Offerti bedrijvengids Groningen Friesland Drenthe Overijssel Gelderland Flevoland Utrecht Noord-Holland Zuid-Holland Zeeland Noord-Brabant Limburg Selecteer een provincie

Belastingadviseurs bedrijvengids

Belastingadviseur nodig?
Met ruim 4.000 aangesloten belastingadviseurs vindt u altijd de belastingadviseur die u zoekt. Plaats vandaag nog uw aanvraag en ontvang binnen 24 uur meerdere offertes van belastingadviseurs. Vergelijk op prijs en kwaliteit en kies voor de belastingadviseur met het beste aanbod!

Plaats gratis uw aanvraag
Ontvang binnen 24 uur meerdere offertes
Vergelijk de offertes en maak uw keuze

Gratis offertes aanvragen »

Zoek in bedrijvengids:


Uw bedrijf op deze pagina? » Aanmelden als professional

Huizen (Noord-Holland)
Look Forward kijkt vooruit Ondernemers houden zich het liefst bezig met datgene waar ze goed in zijn, hun core-business. Toch zijn er ook nevenactiviteiten, zoals administraties, belastingaangifte, organisatie, rapportages en andere zaken. Veelal activiteiten waarbij specifieke kennis vereist is, die niet altijd voorhanden is in het bedrijf. Dan is het fijn om een partner te hebben als Look Forward, die de ondernemer al deze zaken uit handen kan nemen, zodat hij of zij zich kan focussen op de core-business. Look Forward Administratie en Advies B.V. is een veelzijdig kantoor op het gebied van administratie, ondernemingsstrategie én oplossingen. Door de uitgebreide kennis helpt Look Forward ondernemers met vraagstukken op financieel, administratief en bedrijfsmatig gebied. Look Forward is transparant en biedt de ondernemer duidelijk inzicht in de cijfers. Meedenken, ondernemingsgeest en adviezen en oplossingen op maat bied...

Den Haag (Zuid-Holland)
CPD Belastingadvies biedt belastingadvies en -hulp op maat aan privépersonen en bedrijven tegen een aantrekkelijke prijs. Hebt u hulp nodig bij het invullen van uw belastingaangifte? Loopt uw hoofd over van alle brieven die u krijgt van de Belastingdienst? Hebt u geen tijd om al die honderden belastingregeltjes uit te zoeken? CPD Belastingadvies biedt een duidelijk antwoord op al uw belastingvragen en assistentie bij het invullen van uw aangifte en het afhandelen van uw correspondentie met de Belastingdienst. Vraag nu uw offerte! Alle prijzen zijn exclusief BTW, tenzij anders vermeld. Hebt u vragen of wilt u een offerte? Neem contact met ons op via cpd.belastingadvies@gmail.com CPD Belastingadvies is geregistreerd bij de Kamer van Koophandel Den Haag (Koningskade) onder nummer 55607411 en bij de Belastingdienst met BTW-nummer NL185198119B01. Op al onze werkzaamheden en overeenkomsten zijn de Algemene Voorwaarden vo...

Amsterdam (Noord-Holland)
Financiele dienstverlening: Het geven van informatie en advies over de financiele situatie van de persoon of rechtsvorm kortom aan iedereen die daar behoefte aan heeft. Wij zullen per situatie bekijken en per persoon en/of rechtvorm welke passende financiele mogelijkheden/oplossingen er zijn. Voor de rechtsvormen bieden wij ook administratieve dienstverlening waarbij volledig de ondernemer geholpen zal worden om een gezonde onderneming te runnen op basis van aangeboden Juridische Dienstverlening: Het geven van informatie en advies over de rechten en de verplichtingen aan iedereen die daar behoefte aan heeft. Deze informatie en advies wordt ook nog eens ondersteunt door de actieve ondersteuning/begeleiding die we aan deze mensen kunnen bieden. Mensen kunnen bij ons terecht voor vragen en wij zullen dan uitzoeken waar zij recht op hebben. Heel veel mensen weten niet dat ze recht hebben op bepaalde voorzieningen die ze kunnen aanvra...

