekingen) of door middel van een vast tarief per uur.
Van Eng...
Bosman Belasting- & Overnameadvies is sinds 2014 fulltime in de lucht.
Sander Bosman (belasting- en overnameadviseur) heeft eerst 19 jaar in loondienst bij een middelgrote accountants & belastingadvieskantoren gewerkt alvorens hij fulltime is gestart. Bosman Belasting- en Overnameadvies is overigens al in het jaar 2001 gestart.
Bosman Belastingadvies concurreert met de grote middelgrote kantoren mee qua kennis en dienstverlening maar kan deze door haar kleinschaligheid tegen een veel beter tarief aanbieden.
Inmiddels bestaat ons team uit 4 personeelsleden:
Sander Bosman -> belasting- & Overnameadviseur
Joey -> stel jaarrekeningen samen / junior belastingadviseur
(volgt op dit moment een universitaire opleiding
Judith -> boekt administraties in
Simone -> boekt administraties in
Sander Bosman is ingeschreven bij de beroepsorgani...