Barendrecht (Zuid-Holland)
Wilt u geen administratieve zorgen? Dan bent u bij mij aan het goede adres. Ik neem uw administratieve werkzaamheden uit handen zodat u zich kunt richten op uw core business. Ik heb 17 jaar ervaring als Financieel Manager van een middelgroot containerbedrijf in de Rotterdamse Haven. Als financieel Manager was ik verantwoordelijk voor alle administratieve en financiële zaken. Als financieel Manager heb ik me bezig gehouden met het controleren van administraties van 4 vennootschappen, het opstellen van jaarrekeningen, salarisadministratie alsmede met het doen van belastingaangiften. Ik ben geheel tot u beschikking voor: Tijdelijk vervangen financieel administratief personeel; ondersteuning voor ondernemers die behoeften hebben aan een controller of boekhouder; voorbereiden accountantsdossier; samenstellen jaarrekening; verzorgen belastingaangiften. Ik ben ervan overtuigd dat ik met mijn inzicht, enthousiasme, ervaring en m...

Echt (Limburg)
Zoek je een goed administratiekantoor? Dan ben je bij Kubus Echt aan het juiste adres. Of je nu starter bent of een eenmanszaak runt, bij Kubus kies je een op maat gemaakt pakket. Zo kun je ervoor kiezen om administratie van A tot Z door ons te laten regelen, maar kun je er ook voor kiezen om bepaalde werkzaamheden zelf uit te voeren om de prijs laag te houden. Wij helpen je om financieel gezond te blijven, door een eerlijke prijs voor onze diensten en door het up-to-date houden van je administratie. Dus geen verrassingen en diensten op basis van je wensen en behoeften. Het administratiekantoor dat je verder helpt. Mijn naam is Patrick Verstraeten. Ik ben boekhouder en gespecialiseerd in het kleine MKB, zowel starters als ZZP’ers. Vanwege mijn ervaring op een middelgroot accountantskantoor ben ik ook gewend om voor grote klanten te werken, maar mijn hart ligt toch bij de kleinere ondernemers. Ik maak de jaarrekening en aangi...

Deurne (Noord-Brabant)
Financiële problemen? VDL Bewindvoering en Budgetcoaching helpt u graag op weg! Heeft u financiële problemen? Heeft u iedere maand een tekort in uw budget? Durft u uw post niet meer te openen? U bent echt niet de enige. Er is niets waarvoor u zich hoeft te schamen. Steeds meer mensen komen ermee in aanraking. Wanneer u het totale overzicht van uw financiën en/of schulden kwijt bent is het tijd voor hulp om erger te voorkomen. Hoe eerder u hulp zoekt des te beter. VDL Bewindvoering en Budgetcoaching helpt u uw financiën weer op orde te krijgen. We gaan samen naar uw financiën kijken en op zoek naar een oplossing! VDL Bewindvoering en Budgetcoaching begeleidt u in het financiële proces en zorgen we samen voor een gezonde financiële huishouding. VDL Bewindvoering en Budgetcoaching vindt persoonlijke aandacht heel belangrijk. U bent geen nummer maar een klant waarmee we samenwerken. VDL Bewindvoer...

Den Haag (Zuid-Holland)
Park Lane tax consultants is de onderneming van Jeffrey van den Bosch. Hij studeerde aan de Haagse Hogeschool fiscale economie en is sinds 1998 gecertificeerd belastingadviseur van het College van Belastingadviseurs. Na de start van zijn loopbaan in 1981 bij de Belastingdienst en later bij een van de big four organisaties en hierna bij een middelgroot advocatenkantoor, trad hij in 2008 in dienst bij NV Nuon Energy. Jeffrey is een allround adviseur voor ondernemers, DGA's en vermogende particulieren. Hij is voornamelijk betrokken bij het opstellen van fiscale aangiften en de daaruit voortkomende advisering. Daarnaast behoren het begeleiden van rulingvennootschappen en advies op het gebied van stamrechtovereenkomsten en het bepalen van de belastingpositie van een onderneming (tax accounting) tot zijn werkgebied. PRAKTIJKGEBIEDEN Algemene fiscale praktijk Fiscale advisering nationaal en internationaal Opstellen van belasti...

Schijndel (Noord-Brabant)
Administratiekantoor Meierijstad is een administratiekantoor wat zich met name richt op de ZZP-er en kleine MKB-er. Mijn naam is Roel van de Greef, afgestudeerd als bedrijfseconoom met ruim 15 jaar ervaring in het bedrijfsleven. Met ons totaalpakket aan dienstverlening ontzorgen wij de ondernemer met hun boekhouding, belastingaangiftes, jaarcijfers en salarisadministratie. Dit alles op basis van vooraf vastgestelde prijzen. Wij werken op een moderne manier, waarbij we een hoge mate van digitalisering nastreven zonder hierbij het persoonlijk contact met de klant te verliezen. Door middel van een gestructureerde, efficiënte werkwijze zijn wij in staat uw cijfers accuraat en snel inzichtelijk te maken. Hiermee krijgt u een actueel en duidelijk beeld van de financiële situatie van uw onderneming. Momenteel werken wij veelal vanuit een kantoorruimte aan huis, waardoor we onze kosten laag kunnen houden. Dit zie je direct terug...

Enschede (Overijssel)
Anders dan bij de traditionele accountantskantoren geloven wij in een snelle en directe communicatie. Niet alleen tijdens kantooruren, maar ook daarbuiten. Wij werken samen met vernieuwende partners, waardoor we direct gebruik kunnen maken van nieuwe mogelijkheden en technieken. Bij zaken waarvoor geen persoonlijk contact nodig is, maken we gebruik van automatisering. Een goed voorbeeld is de portal waardoor de ondernemer aangiften, publicatiestukken, notulen etc. kan accorderen op een tijdstip dat het de klant uitkomt. De klant kan ook rapporten downloaden uit de portal op het moment dat deze dit wenst. Automatisering is echter voor ons een middel en geen doel op zich. Waar onze concullega’s alles weg automatiseren, gebruiken wij juist de tijdswinst van de automatisering om persoonlijk contact te houden met de klant. Wij zijn geen 9-17 kantoor. Net als de ondernemer zijn wij ook 24/7 met ondernemen bezig. Wij zorgen door on...

Beek (Limburg)
ADBECO is een klein maar slagvaardig full-service (loon-)administratiekantoor in de Westelijke Mijnstreek. U kunt ons vinden aan de Prins Mauritslaan 7 in de gemeente Beek (lb). Tot onze klanten behoort een dwarsdoorsnede van het midden- en kleinbedrijf in de regio Zuid- en Midden-Limburg. Speerpunten zijn persoonlijke betrokkenheid met een vaste contactpersoon en vooraf vastgestelde tarieven. ADBECO kan uw administratie compleet verzorgen van het verwerken van de financiele administratie op ons kantoor of op uw locatie tot en met de jaarrekening en fiscale aangifte toe. Wij werken ook op basis van door u zelf aangeleverde administraties. Uiteraard verzorgen wij de volledige loonadmistratie voor uw medewerkers. Ons kantoor is volledig voorbereid op het electronisch berichten verkeer en de elektronische aangiften van omzet-, loon- en inkomstenbelasting. ADBECOkan uw bedrijf assisteren met de automatisering van de financiele admini...

Elst (Gelderland)
Administratiekantoor Schutgens is in 2007 opgericht, echter ik kan bogen op ruim 10 jaar ervaring in accountancy en controlling. Aangezien ik werk vanuit huis en hiermee lage overheadkosten heb, kan ik deze ruime ervaring aanbieden tegen een laag en scherp tarief. Als Administratiekantoor heb ik de afgelopen jaren reeds vele tevreden klanten mogen bedienen met hun financieel administratieve vraagstukken. Met name voor de volgende werkzaamheden kunt u goed bij mij terecht: - Administratie - Jaarrekening - Aangifte inkomstenbelasting (particulier en zakelijk) - Startersbegeleiding (incl. ondernemersplan, aangeven onderneming bij de verschillende instanties, advisering) - Advisering over bedrijfsvoering ...en alles wat met deze bovenstaande punten te maken heeft. Indien u nieuwsgierig bent geworden naar de vele mogelijkheden bij Administratiekantoor Schutgens, nodig ik u gaarne uit contact met mij op te nemen om te bekij...

Driebergen-Rijsenburg (Utrecht)
Sterk in administratie en belasting ASU Advies & Administratie is een kleinschalig administratie- en belastingadvieskantoor. Wij zijn gespecialiseerd in het Midden- en Kleinbedrijf. We zijn aangesloten bij de NOAB en het RB. Dit betekent voor u een waarborg voor vakkennis, betrouwbaarheid, goede contacten met de fiscus en een juiste prijs-kwaliteitverhouding. Klantgericht belastingadvies Klantgerichtheid, betrokkenheid, deskundigheid en flexibiliteit zijn voor ons kantoor sleutelbegrippen. Deze klantgerichtheid is in 2004 beloond met de SNS Award. De SNS Award wordt uigereikt aan het meest klantgerichte belastingadvies-, administratie- en accountancykantoor van Nederland Ervaring in diverse branches We hebben ervaring met vele bedrijfstakken zoals groot- en kleinhandel, horeca, de vrije beroepen, verenigingen en stichtingen. We staan garant voor kwalitatief hoogwaardige dienstverlening, waarbij de cliënt altijd centr...

Goirle (Noord-Brabant)
Administratiekantoor Arie Uijens B.V. is een zelfstandig administratiekantoor dat zich richt op het verstrekken van adviezen, het verzorgen van administraties en het opstellen van jaarrekeningen. Dat doen wij met plezier voor het midden- en kleinbedrijf, maar ook voor zelfstandig ondernemers, freelancers en particulieren. Een kloppende en actuele administratie bijhouden is vaak een hele klus. Eentje waar u als zelfstandig ondernemer of klein bedrijf vaak geen tijd voor heeft. Om tijd terug te winnen neemt Administratiekantoor Arie Uijens B.V. deze taak graag van u over. Uw gehele administratie is bij ons in goede handen, zodat u zich volledig kunt richten op zaken waar u goed in bent. Uw administratie uit handen geven is vaak voordeliger dan u denkt. Niet alleen bent u veel minder tijd kwijt, maar daarnaast weten wij als ervaren boekhouders precies waar we op moeten letten. Zo kunt u zich richten op zaken waar u goed in bent en heeft ...

Tilburg (Noord-Brabant)
Heesakkers Boekhouding & Belastingaangiftepraktijk is een kleinschalig, efficiënt werkend administratiekantoor, gespecialiseerd in de administratieve en fiscale ondersteuning van zzp-ers, freelancers, mkb-ondernemers, starters en particulieren. Kernpunten Service, deskundigheid, betrouwbaarheid en vooral persoonlijkheid kenmerkt onze dienstverlening. Aangezien wij weten dat het werk niet ophoudt na kantoortijden, zijn wij voor onze klanten ook bereikbaar in de avonduren en de weekeinden. Tevreden klanten, daar draait het bij ons om. We doen daarom niet alleen wat u vraagt, maar we kijken verder: wij zijn ook uw sparringpartner! Vaste en heldere prijsafspraak Wij werken niet met uurtarieven. Wat betekent dit nou voor u? U geeft aan welke werkzaamheden wij dienen te verzorgen, waarna wij u een passende aanbieding doen. Gaat u hiermee akkoord dan is dit een vaste prijs. Geen extra uren worden doorberekend, dat risico is geheel...

Hilversum (Noord-Holland)
Administratiekantoor FINHILL heeft zich gespecialiseerd in het volledig digitaal verwerken van gegevens waardoor we in staat zijn om zonder papieren documenten een administratie te voeren. Wij hebben een groot aantal tools ontwikkeld die de administratieve lasten een stuk kunnen verlichten. Finhill heeft zich toegelegd op de financiële ondersteuning van ondernemingen in het MKB segment. FINHILL gaat veel verder dan de functie als boekhouder. Naast het voeren van de administratie, het verwerken van de salarisadministratie, het opstellen van het jaarverslag en het verzorgen van de belastingaangiftes proberen wij u inzicht te geven in uw eigen administratie. Met advies op maat zorgen wij dat u grip op uw administratie heeft en houdt. Wij geven u inzicht door u bijvoorbeeld online toegang te geven tot uw eigen administratie, maar ook door zeer regelmatig uw administratie bij te werken. Hiernaast is het onze taak problemen en ontwik...

Utrecht (Utrecht)
Kiii advice advises: ik adviseer op het gebied van fiscale en juridische zaken en op het gebied van bedrijfsaangelegenheden. Kiii advice mediates: ik bemiddel tussen ondernemers en ondernemingen, bij bedrijfsoverdrachten, bij geschillen met de belastingdienst en zeker ook bij interne geschillen. Kiii advice ignites: ik treed op als sparringpartner voor ondernemers en help om op een andere manier naar hun organisatie te kijken, zodat optimaal rendement behaald kan worden. Daarnaast ondersteun ik ondernemers met het verzorgen van administraties en stel ik jaarrekening en de door de fiscus vereiste aangiften op. Naast deze hoofdtakken van Kiii advice, verbind ik ondernemers met elkaar, zodat ook zij onderling hun ervaringen en vragen kunnen delen en daarmee van elkaar kunnen leren. Op deze manier kan direct ingespeeld worden op de continu veranderende wensen en behoeften. Kiii advice is jouw adviseur en ondersteuner voor: *...

Amsterdam-Zuidoost (Noord-Holland)
Piet Karregat, RSa is de persoon achter Casha administratiekantoor. Sinds 2007 is hij actief bezig als financieel dienstverlener, en binnen de algehele financiële sector sinds 2000. Als financieel dienstverlener heeft hij veel ervaring opgedaan binnen diverse financiële keukens in het zelfstandig opzetten van administraties, verwerken van financiële gegevens in diverse boekhoudprogramma’s tot het zelfstandig opmaken van jaarrekeningen. Piet is het boekhouden gaan zien als een hobby en dat heeft voor u als klant tot gevolg dat u net dat extra beetje aandacht krijgt. Casha administratiekantoor richt zich op de (hele) kleine en middelgrote ondernemer en consultancywerkzaamheden. Van het invullen van de inkomstenbelasting / VPB tot het verzorgen van de volledige administratie van uw onderneming. Naast deze diensten mag u persoonlijke zorg en aandacht verwachten. U legt per slot van rekening een stuk van uze...

Oisterwijk (Noord-Brabant)
Hartelijk welkom bij Retax. Ons kantoor is gespecialiseerd in het verzorgen van de totale boekhouding van MKBers en ZZPers. Wij kennen als geen ander de mogelijkheden voor u als ondernemer. Daarnaast houden wij ons nadrukkelijk op de hoogte van de meest recente ontwikkelingen zodat wij u altijd een passend advies kunnen geven. Retax is een jong en dynamisch kantoor met een duidelijk visie op transparantie en inzicht. Niet voor niets heeft u als (toekomstige) cliënt van Retax toegang tot uw persoonlijke omgeving en accountmanager die volledig op de hoogte is van uw organisatie. Retax streeft naar een persoonlijke en professionele met onze cliënten zodat u verzekerd bent van een onafhankelijk en deskundig advies dat bij uw organisatie past, nu en in de toekomst. Met het product Retax ONLINE heeft u direct toegang tot uw volledige administratie, alle gemakken van het online voeren van uw boekhouding en de voordelen van het ...

Liessel (Noord-Brabant)
AAB is in 2017 opgericht met als doel particulieren en (startende-) ondernemers, persoonlijke en professionele begeleiding te bieden in het bereiken van hun doelen. Met vrijwel alle financiële vraagstukken kunt u bij ons terecht. Wij zijn úw financieel partner. AAB staat voor Advies, Administratie en Begeleiding. Een combinatie van dienstverlening die uitblinkt in professionaliteit en betrokkenheid. Persoonlijke aandacht staat bij ons voorop. Wij werken niet alleen vóór u, maar ook mét u naar een oplossing. U kunt bij ons terecht voor vrijwel alle vraagstukken op financieel en fiscaal terrein. Of het nu gaat om uw complete financiële administratie van uw eenmanszaak of vennootschap, of hulp bij het invullen van uw belastingaangifte. Bij ons bent u aan het juiste adres. Ook voor veel specifieke vraagstukken helpen wij u vooruit. U wilt bijvoorbeeld uw huis verkopen, een bedrijfspand huren o...

Almelo (Overijssel)
Adfico ontzorgt ondernemers in het MKB op administratief en fiscaal gebied! We zijn veel meer dan het kantoor dat je boekhouding en alle belastingaangiften keurig verzorgt! Wij zorgen er voor dat jij als ondernemer het gewenste inzicht in de financiële en fiscale positie van de onderneming én privésituatie krijgt. Wij geven advies op de uiteenlopende gebieden, waarmee je als ondernemer te maken hebt. Of dat nu op het gebied van bijv. administratie, belastingen, personeel of subsidie is: wij ontzorgen je! Zo krijg jij alle ruimte te bouwen aan de onderneming. Totaalontzorging voor de MKB-ondernemer, dat is wat Adfico biedt! Adfico is altijd goed bereikbaar. We reageren snel en adequaat op vragen en zijn proactief. We zijn kleinschalig, maar hebben we wel alle kennis in huis. Doordat we bijvoorbeeld zijn aangesloten bij Fiscount, een samenwerkingsverband van accountants, fiscaal juristen en overige specialist...

Berkel en Rodenrijs (Zuid-Holland)
Accountants- en (belasting)advieskantoor gericht op midden- en kleinbedrijf. Wij hebben een informele benadering naar onze klanten, met professionele inslag. Daarnaast zijn wij gespecialiseerd in het efficient voeren van administraties per week, maand of kwartaal waaruit standaard resultaten- en balansoverzichten kunnen worden verstrekt zodat de ondernemer te allen tijde op hoogte is aangaande zijn financiele stand van zaken. Op grond van bovenstaande visie, voeren wij een actief adviesbeleid zodat hieruit een grote toegevoegde waarde voor de ondernemer kan ontstaan. Uiteraard is alle relevante dienstverlening ( al dan niet online) beschikbaar, denk aan het controleren en samenstellen van jaarrekeningen, het verzorgen van allerhande belastingaangiften ( omzetbelasting, loonbelasting maar ook inkomsten- en schenk- en erfbelasting). Ook zijn wij uw vraagbaak voor alle voorkomende pensioenvraagstukken en vraagstukken op het gebied van...

Almere (Flevoland)
Visie Elke onderneming behoort bezig te zijn met de optimalisatie en ontwikkeling van zijn organisatie op korte en lange termijn. Een onderneming bestaat niet alleen uit het verkopen en aanbieden van goederen en diensten. Het beheersen en sturen van deze processen is vandaag de dag een belangrijke factor geworden om snel en goed op de veranderingen in de markt te kunnen reageren. Het is onze ervaring dat dit in vele organisaties niet optimaal wordt nagestreefd. Een maximale optimalisatie en ontwikkeling van een onderneming wordt bereikt op het moment dat er een doelstelling wordt nagestreefd waarbij de gehele organisatie wordt ingericht op het behalen van deze doelstelling. Francken 4 Finance helpt u bij het inrichten en voeren van uw administratie op een zodanige wijze dat u bruikbare informatie verkrijgt over de financiële situatie van uw onderneming op ieder gewenst moment. Door het effectief inzetten van uw administ...

Harderwijk (Gelderland)
Celie Accountancy is een in Harderwijk gevestigd zelfstandig kantoor, gericht op het verstrekken van adviezen en het verzorgen van jaarrekeningen, administraties en fiscale aangiften voor het kleinbedrijf, de vrije beroepen, stichtingen, verenigingen en particulieren. Celie Accountancy is een kleine organisatie, die contact met de klant als kernwaarde beschouwt in zijn dienstverlening. Celie Accountancy geeft u graag een persoonlijk advies op het gebied van belastingen en bedrijfseconomische terreinen. Bij het verlenen van onze diensten houden wij een hoge mate van kwaliteit in ogenschouw. Onze dienstverlening bestaat o.a. uit: Accountancy; Financiële administratie; Fiscale dienstverlening; Belastingadviseur; Startersbegeleiding. Een accountant is specialist op financieel-administratief gebied. Hij of zij verricht controles en kent alle fijne kneepjes van de belastingwetgeving. Dit maakt hem tot dé advise...

Den Haag (Zuid-Holland)
Beste, Bent u op zoek naar een administrateur / boekhouder waarbij de eigenschappen loyaliteit en kwaliteit hoog in het vaandel staan, die werkzaamheden secuur en organisatorisch uitvoert, die prioriteiten weet te herkennen waardoor deadlines geen problemen opleveren Lees dan verder…… PL Administratie is een eenmansbedrijf, vertegenwoordigd door de heer P. Lutz. PL Administratie kenmerkt zich door met de ondernemer mee te denken en te adviseren in de gedachte van de ondernemer. Als administrateur verricht ik de volgende werkzaamheden: Het opzetten van een administratie. Het verzorgen van de financiële administratie. Het verzorgen van de salaris administratie Het indienen /controleren van de diverse belasting aangiftes. Het maken van diverse rapportages en begrotingen. Management overleg. Jaarrekening. Deponering jaarstukken. Overige werkzaamheden, aan de functie gerelateerd, in opdracht va...

Roosendaal (Noord-Brabant)
WIJ ZIJN WORKSTART ADMINISTRATIES & BELASTINGEN een allround boekhoudkantoor voor particulieren en bedrijven Onze dienstverlening richt zich op ondernemers en particulieren. Het ontzorgen van de klant door het hebben van persoonlijk contact, het leveren van kwaliteit en het verzorgen van een helder begrijpelijk advies staat bij ons voorop. Dit willen wij bereiken door eenvoudigweg te doen wat wij met elkaar afspreken en u ook na de opdracht te informeren over fiscale mogelijkheden wanneer de situatie daar aanleiding toe geeft. Wij onderscheiden ons doordat wij geen kantoor hebben maar vanuit thuis werken. U hoeft daarom niet naar ons toe te komen maar wij komen naar u! Daardoor zijn wij ook nog eens voordeliger dan andere boekhouders. Kijkt u gerust verder op onze website www.workstart.nl om te zien wat wij voor u kunnen betekenen en wellicht dat wij uw partner kunnen worden in de administratieve- en fiscale dienstverlening...

Populaire steden


Over Offerti
Contact
Over Offerti
Hoe werkt Offerti?
Veelgestelde vragen
Algemene voorwaarden
Privacyverklaring
Cookieverklaring
Sitemap

Werken met Offerti
Offertes aanvragen
Aanmelden als professional
Premium account
Partners/Affiliates
Bedrijvengids
Blog

Bedrijfsgegevens
Offerti BV
Noorderstraat 66
1017 TV Amsterdam
Kvk: 50196049

© Offerti 2009-2025